Automobilom na more: Tri puta za Crnu Goru, preko Žabljaka najbezbednije

Automobilom na more: Tri puta za Crnu Goru, preko Žabljaka najbezbednije

Mapa puta do mora u Crnoj Gori Pre nego što krenu na put automobilom za Crnu Goru vozači bi morali da se odluče za jednu od ove tri rute, informišu o eventualnim radovima na putevima... »

Poštovani čitaoci, ostavljanje komentara na vesti starije od 5 dana nije moguće.

Prijavi komentar

dusan
Četvrtak, 11. 07. 2013. 07:18h
neregistrovan korisnik
Možda je ipak bolje poći nekim četvrtim putem? Ja sam se sa ženom i četvoro dece na primer juče vratio iz Grčke, i bilo je nezaboravno.
Preporuka:
349
279
Odgovori

Prijavi komentar

BOX
Četvrtak, 11. 07. 2013. 09:05h
neregistrovan korisnik
@dusan : Sto mrzim ovakve pametnjakovice...
Preporuka:
372
211
Odgovori

Prijavi komentar

AlanFord
Četvrtak, 11. 07. 2013. 11:08h
neregistrovan korisnik
@BOX : Covek dobronamerno iznosi alternativni pravac. Nije zdravo mrzeti sagovornika svog.
Preporuka:
85
71
Odgovori

Prijavi komentar

BOX
Četvrtak, 11. 07. 2013. 22:29h
neregistrovan korisnik
@AlanFord : Nije u pitanju sagovornik, vec obican trol (prica o necemu sto nije tema), a takvih mi je na internetu pun... kofer! :)
Preporuka:
92
16
Odgovori

Prijavi komentar

ekonomista
Četvrtak, 11. 07. 2013. 09:06h
neregistrovan korisnik
@dusan : ova sitna raja navalila sa Grckom, mozda neko ima malo vise pa i dalje moze u Cg shvatite to...
Preporuka:
242
215
Odgovori

Prijavi komentar

jedino
Četvrtak, 11. 07. 2013. 10:00h
neregistrovan korisnik
@ekonomista : ako poludim mogu u CG..Toliki mazohista nisam.Prodavanje magle za velike pare je prolazilo za vreme sankcija sada morate da smislite nesto novo.A i kada vam je toliko elitna CG zasto uopste dolazite u jadni,siromasni Bg nikada mi nece biti jasno
Preporuka:
94
78
Odgovori

Prijavi komentar

Boban-
Četvrtak, 11. 07. 2013. 21:04h
neregistrovan korisnik
@jedino : A zasto onda uopste i komentarises nesto sto je vezano za CG a i ti sigurno nisi iz Beograda nego si u opancima stigao iz neke zabiti!!!!
Preporuka:
51
43
Odgovori

Prijavi komentar

pdf
Petak, 12. 07. 2013. 14:42h
neregistrovan korisnik
@Boban- : Bitno da ste vi iz beograda fensi...
Preporuka:
34
25
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Četvrtak, 11. 07. 2013. 10:09h
neregistrovan korisnik
@ekonomista : Nije stvar u novcu. Sustina je u tome da te u Grckoj mnogo vise postuju za tvoj novac!
Preporuka:
90
37
Odgovori

Prijavi komentar

AlanFord
Četvrtak, 11. 07. 2013. 11:04h
neregistrovan korisnik
@ekonomista : He, he, lep odmor krupnoj raji na Fekalija beach-u!
Preporuka:
70
50
Odgovori

Prijavi komentar

ferry
Petak, 12. 07. 2013. 09:41h
neregistrovan korisnik
@AlanFord : Tamo i dalje idu samo iz navike proste srbende koje ne znaju da beknu reč engleskog pa se plaše da odu na pravo more jer misle da će da se izgube ili šta već...
Preporuka:
47
60
Odgovori

Prijavi komentar

Nije-tako
Petak, 12. 07. 2013. 20:51h
neregistrovan korisnik
@ferry : To uopste nije tacno.Mi idemo ove godine u CG i ako znam (zamisli) pet stranih jezika,i ako smo obisli pola planete,i videli mnogo vise od tebe.Ne razumem cemu vredjanje i ponizavanje nasih ljudi koji su se odlucili na letovanje u Crnoj Gori?!
Preporuka:
106
17
Odgovori

Prijavi komentar

Dax
Četvrtak, 11. 07. 2013. 12:28h
neregistrovan korisnik
@ekonomista : Ko je tebi rekao da je CG najjeftinija? Mora da osim CG nikad nisi bio na nekom drugom mestu....
Preporuka:
36
48
Odgovori

Prijavi komentar

chiki
Četvrtak, 11. 07. 2013. 12:41h
neregistrovan korisnik
@ekonomista : imam ja malo vise i odoh u Spaniju, kakva cg kakvi bakraci
Preporuka:
65
33
Odgovori

Prijavi komentar

azrael
Četvrtak, 11. 07. 2013. 12:50h
neregistrovan korisnik
@ekonomista : Slabo se razumem u ekonomiju, pa ne shvatam poentu Vašeg komentara....
Preporuka:
27
11
Odgovori

Prijavi komentar

gedza
Četvrtak, 11. 07. 2013. 14:54h
neregistrovan korisnik
@ekonomista : cg...šta...taman bilo dzabe...ne hvala!!! ni u tranzitu...
Preporuka:
43
54
Odgovori

Prijavi komentar

rebro
Četvrtak, 11. 07. 2013. 16:57h
neregistrovan korisnik
@ekonomista : Ako imaš malo više onda odeš na Sejšele, Bali, Tajland, Kubu, Dominikanu a ne u CG. Tamo nema ničeg. Ima 3 ipo grada i desetak sela a Srbe mrze iz dna duše. Jedino ako si mazohista ideš u CG i naravno ako si Crnogorac. što je onda sasvim uredu. Za sve drugo najbolji je put koji je Dušan naveo. Pravac Grčka. Ja iz Praga odem u Grčku na Halkidiki, obiđem malo Sitoniju, obavezno provedem ceo dan u akvaparku u Solunu i obiđem Solun, čisto da vidim šta se promenilo jer tamo se selim iduće godine. U CG sam bio poslednji put pre 12 godina i tad su nas mrko gledali jer smo Srbi, zato više ne idem.
Preporuka:
65
122
Odgovori

Prijavi komentar

NY
Petak, 12. 07. 2013. 04:02h
neregistrovan korisnik
@rebro : "Oladite"sa takvim komentarima.Bio sam i na Kubi, Dominikani, Bahamima, Havjima i Meksiko (Cancun), Kostariki, Grckoj, Spaniji, CG, Hrvtaskoj, Tunisu, Egiptu, Bugarskoj, Francuskoj, Juznoj Africi, Turskoj i jos na 7-8 detinacija(ne, nije poneta da se "hvalim).Poneta je da sam naucio jedno, a to je da je najbolje tamo gdje si sa dobrim drustvom i ako je tako uvijek ces naci nacina da se zabavis i nadjes nesto interesantno.Apsolutno nije tacno da u Crnoj Gori mrze srbe, naprotiv ogroman broj gradjana CG gleda na srbe kao bracu, pa se manite te price koja zavadja dva bratska naroda, a to sto ima politicara koji "mute vodu"bilo je i ranije.Oni ce proci, a srbi i crnogorci ostaju.Neka ide svako tamo gdje zeli i neka prestanu ova glupa, besmislena, uvredljiva, prepucavanja o destinacijama za ljetovanje.valjda je poneta otici, odmoriti se, zabavite se malo i sl., a to mozes svugde, pa i u "potoku"kraj kuce, ako, ponavljam, imas drustvo i znas da se veselis.Budite dobro i bez mrznje.
Preporuka:
213
19
Odgovori

Prijavi komentar

Sladjana
Subota, 13. 07. 2013. 10:12h
neregistrovan korisnik
@NY : BRAVO
Preporuka:
41
1
Odgovori

Prijavi komentar

marko-martinovic
Petak, 12. 07. 2013. 04:33h
neregistrovan korisnik
@rebro : prijatelju,ti si gori od tih sto su te mrko gledali. ja sam iz NS, a i pricas gluposti,nema veze ta tvoja prica,to mi se nikad nije desilo. ja kao i svi ljudi kulturni idem gde mi se svidja. a da l ti znas da skoro svi djetici cim skupe 200/500 e idu da te pare potrose kod nas.BG/NS,a pored njihovog mora idu gde ih zezanje nosi kao sve normalne ljude. za mene . nek svako ide gde hoce a nemoj dirat bracu crnogorce,jer su to braca. a da se ogradim ima svugde kretena.
Preporuka:
86
14
Odgovori

Prijavi komentar

Sale
Ponedeljak, 15. 07. 2013. 01:46h
neregistrovan korisnik
@rebro : Gospodo,vi uplatite hotelski smestaj u CG pa cete onda zasigurno biti ispostovani za vas novac!Niko ne voli paradajiz turiste!Ja se u petak vratila iz CG i mogu vam reci da sam se divno provela I da su svi bili ljubazni!I da letovala sam ranijih godina I u Grckoj,Turskoj I Bugarskoj (ovde su najneljubazniji) I sjajno se provodila!
Preporuka:
28
13
Odgovori

Prijavi komentar

Mila
Četvrtak, 11. 07. 2013. 19:01h
neregistrovan korisnik
@ekonomista : Nije stvar u ceni nego u lepotama mora i plaza... U tome Grcka i CG ne mogu da se porede. CG uopste nije skupa, a krs je. Ne bih tamo vise isla pa da mi plate.
Preporuka:
48
62
Odgovori

Prijavi komentar

Bgd
Petak, 12. 07. 2013. 10:40h
neregistrovan korisnik
@Mila : CG ni slucajno nije krš. Sve zavisi koje mesto izabereš za letovanje. Probaj recimo regiju izmedju Bara i Ulcinja, npr. Kruče. Retko ćeš gde naći takvo prelepo i čisto more. Ili recimo Adu Bojanu, tj. samo ušće Bojane u more. Letovao sam na mnogo mesta, ali ovo je jedno od ubedljivo najlepših. Ako odeš u neko od popularnih letovališta (tipa Budva) u sred sezone, svuda će ti biti bezveze, i u Grčkoj, Španiji...
Preporuka:
66
13
Odgovori

Prijavi komentar

RTK
Petak, 12. 07. 2013. 11:51h
neregistrovan korisnik
@Mila : Eto Grčka je nizija. Sve ravnica do ravnice. Pa uživaj tamo i srećno ti bilo i beri kukuruz kao što si i navikla. . A u Crnoj Gori će ti platiti da više tamo ne ideš.
Preporuka:
30
27
Odgovori

Prijavi komentar

rebro
Četvrtak, 11. 07. 2013. 20:31h
neregistrovan korisnik
@ekonomista : Ako imaš malo više onda odeš na Sejšele, Bali, Tajland, Kubu, Dominikanu a ne u CG. Tamo nema ničeg. Ima 3 ipo grada i desetak sela a Srbe mrze iz dna duše. Jedino ako si mazohista ideš u CG i naravno ako si Crnogorac. što je onda sasvim uredu. Za sve drugo najbolji je put koji je Dušan naveo. Pravac Grčka. Ja iz Praga odem u Grčku na Halkidiki, obiđem malo Sitoniju, obavezno provedem ceo dan u akvaparku u Solunu i obiđem Solun, čisto da vidim šta se promenilo jer tamo se selim iduće godine. U CG sam bio poslednji put pre 12 godina i tad su nas mrko gledali jer smo Srbi, zato više ne idem.
Preporuka:
10
28
Odgovori

Prijavi komentar

Georgie
Četvrtak, 11. 07. 2013. 09:20h
neregistrovan korisnik
@dusan : Tačno tako Dušane.. ta maršuta je najbolja. :-) samo bi dodao da u povratku npr. sa Halkidikija možete preko Soluna i Edese skoknuti do Ohrida na par dana i vide
Preporuka:
148
116
Odgovori

Prijavi komentar

vazdanestosjereteauvjekdodjete
Četvrtak, 11. 07. 2013. 09:53h
neregistrovan korisnik
@Georgie : Dobro nam dosli!!!
Preporuka:
34
27
Odgovori

Prijavi komentar

vitabrevis
Četvrtak, 11. 07. 2013. 21:47h
neregistrovan korisnik
@vazdanestosjereteauvjekdo : Mi, ovde, razmenjujemo iskustva, misljenja, utiske... a, to sto neko govori ili prdi, to je vec stvar "obraza", kojim uglavnom, komunicira.
Preporuka:
16
6
Odgovori

Prijavi komentar

Stojko
Četvrtak, 11. 07. 2013. 12:37h
neregistrovan korisnik
@Georgie : Pa nema se para za Ohrid, potrosili smo svih 75€ na paradajz.
Preporuka:
42
9
Odgovori

Prijavi komentar

Floyd
Četvrtak, 11. 07. 2013. 10:26h
neregistrovan korisnik
@dusan : Veoma "duhovito"... Sto volim likove koji stave komentar koji nema ama bas nikakve veze sa temom. Kada bude tema - kojim putem za Grcku ili za XXXX, onda tu ima smisla da stavis svoj komentar, ovako, zaista je besmisleno.
Preporuka:
35
13
Odgovori

Prijavi komentar

bas-nas-briga
Četvrtak, 11. 07. 2013. 10:31h
neregistrovan korisnik
@dusan : Stvarno, i kakve to veze ima sa ovim tekstom. Koga briga gde si bio. Jos ako si bio na Halkidikiju ili okolini Paralije ba to zoves Grcka.......
Preporuka:
40
14
Odgovori

Prijavi komentar

Miki
Četvrtak, 11. 07. 2013. 10:53h
neregistrovan korisnik
@dusan : Ja Imam isto misljenje da je bolje negde otici nego u CG mogu samo rec da su mnogo neljubazni kada cuje gradjane iz Srbije
Preporuka:
23
42
Odgovori

Prijavi komentar

turisti
Četvrtak, 11. 07. 2013. 11:10h
neregistrovan korisnik
@dusan : Ljudi, znamo da je Grcko letovaliste uredjenije, da je to EU, da je verovatno i bezbednije, ali isto tako shvatite i da ima ljudi koji su isli u CG, Egipat, Grcku, Tursku, i opet nekad letuju u CG. Ja npr imam u CG neku rodbinu, usput i njih obidjem. A bio sam svuda, znam za mane crnogorskog turizma. Druga stvar, cak i ako eto prihvatimo da Grcka ima bolje more, znajte da sigurno Grcka nema nista ni priblizno kao sto je Zabljak i Durmitor, tako da putnik namernik moze i tu da ostane dan dva da vidi malo i planinu, nije more jedino za letnji turizam. Nemojte vise smarati sa tim. I eto ti si se vratio sa zenom i decom sa mora, uzivao si kazes, i odmah se nakacio na BLIC i saljes neke zajedljive komentare. Znamo mi svi koji letujemo u Cg za mane njihovog turizma, ali eto neko ide dole. Isto kao sto ja nikad necu razumeti ljude koji daju 500 evra za zimovanje na Kopaonik, ali eto idu ljudi, sta da se radi. Iako je u austrijskim Alpima jeftinije.
Preporuka:
91
20
Odgovori

