Kako kupiti dobar polovnjak (2): Sigurna kupovina u inostranstvu

Kako kupiti dobar polovnjak (2): Sigurna kupovina u inostranstvu

Polovno vozilo van granica Srbije treba kupovati samo kod ovlašćenog prodavca Preporuka je da se polovno vozilo van granica Srbije kupuje samo kod ovlašćenog prodavca, odnosno... »

Poštovani čitaoci, ostavljanje komentara na vesti starije od 5 dana nije moguće.

Prijavi komentar

Zmaj
Utorak, 12. 03. 2013. 07:49h
neregistrovan korisnik
Kakav god da je auto nije vozen po nasim putevima i popravljan kod nasih majstora !!! Ludost je u danasnje vreme kod nas kupiti auto !
Preporuka:
251
14
Odgovori

Prijavi komentar

Znalac
Utorak, 12. 03. 2013. 10:04h
neregistrovan korisnik
@Zmaj : Vracaju svabe veruj mi. Cak i u firmama kad prodaju aute. Samo ima pravilo kad mu skinu km i skinu tablice taj se auto vise ne prodaje u nemackoj nego ide za export. Npr. U svedskoj ima uveznih auta iz nemacke i vecini je dirana km. Uverio sam se nedavno na primeru audija a5. Ovde ga covek prodaje pod 127 000 km a on prosle god u nemackoj presao 210 000. E sad ako je verovati ovome sto ga je uvezao posto se kune... Kaze da ga je tako uzeo od export firme iz nemacke. Za dobro auto se mora dobro platiti... Ne kaze narod dzabe "koliko para toliko muzike"
Preporuka:
162
5
Odgovori

Prijavi komentar

Boki
Utorak, 12. 03. 2013. 12:28h
neregistrovan korisnik
@Znalac : Pa ako ides na mobile de sajt pa trazis neki auto sa nekim karakteristikama pa izbaci neki broj auta pa na kraju udjes u detaljni pretrazivac pa obelezis "ful servisna knjiga" izbacice dve trecine prikazanih vozila. To znaci da nemaju servisnu knjigu i da se pouzdano ne zna koliko su presli.
Preporuka:
59
3
Odgovori

Prijavi komentar

Steva
Utorak, 12. 03. 2013. 15:38h
neregistrovan korisnik
@Boki : Ful servisna knjiga znaci da je svake godine i posle isteka garancije auto bio proveravan kod autorizovanog servisa. Ako se proveri u klasicnom servisu, full servisna knjiga ne vazi, Ja sam tako hteo da ustedim, pa sada ako prodajem auto ne mogu da stavim full, jer ima 1 pecat autoservisa xyz.
Preporuka:
14
4
Odgovori

Prijavi komentar

Boki
Utorak, 12. 03. 2013. 22:23h
neregistrovan korisnik
@Steva : Moze u bilo kom servisu koji cuva bazu podataka. Tako je prosto nemoguce podvaliti.
Preporuka:
8
0
Odgovori

Prijavi komentar

spacek
Utorak, 12. 03. 2013. 22:37h
neregistrovan korisnik
@Steva : Po toj logici obicni servisi nebi trebali ni da postoje??Posle garantnog roka ,mozes da servisiras auto u bilo kojem servisu,i najobicnija zamena ulja i filtera ce biti evidentirana (datumom i stanjem km)a pogotovu vece stvari.Zato je dobro upisivati jer dokazujes - pregledno predjene km kroz godine,da se vidi ,jel to zaista to,....E sad ,ako ides "ispod ruke"-na crno, onda ti naravno nece nista biti upisano jer nemas fiskalni racun.Poenta price je da se "udje" u trag stvarnom stanju kilometara,tu je problem i ovde se trudimo da iskustvima ukazemo jedni drugima, kako da koliko toliko saznamo jesu kilometri pravi.To je slazemo se svi misterija,jer se nezna nista o autu...prema tome ostaje samo verovati na rec,kompijuter(koji mozda isto hakuju) , servisna knjiga,...i naravno sreca!
Preporuka:
11
1
Odgovori

Prijavi komentar

Veseljak
Utorak, 12. 03. 2013. 16:58h
neregistrovan korisnik
@Boki : S' tim da u Italiji servisna knjizica kosta deset evra :) Sto se Nemacke tice, ja sam pre tri meseca uvezao auto nakon vise meseci trazenja dobre prilike. Jedino sto ce vam svi reci je to da se auto u Nemackoj ne kupuje od Srba, Turaka, Sirijaca, Rumuna i svih ostalih prevaranata. Jedino od Nemca, u auto kuci po mogucstvu.
Preporuka:
31
2
Odgovori

Prijavi komentar

Danijel
Utorak, 12. 03. 2013. 12:49h
neregistrovan korisnik
@Znalac : U eu je druga prica (Francuska) kad prodajes auto na ugovor je prodavac duzan da napise trenutnu kilometrazu i vreme, kupac kad ode da prevede auto, traze mu ugovor kupovni i tamo sve lepo pise oni mu daju saobracajnu i na sofer saibnu nalepnici nema sanse da vratis km jedino ako smutis prodavca da ne napise na ugovir kilometrazu.
Preporuka:
32
3
Odgovori

Prijavi komentar

Andreja
Utorak, 12. 03. 2013. 12:00h
neregistrovan korisnik
@Zmaj : Uvek bih pre kupio auto kupljen nov u Srbiji star par godina nego isti takav auto iste starosti iz zap.Evrope.To je macka u dzaku i ko zna koliko je presao.Na kraju krajeva i da je km.prava,to nije ispod 150000km.
Preporuka:
38
55
Odgovori

Prijavi komentar

misterNo
Utorak, 12. 03. 2013. 20:34h
neregistrovan korisnik
@Andreja : naravno. Evo ja bas ovih dana planiram da prodam moju Oktaviju i isao sam u svoj ovlasceni servis da mi daju listing svih redovnih servisa od dana kupovine do danas. Nema lazi, nema prevare. Sve po datumima taksativno. Ali zato kosta...
Preporuka:
30
1
Odgovori

Prijavi komentar

Lik
Utorak, 12. 03. 2013. 22:44h
neregistrovan korisnik
@Zmaj : Posebno da nije popravljan kod nasih majstora :D
Preporuka:
9
1
Odgovori

Prijavi komentar

despot
Utorak, 12. 03. 2013. 08:09h
neregistrovan korisnik
u nemackoj sigurno ne steluju km.. ipak je to zemlja u kojoj se zakoni sprovode. Pre mesec dana sam na jednom beogradskom placu zamenio svoj polovni auto i uz doplatu uzeo veci. Posle par dana moj stari auto je izasao u oglasima sa 20% smanjenom km.. Neverovatno!! Kome to da prijavim? I da li ima smisla?
Preporuka:
234
42
Odgovori

Prijavi komentar

Pera-
Utorak, 12. 03. 2013. 08:50h
neregistrovan korisnik
@despot : Verovali ili ne, isto se desilo mom prijatelju u Becu. Dao je svoj stari A4 sa predjenih blizu 300k, uzeo novi automobil i posle nekih nedelju dana prolazio pored tog istog placa, video svoj automobil i svratio da ga pogleda. Iz znatizelje. Kilometraza vracena na 160k i to jos pise-prava kilometraza, retkost! Prevaranata ima svuda. Ali da su iz Sapca i Loznice najbezobzirniji, a nas narod sklon verovanju da je bas on naleteo na sjajan automobil sa malo km... i to stoji.
Preporuka:
158
5
Odgovori

Prijavi komentar

Marko
Utorak, 12. 03. 2013. 20:35h
neregistrovan korisnik
@Pera- : Pa kad je tako zasto svi dolaze u Sabac i kupuju auta svugde muljaju a u Sabcu je najbolji izbor i najvise ima prodatih auta
Preporuka:
15
14
Odgovori

