Protest u belim majicama do kraja Sajma automobila

Protest u belim majicama do kraja Sajma automobila

Protest će biti održavan svakog dana od 14 do 15 sati Uvoznici kažu da su ovim protestom uputili apel Vladi da zajedno pronađu rešenje koje će dovesti do poboljšanja uslova za... »

Poštovani čitaoci, ostavljanje komentara na vesti starije od 5 dana nije moguće.

Prijavi komentar

Milan
Utorak, 26. 03. 2013. 16:25h
neregistrovan korisnik
Prvo bi polumismenim uvoznicima trebalo da se objasni da se pise evro jer zivimo u evropi a ne u europi a pod dva nek otvore fabriku pa eto i njima subvencija.
Preporuka:
477
113
Odgovori

Prijavi komentar

Boki
Utorak, 26. 03. 2013. 16:36h
neregistrovan korisnik
@Milan : Dobro je sto si mismen.
Preporuka:
121
270
Odgovori

Prijavi komentar

aaaaaaaaaaa
Utorak, 26. 03. 2013. 16:36h
neregistrovan korisnik
@Milan : Čisto da znaš piše se EURO od EUROPE jer nismo mu mi davali ime.
Preporuka:
109
282
Odgovori

Prijavi komentar

Aleksandar
Utorak, 26. 03. 2013. 16:50h
neregistrovan korisnik
@aaaaaaaaaaa : Nismo dali ime ni Europi.
Preporuka:
183
21
Odgovori

Prijavi komentar

senshi
Utorak, 26. 03. 2013. 18:44h
neregistrovan korisnik
@Aleksandar : Nema sta da protestuju uvoznici. U Turskoj sam letos bio tamo se najvise vozase fiati renoi i fordovi. Ne zato sto turci nemaju para za druge marke vec se upravo te tri marke tamo proizvode i naravno povoljnije su za prodaju. A ko hoce audi bmw mb, ima al porez je veci normalno.
Preporuka:
76
5
Odgovori

Prijavi komentar

logika
Sreda, 27. 03. 2013. 12:30h
neregistrovan korisnik
@senshi : a gde je onda logika kod nas kada se proizvodi FIAT u Kragujevcu i cena mu je nesto malo preko 13 000 evra a prodajna cena tog istog Fiatovog vozila iz Kg u Ceskoj je 10 000 evra a nije subvecionisan od strane Ceske vlada, znaci da nas Italijani rasturaju sa cenama u odnosu na druge a dobili i hale i zemljiste plus ih drzava subvecionise sa ogromnom sumom za svakog zaposlenog radnika a potpuno je isti auto u pitanju sa potpuno istom opremom, Ovde kod nas je u odnosu na sve ostale zemlje okruzenja pa i sire sve daleko skuplje a plate male
Preporuka:
37
5
Odgovori

Prijavi komentar

mare-care
Subota, 30. 03. 2013. 00:03h
neregistrovan korisnik
@logika : to je zato sto nismo u EU
Preporuka:
1
1
Odgovori

Prijavi komentar

sale2
Utorak, 26. 03. 2013. 17:06h
neregistrovan korisnik
@aaaaaaaaaaa : Pa kad nismo davali ime,logično je ako se kod nas kaze Evropa onda je i Evro,a kad odeš u Europe onda kažeš Euro i eto. Neću valjda u Srbiji da kažem Euro to je glupost,kao kad bi kod nas govorili,živim u Serbia.
Preporuka:
186
25
Odgovori

Prijavi komentar

Koka-kola
Utorak, 26. 03. 2013. 18:22h
neregistrovan korisnik
@sale2 : "B E N Z I N, čudno pišu reč voda" :)
Preporuka:
58
3
Odgovori

Prijavi komentar

Marko
Utorak, 26. 03. 2013. 17:16h
neregistrovan korisnik
@aaaaaaaaaaa : Sam si sebe demantovao. Tacno, ime valute potice od imena kontinenta, stoga je "evro", osim ako nas kontinent ne nazivas "Europa".
Preporuka:
102
18
Odgovori

Prijavi komentar

pantelija
Utorak, 26. 03. 2013. 17:16h
neregistrovan korisnik
@aaaaaaaaaaa : Онда би смо морали и круне да зовемо коруне јер их је неко тако назвао, долар са два л и остале валуте исто. Не мунтај без везе.
Preporuka:
92
13
Odgovori

Prijavi komentar

vlada
Sreda, 27. 03. 2013. 10:11h
neregistrovan korisnik
@pantelija : A koliko poundsa košta taj Fijat u England?
Preporuka:
10
4
Odgovori

Prijavi komentar

Boki
Sreda, 27. 03. 2013. 19:15h
neregistrovan korisnik
@vlada : Zna li ko hoce li biti izbor za mid mokre bele majice?
Preporuka:
10
1
Odgovori

Prijavi komentar

xxx
Sreda, 27. 03. 2013. 11:24h
neregistrovan korisnik
@pantelija : oko čega se vi raspravljate? cccc
Preporuka:
10
1
Odgovori

Prijavi komentar

Duke
Četvrtak, 28. 03. 2013. 09:09h
neregistrovan korisnik
@pantelija : "БИСМО" уместо "БИ СМО".
Preporuka:
2
1
Odgovori

Prijavi komentar

Sema
Utorak, 26. 03. 2013. 17:22h
neregistrovan korisnik
@aaaaaaaaaaa : Istina je da mu nismo dali ime, kao sto nismo dali ime ni "Vien-u", "Deutschland-u" i mnogim drugim. Jednostavno smo ih "prekrstili". Ipak se u Srbiji kaze "EVRO", a zasto? E to ces morati sam da izguglas.
Preporuka:
81
7
Odgovori

Prijavi komentar

Ja
Utorak, 26. 03. 2013. 17:29h
neregistrovan korisnik
@aaaaaaaaaaa : Ми кажемо евро, зато што говоримо Европа, На новим новчаницама евра, пише ћирилицом ЕВРО, због Бугарске.
Preporuka:
100
6
Odgovori

Prijavi komentar

Prolece-u-zimu
Utorak, 26. 03. 2013. 18:27h
neregistrovan korisnik
@Ja : Euro ili Evro? Ja vas ništa ne razumem.Možda zato što pričam u dinarima. :)
Preporuka:
31
3
Odgovori

Prijavi komentar

S
Utorak, 26. 03. 2013. 17:42h
neregistrovan korisnik
@aaaaaaaaaaa : Da, to je tako na engleskom, na grčkom je EYRO, a na srpskom EVRO.
Preporuka:
67
6
Odgovori

Prijavi komentar

Belo-odelo
Četvrtak, 28. 03. 2013. 00:09h
neregistrovan korisnik
@S : A na kineskom
Preporuka:
2
1
Odgovori

Prijavi komentar

rebro
Utorak, 26. 03. 2013. 18:33h
neregistrovan korisnik
@aaaaaaaaaaa : Valuta se zove EVRO jer se tako IZGOVARA na srpskom jeziku a napisano je "euro" na engleskom i ako hoćeš da izgovoriš tačno morao bi da kažeš JURO jer se tako izgovara ova engleska reč, baš kao što se "house" izgovara HAUS. Jel to jasno? Ja sa sasvim siguran da ti kažeš i pišeš Pariz, Rim, Barselona umesto "Paris, Rome, Barcelona". Gde je onda problem da napišeš i izgovoriš EVRO jer Nemac recimo to isto izgovara "OJRO". Jedino Hrvati izgovaraju "euro" jer oni imaju svoj jezik pa tako kažu "ocean, kemija, europa, nizozemska,financije" i slične gluposti.
Preporuka:
38
9
Odgovori

Prijavi komentar

Ogorceni-Srbin
Utorak, 26. 03. 2013. 20:40h
neregistrovan korisnik
@aaaaaaaaaaa : @aaaaaaaaa, pa po toj vasoj logici i bivsu Njemacku Marku nismo trebali tako zvati nego Dojce Mark, jer eto ni njoj mi nismo dali ime.
Preporuka:
16
4
Odgovori

Prijavi komentar

Lala
Četvrtak, 28. 03. 2013. 09:34h
neregistrovan korisnik
@aaaaaaaaaaa : Istina, nismo mi smislili ime EVROPA (EUROPA)... ali je Vuk Karadzic smislio/regulisao da "pišeš kao što govoriš"... A mi u Srbiji imena pišemo kao što ih izgovaramo, a ne kao npr. Slovenci ili Hrvati , koji imena pišu u originalu! Dakle, piše se EVROPA. Subjenciju države yaslužuju samo pravi proizvođači, trgovci, preprodavci i ostali mešetari, čiji profiti odlaze u inostranstvo, koji ne prijavljuju radnike na punu platu, koji ne placaju poreze i dorinose, koji falsifikuju iznose na carinskim dokumentima itd. nemaju privilegiju državne subvencije... O tome da većinu zastupništava stranih marki vozila, ali i ostalih uredjaja siroke potrosnje, po Srbiji zastupaju preduzeća ili njihove sestrinske kuće iz Slovenije i Hrvatske, neću ovom prilikom ni da pričam... Čim prodam stari Renault, kupujem novog FiJata (znam da je pise Fiat :) )
Preporuka:
2
0
Odgovori

