Da li znate ko pravi najkvalitetnije automobile?

Da li znate ko pravi najkvalitetnije automobile?

Koliko su automobili dobri sa godinama zavisi od njihovog renomea, odnosno porekla i održavanja. "Auto Bildov" čuveni „Izveštaj o kvalitetu“ može da posluži... »

Poštovani čitaoci, ostavljanje komentara na vesti starije od 5 dana nije moguće.

Prijavi komentar

micara
Sreda, 25. 01. 2017. 10:27h
neregistrovan korisnik
vw poslednji,ostali nemci oko sredine,mamaaaaaaa,nećuuuuu...
Preporuka:
57
8
Odgovori

Prijavi komentar

ZoomZoom
Sreda, 25. 01. 2017. 10:30h
neregistrovan korisnik
Od Aprila 2016 sam vlasnik nove Mazde 6 Sportkombi (karavan) Skyactiv-D 175 Drive i Eloop Sportline (rubin-crvena-boja)... Auto je pored mnogih drugih vozila koje sam imao, najbolje dosad kupljeno i to po svim parametrima !! Uopste se nijesam pokajao kupovinom i mogu samo da preporucim, jer stima sve i ima sve (full) od opreme ! Bravo Mazda
Preporuka:
52
54
Odgovori

Prijavi komentar

t
Sreda, 25. 01. 2017. 16:21h
neregistrovan korisnik
@ZoomZoom : Druze, ovde se radi o pouzdanosti na duge staze, a ne o "mama, vidi me, uzeo sam nova kola i nisu se pokvarila za manje od godinu dana"!
Preporuka:
95
14
Odgovori

Prijavi komentar

Dejan
Sreda, 25. 01. 2017. 19:54h
neregistrovan korisnik
@ZoomZoom : Ajd da se cujemo tamo negde 2026 i da cujemo tvoje iskrene utiske o tvom autu, ok ! Siguran sam da neces pevati istu pesmu. Prva tri mesta, sve sami cisti proizvodjaci agregata, bolje da su napisali nalov ko najbolje sklapa auta !! Cudno to da dacija traje duze od renoja o od njih uzima motore !!
Preporuka:
38
15
Odgovori

Prijavi komentar

Alex
Subota, 28. 01. 2017. 08:49h
neregistrovan korisnik
@Dejan : Evo ja vozim Mazdu 6 od 2004. i ništa se još nije pokvarilo za 220.000 km.
Preporuka:
8
8
Odgovori

Prijavi komentar

Dejan
Subota, 28. 01. 2017. 12:47h
neregistrovan korisnik
@Alex : Nisi ti usamljeni primer za ostale, psa group, samo to treba reci i bezi odatle, ok. Mazda je bila dobra do 1992. i tu je prestala prica o kvalitetu, posle toga su pukli i da bi se vratili malo na zdravo poceli su prave kvarljiva auta, povecali potrosnju rezevnih delova i oziveli na tudj racun. Sta je na tvojoj mazdi stvarno original ? Nisi se zapitao !
Preporuka:
7
11
Odgovori

Prijavi komentar

ja
Sreda, 25. 01. 2017. 11:55h
neregistrovan korisnik
Konacno wv na mjestu koje mu u stvarnosti i odgovara...
Preporuka:
109
25
Odgovori

Prijavi komentar

Petar
Četvrtak, 26. 01. 2017. 08:52h
neregistrovan korisnik
@ja : Tebi je VW nedostižan pa zbog toga tako pišeš !!!
Preporuka:
15
51
Odgovori

Prijavi komentar

dule-japan
Sreda, 25. 01. 2017. 13:11h
neregistrovan korisnik
zamisli da jedan nemacki casopis ne oceni kao najbolje wagena, bmw-a, audija i ostali otpad iz nemacke. Samo JAPAN I KOREJA
Preporuka:
81
15
Odgovori

Prijavi komentar

mix
Sreda, 25. 01. 2017. 14:26h
neregistrovan korisnik
@dule-japan : To ne znaci da vrdele od pre10tak godina nisu krs...
Preporuka:
8
4
Odgovori