Prijavi komentar

snobina
Četvrtak, 11. 07. 2013. 11:37h
neregistrovan korisnik
@dusan : i ja sam juce dosao sa havaja, al sam isao avionom. to je neverovatno bitno sad.
Preporuka:
48
7
Odgovori

Prijavi komentar

Ema
Četvrtak, 11. 07. 2013. 11:46h
neregistrovan korisnik
@dusan : E vala mi je milo cuti da ti imas sta pamtiti za vek vekova.
Preporuka:
22
7
Odgovori

Prijavi komentar

Riska
Četvrtak, 11. 07. 2013. 12:04h
neregistrovan korisnik
@dusan : Колико сте сморили са том причом, идите у Грчку, не у ЦГ. Нек свако иде где хоће.
Preporuka:
63
9
Odgovori

Prijavi komentar

Slavko
Četvrtak, 11. 07. 2013. 12:25h
neregistrovan korisnik
@dusan : Promasili ste temu. Tema je put u CG a ne negde drugo. Ako vas ne interesuje ova tema ne citajte, niko vas ne tera.
Preporuka:
59
8
Odgovori

Prijavi komentar

Scepo
Četvrtak, 11. 07. 2013. 12:29h
neregistrovan korisnik
@dusan : Woow!!!!! Ti mora da si strasno pametan...
Preporuka:
19
14
Odgovori

Prijavi komentar

Stojko
Četvrtak, 11. 07. 2013. 12:37h
neregistrovan korisnik
@dusan : I po cemu se razlikuje paradajz turizam u Grckoj od onog u CG?
Preporuka:
48
6
Odgovori

Prijavi komentar

TarmiRicmi
Četvrtak, 11. 07. 2013. 12:53h
neregistrovan korisnik
@dusan : Važno je proceniti koji put je najbezbedniji za ogromnu dobro obezbedjenu kolonu(da ne beže) u jednom smeru Srbija-Crna gora.To bi pomoglo srpski budžet i bezbednost.Pustite sad turizam možemo o tom posle kad se zaista otcepe.
Preporuka:
8
8
Odgovori

Prijavi komentar

ja
Četvrtak, 11. 07. 2013. 13:34h
neregistrovan korisnik
@dusan : ti si promasio temu
Preporuka:
18
3
Odgovori

Prijavi komentar

Sused
Četvrtak, 11. 07. 2013. 15:40h
neregistrovan korisnik
@dusan : Posebno Vasoj zeni je bilo nezaboravno :)
Preporuka:
26
4
Odgovori

Prijavi komentar

Jana
Četvrtak, 11. 07. 2013. 07:37h
neregistrovan korisnik
Pa zar nije put preko Bosne najbezbedniji? Ima li ko da me posavetuje?
Preporuka:
155
19
Odgovori

Prijavi komentar

Dzontra
Četvrtak, 11. 07. 2013. 09:30h
neregistrovan korisnik
@Jana : Idem godinama kroz Bosnu,put odlican,nema guzve.Kakvi sleperi? Sretnes par na putu od 400km,jedino put Foca,Gacko preko Tjentista i Cemernog je malo nezgodniji,nista u poredjenju sa ibarskom i kanjonom Morace. Tacno da crnogorci naplacuju 3eur putarinu ali toliko cete potrositi vise goriva cekajuci u kolonama i mrcvareci se na granici izmedju srb i cg. I konacno,preko Bosne je najkraci put do cg,mislim za beogradjane,vojvodjane...
Preporuka:
257
16
Odgovori

Prijavi komentar

vojvodina-u-srcu
Četvrtak, 11. 07. 2013. 10:58h
neregistrovan korisnik
@Dzontra : jeste najbolje preko Bosne, ali kad platim zeleni karton i pasoš za dete, to mi je ceo put preko Nikšića besplatno...tako da nemam izbor, putujem dva-tri sata duže, ali uštedim 5000 dinara, to je 70 litara gasa, a sa tim pređem preko 800km...
Preporuka:
37
8
Odgovori

Prijavi komentar

Jadranka-
Petak, 12. 07. 2013. 08:36h
neregistrovan korisnik
@vojvodina-u-srcu : Upravo tako.Racunica je tacna.Mi smo isli tim novim putem preko Niksica i Zabljaka,i put je odlican.Nije bilo guzve,a ustedeli smo koji dinar,da ne bi isli preko Bosne.U to naravno spada pasos,putarina i zeleni karton za kola,i naravno dva prelaska granice.
Preporuka:
16
3
Odgovori

Prijavi komentar

vozac
Četvrtak, 11. 07. 2013. 11:47h
neregistrovan korisnik
@Dzontra : A zeleni karton za bosnu nisi racunao u trosak?
Preporuka:
21
2
Odgovori

Prijavi komentar

nn
Četvrtak, 11. 07. 2013. 13:03h
neregistrovan korisnik
@Dzontra : Apsolutno tako... kroz Republiku Srpsku je najbrze, najbezbednije i najjeftinije, jer je najkrace i gorivo je jeftinije nego u Srbiji...
Preporuka:
31
5
Odgovori

Prijavi komentar

soferchina
Četvrtak, 11. 07. 2013. 21:00h
neregistrovan korisnik
@nn : Ko hoce da ustedi, moze i pre Foce da skrene ka Scepan Polju i nastavi ka Niksicu. Onda se iz Niksica spusti preko Podgorice za Budvu, Petrovac, Bar i Ulcinj ili novim putem preko Grahova na Boku Kotorsku. Put preko Scepan polja je uzak i asfalt je los, ali tih desetak kilometara moze da se prezivi. Posle je put veoma dobar, priroda je predivna i nema saobracajne policije da lovi na samo njima znanim razlozima za ogranicenja od 40-50 km na pravom putu van naseljenog mesta. Inace, Klasicna trasa kojom se ne ide preko Scepan polja nego preko Foce i Trebinja je idealna za one koji idu u Herceg Novi. Mislim da ce Republika Srpska vrlo brzo uvesti u saobracaj novi put od Tjentista ka Gacku, kojim se losa deonica preko Cemernog u potpunosti zaobilazi, skracuje se put nekih pola casa (ja proverio posto sam ilegalno prosao nezavrsenim putem). Put preko Zabljaka bih preporucio mazohistima, posto beskonacan broj krivina od Zabljaka do Pluzina ubija zelju ne samo za putovanjem nego i za zivotom.
Preporuka:
24
2
Odgovori

Prijavi komentar

lilit
Četvrtak, 11. 07. 2013. 14:13h
neregistrovan korisnik
@Dzontra : Svake godine putujem u Boku preko Bosne, najblize je preko prelaza Šepak kod Loznice, bar nama iz Srema i Mačve, potom Zvornik, Milići, Vlasenica, Han Pijesak ,Sokolac...I mogu reći da maršutu ne menjam. Jedina nezgodna deonica je kada se prođe Tjentište kod Čemernog, mada ko poznaje put, ni to nije problem. Očekuje se i neka nova saobraćajnica na tom delu. Put je dobar, neopterećen, policija u Bosni sjajna, kilometraža je kraća, gorivo jeftinije, a kafa na trgu u Trebinju nezamenjiv ugođaj. Pozdrav
Preporuka:
52
3
Odgovori

Prijavi komentar

3eura
Četvrtak, 11. 07. 2013. 15:42h
neregistrovan korisnik
@Dzontra : U Bileci skreni na izlazu(prije jezera) za Viluse(niksic-risan) prvo nema zastoja na granici a drugo izgradjena je nova dionica do Vilusa i sasvim novi put preko Grahovaspustanja u Boku u mjestu Lipci (desno kotor 20km lijevo HN isti oko 20km) probaj marsutu svidjet ce ti se! pozdrav
Preporuka:
35
2
Odgovori

Prijavi komentar

Anja
Četvrtak, 11. 07. 2013. 09:33h
neregistrovan korisnik
@Jana : najbolje je preko bosne. ne mora uopste da se ide na trebinje nego na scepan polje. tako je krace 100ak km. jedina losa deonica puta je samih 12 km pred granicni prelaz. ostalo je fantasticno i sto se tice predela i puta
Preporuka:
146
10
Odgovori

Prijavi komentar

ns
Četvrtak, 11. 07. 2013. 09:42h
neregistrovan korisnik
@Anja : Zavisi koje ti je odrediste,ne moze preko Scepan polja buti blize do HN,nego preko Trebinja
Preporuka:
17
2
Odgovori

Prijavi komentar

NSdjanka
Četvrtak, 11. 07. 2013. 13:13h
neregistrovan korisnik
@Anja : Mene odbija to sto moram da platim zeleni karton ako hocu preko Bosne!
Preporuka:
24
3
Odgovori

Prijavi komentar

nn
Subota, 13. 07. 2013. 11:38h
neregistrovan korisnik
@NSdjanka : U Srpskoj je zeleni karton 5 km, tj oko 250 dinara i ja ga uzmem prilikom registracuje. Ne znam koliko je u Srbiji ali to je manje od dve litre goriva?
Preporuka:
7
3
Odgovori

Prijavi komentar

Vozac
Četvrtak, 11. 07. 2013. 09:37h
neregistrovan korisnik
@Jana : Preko Bosne je najlepše, od 6. Avgusta se otvara novi put preko prevoja čemerno, skraćuje se put poprilično.
Preporuka:
154
10
Odgovori

Prijavi komentar

Da-ali
Četvrtak, 11. 07. 2013. 11:09h
neregistrovan korisnik
@Vozac : vam za BiH treba i zeleni karton....
Preporuka:
16
1
Odgovori

Prijavi komentar

2fast4u
Četvrtak, 11. 07. 2013. 09:47h
neregistrovan korisnik
@Jana : Prijatelju Grcka ti je najbezbednija u svakom pogledu.
Preporuka:
14
32
Odgovori

Prijavi komentar

branislav-bg
Četvrtak, 11. 07. 2013. 10:36h
neregistrovan korisnik
@Jana : Ako postujes zakon, vozis umerenom brzinom pridrzavajuci se ogranicenja ne postoji opasan put. Znaci koji god od ovih pravaca da odaberes samo pazljivo i neces imati problema. Inace put kroz Bosnu je najmanje opterecen kamionskim saobracajem i u dosta dobrom je stanju.
Preporuka:
34
6
Odgovori

Prijavi komentar

Gari
Petak, 12. 07. 2013. 14:25h
neregistrovan korisnik
@branislav-bg : Nisi bas u pravu - cak i ako postujes propise uvek se nadju budale iz suprotnog smera kojima se zuri a na nekim deonicama nemas gde iz svoje trake (posebno kroz kanjon). U takvim slucajevima su nesrece neminovne.
Preporuka:
12
1
Odgovori

Prijavi komentar

Slaven
Četvrtak, 11. 07. 2013. 11:07h
neregistrovan korisnik
@Jana : Put preko BiH je sigurno najbolji za Cg primorije. Imas dve varijante, da ides ibarskom magistralom i dalje preko Visegrada, Gacka i Trebinja ili ako ne volis ibarsku mozes preko Sapca, Zvornika, Rogatice. Put preko Zvornika je po meni najbolji jer jnema guzve u saobracaju. Iz Bg do HN imas oko 530 km, a ovi na sajtu Moj auto sto lupaju kilometraze to je druga stvar. I kada ides preko Visegrada kilometraza je skoro identicna. Ako volis nesto da vidis dok putujes imas varijantu da ides preko etno sela Stanisici u Bijeljini i dalje preko Zvornika, dalje je za otprilike 30 km, a u povratku mozes preko Visegrada da se vidi Andrica grad pa Kustino etno selo Mecavnik. Mozes da kombinujes, kilometraza je skoro ista. Ako se odlucis na put cuvaj se policije u Gorazdu i strogo se pridrzavaj ogranicenja. Dalje put preko Cemerna je malo uzi i krivudav, ali nije strasno. Od Gacka do granice je odlican put. Kad predjes Cg granicu ceka naplatna rampa gde naplacuju 3 evra za nekih 13 km puta koji su prosirili pa ga tretiraju kao ... Nadam se da je bilo od pomoci.
Preporuka:
23
5
Odgovori

Prijavi komentar

jeca
Četvrtak, 11. 07. 2013. 11:56h
neregistrovan korisnik
@Jana : mi smo isli preko Bosne, i radili su jednu deonicu, a vratili se preko Zabljaka i odlican je put. ja savetujem Zabljak.
Preporuka:
19
5
Odgovori

Prijavi komentar

upravo
Četvrtak, 11. 07. 2013. 12:08h
neregistrovan korisnik
@Jana : trenutno sam u hg dosao sam preko zabljaka... najbolji put..bez guzve...
Preporuka:
19
5
Odgovori

Prijavi komentar

profesionalni-vozac
Četvrtak, 11. 07. 2013. 12:57h
neregistrovan korisnik
@Jana : Jana, iz iskustva- Zabljak- provereno! Srecan put..
Preporuka:
18
3
Odgovori

Prijavi komentar

kg
Četvrtak, 11. 07. 2013. 14:04h
neregistrovan korisnik
@Jana : preko Zabljaka najbolji provereno svake godine idem bar tri puta
Preporuka:
15
3
Odgovori

Prijavi komentar

mirko
Četvrtak, 11. 07. 2013. 23:54h
neregistrovan korisnik
@kg : Prosle godine preko Zabljaka se vracao, ali brate mnogo krivina jedna deonica ne mozes vise od 30 da ides ipak nije opasno kao kanjon morace , znaci gde je dobro pici do zabljaka i posle Niksica ali izmedju nije mozda sve ali katastrofa samo polako
Preporuka:
4
1
Odgovori

Prijavi komentar

Cages
Četvrtak, 11. 07. 2013. 15:26h
neregistrovan korisnik
@Jana : Nije,ubedljivo najbolji put je Žabljak,Nikšić,more. Vratio sam se pre par dana i od Bokokotorskog zaliva do Smed Palanke tačno 450km. Plus nema toliko gužve kao kroz kanjon Morače (kojim smo otišli na more).
Preporuka:
19
2
Odgovori