Prijavi komentar

Jokic
Utorak, 12. 03. 2013. 09:08h
neregistrovan korisnik
@despot : ma opusti se, kakve musterije, takvi i prodavci. Kupovao sam auto prosle godine, obisao mnogo placeva. Uvek ima nekoliko vozila koja nisu nalickana za prodaju, tek stigla, dodju ljudi, kao mudro gledaju: A, prljav motor! Mnogo presao! Ko normalan pere motor spolja? Mnogo presao, pa sta, masa delova se menja kad za to dodje vreme (kocnice, delovi vesanja, amortizeri...) I da ima 200.000 na satu, moze da bude sa svim tim stvarima zamenjenim, a onaj sa 50.000 moze da ima losije komponente Mala kilometraza, motor koji sija - to je za neznalice. ko im je kriv sto ne koriste internet
Preporuka:
81
11
Odgovori

Prijavi komentar

Surda
Utorak, 12. 03. 2013. 09:19h
neregistrovan korisnik
@despot : Prijatelju zivim u Nemackoj,radio sam 10 godina na auto otpadu i znam sta se radi... Bilo je i na Nemackoj televiziji da je skoro svaki treci auto u Nemackoj vracen kilometar sat.Do pre 15- ak godina je bilo to sto ti pričaš ali sad se i ovde sve pokvarilo tj. mi stranci smo ih iskvarili.I znajte da dobar auto sa malo kilometara i ovde nije jeftin.Pozdrav za sve i presaberite se pre polaska u kupovinu...Srećno
Preporuka:
133
4
Odgovori

Prijavi komentar

Spacek
Utorak, 12. 03. 2013. 09:21h
neregistrovan korisnik
@despot : E moj druze,to sto ti mislis i verujes, neznaci da je tako,..steluju se km i to kako!!naravno ne bas tako kao kod nas jer se ozbiljnije kaznjavaju, ali ipak da! nesmeju se potencijalni kupci totalno opustiti vec i tamo da obrate paznju!!Nema nigde sigurne kupovine! polovan auto je uvek macka u dzaku,..prosto jedan savet,pored svih ostalih kontrola vozila, ono sto je meni cesto upadalo u oci je i prosto mi bilo neshvatljivo,da se predstavljas kao ozbiljan a - nisu imali servisnu knjigu-izgubili je(??)ili je servisna knjiga izlupana jednim te istim pecatom ,istim potpisom ,ista hemijska olovka,ali u "redovnim" intervalima da izgleda da je redovno servisiran..Auto tri vlasnika promenio,9 godina star,i svi bas isli kod istog majstora i uvek se potrefilo da jedan isti parafira,a nekad se zaborave pa cak i istom olovkom..:-)) Ko hoce da im veruje nek izvoli,ja eto cisto kazem sta sam vidjao veoma cesto!! a za ostalo, puno srece svima!
Preporuka:
89
3
Odgovori

Prijavi komentar

nn
Utorak, 12. 03. 2013. 12:43h
neregistrovan korisnik
@Spacek : Ja dobio uz auto njegovu servisnu knjizicu, ali blanko. Bez ijednog upisanog servisa, ali hvala Bogu, evo vec 2 godine me sluzi. Redovno ga odrzavam i to je to... :) A na samom autu se videlo da je odradjen bar mali servis, novi filteri, ulje na potrebnom nivou...
Preporuka:
25
2
Odgovori

Prijavi komentar

spacek
Utorak, 12. 03. 2013. 17:32h
neregistrovan korisnik
@nn : u nemackoj (barem) kada je nov auto tek kupljen,ce svako normalan ici na redovan servis ,kod ovlascenog servisera,onoliko dugo koliko traje garancija , 2-3.godine,.. !Tako da me cudi da barem ni ove servise nemas??!zatim, posto najobicniju zamenu ulja nemozes na parkingu da radis vec u servisu,i to se upisuje ne zbog neznam koga vec zbog mene samog da imam evidenciju sta i kad sam radio,..pisao po papiricima, ili u njegovu originalnu knjigu zato namenjenu ..ili uospte nepisao,..,??zasto nebi upisivao?zar ne?! tebi svaka cast na sreci sa autom!
Preporuka:
15
0
Odgovori

Prijavi komentar

nn
Utorak, 12. 03. 2013. 22:44h
neregistrovan korisnik
@spacek : Razumemo se 100%. I meni je cudno, ali sta je, tu je. Kad sam ga kupio, odmah sam radio servis, i kao sto sam naveo videlo se da su filteri skoro novi, kaisevi nisu prva ugradnja,tj menjani su, ipak se vidi da je koliko toliko odrzavan.
Preporuka:
8
0
Odgovori

Prijavi komentar

mv
Utorak, 12. 03. 2013. 09:24h
neregistrovan korisnik
@despot : Samo 20%? Ja sam prodavao mazdu 2 sa originalnih 160 000 km, i nisam mogao da je prodam. Posle zamene sam u oglasima video isti auto, sa 80000... A drugar koji drzi servis proverava kilometrazu na astri kojoj pise 170000 i izlazi mu 530000.. :) Ovi tvoji sa 20% ispadaju posteni.
Preporuka:
119
1
Odgovori

Prijavi komentar

Opel
Utorak, 12. 03. 2013. 12:24h
neregistrovan korisnik
@mv : Nije da ti neverujem al koji jos opel prekazi 500 000 km??????
Preporuka:
26
63
Odgovori

Prijavi komentar

epox
Utorak, 12. 03. 2013. 19:15h
neregistrovan korisnik
@Opel : ja sam letos u servisu video opel omegu koju je neki cica doterao...imala je 870000 km na cajgeru :-)
Preporuka:
28
1
Odgovori

Prijavi komentar

filip
Utorak, 12. 03. 2013. 19:34h
neregistrovan korisnik
@Opel : ja sam astru g 2001 doterao iz holandije sa 720000, a mercedesa e klasu sa milion :D
Preporuka:
26
2
Odgovori

Prijavi komentar

Davor
Utorak, 12. 03. 2013. 22:41h
neregistrovan korisnik
@Opel : Neki dan u holandiji kupio opel astri 1.7 td iz 98 sa 768000 km. Radi ko sat, za € 250. Kolko traje traje ali po zvuku motoro 800000 nece biti problem
Preporuka:
11
0
Odgovori

Prijavi komentar

spacek
Utorak, 12. 03. 2013. 22:56h
neregistrovan korisnik
@Opel : vidis da ima!! :-) smesno jeste za astru,ali ,mozda je bio taksi!!Tu moze da bude prijatelju koliko hoces km,..U nemckoj,su mnoga taksi vozila presvucena folijom,tako da se pre prodaje,ista samo svuce i eto ga ko nov :-) taksi vozila su u enterijeru malo "bogatiji" tako da ako je unutra u fullu,a isti model si video da postoji i taksi,obrati paznju...
Preporuka:
11
1
Odgovori

Prijavi komentar

despot
Utorak, 12. 03. 2013. 11:03h
neregistrovan korisnik
@despot : A sad sam i siguran da je km vracana i na mom novom automobilu..
Preporuka:
44
2
Odgovori

Prijavi komentar

jasam
Utorak, 12. 03. 2013. 11:05h
neregistrovan korisnik
@despot : znaci da si i ti uzeo veci auto sa smanjenom km...
Preporuka:
26
1
Odgovori

