Kako najlakše uvesti automobil (3): Izbegavajte automobile sa privlačno niskom cenom

Kako najlakše uvesti automobil (3): Izbegavajte automobile sa privlačno niskom cenom

Cena transporta zavisi od udaljenosti zemlje. Ako, na primer, uvozite vozilo iz Štutgarta ili Minhena koji je oko 1.000 kilometara udaljen od Beograda, računajte da će vam za gorivo... »

Poštovani čitaoci, ostavljanje komentara na vesti starije od 5 dana nije moguće.

Prijavi komentar

jasam
Subota, 26. 01. 2013. 08:14h
neregistrovan korisnik
moze li neko pojasniti ko je uvozio auto iz nemacke, koliki su troskovi....
Preporuka:
106
7
Odgovori

Prijavi komentar

carinski-zastupnik
Subota, 26. 01. 2013. 10:08h
neregistrovan korisnik
@jasam : Najmanji troskovi za uvoz su iz Italije. Nemacka je dosta skuplja ali ne samo zbog troskova dopreme vec zbog kataloga koji se koristi za procenu vozila. Skuplji od Nemaca su Svajcarci jer pored kataloga koji je skuplji oni nisu u EU tako da se placa puna stopa carine.
Preporuka:
44
14
Odgovori

Prijavi komentar

TT
Subota, 26. 01. 2013. 10:09h
neregistrovan korisnik
@jasam : U zavisnosti koji automobil uvozis ... Sada posto je ukinuta carina do 3000ccm troskovi su minimalni (+put naravno), preporucujem da kupis auto iz auto-kuce, a ne od privatnog lica . Tako ces dobiti PDV nazad za 2-3 nedelje . Takodje mozes da uradis test stanja vozila koji kosta 80 evra, a rade ga vrhunski inzinjeri, ako ti oni kazu da su kola u doborm stanju nema sta da se brines !
Preporuka:
86
14
Odgovori

Prijavi komentar

TT
Subota, 26. 01. 2013. 10:10h
neregistrovan korisnik
@jasam : Da, zaboravih da ti kazem, idi sam, licno po auto ! Pogotovo ako uzimas nesto skuplje .
Preporuka:
67
6
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Subota, 26. 01. 2013. 11:04h
neregistrovan korisnik
@jasam : Procutaj komentare prethodnog clanka, tamo je uglavnom sve napisano.
Preporuka:
12
6
Odgovori

Prijavi komentar

M-o-
Subota, 26. 01. 2013. 11:35h
neregistrovan korisnik
@jasam : Najveci troskovi dadzbina kod nas
Preporuka:
15
13
Odgovori

Prijavi komentar

EUR4
Subota, 26. 01. 2013. 12:28h
neregistrovan korisnik
@jasam : ako ides sam i sa drugarom autom,treba ti 700 eur sigurno da dovezete jedan auto..,ispod tog ..teskoooooooooo
Preporuka:
21
18
Odgovori

Prijavi komentar

prodavac
Subota, 26. 01. 2013. 13:32h
neregistrovan korisnik
@jasam : cene na veliko i malo su drugacije nije isto kupiti 1 ili 10... Postoje i licitacije kad se prodju 9 automobila i dovoze na slepu iz italije za 2500... A uglavnom se kupuje u inostranstvu od istih ljudi i tu se dobija popust... da ne zaboravimo da dosta njih uzima slupana kola sa puno kilometata u losem stanju pa kod nas ih opravljaju...
Preporuka:
45
5
Odgovori

Prijavi komentar

nexxjanko
Subota, 26. 01. 2013. 14:01h
neregistrovan korisnik
@jasam : Zavisi sta te interesuje. Punto na primer, 2002 god, svi troskovi okvirno 800-1000e.
Preporuka:
10
25
Odgovori

Prijavi komentar

vlaki
Subota, 26. 01. 2013. 18:48h
neregistrovan korisnik
@nexxjanko : ako uzmem takvog punta, idem sam po auto ili s druarom, koliko izadje put a koliko carina, itd..znaci sve do registracije na domace table, ako neki zna okvirno
Preporuka:
18
4
Odgovori

Prijavi komentar

Auto
Subota, 26. 01. 2013. 14:54h
neregistrovan korisnik
@jasam : Ja sam uvezao auto prosle godine, tamo placen tacno 13.000eur, ukupne dodatne dazbine oko puta do tamo, nazad, gorivo, putarine, col, takse, carina i pdv, sve ispalo 16.900eur. Sada tacno sta kako, mozete sami da zakljucite racunajuci. :)
Preporuka:
27
14
Odgovori

Prijavi komentar

Vlahovic
Ponedeljak, 28. 01. 2013. 02:08h
neregistrovan korisnik
@Auto : Pa sto nisi nov kupio? sto polovan kupujes za taj novac, mora da je BMW ,hm.
Preporuka:
14
33
Odgovori

Prijavi komentar

Edo
Subota, 26. 01. 2013. 14:59h
neregistrovan korisnik
@jasam : Ukoliko nemas rodbine ili nekog prijatelja vani, onda savjet ti je sjedi kuci i posjeti neku domacu pijacu...
Preporuka:
68
11
Odgovori

Prijavi komentar

venger
Subota, 26. 01. 2013. 15:52h
neregistrovan korisnik
@jasam : Evo ja cu da ti kazem kako..taj punto je u Nemackoj od 500-1000e u zavisnosti od stanja.Na to dodaj troskove carine i puta koji iznose oko 500e-racunica je jasna.
Preporuka:
23
10
Odgovori

Prijavi komentar

tacno-tako
Subota, 26. 01. 2013. 19:07h
neregistrovan korisnik
@venger : I sad zamisli u kakvom je stanju taj punto i koliko je presao a a i tesko da nije dobro havarisan pa i od 2 sklapaju jedan ponekad kad kosta napolju 500 do 1000evra,onaj ko ga uveze vrati mu kilometrazu na nekih 140 000 km sa nekih 250-300 000 mozda cak i vise i ti mislis super si prosao kad pogledas i uporedis koliko napolju kosta taj punto sa kilometrazom od 140 000km. E i onda neko kaze ne isplati se uvoz, odnosno isplati se ako hoces da prodjes što jeftinije i voliš da te lažu.Ima i napolju prevarenata i vracanja km ,samo u mnogo manjem broju nego kod nas.
Preporuka:
44
6
Odgovori

Prijavi komentar

SasaV
Subota, 26. 01. 2013. 19:29h
neregistrovan korisnik
@jasam : Ovakvih gluposti mozes da se nacitas u zemlji Srbiji a bogami i naslusas,15 godina uvozim automobile i verovatno sam medju malobrojnim koji to radi u kontinuitetu i iskljucivo iz nemacke,troskovi su razliciti i zavise od grada do grada,zute table od 55 do 95 eura a coll {crvene} od 150 do 250e povracaj poreza moze ostvariti se na vozila koja su registrovana na firmu a ne na fizicko lice, prave se export papiri koje moze da uradi i sam hendler koji ima carinski broj ali uvecini slucajeva to radi neka spedicija cena usluge opet varira od 25 do 45 eura plus Eur1 tj.Lieferantenerklarung koji se dobija od proizvodjaca i koji se u vecini slucaja placa a na osnovu kog spediter pravi Eur1 samo procedura je relativno komplikovana i za laika mnogo skuplje izadje ako pre placanja auta niste sa hendlerom dogovorili da on sve uradi,naknadan dogovor sa njim zaboravite,sto se vozila tice jedno je sigurno ako nekupujete od poljka i rumuna necete biti prevareni sto se tice dokumentacije,u vecini slucajeva male su sanse da se vozilo strucnije pregleda jer sama cena odredjuje stanje vozila kao i kilometraza,uporediti sa ostalim autima i sve je jasno i nema nikakve prevare,koliko novaca toliko muzike i bruka je porediti sa kantama iz italije,spanije i francuske odakle uglavnom nasi strucni uvoznici dopremaju auta,otidjite u bilo koji carinski magacin i sve ce vam biti jasno,samo se nemojte rasplakati kad vidite,zao mi je sto blic nije imao bas relevantne sagovornike za ovu pricu
Preporuka:
180
11
Odgovori

Prijavi komentar

Dule
Ponedeljak, 28. 01. 2013. 10:42h
neregistrovan korisnik
@SasaV : Druze, ostavi neki kontakt :)
Preporuka:
34
5
Odgovori