Prijavi komentar

Patka
Utorak, 26. 03. 2013. 16:37h
neregistrovan korisnik
@Milan : Preslikao bih komentar!!!!!
Preporuka:
75
16
Odgovori

Prijavi komentar

Koji-je-tvoj-problem
Utorak, 26. 03. 2013. 16:39h
neregistrovan korisnik
@Milan : Pod jedan: Uvoznici zaposljavaju vise ljudi nego Fijat. Pod dva: Oni se ne zale na Fijat kao proizvodjaca, nego na Fijat kao prodavca, a Fijat kao prodavac nije uradio nista za ovu drzavu vise od njih!
Preporuka:
92
177
Odgovori

Prijavi komentar

pantelija
Utorak, 26. 03. 2013. 17:18h
neregistrovan korisnik
@Koji-je-tvoj-problem : И баш ништа не извозе, тј само троше девизне резерве без ризика да случајно биду на губитку. Само се уграде за свој проценат и зарада је сигурна.
Preporuka:
90
10
Odgovori

Prijavi komentar

Djenka
Sreda, 27. 03. 2013. 07:20h
neregistrovan korisnik
@pantelija : Ima oni da BIDNU na dobitku sa ili bez subvencija :))
Preporuka:
9
1
Odgovori

Prijavi komentar

aleksandar
Utorak, 26. 03. 2013. 17:20h
neregistrovan korisnik
@Koji-je-tvoj-problem : FIAT fabrika italijanskih automobila torino, a ne fiJat
Preporuka:
59
13
Odgovori

Prijavi komentar

Koje-neznanje
Utorak, 26. 03. 2013. 17:33h
neregistrovan korisnik
@Koji-je-tvoj-problem : Pod jedan nemas pojma o ekonomiji, pod dva odavno nisam procitao besmisleniji i netacniji komentar. Samo ukratko: Fijat donosi novac i tehnologiju u Srbiju, preko izvoza utice pozitivno na ekonomske pokazatelje i blagostanje Srbije, a narocito na Kragujevac i Sumadiju. Fijat + kooperanti, zaposljavaju vise ljudi nego svi uvoznici automobila zajedno x 10. Sa druge Strane uvoz utice negativno na pokazatelje i blagostanje zemlje. Podstice zaduzivanje i gradjana i drzave, narocito kad se radi o gotovim proizvodima.
Preporuka:
173
26
Odgovori

Prijavi komentar

FiJat-Airlines
Utorak, 26. 03. 2013. 18:36h
neregistrovan korisnik
@Koje-neznanje : "Kao trezan u pijanom društvu"
Preporuka:
14
1
Odgovori

Prijavi komentar

Hek
Utorak, 26. 03. 2013. 21:25h
neregistrovan korisnik
@Koje-neznanje : Ovo je klasičan monopol i ubijanje slobodnog tržišta favorizovanjem jedne fabrike. Šta bi vi - da ne postoji drugi auto u Srbiji osim FIAT vozila? Ali ova zemlja je ogrezla u monopolskom ponašanju pa nije ni čudo što niko ne kapira prednost slobodnog tržišta za same potrošače, nego se ovde pola komentara odnosi na to da li se kaže Euro ili Evro.
Preporuka:
15
31
Odgovori

Prijavi komentar

w-m
Sreda, 27. 03. 2013. 08:16h
neregistrovan korisnik
@Hek : Citajuci komentare morao sam da se vratim na naslov ovog teksta da vidim sta je vise uopste tema .
Preporuka:
30
0
Odgovori

Prijavi komentar

NSrdjan
Sreda, 27. 03. 2013. 09:56h
neregistrovan korisnik
@w-m : Hahahaha... Na osnovu prvih 20 komentara covek bi pomislio da je tema pravopis.
Preporuka:
22
1
Odgovori

Prijavi komentar

Srbin-Originalni
Utorak, 26. 03. 2013. 23:48h
neregistrovan korisnik
@Koje-neznanje : Ja ne znam sta ovim ljudima nije jasno. Srbija ucestvuje u FIAT Kragujevac 30 nesta posto, tako da je to delom i njihova fabrika. Normalno da je onda i dobit delimicno njihova. Da pojasnim: 500L je kostao 15000, znaci da drzavi od prodatog auta ostaje 4950 evrica. Drzava se odrice 3000 evra zarad vece prodaje, ostaje im 1950. Sta tu nije jasno???? I gde je tu favorizanje??? Nek se lepo ti nabudzeni malo spuste na zemlju a ne da preko jednog auta obrnu 30 000 evrica preko noci. Lepo nek se odreknu dela zarade ako hoce da budu konkurentni. A ovo sa ovim majcama na sajmu je sramota. Steta sto vecina ovih devojaka verovatno ne prati ovu temu, da uzmu ove majce i da ih bace a ne tu da ih iskoriscavaju za 1000 dinara dnevno, sto stoje po ceo dan.
Preporuka:
39
14
Odgovori

Prijavi komentar

gorca
Sreda, 27. 03. 2013. 02:25h
neregistrovan korisnik
@Srbin-Originalni : Ja bih pokušao da ti objasnim razliku izmedju dobiti i prihoda, ali nema šanse da ne razumeš tako da se ipak neću potruditi. A po komentaru se vidi da nisi upravljao ni onim decjom kasicom prasicom a kamo li da nam ovde izvodis visoke matematike koliko državi od cega ostaje. Zaista je zabeinjavajuce neznanje koje se može pročitati ivde po komentarima.
Preporuka:
25
5
Odgovori

Prijavi komentar

Srbin-Originalni
Sreda, 27. 03. 2013. 13:21h
neregistrovan korisnik
@gorca : E to sto sam ja sad pomesao termine je zato sto imam pametnija posla od komentarisanja i nisam se duze vreme bavio ekonomijom. Sustina je bitna a to o cemu ti pricas je sitnicarenje. Klasicna srpska posla
Preporuka:
4
4
Odgovori

Prijavi komentar

mare-care
Subota, 30. 03. 2013. 00:09h
neregistrovan korisnik
@Srbin-Originalni : svaka cast,lepo si im rekao.imas + od mene
Preporuka:
1
0
Odgovori

Prijavi komentar

Komentator
Utorak, 26. 03. 2013. 17:39h
neregistrovan korisnik
@Koji-je-tvoj-problem : Pod jedan nije tacno, pod dva isto tako. Fijat gomilu delova koristi iz Srbije i sve to firme zive od Fijata. Placaju poreze na sve u Srbiji, uneli su svoje pare u nasu drzavu, a ne kao sto uvoznici prodaju kola za 10 000 eura i od toga 8 000 vrate u zemlju iz koje kupuju automobil, dok to nije slucaj kod Fijata.
Preporuka:
109
16
Odgovori

Prijavi komentar

BP
Utorak, 26. 03. 2013. 17:59h
neregistrovan korisnik
@Koji-je-tvoj-problem : Како то мислиш да онај ко има производњу у Србији треба да буде у истом положају са продавцима увезене робе? Логика је врло јасна - FIAT Држави Србији ваља и као купац радне снаге, и као купац компоненти, и као неко ко плаћа дажбине, доприносе и порезе. FIAT ствара вредност која је део српске привреде и део те вредности улази и у буџет. Било који други произвођач, који продаје у Србији, остави државни плате пет радника у салону, и однесе цео износ (девизни) ван Србије. Не разумем како то можеш да не видиш и не разумем - који је твој проблем?
Preporuka:
131
9
Odgovori

Prijavi komentar

steve
Utorak, 26. 03. 2013. 18:22h
neregistrovan korisnik
@BP : e al to samo kod nas mogu da se zale....cim krene frke odmah se zale i to naravno vag grupacija. a kada su njih molili da malo spuste loptu i da prekinu sa monopolom oni nista nisu radili. pa u americi vlada rat izmedju azijatskih i americkih kola ali tamo se ne tuzakaju i protestuju nego nude bolje cene vise opreme itd itd.e to se zove trziste kada se nadmecu a ne da vlada monopol, kao sto je narod ovde navikao. pritom vecina "strucnjaka" pricaju svasta za fijat i za 500l...a u stvari nemaju pojma samo su zatupeli.
Preporuka:
18
0
Odgovori

Prijavi komentar

Ivan
Petak, 29. 03. 2013. 17:31h
neregistrovan korisnik
@steve : U zemlji u kojoj imas pet ili deset ili dvadeset proizvodjaca automobila je logicno da stitis trziste a svojom velicinom ces da izazoves da i mnogi drugi otvore pogone. To se i desilo u SAD pa su Japanci (skoro svi) otvorili svoje fabrike tamo. Ovde je u pitanju jedan proizvodjac (ubijas konkurenciju) kojeg drzava subvencionise ionako (za radna mesta, zemljiste, itd.) iako je akcionar. Nejasno je zasto je ovaj (po meni) osrednji autic jeftiniji ili kosta isto kao i u mnogim bogatijim trzistima. Ipak, na ovom trzistu bi trebalo da bude vidljivo jeftiniji i bez subvencija a definitivno bi trebalo da bude medju jeftinijima u klasi (a nije ni to, rekao bih)
Preporuka:
0
0
Odgovori