Prijavi komentar

NjaboljaMarsuta
Četvrtak, 11. 07. 2013. 15:38h
neregistrovan korisnik
@Jana : Krenes iz Bg ili NS preko Rume ,Sapca,prema Loznici i prije Loznice predjes na Sepak(Republika Srpska) zatim Zvornik, Vlasenica, Preko Romanije ravne i Sokoca do Rogatice dalje produzis do Ustiprace i tu preko Gorazda krenes za Focu zatim Sutjeska, Gacko i Bileca i tu na izlazu skrenes za Viluse ,Grahovo(ne ides preko Trebinja) i spustis se u Boku u mjesto Lipci ! skrenes lijevo za Risan , Kotor , Budvu a desno je za Herceg Novi . (od BG do HN ovim putem ima 540km) samo da napomenem da je i gorivo u Republici Srpskoj jeftinije. Put je odlican jedino je malo uzi izmedju Sutjeske i Cemernog oko 7km obilaznice. p.s.isao sam svim opisanim marsutama ali ova je definitivno najbolja
Preporuka:
26
2
Odgovori

Prijavi komentar

MonteBu2
Četvrtak, 11. 07. 2013. 18:38h
neregistrovan korisnik
@Jana : Najbezbjedniji put po meni je preko RS, na Scepan polje, pa na Niksic, i onda imate izbor..Za Podgoricu ili preko Grahova(novi put) koji vodi pravo do Risna. Tako da tuda valja ici vise onima koji borave u zalivu. A sad jos nesto. Ubijedjen sam da polivija kaznjava sve one koji prave prekrsaje.Pa vam toplo savjetujem da pazite i nece biti problema.. Sto se tice Budve, vjerujte mi jeste skupo, ali nista pretjerano, nek vam asocijacija bude BG, iste su cijene..Toplo savjetujem Sutomore. Cije su 30-40% nize nego u Bd, mozda za nijansu losije plaze, ali, vjerujte ludi provodi. Takodje cu vam reci, da su cijene smjestaja nize nego ikad, a ponuda nikad raznovrsnija.. Ima za svaciji dzep. Idemo sad svi zajedno: "Nidje tako vedrih noci, nidje tako rujne zore. Nidje nebo nije plavo, kao iznad Crne Gore" Dobro nam dosli, braco! :))
Preporuka:
49
6
Odgovori

Prijavi komentar

Bg
Četvrtak, 11. 07. 2013. 07:38h
neregistrovan korisnik
Kao i uvek preko Republike Srpske.
Preporuka:
240
34
Odgovori

Prijavi komentar

bolivar
Četvrtak, 11. 07. 2013. 07:47h
neregistrovan korisnik
Put od Visegrada do Foce je toliko "uzak" da se moze voziti 120 km/h.Put je kvalitetniji od prve dve varijante 5 puta.
Preporuka:
195
16
Odgovori

Prijavi komentar

dranders
Četvrtak, 11. 07. 2013. 10:53h
neregistrovan korisnik
@bolivar : tacno tako...vozite tu deonicu slobodno 90km/h ali ne brzeee jer ima radara skoro svaki dan...vrhhh put
Preporuka:
13
2
Odgovori

Prijavi komentar

Skemi
Četvrtak, 11. 07. 2013. 11:33h
neregistrovan korisnik
@bolivar : Ako si iz Bg i hoces da ide preko Bosne,nemoj da ides Ibarskom pa prema Visegradu,nego idi auto-putem za Zg do Rume,pa se iskljuci prema Sabcu,i nastavi do Loznice,tu predji u BIH,onda ides na Zvornik,Vlasenicu,Han pijesak,Sokolac,Gorazde,i odatle ides istim putem kao da si isao na Visegrad,put je odlican,nema apsolutno nikave guzve,benzin je u tom delu kad iz Srb predje u Bih najeftiniji na celom Balkanu,nema milicije,a i predeli uz Drinu su fenomenalni.ps ako me poslusas neces pogresiti
Preporuka:
25
2
Odgovori

Prijavi komentar

mile-
Četvrtak, 11. 07. 2013. 16:50h
neregistrovan korisnik
@bolivar : bravo u pravu si
Preporuka:
9
1
Odgovori

Prijavi komentar

Dragan
Četvrtak, 11. 07. 2013. 07:52h
neregistrovan korisnik
Stalno se pitam zasto ljudi idu tamo ,pa kada vidim da u sred gradjanskog rata idu i u Egipat vidim da vlada neka epidemija nerazuma. Crna Gora je visoko rizicna zemlja sa visokim cenama, krajnje neljubaznim domacinima, policijom koja vas us put obavezno reketira (posebno u povratku),bez vode i sa kanalizacijom koja se uliva na plaze.Uz to treba pridodati da su putevi do tamo jedni od najopasnijih kojima cete u zivotu voziti.
Preporuka:
243
252
Odgovori

Prijavi komentar

Bojan
Četvrtak, 11. 07. 2013. 09:03h
neregistrovan korisnik
@Dragan : nemas pojma, ja sam juce dosao iz Budve prelijepo bilo plaze Mogren preciste ribice oko tebe dok pkivis ma milina... ljubaznost se dosta popravila.
Preporuka:
188
185
Odgovori

Prijavi komentar

Nemanja
Četvrtak, 11. 07. 2013. 09:06h
neregistrovan korisnik
@Bojan : I ja sam dosao iz Petrovca, i bolje da ne pricam kakav haos je bio :(((
Preporuka:
172
61
Odgovori

Prijavi komentar

Stevan
Četvrtak, 11. 07. 2013. 10:30h
neregistrovan korisnik
@Nemanja : Ja stvarno ne znam da li smo bili u istom Petrovcu posto u ovom gde sam ja, sve je sjajno. Prelepe plaze (pogotovo Lucice), cista voda, lepo vreme, domacini ljubazni, hrana mmm. Sve u svemu sjajno. A cene (u restoranima i prodavnicama) kao u Srbiji, pa sve i da nisu iste cene ipak je letovaliste. Petrovac je i inace malo skuplje mesto od ostalih na primorju i to je odavno poznato. Generalno, meni se vise svidja Grcka, ali treba reci da je Petrovac sjajno mesto za odmor.
Preporuka:
44
11
Odgovori

Prijavi komentar

tri-srca-junacka
Četvrtak, 11. 07. 2013. 09:25h
neregistrovan korisnik
@Bojan : ti si garant crnogorac kad pravis takvu reklamu.
Preporuka:
155
69
Odgovori

Prijavi komentar

bd
Četvrtak, 11. 07. 2013. 14:25h
neregistrovan korisnik
@tri-srca-junacka : A jesu li svi grci sto i na vest o Crnoj Gori pominju Grcku? Ko ode na odmor da se odmori, tome je svugde lepo.Ko ode na odmor da gleda sta ce mu lose biti i da nalazi mane taj se nece dobro provesti pa ne znam gde da ode...
Preporuka:
36
5
Odgovori

Prijavi komentar

Salakomikk
Četvrtak, 11. 07. 2013. 10:43h
neregistrovan korisnik
@Bojan : A, ako imas srece da te ne portrefi neki zalutali metak tokom vecernjeg izlaska, milina je jos veca!!!!!
Preporuka:
10
22
Odgovori

Prijavi komentar

Pera
Četvrtak, 11. 07. 2013. 10:55h
neregistrovan korisnik
@Bojan : I sta kazes, "prelijepo" je u Crnoj Gori?
Preporuka:
9
19
Odgovori

Prijavi komentar

Zli-jezici
Četvrtak, 11. 07. 2013. 09:24h
neregistrovan korisnik
@Dragan : Kad je neko pakostan onda se on odlikuje svojim zlobom! Cega se pametan stidi time se zlobni ponose!
Preporuka:
102
23
Odgovori

Prijavi komentar

Anja
Četvrtak, 11. 07. 2013. 09:35h
neregistrovan korisnik
@Dragan : jedino si upravu za policiju. vratila sam se iz sutomora pre dva dana, samo cu ti reci da su cene nize od beogradskih i mozes da probas sta god ti padne napamet, a da ne strahujes.
Preporuka:
138
23
Odgovori

Prijavi komentar

Dule-HN
Četvrtak, 11. 07. 2013. 09:46h
neregistrovan korisnik
@Dragan : Aj ne laži!
Preporuka:
7
16
Odgovori

Prijavi komentar

eko
Četvrtak, 11. 07. 2013. 10:27h
neregistrovan korisnik
@Dragan : U CG na more više nikada,taman da mi je sve džabe.Slovenija,tačnije Piran,Izola ili Koper su institucija za celu Crnu Goru.
Preporuka:
8
36
Odgovori

Prijavi komentar

Bojana
Četvrtak, 11. 07. 2013. 11:11h
neregistrovan korisnik
@Dragan : Kad si ti to poslednji put bio u Cg? i gde si bio? zivo me zanima!!!
Preporuka:
28
3
Odgovori

Prijavi komentar

Dax
Četvrtak, 11. 07. 2013. 12:31h
neregistrovan korisnik
@Dragan : 100% tacno.Ovi sto ti lupaju minuse su verovatno paradajz turisti ...Ogromna zabluda je da ce te jeftinije proci u CG nego u recimo Turskoj ili Grckoj....Idite ljudi bar jednom na neko drugo mesto osim CG pa komentarisite....
Preporuka:
7
34
Odgovori

Prijavi komentar

Mrki
Četvrtak, 11. 07. 2013. 14:04h
neregistrovan korisnik
@Dragan : E moj druze, da imam para i zivim u Nemackoj isao bih ja i u Dubai, ali kad se nema Crna Gora najbolje resenje.
Preporuka:
28
6
Odgovori

Prijavi komentar

Psihijatar
Četvrtak, 11. 07. 2013. 15:01h
neregistrovan korisnik
@Dragan : Ti treba hitno da se javiš nekom stručnjaku, nešto sa tobom nije u najboljem redu. Ovo je dobronameran savet.
Preporuka:
10
8
Odgovori

Prijavi komentar

hahaha
Četvrtak, 11. 07. 2013. 15:10h
neregistrovan korisnik
@Dragan : Nemas pojma.
Preporuka:
8
4
Odgovori

Prijavi komentar

Marko
Četvrtak, 11. 07. 2013. 07:53h
neregistrovan korisnik
Ne mora se ici Ibarskom magistralom iz Beograda, postoji i drugi manje prometan put a to je Obrenovac-Ub-Mionica-Divcibare i izbegnuta je najprometnija trasa, a svima preporucujem put preko Bosne jer je priroda savrsena a i nema puno saobracaja ni slepera,a put je dobar,jedino gde treba obratiti paznju je brzina i to oko Gacka i Bilece, jer je ogranicenje 50-60 a neko je poskidao znakove(iz iskustva), srecan put
Preporuka:
137
4
Odgovori

Prijavi komentar

BaxNK
Četvrtak, 11. 07. 2013. 10:38h
neregistrovan korisnik
@Marko : Ljudi, o kakvoj Bosni vi pricate, jest li uopste vozili novim putem preko Zabljaka i Niksica do Risna...? I pricate o predjelima, ovamo Durmitor i Boka kotorska na dlanu..... Svasta stvarno vas ne kapiram kad uporedjujete neuporedivo!
Preporuka:
18
15
Odgovori

Prijavi komentar

dranders
Četvrtak, 11. 07. 2013. 10:56h
neregistrovan korisnik
@Marko : a tom dijelu Bileca Gacko samo je radar cesto u selu Stepen i bukvalno nigdje vise..idem vrlooo cesto pa znam...ostali dio puta sjaaajannn mozete voziti ladno 100km/h bez bojazni...skoro da auta nema
Preporuka:
15
1
Odgovori

Prijavi komentar

Draga
Četvrtak, 11. 07. 2013. 07:59h
neregistrovan korisnik
aha! Dizel je 1.24 hahah
Preporuka:
43
6
Odgovori

Prijavi komentar

Igor
Četvrtak, 11. 07. 2013. 08:03h
neregistrovan korisnik
Koga bre interesuje put do CG. Ko je bre lud dole da ide dole osim ako nema rodbinu il vikendicu. Ma taman da mi plate nebi išao. Ej bre pored Grčke i Hrvatske neko ide u CG.
Preporuka:
151
313
Odgovori

Prijavi komentar

Srdjan
Četvrtak, 11. 07. 2013. 09:49h
neregistrovan korisnik
@Igor : Hrvatske??
Preporuka:
35
17
Odgovori

Prijavi komentar

AFC
Petak, 12. 07. 2013. 10:17h
neregistrovan korisnik
@Srdjan : Da, Hrvatske! Split, Dubrovnik, Rovinj, nikad mi lepše nije bilo! U cg ni da oni meni plate!
Preporuka:
6
30
Odgovori

Prijavi komentar

Dule-HN
Četvrtak, 11. 07. 2013. 09:50h
neregistrovan korisnik
@Igor : Evo odoh do plaze i svakog kog cujem da prica ekavicu cu da pitam zasto je dosao pored Grcke i Turske. Ni meni nije jasno po ovim vasim komentarima, a toliko srpskih turista ima u Grckoj da cas nema ni u jednoj njihovoh statistici o broju posjeta!
Preporuka:
23
9
Odgovori

Prijavi komentar

zemunac
Četvrtak, 11. 07. 2013. 10:10h
neregistrovan korisnik
@Igor : E bravo,svaka ti je na mestu,ja sam davne 2005 zavrsio sa cg,a imam kucu tamo,hvala lepo...
Preporuka:
10
26
Odgovori

Prijavi komentar

ivan
Četvrtak, 11. 07. 2013. 11:18h
neregistrovan korisnik
@Igor : Pa malo se raspitaj naokolo i vidi koliko ljudi po Srbiji ima poreklo odozdo, ili po majci ili po ocu ili po oba roditelja. A sam si rekao "osim ako nema rodbinu". Tako da eto ti odgovora. Suvisan komnetar.
Preporuka:
12
4
Odgovori

Prijavi komentar

Veteran
Četvrtak, 11. 07. 2013. 08:03h
neregistrovan korisnik
Put preko Zabjaka je super. Ali ne znam otkud vasem novinaru da je put Visegrad - Foca crna tacka. To je put bolji od svih magistralnih puteva u Srbiji. Na marsuti za more preko Republike Srpske los je put od Broda do Gacka tj deonica Cemerno i od Broda do Scepan Polja.
Preporuka:
174
5
Odgovori

Prijavi komentar

Stevan
Četvrtak, 11. 07. 2013. 16:14h
neregistrovan korisnik
@Veteran : Kuda da rutiram navigaciju od Petrovca do Sapca preko Zabljaka?
Preporuka:
2
8
Odgovori