Prijavi komentar

MilanM
Ponedeljak, 28. 01. 2013. 03:32h
neregistrovan korisnik
@jasam : Ja bih se nadovezao na ovo jos jednim pitanjem:Da li moja prijateljica moze dovesti svoj automobil u Srbiju i prodati ga meni licmo i da to regulisemo kod nas? Ako neko zna odgovor,molio bih da ga napise i ja mu se unaprijed zahvaljujem.
Preporuka:
20
2
Odgovori

Prijavi komentar

MAKI
Sreda, 30. 01. 2013. 12:06h
neregistrovan korisnik
@MilanM : Ne može,mora tamo,ovde može biti carinski prekršaj. Ugovor tamo pa granična prijava na granici tzv Propratnica!
Preporuka:
16
3
Odgovori

Prijavi komentar

ante
Ponedeljak, 23. 03. 2015. 21:10h
neregistrovan korisnik
@jasam : ljudi kako da ja uvezem auto iz italije a da nije na šlepi a italija nema col tablica
Preporuka:
1
1
Odgovori

Prijavi komentar

Giovani
Četvrtak, 02. 07. 2015. 17:51h
neregistrovan korisnik
@ante : Druze moras najpre napraviti dogovor SA vlasnikom auta, da ti dozvoli da vozis SA Tim njegovim tablicama i mora biti auto registrovan ( mora imati osiguranje , imas onaj papir kod soferke) pa mu ti posle posaljes tablice taj mali Papir i original saobracajnu. Pozz
Preporuka:
1
0
Odgovori

Prijavi komentar

Djomla
Subota, 26. 01. 2013. 08:31h
neregistrovan korisnik
Jel moze neko da mi objasni kako se preprodavcima koji uvoze kola isplati da prodaju-dajem primer fiat punto 2002 godiste-1550e,ako plate transport 500e,takse,porez itd a isti taj punto ne moze da se nadje na stranim sajtovima bas toliko jeftino da bi se ovde prodavao za te pare kada se saberu svi troskovi.hvala
Preporuka:
106
20
Odgovori

Prijavi komentar

brm-brm
Subota, 26. 01. 2013. 09:51h
neregistrovan korisnik
@Djomla : pa uzme vise automobila i stavi ih na kamion pa ga ne izadje trosak za svaki 500 nego za 10 komada oko 1000 primer u proseku za svaki po 100. isto tako ne placa ni strane tablice.. i tako... :)
Preporuka:
68
7
Odgovori

Prijavi komentar

Totti
Subota, 26. 01. 2013. 10:00h
neregistrovan korisnik
@Djomla : Evo ja ću ukratko... Kad kupuješ kola na veliko, cena drastično pada. Ako tebe taj Punto košta npr. 1550e, mene u paketu od 10-ak vozila košta npr 800e.
Preporuka:
62
3
Odgovori

Prijavi komentar

carinski-agent
Subota, 26. 01. 2013. 10:13h
neregistrovan korisnik
@Djomla : Racunica je dosta prosta.Kao prvo preprodavci vozila kupuju na kolicinu tako da se za njih pravi posebna cena. Troskovi transporta za 10 vozila jer toliko staje na bizarku iznose 2400-3000 eur u zavisnosti od dogovora i kolicine. Svi koji uvoze na veliko imaju razradjene seme sto se tice procene vozila za razliku od pojedinca koji uvozi samo jedan auto. Tako da se lako moze naci racunica. Njihova zarada je zapravo u razlici izmedju kolicine vozila i razlike u proceni na carini.
Preporuka:
64
0
Odgovori

Prijavi komentar

Mocni-Vocni
Subota, 26. 01. 2013. 10:17h
neregistrovan korisnik
@Djomla : Prevoz kosta 500eur mizda ako odes avionom i vratis se na tockovima, sto retko ko radi. Mali igraci idu sa prikolicom na kojoj nose jos jednu prikolicu. na taj nacin doteraju tri auta i troskovi su mozda 100-150eur po autu max... ne vade col table za ove na prikolicama.....
Preporuka:
48
1
Odgovori

Prijavi komentar

italija
Subota, 26. 01. 2013. 10:24h
neregistrovan korisnik
@Djomla : svakako si u pravu , ja zivim u italiji i puntici se mogu naci do 1000 eura , ali su uglavnom krsevi , za nesto malo bolje od 1500 eura pa vidi da li ti se isplati.
Preporuka:
21
1
Odgovori

Prijavi komentar

BgdSrb
Subota, 26. 01. 2013. 10:27h
neregistrovan korisnik
@Djomla : Isplati se jer uvoznici taj auto verovatno na kolicinu dobiju i dzaba ili plate neku sicu. A i ti ne moras auto da uvezes na kamionu. Mozes da odes, kupis i sam se dovezes tim istim kolima. U tom slucaju za transport platis benzin i putarine. Od Minhena do Beograda na primer je oko 1000 km, to ti je jedan i po rezervoar dizela sto je maksimalno 200 evra plus vinjete sto je jos 20ak evra i eto te.
Preporuka:
20
6
Odgovori

Prijavi komentar

Marko
Subota, 26. 01. 2013. 10:30h
neregistrovan korisnik
@Djomla : Troskovi uvoznika su mnogo jeftiniji kada se uvoze kola...Prosto nije isto kada uvozite jedan ili deset kola na kamionu.. Da je tako jednostavno svi bi uvozili automobile..
Preporuka:
25
0
Odgovori

Prijavi komentar

hunt
Ponedeljak, 28. 01. 2013. 01:54h
neregistrovan korisnik
@Marko : Tacno tako!! Zakljucak cele ove price ides po 1 skuplji auto sam..Za ostalo manje vise slaba usteda, po meni bolje sa majstorom otici ovde na plac, pregledati auto, cenkati se i kupiti ga, nego li otici napolje kupiti najeftiniji da se prodje dobro, pa ga onda popravljati i na kraju, saberi, oduzmi sve to za 100eur. Pritom da se ne desi kvar na putu negde pre SRB u EU, onda - zagarantovan na konto cena ovde.
Preporuka:
15
2
Odgovori

Prijavi komentar

decko
Subota, 26. 01. 2013. 10:40h
neregistrovan korisnik
@Djomla : čitam komentar i on verujem kako neko moze tako da razmišlja... Pa preprodavci ne uvoze jedan po jedan automobil. Samo bi neko krajnje glup otisao hiljadu kilometara daleko,dovezao lično neki jeftin auto da bi ga preprodao.
Preporuka:
28
14
Odgovori

Prijavi komentar

verkehr
Subota, 26. 01. 2013. 10:43h
neregistrovan korisnik
@Djomla : Kupuju vise auta odjednom I imaju popust a I kupuju malo ostecena auta pa ih sredjuju.
Preporuka:
32
0
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Subota, 26. 01. 2013. 11:04h
neregistrovan korisnik
@Djomla : Dileri dobijaju nize cene u odnosu na fizicka lica, jer kupuju veliki broj vozila, a mozda je auto kupljen na licitaciji, ili direktnom pogodbom od neke firme gde je bio sluzbeni auto. Cena transporta je 300 evra, a porez ne vise od 200 sa sve uslugom speditera, a treba dodati i zaradu preprodavca, koja nije manja od 200-300 evra.
Preporuka:
12
3
Odgovori

Prijavi komentar

vlajko
Subota, 26. 01. 2013. 11:12h
neregistrovan korisnik
@Djomla : ma sad se to i ne isplati toliko kao ranije, jer su kod nas cene kola pale, pa te izadje isto kupiti ovde ili uvesti.. a sto se tice tih prodavaca, njih svi ti troskovi izadju manje, ne plate 500e transport po kolima, nego uvezu punu slepericu kola, pa ih izadje jeftinije, a i znaju "cake" na carini kako da ih takse i porezi izadju minimalno
Preporuka:
17
4
Odgovori

Prijavi komentar

i-onda-je-mrmot-uvio-
Subota, 26. 01. 2013. 11:14h
neregistrovan korisnik
@Djomla : Preprodavac kupi 6 (sest ) automobila na placu u Italiji i dobije dva Punta gratis (dzabe), automobile prevozi kamionom i onda je prevoz jeftiniji po vozilu, vozila posto se voze na kamionu ne registruje privremenim tablicama (col) i ne plati osiguranje. A u ovih 500e ulazi registacija osiguranje i gorivo kad dovozis auto sam, naravno i kad kupujes jedan auto cena je visa...
Preporuka:
21
1
Odgovori

Prijavi komentar

Nik
Subota, 26. 01. 2013. 11:15h
neregistrovan korisnik
@Djomla : Stoji to da se u inostranstvu kupuju uglavnom lupana vozila ili ona koja su presla ,,malo" vise kilometara pa su jeftinija, ali ipak njemu nece biti prevoz 500 eura, jer prevozi vise vozila odjednom na kamionu, pa mu je i prevoz jeftiniji..
Preporuka:
13
0
Odgovori