Prijavi komentar

brza-strela
Utorak, 12. 03. 2013. 14:29h
neregistrovan korisnik
@despot : steluje se i tekako,ja sam placao 150€ vracanje kilometraze na renta kar vozilima.opasno je samo ako se proda takav auto u nemackoj i neko dozivi udes,onda nemci sve to utvrde,ineko moze da odlezi zbog toga
Preporuka:
10
0
Odgovori

Prijavi komentar

Neverovatno-
Utorak, 12. 03. 2013. 21:53h
neregistrovan korisnik
@despot : koje gluposti ovde pojeidni pisu.Da, Njemacka je zemlja najpostenijih ljudi na svetu i oni te ne bi za zvaku zeznuli.Ma kakvi, nije Mrecedes, Dojcekom i sl. kompanije placale mito po istocnoj Evropi da dobiju poslove.Probudite se vise iz tog sna o tudjem postenju i onom smao u Srbiji.Znam dobro kako njemci varaju, bas kao i nasi, jer znam dosta nasih koji su kupovali direktno od njemaca i bili zeznuti.Najbolje iskustvo su imali oni sa americkim autima(ne mislim na one koji su kupovali auta koja su proglasena totalnom stetom, pa ih nasi, a i evropljani generalno kupovali u fazonu ma nije to nista, popravljali i dozvozili), jer ogromna vecina je imala knjizice odrzavanja i vracanja km nije bilo i nisu imali vecih problema, verovatno zato sto se kod njih zestoko robija za takve stvari.Kada vec dozvoljavaju krseve iz zapadne Evrope, od kojih 70% je sa vracenom km-zom, zasto ne dopuste ponovo auta iz SAD, koja bi sa mogla kupiti za dosta manje para, a dosta novija.Primera radi, tamo mozete kupiti 4 godine star golf5 sa predejnih 70-90000km za, po sadanjem kursu, 6-6,500 evra, a na aukcijam i ispod 5000.Kalifornija ima najstroziji zakon po pitanju emisije izduvnih gasova na svetu, a opet ni vozila koja mogu da se voze tamo ne mogu u Srbiji.Zar je bitno je li stop svetlo narandzasto, ili crveno, ili zasto bar ne dopuste da se moze uradti homogelizacija tih vozila.
Preporuka:
3
6
Odgovori

Prijavi komentar

Dare
Četvrtak, 14. 03. 2013. 14:01h
neregistrovan korisnik
@Neverovatno- : 'Primera radi, tamo mozete kupiti 4 godine star golf5 sa predejnih 70-90000km za, po sadanjem kursu, 6-6,500 evra,' A kakve veze ima Golf koji se prodaje u Americi sa Golfom sa evropskog trzista, ne bas mnogo jer se Golf koji se prodaje u Americi pravi u Mexiku i velika je razlika u kvalitetu, kao kad bi Hyundai (sa svojim materijalima) pravio Mercedes. Moze taj Golf da bude dobar u Kaliforniji ali u Kanadi, zbog surove klime, posle deset godina on se bukvalno raspada, po njemu rupe mogu macici da ulaze.
Preporuka:
5
0
Odgovori

Prijavi komentar

Golf-vii
Utorak, 19. 03. 2013. 18:37h
neregistrovan korisnik
@Neverovatno- : Homogelizacija....?????ahhahahahahahahahahaah
Preporuka:
1
0
Odgovori

Prijavi komentar

zoranavanti
Utorak, 12. 03. 2013. 08:31h
neregistrovan korisnik
neznam nijednog nemca da vraca km a kad vidim u srbiji auta 10godina stara sa 120.000 km muka me uhvati
Preporuka:
96
35
Odgovori

Prijavi komentar

N
Utorak, 12. 03. 2013. 09:03h
neregistrovan korisnik
@zoranavanti : Moj otac je vozio golfa od 1991.-2003., TAS, kupljen nov. Ukupno je do prodaje presao nesto preko 100000 km. Posle toga je kupio novi auto i do 2008. presao sa njim tacno 50000 km. Ja sam od 2008. do danas sa mojim autom presao manje od 60000. Moj prijatelj je 2007. kupio auto i sa njim do danas presao 55000. I znam jos takvih primera, tako da nema potrebe za mucninom, takvih slucajeva ima. Ne zive svi u kolima i ne prelaze svi po 30000km godisnje.
Preporuka:
131
6
Odgovori

Prijavi komentar

nijetacno
Utorak, 12. 03. 2013. 16:27h
neregistrovan korisnik
@N : Moj deda je kupio Yugo 90te, presao sa njim 40k km do 2002 , onda ga poklonio mojim roditeljima sa tom km, taj jugo je za ovih 10 god koliko je u vlasnistvu mojih roditelja i zadnje 2 god od kad ja imam dozvolu presao jos 50k km, tako da na satu ima PRAVIH 90k km... moguce je ali se taj auto stvarno vozi malo... sto bi rekli ljudi nedeljom do pijace, ali stvarno ispadne tako :)
Preporuka:
23
1
Odgovori

Prijavi komentar

spacek
Utorak, 12. 03. 2013. 23:18h
neregistrovan korisnik
@N : Sve to stoji,slazem se s'tobom,ali ti pricas to kod nas u srb,a ovde pricamo o automobilima iz inostranstva.Vece su zemlje,vise se vozi,pa samim tim i prosecno vise prelazi kilometara.Zato se mnogi koriste onom "vozila ga baba ,samo do supermarketa,garaziran,.."da bi opravdali stanje .ima i takvih niko ne osporava ali kako ljudi da znaju koji je auto zaista presao toliko koliko pise na tabli?
Preporuka:
8
1
Odgovori

Prijavi komentar

Sale
Utorak, 12. 03. 2013. 09:17h
neregistrovan korisnik
@zoranavanti : E lepo mi je muka od ovih 'odokativnih' eksperata. Eto ja imam auto vise klase, 10 godina star i presao 90 000 km, garantovano, svo vreme je kod mene. Za srednju klasu evropski prosek je 15 000 km, za visu 20 000 km. Otidji na nemacke sajtove koji pokrivaju celo nemacko trziste pa potrazi recimo za Golfa 2003 godiste. 80% je sa prosekom ispod 15 000 km, a 20 % je sa prosekom ispod 10 000 km godisnje. Eto ja zivim u malom gradu, prelazim 8000 km godisnje, na letovanje idem avionom, gde ces spartati po gradu ko muva bez glave.
Preporuka:
79
9
Odgovori

Prijavi komentar

Dany
Utorak, 12. 03. 2013. 18:46h
neregistrovan korisnik
@Sale : 'spartati po gradu ko muva bez glave' Upravo tako ko muva bez glave, uzme mobilni, sedne u auto i po gradu, pa od kafica do kafica, mora da ga vide, da se pokaze, sve neka prica, nesto prodaje, nesto kupuje, tel zvoni stalno, rekao bi covek neki biznismen, prelazi tako 30 000 km godisnje a u dzepu nema 200 evra.
Preporuka:
46
1
Odgovori

Prijavi komentar

Delimicno-tacno
Utorak, 12. 03. 2013. 09:41h
neregistrovan korisnik
@zoranavanti : Moj auto ne prelazi 10000km godisnje, tako da ne mora uvek biti prevara.
Preporuka:
71
2
Odgovori

Prijavi komentar

Chilavert
Utorak, 12. 03. 2013. 10:36h
neregistrovan korisnik
@zoranavanti : Ja imam sluzbeni auto na raspolaganju 24h. Kupio sam sebi C4 VTR radi zabave i auto stoji u garazi, servisiram ga u ovl servisu a godisnje predjem izmedju 10 i 15.000 km. Ipak je moguca realna mala kilometraza.
Preporuka:
63
5
Odgovori