Prijavi komentar

w
Petak, 12. 07. 2013. 00:44h
neregistrovan korisnik
@Stevan : Loznica - Mali Zvornik - Ljubovija - sad biraj hoćeš li u B. Baštu pa preko Tare ili na Kadinjaču, pa Užice - Zlatibor - Nova Varoš - Prijepolje. E u Prijepolju gledaj signalizaciju i prati putokaz ka Pljevljima i to te vodi na granični prelaz Jabuka. I obavezno polako jer je neko čudno skretanje na levo, pa most (ili vijadukt kako god) koji te vodi na desnu stranu. I imaš dva ili tri skretanja, pa koje nabodeš. Posle imap uspon do granice, pa se spuštaš u Pljevlje i to je najružniji deo zbog kamenoloma gde ne znaš da li je magla ilio prašina ali je tu uvek. Onda imaš Žabljak, tu pauza obavezno prošetaj pored Crnog jezera (1 eur je ulazak u NP Durmitor), a ako imaš vremena obidji i neko od ostalih jezera. Ja sam prošle godine podigao šator pored Zminjeg jezera i bio je prelepo. Posle toga Šavnik (jad i beda, ali imaju registarsku oznaku) - Nikšić - Podgorica - Vir Pazar - tunel Sozina...
Preporuka:
4
3
Odgovori

Prijavi komentar

ja
Četvrtak, 11. 07. 2013. 08:04h
neregistrovan korisnik
Mnogo netacnih informacija u ovom tekstu, konkretno za put preko bih. Put od visegrada do foce je najbolja dionica puta od svih ovdje nabrojenih, sirok, obiljezen i bez ijedne rupe, i a o problemu sa sleperima nema ni govora. Problrmaticna dionica je od foce do gacka koja je malo uza i ima 7,5km bas lose privremene ssobracajnice. Crnogorskih 3e mozete i zaobici, nije to jedini put.
Preporuka:
136
3
Odgovori

Prijavi komentar

dr
Četvrtak, 11. 07. 2013. 08:10h
neregistrovan korisnik
Problemi na putu: nema stajalista za autobuse pa autobusi stoje na kolovozu, kruzni tok nije osvetljen, znaci su kasno postavljeni... Verovatno nema para da se ovakve stvari isprave. Ili nema dobre volje?
Preporuka:
56
7
Odgovori

Prijavi komentar

GM
Četvrtak, 11. 07. 2013. 10:55h
neregistrovan korisnik
@dr : I stalno pricaju kako ljudski zivot nema cenu!E pa ima,dva-tri kamiona asfalta I par bandera!Inace nemojte da zaboravite da vam za decu u BIH treba pasos(pa ko nema...) I zeleni karton 3000!Preko Zabljaka,pa lagano!Lep odmor svima!
Preporuka:
12
6
Odgovori

Prijavi komentar

Rada
Četvrtak, 11. 07. 2013. 08:14h
neregistrovan korisnik
Stvarno je najbezbednije preko Zabljaka do Niksica i Risana. Put sirok, nema kamiona i autobusa,nema guzve, samo treba imati auto koji dobro ,,vuche,, jer je na Durmitoru uspon i penjanje kao na visespratnicu, krivina za krivinom a nigde mesta sa strane za zaustavljanje i odmor.
Preporuka:
115
10
Odgovori

Prijavi komentar

SASA
Četvrtak, 11. 07. 2013. 09:23h
neregistrovan korisnik
@Rada : Sve je tacno, samo da dodam, ne daj Boze da ti auto stane na toj deonici. Samo medved i orao mogu da ti pomognu....
Preporuka:
170
16
Odgovori

Prijavi komentar

bg
Četvrtak, 11. 07. 2013. 10:32h
neregistrovan korisnik
@Rada : nije to durmitor,ti je uspon iznad Savn
Preporuka:
6
2
Odgovori

Prijavi komentar

Miroslav
Četvrtak, 11. 07. 2013. 15:25h
neregistrovan korisnik
@Rada : Ja išao Kliom 1.2 prošlog leta i najnormalnije stigao. Na deonici sa serpentinama sam propuštao brže i jače automobile da ne zadržavam. Vremenski, put kroz CG traje i pored odličnog puta ali nam je stvarno bilo zanimljivo putovanje sa sve pauzom od sat vremena na mostu Đurđevića Tara. Obično letujem u Boki i ovaj put je za tu destinaciju prva liga. Za Grčku, bože zdravlja, neke od sledećih godina mada ja ni u CG nisam imao problema.
Preporuka:
36
0
Odgovori

Prijavi komentar

vuk95
Četvrtak, 11. 07. 2013. 08:15h
neregistrovan korisnik
mislim da će mnogo bolji put biti preko Bosne i Hercegovine jer će se Čemerno izbjeći tunelima i mostovima jedino će put Foča Tjentište biti kao krizno a može se zaobići i plaćanje putarine od Trebinja do Herceg Novog kod Bileće ima prelaz za Crnu Goru a novi put Vilusi Risanj je urađen mnogo je dobar od mora kada ideš prema unutrašnjosti uz brdo su urađene dvije trake u jednom smjeru.
Preporuka:
64
2
Odgovori

Prijavi komentar

ispravka
Četvrtak, 11. 07. 2013. 08:19h
neregistrovan korisnik
Od Foče do Gacka je los put preko Tjentista, a i tu ce do kraja mjeseca biti puštena nova dionica sa tunelima i put biti skraćen za dvadesetak km, ostalo je u redu a ne kako ste vi napisali od Višegrada do Foče, taj put ne moze biti bolji i nikada nema gužve
Preporuka:
77
3
Odgovori

Prijavi komentar

trica
Četvrtak, 11. 07. 2013. 08:22h
neregistrovan korisnik
Trebali ste navesti da je otvoren novi put za more iz Republike Srpske u Crnu Goru, gdje se ne ide na Trebinje, već se kod Bileće odvaja za Nikšić i preko Vilusa i Grahova spušta u Risan. Put je urađen na novo, širok je, i ne plaća se ništa, i skoro isto ima kilometara kao i da se ide na Trebinje. I ta tri evra naplaćuju crnogorci a ne mi :)
Preporuka:
141
5
Odgovori

Prijavi komentar

Nemanja
Četvrtak, 11. 07. 2013. 09:09h
neregistrovan korisnik
@trica : Nije ni receno da naplacujete vi, vama svaka cast ;)
Preporuka:
98
3
Odgovori

Prijavi komentar

Drasko
Četvrtak, 11. 07. 2013. 10:01h
neregistrovan korisnik
@Nemanja : Privatnik je pravio deonicu i dobio je da naplaćuje putarinu,ne znam koji vremenski period.
Preporuka:
10
0
Odgovori

Prijavi komentar

Neko
Četvrtak, 11. 07. 2013. 12:36h
neregistrovan korisnik
@Nemanja : To naplacuje Beogradska firma "Univerzal Holding"...
Preporuka:
18
0
Odgovori

Prijavi komentar

brav
Četvrtak, 11. 07. 2013. 10:25h
neregistrovan korisnik
@trica : ta tri eVra ne naplacuju Crnogorci nego lokalna vlast u HN koja je u koncesiju dala taj put. Posto lokalnu vlast drze Trebinjci i izbjeglice mora da su to uradili da im sunarodnici ne dolaze i ugrozavaju radna mjesta
Preporuka:
6
9
Odgovori

Prijavi komentar

Bax-NK
Četvrtak, 11. 07. 2013. 10:44h
neregistrovan korisnik
@trica : FYI - putarina se ne placa nama Crnogorcima nego koncesionaru-koji je jedna od najbogatijih firmi na balkanu i iz Beograda je... A bolje bi bio da je nama, ionako nemamo ljeba da jedemo... ;-)
Preporuka:
19
2
Odgovori

Prijavi komentar

britva
Četvrtak, 11. 07. 2013. 10:52h
neregistrovan korisnik
@trica : ta 3 € naplacuje firma iz kraljeva koja je gradila put i ima koncesiju 30 g
Preporuka:
8
2
Odgovori

Prijavi komentar

ns
Četvrtak, 11. 07. 2013. 08:25h
neregistrovan korisnik
godinama idem preko Bosne,nije vrhunski put,al poznajem ga pa mi je lakse,krace jeako se ide na stranu Herceg Novog,sa policajcima ako zatreba uvek se lakse dogovoriti...uglavnom idem preko Sokolca,Gorazda i Srbinja,ponekad preko B.Baste,Visegrada,pa onda opet gorazde...jednom sam isao i na Sarajevo,Mostar (jako dobar put) pa Nevesinje,Gacko,Trebinje,malo duze,ali jako zanimljiv put
Preporuka:
67
4
Odgovori

Prijavi komentar

rade
Četvrtak, 11. 07. 2013. 08:26h
neregistrovan korisnik
najbolji put za more je beograd-sabac-loznica-zvornik-sokolac-gorazde-foca-gacko-bileca-risan-kotor -budva. jedina losa relacija je foca-gacko preko cemernog i tjentista. u bileci se prati znak za niksic, pa kad se predje u cg posle nekih 15-20 km ima skretanje kotor,nerceg novi. malo je duzi ovaj put ali izbegavate ibarsku i kanjon morace, put kroz bosnu preko romanije je odlican,i pust sabac-loznica kao i sve kroz crnu goru potpuno nov put. jedina mana je policija koje ima dosta kroz bosnu. pozdrav
Preporuka:
73
6
Odgovori

Prijavi komentar

aca
Četvrtak, 11. 07. 2013. 08:41h
neregistrovan korisnik
Veću dezinformaciju nisam čuo da je put od Višegrada do Foče uzak i pun šlepera,prolazim tim putem bar pet puta godišnje, na tom delu mogu tri autobusa da se mimoiđu,a do Trebinja ne znam dal preteknem dva-tri veća vozila,gužve nema na .ranici se ne čeka,a za ta 3 eura ste u pravu
Preporuka:
62
2
Odgovori

Prijavi komentar

vladimir100
Četvrtak, 11. 07. 2013. 08:41h
neregistrovan korisnik
Moja preporuka put Beograd,Lajkovac,Nepricava,Mionica,Divcibare,Pozega,Zlatibor I dalje putem po zelji uz postovanje ogranicenja brzine I uslova na putu.Polako,da saputnici uzivaju u lepotama Srbije.
Preporuka:
47
11
Odgovori

Prijavi komentar

EmirBerlin
Četvrtak, 11. 07. 2013. 08:43h
neregistrovan korisnik
Crne tacke. Put od bilo koje tacke iz Srbije do bilo koje tacke u CG.
Preporuka:
59
29
Odgovori

Prijavi komentar

lol
Četvrtak, 11. 07. 2013. 08:53h
neregistrovan korisnik
takođe dobra ruta je: beograd-Šabac-Loznica-zvornik-vlasenica-rogatica-foca-cemerno-bileca-gacko -trebinje-herceg novi....
Preporuka:
50
1
Odgovori

Prijavi komentar

Ivan
Četvrtak, 11. 07. 2013. 08:56h
neregistrovan korisnik
Juce sam dosao u CG preko Bosne. NS-SA-LO-Sepak- Zvornik- Foca - Cemerno - Trebinje - HN. Ovo je po meni daleko najbolja ruta. Guzve maltene nema, lagano se vozi, put odlican, Romanija i Sutjeska za uzivanje. Najlosija deonica je Cemerno ali se brzo prelazi jer guzve nema. Sreo sam 2 vozila u susret u 10 ujutru. Losa strana je sto ima mnogo krivina pa treba biti odmoran i pazljiv i ne zuriti nigde (idete na odmor). Moja preporuka je da sipate negde pre ulaska u BIH jer nema mnogo pumpi a i ne isplati se da zbog 10rsd razlike dobijete i vodu u gorivu na privatnim(malim) pumpama. I nemojte pratiti Gugl mape da Vas ne navuce u neku vuko*ebinu jer on rutira najkraci (ne najbrzi) put. Pored navigacije sa kojom nema zime i najobicnija mapa radi posao jer se do dole vozi magistralnim putevima M-19 i M-20 pa samo pracenje znakova na putu ce vas dovesti do HN. I na kraju, ne gledajte da li je 480 ili 500km deonica, koga briga. Idete na odmor, ne zurite..
Preporuka:
114
5
Odgovori

Prijavi komentar

Duff
Četvrtak, 11. 07. 2013. 09:30h
neregistrovan korisnik
@Ivan : Tamo je na NIS-ovim pumpama gorivo 1,05 evra, a ne vjerujem da je razlika u kvalitetu goriva medju pupmapa neka...
Preporuka:
31
2
Odgovori

Prijavi komentar

Ivan
Četvrtak, 11. 07. 2013. 10:06h
neregistrovan korisnik
@Duff : Na dve koje sam ja video, evro gorivo je bilo 2.40km pa ti racunaj.
Preporuka:
6
0
Odgovori

Prijavi komentar

j
Četvrtak, 11. 07. 2013. 11:23h
neregistrovan korisnik
@Ivan : Ma cim predjes u Bosnu imas pumpe na Sepku i par kilometara prama BN gde cela Loznica se snabdeva i imas u Zorniku!Primaju sve valute!
Preporuka:
8
0
Odgovori

Prijavi komentar

Hz
Četvrtak, 11. 07. 2013. 08:56h
neregistrovan korisnik
"Crne Tacke: deonica od Višegrada do Foče" Nije od Visegrada do Foce, vec od Foce do Gacka (Cemerno).
Preporuka:
37
1
Odgovori

Prijavi komentar

sova
Četvrtak, 11. 07. 2013. 08:58h
neregistrovan korisnik
Imate jos jedan pravac preko Bosne. Od Visegrada do Foce, pa skrenete na granicni prelaz Hum - Scepan polje (put za Niksic), ne placa se ulazak u Cg. Ja bih svuda samo ne preko kanjona Morace. Nekako me taj kanjon asocira na nesrecu. A preko Bosne imate priliku da svratite u Drvengrad, Andricgrad, Tjentiste, jednostavno ima sta da se vidi, u odnosu na kanjon Morace. p.s. svrha putovanja nije da se sto pre stigne na more, vec da se i uziva u tom putovanju sa kratkim zadrzavanjima na nekim mestima :)
Preporuka:
58
4
Odgovori