Prijavi komentar

mile
Subota, 26. 01. 2013. 11:15h
neregistrovan korisnik
@Djomla : taj koji prodaje tog punta nabavio ga je kao flotni kupac kupio je minimum 50 vozila. njegova nabavna cena po komadu nije bila veca od 500 i tu kupovinu je obavio u italiji. Veliki kupac velika lova loš automobil u završnici.
Preporuka:
14
8
Odgovori

Prijavi komentar

shae
Subota, 26. 01. 2013. 11:27h
neregistrovan korisnik
@Djomla : Verovatno zato sto uzimaju slupane ili tehnicki neispravne aute pa ih u Srbiji jeftino simnkaju. Ja sam cu da ako npr gori zuto svetlo da nesto nije uredu sa motorom oni jednostavno izvade tu LED diodu itd.
Preporuka:
33
6
Odgovori

Prijavi komentar

punto
Subota, 26. 01. 2013. 11:35h
neregistrovan korisnik
@Djomla : Ode na plac slepom, kupi 10 punta, dobije popust zato sto kupuje vise vozila a uglavnom su to vanovi neke firme, i vozi ih za srbiju o istom trosku. I zato su automobili na placu jeftiniji, manju su im troskovi prevoza a u dobijaju bolju cenu ako kupuju vise vozila...
Preporuka:
10
0
Odgovori

Prijavi komentar

dejan
Subota, 26. 01. 2013. 11:36h
neregistrovan korisnik
@Djomla : dovlače automobile sa onim prikolica-šleperima pa za 10-15 auta prevoz ispadne npr 100eur po komadu + razne peripetije podizanja kilometraže kako bi se platilo manje, itd itd
Preporuka:
9
3
Odgovori

Prijavi komentar

M-i-l-l-e
Subota, 26. 01. 2013. 11:37h
neregistrovan korisnik
@Djomla : Pa ti placevi sto ti spominjes imaju svoje slepere i sigurno ih ne izadje 500 eu za Punta, vec za 1000 eu doveze pun sleper 8-9 auta
Preporuka:
8
4
Odgovori

Prijavi komentar

jag
Subota, 26. 01. 2013. 11:37h
neregistrovan korisnik
@Djomla : mislim da se ugrade bar 500evra, ne verujem da vlasnici auto placeva dovlace auta za srbiju da bi zaradili po 100-200 e..
Preporuka:
33
4
Odgovori

Prijavi komentar

ja
Subota, 26. 01. 2013. 11:41h
neregistrovan korisnik
@Djomla : Prosto i jednostavno. Uzmu auta sa po 300-400 000km vrate kilometrazu na 110-140 000km i cekaju zrtve.
Preporuka:
53
2
Odgovori

Prijavi komentar

Shomi
Subota, 26. 01. 2013. 11:43h
neregistrovan korisnik
@Djomla : Cena od oko 500e je za pojedinacno vozilo, ako ti odlucis sam da sednes na autobus i vratis auto za Srbiju. Ti jeftiniji automobili se dovoze sleperima, ne na komad, nego na tone... I bukvalno se daju kao gratis stalnim preprodavcima... Tipa, uzeo si 2 Audi-a A4, evo ti jos ova tri Stil-a gratis...
Preporuka:
13
13
Odgovori

Prijavi komentar

Boris
Subota, 26. 01. 2013. 11:52h
neregistrovan korisnik
@Djomla : Prosto, kupe krs od Punta za 250 do 400 eura + transport 220 + dazbine drzavi 300 do 400 eura, koji dinar ode na sminkanje... Skoro sva kola koja se kupuju u Italiji imaju neki problem, motor, udarena, mnogo kilometara.... Za male pare nema dobrog automobila!
Preporuka:
25
5
Odgovori

Prijavi komentar

Poznanik
Subota, 26. 01. 2013. 11:52h
neregistrovan korisnik
@Djomla : Djomla to je zato što koriste organizovan transport tzv. "autovozovima", tj šleperima na koji staje do 10 automobila, što značajno smanjuje cenu.. Druga stvar je kad dileri kupuju u inostranstvu kola, kupuju ih na veliko pa se desi da neki od automobila kupe jako, jako povoljno! Čak za par stotina evra.. Isplati se onda zar ne? Pozz
Preporuka:
7
0
Odgovori

Prijavi komentar

dell
Subota, 26. 01. 2013. 11:53h
neregistrovan korisnik
@Djomla : Veoma jednostavno.Kad ti gledas tog punta na satu vidis 120-150k km puna kapa.U stvari je to les sa ne zna se koliko km.Dosta automobila po placevima je farbano,na nekima se iz aviona vidi.Tako da,neki placevi uvoze svakakve kante,koje se preko kuoe jako jeftino,malo nasminkaju,pa ovde usrece nekog kupca.Pogledaj bmw serije 3 e46,ispada jeftiniji u Srb sa oko 150k km nego u Nemackoj ili Austriji...To mi samo govori da cu radjje sam da uvezem auto i ako sam zadovoljan zatecenim stanjem,auto ima originalnu servisnu knjizicu ovlascenog servisera-obavezno proverite,radije cu da pazari. takav auto i sa 200k km ali znam da je to to...A ne ovi nasi prodavaci magle...
Preporuka:
30
1
Odgovori

Prijavi komentar

maxy
Subota, 26. 01. 2013. 20:41h
neregistrovan korisnik
@dell : Koliko para toliko i muzike. Slažem se da su vozila pretežno u osrednje do lošem stanju, ali za taj novac nema mlađe i bolje. Ali setimo se malo cena do 2008. godine, kada su golfovi II stari 25 godina prodavani za 3000+ Eura ili kečevi i jugići napola truli za 2000+ Eura. Još je veća nesreća bila ako je automobil bio uvezen ili kupljen u Srbiji pre 1992 jer se zna kakvo je bilo gorivo sve do skoro, a posebno onaj vodeni koktel iz '90. U ta vozila na zapadu je bar sipano kvalitetnije gorivo i voženi su boljim putevima i održavani pretežno originalnim delovima. Ja sam svoj auto Lancer star 19 godina, pre 5 godina prodao za 2700 Eura. Raga koja je kupljena nova u Srbiji i prešla prema satu 225k km, a ko zna koliko realno, bio je udaran i to se videlo, malo ga načela korozija... Sad za 2700 eur može da se kupi auto star 10 godina i sigurno u boljem stanju nego moj auto od pre 5 godina. Ne kažem da su u odličnom stanju, ali su ipak bolja nego ona vozila sa našeg zaštićenog tržišta iz tog vremena. A ljudi kod nas hoće da kupe tog BMW-a za 4000 pa da komšija crkne od muke iako se zna da solidan primerak ne može da se nađe bar ispod 6000.
Preporuka:
15
2
Odgovori

Prijavi komentar

Jagodinac
Subota, 26. 01. 2013. 12:00h
neregistrovan korisnik
@Djomla : Jednostavno većom kupovinom(10-20 komada),licitacijom i transportom(vozom, kamionom ...) Smanjue se cene robe.
Preporuka:
8
2
Odgovori

Prijavi komentar

neko
Subota, 26. 01. 2013. 12:01h
neregistrovan korisnik
@Djomla : otkupljuju od stranih preduzeća ( najčešće su bili van) sa ogromnim kilometrazama i dobijaju ih skoro za džabe (jer npr.u italiji/nemackoj bi te iste firme morale da plate za reciklazu tih vozila) doteraju ih ovde npr.u šabac ubacuju zadnju klupu skidaju mrezice rade atest (ponekad) i prodaju
Preporuka:
10
3
Odgovori

Prijavi komentar

y
Subota, 26. 01. 2013. 12:07h
neregistrovan korisnik
@Djomla : jer na "labudici" uvezu 7-8 vozila za te pare onda nije toliki trosak.
Preporuka:
4
0
Odgovori

Prijavi komentar

miki
Subota, 26. 01. 2013. 12:08h
neregistrovan korisnik
@Djomla : oni uvezu 20 vozila na kamionu ,ne trebaju im ni tablice ni ostale zezancije .kosta ih samo gorivo za kamion,neka je 600-700 eura sa autoputevima, podeli na 20 vozila pa vidi koliko ih izadje ,30-35 e eura po vozilu transport.plus sto oni tamo dobiju mnogo povoljniju cenu kad uzimaju na veliko.
Preporuka:
8
21
Odgovori

