Ovo je „megan sedan“ ili "mini talisman“? Video

Reno je zvanično predstavio „megan sedan“ koji će zauzeti mesto otpisanog „fluensa“ u gami francuskog proizvođača. Kao i prethodnik, limuzinsko izdanje nove generacije „megana“ će se proizvoditi u fabrici u Bursi.

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

Glavna razlika između „megan sedan“ i „fluensa“ je u atraktivnijem dizajnu novog modela koji prati filozofiju svih ostalih modela u Renoovoj ponudi. To znači da prednjim delom dominiraju veliki farovi sa „bumerang“ LED svetlima, logo Renoa i ogromna rešetka hladnjaka. Više pažnje je poklonjeno i dizajniranju zadnjeg kraja, sa elegantnijim „tečnim“ linijama i blago opadajućom linijom krova po uzoru na kupe modele. Zato i ne čudi da je „megan sedan“ odmah dobio nadimak „mini talisman“.

 

Limuzina je dugačka 4.630 mm a zahvaljujući novoj modularnoj platformi CMF raspolaže sa međuosovinskim rastojanjem od čak 2.711 milimetara. Kabina je najprostranija u segmentu i dovoljno je velika da primi petoro putnika, dok je zapremina prtljažnika velikih 508 litara. Enterijer se ne razlikuje od hečbek i karavanskih verzija „megana“, što znači da vozač može da izabere „R-Link2“ multimedijalni sistem sa centralnim ekranom dijagonale 7,0 ili 8,7 inča.

 

Na početku prodaje, „megan sedan“ računa na atmosferski 1,6-litarski SCe benzinac sa 115 KS (u kombinaciji sa 5-stepenim manuelnim ili CVT menjačem) i turbo TCe sa 130 KS (6-stepeni manuelni menjač ili 7-stepeni EDC sa dvostrukim kvačilom). Što se dizel agregata tiče, u ponudi su dCi motori sa 90 KS, 110 KS i 130 KS. Svi su serijski upareni sa šestostepenim manuelnim menjačem, a dCi 110 može da se poruči i sa EDC automatikom.

 

Kao što je bio slučaj i sa „fluensom“, novi „megan sedan“ je namenjen tržištima u razvoju, tako da će se pored Srbije prodavati i u Hrvatskoj, Sloveniji, Mađarskoj, Egiptu, UAE, Rumuniji...

 

Povezane teme: Reno, Megan sedan, Fluens, Bursa, Talisman, TCe motor, DCi motor, EDC menjač

Poslednji komentari

stroka
Petak, 15. 07. 2016. 17:57h
neregistrovan korisnik
pa da podelim i ja iskustvo sa opljuvanim renoom. vozim klia II 1.6 16v 107KS, presao 243.000 i nesto sitno sa motorom nikakvih problema nije bilo. zamenjeni prednji amortizeri, zadnji levi kocioni cilindar, pakne, plocice su za zamenu, na 217.700 zamenjena remenica radilice, remenica alternatora zamenjena na 230.000 i nesto sitno kilometara. benzinske dizne zamenjene sve cetiri oko 240.000 jer se vozi na plin, ociscena klapna jer se nakupilo prljavstine. i da jos jedna jedina stvar je zamenjena za sve te kilometre, crevo za dovod benzina jer je nagnjeceno kada se radio veliki servis pa je pustalo benzin u motorni prostor. bas je krs taj reno, zar ne. posto sam picajzla po pitanju auta, svaki mali servis, svaki veliki servis, svaki deo koji zamenjen je zabelezen u blokce sa datumom, kilometrazom, zaheftan fiskalni, upisani brojevi telefona gde su kupljeni delovi, ko je radio servis, koliko je sve izaslo sa rukama, pa sve to pretvoreno u eure po tadasnjem kursu i ne, auto nije na prodaju posto ce neki zlobnici pomisliti da se reklamiram. jedinu zamerku mogu da uputim na konto stofa za sedista, posto su polu sportska pa se stof izlizao na bocnim delovima.
janbo
Petak, 15. 07. 2016. 11:55h
neregistrovan korisnik
Kupio sam 2007 godine Reno Clio II. 2003 godine proizveden, 1.5 DCi, 49 KW - 65 KS, na satu je bilo 96000 km, ne znam koliko je presao pre toga. Osnovni motor u gami 1.5 DCi motora, nema EGR ventil, nema plivajuci zamajac, ima ozloglasenu DELPHY pumpu. Sada na satu ima 255 000 predjenih km, za ovih 160000 koliko sam presao za 9 godina, nisam imao nikakvih problema sa njim, motor nikada nije otvaran, menjani potrosni delovi, kocione pakne - diskovi - plocice, spone, krajnice, lezajevi tockova, grejaci itd. Lamela nikada nije menjana. Zamenjen UCH putni racunar, polovan 100 eura sa zamenom. I danas je bukvalno kao kada sam ga kupio 2007, u unutrasnjosti sto se plastike nista se nije promenilo, motor radi kao kada sam ga kupio, ulje trosi normalno, na motoru nisam primetio nikakve znakove problema, vuce normalno, nista se ne cuje iz motora. Isao sam u Grcku 2012 i 2015, planiram i ove godine da idem u Grcku sa njim. Planiram da kupim Megana III 1.5DCi ili ako ne bude para onda Clio III. Vozio sam pre ovog auta Golf II, 1.6 dizel, ne bih se ja vracao u Golfa vise, kod mene je golf bio 8 godina.
nula
Petak, 15. 07. 2016. 09:58h
neregistrovan korisnik
Razlog sto Renault i PSA ni ne prodaju dizele u USA. Ono sto i uspeju da tamo prodaju je tako malo da se na njih niko ni ne obazire
Tata
Petak, 15. 07. 2016. 08:40h
neregistrovan korisnik
Ja sam vozio 4 francuska automobila do sada -2 pezoa i 2 renoa, jednog italijana- fiata, jednog nemca - vw-a i jednog japanca- toyotu pa evo ti informacija iz prve ruke. Ne zna se da li se vise kvare italijani ili francuzi. Francuzi se mnogo kvare i pritom su skupi za odrzavanje. Nemci i japanci e tu je mrtva trka po kvarovima, vozio sam dizele i imao sam samo intervencije na trapovima ali nista motor ili elektronika. Jedino dajem prednost nemcima jer su mnogo kvalitetniji uradjeni. Mnogo bolja limarija, nema korozije kao kod japanaca i daleko su upravljiviji i bolji za voznju! U sustini cena polovnjaka govori sve. Uvek je bilo tako.
Dejan
Četvrtak, 14. 07. 2016. 20:07h
neregistrovan korisnik
Tacno tako, clio williams je sigurno bolji od opel corse 1.0 bele boje sa troje vrata a isto tako je Opel corsa opc bolja od rumunskog clia koji na zadnjim tockovima ima dobos kocnice a to sve zarad ustede a da prodaju sto skuplje ! Ako hoces jos jednom da ponovim i napisem da je Opel puno boćja opcija od renoja, sto se tice cene odrzavanja, delovi a obe marke su srednja klasa !
SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

Sajam automobila DDOR BG CAR SHOW 08 i 16. Međunarodni sajam motocikala, kvadova, skutera i opreme "Motopassion",...»