Pazite na dizne i ako vozite na plin

Pazite na dizne i ako vozite na plin

Kada vozite automobil po gradu neminovne su česte promene brzina i stalna kočenja. Ovakav način vožnje utiče i na pojavu nečistoća u komori motora, ležajevima i usisnoj grani, što... »

Poštovani čitaoci, ostavljanje komentara na vesti starije od 5 dana nije moguće.

Prijavi komentar

info
Subota, 14. 06. 2014. 08:16h
neregistrovan korisnik
cena od - do?
Preporuka:
34
7
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Ponedeljak, 16. 06. 2014. 20:19h
neregistrovan korisnik
@info : Ovo je Wynns metod, razlikuje se od klasicnog ciscenja u ultrazvucnoj kadici, koje bolje cisti, dok se wynns metodom cisti i magistrala i naslage na ventilima. Wynns metod kosta oko 4000, a klasicno ciscenje oko 500 dinara po dizni.
Preporuka:
18
3
Odgovori

Prijavi komentar

dejan
Subota, 14. 06. 2014. 09:09h
neregistrovan korisnik
I koliko kosta taj tretman
Preporuka:
25
2
Odgovori

Prijavi komentar

KoleM
Subota, 14. 06. 2014. 09:23h
neregistrovan korisnik
Jedna stvar mi nije jasna, pošto većina automobila sada ima brizgaljke, zar se pri ugradnji gasnog sistema ne ugrađuju posebne brizgaljke za gasni sistem? Pretpostavljam da se članak odnosi na manji broj automobila sa karburatorima i diznama. Ili možda benzinske brizgaljke propadaju kada kroz njih ne ide benzin?
Preporuka:
29
5
Odgovori

Prijavi komentar

gile
Nedelja, 15. 06. 2014. 18:50h
neregistrovan korisnik
@KoleM : retko ko ugradjuje gas u takve motore, cak i kad se ugradi mora mala kolicina da prolazi kroz brizgaljke tako da trosi benzin i plin istovremeno i nije neka velika usteda.
Preporuka:
10
20
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Ponedeljak, 16. 06. 2014. 20:21h
neregistrovan korisnik
@KoleM : Ugradjuju se posebne, kod sekvencijalnog sistema. Benzinske dizne propadaju zato sto ne prolazi benzin kroz njih i tima ih ne cisti, posto benzin ima i svojstvo rastvaraca.
Preporuka:
14
2
Odgovori

Prijavi komentar

Vuki
Subota, 14. 06. 2014. 09:26h
neregistrovan korisnik
Sa sekvent sistemom, ovo se vrlo retko desava..
Preporuka:
44
15
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Ponedeljak, 16. 06. 2014. 20:21h
neregistrovan korisnik
@Vuki : Ovo se upravo desava kod sekvent sistema.
Preporuka:
29
10
Odgovori

Prijavi komentar

BOris
Utorak, 17. 06. 2014. 13:31h
neregistrovan korisnik
@Mirko : Ovo će se malo teže desiti kod sekvent sistema, jer se oni uvek pale na benzin, tako da nema višemesečnog stajanja benzna u diznama.
Preporuka:
22
5
Odgovori

Prijavi komentar

mehaniker
Subota, 14. 06. 2014. 09:58h
neregistrovan korisnik
najbolje za motor je voziti istovremeno na plin i benzin od 21 do 26 km.onda su dizne kao nove i ne trba da se ciste.
Preporuka:
10
25
Odgovori

Prijavi komentar

Majstor
Subota, 14. 06. 2014. 10:09h
neregistrovan korisnik
Ovaj nacin ciscenja dizni kao sto ste prikazali je bacanje para jer ciscenje nije potpuno bez provere realnog stanja dizni posle ciscenja. Pravo ciscenje dizni se odvija u ultrazvucnoj kadi i posle se dizne testiraju na posebnom stolu predvidjenom za to kako bi se utvrdilo da li zadovoljavaju fbricke standarde. Uz to se na svokoj dizni menja sito (filter) , sto inace 70% majstora ne radi.
Preporuka:
55
1
Odgovori