Prijavi komentar

w
Petak, 12. 07. 2013. 00:53h
neregistrovan korisnik
@sova : Ne razumem tvoj komentar. Bolji ti je da ideš od Foče do Šćepan polja nego kanjonom Morače??? Put na kojem biciklo i auto ne mogu da se miomidju, a ispred tebe znak za suženje kolovoza. Most posle granice drveni u "Ko to tamo peva" stilu. Do 10ak puta godišnje idem svim pravcima ka CG i volim da koristim tu deonicu, ali je kanjon Morače mnogo bezbedniji i sredjeniji put nego tih 20ak km od Foče do Šćepan Polja
Preporuka:
4
0
Odgovori

Prijavi komentar

xhevad-
Četvrtak, 11. 07. 2013. 09:01h
neregistrovan korisnik
ja ne znam zasto se zaobilazi kosovo od pristine preko albanije do granice sa crnom gorom je autoput pa je bolje da se ide ovim pravcem.
Preporuka:
39
78
Odgovori

Prijavi komentar

MadeinSandzak
Četvrtak, 11. 07. 2013. 09:22h
neregistrovan korisnik
@xhevad- : Hahahaha, vala imaš pravo i to je srpska zemlja.
Preporuka:
108
3
Odgovori

Prijavi komentar

Prle
Četvrtak, 11. 07. 2013. 09:36h
neregistrovan korisnik
@xhevad- : ... a da te pitam: da li si ti prespavao čitav vek ili imaš neki drugi problem?
Preporuka:
75
13
Odgovori

Prijavi komentar

Put-putujem
Četvrtak, 11. 07. 2013. 14:09h
neregistrovan korisnik
@Prle : Ja putovao pre neki dan na relaciji Niš-Pr, pa potom novim autoputem do Rubika u Albaniji i zatim skrenuo na sever za Skadar i dalje za Ulcinj i Budvu. Autoput je prosto fantastican, policija ne reketira ( zajedničke patrole Kosovske i Albanske policije), sipao gorivo na izlazu Skadra za nekih 175 leka (1.25 eur). Niko me nije ni krivo pogledao a kamoli da imam drugih problema. Usput sam video dosta tablica iz Srbije. Ah, da, ja sam bio sa PI tablicama sa svim ocilima na njoj ;) odbacite predrasude i uzivajte u letu.
Preporuka:
16
2
Odgovori

Prijavi komentar

miki
Četvrtak, 11. 07. 2013. 13:52h
neregistrovan korisnik
@xhevad- : koja se konkretno deonica koristi, odnosno kojim putem (preko Novog pazara pa...) izvini nisam se raspitao)
Preporuka:
1
4
Odgovori

Prijavi komentar

miki
Četvrtak, 11. 07. 2013. 14:22h
neregistrovan korisnik
@xhevad- : koja se konkretno deonica koristi, odnosno kojim putem (preko Novog pazara pa...) izvini nisam se raspitao)
Preporuka:
1
3
Odgovori

Prijavi komentar

kos
Subota, 13. 07. 2013. 10:33h
neregistrovan korisnik
@xhevad- : xhevade zasto ih zoves ne treba nam ovi imamo dosta turista iz celog sveta.ovi ni j Hrvatskoj nemaju mesta.
Preporuka:
1
4
Odgovori

Prijavi komentar

Luka
Četvrtak, 11. 07. 2013. 09:09h
neregistrovan korisnik
Najbezbedni put za Cernu Goru je Beograd-Nis-Pristina-Tirana-Skadar-Cerna Gora.
Preporuka:
43
36
Odgovori

Prijavi komentar

G
Četvrtak, 11. 07. 2013. 12:46h
neregistrovan korisnik
@Luka : Dobro je da niste preko Sofije i Grčke napravili putanju.
Preporuka:
14
0
Odgovori

Prijavi komentar

Govno
Četvrtak, 11. 07. 2013. 09:09h
neregistrovan korisnik
Ako nemaš pare, stani u kući!
Preporuka:
31
13
Odgovori

Prijavi komentar

Damir
Četvrtak, 11. 07. 2013. 09:13h
neregistrovan korisnik
Jel treba medjunarodna vozacka dozvola? I jel treba ista ta dozvola i za grcku?
Preporuka:
16
5
Odgovori

Prijavi komentar

bd
Četvrtak, 11. 07. 2013. 14:26h
neregistrovan korisnik
@Damir : Za CG ne treba, BiH ne znam, za GR treba.
Preporuka:
6
0
Odgovori

Prijavi komentar

ANTE-BAN
Četvrtak, 11. 07. 2013. 09:23h
neregistrovan korisnik
Ima li koja kandidatkinja iz Srbije da dodje kod mene u Dalmaciju ? Plaćanje može samo pomaganjem par puta u bacanju parangala (ribolov) i obećanjem da će mi najesen pomoći par dana u berbi maslina.
Preporuka:
72
41
Odgovori

Prijavi komentar

Sunset
Četvrtak, 11. 07. 2013. 09:28h
neregistrovan korisnik
Postoji li neki autobus koji ide za Herceg Novi iz Beograda a da ide preko Žabljaka?
Preporuka:
29
6
Odgovori

Prijavi komentar

Mikula
Četvrtak, 11. 07. 2013. 10:08h
neregistrovan korisnik
@Sunset : Postoji
Preporuka:
4
1
Odgovori

Prijavi komentar

Marko
Četvrtak, 11. 07. 2013. 10:40h
neregistrovan korisnik
@Sunset : Mislim da nema, jer im se ne isplati da idu preko svih onih krivina prvo od mosta Djurdjevica Tare do Zabljaka, pa onda od Savnika ka Niksicu...inace put je stvarno dobar, jedino ko ima problem sa stomakom i muka mu je (kao sto je mom detetu muka), onda mozda malo pazljivije voziti :) Inace ovako je dobar, lepo obelezen, paziti na miliciju koja je uglavnom stacionirana ispred Zabljaka (jer ima pravac pred ulazak u Zabljak, pa se ljudi opuste malo)....
Preporuka:
8
0
Odgovori

Prijavi komentar

Lezi-Lebu-
Četvrtak, 11. 07. 2013. 13:23h
neregistrovan korisnik
@Sunset : Evo, sad trcim da zovem sve agencije koje nude autobuski prevoz, pa ti javljam cim prije. Telefon u sake.
Preporuka:
5
1
Odgovori

Prijavi komentar

ns
Četvrtak, 11. 07. 2013. 09:47h
neregistrovan korisnik
Jos bi dodao da je pre par dana u Srpskoj euro dizel bio 2.07 km,sta je po sr. kursu 120 din, nimalo mala razlika u odnosu na nasih cca 150din
Preporuka:
9
0
Odgovori

Prijavi komentar

Vladan
Četvrtak, 11. 07. 2013. 09:48h
neregistrovan korisnik
Na more se kreće isključivo iz Beograda?
Preporuka:
19
1
Odgovori

Prijavi komentar

Nikola-
Četvrtak, 11. 07. 2013. 09:55h
neregistrovan korisnik
Najbolji put je preko Kosova, mislim za Juznjake..
Preporuka:
7
2
Odgovori

Prijavi komentar

driveM
Četvrtak, 11. 07. 2013. 10:12h
neregistrovan korisnik
Po komentarima bih rekao da niko od vas nije ni isao preko Zabljaka. Put je stvarno jako dobar, nov, sirok, prav. Samo na ulazu u CG ima par kilometara krivina i to je to - posle je pesma. Najveca mana tog puta je sto imate deonice duge po par desetina km na kojima nema nista osim puta pa ako zelite da se zaustavite ne mozete bilo kada. Zbog toga cete sa strane videti cesto ispisane brojeve slep sluzbi jer ako imate problema sa autom necete imati gde da potrazite pomoc osim da njih zovete. A to da li ici u CG ili ne je stvar ukusa. Grcka definitivno ima bolje plaze, cistije more (bez kanalizacije) i bolju snabdevenost vodom. Ali mimo toga, kada je u pitanju uzitak mimo plaze, obilazak lepih gradica, koncentracija dobrih mesta za videti, pojesti, popiti, uzivati u muzici je bolja u CG, pogotovo u Boki. Takodje CG je jeftinija ako ne idete u neki nocni provod po Budvanskim diskotekama (to je svuda skupo). Ja sam cak vezano za ljubaznost imao obrnuto iskustvo: vise puta negativno u grckoj a nikada u CG.
Preporuka:
31
4
Odgovori

Prijavi komentar

alek
Četvrtak, 11. 07. 2013. 10:15h
neregistrovan korisnik
treba naterati mrkonjica da svaki dan do kraja zivota vozi ibarskom magistralom. putevi su najvece zlo u ovoj jadnoj zemlji i svakodnevni podsetnik da smo opljackani i ponizeni.
Preporuka:
13
2
Odgovori

Prijavi komentar

billy
Četvrtak, 11. 07. 2013. 10:25h
neregistrovan korisnik
Ovo preko Zabljaka je takva glupost......jer se vozi 2-3-2-3 jednu 150km, jer su krivine katastrofa, preko kanjona ides lagano 4-5-6 i laganica, lep je pogled, ali zavrti ti se u stomaku tako da i ne primetis....
Preporuka:
11
16
Odgovori

Prijavi komentar

ica
Četvrtak, 11. 07. 2013. 10:28h
neregistrovan korisnik
da li da idem na kraju preko zabljaka ili bosne?
Preporuka:
6
2
Odgovori

Prijavi komentar

sofercina
Četvrtak, 11. 07. 2013. 21:16h
neregistrovan korisnik
@ica : normalno preko Bosne. U Visegradu u Nestro petrolu (bivsi Nirs) sipas najkvalitetnije gorivo na balkanu, po najnizoj ceni, pa lagano... pored puta se okrecu prasici i jagnjici. U selu Mosko, posle Bilece a pre Trebinja je najbolje pecenje i sac na kugli zemaljskoj, i gde ces bolje...
Preporuka:
6
0
Odgovori

Prijavi komentar

Floyd
Četvrtak, 11. 07. 2013. 10:31h
neregistrovan korisnik
Prosle godine sam isao do HN preko Visegrada, Trebinja itd... i nije mi se dopao deo puta koji je u radovima. Ostalo, generalno je OK, ali ipak, imati na umu da prelazis dve granice (da li je to potrebno)? Preko Zabljaka mi je najbolji put a i relativno je blizu. Kada kazem najbolji, onda mislim i na to da je sam asfalt najravniji, da najmanje ima rupa po kolovozu i slicno (sto se za put preko Trebinja ne bi bas mogao nazvati, a posebno ne onaj zaobilaznica). Preko kanjona Morace, nekako bih izbegao - najduze je, a podloga puta je recimo mozda na 2. ili 3. mestu od predstavljenih putanja ovde. Dakle - preporuka je "via" Zabljak!
Preporuka:
3
10
Odgovori

Prijavi komentar

neko
Četvrtak, 11. 07. 2013. 10:39h
neregistrovan korisnik
Ko kaže da su svi osuđeni na ibarsku magistralu??? Postoji put preko Šapca pa Valjevo i tako dalje!
Preporuka:
8
1
Odgovori

Prijavi komentar

xx
Četvrtak, 11. 07. 2013. 10:43h
neregistrovan korisnik
Kakvu crnu Crnu Goru...
Preporuka:
12
24
Odgovori

Prijavi komentar

vozac
Četvrtak, 11. 07. 2013. 10:45h
neregistrovan korisnik
preko bosne je mnogo bolji i kvalitetniji put,gorivo je jeftinije i nema toliko gužve na putevima kao kroz srbiju (manji broj kamiona) savet da se ide preko bosne
Preporuka:
16
0
Odgovori

Prijavi komentar

Iva
Četvrtak, 11. 07. 2013. 10:45h
neregistrovan korisnik
Pre mesec dana putovali za CG preko Bosne (Etno selo Stanisici, Tuzla, Sarajevo, MOstar, Trebinje) ...Bosanska granica- Odmah i obavezno traze zeleni karton, bez izuzetka (ako ga nemas placa se 50e na licu mesta...) Put odlican, nema 200m ravne deonice, ali sasvim ok, priroda prelepa pravo uzivanje za putovanje preko dana, jedino deo od Mostara do Trebinja kada se udje u Republiku Srpsku (Hercegovina) pomalo sablasno deluje, kao da si na povrsini meseca...nigde kuca, ni drveta, ni pumpe, ni sela, ni ljudi... ne daj Boze defekta, a Trebinja ni na vidiku, .... Puno prelepih predela u Bosni i srdacnih ljudi ...."Dobar dan CG" kosta 3 eura zbog "nazovi" putarine do Herc.Novog....odmah se iznerviras, a jos nisi ni usao u CG...povratak u Srbiju preko Ostroga (napravljen novi put) , i kasnije Zabljaka (takodje, novi put) .... daleko lakse i lepse nego kanjonom Morace i topla preporuka svima za ove pravce.. Gorivo jeftinije i u Bosni i u CG nego u Srbiji...
Preporuka:
16
0
Odgovori

Prijavi komentar

Zekoslav
Četvrtak, 11. 07. 2013. 10:48h
neregistrovan korisnik
Sve zavisi u koje mesto idete,ako idete npr. u Meljine,Herceg Novi ili Igalo,najbolje vam je preko Srpske(preko Višegrada,pa se spustite na Trebinje itd..),a ako letujete u Ulcinju,Baru,Budvi,onda vam je brže(ali ne i lepše) da idete kroz Cg..Kako god,ja već godinama idem preko Srpske(bezbednije,nema gužve,itd.),a ako niste videli Trebinje,obavezno ga posetite:)..
Preporuka:
12
1
Odgovori

Prijavi komentar

Marija
Četvrtak, 11. 07. 2013. 10:48h
neregistrovan korisnik
Ove godine sam ,prvi put , išla u CG preko Žabljaka do Risna i sve vreme sam , od prelaska granice, bila u čudu , jer ovaj put je prosto FENOMENALAN !!!! Vodila sam se emisijom gospodina Alvirovića - Patrola do Herceg Novog iz juna 2012. god..... Nema gužve, nov put, prirodne lepote i na kraju stižete odmorni.
Preporuka:
23
5
Odgovori

Prijavi komentar

Anna
Četvrtak, 11. 07. 2013. 14:50h
neregistrovan korisnik
@Marija : U pravu si, evo bas ja juce dosla iz Budve, isla tim putem, odlican je put i nema guzvi! Preporucujem!
Preporuka:
6
2
Odgovori

Prijavi komentar

bosanka
Četvrtak, 11. 07. 2013. 15:27h
neregistrovan korisnik
@Marija : Jel bilo problema na granici u vezi hrane?Kruze price da crnogorci zabranjuju unos mesa u cg.Unapred hvala!
Preporuka:
6
4
Odgovori