Prijavi komentar

Reno-4-Kv
Utorak, 12. 03. 2013. 10:49h
neregistrovan korisnik
@zoranavanti : Po ADAC-ovom istraživanju u Nemačkoj je na skoro svakom trećem autu vraćana kilometraža.
Preporuka:
57
2
Odgovori

Prijavi komentar

Mane
Utorak, 12. 03. 2013. 11:06h
neregistrovan korisnik
@zoranavanti : Da,da u Nemačkoj se ne vraća kilometraža.... važi kako da ne. Gde ti živiš lave. Pa zna se kakva se ekipa bavi prodajom automobila ma gde u svetu.
Preporuka:
77
2
Odgovori

Prijavi komentar

Brano
Utorak, 12. 03. 2013. 11:19h
neregistrovan korisnik
@zoranavanti : Ne znam ni jednog Nemca da vraća km, možda zato što ne znam ni jednog Nemca.
Preporuka:
177
2
Odgovori

Prijavi komentar

Totti
Utorak, 12. 03. 2013. 18:12h
neregistrovan korisnik
@Brano : Hahahaha, dobra fora care!
Preporuka:
15
1
Odgovori

Prijavi komentar

marko
Utorak, 12. 03. 2013. 11:43h
neregistrovan korisnik
@zoranavanti : vracaju kilometre turci na njihovim placevima al to se zna pa se izbegavaju
Preporuka:
50
3
Odgovori

Prijavi komentar

GM
Utorak, 12. 03. 2013. 11:52h
neregistrovan korisnik
@zoranavanti : Moj drugar je kupio BMW kod Radulovica1999.god,presao sa njim 35000,nikad vozen po snegu,igrom sudbine ostao bez para i sad kad hoce da ga proda niko ne veruje u pricu!
Preporuka:
41
2
Odgovori

Prijavi komentar

mile
Utorak, 12. 03. 2013. 15:17h
neregistrovan korisnik
@GM : pa u čemu je problem. svaka roba ima kupca al.
Preporuka:
6
0
Odgovori

Prijavi komentar

misterNo
Utorak, 12. 03. 2013. 20:41h
neregistrovan korisnik
@GM : ni meni... ali sta da se radi. Bolje da ga ni ne prodajem nego da mi ne veruju i da mi obaraju cenu. A auto je stvarno malo presao
Preporuka:
7
0
Odgovori

Prijavi komentar

Vlada
Utorak, 12. 03. 2013. 23:42h
neregistrovan korisnik
@GM : pricamo o automobilima iz inostranstva a ne kod nas.da ima racune i overe sa servisa od zamene ulja pa nadalje imao bi pregled i dokaz, stanje km iz godine u godinu,..ovako ...u tome i jeste poenta zasto se u nemackoj upisuje sve u servisnu knjizicu jer je jedino koliko toliko sredstvo da dokazes da je auto zaista presao toliko km koliko tvrdis!
Preporuka:
5
0
Odgovori

Prijavi komentar

pele
Utorak, 12. 03. 2013. 15:50h
neregistrovan korisnik
@zoranavanti : Moj prvi auto je za 14 godina prešao 98000,sadašnji auto je 2009 godište i još nisam prešao 10000.Vozim kad je neophodno
Preporuka:
11
1
Odgovori

Prijavi komentar

zoran-dj
Sreda, 13. 03. 2013. 23:31h
neregistrovan korisnik
@pele : šta će tti onda auto
Preporuka:
4
6
Odgovori

Prijavi komentar

Vuk
Utorak, 12. 03. 2013. 20:55h
neregistrovan korisnik
@zoranavanti : Ja sam od 2006 do danas preshao mozda 35000 km, samo po gradu teram i nisam nikada napushtao zemlju sa automobilom, tako da je moguce.
Preporuka:
4
1
Odgovori

Prijavi komentar

zoran-dj
Sreda, 13. 03. 2013. 23:34h
neregistrovan korisnik
@Vuk : u nemačkoj se diželi isplati tek od 30000 godišnje, tako da razmisliilte koliko su prešli,,naftasi"
Preporuka:
2
0
Odgovori

Prijavi komentar

zoranavanti
Utorak, 12. 03. 2013. 08:32h
neregistrovan korisnik
neznam nijednog nemca da vraca km a kad vidim u srbiji auta 10godina stara sa 120.000 km muka me uhvati
Preporuka:
9
37
Odgovori

Prijavi komentar

nijeproblem
Utorak, 12. 03. 2013. 08:34h
neregistrovan korisnik
ne treba meni mala kilometraza, ali ako pise da je auto presao 220 000 (primer nemackih auta) da je stvarno toliko presao. primetio sam da vecina prodavaca navodi predjenih 160-170 hiljada km (malo sutra) i to za dosta dobar deo uvezenih automobila, a mozda je presao 300 hiljada u nemackoj...
Preporuka:
31
2
Odgovori

Prijavi komentar

evroturista
Utorak, 12. 03. 2013. 08:45h
neregistrovan korisnik
nije tacno da u nemackoj ne vracaju km. licno sam video auto kad ga je prvi vlasnik prodavao imao 185000km a kasnije taj vas ovlasceni prodavac (plac) smanjio za 85000 i uvecao cenu za 3000 eura. ( u Minhenu je bilo)
Preporuka:
63
1
Odgovori

Prijavi komentar

Joker
Utorak, 12. 03. 2013. 08:57h
neregistrovan korisnik
samo da vas demantujem, vraćaju i Nemci km samo tako. pa provalili su i oni te fore. jedina sigurica su ovlašćeni dileri...
Preporuka:
43
1
Odgovori

Prijavi komentar

Molim
Utorak, 12. 03. 2013. 08:59h
neregistrovan korisnik
Nemca? Prodajom automobila u Nemackoj, polovnih naravno, se uglavnom bave Turci, Albanci,i ljudi sa ovih prostora. Stelovanja ima i vise nego sto mozete da zamislite, posebno kod licnih oglasa. Nemojte se zavaravati time da se samo kod nas steluje. Na kraju mi nismo imali znanje i sredstva da to sami smislimo, vec smo i to kao i mnogi sto sta drugo uvezli.
Preporuka:
44
4
Odgovori

Prijavi komentar

mozakuberales
Utorak, 12. 03. 2013. 09:05h
neregistrovan korisnik
Istina je. Nemci ne vracaju kilometrazu, ali je vracaju Srbi, Turci, Romi i Bosanci. Tako da Bavarsku treba zaobici u sirokom luku, kao i jugoistok nemacke. Trebalo bi birati Hamburg ili Berlin, i gledati da se auto kupuje sa placa OD NEMACA.
Preporuka:
37
6
Odgovori

Prijavi komentar

hahaha
Utorak, 12. 03. 2013. 12:30h
neregistrovan korisnik
@mozakuberales : A nasih nema gore nego u Bavarskoj?Bravo kralju.A gore nemci su gori nego mi.
Preporuka:
9
6
Odgovori

Prijavi komentar

mozakuberales
Utorak, 12. 03. 2013. 15:25h
neregistrovan korisnik
@hahaha : Jesi bio nekad da kupis auto od Srbina iz Nirberga, a pre ili posle toga kod Nemca u Berlin? Jedno zadnjica, a drugo oko. Da su Nemci gori od nas, u bilo cemu, ti ne bi sad sedeo i kucao komentare, nego ili bio u skoli, ili radio....
Preporuka:
8
1
Odgovori

Prijavi komentar

Lexus
Utorak, 12. 03. 2013. 21:13h
neregistrovan korisnik
@mozakuberales : Hehe glavni grat Turcima e Berlin i posle Hamburg tu je gorie nego u Bejrut,Ja sam najbolje auta kupovao u Bajern Frankfurt gde su najbogatie krajeva tu su najbolji auta,ali izbegavaj turaka Arapa i palestince i zavisi do Firme ima Turaka koi su bolji od Nemci kad pogledas Firma i onda svatis da svi nisu sverceri.
Preporuka:
3
2
Odgovori