Prijavi komentar

Pera-lozac
Utorak, 26. 03. 2013. 18:12h
neregistrovan korisnik
@Koji-je-tvoj-problem : Pa uvoznici nek zatvore ako im se ne isplati. A kad auto brend za koji prodaju, u Srbiji otvori fabriku, nek traže subvenciju. Evo rasplaka me. Zaštitili sebe ugovorom o zaradi na procenat i ako radnik ne proda ništa, onda toliko i naplati. Ma zdraaavoo. Uvoznici = obarači dinara i zidari inflacije.
Preporuka:
29
5
Odgovori

Prijavi komentar

Pera-lozac
Utorak, 26. 03. 2013. 18:49h
neregistrovan korisnik
@Koji-je-tvoj-problem : Pa uvoznici nek zatvore ako im se ne isplati. A kad auto brend za koji prodaju, u Srbiji otvori fabriku, nek traže subvenciju. Evo rasplaka me. Zaštitili sebe ugovorom o zaradi na procenat i ako radnik ne proda ništa, onda toliko i naplati. Ma zdraaavoo. Uvoznici = obarači dinara i zidari inflacije.
Preporuka:
4
3
Odgovori

Prijavi komentar

uzas
Sreda, 27. 03. 2013. 03:21h
neregistrovan korisnik
@Koji-je-tvoj-problem : Hhahhahahaha, koji si ti car, genije :D :D. Uvoznik zaposljava vise ljudi nego FIAT i zato je bolji????? Pa koga zaposljava uvoznik? Inzenjere? Koju to novu tehnologiju uvodi uvoznik? E kukala ti majka. I kako to moze da se odvoji FIAT od prodavac i proizvodjac. FIAT je FIAT, racuna se celokupna fabrika, za njega radi preko 1000 kooperanata, onaj mrtvi KG je koliko toliko oziveo od kad je FIAT dosao.
Preporuka:
21
4
Odgovori

Prijavi komentar

vozac
Sreda, 27. 03. 2013. 08:27h
neregistrovan korisnik
@uzas : Fiat je fiat, ajojoj... Nebo je nebo, a vatra je vatra? Ako nas ovim komentarom nisi ubedio da vozimo taj krs, nicim neces.
Preporuka:
4
13
Odgovori

Prijavi komentar

Bole
Četvrtak, 28. 03. 2013. 08:49h
neregistrovan korisnik
@vozac : Koliko je star auto koji voziš? Mora da je neki Audi 20 godina star, ali nije krš to je najvažnije.
Preporuka:
1
1
Odgovori

Prijavi komentar

hellboy
Petak, 29. 03. 2013. 04:18h
neregistrovan korisnik
@Bole : Alo bre ne diraj mi audi :) gde bas njega od svih nadje, 20god hmm to bi bio recimo b4 tuzno ali zgazio bi ove fiate u dosta testova da ga opet novog naprave.. ;)
Preporuka:
0
1
Odgovori

Prijavi komentar

KoleM
Sreda, 27. 03. 2013. 13:23h
neregistrovan korisnik
@Koji-je-tvoj-problem : Fiat kao prodavac nije dobio ništa, jer nema popusta na Bravo, Lineu i ostale već samo na auto koji se ovde proizvodi. Taj popust daje fabrika a vi uvoznici nabijete marže da bi isplatili one palate u kojima prodajete automobile. Još ste i podli pa hoćete da izdejstvujete zabranu uvoza polovnih automobila (kao fora euro4, stalo vam do ekologije).
Preporuka:
8
2
Odgovori

Prijavi komentar

cvijo81
Utorak, 26. 03. 2013. 16:44h
neregistrovan korisnik
@Milan : kako da se napise evro kad je ime valute euro
Preporuka:
36
136
Odgovori

Prijavi komentar

Marko
Utorak, 26. 03. 2013. 16:55h
neregistrovan korisnik
@cvijo81 : I ime Nemacke je Deutchland (valjda) pa je mi zovemo Nemacka, a i evro se u svakoj zemlji zove drugacije pa da l bio jurou ili oiro ili kako vec e kod nas je evro.
Preporuka:
72
3
Odgovori

Prijavi komentar

Zato
Utorak, 26. 03. 2013. 17:15h
neregistrovan korisnik
@cvijo81 : Zasto pises onda (npr) Hari Poter kad se se on zove Hary Potter?
Preporuka:
55
4
Odgovori

Prijavi komentar

Hik-hik-BIP
Utorak, 26. 03. 2013. 16:44h
neregistrovan korisnik
@Milan : Rugala se šerpa loncu.Nauči prvo sva slova i upotrebu velikog slova pa onda kritikuj.Evo da ja imam rent-a-kar ili kurirsku službu i treba da promenin100 automobila što se sa nekim ne bi dogovorio da da subvenciju za svaki auto po 2500 evra(razliku delimo).Na kraju balade svi zadovoljni sem građana koji plaćaju.
Preporuka:
22
70
Odgovori

Prijavi komentar

nemanja
Utorak, 26. 03. 2013. 18:17h
neregistrovan korisnik
@Hik-hik-BIP : Super razmišljaš. Na taj broj ćeš sigurno dobiti i veći popust. Iskoristi priliku i pregovaraj o dodatnom popustu ;)
Preporuka:
5
0
Odgovori

Prijavi komentar

Danilo
Sreda, 27. 03. 2013. 07:03h
neregistrovan korisnik
@Hik-hik-BIP : Za tu količinu vozila ćeš sigurno dobiti i mnogo veći popust kod bilo kog uvoznika
Preporuka:
3
0
Odgovori

Prijavi komentar

Nela
Utorak, 26. 03. 2013. 16:46h
neregistrovan korisnik
@Milan : Kad smo mi, Srbi, razmisljali o nacionalnom interesu, vazan je samo licni, zato nam je zemlja i propala, dokaz je ovih 20 sto ti dadose minuse.
Preporuka:
106
9
Odgovori

Prijavi komentar

slavko
Utorak, 26. 03. 2013. 17:29h
neregistrovan korisnik
@Nela : Srećom nisi promašila temu ovog smešnog komentara.
Preporuka:
4
3
Odgovori

Prijavi komentar

exit
Utorak, 26. 03. 2013. 16:48h
neregistrovan korisnik
@Milan : verovatno kažeš i "evrosport"?! za početak otvori trafiku.....
Preporuka:
33
97
Odgovori

Prijavi komentar

girly
Utorak, 26. 03. 2013. 17:48h
neregistrovan korisnik
@exit : u najnovijem srpskom pravopisu, piše evro
Preporuka:
37
7
Odgovori

Prijavi komentar

Danilo
Sreda, 27. 03. 2013. 06:59h
neregistrovan korisnik
@exit : Ja odavno kažem, a ti?
Preporuka:
2
1
Odgovori

Prijavi komentar

Boki
Utorak, 26. 03. 2013. 19:37h
neregistrovan korisnik
@Milan : Pravda bez majica.
Preporuka:
19
0
Odgovori

Prijavi komentar

Bole
Četvrtak, 28. 03. 2013. 08:51h
neregistrovan korisnik
@Boki : Tačno Boki, kao one Ukrajinke što se zovu Femen. Tako se protestvuje, a ne u najjeftinijim belim majicama. Bez majica i markerima ispisano to što su hteli, tako se postiže efekat.
Preporuka:
0
0
Odgovori

Prijavi komentar

vuk
Utorak, 26. 03. 2013. 23:13h
neregistrovan korisnik
@Milan : @milan ...a ti, veoma pismeni Milane, nauči da koristiš zarez i veliko slovo, pa onda kritikuj. Pritom, genije, subvencije su pare iz budžeta.
Preporuka:
0
3
Odgovori

Prijavi komentar

Slobodan
Sreda, 27. 03. 2013. 10:02h
neregistrovan korisnik
@Milan : I njihovi automobili su mogli biti 3 somica jeftiniji, da su im za toliko spustili cenu. A realno, moglo bi i vise da se spusti...
Preporuka:
1
0
Odgovori

Prijavi komentar

Cipiripi
Sreda, 27. 03. 2013. 14:06h
neregistrovan korisnik
@Milan : Čita se kako je napisano, ako na novčanici piše EURO, onda se tako i čita. A da li se izraz EURO koristio u srpskom jeziku i ranije - nešto se ne sećam da je postojao EVROkrem...
Preporuka:
4
2
Odgovori

Prijavi komentar

miki
Utorak, 26. 03. 2013. 16:28h
neregistrovan korisnik
dinkić je to lepo namestio da fiat daje subvencije od para koje dobije za zapošljavanje radnika,tako da mogu samo da kukaju...umesto toga bolje im je da i oni smanje svoj deo kolača,spuste cenu pa će biti konkurentniji...mada teško da fiat može da bude konkurent audiju,bmw-u ili mercedesu,bar za onog ko ima para...
Preporuka:
102
14
Odgovori

Prijavi komentar

Arslan
Utorak, 26. 03. 2013. 18:06h
neregistrovan korisnik
@miki : Када би ти, Мики, разумео да је светско тржиште аутомобила подељено на класе и "нише", онда не би тако олако поредио друге марке са FIAT-ом. Оно што је чињеница, то је да се FIAT на светском тржишту, као компанија, успиње, а сви други балансирају или падају низбрдо. Мерцедеси и аудији имају своје купце у сасвим другом сегменту тржишта, а FIAT би био луд када не би искористи празнину која реално постоји међу огромном групацијом која аутомобил не види као фетиш, већ као - превозно средство! Када у Србији видим да је неко дао туце хиљадарки за половног аудија или мерцедеса, одмах знам да има проблем уролошке природе - незадовољан је димензијом коју му је судбина доделила. Купио му - "протезу".
Preporuka:
25
5
Odgovori