Prijavi komentar

Bojan
Subota, 14. 06. 2014. 10:15h
neregistrovan korisnik
Imam renault espace 2.0t 163 ks 2005 godište ima ugrađen BRC sistem za sad nemam nikakvih problema,napravljen je tako da uvek startuje na benzin pa posle sam prebaci na tng, a da ovo je sekventni sistem...
Preporuka:
33
4
Odgovori

Prijavi komentar

Dejan
Ponedeljak, 16. 06. 2014. 09:04h
neregistrovan korisnik
@Bojan : Mislis 136KS ili 100kW !!! Samo polako, spremi jedno 100E, trebace ti za pumpu za benzin !!! Brizgaljke se ,,podmazuju,, sa benzinom, zato im je potrebna voznja na benzin. Brizgaljke su najmanji problem u celoj ovoj prici !!!!
Preporuka:
8
21
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Ponedeljak, 16. 06. 2014. 20:23h
neregistrovan korisnik
@Dejan : Nema problema sa benzinskom pumpom, mada je potrebno povremeno provozati auto 30-40 km na benzin, recimo jendom mesecno.
Preporuka:
12
4
Odgovori

Prijavi komentar

Dejan
Sreda, 18. 06. 2014. 10:44h
neregistrovan korisnik
@Mirko : Ima, bice uskoro problema, veruj mi, kad se auto ,,vozi,, onda pumpa za benzin prva rikne u celom sistemu !!! Zato kazem, spremi najmanje 100E ako neces original !!!!
Preporuka:
10
20
Odgovori

Prijavi komentar

pera
Subota, 14. 06. 2014. 10:38h
neregistrovan korisnik
1. otkrili ste toplu vodu 2. ove sto voze na plin,ni puskpm ne mozete naterati da malo voze i na benzin jer im se osladila usteda a kad ih stignu kvarovi,kuku i lele
Preporuka:
66
14
Odgovori

Prijavi komentar

miki
Subota, 14. 06. 2014. 11:22h
neregistrovan korisnik
na sekvent plinu nema potrebe, jer se auto pali na benzin, a kada se prebaci sam na gas trosi jako malu kolicinu goriva bas iz ovog razloga da ne zapeknu dizne negde otprilike 1dcl na 1000 km
Preporuka:
31
8
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Ponedeljak, 16. 06. 2014. 20:25h
neregistrovan korisnik
@miki : Kod sekvent sistema se ne trose plin i benzin istovremeno. Sistem za istovremenim trosenjem oba goriva imaju motori sa direktnim ubrizgavanjem, kao kod dizela, gde dizne rade na pritisku od po nekoliko stotina bara, pa do preko 1000. Takav sistem trosi 30% benzina i 70% dizela.
Preporuka:
7
10
Odgovori

Prijavi komentar

Kme
Subota, 14. 06. 2014. 11:52h
neregistrovan korisnik
Golf 4 1.4 2000 god,plin ugradjen 2004-te na 80 000 km,sad ima 250 000 km,nikad u životu nisam očistio dizne i ne bih ni znao da to treba da nisu objavili tekst.
Preporuka:
44
7
Odgovori

Prijavi komentar

rebro
Ponedeljak, 16. 06. 2014. 14:37h
neregistrovan korisnik
@Kme : Laguna 1.5 dCI 2011. godina. Pojma nemam šta su to dizne, brizgaljke i slično a i ne koristim plin. Auto je u garanciji do 2016. godine a iduće ću da ga prodam i kupim nov. Vozim ga na servis svakih 30.000 km i nemam briga.
Preporuka:
14
49
Odgovori

Prijavi komentar

Trle
Utorak, 17. 06. 2014. 00:31h
neregistrovan korisnik
@rebro : Za koliko ćeš ga prodati? I koliko ćeš dodati? Skup sport...
Preporuka:
24
9
Odgovori

Prijavi komentar

rebro
Sreda, 18. 06. 2014. 09:38h
neregistrovan korisnik
@Trle : Budući da živim u Pragu, prodaću ga za nekih 230.000 kruna što mu dođe 8200 evra. Gledam neki Hjundai i40 ili Kia Optima, mada ni Ševrolet Kruz nije loš.
Preporuka:
11
11
Odgovori