Prijavi komentar

Max
Utorak, 12. 03. 2013. 09:07h
neregistrovan korisnik
Pre mesec dana sam hteo da kupim auto u Nemackoj od privatnog lica i da ga uvezem u Srbiju, ali mi je spediter rekao da mi je potreban overen ugovor kod notara. Nemac naravno radi do 16 sati i neje imao nameru da izlazi sa posla i gubi vreme samnom kod notara. Nije mi jasno zasto je potrebno overavati kod notara, valjda mi nebi Nemci izdali tablice da nisam ja vlasnik vozila?
Preporuka:
14
6
Odgovori

Prijavi komentar

m
Utorak, 12. 03. 2013. 09:11h
neregistrovan korisnik
Za razliu od nas u Nemackoj je stelovanje sata krivicno delo. Na placevima se to uglavnom ne radi a i nemci ce retko to da urade. Pravilo je da ne kupujete od turaka, arapa, ili balkanaca u Nemackoj. Samo od nemaca.
Preporuka:
36
7
Odgovori

Prijavi komentar

goran
Utorak, 12. 03. 2013. 09:35h
neregistrovan korisnik
kola iz italije holandije ubedljivo najgora i oni vracu kilometrazu.tome sam prisustvovao. ali sve nasi ljudi to rade iz srbije . najsigurniji auto je iz svajcarske.
Preporuka:
44
7
Odgovori

Prijavi komentar

Bata-Peca
Utorak, 12. 03. 2013. 12:23h
neregistrovan korisnik
@goran : Nazalost, ti "svajcarci" su ujedno i najskuplji. Mnogo mojih kolega je kupilo automobile u Svajcarskoj i svi su se vukli za kosu kad je trebalo da odrese kese na carini. Auto jeste ocuvaniji, ali su se svi slozili da su mogli da kupe NOVO vozilo za te pare u Srbiji. Prvenstveno zato sto su cak i cene automobila vece u CH, prilagodjene standardima plate. Prosecna plata u CH je oko 4000-4500 chf mesecno. Pa izvolte.
Preporuka:
20
1
Odgovori

Prijavi komentar

DrNo
Utorak, 12. 03. 2013. 12:24h
neregistrovan korisnik
@goran : Upravo tako pre dve godine sam uvezao auto iz svajcarske opel astra 03godiste.Sa predjenih 178600km.Drug mi ima servis proverio sam sve i sve se poklopilo kao sat.Jer sam uz auto dobio org. servisnu knjizicu sa pecatom ovlascenog servisera .
Preporuka:
23
1
Odgovori

Prijavi komentar

danilotdi
Utorak, 12. 03. 2013. 09:38h
neregistrovan korisnik
turci u nemackoj hoce da vracaju kilometrazu.
Preporuka:
21
2
Odgovori

Prijavi komentar

pera
Utorak, 12. 03. 2013. 09:49h
neregistrovan korisnik
I u zemljama evropske unije se vraca kilometraza to rade nasi ljudi iz bivse Jugoslavije koji prodaju svoja auta na placevima.
Preporuka:
20
1
Odgovori

Prijavi komentar

branko
Utorak, 12. 03. 2013. 09:56h
neregistrovan korisnik
ne vracaju nemci kilometrazu nego turci...
Preporuka:
22
1
Odgovori

Prijavi komentar

Vicious
Utorak, 12. 03. 2013. 10:46h
neregistrovan korisnik
Kupite auto u inostranstvu...jeftinije i sigurnije...ovde se uvozi samo krš...
Preporuka:
10
5
Odgovori

Prijavi komentar

Reno-4-Kv
Utorak, 12. 03. 2013. 10:48h
neregistrovan korisnik
Po istraživanju ADAC-a u Nemačkoj je vraćana kilometraža na skoro 1/3 vozila, nebitno da li je u pitanju vlasnik nemac ili neka druga nacija. Tendeciozno ste napisali da bi se auti trebali kupovati kod/od firmi, ispada da je Vaša preporuka rezultat poznavanja tržišta u nekoj zemlji, no situacija je sve samo ne lepa. Većinu placeva u Nemačkoj drže turci. Cena na auto placevima (jer i to su firme, zar ne!?) je i do 20% viša nego u privatnoj kupovini. Kad kupujete auto od privatnog lica velika je šansa da od njega dobijete i oba seta pneumatika kao i svu drugu opremu za to vozilo koju vlasnik poseduje, dok se na placevima to može dobiti samo ako ste upućeni u situaciju i/ili znate da se cenkate. About cenkanje: svaka prikazana cena i na placevima i kod privatnika je tema pregovora i gotovo da je pravilo da treba da se cenjkate i da se cena obara najmanje 10%, neretko i više. Skračenice u Nemačkoj: VB - cena je stvar dogovora, znači cenkanje, FP - fiksna cena. EXPORT / NÜR FÜR EXPORT / FÜR EXPORT: od oglasa i ponuda koje ovo sadrže bežite ukoliko stvarno niste sigurni da znate šta radite, jer se uglavnom radi o vozilima koja iz nekog razloga ne mogu da prođu Nemački TÜV od. tehnički pregled. I da, da bi ste uvezli auto u Srbiju treba vam euro 1 dokument. U svakom slučaju, njihova vozila ni za deset godina nisu prešla toliko rupa i "asfalta" kao naša za godinu dana. Tehnički kod njih je rigorozan pa se i auti adekvatno održavaju.
Preporuka:
63
0
Odgovori

Prijavi komentar

Almaty
Utorak, 12. 03. 2013. 11:13h
neregistrovan korisnik
Zivim u Nemackoj vec 12 godina. Imao sam priliku da vidim na TV reportazu o vracanju kilometara. Na jednom velikom placu, na severo zapadu Nemacke, su testirali BMW vozila i svako drugo je imalo vracenu kilometrazu. I ovde jako vole da pricaju "bajke" o babama i dedama koji su auto vozili samo kada voze ljubimca kod veterinara. A da ne govorim o taksistima koji uzimaju obicna kola i stavljaju foliju da bi imali taksi boju. Kod prodaje, skinu foliju i kilometrazu ;)
Preporuka:
63
2
Odgovori

Prijavi komentar

mike
Utorak, 12. 03. 2013. 11:25h
neregistrovan korisnik
locno poznajem coveka koji se bavi spustanjem km,kada je nedavno u nemackoj pitao vlasnika placa da mu na 20tak auta spusti km ovaj hteo da zove policiju jedva ga pustio sa placa,a ako je vlasnik placa turcin ili arapin sve je mogucu kao i kod ljudi koji su poreklom sa nasih prostora,najbolje je racunati po 25000-30000 km godisnje,to je prosek sve ispod toga je smejurija
Preporuka:
21
6
Odgovori

Prijavi komentar

Makedonac
Utorak, 12. 03. 2013. 22:29h
neregistrovan korisnik
@mike : Kod nas se verovao ili ne ljudi koji se bave stelovanjem kilometraze cak reklamiraju na internetu po oglasima.
Preporuka:
4
0
Odgovori

Prijavi komentar

PedjaB
Utorak, 12. 03. 2013. 11:33h
neregistrovan korisnik
150.000km predjenih na putevima u EU, a narocito u Nemackoj ne moze nikako da se poredi sa automobilima sa istom kilometrazom a koji su iz Srbije. U stvari pre cu da kupim u Nemackoj automobil koji je presao 180.000 nego isti takav u Srbiji a koji je presao duplo manje, pa sve da je ovaj ovde i 10% jeftiniji.
Preporuka:
49
4
Odgovori