Prijavi komentar

Alen-Alien
Sreda, 25. 01. 2017. 13:23h
neregistrovan korisnik
Zaista obimno istraživanje, ali je jedva dotaklo jednog od važnijih faktora: vozača. Zapravo u pitanju "Kakav je bio tretman vlasnika?" nije moglo sve biti obuhvaćeno. A to je: 1) nivo tehničkog znanja vozača...Nije isto kad neko ne zna ni točak da promeni ili kad neko ima čak i (barem) osnovno poznavanje automehanike pa može da zna šta je dobro a šta ne u stilu vožnje ili može da prepozna prve simptome nekog kvara 2) stil vožnje...Nebitno da li neko ima osnove automehanike ako ima preterano "oštar" stil vožnje. Poznajem osobu koja zna automehaniku čak i bolje od mene (a vozač sam mehaničar po zanimanju) ali mu je stil vožnje takav da je više puta imao kvarove zbog vožnji pod visokim brojem obrtaja motora a imao je i udes zbog "preterivanja" 3) svest o održavanju vozila... Auto se mora redovno održavati a ne voziti po principu "može još da ide". Ima više primera da ljudima čak i stane auto ili im popravka bude skuplja samo zato što nisu redovno servisirali auto ili nisu na vreme otklonili manji kvar. 4) materijalna situacija vozača... Nažalost, tu ne pomažu ni svest ni poznavanje automehanike. Ako vam je auto neophodan a nemate novca da biste ga redovno održavali, nije dobro rešenje voziti ga dok ide. U tom slučaju ga treba voziti baš kad iskrsne nešto nepredviđeno a u ostalim slučajevima deliti mesto sa nekim u vozilu.
Preporuka:
26
25
Odgovori

Prijavi komentar

Zoran
Sreda, 25. 01. 2017. 14:27h
neregistrovan korisnik
@Alen-Alien : Momak, to je testirano na Zapadu. To znaci da nema ekstremnih situacoija kao u Srbiji, tipa: Ja vozim kao lud, a onaj do mene mili i plasi e da zgazi gas. Recimo ovde u Americi je to jos izrazebnije nego u Evropi. Mozes ti da kupis i Porse, vozice ga isto kao i onaj ko je kupio Kiu. Razlog je prost: Neces moci vise da ga gazis jer kazanjavaju, a ne sto si ti drugi tip vozaca. Sto se automehanike tice, to ovde na Zapadu zna pomalo samo onaj ko kupi polovan M3. Svi ostali znaju isto i razlikuju se po: ja znam da zamenim ulje, a ti ne znas. I ja znam da zamenim filter za vazduh a onaj ne zna. Ali oni ce otici i dati 15 dolara za ulje ili filter i stvar resena. NIJE TO SRBIJA gde se na auto putu tera od 60 do 260, a ogranicenje 120. Ovde ce s da platis kaznu ako teras 140 ili 60 a ogranuicenje je 120. Prvo jer teras mnogo brzo, a drugo sto kocis saobracaj.
Preporuka:
57
11
Odgovori

Prijavi komentar

Crni
Sreda, 25. 01. 2017. 19:20h
neregistrovan korisnik
@Zoran : U Nemackoj na auto putu nema ogranicenja brzine, i pored strogih ogranicenja voze kao blesavi, npr. ogranicenje 100, uzbrdica 10%, a pored mene proleti Accord, nekoliko dana kasnije, na toj uzbrdici me pretice zena, vozi Fiat Bravu, na gepeku oznaka 1.4, motor od 75ks, znaci ona vozi punim gasom na visokim obrtajima. Odrzavanje automobila je skupo i za Nemacke pojmove, zamenu diskova i plocica za Megane 2 sam platio preko 500e u ovlascenom servisu, ima dosta radionica gde mozes placas iznajmljivanje dizalice i alata i radis sam.
Preporuka:
28
4
Odgovori

