Restilizovani "megan" u prodaji posle Ženeve

Nova četvrta generacija "megana" moraće još da sačeka nakon što je Reno objavio fotografije redizajniranog kompakta, koji će premijerno biti predstavljen na Salonu automobila u Ženevi.

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

Jasno je da većih izmena nema, a kompletan posao odrađen je na prednjem kraju. Noviteti su LED dnevna svetla, hromirani detalji i novi dizajn aluminijumskih točkova, dok je proširena paleta boja karoserije i enterijera. Takođe, osnovna oprema će biti bogatija, pri čemu cena ne bi trebalo da bude viša. Kao opcija će se ponuditi "visio" sistem, "hill start assist" i nova generacija multimedijalnog sistema.

Glavna vest se nalazi ispod haube, gde će javnost upoznati novi 1,2-litarski TCe benzinac sa 115 KS i 190 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Prema fabričkim podacima, "megan 1.2 TCe" sa start/stop sistemom (standard) u proseku troši 5,3 litra na 100 kilometara.

U ponudi će, naravno, biti i dizel motori: 1.5 dCi sa 110 KS i 260 Nm (prosečna potrošnja 3,8 l) i 1.6 enerdži dCi sa 130 KS i 320 Nm (prosečna potrošnja 4,0 l).

Ni sportska "RS" verzija nije pošteđena fejsliftinga, ali osim estetskih promena trebalo bi da kažemo da je iz dvolitarskog motora "izvučeno" 15 KS više (265 KS), dok je maksimalni obrtni moment sa 340 Nm povećan na 360 Nm.

Prodaja restilizovanog "megana" počinje po završetku Salona u Ženevi, odnosno krajem marta.

Povezane teme: Reno, Reno megan, Salon automobila u Ženevi, Dizel, Benzin, Megan RS, Renault, Renault Megane

Poslednji komentari

student
Utorak, 10. 01. 2012. 23:33h
neregistrovan korisnik
kolega ima berlinu 1.6, zali se da mu ne vuce bas najbolje kao da ima neku prazninu, ja mu govorio da ga vosti od prvog kilometra nije me slusao:)

Hans Grace
Utorak, 10. 01. 2012. 10:15h
@Serboris Sa svojom poslednjom recenicom si pokazao da si "znalac".. DS5 i moze kostati tu sumu.. Ali DS3 i DS4 nikako nisu 30.000 E.. A tebi preporucujem jednog poznatog njemackog proizvodjaca, koji svoje auto iz gradske klase prodaje po 12-13.000 E a kupac za to ne dobije ni ono osnovno poput koze na volanu..
student
Ponedeljak, 09. 01. 2012. 21:04h
neregistrovan korisnik
ne znam koliko je tezak, ali 1.8 bi mu fino leglo, nisu kao kod opela da gruvaju konje, moja corsa 1.2 ima 85ks nabudzili kosilicu ono bar da ide nego ni to, volim dobro odmeren odnos snaga-masa
Serboris
Ponedeljak, 09. 01. 2012. 20:34h
neregistrovan korisnik
Svi znaju da za 30000 eura naprave auto kao DS, a ti napravi isti takav za upola para pa se javi. A i ne vredi svih tih para samo zbog toga sto ne mozes da otvoris stakla na vratima pozadi. Za to genijalno inzinjersko "resenje" vredi bar 10 soma manje. A koji citroen dogura do 100000 km a da ti ne ostane menjac u ruci ili da ti ne otpadne patos u voznji je za nagradu.
JeremyLynch
Ponedeljak, 09. 01. 2012. 18:17h
neregistrovan korisnik
Totalno si u pravu da je 1.6 benzinac jako trom,dobio sam ga na koriscenje dok mi je 1.5dci bio na servisu...dizelas je za njega avion!Moj je narandzast i nemam problema sa bojom, i zadovoljan sam skroz sa njim...mada je ispalo da nisam dao bas malo para za njega 17500!!! :O