Prijavi komentar

Jao-Boze
Nedelja, 27. 01. 2013. 10:37h
neregistrovan korisnik
@miki : ma nije nego stave 40 auta na auto voz!!! Neverovatno koliko ima ljudi koji samo da napisu nesto iako nemaju blage veze, kao na primer ti druze kad mislis da ima toliki auto voz. Pa koliko je dugacak taj tvoj kamion 30 metara.
Preporuka:
29
2
Odgovori

Prijavi komentar

Vozac
Utorak, 29. 01. 2013. 10:31h
neregistrovan korisnik
@miki : Ala ti lupas gluposti!!! 20 vozila na kamion??? Jesi li ti nekada video kola ili kamion??? Samo gorivo i putarina 600-700 eur! Nisi ni svestan kakvu si glupost lupio. A taj kamion je dobi za dzabe, nije ga platio? Gume su vecne, ne treba da se vremenom menjaju, vozac radi za dzabe ( verovatno po tvojoj logici jos i plati sto je vozio), servis ne mora nikada da se radi... Neverovatno kako neki ljudi lupaju gluposti samo da bi nesto napisali a ustavri pojam nemaju...
Preporuka:
27
4
Odgovori

Prijavi komentar

DejanRM
Subota, 26. 01. 2013. 12:13h
neregistrovan korisnik
@Djomla : Druze to ide na veliko.... transportuju sa sleperom npr... i za recimo 1000 eura on dotera 10-15 automobila... to su vec uhodani poslovi.... nije ista cena kad kupis 1 auto ili iskesiras za 20 automobila ... svakom autu fakticki ( kad kupuju na veliko ) oni obore 500-1000 eura ....
Preporuka:
11
4
Odgovori

Prijavi komentar

Marko
Subota, 26. 01. 2013. 12:36h
neregistrovan korisnik
@Djomla : Tako sto kupe neku lominu za smesne pare, npr auto koji je tik pred veliki servis i sl, pa ti onda prodaju auto sa garancijom na motor ako ti uradis veliki servis u narednih par dana. Pa prvo oduzmi servis i ostale zavrzlame oko popravki kad kupis polovan auto i dobices cenu u uvozu. Za transport nije isto jer oni kad uvoze 10 i vise automobila od jednom verovatno ne placaju iste dazbine (ne znam to) a i voze ih na kamionu pa placaju gorivo i putarine za jedno vozilo ne za 8.
Preporuka:
8
0
Odgovori

Prijavi komentar

Daniele-
Subota, 26. 01. 2013. 12:40h
neregistrovan korisnik
@Djomla : normalno taj punto u Torinu kosta od 200 do 500€
Preporuka:
8
1
Odgovori

Prijavi komentar

prosto-je
Subota, 26. 01. 2013. 12:47h
neregistrovan korisnik
@Djomla : kupuju havarisana vozila, ili sa predjenih 1000 000 km bukvalno za dz I prodaju nama kao dobro ocuvana sa stvarnih 125 000 km
Preporuka:
17
2
Odgovori

Prijavi komentar

nikola
Subota, 26. 01. 2013. 13:03h
neregistrovan korisnik
@Djomla : dajem primer,jurim fokusa 2008 koji u nemackoj kosta oko 5 soma i u proseku oko 200 000 na satu.takav slican kod nas na placevima je oko 5500 sa smesnih 122 000.jednostavno dileri polovnjaka kupuju na desetine auta na 2-3 slepera pa im po autu ispadne prevoz oko 150-200. isto tako sa papirima i ostalim troskovima...
Preporuka:
12
3
Odgovori

Prijavi komentar

maxy
Subota, 26. 01. 2013. 13:07h
neregistrovan korisnik
@Djomla : isplati mu se jer oni vozila kupuju po nižoj ceni od oglasene, posebno ako uzimaju više komada od jednom. većina preprodavaca kupuje vozila sa ograničenog broja placeva pa kao stalni kupci opet dobijaju niže cene.
Preporuka:
4
2
Odgovori

Prijavi komentar

ivan
Subota, 26. 01. 2013. 13:15h
neregistrovan korisnik
@Djomla : Pa taj sto ih uvozi nekupuje jedan auto nego dvadeset i vise i samim tim su mnogo jeftinija,i neuzima col table pa ih dovozi nego na kamion sto je duplo jeftinije.... I carinu i porez manje placaju...
Preporuka:
4
0
Odgovori

Prijavi komentar

Dejan
Subota, 26. 01. 2013. 13:16h
neregistrovan korisnik
@Djomla : Činjenica je da su u Italiji najeftinija kola.Autoplac pokupuje krševe tamo,dobije još popust na količinu i to ti je to.Ja sam bio sa prijateljem koji ima auto plac kad je kupio 8 auta medju kojima i alfu za mene,cena joj je bila 1600e tamo,sa popustom na količinu 1200.Toliko.
Preporuka:
18
0
Odgovori

Prijavi komentar

svercer
Subota, 26. 01. 2013. 13:22h
neregistrovan korisnik
@Djomla : lupan vise puta i presao minimum 250 000..za dobar auto moras da imas parica
Preporuka:
12
2
Odgovori

Prijavi komentar

hm
Subota, 26. 01. 2013. 13:23h
neregistrovan korisnik
@Djomla : Tako sto kupe havarisanu kantu, nasminkaju je i okace cenu.
Preporuka:
7
2
Odgovori

Prijavi komentar

losmiBG
Subota, 26. 01. 2013. 13:31h
neregistrovan korisnik
@Djomla : Zato sto ih je bukvalno kupio 10 za te pare.U Nemackoj nema auto srednje klase da je presao do 150 000 km,starosti cirka 6 godina,da je u dobrom stanju a da ne kosta 6,7 ili 8000 eura.A ovo sto oni prodaju ovde za 3-4 000 eura je staro 10 godina i preslo bar 10 puta zemljinu kuglu.
Preporuka:
11
1
Odgovori

Prijavi komentar

deki
Subota, 26. 01. 2013. 13:33h
neregistrovan korisnik
@Djomla : @ Djomla zato jer kupuju na kilo.... npr: " ona tamo auta u cosku, svih 5 komada za xxxx eura "
Preporuka:
4
3
Odgovori

Prijavi komentar

tt
Subota, 26. 01. 2013. 13:34h
neregistrovan korisnik
@Djomla : Natovare na kamion 10 auta i eto ti objasnjenja
Preporuka:
2
2
Odgovori

Prijavi komentar

nexxjanko
Subota, 26. 01. 2013. 13:45h
neregistrovan korisnik
@Djomla : Takva auta se dovoze na sleperu, kosta 300e + carina itd. skupa oko 800e. Mada je 1550 bas povoljno. Ja kupio dovezen auto za 2.400
Preporuka:
1
1
Odgovori

Prijavi komentar

Milos
Subota, 26. 01. 2013. 13:50h
neregistrovan korisnik
@Djomla : Prijatelju dragi, oni to kupuju na metar! Kaze: daces mi iz ovog reda do ovde, a iz drugog do tamo! To plati 20000 e, i onda prodaje nama da zaradi 5000 e! Eto...
Preporuka:
12
1
Odgovori

Prijavi komentar

Alex
Subota, 26. 01. 2013. 13:51h
neregistrovan korisnik
@Djomla : Ne znam kako to ide ali znam da je jedan komsija narucio Punta 2003. godiste, 1.2 sa plinom, plava metalik boja, 5 vrata, klima i ostalo i covek mu ga je doterao za 1.900 evra. Prijatelju je ostalo samo da registruje auto i to je bilo sve.
Preporuka:
4
4
Odgovori

Prijavi komentar

bojan-zr
Subota, 26. 01. 2013. 13:52h
neregistrovan korisnik
@Djomla : pa druze oni uvezu 7-8 auta na kamion, i kako im se ne isplati, a u sve je uhodano
Preporuka:
3
0
Odgovori

Prijavi komentar

Rimls
Subota, 26. 01. 2013. 13:54h
neregistrovan korisnik
@Djomla : Evo ja cu prijatelju da ti objasnim. I sam sam u toj bransi pa znam. Dileri koji uvoze aute uzimaju kod velikih autokuca 10-20 auta u komadu i dobijaju dobre paket cijene. Transport 10 auta na kamionu nije skup za onoga ko se bavi tim poslom. A taj Punto koji ti navodis oni dobiju za 2-300 Eura u paketu a ponekad cak i pride. Autokuca naravno ne daje nikakve garancije na ta vozila i rijesi se dosta auta u komadu. Upravo zato ne mozes naci te cijene na sajtovima. Nadam se da sam malo pojasnio.
Preporuka:
15
1
Odgovori

