"Pasata" muče vazdušni jastuci i desni amortizeri
Ljubitelji "pasata" najviše poštuju njegov kvalitet izrade, performanse i ekonomiju. Problematični kod ovog modela mogu bi biti sigurnosni pojasevi, vazdušni jastuci, kuglični zglobovi ili desni zglobovi.
Motor "pasata" pokazao se dobro čak i nakon pređenih 100.000 kilometara. Dizelaši su pogodniji za uživanje i uštedu u vožnji dok su benzincima naklonjeniji vozači koji češće pritiskaju papučicu gasa.
Još danas nagrade na mojauto.rsU periodu od 11. maja do 10. juna sajt Moj Auto će nagraditi svoje posetioce koji u tom periodu ostave besplatan auto oglas. Stručna komisija magazina „AutoBild“ oceniće svaki oglas u ovom periodu. |
- Treba imati u vidu da benzinci mnogo troše, a i da cena njihovog servisa nije mala. Na tržištu polovnih automobila nalazi se širok izbor motora kao što su 1.6, 1.8, 1.8T, 1.9 TD, 2.3 V5, 2.5 TDI V6, 2.8 V6 ili W8 4.0. Redizajnirani modeli, posle 2000. godine sa jakim i ekonomičnim 1.9 TDI motorom predstavljaju najbolju kupovinu - kažu u stručnom timu na portalu mojauto.rs.
Modeli pasata iz devedesetih neretko imaju problema sa sigurnosnim pojasevima, vazdušnim jastucima, pohabanim kugličnim zglobovima dok su se u novom milenijumu pojavili "pasati" sa ručno montiranim desnim amortizerima koji nisu dovoljno zategnuti.
Pogledajte današnju ponudu automobila sa pijace u Bubanj Potoku |
- Iako ima dobru reputaciju "pasat" ponekad može izneveriti svog vlasnika. Zbog toga na autopijaci treba tražiti dobro očuvan model sa brojnom dodatnom opremom - ističu na portalu mojauto.rs.
Šta treba posebno proveriti kod polovnog "VW pasata"?
- 1. Desni amortizeri
- 2. Kuglični zglobovi
- 3. Sigurnosni pojasevi
- 4. Vazdušni jastuci
Poslednji komentari
Četvrtak, 01. 10. 2015. 14:24h
Četvrtak, 01. 10. 2015. 14:24h
Četvrtak, 14. 06. 2012. 22:28h
Četvrtak, 14. 06. 2012. 12:57h
Četvrtak, 14. 06. 2012. 10:57h