Prijavi komentar

Diler
Utorak, 26. 03. 2013. 16:35h
neregistrovan korisnik
E neću da vam kažem koliko smo (dobro) zarađivali prethodnih godina i koliko smo se (enormno) obogatili. E neću da vam kažem kolike su nam (velike) marže bile. Hoću još, hoću sve, daj pare, di su pare...
Preporuka:
163
13
Odgovori

Prijavi komentar

1pametan
Utorak, 26. 03. 2013. 18:16h
neregistrovan korisnik
@Diler : Onda okopavajte kukuruz, ako vam je to rentabilnije. Kapital se seli iz grana sa nizom u grane sa visom profitnom stopom. Eventualno, vidite sa vasim maticnim proizvodjacem da i njegova drzava nesto subvencionise, ako zeli da izveze.
Preporuka:
6
0
Odgovori

Prijavi komentar

Dragan
Utorak, 26. 03. 2013. 16:39h
neregistrovan korisnik
Smanjite marze. Uvezite vecu ponudu modela, a ne samo koji vama donose maksimalnu zaradu. Ovako kako radite treba drzava da vam na sve moguce nacine ukine MONOPOL koji sada uzivate na racun i na stetu gradjana Srbije. Obezbedite izvoz delova nase industrije kao protivrednost uvezenih vozila bar 50% pa neka i vama daju ovakve subvencije. Vi ste zlo srbske autoindustrije.
Preporuka:
164
18
Odgovori

Prijavi komentar

mik
Utorak, 26. 03. 2013. 17:59h
neregistrovan korisnik
@Dragan : Slažem se u potpunosti. Marže enormne,ponuda tanka,usluga (servis,delovi) oderu ti kožu i na kraju se žale. Uaaaa ,smanjite marže pa onda možemo da pričamo.
Preporuka:
78
4
Odgovori

Prijavi komentar

koliko
Utorak, 26. 03. 2013. 18:33h
neregistrovan korisnik
@mik : koliko vas je kupilo nov auto u zadnje vreme? ovog fiata ne bi kupio makar me zivota kostalo...
Preporuka:
4
21
Odgovori

Prijavi komentar

Miki-70
Utorak, 26. 03. 2013. 16:40h
neregistrovan korisnik
He,he,ove bele majice me podsetise na nesto..! A gde su bedzevi..?!
Preporuka:
115
2
Odgovori

Prijavi komentar

Nikola
Utorak, 26. 03. 2013. 16:44h
neregistrovan korisnik
Moglao bi da spuste cene, ili otvore fabriku ovde!
Preporuka:
104
7
Odgovori

Prijavi komentar

Shvarc-Neger
Utorak, 26. 03. 2013. 16:45h
neregistrovan korisnik
Jedva da mogu da razumem i ovo za Fiat ali-da od PDV-a koji narod placa za hleb i mleko subvencionisete lika koji kupuje mercedes???Strasno,i treba bre da propadnemo...
Preporuka:
111
11
Odgovori

Prijavi komentar

vosa
Utorak, 26. 03. 2013. 16:46h
neregistrovan korisnik
nikad domaci ,,,automobil,,, ...bolje uvesti isti sa zapada jos i ustedis ... ali ja ne volim fijate.
Preporuka:
28
93
Odgovori

Prijavi komentar

Zeljko
Utorak, 26. 03. 2013. 16:56h
neregistrovan korisnik
@vosa : Sto se zalis ovde,to je tvoj problem.
Preporuka:
42
6
Odgovori

Prijavi komentar

prti4life
Utorak, 26. 03. 2013. 17:46h
neregistrovan korisnik
@vosa : to se vozi, to se ne voli.
Preporuka:
42
5
Odgovori

Prijavi komentar

Milosh
Utorak, 26. 03. 2013. 16:59h
neregistrovan korisnik
Ne razumem ovu akciju, klasicno po srpski. Nijedan od tih automobila nema smisla da bude jeftiniji, ako im je toliko stalo do naseg trzista gde su sve te kompanije bile kad je trebalo privatizovati Zastavu Kragujevac? Niko se tada nije javio na tenderu.
Preporuka:
67
9
Odgovori

Prijavi komentar

Abi
Utorak, 26. 03. 2013. 17:02h
neregistrovan korisnik
Zasto aubvencije za one koji ne proizvode kod nas? Nek otvore ovde fabriku i dobice subvencije.
Preporuka:
63
4
Odgovori

Prijavi komentar

ky3ma
Utorak, 26. 03. 2013. 17:13h
neregistrovan korisnik
Ako se subvencionise Fijat, novac ode fijatu, Fijat plati porez Srbiji, deo novca od zarade ide Srbiji, proda se veći broj vozila napravljenihkod nas, veći broj rezervnih delova će biti prodat kod nas otvoriće se prodajna mesta za te delove, radiće distribucija. Ako se subvenciniše uvoznik, to znači da će više novca ići van zemlje a ostatak kao estraprofit pokupiće vlasnici uvozničkih kuća. Isto i sa delovima. Šta mislite da neće možda da kažu, hajde da zaposlimo sada puno više radnika i da im damo veće plate. prijavimo belo i slicno.. Šta tu ima dalje da se razmišlja. I kaze se evro. To je od Evropa. Kao sto ne kazemo Europa već Evropa. prošlo je 10 godina od tih rasprava
Preporuka:
71
7
Odgovori

Prijavi komentar

1Beogradjanin
Utorak, 26. 03. 2013. 18:55h
neregistrovan korisnik
@ky3ma : Druze, nekima ni 20 godina nije dovoljno da ukapiraju neke stvari, a ne 10! To se vidi po tome ko nam je na premijerskom, a ko na predsednickom mestu, ali dobro nije to tema ovde! :) Evro jer Srbi kazu Evropa , Englezi kazu Juroup ( Europe ) pa je kod njih Juro ( Euro ). Ako to nije jasno, nazad u treci osnovne! Sto se tice uvoznika, kada bi smanjili marze, a povecali kvalitet usluge onda bi po ceni bili tu negde sa Fiat-om 500L, a samim tim bi se onda gradjani lakse odlucivali za neku drugu marku. Ja prvi bih radije kupio nekog Japanca ili Korejca ( odusevio me je novi Hyundai i30 ) pre bilo kog Fiat-a. Takodje, subvencija ide na samo ovaj model, a ne na kompletnu ponudu Fiat-a.
Preporuka:
11
1
Odgovori

Prijavi komentar

Vlada
Utorak, 26. 03. 2013. 17:16h
neregistrovan korisnik
Poštovani čitaoci ovih komentara, ne želim da komentarišem postupke Fiat-a ili srpske države. Želim samo da ukažem na to da su novi automobili najjeftiniji u Srbiji u poredjenju sa EU državama. Realno mislim da nije moguće da budu jeftiniji od cena koje su danas. Komentar je baziran na praćenju cena nekoliko velikih proizvodjača u nekoliko EU država. Ako i dalje sumnjate, možete lako proveriti cene na 'web' sajtovima proizvodjača. Svakako, cene polovnih automobila su druga tema.
Preporuka:
15
38
Odgovori

Prijavi komentar

Seljak
Utorak, 26. 03. 2013. 18:27h
neregistrovan korisnik
@Vlada : A ti proveri sta spada u standardni paket opreme na Zapadu, kolika je kod njih garancija, na koliko je obavezan servis pa ces videti koliko kod nas kosta vozilo za pet godina koristenja a koliko tamo, i sta je sve tamo srednji paket opreme a sta je na nasem trzistu.
Preporuka:
18
2
Odgovori

Prijavi komentar

Vlada
Sreda, 27. 03. 2013. 09:22h
neregistrovan korisnik
@Seljak : Poštovani, mislim da nema osnova da se obraćamo na 'ti'. Što se tiče standardnog paketa opreme na takozvanom Zapadu, apsolutno je isti kao i standardni paket opreme u Srbiji. Lično sam kupio VW automobil prošle jeseni. Iako živim u Nemačkoj, kupljen je u Sloveniji. Ako je cena u Sloveniji bila 'X', u tom trenutku je cena u Nemačkoj bila oko 1.42 * 'X'; istina, tada su bili veliki popusti u Sloveniji. Uobičajen odnos cene za VW izmedju Nemačke i Slovenije je oko 1.3, tj. VW automobili su za oko 30% skuplji u Nemačkoj. U Sloveniji se dobija 4 godine garancije bez ograničenja kilometara. Koliko sam upoznat, za novi VW automobil u Srbiji se takodje dobije 4 godine garancije, istina sa ograničenjem kilometraže. A tržišta i Srbije i Slovenije su toliko mala za jedan VW, da su automobili apsolutno isti sa odredjeni nivo opreme ( trendline, comfortline, highline, itd...); jednostavno se nikome ne isplati da pravi 'lošijih' par hiljada automobila za neko malo tržište. Cene automobila u Evropi se generalno obrazuju prema platežnoj moći stanovništva u odredjenoj zemlji. To je jednostavan razlog zbog čega su novi automobili u Nemačkoj skuplji nego u Sloveniji, na primer. Za proveru, možete pogledati na zvaničnim sajtovima VW u Nemačkoj i Sloveniji cene automobila koji su već u salonu, dakle koje možete odmah kupiti. Razlika u ceni je zaista velika. Uzimajući u obzir cene novih automobila u Srbiji, može se zaključiti da su marže uvoznika zaista na minimumu.
Preporuka:
7
5
Odgovori