Prijavi komentar

Boris
Ponedeljak, 16. 06. 2014. 14:45h
neregistrovan korisnik
@Kme : Priće za malu djecu.
Preporuka:
12
10
Odgovori

Prijavi komentar

XXL
Subota, 14. 06. 2014. 11:59h
neregistrovan korisnik
Odličan tekst. Prošle godine sam kupio automobil u kome je bio ugrađen plin koju instalaciju sam odmah demontirao jer nije bilo atestirano niti upisano u saobraćaju knjižicu. SVE sam morao da servisiram od karburatora da ne kažem glave motora. Zašto? Šrafovi od glave motora su bili prekaljeni, a navoj ljubičaste boje. Vožnjom samo na plin pregreva se ceo motor. A naš čovek nema mere kad je nešto jeftino. Zato saveti pravih majstora zlata vrede mada ima i pametnjakovića.
Preporuka:
29
17
Odgovori

Prijavi komentar

Trolov-Drug
Subota, 14. 06. 2014. 12:27h
neregistrovan korisnik
Samo dizel!
Preporuka:
34
46
Odgovori

Prijavi komentar

Cika-Deja
Subota, 14. 06. 2014. 12:40h
neregistrovan korisnik
Imam benzinca sa plinom I dizela.. Benzinac mi uvek pali na benzin pa sam prebaci na plin.. Treba da se redovno vozi na benzin.. Ali mi smo takvi ljudi pa gledamo da ustedimo samo.. Ali po meni je dizel bolja varijanta.. :)
Preporuka:
33
17
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Ponedeljak, 16. 06. 2014. 20:26h
neregistrovan korisnik
@Cika-Deja : I skuplja za odrzavanje, kada se radio o polovnim automobilima starim 10-ak godina.
Preporuka:
26
3
Odgovori

Prijavi komentar

Godine-prolaze
Utorak, 17. 06. 2014. 09:16h
neregistrovan korisnik
@Mirko : Nema to veze sa godinama vec sa kilometrazom!!! Moj auto je star 10godina a preso je samo 80 000km., sta ja tu mogu toliko da mu menjam! Danas postoje automobili koji su za 3 godine presli skoro pa 300 000km!
Preporuka:
17
2
Odgovori

Prijavi komentar

sasa
Subota, 14. 06. 2014. 12:52h
neregistrovan korisnik
ko jos vozi na plin sa cenom od 87 dinara i atestima i reatestima,komplikovano i neisplativo,kvalitet nula itditd
Preporuka:
23
45
Odgovori

Prijavi komentar

stefanlo
Ponedeljak, 16. 06. 2014. 02:39h
neregistrovan korisnik
@sasa : a mi koji sipamo plin u bosni za 52din, isplati li se nama ili ne, da znam da li da ga skidam sa auta ili da vozim i dalje 400km sa 1400din
Preporuka:
48
3
Odgovori

Prijavi komentar

bucko
Subota, 14. 06. 2014. 12:56h
neregistrovan korisnik
Vozi dizel baćo...
Preporuka:
17
29
Odgovori

Prijavi komentar

peki
Subota, 14. 06. 2014. 13:47h
neregistrovan korisnik
lezajevi u usisnoj grani?
Preporuka:
27
2
Odgovori

Prijavi komentar

pera
Subota, 14. 06. 2014. 14:20h
neregistrovan korisnik
Gde moze da se uradi ovakvo ciscenje dizni za jtd?
Preporuka:
9
16
Odgovori

Prijavi komentar

brera
Nedelja, 15. 06. 2014. 18:53h
neregistrovan korisnik
@pera : na common rail dizelu se dizne ne ciste. mogu da se remontuju ako su lose i da se zamene ulosci, sto nije bas jeftino.
Preporuka:
19
5
Odgovori

