Da li će "alfa romeo đulija" ovako izgledati?

Jedan od najuzbudljivijih noviteta koji će se pojaviti 2016. je "alfa romeo đulija" pa su se već pojavile vizije nezavisnih umetnika koji ne mogu da dočekaju zvanične skice, a među najinteresantnijim je ona koju je napravio dizajner Torsten Kriš.

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

Mehaničar i nezavisni dizajner Torsten Kriš je odlučio da preuzme stvari u svoje

Pogledajte ponudu polovnih Alfa Romea na sajtu Mojauto.rs

ruke i napravi prve rendere nove "đulije", a iako deluje veoma zanimljivo, teško da će se dizajenrski tim Alfe odlučiti za ovako radikalna rešenja.

 

Podsećamo da je šef dizajna Fijat-Krajsler grupe Lorenco Ramacioti rekao da nova "đulija" predstavlja "dizajnerski izazov" i mora da bude "izvanredna, ali i da odoli testu vremena".

 

Prodajete polovni automobil?

Postavite besplatan oglas.

Model će popuniti upražnjeno mesto nastalo povlačenjem "159"-ke, a najavljen je "đulija" konceptom koji je dizajnirao Alfa Styling centar u saradnji sa studentima sa Evropskog dizajnerskog instituta.

 

Ako sve bude teklo po planu, nova "đulija" će biti predstavljen u narednih 12 meseci kao model za 2016. godinu.

Povezane teme: Alfa Romeo, Alfa Romeo Đulija, koncept, Dizajn

Poslednji komentari

ALO
Subota, 06. 09. 2014. 02:44h
neregistrovan korisnik
Ja sam siguran da je Hondin motor, oznaka: N22B. Isuzu Honda ne koristi jos od 1.7 dizela, koji je bio poslednji Isuzuov motor, tj. DEO motora je bio od Isuzua. Isuzu je imao ugovor da isporuci motor do kraja 2002, a ti motori su ugradjeni u civice model 2003. Da ti malo osvezis informacie? Inace vidim da dosta likova sa foruma jos uvek tripuje o Isuzu motorima u Hondama, a mi u 2014-toj :) 2.2 i 1.6 su cisti Hondini motori.
Dule
Petak, 05. 09. 2014. 22:11h
neregistrovan korisnik
Takodje, pre 30-40 godina problem kod automobila je bila korozija pa su proizvodjaci npr.( Mercedes, Volvo, Saab, Audij, BMW) uspevali da se odvoje svojim kvalitetom od ostalih u dugotrajnosti automobila. Danas je razlika mala jer su masine i obrada materijala i celika, aluminijuma, zastita metalnih povrsina od kojih se proizvode automobili dovedeni na mnogo visi nivo. Danas skoro svaki proizvodjac daje garanciju na koroziju od 12 godina a nekada su poznate marke pocinjale da rdjaju vec prvu zimu koja iz zadesi kada izadju iz prodajnih salona. Takodje danas se deli tehnologija dok nekada nije bilo tako. Danas Audi, VW, Skoda, Seat imaju iste motore, menjace i ostalu tehnologiju. Postavlja se pitanje zasto kupiti Audi kada mozete Skodu sa istim motorom. Zar motor nije najbitniji za dugotrajnost automobila? Ostale stvari na automobilu su trajne i nisu skupe kao kada dotraje motor. Nekada je Audi bio Audi i znalo se kakvi su im motori i sta se kupuje i da se to moze dobiti samo ako se debelo plati. Danas isti taj motor imate u Skodi. Isti je slucaj sto u Mercedesu imate Reunault dizele pa se postavlja pitanje zasto kupiti Mercedes kada mozete Renault. Jaguar ima dizel 2.2 HDI / TDCI koji je preko Forda koji je bio vlasnik Jaguara dobio taj motor a Ford ga je dobio od PSA (Pezo-Citroen) grupacije sa kojom saradjuje. Sve u svemu poenta je da se na automobilske marke i proizvodjace kao i pouzdanost ne gleda kao pre 20-30-40 god. Vremena su se promenila! Pozdrav redakciji!
brera
Petak, 05. 09. 2014. 18:14h
neregistrovan korisnik
kralj
Dule
Petak, 05. 09. 2014. 17:51h
neregistrovan korisnik
Danas manje vise svi prave pouzdane automobile. Alfa je zadnjih 10 godina postala robusnija nego sto je bila, kvalitet je podignut i o dizelima da ne govorimo posebno. Jedni su od najboljih i prelaze velike kilometraze. Taksisti u Alfama i Fiatima prelaze i preko 500 000km i samo hvale motore. Isti dizeli iz Fiata/Alfe se ugradjuju i u Opela i Nemci su ima skinuli kapu na super testu koji je radio AutoBild i to za 1.3 M-Jet Gradne Punto i za Astru 1.9 M-Jet. Takodje uradjuju se i u Suzukija, Ford KA (koji je ustvari Fiat 500), ranije u Cadilace BLS i Sabb. Odrzavanje i nacin voznje i upotreba vozila kao i svakog drugog proizvoda je jako bitna. U firmi sam imao Dacile Logan Van 1.4 koje su vozili komercijalisti, prelazili su i preko 200000km i to na plin. Fiati Punto Clasic 1.2 16 v su presli 275000 km na plin kada je nabavljen novi vozni park i bili su ok, Punto Clasic 1.2 8v su prelazili i preko 200000 km kada su kupovali nove automobile i isto su bili ok. Neke kolege su ih kupovali za sebe privatno. Svi su digli pouzdanost pa je veliko pitanje kupovina skupljihi luksuznijih kola sa istom velicinom prostora. Zasto kupiti Audi A6 2.0 TDI koji kosta 50000 Eura kada mozete Skodu Superb 2.0 TDI 140 ks za 26000 sa maltene ful opremom. Ponuda prostora je cak mozda veca kod Superba. Isto je izmedju Skode Octavie i Audija A4 ili izmedju Forda Mondeo koji je ogroman i ima za 1cm vece medjuosovinsko rastojanje nego Audi A6. Razlika u ceni je ogromna a funkcija i prostor ostaje isti.
Das-prevara
Petak, 05. 09. 2014. 16:05h
neregistrovan korisnik
Golf se voli Hahahahaha.....
SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

Sajam automobila DDOR BG CAR SHOW 08 i 16. Međunarodni sajam motocikala, kvadova, skutera i opreme "Motopassion",...»