Prijavi komentar

Alen-Alien
Četvrtak, 26. 01. 2017. 00:24h
neregistrovan korisnik
@Zoran : Grdno grešiš! Evo ti primer kršenja ograničenja brzine u Nemačkoj (kao što reče još jedan): jutro je i još nije svanulo plus "lepa" magla, vozim sa maglenkama 80 km/h i to je više nego maksimala jer se ne vidi više od dve dužine auta. Tip iza mene se zalepio i posle nekog vremena me ladno pretiče iako se jedva vidi a pritom je išao daleko više od 100 km/h koliko je u Nemačkoj ograničenje na putevima (ako nije drugačije određeno i sem na autoputevima). Ovde u Nemačkoj se ljudi pridržavaju ograničenja jedino u naseljima pogotovo što ima jako puno kamera a i kazne su velike. A što se tiče "15 dolara" za filter, tu ti je satnica u radionici 60€ plus delovi tako da nema ni govora o tvojih "15 dolara".
Preporuka:
23
1
Odgovori

Prijavi komentar

Ivan
Sreda, 25. 01. 2017. 16:01h
neregistrovan korisnik
@Alen-Alien : Moja mazda6 2007. ima vrlo ostar tretman kod mene jer je ni malo ne stedim iako sam je postenim radom stekao. Vozim sto bi se reklo "sportski" ima 150 konja pa i moze da izgura vise. Ima redovne godisnje servise i sve sto promenim su sijalice i filteri. Auto je za desetku ukoliko se radi o benzincu. Na sve to, ni trunke korozije nigde nema, pre nekoliko meseci se ceo servis okupio da se cude kako je dobro ocuvana. Ocigledno su imali neke predrasude/mitove o Japancima sto se tice korozije.
Preporuka:
30
21
Odgovori

Prijavi komentar

Crni
Sreda, 25. 01. 2017. 19:21h
neregistrovan korisnik
@Ivan : Prva generacija Mazde 6 je poznata po rdji i truljenju, to je opste poznata stvar, za razliku od ocajne limarije, mehanika je vrhunska.
Preporuka:
26
2
Odgovori

Prijavi komentar

Ivan
Četvrtak, 26. 01. 2017. 09:49h
neregistrovan korisnik
@Crni : Za prvu generaciju postoji ta prica, ali kod mene je generacija 2007, tu je uradjen vrlo blag facelift, farovi su malo drugaciji i radjena je detaljna zastita od korozije tako da zaista kod mene ni trunke korozije, nema razloga da preuvelicavam.
Preporuka:
10
3
Odgovori

Prijavi komentar

tacno
Petak, 27. 01. 2017. 08:12h
neregistrovan korisnik
@Ivan : potpuno se slazem ,posjedujem istu takvu o kojoj govoris. Vrhunsko auto
Preporuka:
7
2
Odgovori

Prijavi komentar

Crni
Petak, 27. 01. 2017. 09:35h
neregistrovan korisnik
@Ivan : Facelift je mozda blag, ali su ozbiljno poradili na limariji, lim je potuno drugaciji, potpuno drugacija izrada i zato nema korozije. Pogledaj starije primerke, npr. 2003. svi do jednog su busni ii krpljeni.
Preporuka:
4
2
Odgovori

Prijavi komentar

Crni
Petak, 27. 01. 2017. 16:41h
neregistrovan korisnik
@Crni : Da dopunim, odlicno se secam velikog testa Auto Bilda, 100.000km, prosla je bez i jednog kvara, bila najbolje ocenjen auto, ali kad su je rasklopili, vec je pocela da rdja. ne verujem da im je trebalo vise od godinu i po, dve da predju 100.000 km.
Preporuka:
2
0
Odgovori

Prijavi komentar

Lexus
Petak, 27. 01. 2017. 07:53h
neregistrovan korisnik
@Crni : Mazda je katastrofa ja Sam juce menjao zadne amortizer sa 60.000km 2013 mazda ,je u Klaus sa Opel a stase radi o Korea i Japan to su skoro isti kvalitet Korajance su Japan kopije a mini Copper je Peugeot Nemacke su Kina kvalitet, a za promenuti plocice Bmw F11u Bmw servic 680€ +diskove....
Preporuka:
2
18
Odgovori

Prijavi komentar

vladmir-iz-svice
Četvrtak, 26. 01. 2017. 22:45h
neregistrovan korisnik
@Alen-Alien : tehnicko znanje vozaca? Anketirani su vozaci iz nemacke koji vise na portalima Autorevija, ti imaju sve o automobilima u malom prstu.
Preporuka:
6
5
Odgovori