Prijavi komentar

obilaznica
Četvrtak, 11. 07. 2013. 10:49h
neregistrovan korisnik
Postoji mogucnost da se izbegne veci deo ibarske magistrale,a to je da se putuje auto putem BG-Nis,pa da koristite skretanje za Kragujevac,odakle preko Knica idete ka Cacku (jes' duze 80ak km,ali s obzirom na to da se vozi autoputem potrebno vam je oko 2 sata i 15 min),a zatim dalje ka Crnoj Gori,najbolje preko Pljevalja,Zabljaka,Savnika,Niksica i Grahova do mora.Jedina mana ovog puta je, kao sto je neko vec napisao, to sto je prilicno pust,zbog cega bi trebalo da se putuje danju
Preporuka:
3
3
Odgovori

Prijavi komentar

Borisko
Četvrtak, 11. 07. 2013. 15:07h
neregistrovan korisnik
@obilaznica : Ako volis auto-put, onda idi preko Zagreba, Splita, imas auto-put skoro do Dubrovnika i eto te u Crnoj Gori. (sarkazam)
Preporuka:
13
1
Odgovori

Prijavi komentar

Shofercina-
Četvrtak, 11. 07. 2013. 21:22h
neregistrovan korisnik
@Borisko : Nije sarkazam. Put je u kilometrima duzi, skuplji zbog putarina i goriva koje mora da se kupi u Hrvatskoj, ali se bez nekog preteranog divljanja autoputem stigne za 10 casova u Herceg Novi sto je malko krace nego putovanje najkracim putem preko Uzica, Visegrada i Trebinja. Hvala ti Mrkonjicu sto nas i dalje zahebavas.
Preporuka:
6
1
Odgovori

Prijavi komentar

Shofercina-
Petak, 12. 07. 2013. 00:20h
neregistrovan korisnik
@Borisko : Nije sarkazam. Put je u kilometrima duzi, skuplji zbog putarina i goriva koje mora da se kupi u Hrvatskoj, ali se bez nekog preteranog divljanja autoputem stigne za 10 casova u Herceg Novi sto je malko krace nego putovanje najkracim putem preko Uzica, Visegrada i Trebinja. Hvala ti Mrkonjicu sto nas i dalje zahebavas.
Preporuka:
3
1
Odgovori

Prijavi komentar

Realan
Četvrtak, 11. 07. 2013. 10:49h
neregistrovan korisnik
Navike su čudo! Niko ne pominje relaciiju: BG, Batočina (autoput), Kragujevac Kraljevo, Raška, Novi Pazar, Rožaje, Berane, Ribarevina, Mojkovac, Kolašin, Kanjon Morače, Podgorica i dalje gde ko želi da ide na primorje. Ovom relacijom nema gužve kao preko Zlatibora. Par kilometara je lošije do garanice od Pazara ali bez rupa samo neravan kolovoz, ali na granicama nema gužve!
Preporuka:
10
6
Odgovori

Prijavi komentar

dranders
Četvrtak, 11. 07. 2013. 10:50h
neregistrovan korisnik
kakve neistine za put kroz BiH...Put od Visegrada do Foce je vrhunski magistralni put od oko 90km i za sat vremena se predje...sve pravac,doduse s tunelima...treba biti totalni imbecil da bi se izgubili...3 eur je putarina ali je to duzina od 30km a ne 13...
Preporuka:
13
1
Odgovori

Prijavi komentar

Zlatiborac
Četvrtak, 11. 07. 2013. 10:54h
neregistrovan korisnik
Bilo koji put da izaberete necete pogresiti , jesu putevi negde bolji negde losiji ali glavni problem su losi tj.divlji vozaci koji ne postuju propise .
Preporuka:
15
1
Odgovori

Prijavi komentar

Ivan-Milovanovic
Četvrtak, 11. 07. 2013. 10:54h
neregistrovan korisnik
A kako je najbolje putovati iz Niša? Da li preko N.Pazara, Rožaja, Berana, Mojkovca i Podgorice? I kako od Niša do N.Pazara, preko Jošaničke banje ili se penjati preko vrha Kopaonika?
Preporuka:
8
0
Odgovori

Prijavi komentar

S
Petak, 12. 07. 2013. 15:56h
neregistrovan korisnik
@Ivan-Milovanovic : Najbolje je preko Kosova I Albanije
Preporuka:
4
3
Odgovori

Prijavi komentar

Nislija
Četvrtak, 11. 07. 2013. 10:55h
neregistrovan korisnik
Da li ce biti slucajno objavljena karta puta iz Nisa za Bar~Budvu ? Cisto me interesuju komentari..
Preporuka:
8
0
Odgovori

Prijavi komentar

biljana
Četvrtak, 11. 07. 2013. 10:57h
neregistrovan korisnik
a da li preko bosne treba neka dokumentacija za decu?ili je dovoljan izvod iz mkr?
Preporuka:
4
3
Odgovori

Prijavi komentar

bosanka
Četvrtak, 11. 07. 2013. 15:42h
neregistrovan korisnik
@biljana : Za decu preko Bosne trebaju pasosi.
Preporuka:
6
0
Odgovori

Prijavi komentar

sova
Četvrtak, 11. 07. 2013. 18:03h
neregistrovan korisnik
@biljana : pasos je potreban za maloletnike.
Preporuka:
6
0
Odgovori

Prijavi komentar

boki
Četvrtak, 11. 07. 2013. 10:57h
neregistrovan korisnik
Kad ce da zavrse obilaznicu preko cemernog? ubise me one serpentine...sva sreca pa su kratke...10ak km?
Preporuka:
5
0
Odgovori

Prijavi komentar

Undertaker
Četvrtak, 11. 07. 2013. 11:04h
neregistrovan korisnik
Posto godisne barem 7,8 puta idem iz Novog Sada za Herceg Novi da pojasnim ljudima.. Prvo kilometraze nisu istinite! Razlika je mnogo veca izmedju Bosne i druga dva dva puta, licno mjerio nekoliko puta. Asfalt preko Bosne je Njemacka za svaki nas put, rupu necete naci i da je trazite, samo je nezgodno 30-tak kilometara oko Sutjeske, ali je to zanemarljivo u odnosu na cijeli put! Putarina se placa 3 eura, ali niko ne prica koliko je gorovo jeftinije.. Uglavnom svaki od ove tri trase sam presao barem po 10 puta i toplo preporucujem Bosnu, ali ulaz na Zvornik!!
Preporuka:
20
0
Odgovori

Prijavi komentar

Pera
Četvrtak, 11. 07. 2013. 11:07h
neregistrovan korisnik
@Anja je potpuno u pravu. Ja vec godinama idem iskljucivo preko Scepan polja i ako se izuzme los put izmedju Foce i granice sve ostalo je odlicno. Narocito kroz crnu goru gde gotovo da i nema guzve.
Preporuka:
6
0
Odgovori

Prijavi komentar

Zile
Četvrtak, 11. 07. 2013. 11:09h
neregistrovan korisnik
Zile:Najlakse i najbezbriznije mi je bilo kad sam isao u Grcku,zato sto nema Krivina,Uzbrdica,Kanjona,i najvecim delom je autoput.Moj prijatelj je iz Subotice sa Renoom 4 i kamp kucicom sa 3 lezaja bez po muke letovao pored Atine.Probajte Vi TO bilo kojim pravcem do C.G.Nezaboravite da se -danas- mozete lepo provesti i odmoriti u nasim Banjama i ostaviti-dinar u svojoj zemlji-kupujuci nasu robu.Zelim Vam lep provod i kod Bake u selu.!
Preporuka:
9
11
Odgovori

Prijavi komentar

Zile
Četvrtak, 11. 07. 2013. 11:09h
neregistrovan korisnik
Zile:Najlakse i najbezbriznije mi je bilo kad sam isao u Grcku,zato sto nema Krivina,Uzbrdica,Kanjona,i najvecim delom je autoput.Moj prijatelj je iz Subotice sa Renoom 4 i kamp kucicom sa 3 lezaja bez po muke letovao pored Atine.Probajte Vi TO bilo kojim pravcem do C.G.Nezaboravite da se -danas- mozete lepo provesti i odmoriti u nasim Banjama i ostaviti-dinar u svojoj zemlji-kupujuci nasu robu.Zelim Vam lep provod i kod Bake u selu.!
Preporuka:
4
13
Odgovori

Prijavi komentar

Miki
Četvrtak, 11. 07. 2013. 11:13h
neregistrovan korisnik
Ja sam iz Bg išao ove godine: autoput pa isključenje Mladenovac, pa Oplenac pa na ibarsku Čačak, preko zlatibora do Prijepolja, pa na Pljevlju preko Šavnika u Risan. Put je dobar, nije bilo policije u oba pravca. mogu ga preporučiti, tj nikako na kanjon Moraču (veća gužva na prelazima, puno teretnih vozila). Nisam išao preko Bosne pa ne mogu da kažem kakva je to varijanta, mada vidim da ljudi idu tuda vrlo često.
Preporuka:
7
2
Odgovori

Prijavi komentar

Dusan
Četvrtak, 11. 07. 2013. 17:50h
neregistrovan korisnik
@Miki : ovo je definitvno najbolje...verujte idem 20 puta godisnje
Preporuka:
2
4
Odgovori

Prijavi komentar

wacom
Četvrtak, 11. 07. 2013. 11:17h
neregistrovan korisnik
do zagreba 3 sata, pa onda jos 1 do rijeke i istra je tu. fantazija, a sve autoput. definitivno najdrazi deo jadrana bivse nam zemlje, oslobodjen svih nacionalistickih i sovinistickih predrasuda. prosle godine sam prvi put isao autom do herceg novog, majko mila. 500 kilometara - 12 sati. u odlasku sudar na ibarskoj, pa nazad u obilazak preko kosjerica. u povratku sam krenuo preko bosne, zaustavlja me policajac jer vozim 65, a on kaze dozvoljeno 50! mislim da bih odmorniji bio da vozim od beograda do amsterdama nego do crne gore.
Preporuka:
16
9
Odgovori

Prijavi komentar

NK
Četvrtak, 11. 07. 2013. 11:21h
neregistrovan korisnik
Ko će preko Bosne, neka ima u vidu, da je tamo potreban zeleni karton, koji je 3.000 din.Osim toga za vozila na butan, potreban je i protivpožarni aparat. Ja iz NS do Nikšića sam išao tuda, ali više ne idem.Za ovih 3000 mogu da naspem 40l. butana.Osim toga svuda su ograničenja 50km/h.puno kontrola(zaustavljanja),dva prelaza,Lloš put od Foče do Šćepan Polja... Idem preko Žabljaka.Od NK do HN. ima svega 95 km. potpuno novog puta.Polako da brže stignete i SREĆNO.
Preporuka:
2
6
Odgovori

Prijavi komentar

Zeljko-Banovo-brdo
Četvrtak, 11. 07. 2013. 11:29h
neregistrovan korisnik
bas ima puno mojih sugradjana koji su otkrili cari letovanja u grckoj u septembru po nekim selima i apartmanima za 100 eur sa sve prevozom.Uvek sam za HERCEG NOVI i putujen preko Republike Srpske (novi put i tunel od 2 km otvara se pocetkom avgusta) i ostavicu pare nasim ljudima a ne kao mnogi pomodari Grcima.
Preporuka:
22
8
Odgovori

Prijavi komentar

Kole
Četvrtak, 11. 07. 2013. 14:48h
neregistrovan korisnik
@Zeljko-Banovo-brdo : Gde ti živiš? Nisu oni naši.Grci su nam mnogo više prijatelji.
Preporuka:
3
21
Odgovori

Prijavi komentar

zeljko-banovo-brdo
Četvrtak, 11. 07. 2013. 22:41h
neregistrovan korisnik
@Kole : na banovom brdu u beogradu gde sam rodjen i ja i moji roditelji. Crnogorci su se promenili zbog krize znam sta pričam.
Preporuka:
6
4
Odgovori

Prijavi komentar

Choopo
Četvrtak, 11. 07. 2013. 11:32h
neregistrovan korisnik
Tekst ima puno rupa...Put Višegrad - Foča je auto-put za 99% puteva u Srbiji.Širok za tri automobila komotno,a frekvencija saobraćaja čista nula. Nebrojeno puta sam prošao tuda,ne mogu da se setim niti jednog šlepera. Dobra stvar ove ture su prelepi predeli uz Drinu,Tjentište,i Hercegovina,kao i dobri ljudi.Pretprošle godine kola su se pokvarila između Trebinja i Herceg Novog na nekom usponu.Hlada ni za leka samo kamen.Stalo mi je 10 automobila koji su nudili pomoć,a jedan je iz svog gepeka izbacio gajbe sa pivskom ambalažom i šiknuo ih niz klanac (što je posebno nasmejalo moju dečurliju) potrpao stavri iz mog bibija i ženu i decu odvezao do H.Novog.Nedelja,svetac...neki lik je pet puta zvao prijatelja da dođe,pokušao na licu mesta,onda na šlep pa nazad u Trebinje.Na kraju krajeva kad je završio pita me jel ti puno 25 evra.Ovde u servisu nema dobar dan za te pare.Ali zeleni karton (prepisivanje 5 pojmova) košta 3000 dinara !!!
Preporuka:
19
0
Odgovori

Prijavi komentar

zisko
Četvrtak, 11. 07. 2013. 11:40h
neregistrovan korisnik
Ima pravac preko BiH gde se ne placa putarina, a u pitanju je dobar put. Kada dodjete do Bilece, skreneto desno (pratite pravac Niksic). Posle 7 km je granicni prelaz(Deleusa-Vracanovici) Na 27-om km od Bilece dolazite do Vilusa i tu se ukljucujete na pomenuti novi put Zabljak- more.Na more izlazite u mestu Morinj u blizini trajekta.
Preporuka:
8
0
Odgovori

Prijavi komentar

dragica
Četvrtak, 11. 07. 2013. 11:43h
neregistrovan korisnik
niko ne spominje kao dodatni trosak putovanja kroz Bosnu zeleni karton koji staje oko 3ooo hiljade dinara
Preporuka:
4
5
Odgovori

Prijavi komentar

NoviPut
Četvrtak, 11. 07. 2013. 11:46h
neregistrovan korisnik
Za sve namernike koji misle da idu novim putem preko Žabljaka - znajte da je put od Šavnika ka Nikšiću vrlo loš, prepun krivina i serpentina i računajte da taj deo puta nećete moći da vozite preko 30/40 kmh. I kritika za novinare, da prvo sednu u kola i probaju pa onda preporučuju neki put.
Preporuka:
13
4
Odgovori