Prijavi komentar

mv
Utorak, 26. 03. 2013. 18:56h
neregistrovan korisnik
@Vlada : Ti dobio minuse, a u pravu si... :)
Preporuka:
6
3
Odgovori

Prijavi komentar

dejan
Utorak, 26. 03. 2013. 17:32h
neregistrovan korisnik
Uvoznici ne bi trebalo da prete otpustanjem radnika (te price je najlakse pricati) nego nega se potrude pa neka dovedu proizvodjace da prave auta ovde, pa ce biti vise zaposlenih, neka smanje provizije a ne da misle samo na sebe i da se pojedinacno bogate. I pricaju gluposti oko zaostravanja uvoza tj.uvodjenje euro4 standarda. Svi pricamo o liberalizaciji trgovine a samo za njih posebni uslovi. Pa ko su oni! Velika vecina ljudi jedva skupi pare i da kupi neki polovnjak od 2-3000 eura- a, a kamo li 10-15.000 za njihova nova auta. Taj ko moze i hoce da kupi novi on ce kupiti bez obzira na uvoz polovnih auta. A kad bi uveli euro 4 samo bi stradao onaj ko nema para a nece imati ni auto vise.
Preporuka:
27
7
Odgovori

Prijavi komentar

Dragan
Utorak, 26. 03. 2013. 17:34h
neregistrovan korisnik
Tako se podrzava fabrika koja je ulozila u Srbiju!Kad ostali urade tako,eto i njima subvencije od nas,a dotle neka traze subvencije od Madjarske,Ceske,Rumunije,Spanije....
Preporuka:
44
7
Odgovori

Prijavi komentar

dinkic
Utorak, 26. 03. 2013. 23:18h
neregistrovan korisnik
@Dragan : @dragan ... a šta su oni uložili??? država dala 800 mil, oni obećali 300, koje još nisu uplatili, a naš finansijski genije im već završio 15 kroz subvencije, za te radnike država plaća plate i doprinose , oslobođeni poreza 2 god... e srbijo sve slepi pored očiju...
Preporuka:
8
9
Odgovori

Prijavi komentar

lule
Utorak, 26. 03. 2013. 17:40h
neregistrovan korisnik
pa lepo uvoznici, krenite i vi u tržišnu utakmicu pa skidajte cene...
Preporuka:
29
4
Odgovori

Prijavi komentar

ma-hajte-molim-vas
Utorak, 26. 03. 2013. 17:45h
neregistrovan korisnik
Može evro jer svaka zemlja koja ga koristi može da ga zove kako joj najbolje leži. A može i euro,po Vuku je čitaj kao što je napisano. Samo da ih bude dovoljno! Inače, od auta kupujem samo Korejance, svejedno mi je kolike subvencije se dobijaju ako kupim fiat.
Preporuka:
3
17
Odgovori

Prijavi komentar

Sasa
Utorak, 26. 03. 2013. 17:59h
neregistrovan korisnik
Ako mogu da se zale na odluku neka se zale, ako ne neka cute. Fiat nije srpski auto ali Srbija bar ima neke koristi od Fiata. Od VW, Opela itd ima samo stete jer se sve uvozi iz Njemacke koja Srbiju koci na svakom koraku. Da je srece ne bi ovo ni trebalo, Srbi bi sami zaobilazili standove VW-a, Opela itd
Preporuka:
67
8
Odgovori

Prijavi komentar

Vlada
Utorak, 26. 03. 2013. 18:56h
neregistrovan korisnik
@Sasa : Srbija ce tek kroz ko zna koliko vremena imati koristi od Fijata, trenutno smo u debelom minusu jer niko i nigde nije radio nesto za jednu kompaniju kao mi... Sta trenutno drzava placa i sta tek treba da plati je jos uvek misterija, od onoga sto znamo mi se dize kosa na glavi.
Preporuka:
8
1
Odgovori

Prijavi komentar

Lexus
Utorak, 26. 03. 2013. 23:10h
neregistrovan korisnik
@Sasa : Potpuno slazem se sa tobom, Nemci su izgubili oba rata i ne kupuem auto da opravljam, dok ima Toyota i Lexus inace Nemacke Auta su dobre za opravljati a drugi da placaju.
Preporuka:
5
2
Odgovori

Prijavi komentar

joe
Utorak, 26. 03. 2013. 18:02h
neregistrovan korisnik
Бар да су писмени. Пише Еуро а пише се Евро, као што се каже Европа а не Еуропа.
Preporuka:
4
2
Odgovori

Prijavi komentar

Pedja
Utorak, 26. 03. 2013. 18:05h
neregistrovan korisnik
Ko hoće subvencije nek otvori fabriku. Za trgovine nema subvencija. Ima prostora, svojevremeno je livnca Kikinda izvozila odlivke Opelu pa je određeni broj Opelovih automobila tretiran kao domaći. Napravite posao, ne budite samo trgovci i kukajte što je neko doveo stotine miliona stranog kapitala pa mu sad država daje subvenciju. Nema ljubavi samo interes to nas je svet naučio.
Preporuka:
8
0
Odgovori

Prijavi komentar

mika
Utorak, 26. 03. 2013. 18:09h
neregistrovan korisnik
Sramota, treda da napuste sajam automobila .
Preporuka:
3
7
Odgovori

Prijavi komentar

Bole
Četvrtak, 28. 03. 2013. 08:58h
neregistrovan korisnik
@mika : I ja se slažem. Sramota je što devojke protestuju u belim majicama. Eno one ukrajinke se golim grudima bore za svoja ubedjenja, a kod nas...ma ovo samo u Srbiji ima, sramota me. Skidajte te bele majice pa da vidite rekordnu posetu na Sajmu automobila.
Preporuka:
2
0
Odgovori

Prijavi komentar

Opa
Utorak, 26. 03. 2013. 18:10h
neregistrovan korisnik
To oko konkurencije neka se dogovore ili neka iznadju nekakav radikalniji potez pa primoraju vladu,a ovo sa fijatom 500 dzaba ti i da nema kamate kada je kredit na veliki vremenski rok pa razlika u kursu,a za 6 godina na primer ovog fijata 500 necete moci da prodate ni upola cene, kao i zastavu 10 na koju su navukli gradjane pa se sada cesu i gde ih ne svrbi! Primer komsije 2008 kada je uzeo zastavu i zakljucio ugovor, evro je bio 86 a danas on je jos odplacuje, a evric 112d a zastavu od 8500e ne moze da proda ni za 3000e. Besmisleno!
Preporuka:
5
4
Odgovori

Prijavi komentar

Bole
Četvrtak, 28. 03. 2013. 08:53h
neregistrovan korisnik
@Opa : Nije besmisleno, od takvih prevara banke žive. Legalizovano zelenašenje.
Preporuka:
0
0
Odgovori

Prijavi komentar

Dalmos
Utorak, 26. 03. 2013. 18:11h
neregistrovan korisnik
Još jedna velika mudrost prepodobnog i sveznajućeg nam Dinkića. A je l pomislio neko odakle tih 15 miliona evra koji se bukvalno poklanjaju Fijatu. E pa iz budžeta gospodo! Lako je Dinkiću da bude tako velikodušan, kad ne zavlači ruku u svoj nego u naš džep. Prevedeno sa "visoke ekonomije" ,naši unuci (pošto će upravo oni vraćati kredite koje Dinkić danas uzima) su velikodušno poklonili po 3000 evra onima koji su u mogućnosti i imaju želju da kupe automobil proizveden u Krtagujevcu!
Preporuka:
5
5
Odgovori

Prijavi komentar

3EMYH
Sreda, 27. 03. 2013. 03:23h
neregistrovan korisnik
@Dalmos : Овим потезом вечитог министра Динкића, искључиво се штите интереси ФИАТ-а, а не "домаће" аутоиндустрије. Српска аутоиндустрија је престала да постоји оног дана када су Тадић и Динкић, у оквиру своје предизборне кампање, Италијанима поклонили "Заставу". Ко верује да је "ФИАТ" домаћи производ, нека ми онда објасни зашто је гаранција у Србији на тај "домаћи" ауто 2 године, а у Хрватској је гаранција 500.000 км и 5 година и "vrijedi bez ograničenja" како пише на хрватском сајту "ФИАТ-а"
Preporuka:
5
6
Odgovori

Prijavi komentar

Danilo
Sreda, 27. 03. 2013. 07:12h
neregistrovan korisnik
@3EMYH : Vrlo prosto objašnjenje. Zato što u Hrvatskoj imaju kvalitetnije gorivo, puteve, originalno ulje itd.
Preporuka:
6
1
Odgovori