Prijavi komentar

HAHHA
Ponedeljak, 16. 06. 2014. 15:53h
neregistrovan korisnik
@brera : A kako se remontuju dizne??!?! Nemas ti blage veze!!!
Preporuka:
6
10
Odgovori

Prijavi komentar

brera
Ponedeljak, 16. 06. 2014. 19:27h
neregistrovan korisnik
@HAHHA : zato ti imas
Preporuka:
10
5
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Ponedeljak, 16. 06. 2014. 20:28h
neregistrovan korisnik
@HAHHA : Ciste se prilikom remonta. Remontuju se tako sto se menjaju gumice, ulosci itd. Remont dizni za jtd se krece od 30-ak evra po komadu pa na gore.
Preporuka:
9
2
Odgovori

Prijavi komentar

HAHA
Utorak, 17. 06. 2014. 09:12h
neregistrovan korisnik
@Mirko : To sam upravo i rekao! Remontovanje je upravo ciscenje gizni a gumice se podrazuvaju kao i dihtunzi gde ih ima...
Preporuka:
8
4
Odgovori

Prijavi komentar

kontras
Utorak, 17. 06. 2014. 08:24h
neregistrovan korisnik
@brera : alfa dizne izbaci na auspuh krsina plasticna
Preporuka:
7
10
Odgovori

Prijavi komentar

djurosabac
Subota, 14. 06. 2014. 19:18h
neregistrovan korisnik
Moj stojadin ima karburator.
Preporuka:
41
3
Odgovori

Prijavi komentar

kontras
Subota, 14. 06. 2014. 19:27h
neregistrovan korisnik
na plin mi samo radi sporet. benzin je zakon
Preporuka:
40
27
Odgovori

Prijavi komentar

nije-bitno
Sreda, 18. 06. 2014. 08:00h
neregistrovan korisnik
@kontras : ti ili si bogat ili glup
Preporuka:
27
17
Odgovori

Prijavi komentar

Veljko
Subota, 14. 06. 2014. 21:37h
neregistrovan korisnik
Ma kakvo ciscenje dizni, ja sam presao 320000km na plin nikad nisam vozio ni palio auto na benzin, cak ni zimi, I auto prede. Tako da je to ciscenje dizni verovatno za one koji imaju viska para :)
Preporuka:
20
28
Odgovori

Prijavi komentar

By-Simens
Subota, 14. 06. 2014. 22:17h
neregistrovan korisnik
Kod VW-a morate uvek da pazite na dizne i kod benz. i kod dizela, najgori su u tome i njihove dizne su na daleko poznate!!!
Preporuka:
21
19
Odgovori

Prijavi komentar

Ovako
Nedelja, 15. 06. 2014. 21:28h
neregistrovan korisnik
@By-Simens : Ovako izgleda komentar nekog ko nikada nije imao vw-a! Pusta masta!
Preporuka:
13
20
Odgovori

Prijavi komentar

Blage
Ponedeljak, 16. 06. 2014. 09:33h
neregistrovan korisnik
@By-Simens : ti veze nemas! Dizne proizvodi siemens, bosh, delphi i td a ne vw. Svi koriste dizne manje vise istih proizvodjaca nego ocigledno ti je krivo jer nisi imao para za vw pa vozis neki krs...
Preporuka:
16
21
Odgovori

Prijavi komentar

z
Ponedeljak, 16. 06. 2014. 13:48h
neregistrovan korisnik
@Blage : vw neki egzotican auto pa ljudi nemaju para da ga kupe ili si nesto drugo hteo da kazes?
Preporuka:
21
4
Odgovori

Prijavi komentar

ZA-Z
Utorak, 17. 06. 2014. 09:02h
neregistrovan korisnik
@z : Ako vozis fiat, daciu, polovan alfa romeo ili sl. vw jeste egzotican auto za tebe jer kosta 3 puta vise! A s razlogom kosta vise!
Preporuka:
9
32
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Utorak, 17. 06. 2014. 14:06h
neregistrovan korisnik
@ZA-Z : S kojim razlogom? Niti je uber kvalitetan, kakvim ga vozaci istog brenda predstavljaju, niti je superioran po voznim osobinama. Laguna 2 je recimo dosta udobniji auto, bezbedniji, i lepsi za voznju od Passata B5.5, a odrzavanje nije skuplje od odrzavanja jednog VW, bez obzira na "veci" broj kvarova.
Preporuka:
21
7
Odgovori

