Koji su najtraženiji „polovnjaci“ u Srbiji?

„Nemci“ su uvek na ceni

Za razliku od novih automobila (oko 2.000 prodatih primeraka mesečno), tržište „polovnjaka“ u Srbiji nastavlja da cveta. Ponuda na placevima i internet stranicama je bogata i prodaje se bukvalno sve!

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

OIako nije pravi "nemac", druga generacija "škode oktavije" je jedan od najtraženijih model na tržištu polovnih automobila

Većina polovnih automobila kojima se trguje kod nas stiže iz Evrope, gde je zbog veće konkurencije niža početna cena. Sa druge strane, vozači često više preferiraju automobile koji su kupljeni u Srbiji jer lakše može da se proveri pređena kilometraža i da li su pravovremeno odrađeni svi servisi.
Tržište u koje se ima najviše poverenje je Nemačka, gde se godišnje „okrene“ do četiri miliona polovnih automobila. U novom broju magazina „Auto Bild“, koji je upravo na kioscima, možete da pročitate sve o Top 25 najtraženijih polovnjaka u Nemačkoj. To su automobili koji će se u kratkom vremenskom roku pojaviti i na našim placevima, tako da nije loše da se na vreme pripremite za potencijalnu kupovinu.

 

U aktuelnom "Auto Bildu" pročitajte sve o najtaženijim polovnjacima

Očekivano, u Top 25 su modeli nemačkih proizvođača, kojima se pridružila „Škoda“ kao deo „Folksvagen grupe“. U pitanju je dobro poznata „oktavija“ druge generacije, koja se proizvodila od 2004. pa sve do 2013. godine. Jedini „stranac“ u Top 25 „Oktavija“ je je zapravo proizvod „VW grupe“, koji je kreiran da popuni prazninu nastalom prelaskom „pasata“ u viši rang. Druga generacija „oktavije“ izlečila je sve dečje bolesti originalnog model a bazirana je na „Folksvagenovoj“ platformi. Najviše problema zadaje lanac kod TSI motora, dok se vozači žale i na DSG menjač i začepljenje AGR ventila.

Najnoviji 147. broj "Auto Bilda" je na kioscima

Prednosti su idealne dimenzija za porodičan automobil, udobnost i velika ponuda motora, dok kao problem možemo da izdvojimo defektan petostepeni ručni menjač i slab kvalitet boje karoserije. Šta bi trebalo da tražite prilikom kupovine polovnih automobila, odnosno koje su prednosti i mane najtraženijih modela, pročitajte u novom broju „Auto Bilda“.

Povezane teme: Auto Bild, Škoda oktavija, Polovni automobili, Polovnjaci

Poslednji komentari

kole
Petak, 18. 11. 2016. 00:09h
neregistrovan korisnik
U pravu si, ali takvo razmisljanje radja beda u kojoj oduvek zivimo i ocajnicka zelja da od nje pobegnemo. Zato iz bednih jednoiposobnih stancica u kojima zive baba, deda, roditelji, tetka i deca izlazi klinac sa patikama od 120 evra i ajfon telefonom. To sto nemaju u kuci 6 istih tanjira se ne vidi, pa je ista logika i za auto. Ljudi kupe Audi star 8 godina sa min. 250.000 km koji ni bogati Nemac ne moze da odrzava jer mu tek dolaze skupi kvarovi, a sa gadjenjem komentarisu kako je neko kupio novu Daciju za iste pare. Dugo sam preprodavao kola i ne znam sta sve nisam vozio, ali danasnja vozila sa po 15 kompjutera su jako skupa za odrzavanje posle kilometraze sa kojom dolaze na ova siromasna trzista.
ns-ja
Četvrtak, 17. 11. 2016. 11:15h
neregistrovan korisnik
Večite srpske teme: razglabanje o dobrom polovnom autu. I zaključak tipa najbolji je nemac, japanac,ovaj, onaj, sve sami "stručnjaci"! Pa komentari tipa ne valja tdi, tsi problem je lanac, egr ventil, dsg menjač itd, itd... Halo stručnjaci, to su sve krševi sa po 300.000km (ako imate "sreće") i mnogo više! To su uglavnom izraubovani automobili kojima tek sada počinju ozbiljni i veoma skupi kvarovi! Ako već morate polovan da kupujete, onda (ako vam auto zaista treba: kada pada kiša, sneg, hladno.. prevesti se, stići u pozorište, sastanak, itd čistih ruku i na vreme, odneti džak krompira, hranu iz supermarketa, decu na trening, izaći s devojkom, otputovati negde bezbedno i bez kvara - razumete??) 1. gledajte da je od pravog prvog vlasnika, i da nije bio havarisan, 2. da je prešao što manje kilometara 3. da je što mlađe godište 4. pa tek ako su ispunjeni SVI gore uslovi, onda gledajte i da ima digitalnu klimu, dugmiće na volanu i razne druge šarene cirkuse - jer kad ste u besparici (nemate za novo!) - glavno je dobiti pouzdan automobil koji ne traži skupe servise Naravno, ovo nije poruka klasičnim "Srbima" koji su gladni, na minimalcu, crnih noktiju od ulja, ali hoće "konje", bmw, audija..., te bar neki TDI sa crvenim D i I, razni bednici, kojima su važniji kožni volan i ekran u sredini nego da auto zimi upali ! To nisu ljudi kojima treba auto, to su iskompleksirani jadnici koji mašataju da budu "glavni" bar 1 vikend..
Vujadin
Sreda, 16. 11. 2016. 08:53h
neregistrovan korisnik
Девојка може да буде са села ал' ауто мора да буде из Немачке!!!
PanicMechanic
Utorak, 15. 11. 2016. 09:55h
neregistrovan korisnik
Од 25 наводно најпопуларнијих половњака, 25 су "Немци". Ха ха ха ха ха!!! Како да не...
cc
Ponedeljak, 14. 11. 2016. 17:37h
neregistrovan korisnik
Moras uzeti u obzir da je golf kao nov skuplji 3-5 hiljada eura od konkurencije sa nekom pristojnom opremom,sa jacim paketom opreme izadje jos skuplji...Jer vw papreno naplacuje dodatnu opremu...Ta razlika se kod polovnjaka istopi,tj nije 3-5 hiljada e i vise,vec hiljadu,hiljadu ipo eura...Sto odaje utisak da vw dobro drzi cenu.Pojam ''drzi'' je relativna stvar...