Magija broja 286!

Magija broja 286!

Mercedes 450 SEL 6.9 (W116)   "Mercedes 450 SL 6.9" mogao je da se poruči i sa telefonom u automobilu, ali samo ako ste bili spremni da pre 40 godina doplatite 18.000... »

Poštovani čitaoci, ostavljanje komentara na vesti starije od 5 dana nije moguće.

Prijavi komentar

Zeljko
Sreda, 16. 03. 2016. 09:51h
neregistrovan korisnik
Najbolji je Micubisi 3000gt. I jedna greska u tekstu jer gt3000 nije postizao maksimalnu snagu na 2500obr/min (jer nije traktor) vec na 6000obr/min. Na 2500 obrtaja je bio max obrtni mimenat i to mislim samo kod verzije sa dve turbine
Preporuka:
10
16
Odgovori

Prijavi komentar

Dejan
Sreda, 16. 03. 2016. 10:50h
neregistrovan korisnik
@Zeljko : Tacnije Mitsubishi GTO sa twin turbo al ne razumem, sta si hteo da kazes, svaki benzinac bez turbine ima max obrtni moment na preko 3500-4000rpm pa navise a kad se stavi turbo onda se taj maksimum spusta kao kod turbo dizela !!! Teoretski, snagu motora dobijas kad obrtni moment podelis sa ugaonom brzinom, odluci se sta ti se vise svidja, malo i puno obrtaja ili snaga motora ili obrtni moment ! Sve sto se brzo obrce-kratko traje !!!
Preporuka:
20
1
Odgovori

Prijavi komentar

zeljko
Četvrtak, 17. 03. 2016. 01:48h
neregistrovan korisnik
@Dejan : Moj komentar se samo odnosio na nenamernu gresku u samom tekstu koja je kasnije ispravljena to jeste pisalo je da je 3000gt postizao maksimalnu snagu u KS (a ne max obrtni momenat) na 2500obrt/min sto je naravno nerealno. Drugo, masinac sam po struci i nema potrebe da mi objasnjavate karakteristike sus motora. Trece, nije istina da bas svi atnosferski benzinci postizu max obrtni momenat iznad 3500obr/min, na primer Renault 19 1.8i 8v u verzijama 95 i 110ks je postizao max moment na samo 2750obr/min. Cetvrto, predpostavljam da se vasa tvrdnja "Sve sto se brzo obrce-kratko traje" odnosi na kratak vek trajanja visokoturaznih motora sto je opet nikako ne mora da bude tacno, dobar primer je hondin 1.6 16v vtec koji se vrteo i do 9000obr/min i pri tom je prelazio i po 500 000km bez generalne i potrosnje ulja, kao i mnogi porseovi atnosferski boxeri koji su odbijali da umru bez obzira na forsiranje i predjenu kilometrazu. Drugim recima ako vec hocete da replicirate nekome ne bi bilo lose da se razumete u motore i mehaniku sto kod vas sudeci po komentaru bas i nije slucaj.
Preporuka:
16
9
Odgovori

Prijavi komentar

Crni
Četvrtak, 17. 03. 2016. 09:57h
neregistrovan korisnik
@zeljko : Vek motora zavisi od kvaliteta materijala, preciznosti izrade, kvaliteta projektovanja, npr. od toga kako je projektovano podmazivanje, od nacina upotrebe, odrzavanja, kvaliteta ulja, itd. Cak i lose projektovan motor, ako se koristi kvalitetno ulje, kvalitetni filteri, upotrebljava kako treba, itd. moze da traje dugo.
Preporuka:
8
1
Odgovori

Prijavi komentar

zeljko
Četvrtak, 17. 03. 2016. 15:24h
neregistrovan korisnik
@Crni : Stvarno me zanima po kom delu mog komentara ste zakljucili da ima potrebe meni objasnjavati sta je bitno za dugotrajnost motora, to jeste kako zakljuciste da ja to ne znam? Ja sam samo u svom komentaru na zaljucak drugog komentatora da svi visokoturazni motori kratko traju naveo da to ne mora da bude tacno navodeci primer nekih prilicno dukotrajnih visoko turaznih motora. Mozda ste propustili u mom kometaru da procitate da sam masinac po struci (tehnicar) i samim tim je iluzorno meni objasnjavati da je bitan kvalitet materijala i preciznost obrade ako sam skolovan bas za kontrolu takvih procesa iako se doduse nikad time nisam bavio. Jos je zanimljivije vase "poducavanje" da je bitno odrzavanje i kvalitet ulja i filtera kada je to navedeno u svakom upustvu za odrzavanje vozila kao i gradacije i standardi koji ulje treba da ispunjava i duzina servisnog intervala i to bi trebalo da zna svaki vozac a kamo li neko kome je to struka. Mada lepo je pokusati ispasti pametan makar i neimalo smisla, jel da.
Preporuka:
3
11
Odgovori