Prijavi komentar

Simeun
Subota, 26. 01. 2013. 13:57h
neregistrovan korisnik
@Djomla : Pa taj auto moze napolju da se nadje i za 500-600 evra. Preprodavci obicno kupe desetak automobila (cena ide jos nize), odnosno kupuje ih za njih neki lik koji zivi napolju i za to dobija oko 100 evra po kolima. Zatim kola prevezu sleperom (oko 150-200 evra po automobilu) pri cemu ne placaju ni col table niti takse. Kod speditera placaju 100-150 evra po autu (jer saradjuju sa njima u vecem obimu) i zajedno sa carinom i porezom taj auto ne izadje vise od 1100-1200 evra max (a cesto i nize)
Preporuka:
12
0
Odgovori

Prijavi komentar

mica
Subota, 26. 01. 2013. 14:06h
neregistrovan korisnik
@Djomla : e i mene to interesuje, da je pristojno auto vani iste cene kao i ovde uz sve placene troskove, nema smisla......
Preporuka:
8
0
Odgovori

Prijavi komentar

Trans
Subota, 26. 01. 2013. 14:11h
neregistrovan korisnik
@Djomla : Isplati im se, zato sto rijetko ko dovozi samo jedno auto..u jednoj turi kupe 4-5-6 auta (manji uvoznici), a placaju isto kao i da dovoze samo 1 auto...a oni koji stvarno dovoze samo 1, ne placaju bas 500€ za transport..to je malo preuvelicano
Preporuka:
1
3
Odgovori

Prijavi komentar

Marko
Subota, 26. 01. 2013. 14:14h
neregistrovan korisnik
@Djomla : Pa lako. Kupe neki havarisani za 500 eura, njihov neki limar sve to zamaze i ispravi i vozi Misko! Na placu postoje 3 vrste automobila: 1. Vracena kilometraza, ali estetski izgledaju odlicno. 2. Mala stvarno kilometraza, ali su imali neku havariju pa su peglani. I najbolji slucaj od svih 3. Vracena kilometraza + imali havariju pa popravljeni!
Preporuka:
9
1
Odgovori

Prijavi komentar

A
Subota, 26. 01. 2013. 14:28h
neregistrovan korisnik
@Djomla : Pa ovako, ti troskovi podrazumevaju da sam dovezes kola. Dakle col, takse i gorivo. Preprodavci dovoze kola na kamion pa ne placaju nista od toga. Troskovi po kamionu koji doveze 6 automobila je oko 1100 evra. Puntici iz italije koje su koristili iz brze poste su od oko 800e sa kilometrazama oko 400 k. Racunica je jasna, u zaradi su oko 200e, a neretko i manje. Tu su zarade smesne ali kod skupljih znaju da budu i po 2 hiljade.
Preporuka:
3
2
Odgovori

Prijavi komentar

Stevan
Subota, 26. 01. 2013. 14:35h
neregistrovan korisnik
@Djomla : Pod uslovom da je sa automobilom sve u redu (da nije neka prevara), onda to treba traziti u tome da je taj uvezao 20-30 automobila u cugu i da je dobio dobar popust. Nije ista cena za 2 i za 20 automobila.
Preporuka:
3
0
Odgovori

Prijavi komentar

Goran
Subota, 26. 01. 2013. 14:36h
neregistrovan korisnik
@Djomla : Kupe 100 auta fiat punto.Onda je puno jeftiniji.
Preporuka:
4
2
Odgovori

Prijavi komentar

isplati-se-
Subota, 26. 01. 2013. 14:43h
neregistrovan korisnik
@Djomla : Moze prijatelju. Kao prvo automobili koji se uvoze nijedan nije presao ispod 200.000 km a znam za slucajeve sa preko 300.000km kojima se vraca sat na ispod 150.000 km. Kao drugo dovoze ih na auto vozu cime ga kosta transport oko 200eur. Vanovi se prepravljaju u putnicka vozila, menja se osteceni enterijer, sedista i td. U ostalom uporedi cenu istog modela isto godiste u inostranstvu sa predjenih 100.000 km i predjenih 250.000 km pa ces videti razliku.
Preporuka:
5
0
Odgovori

Prijavi komentar

Jagodinac
Subota, 26. 01. 2013. 14:59h
neregistrovan korisnik
@Djomla : Veci preprodavci kupuju automobile na licitacijama od firmi u inostranstvu pa im je cena dosta niza. Imaju svoje slepere pa im je to extra usteda i da ne zaboravim najvaznije svi veci uvoznici na kraju godine dobijaju povracaj PDV-a od zemalja iz kojih su u Srbiju uvezli vozila.
Preporuka:
9
0
Odgovori

Prijavi komentar

gastarbeiter
Subota, 26. 01. 2013. 15:03h
neregistrovan korisnik
@Djomla : Kao prvo oni imaju ugovor sa tom auto platzem odnosno to su vecina stranaca arapi,turci koji prodaju auta na veliko i ta auta su uglavnom za izvoz.Nemci ih prodaju posto zasto jer im se ne isplati da ih popravljaju ovde u nemackoj su ruke majstora i po 3 puta skuplji nego delovi .Znaci auta nisu bas u onom stanju kakve bi mi voleli da budu.Oni ih uzmu od njih na veliko i naravno imaju nisku cenu na to.Posto su to ljudi koji imaju veze na granicama i firma im se bavi uvozom automobila i bave se time preko firme imaju ovlastice da ne placaju poreze na te automobile jer su uglavnom krsevi i imaju prednosti u odnosu na tebe fizicko lice. Samim tim kilometraza auta je mnogo visa nego sto se kasnije to vidi u srbiji kada tebi prodaju. On kilometrazu nakon carinjenja smanji koliko njemu odgovara i tebi proda kao da je presao 110 000 km i zbog toga i digne cenu. Neke nase prodavci jednostavno kupuju auta u bugarskoj i ne mlate se time da idu cak u nemackoj po auta jer bugarska nema svoju fabriku automobila i moze da uveze da automobile bilo kojeg godiste na njih ne vazi eur 3 motori. Samim tim je nasim prodavcima jeftiniji uvoz i oslobodjeni su porezima a u srbiji ih nalickaju i prodaju kao da su extra stanje.Jer srbija ima mnogo dobar zakon a to je da ako je auto i bio udaren a prodavac to sakrije nakon pa ako se nakon nekoliko meseci to i otkriji prodavac nece krivicno odgovarati jer ne postoji zakon u srbiji za to u odnosu na nemackoj.
Preporuka:
16
2
Odgovori

Prijavi komentar

Lexus
Subota, 26. 01. 2013. 23:01h
neregistrovan korisnik
@gastarbeiter : Ja Sam jednom video sta uvezes iz Nemacke neke privatnjak sa kamijon bilo je par auta i prikolka sa sluparna Auta i staje imena Firma na kamijon.
Preporuka:
3
17
Odgovori

Prijavi komentar

daj-bre
Ponedeljak, 28. 01. 2013. 02:23h
neregistrovan korisnik
@Lexus : covece idi u skolu i nauci da pises...
Preporuka:
36
4
Odgovori

Prijavi komentar

re
Subota, 26. 01. 2013. 15:28h
neregistrovan korisnik
@Djomla : tamo kupi sa 250.000km, pa skine posle carine na 75.000km... malo ga nasminka, opere, itd. I onda zaradi malo.
Preporuka:
16
1
Odgovori

Prijavi komentar

laki
Subota, 26. 01. 2013. 15:37h
neregistrovan korisnik
@Djomla : zato sto je taj punto leš od auta koji je prešao 250000+ km doteran ovde i skinuta mu kilometraza. preko su takvi automobili dosta jeftiniji i onda ovde uz sve troškove (zaradu uvoznika) ispadne ista cena...
Preporuka:
8
0
Odgovori

Prijavi komentar

Dragan
Subota, 26. 01. 2013. 15:49h
neregistrovan korisnik
@Djomla : Uvoze iz Italije polu-mrtve automobile, ako je potrebno malo ih nasminkaju, spuste kilometrazu i prodaju za te pare koje si spomenuo.
Preporuka:
4
1
Odgovori

Prijavi komentar

prosto-je
Subota, 26. 01. 2013. 15:57h
neregistrovan korisnik
@Djomla : kad kupe kolicinu od po 5-6 auto slepera medju kojima su skupla kola po 10,20k puntice dobiju gratis od handlera, na meckama zarade po koju stotinu a puntici celi odu u profit... eto kako! pozdrav!l
Preporuka:
10
0
Odgovori