Prijavi komentar

Dragan
Utorak, 12. 03. 2013. 11:39h
neregistrovan korisnik
Znam mnogo ljudi koji su poslednjih par godina pazarili automobil u Srbiji i van Srbije i svi pricaju istu pricu , AUTO JE SA ORIGINALNOM KILOMETRAZOM , niko ziv mi do sada nije rekao da sumnja u broj predjenih kilometara , a kada mu na dijagnostici pokazem stvarnu kilometrazu , oni negoduju?!?! IZGLEDA DA SMO MNOGO GLUP NAROD.
Preporuka:
56
2
Odgovori

Prijavi komentar

Sasa
Utorak, 12. 03. 2013. 17:45h
neregistrovan korisnik
@Dragan : Hoce ljudi za malo para dobar auto, a dobiju za puno para los auto. Tako je to kad mislis da su svi drugi glupi samo ti pametan.
Preporuka:
9
0
Odgovori

Prijavi komentar

Totti
Utorak, 12. 03. 2013. 18:22h
neregistrovan korisnik
@Dragan : To možeš da vidiš na onima gde je vraćanje kilometraže plaćeno 10-20 €. Tamo gde se plati vraćanje kilometraže u svim kompjuterima, možeš da se slikaš sa tom dijagnostikom. Za novu E klasu, na primer, takvo vraćanje košta oko 200 €.
Preporuka:
10
0
Odgovori

Prijavi komentar

Davor
Utorak, 12. 03. 2013. 23:09h
neregistrovan korisnik
@Totti : Istina, u holandiji imam taksije bmw 5 i 7 serije na novoj 5 kosta vracanje 200 € a na sedmici 350€ vrate se km u svim modulima, ni bmw ne moze da ih provali, momak ostaje po 3-4 sata dok uradi jedno auto
Preporuka:
4
0
Odgovori

Prijavi komentar

stojadin
Utorak, 12. 03. 2013. 11:43h
neregistrovan korisnik
za nase puteve greota je kupiti auto iz inostranstva, za nas je stojadin brate pa cepaj gde oces.
Preporuka:
44
3
Odgovori

Prijavi komentar

neozbiljni
Utorak, 12. 03. 2013. 18:41h
neregistrovan korisnik
@stojadin : ima tu dosta istine...............
Preporuka:
7
0
Odgovori

Prijavi komentar

stiv
Utorak, 12. 03. 2013. 11:44h
neregistrovan korisnik
manite se polovnjaka.ima li neka dobra polovnjaca a da nije frizirana i da je mnogo "presla".pozeljno od prvog vlasnika.
Preporuka:
70
2
Odgovori

Prijavi komentar

tasam
Utorak, 12. 03. 2013. 23:07h
neregistrovan korisnik
@stiv : hahaha,garazirana, useljiva, dobro ocuvana...
Preporuka:
3
0
Odgovori

Prijavi komentar

levi
Utorak, 12. 03. 2013. 11:48h
neregistrovan korisnik
mozda Nemci ne vracaju km, ali zato Turci i ostale manjine itekako rade to.
Preporuka:
26
0
Odgovori

Prijavi komentar

ALEX
Utorak, 12. 03. 2013. 11:49h
neregistrovan korisnik
Često sam u Nemačkoj, i nekako sam siguran da oni ne vraćaju kilometražu.. Ma zašto bi? Oni prosječan automobil od 5-6-7 hiljada evra mogu da zarade za tri mjeseca.. A da ne govorim koliko je novih automobila na putevima..
Preporuka:
13
12
Odgovori

Prijavi komentar

vann
Četvrtak, 14. 03. 2013. 14:12h
neregistrovan korisnik
@ALEX : Da ga nisi malo pretjerao? 5 hiljada ustedeti za 3 mjeseca? kad smo vec kod njemacke, malo morgen.
Preporuka:
1
0
Odgovori

Prijavi komentar

DRAGAN
Utorak, 12. 03. 2013. 11:50h
neregistrovan korisnik
slobodno mozete kupiti auto kod nemaca i necete se sigurno pokajati. pozz
Preporuka:
15
6
Odgovori

Prijavi komentar

crnogorac
Utorak, 12. 03. 2013. 11:58h
neregistrovan korisnik
meni je dvojka iz 91.i presao je 123.500. 1.8 benz..:p automatik ubija koliko trosi.. :D
Preporuka:
7
2
Odgovori

Prijavi komentar

Donga
Utorak, 12. 03. 2013. 12:05h
neregistrovan korisnik
Da uvedu euro 4?? Pa ovi nasu normalni! Opet ce da golf 2 nabije cenu od 2000 evra. Strasno!
Preporuka:
23
2
Odgovori

Prijavi komentar

Vojvodjanin
Utorak, 12. 03. 2013. 12:05h
neregistrovan korisnik
Kupio sam do sada par auta u Nemackoj od raznoraznih prodavaca... cak i od ''prepostenog'' handlera nemca.. sat je bio vracen 50.000km. Problem je sto ljudi rade servise u ovlastenim servisima samo dok traje garancija a posle 100.000km nix... posle se retko i vodi evidencija u servisnoj pa se mozes osloniti samo na sebe i svoje oko a i to ponekad nije dovoljno...
Preporuka:
16
1
Odgovori

Prijavi komentar

potrebna-pomoc
Utorak, 12. 03. 2013. 12:18h
neregistrovan korisnik
Nisam dobro razumeo na kom domacem sajtu mogu da pogledam ove informacije? :-)
Preporuka:
7
1
Odgovori

Prijavi komentar

uvoznik
Utorak, 12. 03. 2013. 12:21h
neregistrovan korisnik
pogedajte i katalizator..da li ga imate...,ili su vam ga izvadili i prodali..
Preporuka:
12
1
Odgovori

Prijavi komentar

lahor
Utorak, 12. 03. 2013. 12:27h
neregistrovan korisnik
Prije par dana sam kupio Hondu(zamjena sa toyotu corollu verso). Honda je 3 godine stara sa 40000km predjenih(NAP). MOja toyota je bila presla 240000km sto je i bila stvarna km posto sam i nju bio kupio kod dilera(toyotinog). Sutradan sam na hondinoj stranici vidio moju toyotu da je prodaju i stajalo je 240000km s tim da su dodali da je toyota u perfektnom stanju(sto i jeste bila). Toyota 2006 , a honda Insight 2010. Za toyotu su dali 5700, a ja sam dodao istolo toliko s tim da sad ne placam porez na auto, a s toyotom sam morao svaki mjesec dati 140 eura. Holandija je u pitanju
Preporuka:
11
0
Odgovori

Prijavi komentar

ter
Utorak, 12. 03. 2013. 12:41h
neregistrovan korisnik
Najbolja kupovina koju mozete izvesti je otici u nemacku i svajcarsku,naci ce te auto kao iz apoteke i ako je star 10godina,mirise na novo.Dovoljno je da se malo informisete sta vam treba od papira,sad imaju i jeftini lowcost letovi.Kilometraza da se vaca vraca se ali to rade Albanci,Turci,servisi koji trguju kolima,trgovci,taksisti.Video sam alfu 159 1.9jtd 2009 godiste bila na taksiju presla 326 000km,kilometraza je vracena na 112 000km zamenjena kozica i drzac na menjacu,dubinski opran auto izgleda KAO NOV! To nece uraditi nemac koji zivi i radi tamo to ga ne zanima,voze po dobrim putevima i auto u 70% slucajeva mora biti perfektan jer na njihovu platu odrzavanje je smesno. Reci ce te mi da je ovde dobro kupiti auto gde je npr skoro svaki audi jaje 1990 god presao 180 000km i punto 2005 isto toliko?!!! Gde je prosecna plata 25-30000din ? Ajte molim vas sale su na drugom spratu!
Preporuka:
22
3
Odgovori