Prijavi komentar

AlenAlien
Petak, 27. 01. 2017. 01:34h
neregistrovan korisnik
@vladmir-iz-svice : Kako da ne! Isto tako i baba od 80 godina i klinac od 16 godina! Ja sam tu za razliku od tebe pa to vidim. Razlika u odnosu na vozače iz Srbije je samo u tome što tu možeš da voziš već sa 16 godina (postoji ta kategorija vozila) pa vozači imaju ogromno iskustvo (ali to nema veze sa tehničkim znanjem). A kad napune 18 godina dobiju normalan automobil pogotovo što to tu nije luksuz nego potreba (mnogi su ili udaljeni od naselja ili prilično putuju do posla). Pritom imaju mogućnosti da kupe auto i svako porodica ima po nekoliko automobila. Vozači u Srbiji nisu ništa lošiji što se tiče informisanosti o modelima ali robuju nekim klišeima tipa "golf 2" (karikiram). Ovde toga uglavnom nema. Ljudi isto kupuju i Dačiu, Škodu ili već ko šta voli a isto i Hjundai ili Kiu. Moj kolega je npr. prodao par godina staroga Audi Q5 S-line i kupio novu Kiu Niro (hibrid). Naravno, ubedljivo najviše se kupuju nemačka vozila.
Preporuka:
9
2
Odgovori

Prijavi komentar

Gaga
Sreda, 25. 01. 2017. 14:01h
neregistrovan korisnik
Jaoo sto ovo nije bilo u kladionici, par bih uzeo! Tacno sam znao da ce Hjudai biti br 1 po kvalitetu i da će u prvih pet biti 3+ Azijata ( kad ono 4)
Preporuka:
35
7
Odgovori

Prijavi komentar

vlado-
Četvrtak, 26. 01. 2017. 22:48h
neregistrovan korisnik
@Gaga : Gaga - 5. Honda je neopravdano izostala a ona je tu negde u samom vrhu.
Preporuka:
10
2
Odgovori

Prijavi komentar

Realno
Sreda, 25. 01. 2017. 14:22h
neregistrovan korisnik
Neko ce jos i da poveruje da je stvarno tako...
Preporuka:
22
43
Odgovori

Prijavi komentar

realno
Sreda, 25. 01. 2017. 21:35h
neregistrovan korisnik
@Realno : gledas listu odpozadi i eto ti realno u praksi
Preporuka:
27
32
Odgovori

Prijavi komentar

mix
Sreda, 25. 01. 2017. 14:25h
neregistrovan korisnik
Evo sad pogledajte u cemu je problem.Placate golfa basnoslovno kao da je od zlata cak je i fijat bolje plasiran. Mercedes na osnovu cene nije se pokazao-dno. Isto i za Audi. Da Vam kazem sve je to za ocekivati a mi krajnji kupci cemo da ispastamo.
Preporuka:
43
10
Odgovori

Prijavi komentar

deki
Četvrtak, 26. 01. 2017. 17:11h
neregistrovan korisnik
@mix : Pa placaju golfa basnoslovno, mora da se pokrije 20 milijardi izgubljenih u USA, i ono izivljavanje da je dovoljno da vratite VW dileru auto u voznom stanju i vraca Vam se novac, pa dovoze izlupane automobile bez farova, branika... e sve to platice kupci u Evropi, kako bi se Amerikancima zadovoljila sujeta...i moze im se i onda nam tako i treba, zato ja to da platim necu tj. necu da vozim VW, da bih pokrivao gubitke u Americi.
Preporuka:
14
4
Odgovori

Prijavi komentar

Marko
Sreda, 25. 01. 2017. 14:31h
neregistrovan korisnik
Ko ima vremena da se bavi ovim stvarima verovatno ne zna nista o kolima. Na osnovu liste se isto moze zakljuciti.
Preporuka:
19
37
Odgovori

Prijavi komentar

Crni
Sreda, 25. 01. 2017. 19:23h
neregistrovan korisnik
@Marko : Od prilike tako, Hyundai je plasticna kantica u poredjenju sa Mercedesom ili BMW-om.
Preporuka:
28
33
Odgovori