Prijavi komentar

caki
Subota, 26. 01. 2013. 16:10h
neregistrovan korisnik
@Djomla : oni kad kupuju automobile kupuje 10-tak od jedno i dosta im spuste cenu od one koja inace pise. pritom uvezu ih kamionom na prikolici tako da im se isplati. a obicno i imaju ljude na carini pa ih i to dosta manje iskosta nego da ti odes. eto kako se njima isplati
Preporuka:
4
0
Odgovori

Prijavi komentar

Mladjo
Subota, 26. 01. 2013. 16:23h
neregistrovan korisnik
@Djomla : Pa imas ono vozilo sto djuture natrpaju 5-6 kola na njega , pa se gorivo i isplati??
Preporuka:
2
0
Odgovori

Prijavi komentar

Nikola
Subota, 26. 01. 2013. 16:51h
neregistrovan korisnik
@Djomla : Punto, Clio.. i sva druga "mala" vozila donose gotovo nikakvu zaradu, ali je opet ima i veoma brzo se prodaju.
Preporuka:
8
0
Odgovori

Prijavi komentar

zorg
Subota, 26. 01. 2013. 17:01h
neregistrovan korisnik
@Djomla : Moze neka kršina da se nadje. Ja znam lika koji je u Italiji kupio Megan 2002 za 450€, teška kšina, imao je tri kvara na putu, ali je sam to sanirao. Kupio je delove na otpadima. U Srbiji je prefarbao branike i sredio neke ogrebotine na vratima, dotegao sedište za 1500 dinara i sad ga je prodao za 1900€. Jadan onaj koji ga je uzeo.
Preporuka:
8
0
Odgovori

Prijavi komentar

nebitan
Subota, 26. 01. 2013. 17:15h
neregistrovan korisnik
@Djomla : Isplati im se ako imaju svoj slepu za prevoz auta,sto uglavnom imaju,a kupe auto preko koji je slupan,ima previse kilometara,neku gresku u elektronici.Kada ga dovezu ovamo poprave ga verovatno u svojoj radionici,nameste kilometrazu,srede malo elektroniku...i zarade...
Preporuka:
6
1
Odgovori

Prijavi komentar

savkan
Subota, 26. 01. 2013. 17:16h
neregistrovan korisnik
@Djomla : Prvo,oni tamo kupuju najjeftinije automobile pa ih ovde doteruju i sminkaju za prodaju...to su vec istrosena vozila,a sto se tice dovoza oni nemaju te troskove jer vozila dovoze po 10 kom na kamion pa se tu ustedi.Nema probnih tablica,nema taksi samo trosak za kamion komada jedan
Preporuka:
5
1
Odgovori

Prijavi komentar

neko
Subota, 26. 01. 2013. 18:39h
neregistrovan korisnik
@Djomla : kupuje se na veliko i to vecinom krsevi,pise se manja cena na fakturi i placa se manja carina,onda se taj krs doveze kod limara poput mene,ja im ispeglam,ofarbam,ispoliram za oko 200 evra,farba se cak i volan da se ne vidi koliko je izlizan,naravno dok dodje do mene kilometraza je vec vracena,menjaju se gume,iznutra se fino opere dubinski,inace bude strasan svinjac narocito kad dodje iz Italije,zacudili biste koja je razlika,ni ja nekad ne poverujem da je to isti auto,posle ga slusam kako objasnjava potencijalnom kupcu na telefon da je auto bio malo izgreban i da je presao malo,a auto presao pola miliona i otkinuta mu pola prednjice....
Preporuka:
9
2
Odgovori

Prijavi komentar

Dejan
Subota, 26. 01. 2013. 10:06h
neregistrovan korisnik
Troskovi prevoza su duplo manji od navedenog,jer ja iz francuske dovozim vozila,putarine ,gorivo propratni papiri i sva podmicivanja na granicama kostaju oko 400 po autu
Preporuka:
11
1
Odgovori

Prijavi komentar

grunf
Subota, 26. 01. 2013. 10:12h
neregistrovan korisnik
90% vozila koja se uvoze su havarisana.
Preporuka:
16
6
Odgovori

Prijavi komentar

mile
Subota, 26. 01. 2013. 10:17h
neregistrovan korisnik
Veliki saveti, nikakva pomoc. Nista vise.
Preporuka:
20
0
Odgovori

Prijavi komentar

Ceh
Subota, 26. 01. 2013. 10:30h
neregistrovan korisnik
Uz dužno poštovanje ovo baš i nisu najtaačniji podaci.Ja sam uvezao auto iz Češke.Kupio kod ovlašćenog auto dilera.Sve troškove oko tablica i papira sa sve uslugama kuće da nam sve završi su bili nepunih 140€.Nikakve takse potvrde i administrativne ove-one. Čim smo stigli na našu granicu krenula je zabava.50€ samo za popunjavanje formulara kod špeditera sa kojim se javljamo u Bg,takse, potvrde i ležarine su me koštale oko 700€ (bez carine).Obratite pažnju i dobro se raspitajte gde će da vas oderu ali ne na sajtovima ams ili mup-a jer to nigde nećete naći.Auto koji sam kupio je Opel 2002.god.Opljačkali su me najblaže rečeno.
Preporuka:
13
1
Odgovori

Prijavi komentar

verkehr
Nedelja, 27. 01. 2013. 15:58h
neregistrovan korisnik
@Ceh : Sta su ti naplatili 700£,pa to je previse
Preporuka:
6
0
Odgovori

Prijavi komentar

draganki
Subota, 26. 01. 2013. 11:04h
neregistrovan korisnik
Putarina Madjarska14 e, putarina Austrija 7e, col table 150e i ostane ti 329e da kupis 235litara dizela da bi presao 1000 km
Preporuka:
12
2
Odgovori

Prijavi komentar

Auto-je-nov-nov-nov
Subota, 26. 01. 2013. 11:20h
neregistrovan korisnik
Iplati im se jer kupuju otpad koji kosta od 100-500eur i kad ga dopreme u Srbiju, nasminkaju i namirisu i obavezno kazu da ga je preko vozila neka baba i za divno cudo i naocare su joj ostale u autu. Ma idi...
Preporuka:
31
1
Odgovori

Prijavi komentar

Kibo
Subota, 26. 01. 2013. 11:45h
neregistrovan korisnik
Djomla,ja ne znam gde si ti nasao punta za te pare kad je cena za takvo vozilo kod nas izmedju 2000-2500 evra.Pricam o ispravnim vozilima na ime kupca.
Preporuka:
1
5
Odgovori

Prijavi komentar

Goxi-Rimini
Subota, 26. 01. 2013. 11:54h
neregistrovan korisnik
Lako da izbegnes sve to, nadjes nase ljude u srbiji koji teraju kola kamionima, odeš kupiš auto, odjavis ( u italiji licno kosta 20€ dok agencija uzima 70-80), staviš na kamion koji kosta 220-350€ zavisi od kamiona, i eto... Jos lakse nadjes nekog ko ti i nadje auto koji ti odgovara za 200€ proviziju, tako izbegnes put, troskove itd...
Preporuka:
10
1
Odgovori

Prijavi komentar

maki
Subota, 26. 01. 2013. 12:03h
neregistrovan korisnik
ja uvozim auta iz nemacke okolina stutgarta na kamioncicu po tri auta i uslugu prevoza naolacujem 550e do leskovca,s tim da vam tamo neko kupi auto i obezbedi eur 1 obrazac koji kosta oko 100e.troskovi kad bi ste sami uvozili karta do stutgarta 100e+140zoll tablice+notarski ugovor od 40e do 100e zavisi ko vas kako klepi po usima,uzmimo 40e+250 gorivo i putarine+prijava na granici 50 do 100,uzmimo 50e to je ukupno oko 600evrica,ne racunajuci maltretiranje dok se vozilo pronadje i da vas tamo neko vozika sve to kosta dodatno pa usput da nesto p[ojedete i popijete!to je otprilike to!pozz
Preporuka:
17
3
Odgovori

Prijavi komentar

Pera
Subota, 26. 01. 2013. 12:18h
neregistrovan korisnik
Da li je neko uvezao volvo-saab iz Svedske?
Preporuka:
2
0
Odgovori

Prijavi komentar

Legenda
Subota, 26. 01. 2013. 12:27h
neregistrovan korisnik
Pa doveze ih 10 na prikolici i ima troskove od 700 evra ukupno.
Preporuka:
5
3
Odgovori