Prijavi komentar

Bane-NS
Četvrtak, 11. 07. 2013. 12:04h
neregistrovan korisnik
Dva puta išao kroz Bosnu ranije i jedini razlog zbog koga neću ponovo je zeleni karaton. Od 15.06.2013. godine košta skoro 3.000 dinara (jeste da važi godinu dana ali pošto treba samo za Bosnu i Makedoniju u koje u proseku ne idem nikad besmisleno mi je da ga kupujem), što je otprilike cena za koju se može prespavati na Zlatiboru. Tako da će ove godine to biti moja opcija. Ibarskom do Zlatibora, ručak, popodnevni odmor, spavanje i ujutru preko Žabljaka do mora.
Preporuka:
8
2
Odgovori

Prijavi komentar

Sasha
Četvrtak, 11. 07. 2013. 12:09h
neregistrovan korisnik
A moze li mi neko reci kako izgleda ici vozom beograd-bar? stvarno bi mi bilo kakva informacija bila od pomoci!
Preporuka:
3
0
Odgovori

Prijavi komentar

herceg-novi
Četvrtak, 11. 07. 2013. 12:09h
neregistrovan korisnik
nema turista trenutno... prazan grad,takodje i igalo.. cene smesne....
Preporuka:
8
4
Odgovori

Prijavi komentar

Sandro
Četvrtak, 11. 07. 2013. 12:10h
neregistrovan korisnik
Njabolji i najkraci put do obale Grcke u Krf ili do Crne Gore je preko autoputa Nisa pa preko Kosova Albanie gdje je veci deo Autoput i bez Putarine. Pa ljudi Opametite se Idite u More u Albaniu gdje je Najeftinije za sve i usluge i nocenja.Pa preljpih Obala od Jadranskih Pescanih plaza do Jonskoga Mora sa brdovitim stenovitim i kristalnim vodom ,sve to su dobre sanse da imate jedno najeftinih najdobrih i egzoticnih odmora do sad,ukljucujuci i ljep provod uz gostoprimstvo to ce vam nabolje iznenadit ako se u to odlucite ,pa ce vam Pare ostati i za neki dobar poklon kad se vratite Kuci.
Preporuka:
5
14
Odgovori

Prijavi komentar

Nikola
Četvrtak, 11. 07. 2013. 12:15h
neregistrovan korisnik
Put preko Žabljaka je kraci samo ako se ide za Nerceg Novi, za sve ostale pravce je znatno duži. Ja često idem iz CG za Srbiju i uvek koristim put kroz kanjon Morače. Kad se normalno vozi, nema nikakvih problema. Na deonici Potoci-podgorica jeste malo lošiji asvalt, ali je neopisivo bolji nego na putu prijepolje-pljevlja (ruta preko žabljaka).Jedino problematično mesto je granični prelaz Brodarevo, jer zna biti gužva.
Preporuka:
6
1
Odgovori

Prijavi komentar

zaobilaznica
Četvrtak, 11. 07. 2013. 12:31h
neregistrovan korisnik
a zasto ne preko Novog Pazara?
Preporuka:
5
1
Odgovori

Prijavi komentar

Cetvrta
Četvrtak, 11. 07. 2013. 12:31h
neregistrovan korisnik
Anja, ja sam u Sutomoru bio tri puta u zivotu. Mladost, vize, nije bilo drugog izbora. Dva puta sam vanredno vracen avionom u Beograd zbog teskog trovanja. Najverovatnije vodom koju dobijes u kafiću uz kafu, dakle obicnom vodom iz cesme. Nikada vise sebi ne bih dozvoliko takav luksuz da ugrozim rodjeno zdravlje i da zavrsim na infuzijama u bolnici. Da se nadjem na ivici zivota i smrti....Pritom potrosim velike pare na lecenje i hitno kupljenu avionsku kartu... U Crnu Goru bih jedino otisao jahtom od 4-5 miliona evra, odseo u luksuznom hotelu za bogatase, tada bih verovatno dobio pristojnu uslugu i ispravnu hranu i vodu. U suprotnom slucaju, nikako. Ulcinjska rivijera je u tom smislu mnogo bolja, ali nazalost nije toliko gostoljubiva za Srbe zbog Albanaca sa kosova...
Preporuka:
9
24
Odgovori

Prijavi komentar

albkos
Subota, 13. 07. 2013. 10:39h
neregistrovan korisnik
@Cetvrta : zasto vređas ko od albanaca vas dira u ulcinju.
Preporuka:
6
1
Odgovori

Prijavi komentar

nebojsa
Četvrtak, 11. 07. 2013. 12:34h
neregistrovan korisnik
komentreba put di crne gore? bokje da se stavi zica izmenju..
Preporuka:
6
12
Odgovori

Prijavi komentar

opala
Četvrtak, 11. 07. 2013. 12:36h
neregistrovan korisnik
Kao prvo gorivo je 1,17 eura ili 133,00 din. Kao drugo, preko Bosne je najbrže. Kao treće, nema šlepera i put je extra uradjen i pregledan. Kao četvrto na graničnom prelazu Mokra Gora - Višegrad, nema zadržavanja. Kao peto, svratiš u Kamengrad na predah. :-)
Preporuka:
14
0
Odgovori

Prijavi komentar

who-cares-
Četvrtak, 11. 07. 2013. 12:37h
neregistrovan korisnik
usput svratite u trebinje..divan srpski gradic u kome ima toliko toga da se vidi.
Preporuka:
18
0
Odgovori

Prijavi komentar

Joca
Četvrtak, 11. 07. 2013. 12:39h
neregistrovan korisnik
Ako smem malo da skrenem sa teme, da li je neko išao na more iz Niša, ali ne preko kanjona nego da se ispred Berana skrene i ide pored Andrijevice, pa preko Mateševa i Lijeve rijeke do Podgorice i onda uobičajeno do Sozine? Kakav je put u porođenju sa kanjonom, može li uopšte odatle? Možda neko i Crne Gore zna sigurnije da mi kaže? Hvala
Preporuka:
6
0
Odgovori

Prijavi komentar

vise-od-700000-km-na-gasu
Četvrtak, 11. 07. 2013. 12:57h
neregistrovan korisnik
Vidim da su mnogi razlozi za odabir putnog pravca pre svega ideološki, nacionalno profilisani pa onda racionalni i ekonomski. Ipak, ja sam neutralan Šumadinac potomak srpskih rodoljuba koji je imao prilike da putuje većinom ovih pravaca ali i onim koji vodi do kolevke evropske civilizacije na Egeju. Zaključak: Put iz SRB za CG preko Morače je naporan i duži od drugih. Put preko Jabuke pa Durmitora ka Nikšiću do Boke ili do Budve je uglavnom nov ali i sigurniji i kraći sa predivnim predelima za videti. Najkraći put je za nepoverovati onaj preko Višegrada, Foče, Čemernog, Gacka i Trebinja gde ćete se takođe nauživati u predivnim predelima. Nadam se da će se uskoro završiti deo puta kod mesta Čemerno i biće puno lakše sa manje opterećenja za vozače i vozila. Jedina mana je obaveza zelenog kartona i nebulozni namet putarine od 3 evra u CG za 40-tak km vijugavog puta. Relacije KG - HN: preko Novog Pazara ili preko Zlatibora 525-532 km, preko Durmitora 465km, i preko Višegrada-Trebinja 425 km. Grčka je lepa na obali ali je put dosta duži i monoton, zato je bolje tom relacijom putovati noću ako ste već bili pa možete da se snađete sa obeležijima na pravcima i raskrsnicama za određenu destinaciju. Srećan put!
Preporuka:
20
2
Odgovori

Prijavi komentar

N-J
Četvrtak, 11. 07. 2013. 13:03h
neregistrovan korisnik
Savjetujem put preko Žabljaka. Između ostalog, pruža vam se prilika da odmorite na Žabljaku, posjetite Crno jezero ili neki od ostalih prelijepih lokaliteta. Za avanturiste i one koji nijesu previše umorni – put preko Trse i Plužina (uključujete se na izlazu iz Žabljaka). Prođete čitavi Durmitorski prsten, kroz fenomenalne pejzaže, netaknutom prirodom. Doduše, put je uzak, ali je novi asfalt. Riječ je o dionici kojom se 35 kilometara vozi između 30 i 50 km na sat. Kad stignete u Plužine, do Nikšića je svega tridesetak kilometara, gdje se uključujete novim putem za Herceg Novi. Ko želi da vozi standardnim putem Žabljak – Šavnik – Nikšić – Herceg Novi, neka obrati pažnju na nizbrdicu nakon što izađe iz Šavnika. U dužini od nekih četrdesetak kilometara imate nizbrdicu koja vas lako povuče da vozite i preko 80 km na sat, što u određenim situacijama može da bude opasno. Ograničenje je između 50 i 70! Preostali dio, put je odličan. Poštujte pravila, jer vam policija sigurno neće oprostiti greške. A kazne su, po izglasavanju novog zakona, dosta visoke. Dobrodošli u Crnu Goru.
Preporuka:
15
2
Odgovori

Prijavi komentar

pljevljazabljak
Četvrtak, 11. 07. 2013. 13:08h
neregistrovan korisnik
preporucujem vam put preko žabljaka ,dobar put i jedinstvena priroda. U roku od dva sata mozete videti sneg na vrhovima Durmitora i toplo ore i osuncane plaze
Preporuka:
9
1
Odgovori

Prijavi komentar

noxi
Četvrtak, 11. 07. 2013. 13:30h
neregistrovan korisnik
preko novog pazara najbolje.. novi pazar -budva 250km
Preporuka:
9
4
Odgovori

Prijavi komentar

drajver
Četvrtak, 11. 07. 2013. 13:33h
neregistrovan korisnik
ceo zivot idem preko kraljeva-raske-pazara-rozaja-berana... nikad mi nista nije falilo. nzm zasto bih menjao i kruzio bezveze...
Preporuka:
4
8
Odgovori

Prijavi komentar

Cg-
Četvrtak, 11. 07. 2013. 13:37h
neregistrovan korisnik
Idem cesto bg-br, najbolje je preko bijelog polja, kolasin, podgorica i bar..
Preporuka:
4
7
Odgovori

Prijavi komentar

Bosanka
Četvrtak, 11. 07. 2013. 13:38h
neregistrovan korisnik
Dal sme da se prenese meso u CG?
Preporuka:
6
6
Odgovori

Prijavi komentar

Ja
Četvrtak, 11. 07. 2013. 14:55h
neregistrovan korisnik
@Bosanka : Ne. mada, cene su iste. Nema potrebe bilo šta da vučeš. U principu , ako ne ideš kolima nema šanse da ćete pretresati. I zašto bi nosla meso?? Hoćeš da se pokvari pa da se otruješ???
Preporuka:
11
0
Odgovori

Prijavi komentar

Drin
Četvrtak, 11. 07. 2013. 15:03h
neregistrovan korisnik
@Bosanka : Meso je jeftinije u CG nego u Srbiji
Preporuka:
14
0
Odgovori

Prijavi komentar

Amico
Četvrtak, 11. 07. 2013. 13:48h
neregistrovan korisnik
Ma sta cete u CG... Idite u Grcku, Hrvatsku, Spaniju samo u CG ne dolazite! Nemate vi para za to!
Preporuka:
12
24
Odgovori

Prijavi komentar

Ilic
Četvrtak, 11. 07. 2013. 14:13h
neregistrovan korisnik
Samo prikazujete put iz beograda !Pokazite iz ostalih gradova Srbije i oni idu u cg!!!!
Preporuka:
15
0
Odgovori

Prijavi komentar

Vrbovno
Četvrtak, 11. 07. 2013. 14:19h
neregistrovan korisnik
Kako da vam verujemo da su informavije koje navodite tačne?Vi gospodo neznate tačan naziv mesta koje se nalazi 30km od Beograda.Zašto od Ibarske pravite bauka,ništa nije opasnija od drugih puteva ako se poštuju saobraćajni propisi,na njoj ima bahatih vozača kao i na svakom drugom putu,ali ima više i sabr. policije tako da je čak i bezbednija nego putevi po nekim zabitima na kojima nema ni pune ni isprekidane.
Preporuka:
15
4
Odgovori

Prijavi komentar

djzo
Četvrtak, 11. 07. 2013. 14:22h
neregistrovan korisnik
molim Vas,Višegrad-Foča je najbolja dionoca puta,kroz Bosnu !!!
Preporuka:
16
0
Odgovori

Prijavi komentar

Nekotamo
Četvrtak, 11. 07. 2013. 14:24h
neregistrovan korisnik
U CG nikad. Postoji Grcka.
Preporuka:
2
24
Odgovori

Prijavi komentar

zeljko-bg
Četvrtak, 11. 07. 2013. 22:45h
neregistrovan korisnik
@Nekotamo : pa idi onda u grčku u septembru za 90 eur
Preporuka:
10
1
Odgovori

Prijavi komentar

sumadinac
Četvrtak, 11. 07. 2013. 14:44h
neregistrovan korisnik
Bg slazenm se sa tobom ovi neznaju za Republiku Srpsku da prolaze a ne Bosnu a za Igora pricaj sta oces al ja sto puta radije idem u Crnu Goru nego u Hrvatsku i Grcku a to sto se prica da nisu ljubazni i Cg toje laz stalno idem i nisam dosad imo problema
Preporuka:
15
1
Odgovori

Prijavi komentar

sumadinac
Četvrtak, 11. 07. 2013. 14:48h
neregistrovan korisnik
Bg slazenm se sa tobom ovi neznaju za Republiku Srpsku da prolaze a ne Bosnu a za Igora pricaj sta oces al ja sto puta radije idem u Crnu Goru nego u Hrvatsku i Grcku a to sto se prica da nisu ljubazni i Cg toje laz stalno idem i nisam dosad imo problema
Preporuka:
14
1
Odgovori

Prijavi komentar

Vrbovno
Četvrtak, 11. 07. 2013. 14:56h
neregistrovan korisnik
Pre svega, nije "Vrbovo" nego "Vrbovno". Dalje, na toj "najkritičnijoj tački" se nalazi i najveći parking na Ibarskoj magistrali, pa je mesto idealno za odmor. Na dalje, apsolutno svaka stanica ima stajalište pokraj puta i to su ustvari među najbolje uređena stajalištima. Moim vas, nemojte dezinformisati ljude radi jeftinog marketinga nekog portala.
Preporuka:
9
0
Odgovori