Prijavi komentar

Rs
Četvrtak, 26. 01. 2017. 02:31h
neregistrovan korisnik
@Marko : Cudi me da tebe nisu pitali...Takvu velicinu i strucnjaka nisu smeli da propuste...
Preporuka:
32
6
Odgovori

Prijavi komentar

vladar
Sreda, 25. 01. 2017. 15:03h
neregistrovan korisnik
Jednima pregore tri lampice, a drugima se pokvare motor i menjač, i ovi drugi su kvalitetniji, jer imaju samo dva kvara. Nisu uzeli u obzir cenu i "ozbiljnost" kvarova. Tada bi tabela imala sličan redosled, ali bi neki izvikani "premijum" proizvođači sa sredine tabele pali na dno. Ne pričam napamet, pažljivo pratim ovo što pričam.
Preporuka:
31
7
Odgovori

Prijavi komentar

Crni
Sreda, 25. 01. 2017. 15:07h
neregistrovan korisnik
Ma kakav Hyundai, ne bih ga pogledao pored Mercedesa.
Preporuka:
32
37
Odgovori

Prijavi komentar

Vuki
Sreda, 25. 01. 2017. 15:56h
neregistrovan korisnik
Kina, naravno..
Preporuka:
7
17
Odgovori

Prijavi komentar

Boki
Sreda, 25. 01. 2017. 16:31h
neregistrovan korisnik
VW poslednji po pouzdanosti. Bosna u neverici :)
Preporuka:
101
5
Odgovori

Prijavi komentar

svasta
Četvrtak, 26. 01. 2017. 22:51h
neregistrovan korisnik
@Boki : Dan žalosti u bosni.
Preporuka:
32
1
Odgovori

Prijavi komentar

Lili
Sreda, 25. 01. 2017. 19:21h
neregistrovan korisnik
MINI najbolji i najlepsi i moj, evo vec 7 godina!!! Ide kao lud, ne kvari se, i sledeci ce biti MINI Paceman!
Preporuka:
10
22
Odgovori

Prijavi komentar

sloba
Sreda, 25. 01. 2017. 19:33h
neregistrovan korisnik
Ovde je sve i svasta ubaceno u racunicu. U SAD gde se pouzdano proverava samo broj kvarova po automobil-kilometru, vec godinama je prvi Lexus (Tojotin brend), pa Toyota, pa onda i svi ostali. Inace, 2016. pri dnu su bili VW, Fiat-Krajslerovi automobili, Mini i Landrover.
Preporuka:
29
4
Odgovori

Prijavi komentar

sloba
Sreda, 25. 01. 2017. 19:35h
neregistrovan korisnik
... nastavak: a nemackim casopisima se, inace, u principu mnogo ne veruje, narocito kad porede nemacke automobile sa ostalim.
Preporuka:
21
7
Odgovori

Prijavi komentar

ZX
Sreda, 25. 01. 2017. 19:44h
neregistrovan korisnik
Postoji i jedan proizvodjac koji se ne nalazi na listi, jer je po odnosu ulozeno/dobijeno oduvek bio bez premca, te je svakako bez konkurencije u odnosu na sve ostale sa ove liste. Power of dreams
Preporuka:
14
11
Odgovori

Prijavi komentar

donna
Četvrtak, 26. 01. 2017. 18:27h
neregistrovan korisnik
@ZX : Bravo! Ima jos poneko da se razume! Power of dreams
Preporuka:
6
8
Odgovori

Prijavi komentar

bojan
Sreda, 25. 01. 2017. 20:23h
neregistrovan korisnik
auto evrope god.1990, mazda323. redovan servis. zup kaiš,hladnjak bobina i auspuh kompletan. do danas to je to.
Preporuka:
15
8
Odgovori

Prijavi komentar

Crni
Četvrtak, 26. 01. 2017. 08:47h
neregistrovan korisnik
@bojan : Nisi je ni vozio puno, ako nisi menjao diskove, plocice, itd.
Preporuka:
13
3
Odgovori

Prijavi komentar

ZX
Sreda, 25. 01. 2017. 20:56h
neregistrovan korisnik
Postoji i jedan proizvodjac koji se ne nalazi na listi, jer je po odnosu ulozeno/dobijeno oduvek bio bez premca, te je svakako bez konkurencije u odnosu na sve ostale sa ove liste. Power of dreams
Preporuka:
5
13
Odgovori