Prijavi komentar

z
Utorak, 17. 06. 2014. 16:01h
neregistrovan korisnik
@ZA-Z : taj razlog sto kosta vise je zbog zatucanih ljudi koji ne znaju za bolje i u 2014. godini bi dali 3000e za golfa dvojku.
Preporuka:
27
4
Odgovori

Prijavi komentar

Zasto
Sreda, 18. 06. 2014. 17:30h
neregistrovan korisnik
@z : da ne ako ih golf sluzi i ne kvari se! Svako ko ima para kupi nemacki auto i ne razmislja o kvarovima a ko nema on kupi italijana ,francuza ili koreanca i dolazi ovde da prica kako nemacki auto ne valja! Toliko!
Preporuka:
6
30
Odgovori

Prijavi komentar

Nemanja
Ponedeljak, 16. 06. 2014. 17:10h
neregistrovan korisnik
@By-Simens : To je slucaj samo na 2.0TDI PD motoru koji nosi oznaku BKP i ugradjivao se samo u Passat B6 u periodu od 2005. do 2007. godine . Ostali 2.0 i 1.9 dizeli, kao ni benzinci nemaju nikakvih problema sa diznama.
Preporuka:
5
6
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Ponedeljak, 16. 06. 2014. 20:31h
neregistrovan korisnik
@Nemanja : To nije PD motor, vec prvi VW CR. Mislim da postoji jos jedna problematicna serija sa drugom oznakom,, 2.0 tdi motora. Posle su se vratili na Bosch i nema problema. DCI i TDCI imaju daleko vise problema sa diznama, kada pricamo o automobilima starim 10-ak godina.
Preporuka:
10
5
Odgovori

Prijavi komentar

Nemanja
Ponedeljak, 16. 06. 2014. 21:48h
neregistrovan korisnik
@Mirko : Nije to prvi CR motor. Prvi 2.0TDI CR je bio u Audiju A4 B8 koji je izasao 2008. godine.
Preporuka:
6
1
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Utorak, 17. 06. 2014. 14:08h
neregistrovan korisnik
@Nemanja : Da u pravu si, moja greska. BKP, BKC i BKD su PD motori.
Preporuka:
4
2
Odgovori

Prijavi komentar

Servis-Bosh
Utorak, 17. 06. 2014. 09:09h
neregistrovan korisnik
@Mirko : TDCI ili HDI, JTD, DCI da ne pominjem CRDI imaju mnogo mnogo vise problema sa diznama! Cesce se zapuse i ako se auto ne vozi u vece obrtaje pre dolaze na servis. TDI ima najzahvalnije motore tj. bolje isprojektovan motor pa i dizne a isti i nema problema! Prvobitni 2.0 TDI (pre 10 god) je imao losu seriju siemensovih dizni koje su zamenjene i one se nisu zapusile vec su crkavale zbog fabricke greske! BMW dizel ima takodje osetljive dizne!
Preporuka:
6
8
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Utorak, 17. 06. 2014. 14:09h
neregistrovan korisnik
@Servis-Bosh : Slazem se, osim za jtd. Taj motor se pokazao veoma dobro, otporan je na nase gorivo, a znam neke koji su sipali i loz ulje, i nema problema sa diznama. Mjet je dosta osetljiviji po tom pitanju.
Preporuka:
10
1
Odgovori

Prijavi komentar

JTD
Sreda, 18. 06. 2014. 21:22h
neregistrovan korisnik
@Mirko : Kakvih sve danas ima JTD je generalno ok! Koliko sam primetio stalno im pucaju nekakva creva i elektronika zna da pravi probleme a dizne su redji problem s tim sto je motor od 120 konja daleko pouzdaniji od 150ks koji zna jos vise da pravi probleme.
Preporuka:
2
3
Odgovori