Prijavi komentar

Nesha
Sreda, 27. 03. 2013. 10:18h
neregistrovan korisnik
@3EMYH : Интерес Србије је да се 500л прода што више ВАН Србије. За сваку државу, имају своју тактику, да би Хрвату продао "made in Serbia", мораш му понудити више аргумената, као што је гаранција од 5 година.То је била стратегије јапанаца, па после и кореанаца у западној Европи. Све је то логично. Добро је што FIAT зна да продаје аутомобиле, једно је направити, треба знати и продати. Наша индустрија је пропала због лошег маркетинга (после корупције).
Preporuka:
1
1
Odgovori

Prijavi komentar

Scarface
Utorak, 26. 03. 2013. 18:14h
neregistrovan korisnik
Nek i drugi otvore fabrike, zaposle hiljade radnika pa nek onda i oni budu jeftiniji! Tacka.
Preporuka:
4
1
Odgovori

Prijavi komentar

bre
Utorak, 26. 03. 2013. 18:14h
neregistrovan korisnik
nisam srećan kad vidim Dinkića,smatram ga jedinim krivcem što u Srbiji ljudi rade za 20h dinara. I to im je prvi put ponuđeno posle navršenih godinu dana od njegovog programa za zapošljavanje kada su ostali na svojim poslovima po svaku cenu da ne bi ostali na ulici. svi njegovi potezi su trenutna rešenja bez perspektive, pa Verovatno i ovaj
Preporuka:
3
2
Odgovori

Prijavi komentar

jbg
Utorak, 26. 03. 2013. 18:18h
neregistrovan korisnik
Koliko je Fiat koristan za Srbiju moglo se videti iz ugovora koji je dat na uvid. Ups, ipak se nije moglo videti. Digne se kredit sa nepovoljnom kamatom pa se tim parama stimulišu strana ulaganja, odnosno daju se subvencije za investicije. Ludilo koje vodi u dužnički ambis iz kog nećemo nikad izaći. A glavni arhitekta i dalje vodi ekonomiju Srbije.
Preporuka:
3
2
Odgovori

Prijavi komentar

Djoka
Utorak, 26. 03. 2013. 18:19h
neregistrovan korisnik
Dajte Audi, BMW, Mercedes itd za 1,99% godisnje, i kupovacemo i te aute. Neka je dala drzava pomoc za kupovinu tih auta, barem ce ljudi imati posla u Kragujevcu. Neka se donesu fabrike i ostalih brendova ovde, ljudi rade tu za dzabe fakticki, pa ce biti i za njih pomoc!!!
Preporuka:
2
0
Odgovori

Prijavi komentar

BOX
Utorak, 26. 03. 2013. 18:33h
neregistrovan korisnik
Bruka za srbiju na svakom koraku....jos malo pa ce nam narediti da se drzimo za rucice....
Preporuka:
0
3
Odgovori

Prijavi komentar

southbibo
Utorak, 26. 03. 2013. 18:38h
neregistrovan korisnik
Gradjanima Srbije vise treba posao nego subvencija za fiat 500. Tesko ce im taj auto kupiti pravi gradjanin Srbije. Ko je mogo da kupi punta na kredit kupio je. Sad je s kupovinom gotovo. Opet ce bogatuni da profitiraju. Kupice kola za cerkicu bez kamate. Nama treba posla a ne subvencionisani krediti za automobile.
Preporuka:
6
3
Odgovori

Prijavi komentar

Miroslav
Utorak, 26. 03. 2013. 18:46h
neregistrovan korisnik
Poptuno se slazem sa Asocijacijom Uvoznilka jer nije normalno da se favorizuje jedna marka bez obzira na Ugovore, ulaganja itd... Znaci svi ostali da se snalaze, smanjuju broj zaposlenih da mi mogli konkurisati a "vladina" marka tj afiniteti prema Fiatu da raste..nije posteno niti korektno..svima isti uslovi pa nek prevlada trgovacka snalazljivost, kvalitet i ostalo.
Preporuka:
3
10
Odgovori

Prijavi komentar

milan
Utorak, 26. 03. 2013. 18:48h
neregistrovan korisnik
nema svrhe sad da se ide zbog lepih hostesa,sa ovim majcama nisu vise tako privlacne,opasce poseta za 50%
Preporuka:
9
0
Odgovori

Prijavi komentar

glavomozid
Utorak, 26. 03. 2013. 18:49h
neregistrovan korisnik
Ma sta se bre cimaju, ko ce dati 11 hiljada evra za fijata? Mosh da biras polovan auto za te pare, ono, do 3 godine star, mosh novog civica da uzmes a ne taj italijanski krsh...
Preporuka:
3
5
Odgovori

Prijavi komentar

honda-civic-16idtec
Sreda, 27. 03. 2013. 03:02h
neregistrovan korisnik
@glavomozid : gde si ti video civic za te pare da uzmem 2!
Preporuka:
1
1
Odgovori

Prijavi komentar

KoleM
Sreda, 27. 03. 2013. 13:49h
neregistrovan korisnik
@glavomozid : Auto koji se prodaje a star je do 3 godine je najčešće prešao minimum 150000. Ti bi za auto koji je prešao 150000 dao 11000?
Preporuka:
2
2
Odgovori

Prijavi komentar

zvrk
Utorak, 26. 03. 2013. 18:53h
neregistrovan korisnik
Uzeo bih pre Novi Clio-sportski elegantan,lep,ma sve...A ne 500l,samo zato..
Preporuka:
3
4
Odgovori

Prijavi komentar

Smarate
Utorak, 26. 03. 2013. 19:09h
neregistrovan korisnik
Sad vala necu ni da idem na sajam :)
Preporuka:
3
0
Odgovori

Prijavi komentar

vremeplov
Utorak, 26. 03. 2013. 19:13h
neregistrovan korisnik
da, mogli su da spuste cenu nekom bmw-u da gradjani srbije umesto 50 000 evra, plate 47 000, a plata 300, pa ga otplate za jedno 20 godina :-)
Preporuka:
8
0
Odgovori

Prijavi komentar

boki
Utorak, 26. 03. 2013. 19:17h
neregistrovan korisnik
e drugari, mnogi bi bili srecni da mogu sebi da ga priuste. svi evropski automobili srednje klase su veoma slicni i po kvalitetu i po ceni. Fiat 500L je jakoooo korektan auto, uostalom nabolji malolitrazni mjet diesel motori su upravo fiatovi, a sistem ubrizgavanja je razvio BOSCH. Renault grupa - problem sa turbinom PSA - produva motor posle predjenih 100k km FiatPunta 1.9 JTD sam vozio 300k km kroz Bg gradska voznja, nikad problem na motoru. Uostalom pogledajte taxiste
Preporuka:
7
3
Odgovori

Prijavi komentar

kanada
Utorak, 26. 03. 2013. 19:53h
neregistrovan korisnik
Kanada nema svoju auto marku ali vecina proizvodjaca ima fabrike u Kanadi (Ford, Toyota, Honda, GM ...) i za to dobijaju subvenciju drzave. Gradjanima jeftinija auta i radna mesta, drzavi vise para u budzetu a proizvodjacima vise prodatih automobila. I zvanicno Kanada je najveci izvoznik automobila a nema "svoj" auto - 80% proizvodnje se izvozi. Pa Srbijo - razmisli malo.
Preporuka:
7
0
Odgovori

Prijavi komentar

automoto
Utorak, 26. 03. 2013. 20:18h
neregistrovan korisnik
Da se ja pitam, zabranio bih prodaju nemackih automobila u Srbiji. To je zemlja koja blokira Srbiju gde god stigne, a nasi ljudi kao da se radjaju sa ubedjenjem da su njihovi automobili najbolji na svetu. Mozda je to i vazilo 80-ih, pa i 90-ih ali danas su sve to iste krntije. Plastika i ustede svuda - to je prosecan nemacki auto danas.
Preporuka:
10
2
Odgovori

Prijavi komentar

Joj
Utorak, 26. 03. 2013. 20:55h
neregistrovan korisnik
Ako ne mogu da posluju nek stave katanac
Preporuka:
1
1
Odgovori

Prijavi komentar

Kralj
Utorak, 26. 03. 2013. 21:38h
neregistrovan korisnik
Da li znaju ovi uvoznici da ovim potezima samo stete sebi? Gospodo, potrudite se pa dovedite nekoga da sklapa/proizvodi neki model vase marke. Kupujmo domace. Dosta tog uvoza, a izvoza novca.
Preporuka:
3
1
Odgovori

Prijavi komentar

Diler-2
Utorak, 26. 03. 2013. 21:42h
neregistrovan korisnik
Pa dobro rodjaci , sta vi mislite kolike su nam te marze na vozilima od 10-15000 ??? Svaki kupac od uvoznika dobije i racun dobavljaca jer bez racuna ne moze da registruje vozilo.Ako na nabavnu cenu izrazenu u evrima doda PDV i eventualno carinu ako vozilo nije iz evropske unije, a pritom zna koliko je isti platio prodavcu,nasa marza je vise nego transparentna ! Svako od vas ima komsiju, kuma, rodjaka koji je kupio novi auto pa proverite sami ! Za laksu matematiku , PDV 20 % , carina ako je vozilo iz ev.unije 0% a ako nije 12,5 ......hajde , digitron u ruke ! Iznenedicete se !
Preporuka:
3
3
Odgovori