Prijavi komentar

Bozza
Sreda, 25. 01. 2017. 21:47h
neregistrovan korisnik
Vozim Hondu i prvo sto mi upada u oci da je nema na listi!? Drugo sto mi je nelogicno je visoka pozicija Minija koji je teski krs! I trece Skoda sigurno nije najlosija od gore pomenutih brendova!
Preporuka:
31
7
Odgovori

Prijavi komentar

Crni
Četvrtak, 26. 01. 2017. 08:49h
neregistrovan korisnik
@Bozza : Lista je nerealna, dovoljno je da otvoris i zatvoris vrana Hyndaiju i Mercedesu i da vidis sta je sta. Hyundai je sigurno jeftiniji za eksploataciju od Mercedesa, ali nije ni blizu tog kvaliteta. Uostalom, Mercedesova A klasa kosta preko 20 hiljada, a Hyundai i30 12-13 hiljada.
Preporuka:
15
16
Odgovori

Prijavi komentar

Nemanja
Četvrtak, 26. 01. 2017. 21:05h
neregistrovan korisnik
@Crni : Crni, sledeći put poredi RR Phantom sa S klasom, pa se žali kako S klasa nema kišobran i drvo staro 50 godina. :) Hyu je auto pravljen da bude best-buy, Mercedes je luksuzna marka (ne računam baš ove male). Normalno da je Mercedes kvalitetnije urađen. Nije problem Korejcima da šibnu ručno rađen enterijer, vrhunsku kožu itd, ali to niko ne bi kupovao jer "nema ime". Hyu voziš svaki dan po gradu, Mercedes za uživanje i put i eto...
Preporuka:
15
1
Odgovori

Prijavi komentar

Crni
Petak, 27. 01. 2017. 09:38h
neregistrovan korisnik
@Nemanja : Pa dobro, a naslov kaze ko pravi najkvalitetnije automobile, pa Hyundai ispred Mercedesa, da li je to realno? Nije.
Preporuka:
5
6
Odgovori

Prijavi komentar

Os
Sreda, 25. 01. 2017. 23:03h
neregistrovan korisnik
Nek pise ko sta hoce i pravi svakojake liste, moj VW laufa besprekorno. sigurno ga necu menjati za Hundai ili Daciu.
Preporuka:
8
23
Odgovori

Prijavi komentar

EMPETRI
Četvrtak, 26. 01. 2017. 00:29h
neregistrovan korisnik
sta je moja korsa 1996. god prosla to ni ocev reno 2012 nece ni u snu... takodje, ostavljam iza sebe (ne po brzini, vec po godistu i kvalitetu) i najnoviju skodu i hjundajije i ostale konzerve... nemac prvi, 10 mesta prazno, pa svi ostali... a cena? deset korsi za jednu novu konzervu npr. skodu... cak mi je i registracija 100 evra...
Preporuka:
5
26
Odgovori

Prijavi komentar

Rs
Četvrtak, 26. 01. 2017. 13:09h
neregistrovan korisnik
@EMPETRI : Kralju,ti opela svrstavas u nemce....Pa njega se i nemci stide....Kad je opel bio auto..Prvi vesnik proleca,cvetanje opela tacnije korozije.
Preporuka:
18
1
Odgovori

Prijavi komentar

Bivsi-vlasnik
Četvrtak, 26. 01. 2017. 01:33h
neregistrovan korisnik
Imali smo Tojotu skoro 11 godina. Brat je urnisao kako je vozio. Osim dizni sto smo menjali pre dve godine, nista na njemu nismo dirali. Auto i dalje ide kao zmija. Kao prvog dana. Pouzdan do j@j@. Ne znam kakve su im nove Tojote, ali ove od pre desetak godina su stvarno kvalitet. Tesko da bi Pasat toliko izdrzao pod istim uslovima. Iskreno.
Preporuka:
19
4
Odgovori

