Ovo je „megan sedan“ ili "mini talisman“?

Ovo je „megan sedan“ ili "mini talisman“?

Glavna razlika između „megan sedan“ i „fluensa“ je u atraktivnijem dizajnu novog modela koji prati filozofiju svih ostalih modela u Renoovoj ponudi. To znači... »

Poštovani čitaoci, ostavljanje komentara na vesti starije od 5 dana nije moguće.

Prijavi komentar

Nemanja
Utorak, 12. 07. 2016. 16:31h
neregistrovan korisnik
Nije mi jasno, ako su vec ucinili nesto sto nemci vec 3-4 godine cine - smanjiti vozilo vece klase i prodavati ga kao nov model - zasto onda nisu smanjili malo i svetla napred i pozadi. Ovako deluju mnogo velika na malom automobilu (u odnosu na Talisman je mali).
Preporuka:
5
27
Odgovori

Prijavi komentar

Marko
Utorak, 12. 07. 2016. 22:40h
neregistrovan korisnik
@Nemanja : Bolje napisi, renoj 21 ili 25 !! Kraj price...
Preporuka:
6
19
Odgovori

Prijavi komentar

Njupam-Vrapci
Četvrtak, 14. 07. 2016. 14:12h
neregistrovan korisnik
@Marko : Ali renoj !!
Preporuka:
2
12
Odgovori

Prijavi komentar

Igor
Utorak, 12. 07. 2016. 16:36h
neregistrovan korisnik
Dobra kola. Svi novi modeli Renault su prilicno lepi, odlicnog kvaliteta, a mogu biti i vrhunski opremljeni (verzije Intens, GT Line, Bose ili GT). Vrlo pohvalno. Svaka cast.
Preporuka:
37
10
Odgovori

Prijavi komentar

BELGRADE
Sreda, 13. 07. 2016. 10:08h
neregistrovan korisnik
@Igor : Odličan kvalitet? Apsolutno netačno... Moj prijatelj je vozio Megana predhodne generacije, kupljen je nov, elektorina je pocela da zeza na 30,000km, crkao mu je kompresor klime.. Čovek je bio očajan jer je tek kupio automobil. Naravno imao je sreće jer ga je iskeširao pa ga je brže bolje prodao. Kada mi je javio da je to uradio rekao je sledece: Francuski buldožer je prodat. Ovo je značilo da vadi pare iz dzepa... Toliko o Francuskom kvlaitetu. Mada mozda i je ne bih verovao da se nesto kvari na 30,000km, ali ovo je istina.
Preporuka:
6
24
Odgovori

Prijavi komentar

Igor
Sreda, 13. 07. 2016. 11:17h
neregistrovan korisnik
@BELGRADE : @BELGRADE: kao prvo, ja napisah NOVI MODELI, a ti pricas o starom modelu. Kao drugo, obozavam ove argumente "moj prijatelj...." To su lovacke price. Jel znas ti licno nesto o tome? Jesi li ti ikad vozio francuska kola? Evo, ja licno imam 3 francuska automobila. Otac vozi Renault Clio 1, 1992 godiste, nikad ni jedan kvar nije imao na kolima, a kola mogu jos malo u muzej! Moja zena vozi Peugeot 207 2008 god, 98.000 km, auto je kao nov. Ja vozim Peugeot 508, 2011 god. ima 72.000 km, i normalno da nikad nisam imao ni najmanji problem. I pre toga sam promenio jos par francuskih auta (ali i nemackih i italijanskih), sto novih sto polovnih - nikad ni jedan problem. Tih primera, da se nesto pokvari, ima na sve strane. Imam i ja prijatelje i sa BMW, i Mercedesima, koji su menjali automatske menjace za 1500-2000 Evra, coveku se ZAPALIO Mercedes E klase 2 godine star na autoputu kod Indjije, ali to niti sam ja licno iskusio, niti govori da su milioni BMW-ova i Mercedesa defektni zbog toga sto se njegov jedan zapalio.
Preporuka:
31
6
Odgovori

Prijavi komentar

Dejan
Sreda, 13. 07. 2016. 20:51h
neregistrovan korisnik
@Igor : Renault je u klasi Opela koji po kvalitetu mnogo bolji a Opel je radjen za rednicku klasu e sad poredi Renault u odnosu na BMW, Mercedes, Toyotu, koliko je onda Renault daleko od ,,kvaliteta,, !!
Preporuka:
9
21
Odgovori

