Koji vam se Logan najviše sviđa?

Koliko života ima „dačija logan“? Ako smo dobro izbrojali, najmanje šest, mada uvek postoji šansa da smo zaboravili, odnosno, preskočili neki kutak planete.

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

Originalni "loogan" prve generacije, ako može tako da se kaže, se proizvodio u Dačija fabricu u Rumuniji

Krenimo od početka i originala koji je dizajniran u Renoovom centru pored Pariza i razvijan pod oznaklom „X90“. Projekat je najavljen 1999. godine, da bi prodaja „logana“, pod znakom Dačije, startovala septembra 2004. Reno, kao glava porodice (od 1998. godne), nije planirao da jeftini „logan“ prodaje u zapadnoj Evropi, ali su Francuzi brzo promenili ploču i „logan“ u top paketu je stigao juna 2005.

 

"Reno tondar 90" se sklapao u Iranu, gde se kasnije prodavao pod oznakom lokalnog proizvođača Kodro iz Teherana

I, dok je Dačija bila rezervisana za Evropu, „logan“ je život sa oznakom Reno nastavio u Južnoj Americi i Aziji. Recimo, u Irani se prvo prodao kao „reno tondar 90“, da bi promenio ime u „kodro tondar 90“ po lokalnom proizvođaču iz Teherana.

 

Mahindra je posle razlaza sa Renoom nastavila da "logan" prodaje kao "verito"

U Rusiji je, logično, korišćen brend Lada i „logan MCV“ se prodavao kao „lada largus“. Takođe, pik-ap verzija „logana“ se proizvodila u Nisanovoj fabrici u Južnoj Africi i model je imao oznaku „nisan NP200“, dok se klasičan „logan“ u Meksiku prodavao kao „nisan aprio“.

 

Rusi su kupovali "ladu largus", odnosno "logan MCV"

Naravno, ne bi trebalo ni da zaboravimo verziju za indijsko tržište gde se „logan“ prodavao pod znakom Mahindre. Nakon razlaza Mahindre i Renoa, indijski proizvođač je nastavio da sklapa automobile, ali pod imenom „verito“ („logan“), odnosno „verito vajb“.

 

Takođe, "logan" je mogao da se kupi i sa oznakom Nisana

Da ne bude zabune, u pitanju je prva generacija „logana“ (od 2004. do 2012. godine), koja se proizvodila u fabrikama u Rumuniji (Dačija), Maroku (Somaka), Rusiji (Avtoframos i Lada), Južnoj Africi (Nisan), Indiji (Mahindra), Iranu (Pars Kodro), Kolumbiji (Sofasa) i Brazilu (Reno Brazil).

 

 

Povezane teme: Dačija, Dačija logan, Reno, Reno logan, Reno tondar 90, Kodro tondar 90, Nisan, Nisan NP200, Nisan aprio, Mahindra logan, Mahindra, Mahindra verito, Lada, Lada Largus

Poslednji komentari

Nikola
Petak, 06. 01. 2017. 10:32h
neregistrovan korisnik
Daciao sandero, za pare koliko je placen odlican. Firrmin auto, presao 70000, od toga skoro sve po gradu. Van redovnih servisa, posle 6 godina zamenjen akumulator jedino. Malo bucniji jeste, tanak lim, ali za te pare odlican, Pristojno prostora, plastikaner, ali ne kvari se! Isao u Grcku, po evropi, autoput 120-130, preko previse bucan, ali sasvim ok Sto se mene tice, odlican odnos cena/kvalitet
Realno
Nedelja, 01. 01. 2017. 12:21h
neregistrovan korisnik
Izuzetno zahvalan automobil za voznju. Nije za autoput i velike brzine ali je za grad dobar. Savrsen automobil za firme.
Nikola
Subota, 31. 12. 2016. 11:48h
neregistrovan korisnik
Daciao sandero, za pare koliko je placen odlican. Firrmin auto, presao 70000, od toga skoro sve po gradu. Van redovnih servisa, posle 6 godina zamenjen akumulator jedino. Malo bucniji jeste, tanak lim, ali za te pare odlican, Pristojno prostora, plastikaner, ali ne kvari se! Isao u Grcku, po evropi, autoput 120-130, preko previse bucan, ali sasvim ok Sto se mene tice, odlican odnos cena/kvalitet
Nikola
Subota, 31. 12. 2016. 10:26h
neregistrovan korisnik
Daciao sandero, za pare koliko je placen odlican. Firrmin auto, presao 70000, od toga skoro sve po gradu. Van redovnih servisa, posle 6 godina zamenjen akumulator jedino. Malo bucniji jeste, tanak lim, ali za te pare odlican, Pristojno prostora, plastikaner, ali ne kvari se! Isao u Grcku, po evropi, autoput 120-130, preko previse bucan, ali sasvim ok Sto se mene tice, odlican odnos cena/kvalitet
Crni
Petak, 30. 12. 2016. 13:14h
neregistrovan korisnik
Nije nikakav, pravljen jeftino, i da po km kosta sto jeftinije moze. Koristi staru proverenu tehnologiju, jednostavan je, tako da je relativno pouzdan, jeftin za odrzavanje i eksploataciju. Daciju bih vozio jedino da moram, ni u kom drugom slucaju. Audi 80, u narodu poznat kao jaje, je pojam za Logana prve generacije, u svakom smislu. Jedino sto je mator auto ....
SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

Sajam automobila DDOR BG CAR SHOW 08 i 16. Međunarodni sajam motocikala, kvadova, skutera i opreme "Motopassion",...»