Prijavi komentar

mini-cooper
Četvrtak, 26. 01. 2017. 08:02h
neregistrovan korisnik
Kupio sam polovnog minija, vozim ga vec par godina, cooper s, 170ks, auto nije imao nikakvih vecih problema osim redovnog odrzavanja, naravno uz pazljivu voznju i izbegavanje rupa i svega sto ima po putu. Pre nego sto sam ga kupio bile su price tipa da je auto los i da se kvari da ima strasnih problema itd. Ja sam vise nego zadovoljan.
Preporuka:
4
10
Odgovori

Prijavi komentar

r53
Četvrtak, 26. 01. 2017. 08:03h
neregistrovan korisnik
Izvini. Jel si nekad vozio minija ?
Preporuka:
5
4
Odgovori

Prijavi komentar

Srdjan
Četvrtak, 26. 01. 2017. 08:12h
neregistrovan korisnik
Vozim Hyundai Tucson (IX35) od 2011 bez problema u ekstremnim klimatskim uslovima uz redovne servise propisane od strane proizvodjaca. Hyundai je pouzdanost i kvalitet, takvo je moje iskustvo.
Preporuka:
20
3
Odgovori

Prijavi komentar

citalac
Četvrtak, 26. 01. 2017. 15:21h
neregistrovan korisnik
Care nisi dobro video, ovo su podaci Nemačkog TUVa, a izneti u Nemačkom najpopularnijem časopisu. Da redovno pratiš ovu vrstu štampe, znao bi kakvi su rezultati. Audi Q3 nije test od 100.000km ni završio, jer mu se raspao menjač, a VW saran je proglašen za najnepouzdaniji auto. E sad, znamo da se ovo sigurano nesviđa Nemcima, ali su oni bar priznali. Drugo, niko nije pričao o tome gde je lepše, pa sigurno je Mečka-Mečka, to nam je svima jasno, ali kvalitet, bilo nekad. Samo da znaš( bilo pre mesec dana), prvi auto koji bez ijednog kvara završio test je Hyundai i30, zamenjena jedna sijalica, a VW u proseku na 100.000km bude 15 dana u servisu. Pitaj nekog ko ima službeni Cady dizel, koiko puta su ga otkačili u servisu zbog npr. gubita ulja... I ja volim bayerische motoren werke, i to ovaj novi X1 mi se tako sviđa, ali će opet najbolje da prođu oni koji kupe Korejca, kao ono nekad 89-90, kad su ljudimasovno kupovali corolu, 323, i onog lancera, pa ih i dalje voze, a nađi mi jednog da bi ga menjao za gofa II, isto godište. Ovo zadnje nije ni bitno, pošto sumljam da si bio rođen tada. Pozdrav svim pravim ljubiteljima četvorotočkaša.
Preporuka:
36
1
Odgovori

Prijavi komentar

Crni
Petak, 27. 01. 2017. 09:44h
neregistrovan korisnik
@citalac : Kvalitet nije isto sto i pouzdanost, prvo treba da napravilte tu razliku. Hyundai je pouzdan, to ne sporim, ali nije kvalitetan auto, zvucna izolacija, tanak i mek lak, nasuprot keramickog kod Mercedesa, itd., to su osobine kvaliteta. Na tom testu Auto Bilda Alfa 159 je bolje ocenjena od Passata b6, odnosno bolje se pokazala, pa kod nas ima losu reputaciju.
Preporuka:
4
6
Odgovori

Prijavi komentar

cc
Nedelja, 29. 01. 2017. 01:03h
neregistrovan korisnik
@Crni : Pa pasat b6 ima jos losiju reputaciju...
Preporuka:
2
0
Odgovori

Prijavi komentar

Goran
Petak, 27. 01. 2017. 13:54h
neregistrovan korisnik
@citalac : SVAKA CAST NAJREALNIJI KOMENTAR
Preporuka:
5
0
Odgovori

Prijavi komentar

Jovan-Nikolic
Četvrtak, 26. 01. 2017. 17:05h
neregistrovan korisnik
Nije mi jasno - najniza ocena znaci da su najbolji??? To onda znaci da je Hyundai najbolje ocenjen, a VW i Skoda najslabije?
Preporuka:
6
1
Odgovori