Prijavi komentar

Magna-BDW-Technologies-
Četvrtak, 14. 07. 2016. 16:29h
neregistrovan korisnik
@Dejan : To su prevazidjene price iz 70ih i 80ih godina proslog veka. Ako je ovde rec o novim automobilima, a jeste, onda se kvalitet vrlo malo razlikuje izmedju proizvodjaca, i definise se cenom, tj klasom automobila. Danas svi proizvodjaci sklapaju automobile koristeci standardne komponente i standardne dobavljace. Vidim ovde bojazni oko elektronike, a Renault niti proizvodi elektroniku, niti je ima vise ili manje nego bilo koji drugi proizvodjac. Primer, navigaciju i muziku tzv. infotainment system proizvodi Magneti Marelli i isti uredjaji se ugradjuju u BMW i u Peugeot. LED farove isto pravi Magneti Marelli i za Porsche, i za BMW i za Renault i za Paugeot. Svi oni koriste Textar kocnice, svi koriste Bilstein ili Sachs amortizere, svi ugradjuju Michelin ili Continental gume, i tako dalje, i sve ostalo svi kupuju od Magne. Mnogi i motore razvijaju i proizvode zajedno. Da je Renault toliko losiji i nepouzdaniji, ne bi Mercedes ugradjivao Renault-Nissan 1.5 dCi motore u CLA. U razvoj Talismana su bili ukljuceni upravo inzenjeri Mercedesa. BMW i Peugeot koriste iste benzinske THP motore. Audi A3/A4 i Skoda Fabia/Octavia koriste preko 50% istih delova, ukljucujuci motore. I po cemu je to sad na primer Mercedes A ili CLA klase mnogo kvalitetniji nego full opremljeni Renault Megane? Kvalitetniji je Mercedes S klase nego Megane, ali zar S klasa nije kvalitetnija i od Mercedesa A klase? A normalno je da ne moze da se dobije isti kvalitet za 15.000 Evra kao za 115.000 Evra.
Preporuka:
33
5
Odgovori

Prijavi komentar

Dejan
Četvrtak, 14. 07. 2016. 20:07h
neregistrovan korisnik
@Magna-BDW-Technologies- : Tacno tako, clio williams je sigurno bolji od opel corse 1.0 bele boje sa troje vrata a isto tako je Opel corsa opc bolja od rumunskog clia koji na zadnjim tockovima ima dobos kocnice a to sve zarad ustede a da prodaju sto skuplje ! Ako hoces jos jednom da ponovim i napisem da je Opel puno boćja opcija od renoja, sto se tice cene odrzavanja, delovi a obe marke su srednja klasa !
Preporuka:
9
14
Odgovori

Prijavi komentar

Dado
Utorak, 12. 07. 2016. 18:15h
neregistrovan korisnik
U Danskoj je reno ocijenjen od kapaca kao auto sa jako losim kvalitetom i ovdje se jedino klio dosta dobro prodaje
Preporuka:
11
31
Odgovori

Prijavi komentar

Bijafra
Utorak, 12. 07. 2016. 23:23h
neregistrovan korisnik
@Dado : Vi u Danskoj dobra kola vidjate samo na nemackoj televiziji.
Preporuka:
21
14
Odgovori

Prijavi komentar

Realno
Sreda, 13. 07. 2016. 08:06h
neregistrovan korisnik
Ako podignu kvalitet mogu nesto da urade u suprotnom dzaba im velika svetla i znak i sve... Mada bice jeftin polovnjak kao i uvek pa ce se tako i voziti.
Preporuka:
14
10
Odgovori

Prijavi komentar

Majstor
Sreda, 13. 07. 2016. 08:36h
neregistrovan korisnik
Sva ta silna elektronika kod renoa ima da se pokvari! Pocece posle 4-5 zime da pravi probleme...
Preporuka:
11
19
Odgovori

Prijavi komentar

Majstor-br-2
Četvrtak, 14. 07. 2016. 14:14h
neregistrovan korisnik
@Majstor : Ja se takvim najvise obradujem....
Preporuka:
7
8
Odgovori