Prijavi komentar

Jayne-Cobb
Subota, 26. 01. 2013. 12:54h
neregistrovan korisnik
Preprodavcima se isplati jer ih prevoz dođe višestruko jeftinije nego fizičko lice. Oni na šleper stave po 6-7-8 nekad i više automobila i tako uštede na tome, plus, dobijaju popuste na licu mesta pri kupovini jer kupuju više automobila, manje ih dođu troškovi raznih papira, plus im se blagonaklonije gleda kod određivanja nekad carine i PDVa a danas samo PDVa jer to rade u velikim količinama. Najskuplja kupovina automobila je kad se sve radi samostalno, ali se tada ima mogućnost ličnog pregleda automobila i kupovine primerka po želji. Najbolje je ako se dogovori prevoz konkretnog primerka sa vlasnikom placa, pa da se auto doveze uz ostale koji će završiti na dotičnom placu. Onda se kešira preprodavcu neka suma za uslugu a ona je uvek manja nego što bi se platilo da se sve izvede u ličnoj režiji.
Preporuka:
7
1
Odgovori

Prijavi komentar

Max
Subota, 26. 01. 2013. 13:00h
neregistrovan korisnik
Vucnim vozom uvoze vise vozila odjednom i ne placaju osiguranje i tablice
Preporuka:
6
0
Odgovori

Prijavi komentar

zagi-
Subota, 26. 01. 2013. 13:03h
neregistrovan korisnik
u evrop postoje samo dva kriterijuma za odredjivanje vrednosti vozila ili je puno presao ili je bio havarisan ato znaci da se pomerila geometrija vozila.Nije svaka mala havarija bezazlena kao sto misle nasi srbi malo gita i to je to ili kupujes prvu ili drugu varijantu a ako hoces dobar auto on se ne kupuje od dilera sa auto placa vec od privatnog lica a to kosta bato eto ti odgovora zasto je taj punto bezvredan u evropi gde je vec jedan motor zgasen pa ubacen drugi bez broja
Preporuka:
6
2
Odgovori

Prijavi komentar

Teshin
Subota, 26. 01. 2013. 13:18h
neregistrovan korisnik
Jel zna neko koja je procedura kad se dovozi auto iz Italije?
Preporuka:
3
0
Odgovori

Prijavi komentar

Rrrrrr
Subota, 26. 01. 2013. 13:21h
neregistrovan korisnik
Najbolje kupiti auto u Srbiji,puni oglasi auta a mi idemo 1000km po drugi,navodno bolji :)))???Prevoz oko 500e,razne eko takse 100e,col tablice 150e,spediter 100-250e,carina,cekanje i na kraju uvesti plin,jer svaki benzinac obavezno ide na plin, oko 400e,atest 50e,pa naravno auto nije registrovan,300e.A najzanimljivije je da auto kupujemo na auto placu koji drzi nas covek ili Turcin,tako da ocekujmo isto kao i ovde,naravno nisu ni Nemci naivni ni glupi :).Ovako kupim auto u srbiji,vidim ga licno i kako mi bude jer polovan je polovan auto.
Preporuka:
17
15
Odgovori

Prijavi komentar

Alex
Subota, 26. 01. 2013. 13:47h
neregistrovan korisnik
Ja ne razumem kako da auto potrosi od 500 do 700 evra za 1.000 km. za putarinu i gorivo. Jedino ako trosi 20l na 100km inace svaki auto do 2.000 kubika moze sa jednim i po rezervoarom da prodje 1.000 km bez ikakvih problema.
Preporuka:
10
4
Odgovori

Prijavi komentar

rabo
Subota, 26. 01. 2013. 14:11h
neregistrovan korisnik
Ja nemam pojma o toj temi. Treba mi koncizno objasnjenje kako da uvezem auto iz Izalije kupljen od fizickog lica. Opel evro 3, benzin, 1.8. Sta mogu sam a sta moram nekome da platim. Tacku po tacku. Da li neko to zna?
Preporuka:
4
1
Odgovori

Prijavi komentar

Del-
Nedelja, 27. 01. 2013. 14:30h
neregistrovan korisnik
@rabo : nemam pojma brate, a pomogao bih ti rado, veruj mi..
Preporuka:
8
2
Odgovori

Prijavi komentar

Cvele82
Subota, 26. 01. 2013. 14:21h
neregistrovan korisnik
Isplati im se zato što oni uvoze više vozila odjednom pa dobijaju popuste na carini i od prodavaca, tako sam bar čuo od lika koji ima auto plac polovnjaka.
Preporuka:
4
1
Odgovori

Prijavi komentar

Miki
Subota, 26. 01. 2013. 14:37h
neregistrovan korisnik
Ako, na primer, uvozite vozilo iz Štutgarta ili Minhena koji je oko 1.000 kilometara udaljen od Beograda, računajte da će vam za gorivo i putarinu trebati oko 500 evra. Cekaj, ja zivim u Malmeu i imam 1.600km do Srbije, putujem kolima svakog leta i trebaju mi 2 puna rezervoara koja kostaju malo vise od 200 eura, plus putarine, sve me u jednom pravcu kostalo oko 400 eura. Gde je novinar nasao ovih 500 eura i to na relaciji od 1000km? Jedino ako auto trosi oko 15l. Moj benzinac Hyundai i30 1.6/135ks (novi model) trosi oko 7,5l na otvorenom i to ga ne stedim 130-150km/h.
Preporuka:
19
3
Odgovori

Prijavi komentar

dovla
Subota, 26. 01. 2013. 18:20h
neregistrovan korisnik
@Miki : ne stedis ga.130-160 na sat.za mene je 200-220 ne stedim ga, makar kroz njemacku.pozdrav
Preporuka:
4
22
Odgovori

Prijavi komentar

Miki
Nedelja, 27. 01. 2013. 02:01h
neregistrovan korisnik
@dovla : Imam malo dete (18 meseci) u kolima, ja i supruga i 3 kofera u gepeku, pa ti vidi da li bi bio normalan da ga vozim preko 150-160km/h. Sto kaze jedan moj prijatelj, sve preko 130km/h i ti se skoro nista ne pitas, ne daj boze neke nepredvidjene situacije. Na 150km/h sa ukljucenom klimom mi je potrosnja oko 8l i veruj mi da mi je to najlepsa brzina za voznju kroz Nemacku, kroz druge zemlje ne prelazim 130 i trosi 7l. Nego malo si skrenuo sa teme, a i ja da bi ti odgovorio. Voleo bi da znam, kako je nekom potrebno 500 eura za gorivo i putarinu na relaciji od 1000km. Mada ti razdrndani krsevi sa predjenih vise od 200.000km mozda zaista trose kao nenormalni, jer su to vec poprilicno istroseni motori i ko zna ko ih je vozio i kako odrzavao? Ne moze se za 3000 eura kupiti dobar ili makar pristojan auto, sve drugo je laz.
Preporuka:
14
2
Odgovori

Prijavi komentar

Vozac
Utorak, 29. 01. 2013. 10:47h
neregistrovan korisnik
@Miki : U 500 EUR su uracunati sv troskovi, ne samo gorivo i putarina. Ne mozes da racuans kilometraza, potrosnja, putarina i to je to. Taj koji ide po auto u Nemacku, recimo Mihnen, treba i da ode do tog istog Minhena. Jedino ako ja nisam obavesten da je teleport izmisljen. Treba izvaditi col tablice, EUR 1 obrazac, putarina, gorivi... suma sumarum okvirno 500 EUR. Jednom sam isao sebi po auto i nikad vise. Kada uracunam koliko para sam potrosio za tih 3 dana dok sam nasao i dovezao auto isto to sam mogao da kupim ovde, da odvezem u servis, ako majstor kaze da ne valja da odustanem i trazim dalje. A da ne pricam o mogucnosti da ti se auto negde pokvari, da moras da ga vozis na slepi ili da platis poravku u EU....
Preporuka:
5
2
Odgovori

Prijavi komentar

sabac
Subota, 26. 01. 2013. 14:41h
neregistrovan korisnik
Uvoznici koji uvoze automobile uvozepakete preko 20 vozila pa je cena povoljnija.Ko misli da sam ode u inostransvo i kupi vozilo neka prvo stavi troskove na papir pa tek onda krene u kupovinu!!
Preporuka:
9
1
Odgovori

Prijavi komentar

odgDjomla
Subota, 26. 01. 2013. 14:53h
neregistrovan korisnik
zato sto cesto preprodavci uzmu kamion i uvezu 4 auta, pa su im ti troskovi mnogo nizi po jednom autu.
Preporuka:
5
1
Odgovori

