"Megan" sa novim BENZINCEM je priča za sebe

Reno megan” uspešno drži korak sa mlađim rivalima, ali je bestesleru francuskog proizvođača bilo potrebno nešto novo. Dizajn i dalje izgleda sveže i moderno, tako da promena napravljena u ponudi motora. I utisak je da su u “Renou” pogodili u sredinu.

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

"Megan" četvrte generacije je prijatan na oko i privlači modernim dizajnom

Zanimljivo je da se ne radi o agregatu sa dCi oznakom, koji je već duže sinonim za “Reno”. Francuzi, kao i svi u industriji, polako okreću leđa dizelašima i zato je pod haubom testiranog “megana” bio 1.3 TCe motor razvijen, ni manje ni više nego sa “Mercedesom”. Da ne bude zabune, turbobenzinac je potpuno nov agregat, odnosno nije evolucija dobro poznatog 1.2 TCe. Bukvalno, sve je promenjeno kako bi imao dovoljno snage poput dizelaša i kako bi trošio poput dizelaša.

Veliki centralni ekran dijagonale 8,7 inča je postavljen uspravno

Izbor je pao na srednju verziju sa 140 KS i 240 Nm obrtnog momenta (slabiji razvija 115 KS, a snažniji 160 KS) koja bi trebalo da bude po meri srpskih vozača. Razlike u odnosu na prethodni 1.2 TCe su očigledne već pri startovanju - novi 1.3 TCe radi tiše i manje vibracija se prenosi u kabinu. U to smo se uverili tokom hladnih zimskih jutara.

Turbo benzinac je razvijen u saradnji sa "Mercedesom" i razvija 140 KS

Motor je elastičniji i nije potrebno da se vrti visoko kako bi se dobio maksimum. U gradskoj vožnji smo retko prelazili 1.700-1.800 o/min., a čak i na nižim obrtajima nismo osetili da se motor guši. Prosečna potrošnja bila je oko osam litara, odnosno oko pola litra manje od 1.2 TCe sa 115 KS. Na otvorenom putu, računajte na skromnih 6-6,5 litara.

"Reno megan 1.3 TCe" do "stotke" ubrzava za 9,4 sekundi

Šestostepeni manuelni menjač donosi sve što očekujemo od “Renoa” - preciznost, ali i duži korak koji sprečava da iskoristimo svih 140 konjskih snaga. U sport režimu i agresivnijim šaltanjem može da se kompenzuje hod, međutim, to nije stil koji odgovara “meganu”. Za vozače je najvažnije da je snaga tu i da mogu da je iskoriste kada je to potrebno.

Prepoznatljiv zadnji kraj. Zapremina prtljažnika je 435 litara

Drugih razlika u odnosu na druge verzije nema. “Reno” i dalje forsira vertikalno postavljen centralni ekran dijagonale 8,7 inča koji je “sve i svja” u kabini. Ekran je pregledan, ali je i dalje prilično komplikovan za korišćenje. Takođe, u zavisnosti od modova funkcionisanja (pet u ponudi) menja se boja i izgled instrument table, kao i LED osvetljenje enterijera. Zanimljiva fora, pogotovo kada vozite noću.
Cena “megana 1.3 TCe” sa bogatim paketom opreme “intens” je 18.340 evra, dok je verzija sa automatskim EDC menjačem skuplja za 2.000 evra.

Renault Megane 1.3 TCe
Motor: 4-cilindrični, turbo, benzin * Zapremina: 1.330 kubika * Snaga: 140 KS pri 5.000 o/min. * Obrtni moment: 240 Nm pri 1.600 o/min. * Menjač: 6-stepeni, ručni * Pogon: na prednjoj osovini * Prtljažnik: 435 litara * Ubrzanje: 9,4 sek. * Maksimalna brzina: 202 km/h * Potrošnja: 7,5 litara * Cena: od 18.340 evra

 

 

Povezane teme: Reno, Renault, Reno megan, Renault Megane, 1.3 TCe, dCi, Dizel motor, Benzinski motor

Poslednji komentari

Zikica
Četvrtak, 28. 02. 2019. 06:03h
neregistrovan korisnik
Ova potrosnja je prilicno losija od one koju ima moj Fiat 500L 1.3 dizel, tako da ne vidim cemu drama u vezi ovog motora... a tek kad se uporedi sa potrosnjom Vitare koja po gradu ide oko 5.5l a na otvorenom putu nesto iznad 4L na 100km shvatimo da ovi nisu uradili domaci zadatak...