Prijavi komentar

BELGRADE
Sreda, 13. 07. 2016. 08:45h
neregistrovan korisnik
Lep auto i spolja i iznutra, ali me jako brine njegov kvalitet, sve mi se čini da je spolja gladac iznutra jadac. Ja sam imao jednom novogo Francuza i debelo se opekao, takodje moj prijatelj koji je kupio novog Megana predhodne generacije.
Preporuka:
5
21
Odgovori

Prijavi komentar

BELGRADE
Sreda, 13. 07. 2016. 10:19h
neregistrovan korisnik
Meni je najtuznije kada vidim reklamu pojedinih proizvodjača koji glasi: Zasto Nemačka tvrdoća, zašto Nemački sportski duh kad mozete udobno i sigurno da se vozite sa Renaultom i Volvo-om. Ove dve marke su pominjale Nemcakse automobile u svojim reklamaa sta je tuzno. Mada se to zovu kompleksi.
Preporuka:
5
25
Odgovori

Prijavi komentar

Andrej
Sreda, 13. 07. 2016. 16:14h
neregistrovan korisnik
ocito je da zaljubljenici u nemacke automobile ne haju mnogo za ono sto Nemci rade. To je citava jedna farsa, prevara veka pa jos gledaju da isplate manje nego sto duguju. I da podsetim zbog te prevare koliko je nemackih automobila povuceno sa trzista. Zasto se taj problem nije pronasao od strane Amerikanaca kod PSA , Renaulta ? . A IGORE BRAJO , NE MOZES DA IH UBEDIS, TO JE U GLAVAMA. Ovaj lik pod imenom " Belgrade " se non- stop zali i kuka ovde u komentarima kako nista dobro nije video kod Pezo-a i kako je silne pare pukao na kupovinu i popravke i svi Francuzi su mu isti i samo ih kritikuje. Iskreno imao sam mnogo problema sa mercedesom , pa sa audijem, ne podcenjujem, prestao sam da kupujem nemce jer su mi mnogo novca isterali iz dzepa . Vozim kao ti Pezo 508 sw i smatram da je bilo koji Pezo, ne samo 508 - stvoren za sve one koji vole lepu, udobnu i bezbednu voznju, motor je bluehdi besprekoran, nema da zanjise na putu ,, da se trese ko nemci )servisiram ga redovno i bas sad sam ga ostavio za veliki servis jer idemo na odmor uskoro. Tako pozdrav svima , a ljubiteljima Francuza posebno
Preporuka:
20
3
Odgovori

Prijavi komentar

nula
Petak, 15. 07. 2016. 09:58h
neregistrovan korisnik
@Andrej : Razlog sto Renault i PSA ni ne prodaju dizele u USA. Ono sto i uspeju da tamo prodaju je tako malo da se na njih niko ni ne obazire
Preporuka:
1
9
Odgovori

Prijavi komentar

Raketa
Četvrtak, 14. 07. 2016. 02:59h
neregistrovan korisnik
Veoma je zanimljivo da o kvarovima na francuskim automobilima ljudi jedino doznaju od prijatelja ciji je rodjak imao komsiju koji je nekada vozio Reno, Peugeot ili Citroen i on je bio nov i odmah ga je prodao jer se ovaj pokvario posle 30000 km... Francuska vozila su veoma dobra,pouzdana i najudobnija...to sto je u Srbiji hit voziti VW, Audi, BMW odraz je mentaliteta iz 90-tih godina...nazalost. Ko je malo putovao po Evropskom kontinentu zapazio je da su i Francuska i Italijanska vozila zastupljena u veeeeeeeelikoj meri...o kvalitetu moze suditi onaj ko je licno vlasnik i ko je sa automobilom presao dosta kilometara. U civilizovanom svetu se vozila menjaju na 3 do 4 godine nakon isteka garantnog roka a to sto ovde dolaze primerci koji su presli po milione kilometara niko nam nije kriv.... Obzirom na masovnu proizvodnju naravno da dolazi do kvarova kod svih marki i modela...zato sluzi garancija i odrzavanje u ovlascenim servisima. Italijanska vozila su sa najlepsim dizajnom,Francuzi su najudobniji, Japanci su vanvremenski a Nemci najvise zagadjuju okolinu zato sada placaju i penale :)))))))))))))
Preporuka:
21
24
Odgovori