Prijavi komentar

cc
Nedelja, 15. 06. 2014. 00:03h
neregistrovan korisnik
Na plin se kuva...Na benzin se vozi...
Preporuka:
33
34
Odgovori

Prijavi komentar

orac
Nedelja, 15. 06. 2014. 19:20h
neregistrovan korisnik
@cc : na dizel se ore
Preporuka:
58
2
Odgovori

Prijavi komentar

njnj
Nedelja, 15. 06. 2014. 20:31h
neregistrovan korisnik
@cc : Dizel za traktor, plin za kuvanje ili upaljac a benzin za kola. Siguran sam da vozis bajs
Preporuka:
30
7
Odgovori

Prijavi komentar

Ovi-mene-zezaju
Nedelja, 15. 06. 2014. 03:56h
neregistrovan korisnik
Sve je to uredu, ali da se dizne ciste na 20.000 km ili na godinu dana je cista glupost. Auto koji vozim je u kuci od prvog kilometra, a sada ima 106000 km i do sada mu dizne nisu nikada ciscene a radi normalno. Druga stvar pravo ciscenje dizni se vrsi tako sto se dizne skinu i stave u ultrazvucnu kadicu pa kada se ociste stave se na test masinu koja provera ishabanost dizni. Nemojte da pricate nesto sto jednostavno nije tako.
Preporuka:
44
3
Odgovori

Prijavi komentar

druze
Nedelja, 15. 06. 2014. 12:51h
neregistrovan korisnik
ovaj tekst je posvećen automobilima 18+
Preporuka:
36
4
Odgovori

Prijavi komentar

Nik
Nedelja, 15. 06. 2014. 15:22h
neregistrovan korisnik
Evo već 50 hiljada kilometara vozim svoj auto na lpg, iako je novije generacije nikakvih problema nema ako se održava auto i sistem za gas Gasni uredjaj servisiram kada i auto, na svakih 10 hiljada, majstor mi je preporučio da povremeno vozim na benzin sto i radim, samo sto je napomenuo da bi bilo dobro da motor dostigne svoju radnu temperaturu i poželjno je voziti na malo vecim obrtajima ponekad dok je na benzinu
Preporuka:
23
2
Odgovori

Prijavi komentar

alvirko
Nedelja, 15. 06. 2014. 16:18h
neregistrovan korisnik
Ova tema nikoga nije ostavila ravnodušnim a najmanje vlasnike vozila starijih od 10 godina koji se pokreću na tečni naftni gas
Preporuka:
17
6
Odgovori

Prijavi komentar

Pero-Deformero
Ponedeljak, 16. 06. 2014. 12:42h
neregistrovan korisnik
@alvirko : Da li se dizne ciste i kada se sa plina tako povremeno vozi jaci gas na benzinu, ili je striktno samo ultrazvucno ciscenje u pitanju!?? Molio bih odgovor posto mislim da nemam za bacanje pa da ih cistim skidam ultrazvukom, lakse je dati mu 4,5 ili 5 hiljada obrtaja i drzati 10 kilometara!...
Preporuka:
3
4
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Ponedeljak, 16. 06. 2014. 20:33h
neregistrovan korisnik
@Pero-Deformero : Za tih 10 km ces potrositi gorivo u vrednosti ciscenja dizni u ultra zvucnoj kadici, koje je daleko delotvornije.
Preporuka:
10
2
Odgovori

Prijavi komentar

Boris
Ponedeljak, 16. 06. 2014. 14:41h
neregistrovan korisnik
Pri svakom paljenju automobila prvo auto radi na benzin dok ne postigne temparaturu oko 25stupnjeva celzijevih onda prebaci na plin.Dakle svaki dan se barem malo vozi na benzin po ljeti kraće po zimi duže. Tako da priće o zapećenim dizama zbog vožnje na plin ne drže vodu.
Preporuka:
15
3
Odgovori

Prijavi komentar

Dizne
Ponedeljak, 16. 06. 2014. 23:27h
neregistrovan korisnik
Za gas! Koliko znam dizne postoje samo na dizel motorima.
Preporuka:
1
28
Odgovori