Prve fotografije "honde CR-V"

Honda je pred samo predstavljanje modela "CR-V" za evropsko tržište na sajmu automobila u Ženevi, objavila fotografije prototipa.

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

U prvom planu su izmene u dizajnu spoljašnjosti, a u poređenju sa prethodnom generacijom, prototip ima agresivniji stav, dublje izvajane bočne linije i snažniji prednji deo. Posebno je karakterističan i upečatljiv prednji branik koji je nešto niži i integrisan tako da obezbeđuje bolje aerodinamične sposobnosti ovog automobila.


Tehnički podaci u prvom predstavljanju nisu saopšteni, ali se pretpostavlja da će novi "CR-V", kao i prethodnik, biti opremljen dvolitarskim benzinskim i 2,2-litarskim dizel agregatima, a ubrzo zatim se očekuje i promocija novog 1,6-litarskog dizelaša.


Potpuno novi model "honde CR-V" biće u prodaji krajem 2012. godine.

Povezane teme: honda, Honda CR-V, Honda, Honda, CR-V, Honda CR-V

Poslednji komentari

aca
Subota, 03. 03. 2012. 00:54h
neregistrovan korisnik
Pored accorda imam i ladu nivu sa 110000km na cajgeru i bar 40000 je van asfalta. I lada je dobra zbog niske cene ali svakako nije najprohodniji terenac. A ako se kaze terenac to je onda jeep wrangler ili kockica, UAZ, Land Kruser 70, Land rover difender, toyota FJ. A ovo moze tamo gde i jugic i golf 2 koji stvarno mogu mnogo.
partibrejker
Petak, 02. 03. 2012. 17:18h
neregistrovan korisnik
lada niva je najvece ....nje od terenca. mislim, mozda on i moze da prodje svuda ali ako predhodno uspes da ga uopste pokrenes.krs nad krsevima
Crv
Četvrtak, 01. 03. 2012. 21:13h
neregistrovan korisnik
Imam crv '11 godište i bio sam na goliji, nije bilo offroad ali je poslužio svrsi. Po meni jedini pravi terenac je lada niva i stvarno nema konkurenta u tome ;)
Bojan
Četvrtak, 01. 03. 2012. 10:27h
neregistrovan korisnik
Ne mogu a da ne prokomentarišem kada vidim da ljudi pričaju o nečemu o čemu nemaju iskustva. Prvo, evropska vozila su po pravilu skupa gomila precijenjene plastike, čast izuzecima. Japanci prave stvarne automobile, sa konkretnom namjenom. Igrom slučaja živim na planini i vozio sam razne vrste tzv. SUV vozila. Za prosječnog građanina je bitno sljedeće: odignutost od zemlje, stalni pogon na 4 točka, tzv. full time 4WD, ali su isto tako bitne stvari i da se najmanje jedna osovina može blokirati, npr. dublji snijeg i vožnja uzbrdo ili još korisnije nizbrdo i masa vozila, dobro je da bude što manja. Najbolji automobil za svakodnevne potrebe, a koji je mogao da se nosi sa svim zimskim problemima, ne računajući takmićenja u ekstremnom off-road-u, bio je mitsubishi lancer karavan iz 87. Imao je full time 4wd + blokadu prednje osovine, koja se palila prekidačem pored volana. Motor je bio benzinski, ali je imao začuđujuće velik obrtni momenat pri malom broju obrtaja, što je takođe veoma bitan faktor za vožnju po snijegu. Dalje, nijedan pogon, ma kakav da je, nema nikakav značaj bez odličnih zimskih guma i to uz uslov da su sve 4 iste. To bi bilo to od nekoga ko smatra da je prosječnom građaninu potrebno vozilo koje može da se kreće svugdje osim, možda, po nekom kamenjaru gdje se i gusjenične građevinske mašine teško probijaju.
ivanex
ivanex
Četvrtak, 01. 03. 2012. 07:01h
Pa umes da citas, videces ko prica o X5. Jeste da nisu pravi terenci, ali za razliku od Honde i Acure, MB i BMW imaju full time pun pogon, a ne onu parodiju kad se ukljucuje druga osovina tek kad proklizava.
SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

Sajam automobila DDOR BG CAR SHOW 08 i 16. Međunarodni sajam motocikala, kvadova, skutera i opreme "Motopassion",...»