Prijavi komentar

Tata
Petak, 15. 07. 2016. 08:40h
neregistrovan korisnik
@Raketa : Ja sam vozio 4 francuska automobila do sada -2 pezoa i 2 renoa, jednog italijana- fiata, jednog nemca - vw-a i jednog japanca- toyotu pa evo ti informacija iz prve ruke. Ne zna se da li se vise kvare italijani ili francuzi. Francuzi se mnogo kvare i pritom su skupi za odrzavanje. Nemci i japanci e tu je mrtva trka po kvarovima, vozio sam dizele i imao sam samo intervencije na trapovima ali nista motor ili elektronika. Jedino dajem prednost nemcima jer su mnogo kvalitetniji uradjeni. Mnogo bolja limarija, nema korozije kao kod japanaca i daleko su upravljiviji i bolji za voznju! U sustini cena polovnjaka govori sve. Uvek je bilo tako.
Preporuka:
21
14
Odgovori

Prijavi komentar

Kikiriki-Semenke
Četvrtak, 14. 07. 2016. 14:17h
neregistrovan korisnik
Najveci problem sa ovim Francuzom je to sto nije Golf, bajo moj!!
Preporuka:
9
10
Odgovori

Prijavi komentar

janbo
Petak, 15. 07. 2016. 11:55h
neregistrovan korisnik
Kupio sam 2007 godine Reno Clio II. 2003 godine proizveden, 1.5 DCi, 49 KW - 65 KS, na satu je bilo 96000 km, ne znam koliko je presao pre toga. Osnovni motor u gami 1.5 DCi motora, nema EGR ventil, nema plivajuci zamajac, ima ozloglasenu DELPHY pumpu. Sada na satu ima 255 000 predjenih km, za ovih 160000 koliko sam presao za 9 godina, nisam imao nikakvih problema sa njim, motor nikada nije otvaran, menjani potrosni delovi, kocione pakne - diskovi - plocice, spone, krajnice, lezajevi tockova, grejaci itd. Lamela nikada nije menjana. Zamenjen UCH putni racunar, polovan 100 eura sa zamenom. I danas je bukvalno kao kada sam ga kupio 2007, u unutrasnjosti sto se plastike nista se nije promenilo, motor radi kao kada sam ga kupio, ulje trosi normalno, na motoru nisam primetio nikakve znakove problema, vuce normalno, nista se ne cuje iz motora. Isao sam u Grcku 2012 i 2015, planiram i ove godine da idem u Grcku sa njim. Planiram da kupim Megana III 1.5DCi ili ako ne bude para onda Clio III. Vozio sam pre ovog auta Golf II, 1.6 dizel, ne bih se ja vracao u Golfa vise, kod mene je golf bio 8 godina.
Preporuka:
15
0
Odgovori

Prijavi komentar

stroka
Petak, 15. 07. 2016. 17:57h
neregistrovan korisnik
@janbo : pa da podelim i ja iskustvo sa opljuvanim renoom. vozim klia II 1.6 16v 107KS, presao 243.000 i nesto sitno sa motorom nikakvih problema nije bilo. zamenjeni prednji amortizeri, zadnji levi kocioni cilindar, pakne, plocice su za zamenu, na 217.700 zamenjena remenica radilice, remenica alternatora zamenjena na 230.000 i nesto sitno kilometara. benzinske dizne zamenjene sve cetiri oko 240.000 jer se vozi na plin, ociscena klapna jer se nakupilo prljavstine. i da jos jedna jedina stvar je zamenjena za sve te kilometre, crevo za dovod benzina jer je nagnjeceno kada se radio veliki servis pa je pustalo benzin u motorni prostor. bas je krs taj reno, zar ne. posto sam picajzla po pitanju auta, svaki mali servis, svaki veliki servis, svaki deo koji zamenjen je zabelezen u blokce sa datumom, kilometrazom, zaheftan fiskalni, upisani brojevi telefona gde su kupljeni delovi, ko je radio servis, koliko je sve izaslo sa rukama, pa sve to pretvoreno u eure po tadasnjem kursu i ne, auto nije na prodaju posto ce neki zlobnici pomisliti da se reklamiram. jedinu zamerku mogu da uputim na konto stofa za sedista, posto su polu sportska pa se stof izlizao na bocnim delovima.
Preporuka:
14
0
Odgovori