"Tojota" ima najvredniji brend u svetu automoblia
"Tojota" je uspela da odbrani titulu najvrednijeg svetskog automobilskog brenda, kao što je objavljeno u izveštaju sačinjenog od renomirane brend konsalting kuće "Interbrand". U kategoriji 100 najboljih svetskih brendova, "Tojota" je zauzela visoko deseto mesto. To nije nikakvo iznenađenje, s obzirom da je i prethodnih godina "Tojota" bila visoko rangirana po pitanjima brendinga i vrednosti kompanija. Ove godine, vrednost japanskog brenda skočila je za 9%, što je bilo sasvim dovoljno za ovakve rezultate.
Kako se u obrazloženju navodi, "Tojota" je zauzela ovako visoku poziciju zahvaljujući prvenstveno velikoj lojalnosti kupaca, ali i stalnim naporima koje kompanija ulaže u razvoj automobila sa prijateljskim odnosom prema prirodi.
Prodajete polovni automobil? Postavite besplatan oglas |
Najveću zaslugu za to ima električni model "Prijus", koji je uspeo da učvrsti poverenje kupaca u "Tojotu".
Ipak, bez obzira na to što se veliki broj vozača vraća "Tojoti", kompanija uveliko radi na privlačenju mlađe genracije kroz popularne cene i održavanje istih kada dođe vreme da se stari automobil zameni novim.
"Tojota" je tokom meseca juna uspela da dobije i nagradu za "najzeleniji" brend u automobilskoj industriji, što će, uz poboljšanje pocizije u Evropi, ostati prioritet ovog velikog proizvođača automobila. Inače, vrednost samog brenda procenjena je na 30,28 milijardi dolara.
Poslednji komentari
SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"
Sajam automobila DDOR BG CAR SHOW 08 i 16. Međunarodni sajam motocikala, kvadova, skutera i opreme "Motopassion",...»
Sreda, 12. 12. 2012. 04:27h
Sreda, 12. 12. 2012. 04:23h
Sreda, 12. 12. 2012. 04:11h
Četvrtak, 25. 10. 2012. 12:10h
Petak, 19. 10. 2012. 22:33h