Prijavi komentar

Sasa
Utorak, 12. 03. 2013. 17:40h
neregistrovan korisnik
@ter : S dosta stvari se slazem ali odrzavanje jeste skupo u Nemackoj, cak i za njihove plate. Zamena remena i servis u Pezou u Minhenu 850 eura.
Preporuka:
9
0
Odgovori

Prijavi komentar

dox
Utorak, 12. 03. 2013. 12:44h
neregistrovan korisnik
taman se napravilo da mi obicni gradjani mozemo priustiti neki autic da kazem noviji kad vlada opet dize granice...i ko ce to moci posle da kupi naravno samo elita mi obicni tesko.ali mene vise nista neiznenadjuje.pa i ovde kupis punta i on korodira za dve god.
Preporuka:
13
1
Odgovori

Prijavi komentar

Goran
Utorak, 12. 03. 2013. 13:11h
neregistrovan korisnik
Evo istinite priče. Zvuči kao da je od barona koji prodaje auto... Moj tast (živi u jednoj srednjeevropskoj zemlji) kupio Reno Taliju 2001-ve godine u salonu. Kada ga je kupio imao je 65 godina. Sada ima sedamdeset i kusur. Auto je garažiran i prešao je (nećete mi verovati) 21.000. U poslednjih 3-4 godine, ja sam svedok, prešao je sve ukupno 1000 km. Sa njim ide samo do marketa, udaljenog 600-700 metara, u nabavku. Auto izgleda kao da je sad izvežen iz salona. Bele fabričke presvlake na sedištima... Sad ga cimam da mi ga proda kad se odluči...
Preporuka:
15
4
Odgovori

Prijavi komentar

Amager
Utorak, 12. 03. 2013. 17:35h
neregistrovan korisnik
@Goran : Ja i buraz zivimo vani a kola koja su u Bdg vozimo samo kad smo dole Stoje prekrivena bez akumulatora i cekaju godisnji da predju 1000 km.
Preporuka:
6
0
Odgovori

Prijavi komentar

Amager
Utorak, 12. 03. 2013. 13:31h
neregistrovan korisnik
Kod nas u Danskoj postoji mogucnost da odes na web-stranicu uprave za saobracaj, ukucas broj tablice kola i vidis kad su kola bila na tehnickom, koliko je bilo kilometara na satu tada i koje su bile greske na kolima. To nije garancija da neko izmedju tehnickih nije vracao kilometrazu, ali je vjerovatnoca mnogo manja jer rizikuje da ga uhvate i kazne na iducem tehnickom.
Preporuka:
17
0
Odgovori

Prijavi komentar

central-elektrik
Utorak, 12. 03. 2013. 13:38h
neregistrovan korisnik
E bas da vidim u kom ce servisu da vide pravu kilometrazu. Kilometraza nije bitna vec stanje vozila. Recimo; neko unisti auto za 50.000km, a neko predje DESET puta vise.
Preporuka:
14
2
Odgovori

Prijavi komentar

Amerikanac
Utorak, 12. 03. 2013. 13:59h
neregistrovan korisnik
Da li ce ikada motor da se racuna ko potrosna roba pa da se lepo pusti uvoz iz Amerike.Pa i Chicago ima bar 50000 ljudi koji bi odma poslali kola bar 2005. i novije.
Preporuka:
10
1
Odgovori

Prijavi komentar

Lajavi
Utorak, 12. 03. 2013. 20:33h
neregistrovan korisnik
@Amerikanac : Nije problem do Srbije vec je problem do EU jer vozila iz Amerike podlezu homologaciji, odnosno, nisu po EU standardu.
Preporuka:
5
0
Odgovori

Prijavi komentar

brza-strela
Utorak, 12. 03. 2013. 14:25h
neregistrovan korisnik
i u nemackoj se steluje kilometraza,ja sam licno placao 150€ vracanje kilometraze na renta kar vozilima,traje cas posla,u srbiji su sve kilometraze vracene
Preporuka:
13
2
Odgovori

Prijavi komentar

Alex
Utorak, 12. 03. 2013. 14:33h
neregistrovan korisnik
sve gore napisano je istinito. Ja sam pre nekoliko godina u salonu BMW-a nasao , prvo na internetu X5 sa 50 000 km na njemu, koji je bio po slikama u odlicnom stanju. Pozvao druga koji radi u BMW-u, i pitao da pogleda, on proveri i kaze auto je OK. Samo sam poslao mail i pitao dali mogu da auto sacuvaju za 5 dana, potvrdili i kad sam uzeo auto bio je tip top. 4 godine posle toga vozim isti auto, i serviseri kod nas su mi rekli da je auto odlican. Tako da , kad se kupi iz salona, onda su vece sanse da je auto dobar.
Preporuka:
6
1
Odgovori

Prijavi komentar

shokla
Utorak, 12. 03. 2013. 14:35h
neregistrovan korisnik
ja sam kupio auto 99god sa kilometrazom 185000..cisto sumnjam da je ta kilometraza a i sta ja imam od te provere jbg,sluzi me za sad odlicno.
Preporuka:
11
0
Odgovori

Prijavi komentar

Znalac
Utorak, 12. 03. 2013. 15:04h
neregistrovan korisnik
za to vracanje km delimicno je kriva i dr. Srbija. Zasto ? recimo golf 2002. god koji se uvozi u Srbiju iz Nemacke mora ima ODREDJENI broj km recimo 180 000 km da bi carina bila najjeftinija... skidanje sata je oko 20 - 30 € ... a ako je taj isti auto presao 100 000 carina je mozda skuplja 150 €. Isplati se skinuti? Da .. ako je isti auto presao 290 000 km opet je carina skuplja ... sto mi nikako nije logicno ali takav je zakon. Ko ne veruje nek proveri. E sad...kako proveriti dali je kilometraza prava? ne funkcionise uvek ali ako je auto neki skuplji i ako je REDOVNO SERVISIRAN kao sto svi uvek kazu moze da se uzme broj sasije i nazove ovlasceni servis u Srbiji i da se pita za taj auto dali je to tacno itd... ako se ima malo srece lako se provali...ovo je recimo 95 % sigurno na novijim autima koji su pod garancijom 3 - 5 godina jer niko ne skida km tada. sad malo matematike .. ovaj Audi a5 za kog sam naveo da su mu vracani km. Na strani je pisalo 127.000km covek mi je rekao da je toliko presao.. on je 2007 god. kada sam nazvao servis rekose mi da je prosle god 31.avgusta na servisu imao 210.000km ove godine je uvezen u svedsku u avgustu znaci jos god dana je upitna ? prava km mu je mozda 250.000 - 300.000 km. Taj covek ga je prodao firmi i firma mu je "digla" km na 210 000 kao sad je regularan? Ne znam bas... uglavnom cak i takav auto koji je isao po nemackoj ako je redovno servisiran mislim da je bolji od onog koji ide po Srbiji po divnim putevima. Toliko od mene :)
Preporuka:
2
0
Odgovori

Prijavi komentar

ja
Utorak, 12. 03. 2013. 16:13h
neregistrovan korisnik
Ne, ne u Nemackoj nema namestanja kilometraze, a uhapseno preko trideset servisera i vlasnika otpada. Kad nesto pisete trebate biti obavesteni o tome.
Preporuka:
7
0
Odgovori

