Kamere u Beogradu snimaju brzinu vožnje na pet lokacija

Saobraćajna policija u proseku napiše od 100 do 120 kazni za prekoračenje brzine na osnovu snimka kamera postavljenih na ukupno pet lokacija u gradu. Još 10 kamera u prestonici beleži prolazak kroz crveno svetlo ili vožnju žutom trakom.

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

Klikni za uvećanje (+)

Svih pet kamera za prekoračenje brzine u gradu su podešene tako da vozačima koji voze malo brže od propisanog ograničenja brzine “gledaju kroz prste”.


- Neće biti kažnjen onaj koji je, recimo, vozio 52 kilometara na čas na saobraćajnici gde je ograničenje 50 kilometara na sat. Ipak, prag tolerancije nije veliki, tako da apelujemo na vozače da poštuju propise - ističu u saobraćajnoj policiji.


Nijedan uređaj ne beleži vožnju bržu od dozvoljene na mostovima. Takvih kamera nema ni na Mostu na Adi za sada, iako se pre tri dana pojavila takva informacija. Naime, video-nadzor na tom mostu postavio je izvođač radova da bi nadgledao radove na gradilištu.


Nedoumice vozača izazivaju i znakovi za ograničenje brzine na 40 na sat Brankovom mostu, postavljeni tu pre dve decenije. Isto ograničenje važi i na ulasku i izlasku sa Mosta na Adi, ali su tu znakovi postavljeni jer se još rade pristupne saobraćajnice.


Reporteri “Blica” uverili su se juče da ograničenje na Brankovom mostu nije ispoštovao gotovo nijedan vozač. Automobil sa našim reporterima, koji su poštovali propisanu brzinu, preteklo više od 10 vozila za svega minut i po vožnje. Dodatnu zabunu na tom mostu unosi znak za ograničenje brzine ispod kojeg su pahuljice, upozoravaju saobraćajni stručnjaci.


- Reč je o zaostavšini od pre 20 godina. Većina vozača, kada ugleda takav znak, pomisli da ograničenje brzine važi samo kada pada sneg, a nije tako. Nije ni logično da na ovom mostu bude ograničenje manje od 50 na sat, kada je već takva brzina propisana i pre i posle mosta - kaže Vladimir Simidžija, saobraćajni inženjer.


U Sekretarijatu za saobraćaj, pak, tvrde da je na svim mostovima u gradu osim Gazele ograničenje brzine kao u naseljenom mestu.


- Imajući u vidu Zakon o bezbednosti saobraćaja, kada se radi o Brankovom, Starom Savskom i Mostu na Adi, čije je upravljanje i održavanje u nadležnosti grada, ograničenje brzine za motorna vozila je 50 kilometara na sat jer povezuju ulice u naselju - kažu u Sekretarijatu i dodaju da će “po završetku svih radova i na Mostu na Adi biti uspostavljen stalni režim saobraćaja i projektom predviđeno ograničenje brzine kretanja motornih vozila u skladu sa zakonom”.

Povezane teme: Beograd, Saobraćajna policija, Kontrola, Brza vožnja, Kamere, Snimak, Kazna

Poslednji komentari

Sf
Utorak, 23. 07. 2013. 01:06h
neregistrovan korisnik
To je fakultet koji da bi zavrsio moras poloziti 45 ispita, a od toga 3 matematike, 2 statistike, fiziku, mehaniku, elektrotehniku, kibernetiku itd itd. A po zavrsetku mozes samo drzati casove srednjoskolcima iz pomenutih predmeta, jer si strucno nesposoban!
drnele
Ponedeljak, 22. 07. 2013. 11:41h
neregistrovan korisnik
ti verovatno retko vozis ili ne vozis uopste...
Nenad
Ponedeljak, 22. 07. 2013. 10:32h
neregistrovan korisnik
Sto su trosili nase novce od poreza koji smo platili da naprave 2 ili 3 trake ako ce ogranicenje biti 40 ili 50. Trebaju odgovarati za nesvrsishodno koriscenje novaca. Ova pravila su cist dokaz nekompetentnosti naseg ministarstva za saobracaj, verovatno i nemaju ni jednog inzenjera ili samo one koji im dolaze po tetkinim linijama... Zato i ne zelim da zivim u ovoj drzavi....
Mirko
Ponedeljak, 22. 07. 2013. 09:07h
neregistrovan korisnik
Nije istina. Ja se apsolutno slazem sa Mr-Wolfom.. Ja sam u poslednjih 10+ godina vidio jako veliki broj "kriznih situacija" u saobracaju ciji uzrok su bili bas vozaci koji voze dosta ispod ogranicenja, koji ne krecu na vrijeme i slicno.. Ako je ogranicenje 60kmh, pa vozi brate bar 60 .. oni koji "gnjave" 40-50kmh samo dovode do toga da svi pikiraju da ih prestignu..
Nemanja
Ponedeljak, 22. 07. 2013. 08:59h
neregistrovan korisnik
Na magistralnom putu je neophodno imati dnevna svetla ili kratka odnosno oborenana starijim vozilima jer je daleko uočljivije vozilo i tu se slažem sa tobom, ali se takođe slažem i sa Znalcem da u gradu, gde su vozila jedno drugome u braniku da tako kažem; stvarno nema potrebe za upaljenim svetlima.
SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

Sajam automobila DDOR BG CAR SHOW 08 i 16. Međunarodni sajam motocikala, kvadova, skutera i opreme "Motopassion",...»