Prijavi komentar

Crni
Četvrtak, 17. 03. 2016. 18:02h
neregistrovan korisnik
@zeljko : Moje pisanje nije nikakvo objasnjenje, odgovor, i sta ti ja znam, vec dopuna komentara.
Preporuka:
6
1
Odgovori

Prijavi komentar

Dejan
Četvrtak, 17. 03. 2016. 10:50h
neregistrovan korisnik
@zeljko : Izvini a koji je ovde model sa 8 ventila ?! Sve je fabricki nasvirano ! Kako kontam svi vole nesto sto ide kao ludo, stotine ks, turbo, twin turbo a kad dodje do realnosti onda ovaj pa ja vozim onaj sto ima 62ks, isto kao i na svadbama kad se svi slikaju a kad treba platiti nema nikog na vidiku !!!
Preporuka:
9
3
Odgovori

Prijavi komentar

zeljko
Četvrtak, 17. 03. 2016. 15:46h
neregistrovan korisnik
@Dejan : Izvinite a koji je tacan smisao vaseg komentara i pitanje koji ovde model ima 8 ventila?(zbog broja cilindara, nijedan, naravno). Ja sam samo naveo primer jednog (ali ne jedinog) motora koji postize mah obrtni momenat na 2750obr/min na vasu neistinitu tvrdnju da SVAKI atnosferski benzinac postize max obrtni momenat iznad 3500obrtaja i za taj primer sam iskoristio renault-ov 1.8 8v i to ima samo veze sa vasom tvrdnjom o ne postojanju motora sa takvim karakteristikama i nikakve veze sa spiskom vozila iz teksta. Jos mi je manje jasno kakve veze sa ovom raspravom ima vasa konstatacija ko sta vozi i primer ponasanja nekog na nekoj svadbi.
Preporuka:
4
7
Odgovori

Prijavi komentar

Opa
Petak, 18. 03. 2016. 09:45h
neregistrovan korisnik
@zeljko : Atmosferski druze, sa M. Kakava crna atNosfera?
Preporuka:
9
1
Odgovori

Prijavi komentar

Goran-
Sreda, 16. 03. 2016. 11:02h
neregistrovan korisnik
BMW M5
Preporuka:
8
15
Odgovori

Prijavi komentar

fp
Sreda, 16. 03. 2016. 12:47h
neregistrovan korisnik
911 ko vrata.
Preporuka:
8
9
Odgovori

Prijavi komentar

H
Sreda, 16. 03. 2016. 16:06h
neregistrovan korisnik
Šta znam, sviđa mi se Merc zbog Citroënove hidraulike, i nenormalnog motora, Micubisi je opet strašni i mocni japanac koji totalno druga dimenzija, ali ipak bi svoj glas dao BMW-u. Da li neko zna da li je ovaj motor u BMW-u imao elektronsku kontrolu rada ventila, ili je ta tehnologija počela da se ugrađuje od 87' u M3?
Preporuka:
9
3
Odgovori

Prijavi komentar

alfista
Sreda, 16. 03. 2016. 17:58h
neregistrovan korisnik
@H : Vanos sisem se prvi put pojavio u BMW modelima 1992. godine.
Preporuka:
12
0
Odgovori

Prijavi komentar

moze
Sreda, 16. 03. 2016. 20:31h
neregistrovan korisnik
micubisi ili jos bolje skyline r34
Preporuka:
5
6
Odgovori

Prijavi komentar

NM
Sreda, 16. 03. 2016. 21:13h
neregistrovan korisnik
Mečka je mečka,pa i kad joj samo znak ostane!
Preporuka:
9
15
Odgovori

Prijavi komentar

Petar
Sreda, 16. 03. 2016. 22:29h
neregistrovan korisnik
A dje vam je cuveni M3 E 36 3.0 sa 286 ks? Je li moguce da ga niko nije spomenuo?
Preporuka:
3
6
Odgovori

Prijavi komentar

Don021
Sreda, 16. 03. 2016. 23:53h
neregistrovan korisnik
M3 '93 e36 286ks
Preporuka:
5
1
Odgovori

Prijavi komentar

Vlada-Edmonton
Četvrtak, 17. 03. 2016. 00:24h
neregistrovan korisnik
Fali i BMW M635 CSi
Preporuka:
6
0
Odgovori

Prijavi komentar

Pedja
Petak, 18. 03. 2016. 12:13h
neregistrovan korisnik
Zeljko u pravu si. To sto motor ima 286 konja ne znaci da je nasviran.. Ako ima zapreminu 6.9l to znaci da je daleko ispod danasnjih standarda odnosa snage i zapremine ili ti uopste nije nasviran tj, verovatno ce s obzirom da ga je mercedes napravio da predje 2 000 000 km. A ostavljam mogucnost da su ti fotografi na svadbi nasvirani..
Preporuka:
7
0
Odgovori