Prijavi komentar

Babe-i-zabe
Utorak, 26. 03. 2013. 22:51h
neregistrovan korisnik
Jedno je kad subvencionišeš Fiat kao investitora i izvoznika. U tome je postoji dobit za državu, a još više za Kragujevac i okolinu. Ali zašto subvencionisati kupovinu 500L u Srbiji? Znači ja plaćam porez državi i nemam para ni za polovnjak, a država će od tih para da nekog obraduje popustom na novi fensi auto. U tome nema nikakve logike, to će samo povećati minus u državnoj kasi i kreditnu zaduženost građana koji će da se odluče na kupovinu 500L. Totalno podržavam protest ovih uvoznika, niko ne treba da dobije subvencije.
Preporuka:
4
3
Odgovori

Prijavi komentar

vlada
Utorak, 26. 03. 2013. 23:10h
neregistrovan korisnik
kada čitam ove komentare ne mogu a da se ne zapitam kako je moguće da smo postali toliko zao narod a pritom i priglup. samo da drugi propadnu.... pa ti uvoznici koje pljujete zapošljavaju ljudi više nego Fiat. elem nije u tome stvar nego kako narod ne vidi prevaru veka. taj auto je kod nas 13500 evra i onda država ( da ne kažem dinkić) im da subvenciju države, tobože da bude pristupačniji, od 3000 evra, te auto košta 10900. A isti taj auto bez subvencija u inostranstvu košta 11000 evra!!! lako je zaključiti kako je neko elegantno Fijatu (koji još nije uložio ono što je obećao) uterao 15 mil evra, a pretpostavljam i sebi koji milion. A detetu ova smrdljiva država ne može da odvoji 40000 evra za transplantaciju srca. A i vi koji pljujete uvoznika bi trebalo da shvatite da tih 15miliona ide iz budžeta a tonus sve naše pare bre!!! poklonimo ih Fijatu i još dobiju kupci kamatu od 3% a onda država uzme kredit po 6% od rusa. OVO JE STRAŠNO!!!
Preporuka:
9
6
Odgovori

Prijavi komentar

bobm
Sreda, 27. 03. 2013. 01:56h
neregistrovan korisnik
@vlada : ne bi da ulazim u to koliko je pametno i isplativo to sto je drzava uradila, ali ako vec zelite da vam poveruju u ono sto pisete onda bar stvari koje je moguce proveriti napisite istinito. najjeftinija varijanta 500L u nemackoj je 15900Eur, a sa max opremom i tim 1,4 motorom je 19000. u francuskoj je 15700eur. zanima me gde taj auto u inostranstvu kosta 11000, a verovatno zanima i stanovnike EU koji zele da ga kupe.
Preporuka:
8
1
Odgovori

Prijavi komentar

vlada
Sreda, 27. 03. 2013. 09:05h
neregistrovan korisnik
@bobm : u češkoj, slovačkoj, nemačkoj.... ti koje si ti naveo su drugi paketi opreme a ne kao ovaj za naše tržište.
Preporuka:
3
0
Odgovori

Prijavi komentar

fiat
Sreda, 27. 03. 2013. 03:05h
neregistrovan korisnik
@vlada : pocetna cena u francuskoj za 500l je 15900evra...
Preporuka:
5
1
Odgovori

Prijavi komentar

Vlada2
Sreda, 27. 03. 2013. 13:01h
neregistrovan korisnik
@vlada : Covece shvati da porez varira PUNO od drzave(pogotovu na nove automobile) do drzave, automobil u jednoj moze biti 20000, u drugoj 23000 u trecoj 25000! Izmedju pojedinih zemalja je i dvocifrena razlika u % poreza na nove automobile!
Preporuka:
6
1
Odgovori

Prijavi komentar

petarCH
Sreda, 27. 03. 2013. 13:52h
neregistrovan korisnik
@vlada : evo ja ocu da ga kupim u bazelu... bio sam prosli vikend u fiat, za 11000 mozes sanjati ga kupiti!
Preporuka:
5
1
Odgovori

Prijavi komentar

Vlada2
Sreda, 27. 03. 2013. 14:37h
neregistrovan korisnik
@vlada : Covece shvati da porez varira PUNO od drzave(pogotovu na nove automobile) do drzave, automobil u jednoj moze biti 20000, u drugoj 23000 u trecoj 25000! Izmedju pojedinih zemalja je i dvocifrena razlika u % poreza na nove automobile!
Preporuka:
1
0
Odgovori

Prijavi komentar

sima
Utorak, 26. 03. 2013. 23:26h
neregistrovan korisnik
Protest bi bio mnogo zapaženiji da protestuju bez majica.
Preporuka:
15
0
Odgovori

Prijavi komentar

vladan
Sreda, 27. 03. 2013. 00:09h
neregistrovan korisnik
U staroj jugoslaviji uvoznici automobila su da bi mogli da uvoze automobile morali da izvoze delove automobila koji se proizvode u jugoslaviji. Tako su svi bili na dobitku i uvoznici i nasi proizvodjaci i proizvodjaci automobila, a i manje deviza je izlazilo iz zemlje. Ti uvoznici su bile ozboljne firme a ne sad kao ovi koje interesuje samo profit i nista vise. Cene automobila u poslednjih 4 godine su toliko pale da kad sada pogledamo da svi oni koji su kupili auto pre krize su debelo napunili dzepove prodavaca. Jer tada kao i sada drzava nestiti svoje stanovnistvo od lokalnih uvoznika. Navodim promer od pre par godina kada je audi q7 u toku sajma bio 30000 i vise eura jeftiniji nego obicno. Da je ovo normalna drzava neko bi debelo odgovarao kako se to moze desavati u normalnoj zemlji
Preporuka:
2
1
Odgovori

Prijavi komentar

Ivan
Sreda, 27. 03. 2013. 06:53h
neregistrovan korisnik
Sta hoce uvoznici, od njihovog uvoza bogate se oni i jos par ljudi oko njih, zavaravaju narod ! Od Fijata bar ima korist i obican narod, ali u Srbiji kada imas pare kupis novine i pises sta hoces. Apsolutno sam za odluku, lako je ovom napacenom narodu servirati lazi...pa ko ima danas u srbiji da da 70000 eura i vise za auto , tome popust i ne treba. Svugde u svetu svoj proizvod stavljaju u prvi plan i na neki nacin favorizuju jedino je kod nas drugacije. Srbijom manipulis grupa bogatih pojedinaca medju kojima su i uvoznici automobila !!!
Preporuka:
3
0
Odgovori

Prijavi komentar

Danilo
Sreda, 27. 03. 2013. 06:57h
neregistrovan korisnik
Imam dva rešenja za državu po ovom pitanju: 1. Za svako novootvoreno radno mesto subvencija za po jedno vozilo 2. Subvencija u visini subvencije koju daje uvoznik, ali maksimalno visine PDV-a Mada znam da bi soluciju pod 1. koristili prijatelji i rođaci uvoznika, a pod 2. bi bilo naduvavanja cena.
Preporuka:
0
1
Odgovori

Prijavi komentar

MisaJ
Sreda, 27. 03. 2013. 09:05h
neregistrovan korisnik
Prodavci polovnih automobila,Fiat...ko zna sta ce im jos zasmeteti pa da rade.Igrom slucaj prijatelj radi u jednom od takvih salon-servis ali kao majstor,majstora nekoliko a neradnika od ulaza u salon do direktora ovog i onog koliko hoces.....naravno da ce zatvarati!!!
Preporuka:
2
0
Odgovori

Prijavi komentar

Vladimir
Sreda, 27. 03. 2013. 09:08h
neregistrovan korisnik
Iako radim u uvoznickoj firmi (ne uvozimo automobile), smatram da treba podrzati svaki potez kojim se podstice proizvodnja u Srbiji, subvencijama, manjim porezima, jeftinijim kreditima i sl. Mislim da je subvencija za FIAT proizvode pozitivna, mada mi se 3000 EUR cini prevelikim. Voleo bih da ministar pokaze racunicu po kojoj ce to doneti korist srpskom budzetu. Ukoliko je prevelika, subvencija moze samo da naskodi. Kao primer bih dao i subvencionisanje stambenih kredita, koje je (iako izgledalo kao vrlo pozitivna stvar i koje je u sustini omogucilo mnogim mladim porodicama da udju u stan), dovelo je do naglog porasta traznje, sto je dovelo do povecanja cene i cinjenice da su se subvencije na kraju slile u dzepove kvazi investitora, kvazi preduzimaca, a da su mnogima koji su uzeli kredite oni uskoro poskupeli, rate otisle u nebo, a realna vrednost nekretnine pala za 20-30% od one po kojoj su kupili... Znaci, ne radi se o tome da li treba davati subvencije za domace proizvode, vec o tome na koji nacin i koliko tacno novca, procenata ili slicno davati i na koje proizvode. Zasto samo za Fiat, zasto ne i za recimo neku IT outsourcing kompaniju koja zaposljava 100 ljudi, i sl. Vise bih voleo da je subvencija 3125,62 EUR nego 3000,00 jer bih se bar nadao da je taj broj dosao kao rezultat nekog planiranja, a ne samo kao politicka odluka. Ovako, cisto politikantstvo...
Preporuka:
3
0
Odgovori