Prijavi komentar

denis
Četvrtak, 11. 07. 2013. 15:17h
neregistrovan korisnik
Pre neki dan sam vozio do Kvarnera svojim kolima BG table porodicno na odmor Posle starog dobrog autoputa Bratsva i jedinstva (narocito je obnovljen na delu kroz Slavoniju) skrene se blago levo u Zagrebu pa se glatko ukljuci na A3 za Rijeku. Predivan noviji autoput kroz Gorski Kotar, gore svezije i lepa priroda + super odradjeni tuneli (imao sam filing kao da sam naisao na malo manji Epir, region u Grckoj) signalizacija fantasticna i niko ne vozi ko mentol, pristojan razmak, normano preticanje sve kul! posle Ravne Gore i Ostre se zadnjih dvadesetak, tridesetak vozi regionalnim putem nizbrdo, isto svi kul niko se ne nabija u ledja svi kulturni, brdo stranaca, Ceha i Slovaka najvise, pa Nemaca i Autrijanaca za celo letovanje niko me nije ni mrko pogledao a pricao sam i upoznao brdo ljudi i domacih i stranaca...
Preporuka:
8
9
Odgovori

Prijavi komentar

Milivoje-Kuzmanovic
Četvrtak, 11. 07. 2013. 15:17h
neregistrovan korisnik
Пут од Вишеграда према Дубровнику је одличан. Нова траса пута обалом Дрине је урађена прије 25 година, има доста тунела и вијадуката. Такође пут од Златибора до Вишеграда је добар.
Preporuka:
7
0
Odgovori

Prijavi komentar

Nikola
Četvrtak, 11. 07. 2013. 15:45h
neregistrovan korisnik
Ruta: Beograd-Pojate-Krusevac-Aleksandrovac-Josanicka Banja-Novi Pazar pa dalje kroz Cg...Solidan put je i stize se relativno brzo...
Preporuka:
1
4
Odgovori

Prijavi komentar

SAVET
Četvrtak, 11. 07. 2013. 16:08h
neregistrovan korisnik
Vec 5 godina putujem preko R.Srpske u Boku,i i taj put savetujem svima. Iz Loznice sam i do H.Novog ima tacno 400km,a ako putujete iz Beograda preko Sapca,dodajte jos oko 130km.Do mora stizem za oko 6h30min,sa dva-tri odmora, Vozim auto na plin,koji je u Zvorniku na Bobar pumpi 0.85marke=49din,a kako prilazite Trebinju,cena polako raste i na preko 1marke,i to vazi za sve vrste goriva. Za prelazak granice traze zeleni karton ,koji je u AMSS 2000din za celu godinu(kupio sam ga 05.07.2013),a na granici je skuplji. DECA bez pasosa NECE PRECI granicu,tako da na to posebno obratite paznju. PS Zeleni karton vazi samo do isteka registracije,tako da ga ja kupujem uvek pri registraciji vozila. Srecan put,Vladan.
Preporuka:
12
0
Odgovori

Prijavi komentar

Sone
Četvrtak, 11. 07. 2013. 16:45h
neregistrovan korisnik
Sme da se nosi meso, ali samo pilece, tako sam cuo na nekim vestima
Preporuka:
4
2
Odgovori

Prijavi komentar

mile
Četvrtak, 11. 07. 2013. 16:46h
neregistrovan korisnik
sta lupetate put visegrad foca najbezbedni da vozis zmureci prav ko strela ogranicenj manja od 80 samo kroz naselja
Preporuka:
10
0
Odgovori

Prijavi komentar

sabac
Četvrtak, 11. 07. 2013. 17:29h
neregistrovan korisnik
Nije tacna cena bmb 95 oktana cena u Bosni je 2,18km sto je 1,09 eur gorivo je puno bolje i kvalitetnije
Preporuka:
6
0
Odgovori

Prijavi komentar

sishke
Četvrtak, 11. 07. 2013. 19:32h
neregistrovan korisnik
Bio pre deset dana na moru isao i vratio se putem,preko Zabljaka,krenuo u 5 ujutru,stigao na vreme,bez ikakvih problema,pauza na zlatiboru,djurdjevica tare most,zabljak,itd.prelepo za oko i dusu,patrola milicije posle plevalja,i niksica,do mora uglavnom 3 trake dobar i novi asfalt svaka cast crnogorcima !samo polako i uzivajte,krenuli ste sa porodicom na odmor!
Preporuka:
14
0
Odgovori

Prijavi komentar

LUKICDANILO
Četvrtak, 11. 07. 2013. 19:52h
neregistrovan korisnik
Od berana do andrijevice ok put,magistrala,od andrijevice do mateseva planinski put, ide se preko prevoja tresnjevik i carskih bara,planina komova,put ima rupa,predeo fenomenalan,od matiseva do lijeve reke uzak put za avanturiste ok.
Preporuka:
5
0
Odgovori

Prijavi komentar

Joca
Četvrtak, 11. 07. 2013. 20:57h
neregistrovan korisnik
@LUKICDANILO : Hvala !
Preporuka:
2
0
Odgovori

Prijavi komentar

zoran
Četvrtak, 11. 07. 2013. 19:55h
neregistrovan korisnik
a zasto su oznake na mapi na kosovu prvo na albanskom pa onda Srpskom
Preporuka:
3
5
Odgovori

Prijavi komentar

LUKICDANILO
Četvrtak, 11. 07. 2013. 20:03h
neregistrovan korisnik
pasos obavezan za decu,ali moze i bez njega,ako su bosanski carinici dobre volje pa ti progledaju kroz prste.
Preporuka:
6
0
Odgovori

Prijavi komentar

Boban
Četvrtak, 11. 07. 2013. 21:02h
neregistrovan korisnik
Neznam zasto ovde komentarisete put do grcke i pljujete Crnu Goru i sve nas koji idemo tamo?Svako ide gde hoce pa gospodo drzite se Grcke i tamo komentarisite!!!!
Preporuka:
9
2
Odgovori

Prijavi komentar

opelrekord
Četvrtak, 11. 07. 2013. 23:16h
neregistrovan korisnik
ma nema vaze!kakva guzva kakvi sleperi preko bosne!nema zive duse tokom cele godine a put od visegrada do foce je pristojan.putevi su uglavnom prosireni I sredjeni u zadnjih par godina.petog jula na crnogorskoj granici sam bio jedini a na nasoj drugi.a preko zabljaka dva puta na brdo pa dva puta dole I to po lepim krivinama
Preporuka:
4
0
Odgovori

Prijavi komentar

Igor
Četvrtak, 11. 07. 2013. 23:53h
neregistrovan korisnik
Cesta da glava boli. Bolje u RH, barem su ceste odlicne, a i do sada nisam imao problema niti od poznatih
Preporuka:
3
3
Odgovori

Prijavi komentar

Goran
Petak, 12. 07. 2013. 00:15h
neregistrovan korisnik
Onaj ko je pisao ovaj clanak je negde skinuo sa neta neke detalje i verovatno nikad nije isao putem od Visegrada do Foce. Naime posle Visegrada ima jedna deonica od recimo najvise 7 ili 8 kilometara uskog puta a onda sledi izvanredan put uz Drinu kroz dosta tunela ali je put i prav i sasvim sirok i nikad nema guzve. Posle Visegrada nailazimo na Ustipracu gde se desno put odvaja ka Sarajevu a pravo nastavlja ka Gorazdu i dalje Foci. Posle Foce odnosno Tjentista put je uzi i penje se do Cemerna a onda je opet i sirok i ide se dalje ka Gackom, Bileci Trebinju i onda H.Novi. Put je i kraci i atraktivan i bez guzvi. Vis puta isao sa istim
Preporuka:
6
0
Odgovori

Prijavi komentar

tb
Petak, 12. 07. 2013. 00:52h
neregistrovan korisnik
najbolje vam je preko BiH. onda dodjete u Trebinje, stanete na kafu i kad vidite kako je dobro, raspakujete se tu a po danu idete u Dubrovnik ili okolinu (25min) ili u Herceg-Novi (40min). Jeftiniji smjestaj, jeftinija a bolja hrana, bolji nocni zivot, prirodni i olimpijski bazen, kupalista na rijeci... ja bi tako da sam na vasem mjestu :D
Preporuka:
9
0
Odgovori

Prijavi komentar

Nes
Petak, 12. 07. 2013. 06:57h
neregistrovan korisnik
Posto nemam za neko normalno letivaliste para, ove godine necu ici po svaku cenu na more tj u crnu goru. Malo na reku, malo na jezero, mnogo prijatni osecaj a ni voda nije nesto prljavija.
Preporuka:
1
5
Odgovori

Prijavi komentar

Misa
Petak, 12. 07. 2013. 09:09h
neregistrovan korisnik
Sinoc sam dosao iz CG,radova kod Nove Varosi nema,kroz Bosnu potreban zeleni karton-3000 din,pa ko voli...
Preporuka:
2
0
Odgovori

Prijavi komentar

shone
Petak, 12. 07. 2013. 09:13h
neregistrovan korisnik
ja cu ove godine rutom novi pazar - berane - andrijevica - matesevo - podgorica... nigde nisam procitao da je neko tuda isao a zelim da istrazim. kontam da je priroda lepa a to ,asfalt solidan i eto meni uzivanja u voznji :-)
Preporuka:
6
0
Odgovori

Prijavi komentar

Borjana
Petak, 12. 07. 2013. 10:46h
neregistrovan korisnik
A na Žabljaku obavezno ostati koji dan :)))))))
Preporuka:
6
0
Odgovori

Prijavi komentar

brav
Petak, 12. 07. 2013. 11:02h
neregistrovan korisnik
Ne ni slucajno!!!! jedino ako si sam i volis avanturu.. sa porodicom nikad!!! priroda je prelijepa i uzbudljiva ali put je uzak i pun rupa i mnogo opasan. Voziti tuda je u rangu ekstremnog sporta... Sad kad je bila nesreca sa ovim Rumunima tuda nas je okrenula policija. Kao sto rekoh put uzak a unisten od mehanizacije za sjecu sume.
Preporuka:
0
3
Odgovori

Prijavi komentar

istrijan
Petak, 12. 07. 2013. 11:59h
neregistrovan korisnik
Dodite na more u Istru puno je jednostavnije ove godine u Puli ima puno vise turista iz Srbije.Pozdrav iz prijateljske Pule imate i filmski festival u areni ubrzo.
Preporuka:
8
6
Odgovori

Prijavi komentar

vlade
Petak, 12. 07. 2013. 13:18h
neregistrovan korisnik
Sto se tice puta sve ok, nemogu da slusam ovakav je onakav je nego koncentracija i polako i ne pametujte nego vozite....
Preporuka:
1
1
Odgovori

Prijavi komentar

Jadranka-
Petak, 12. 07. 2013. 14:21h
neregistrovan korisnik
Nemam nista protiv da ljudi komentarisu o tome kako je u Crnoj gori.Da li je njihovo more fekalno i prljavo,da kada se tamo ode mora da se pazi na manju ,sitnu decicu da ne zarade stomacni virus i ostalo,ali ne idu u Crnu goru samo ljudi koji tamo vole da idu.Mozda su prinudjeni da odu tamo jer imaju jeftiniju kombinaciju,kao sto je kuca neke prijateljice ili nesto slicno.Mozda neki ljudi ne mogu da biraju,jer nemaju para da sebi priuste ni obican pasos,a zele mozda po prvi put u zivotu da vide je.... more.Toliko za one koj pre nego sto razumeju ostale smrtnike,pisu svasta ovde.
Preporuka:
10
1
Odgovori

Prijavi komentar

ns
Petak, 12. 07. 2013. 14:56h
neregistrovan korisnik
Zadnjih godina nas favorit je Rovinj.... za manje od 6 sati ste tamo,pun profil autoput koji je fantastican,nema saobracajki, ma milina , Istra za svaku preporuku...
Preporuka:
2
3
Odgovori

Prijavi komentar

Gost
Petak, 12. 07. 2013. 17:03h
neregistrovan korisnik
Jutros se vratio iz Istre. Sve je bilo OK. prokrstario sam je celu, ali su skretanja na putevima slabo obeležena. Više puta sam se vtacao ali ne mnogo. Ljudi korektni.
Preporuka:
4
3
Odgovori

Prijavi komentar

sanja
Subota, 13. 07. 2013. 00:35h
neregistrovan korisnik
Pre 10 dana se vratila iz H.Novog putem preko Niksica , Zabljaka ,Savnika, put je u odlicnom stanju i nema puno vozila a nema ni kanjona Morace. P.S. nova deonica od Lepetana ka Niksicu jos nije ucrtana u kartama ali su putokazi OK.
Preporuka:
2
0
Odgovori

Prijavi komentar

Sasa
Subota, 13. 07. 2013. 08:19h
neregistrovan korisnik
Ne znam da li je autor tekstav obratio paznju ali mnogo vozaca vozi na plin pa bi jako pametno da stavite i cene plina uz cene benzina i dizela.
Preporuka:
1
0
Odgovori

Prijavi komentar

Crnogorac
Subota, 13. 07. 2013. 11:42h
neregistrovan korisnik
put omjesta Pitoci do Podgorice ke rekonstruisan!
Preporuka:
2
0
Odgovori

Prijavi komentar

Anonimus
Subota, 13. 07. 2013. 12:01h
neregistrovan korisnik
Objasni komentar? Prvo, nisu li akteri pucnjave u Budvi iz Srbije? To jeste odvratno pomenuti, jer je u pitanju tragedija, ali tvoj komentar nema smisla. Drugo, ja sam iz Beograda i juce sam dosla sa crnogorskog primorja i nikakvih neprijatnosti nismo imali. Jesu odredjena mesta preskupa, ali postoje i ona koja su jeftinija. Recimo, plazu Jaz ne bih nikako preporucila, jer je neverovatno skupo, ali zato Becice da. Idite u Canj i zaprepasticete se koliko je jeftino, a da ne pominjem Radovice, Dobre vode i sl. U svakom slucaju, svima zelim lep ostatak leta, pa gde god da su!
Preporuka:
3
0
Odgovori

Prijavi komentar

nov-put
Subota, 13. 07. 2013. 12:11h
neregistrovan korisnik
Svi vi koji idete preko Republike Srpske za CG nemorate da idete na Trebinje vec kod mesta Bilece se iskljucite prema Vilusima u CG pa novim putem za Morinje(Boka Kotorska)Na ovaj nacin skracujete jos vise put i neplacate put za Herceg Novi
Preporuka:
2
0
Odgovori

Prijavi komentar

realno
Subota, 13. 07. 2013. 14:05h
neregistrovan korisnik
Bas je Grcka jeftina na Mikonosu komolet lezaljki 50E , Santorini najgori smestaj 1000 e a o cenama na Sany Beachu da i ne govorim! E sad te vase grcke verzije Sutomora i Canja to je prica za sebe!
Preporuka:
6
0
Odgovori