Prijavi komentar

Proof
Četvrtak, 26. 01. 2017. 17:28h
neregistrovan korisnik
Ok , samo bi ovo trebalo raditi posle 300 hiljada kilometara jer posle 100 su svi u granicama razrađenog a na videlo izđu samo greške u proizvodnji . Posle 300 bi se pokazao kvalitet I ako se na zapadu uglavnom ne voze do te kilometraže jer nije isplativo .
Preporuka:
5
7
Odgovori

Prijavi komentar

Hehe
Petak, 27. 01. 2017. 08:45h
neregistrovan korisnik
@Proof : Pa opet Koreja i Japan, kako god okrenes. Koreja hoce da se probije u Evropi i moraju da prave izdrzljive aute, a Japan samo pokusava da odrzi ono od ranije. Koreja je inace najvise usla u EU na racun Japanaca. Gde je sad Mitsubishi, a gde su nekad bili? Ostali Japanci su takodje u opadanju poslednji 15ak godina.
Preporuka:
10
2
Odgovori

Prijavi komentar

Crni
Petak, 27. 01. 2017. 09:41h
neregistrovan korisnik
@Hehe : Japanci prvo imaju katastrofalan dizajn, izuzev Mazde, ostalo ne prolazi u Evropi, a realno, prvo pogledas kako auto izgleda, pa onda sve ostalo.
Preporuka:
10
3
Odgovori

Prijavi komentar

AlenAlien
Petak, 27. 01. 2017. 12:56h
neregistrovan korisnik
Ovo je samo za redakciju: mislim da ste ga "uboli" sa ovim člankom jer je izazvao veliku zainteresovanost čitalaca. Moj predlog je da objavite nastavak ovog članka odnosno da napravite autorski članak koji se nastavlja na ovaj i koji bi se recimo zvao recimo "Da li znate ko pravi najkvalitetnije automobile? - 2.deo". Znam da su ove auto vesti "powered by" Auto Bild ali bi bilo dobro da u jednom ovakvom nastavku vidimo i rezultate drugih sličnih testova ali možda i kratke izjave od ljudi iz pojedinih udruženja ljubitelja određenih marki automobila ali da pitanja uključuju kako pohvale tako i kritike vezano za ono što bi trebalo ispraviti kod pojedinih modela,a po mišljenju vlasnika tih vozila. Pozdrav redakciji
Preporuka:
6
0
Odgovori

Prijavi komentar

markoni
Petak, 27. 01. 2017. 14:05h
neregistrovan korisnik
Zanimljivo da ako je neko zadovoljan svojim Nemcem,udri minuse a ako je neki azijat onda udri pluseve.Ispada da nesmes biti zadovoljan sa svojim licnim automobilom ?
Preporuka:
4
2
Odgovori

Prijavi komentar

Trotto
Subota, 28. 01. 2017. 18:38h
neregistrovan korisnik
@markoni : Evo i ja cu sad pokupiti minuse zato sto cu reci da vozim japanca i da sam razocarana. Vozim mazdu cx7, motor je stvarno ok tu nemam zamerke, ali limarija je ocajna. Lim je toliko tanak da mozes malo jacim pritiskom prsta da ga ulubis. Ko se god ocese o tebe ili otvori vrata na parkingu, ostavlja ti poklon po autu. Enterijer unutra, kvalitet srednja zalost. Sve u svemu, ne znam da li bih opet kupila mazdu, odrzavanje preskupo, a kvalitet svega osim motora je ispod proseka za tu cenu auta.
Preporuka:
6
2
Odgovori

Prijavi komentar

markoni
Subota, 28. 01. 2017. 21:52h
neregistrovan korisnik
@Trotto : Pa zar nije glupo kad čoveku ili u tvom slučaju ženi lupaš minus ako iznese svoje lično iskustvo,a ne informacije sa neta ( što većina ovde radi ) ili od babine drugarice mama,e pa njena ćerka pričala.Od mene ti je + i srećno sa sledećim izborom.
Preporuka:
8
0
Odgovori

Prijavi komentar

RT
Subota, 28. 01. 2017. 20:54h
neregistrovan korisnik
Bravo za Kiu,Hyundai i Japance,zasluzeno,svaka cast!
Preporuka:
10
0
Odgovori