Prijavi komentar

Znaci
Sreda, 27. 03. 2013. 09:38h
neregistrovan korisnik
Prvo smo bili taoci zaposlenih u Zastavi gde smo placali duple carine i poreze na uvezena auta. Sada smo taoci uvoznika kojima je malo profita. U svakom slucaju obican covek nikada nece moci da kupi nov auto. Moguce je napraviti auto koji ide do 60km/h koji trosi 3 litra goriva i koji ne kosta vise od 3000 evra nov. Plastican ili kartonski kao trabant, nebitno, bitno da se kotrlja. Ogranicenje po gradu je 50 na sat i onako.
Preporuka:
4
1
Odgovori

Prijavi komentar

Ilija-C
Sreda, 27. 03. 2013. 09:59h
neregistrovan korisnik
Господо трговци неће бити јагма за 500л ,нажалост ни за било којим другим аутомобилом.Просечна плата у Србији је 32 000,00 динара.Ја радим у шећерани ,значи производим шећер.Колико вас производи нешто?Све сами трговци и државни чиновници који објашњавају сиромашном народу шта је неправда.
Preporuka:
3
0
Odgovori

Prijavi komentar

kurumbaj
Sreda, 27. 03. 2013. 10:20h
neregistrovan korisnik
3.550.000 forinti /300 (čisto da budem blag) = 11.833 EUR (internacionalna skraćenica za evro). A ko je ovde lud, procenite sami. Moj plus ide za uvoznike, jer su u pravu, što se tiče nelojalne konkurencije.
Preporuka:
2
2
Odgovori

Prijavi komentar

Teorija-zavere
Sreda, 27. 03. 2013. 10:48h
neregistrovan korisnik
Drzava je suvlasnik u Fijatu Srbija i logicno je da stiti domacu proizvodnju. Problem je sto se, od 2000-te na ovamo, uvoznicki lobi toliko osilio da je to strasno! Nadam se da cemo napokon uspeti da oporavimo domacu proizvodnju i povecamo izvoz - tako moze svima da nam bude bolje. Do sada je samo uvoznicima bilo dobro.
Preporuka:
1
3
Odgovori

Prijavi komentar

djoker
Sreda, 27. 03. 2013. 11:51h
neregistrovan korisnik
To su trebale da budu subvencije za nova radna mesta mogla su se preusmeriti nekome ko bi stvarno zaposlio nekog bruka.
Preporuka:
0
1
Odgovori

Prijavi komentar

Kragujevcanin
Sreda, 27. 03. 2013. 14:08h
neregistrovan korisnik
Hvala svima koji su pozitivno komentarisali ovu meru države Srbije. I ako su svesni da subvenciju plaćaju iz svojih džepova, a jedino na korist kupaca Fiatovih automobila, oni ovim svojim pozitivnim stavom, pokazuju visoku svest u shvatanju suštine ove subvencije. Veliko vam hvala.
Preporuka:
1
6
Odgovori

Prijavi komentar

Rudular
Sreda, 27. 03. 2013. 15:06h
neregistrovan korisnik
Rasprava na temu Evropa vs. Europa je deplasirana kad se govori o euru. Euro je novcana jedinica Evropske Unije, skraceno EU, i prema tome nema nikakve veze sa geografskim pojmom Evropa. Znaci, nepravilno je za euro govoriti eVro!
Preporuka:
4
5
Odgovori

Prijavi komentar

Sale
Sreda, 27. 03. 2013. 16:23h
neregistrovan korisnik
@Rudular : Jedina država u Evropi (Europi?!) u kojoj se različito izgovara naziv kontinenta (Evropa) i naziv njene monete je Crna Gora. I deo Srbije, kome pripada i "Rudular". Dakle: Evropa, Evro i nikako drugačije.
Preporuka:
2
2
Odgovori

Prijavi komentar

milosh-
Sreda, 27. 03. 2013. 23:13h
neregistrovan korisnik
@Rudular : Koliko je nepravilno govoriti eVropa toliko je nerpavilno i eVro
Preporuka:
0
1
Odgovori

Prijavi komentar

Dd
Sreda, 27. 03. 2013. 18:07h
neregistrovan korisnik
Mogao je ali nijr
Preporuka:
0
0
Odgovori

Prijavi komentar

M
Sreda, 27. 03. 2013. 20:47h
neregistrovan korisnik
Dok je Zastava trazila kupca niko se nije javljao, sad je kasno! Sasvim je logicno da drzava gura proizvod u kom ima svoj udeo,
Preporuka:
1
0
Odgovori

Prijavi komentar

Nikola
Sreda, 27. 03. 2013. 21:14h
neregistrovan korisnik
Ja znam šta boli uvoznike. Pa sad će i oni morati da smanje marže da bi bili konkurentniji (važi samo za klasu 500L ili sličnu). I eto nama jeftiniji konkurenti 500L-ki. Pa još samo par pitanja. Koliko ste inženjera zaposlili uvoznici? Koliko ste smanjili ovaj naš ogromni devizni deficit svojom delatnošću?
Preporuka:
0
0
Odgovori

Prijavi komentar

Draga
Sreda, 27. 03. 2013. 22:45h
neregistrovan korisnik
A rec koja oznacava da nesto kosta manje pise se "JEVTINIJE" prema pravopisu srpskog jezika..... Toliko o pismenosti.
Preporuka:
0
1
Odgovori

Prijavi komentar

hmm
Četvrtak, 28. 03. 2013. 00:02h
neregistrovan korisnik
Evro ili euro?
Preporuka:
0
3
Odgovori

Prijavi komentar

mr-ph
Četvrtak, 28. 03. 2013. 00:51h
neregistrovan korisnik
Uz onih 1000 e koje nam je Mladja dao ovaj automobil je prakticno 4000 e jeftiniji :D :D :D , "domaca" kompanija je na sajam automobila dovezla samo jedan primerak 500L,prosto je bilo nemoguce pogledati taj model...prilicno neodgovorno zar ne ?
Preporuka:
2
0
Odgovori

Prijavi komentar

perica-Mali
Četvrtak, 28. 03. 2013. 07:35h
neregistrovan korisnik
Da menjamo majice?
Preporuka:
1
0
Odgovori

Prijavi komentar

mamojne
Četvrtak, 28. 03. 2013. 08:55h
neregistrovan korisnik
i jeFtinije i jeVtinije su ispravne srpske reči po pravopisu -,-
Preporuka:
1
1
Odgovori

Prijavi komentar

Bankar
Četvrtak, 28. 03. 2013. 09:07h
neregistrovan korisnik
Da je valuta cele Evrope, prvilno bi se zvao EVRO, ali pošto je to valuta EU, trebalo bi pravilno da se izgovara i piše EURO. Ali mi uvek moramo da budemo van sveta i veka. Toliko o ispravnosti.
Preporuka:
0
3
Odgovori

Prijavi komentar

Lala
Četvrtak, 28. 03. 2013. 09:25h
neregistrovan korisnik
Sto se mene tice, taj auto bi mogao biti i 20.000 evra jefitniji, a vecina ga idalje ne bi mogla kupiti... Neka nemacki poreski obveznik, kao sto je to ranije vec radio na svom trzistu, finasira svoje proizvodjace, tako da njihov krajnji proizvod ovede u Srbiji bude povoljniji od Fijatovog, proizvedenog, sklopljenog ili sta vec (neko je ovde od nasih ljudi dobio kakvu-takvu platu od svakog prodatog domaceg Fijata) ovde kod nas. Dakle, majca i poruka sa majce je delimicno uredu, ali od uvoznika i preprodavaca, nikada nismo imali velike koristi, ma koliko se ono busali u to da i oni zaposljavaju nase radnike... ali njihov novac zavrsava u inostranstvu, a to je neprocenjivo gore od toga sto veliki deo novca od Svakog prodatog Fiata ostaje u Srbiji... Zato, ako zele da budu povoljniji, neka to finansiraju njihove vlade, njihove jake i mocne banke, a mi bi da se vozamo u Fijatu (kada mu cena padne na realnih 8-9000 eur)
Preporuka:
1
0
Odgovori

Prijavi komentar

ITpaJA
Četvrtak, 28. 03. 2013. 14:04h
neregistrovan korisnik
Je'l meni hvale ili fale pare?Ja mislim da mi fale.
Preporuka:
1
0
Odgovori

Prijavi komentar

isprovocirani
Četvrtak, 28. 03. 2013. 21:25h
neregistrovan korisnik
...i odem ja tako na sajam kad ono fiat 500l al sa automatskim menjacem nije malo skuplji od ovog subvencionisanog nego kosta izmedju 22 000 i 23 000 hiljade, NEVEROVATNIH EVRA! Ko je tu lud?!
Preporuka:
0
1
Odgovori

Prijavi komentar

mare-care
Subota, 30. 03. 2013. 00:01h
neregistrovan korisnik
i ja bi kupio 500L po ovoj ceni.Ovde je samo poenta da se podstakne domaca proizvodnja ,a i izvoz donekle.Mislim da je ipak nov auto nesto sto bi vecina prosecnih gradjana Srbije mogla da priusti,pa zasto da to ne bude auto koji se proizvodi kod nas...Slazem se da bi mogao da bude i jeftiniji ,ali pogledajte koju sve opremu dobijate,ipak je to minivolumen(MiniVan).a uvoznici...pa dosta smo uvozili...ziveo fiat
Preporuka:
0
0
Odgovori