Prijavi komentar

Ba
Utorak, 12. 03. 2013. 16:33h
neregistrovan korisnik
E bas ne treba kupovati od auto-kuca u Nemackoj jer i oni farbaju, gituju, vracaju kilometrazu i tko to. Auto se u inostranstvu kupuje na pijaci ili preko oglasa od privatnog lica. Zasto? Pa zato sto je recimo u Nemackoj skupa popravka automobila, tj. najskuplje su ruke i obicnom coveku se to ne isplati. Ali kod auto-kuca to nije slucaj,tu rade ljudi kao mehanicari, limari itd., naveliko uzimaju kojekakve delove kao i ovi nasi muljatori. Svojim ocima sam to video. Pozzzzzzz
Preporuka:
2
3
Odgovori

Prijavi komentar

peralozac
Utorak, 12. 03. 2013. 16:40h
neregistrovan korisnik
Ako kupujete polovan auto u Nemackoj kupujte od privatnog lica i trazite servisnu knjizicu nikada necete pogresiti.Ovo sto Turci drze i ostali sve je to sumljivog porekla bez redovnog servisa.Prosle godine je u okolini Rozenhajma oduzeto preko 300 vozila koja su bila sa vracenom kilometrazom.OPREZ.
Preporuka:
6
0
Odgovori

Prijavi komentar

Kranj
Utorak, 12. 03. 2013. 16:44h
neregistrovan korisnik
Pre 4 godine je tašta kupila iz salona i30. Auto joj je super služio..samo redovan servis i gas. Pre dva meseca se odlučila da uzme novu Elantru i auto prodala nekoj devojci. Ova posle dve nedelje zove, vrišti, da joj je puko zupčasti kaiš i uništio pola mašine. Sad na jednom servisu tvrde, da je mašina za svoje godine previše raznjakana. Auto je redovno servisirala na ovlaščenom Hyundai servisu i eto sad je čeka sud. Sreća, da auto-kuća u kojoj je servisiran auto preuzima krivicu na sebe. Mene samo zanima, kako su oni taj auto servisirali svo ovo vreme?! Ko zna kakav su kaiš ubacili pre godinu dana. Ovo je u SLO i ovde je svašta dešava.
Preporuka:
6
0
Odgovori

Prijavi komentar

gangnam-style
Utorak, 12. 03. 2013. 21:53h
neregistrovan korisnik
@Kranj : i30 nema zupcasti kais vec lanac.
Preporuka:
1
1
Odgovori

Prijavi komentar

sasa
Utorak, 12. 03. 2013. 16:58h
neregistrovan korisnik
Tek kada sam krenuo da tražim da kupim polovni auto shvatio sam koliko u Srbiji ima prevaranata. Znao sam da nas ima raznih ali ovo je previše.
Preporuka:
8
0
Odgovori

Prijavi komentar

MMMMM
Utorak, 12. 03. 2013. 17:46h
neregistrovan korisnik
"Vlada Srbije planira uskoro da postavi "evro 4" motor. To znači da u Srbiju neće moći da uđu vozila proizvedena pre 2005. godine." -A sta je sa ovim vozilima sto su sad kod nas.. ni nema novijih,sve one starudije sto kad se vozis njima,cekas da ti odpadne tocak kao u Zikinoj dinastiji.. :))
Preporuka:
6
0
Odgovori

Prijavi komentar

Dragan
Utorak, 12. 03. 2013. 18:10h
neregistrovan korisnik
Izbegavajte auto placeve u Nisu, kupio sam Audi A4 oko 1500 evra ispod cene, i posle tri meseca su ga ukrali, dosli, kljucem otvorili naravno i odvezli se i sad nikom nista.Policija naravno nista ne preduzima jer ni nacelnika nemaju! LOPOVSKA DRZAVA
Preporuka:
12
1
Odgovori

Prijavi komentar

roni-
Utorak, 12. 03. 2013. 18:19h
neregistrovan korisnik
90% ovokga teksta je besmislen, zamislite odete u opel ovlasteni servis i pitate svabu da zelite otici kod notara! Ha ha.... Ili odete u servis da proverite kilometre to vas kosta 100 evra! koliko je upravljac izlizan ili rucica menjaca to nema veze sa stanjem auto. Moj savjet vam je gledajte Sulejmana i kupujte auta u srbiji i prepustite uvoz onima koji se bave uvozom.
Preporuka:
5
4
Odgovori

Prijavi komentar

Mile
Utorak, 12. 03. 2013. 19:52h
neregistrovan korisnik
Ne zaludjujte se ljudi, preko ono sto valja je skuplje nego ovde.
Preporuka:
10
0
Odgovori

Prijavi komentar

Sheriff
Utorak, 12. 03. 2013. 20:04h
neregistrovan korisnik
Dobri automobili sa verodostojnim kilometražama u Evropi koštaju isto kao i ovde, čak i više ako bi hteli da ih uvezete, jer na cenu morate dodati carinu, PDV, transportne troškove i sl. Naši uvoznici, odnosno dileri uvoze isključivo automobile sa enormnim kilometražama (čitaj od 300.000 pa na više) ili teže havarisane, pa popravljane ko zna gde i ko zna kako, jer jedino tako mogu zaraditi. To su činjenice, a svako može da veruje u šta mu volja.
Preporuka:
9
1
Odgovori

Prijavi komentar

janko
Utorak, 12. 03. 2013. 20:48h
neregistrovan korisnik
ako ti auto troši 1000 din. za 100 km,malo ljudi u srbiji može da pređe preko 20 000 km godišnje!
Preporuka:
8
0
Odgovori

Prijavi komentar

Mrca
Utorak, 12. 03. 2013. 21:05h
neregistrovan korisnik
Negde sam procitao da u eu-zemljama,govorim za ( nemacku,francusku,austrija,italija,svajcarska....) godisnje je prosek za benzince od 16000do 20000,a za dizelase od20000 pa 30000!! Ima neko neki komentar,saznajne....
Preporuka:
2
0
Odgovori

Prijavi komentar

mail
Utorak, 12. 03. 2013. 21:31h
neregistrovan korisnik
Vec vidim Nemacke babe kako steluju kilometrazu, i srpske preprodavce kako vam daju servisnu knjizicu.
Preporuka:
3
0
Odgovori

Prijavi komentar

Nele
Utorak, 12. 03. 2013. 22:19h
neregistrovan korisnik
Bas pre neki dan na najvecem Svedskom sajtu za prodaju auta i svega ostalog naletim na oglas gde se prodaje Volvo karavan sa predjenih cak 993.000 km a 3 godine star auto!!!!Prvo sto sam pomislio bilo je-ovaj ce zavrsiti ili u Srbiji ili tu negde okolo samo sto ce biti da je presao 150.000km!!!!
Preporuka:
6
0
Odgovori

Prijavi komentar

Skeptik
Sreda, 13. 03. 2013. 00:01h
neregistrovan korisnik
Nevjerovatno je da automobili stari 10-12 godina, koji se prodaju u Srbiji retko imaju vise od 200 000 km predjenih. Najcesce je to od 130-150 000km. U mom okruzenju (Slovenija) je vecina takvih auta preko 200k (pogotovo dizeli) a takodje su cesta vracanja kilometraze. Mora da odkupljuju samo od onih koji idu peske ili gradskim prevozom na posao a na odmore i vikende idu vrlo retko.
Preporuka:
4
0
Odgovori

Prijavi komentar

wien
Petak, 15. 03. 2013. 08:55h
neregistrovan korisnik
kada kupujete auto u austiji trazite da prodavac u ugovoru napise da garantuje za predjenu kilometrazu.izvrsite proveru i ako je lazna kilometraza mora da vam doplati za svaki predjeni kilometar 30 centi.plus ce kaznu da plati.ako nece da garantuje ne kupujte auto.naravno to morate da prijavite u austiji gde je kupljen auto.
Preporuka:
2
0
Odgovori