Markjone u 2011. zaradio ukupno 18,87 miliona dolara

Izvršni direktor italijanskog proizvođača automobila "Fijat" Serđo Markjone, koji je takođe na čelu američkog "Krajslera", dobio je prošle godine ukupno 14,45 miliona evra (18,87 miliona dolara) u vidu plata i drugih nagrada, većinom u deonicama, saopštio je danas "Fijat".

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

Fiksna plata Merkjonea je iznosila 2,45 miliona evra, dok je u akcijama dobio oko 12 miliona evra.

 

Markjone je izvršni direktor "Krajslera" od 2009, ali je prošle godine odbio da prima platu u toj američkoj kompaniji kojoj je pomogao da se oporavi i napravi preokret posle bankrotstva.


Markjone je takođe na čelu kompanije "Fijat indastrijal", ali njegova plata na toj funkciji još nije obelodanjena.

Povezane teme: Fijat, Italija, Zarada, Automobili, Proizvodnja, Krajsler, Profit, Serđo Markjone, Fiat, Chrysler

Poslednji komentari

Dejan
Utorak, 20. 03. 2012. 09:27h
neregistrovan korisnik
Zatezac sparnera zupcatog kaisa za alfu je preko 100E a za sva ostala auta je upola cene, ako je tebi to mala para za valiki servis onda tebi novac nista ne znaci i kao sto rekoh konfor u kolima je skupo placa a taj veliki servis sto si napisao je za benzinca a raspitaj se koliko kosta za dizelasa, mislim da bi bilo negde preko 500Eura. Znaci imam auto koji nosim kod majstora ( redovno odrzavanje) i uguravam u njega godisnje u proseku oko 1000E,plus gorivo ( Alfe su bas ovako mali potrosaci goriva...) registracija, gume i ostalo....Gde je tu zivot,gde je tu uzivanje ili hvalisanje koliko sam sto vise novaca utukao u auto i na kraju i dalje gledam u njega a spolja izgeda isto a vrednost mu pada iz dana u dan. Manite se se italijana i francuza, nisu oni za nase puteve i plitke dzepove,osim udobnog sedista nista vise ne nude kao dobru opciju
ns
Ponedeljak, 19. 03. 2012. 11:28h
neregistrovan korisnik
jel i on kao pravi menadjer vozi samo fiat i pored tolike plate, mozda su ga obavezali ugovorom slicno ovima iz koka kole
ninja
Ponedeljak, 19. 03. 2012. 08:27h
neregistrovan korisnik
Da, to znam. Nazalost u Srbiji se AR tretira i servis naplacuje kao da se radi o Benliju ili RolsRojsu. Stvarno ne znam zasto je to tako ali ovde u Nemackoj je odrzavanje Alfa Romea isto kao i svake druge marke iz toga segmenta. Naravno treba voditi i racuna sta se kupuje od pomenute marke. Ja sam jedno vreme bio zainteresovan za Lancia Thesis i pronasao sam neke voma dobro ocuvane ali me je diler savetovao da je ne kupujem jer su ti automobili retki pa je odrzavanje papreno.
Dusan
Ponedeljak, 19. 03. 2012. 08:14h
neregistrovan korisnik
Fiat mnogo zarađuje veruj mi, a najvise zato sto su poceli da prave pouzdane automobile sa dobrim motorima, lepog dizajna i sasvim solidne završne obrade za slične pare kao drugi, a održavanje je 2-3 puta jeftinije. Pritom, FIAT komercijalna vozila su i dalje najrasprostranjenija iz istih tih razloga. Nije ti Srbija nikakav uzorak. Ovde se ne vozi ni VOLVO, a veoma je prodavan na zapadu i u Americi.
Dusan
Ponedeljak, 19. 03. 2012. 08:11h
neregistrovan korisnik
Ne mogu da verujem sta si napisao. Prestanite da komentarisete automobile stare 10-15 godina koji su isli kod majstora samo kad prestanu da rade. Odrzavan auto je sasvim druga prica a sto se tice troskova - ODRZAVANJE ALFE 159 JE JEFTINIJE OD DACIJE SANDERO (plocice 1600rsd, diskovi 3500rsd, filter vazduha 700rsd, filter klime 1400rsd, veliki servis sa radom oko 30.000rsd, set kvacila 10000rsd)
SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

Sajam automobila DDOR BG CAR SHOW 08 i 16. Međunarodni sajam motocikala, kvadova, skutera i opreme "Motopassion",...»