Prijavi komentar

dobri
Subota, 26. 01. 2013. 14:55h
neregistrovan korisnik
@djomla Mislim da oni kupuju od auto kuća i placeva više vozila odjednom pa dobiju dosta velike popuste, uz to, transportuju ih na kamionima pa ih i prevoz ne košta puno. Inače mislim da im zarada ne prelazi 10% cene auta.
Preporuka:
4
1
Odgovori

Prijavi komentar

uvozio-sam
Subota, 26. 01. 2013. 16:03h
neregistrovan korisnik
100 evra autobuska karta do Minhena, 200 evra gorivo za vracanje sa automobilom, i ne vise od 100 evra putarine i ostali troskovi..
Preporuka:
7
5
Odgovori

Prijavi komentar

I-ja
Utorak, 29. 01. 2013. 11:02h
neregistrovan korisnik
@uvozio-sam : A tablice, EUR 1....?
Preporuka:
5
1
Odgovori

Prijavi komentar

MAKI
Sreda, 30. 01. 2013. 12:13h
neregistrovan korisnik
@uvozio-sam : A crvene zoll table i to ako je auto registrovan jel sa žutim više ne može nigde,pa možda da odspavaš malo,pa da te zaustavi polizei,pa loše gume ovo ono 270 e na licu mesta!!
Preporuka:
5
3
Odgovori

Prijavi komentar

pedja-ns-najlaksi-uvoz-automobila-4
Subota, 26. 01. 2013. 16:46h
neregistrovan korisnik
najlaksi uvoz automobila je kad imas lovu...
Preporuka:
14
1
Odgovori

Prijavi komentar

Prodavac
Subota, 26. 01. 2013. 16:57h
neregistrovan korisnik
Dobronameran savet za sve kupce koji sami hoce da idu u inostranstvo po auto: Ne idite sami da kupujete kola, tamo idu ljudi koji su iskusni i rade to vec godinama. Sami NE MOZETE kupiti auto jer NE ZNATE kako se to radi. Auto ce Vas kostati mnooogo skuplje. Provizija prodavaca koja dovoze kola je reda 200-ak evra jer je konkurencija velika. Tako da Vam toplo preporucujem da auto kupite ovde.
Preporuka:
19
15
Odgovori

Prijavi komentar

radovan-I
Subota, 26. 01. 2013. 23:48h
neregistrovan korisnik
@Prodavac : ne,hvala, kod nas na placevima su 80% krsevi u pravom smislu reci, a onih 20% ode preko preporuke ili ima jako visoku cenu, bolje je otici, kupiti iskljucivo od fizickog lica,najbolje je prvi vlasnik, i licno doterati auto, jeste skuplje na prvi pogled, ali je ipak jeftinije dok poplacate sve popravke za auto sa naseg placa, i jos nesto, nepreporucujem da kupite auto pa platite prevoz na sleperu do Srbije, jer ako vam je ocuvan auto ostacete bez rezervne gume,dizalice,akumulatora i jos ponekih vitalnih delova na autu,sve to nasi poteni uvoznici skinu,tj. ukradu, ili po nasem zakonu pozajme i nikada ne vrate.
Preporuka:
15
3
Odgovori

Prijavi komentar

Marko
Subota, 26. 01. 2013. 17:17h
neregistrovan korisnik
A najsmesnije u Srbiji je to sto pola drzave hoce da glumi preprodavce automobilima , uvoznike i sevrcere. Pa ce posle valjda da preprodaju jedni drugima, posto vise kupaca i nema, vec su svi i uvoznici, i spediteri, i mehanicari, i prodavci i kupci :-)))
Preporuka:
41
1
Odgovori

Prijavi komentar

sofer
Subota, 26. 01. 2013. 19:20h
neregistrovan korisnik
imate licitaciije po inostrnstvu bitno je da date kauciju i direkno ste preko svog kompa u raaznim drzavama licitirate auta to je naj bezbednije
Preporuka:
4
1
Odgovori

Prijavi komentar

Kilometraza
Subota, 26. 01. 2013. 22:38h
neregistrovan korisnik
Zanimljivo da su kod nas sva vozila iz uvoza presla od 100.000 do 120.000 km. I tako se prodaju bez imalo blama!
Preporuka:
14
0
Odgovori

Prijavi komentar

SVABA
Subota, 26. 01. 2013. 23:32h
neregistrovan korisnik
Pa da..objasni coveku lepo da ga samo carina toliko kosta,pa dodaj troskove u Nemackoj za privremene tablice,osiguranje i slicno...pa put do Srbije pa registaracija auta sve u svemu kad se izracuna cena ista...pogodnost sto je auto mozda bolje odrzavan i sto je vozen po dobrom kolovozu...ali sve to ne vredi dzaba nego lepo kupi auto u Srbiji i vozi se kao covek!!!
Preporuka:
1
4
Odgovori

Prijavi komentar

Preprodavac
Nedelja, 27. 01. 2013. 11:00h
neregistrovan korisnik
Druze,ja bih JAKO voleo da me ti povedes na taj plac u Italiji gde kad kupis 2 Audija, dobijes 3 Stila dzabe.Posto kupujem auta tamo preko 15 godina i vise i NIKADA u zivotu niti sam dobio, niti cuo da je iko na poklon dobio patosnice, a ne 2-3 Stila. Pozdrav.
Preporuka:
27
1
Odgovori

Prijavi komentar

Aleks
Nedelja, 27. 01. 2013. 11:43h
neregistrovan korisnik
ako auto trosi 10l benzina, znaci za 1000km mu treba 100l x 1.5e = 150e + putarine 150e= 300e. Ja ne znam odakle vama 500e, jel to kad uvozite kamion??? Put od nemacke dovde kad sami dovozite je manje od 300e sa hranom i picem, a auto da vam trosi 7-8l.
Preporuka:
6
5
Odgovori

Prijavi komentar

alex2
Ponedeljak, 28. 01. 2013. 00:34h
neregistrovan korisnik
@Aleks : u pravu si!ako odes peske do nemacke i dovezes se bez tablica?!?
Preporuka:
18
2
Odgovori

Prijavi komentar

Vlado
Nedelja, 27. 01. 2013. 12:45h
neregistrovan korisnik
Interesantno je da se na Auta iz Svajcarske placa puna cena carine ... Mislio sam da se gleda da je Auto proizveden u EU a ne dali je drzava odakle dolazi Auto u EU....
Preporuka:
6
4
Odgovori

Prijavi komentar

naivan
Nedelja, 27. 01. 2013. 13:12h
neregistrovan korisnik
Kad si naivan pa hoces sam sve...
Preporuka:
1
2
Odgovori

Prijavi komentar

Logicar
Nedelja, 27. 01. 2013. 13:19h
neregistrovan korisnik
Do pre nekoliko godina sam uvozio i dovozio vozila za poznanike ali sam od toga digao ruke jer vise nemam zivaca za sve manipulacije koje se vode ili bar tolerisu prvenstveneo od strane drzavnih organa preko raznih agencija, spedicija, vestaka... Zanima cisto onako logicki razmisljano: ako su automobili iz EU oslobodjeni carine cemu uopste ici na carinu? Znaci uvodite u carinski postupak robu koja je oslobodjena carine?! To mu nekako dodje kao: niste bolesni ali ipak morate kod doktora da vam to potvrdi. Zar nije dovoljno sa Euro 1 obrazcem otici u opstinu platiti PDV i kraj price. Znam mnogi ce reci da fantaziram da mora tako, jer drzava mora da se ugradi sa nekim troskovima, sto i cini. Posebna stvar su takozvani spediteri: ili su u zemlji Srbiji uzeli pojam koji se koristi za nesto sasvim drugo ili ja to ne razumem kako treba. Spediter je, bar u Nemackoj, oznaka za firmu ili osobu koja se bavi transportnim poslovima. Takodje, bar u Nemackoj, obrazac za carinjenje mozete sami da ispunite, sluzbenici carine ce vam pomoci pri tome. I sve je to bezplatno. Umesto da se gradjanima objasni i uprosti uvoz drzava kao da namerno preko nekih bezveznih pravila to otezava i naravno kasira. Ne verujem da u nekoj drugoj drzavi ima vise manipulacija sa automobilima.
Preporuka:
41
0
Odgovori

Prijavi komentar

verkehr
Nedelja, 27. 01. 2013. 16:04h
neregistrovan korisnik
@Logicar : I na sud mozes bez advokata ali ga svi uzimaju. Isto ti vazi I za speditera koji se ustvari zove carinski agent.
Preporuka:
3
17
Odgovori

Prijavi komentar

MAKI
Sreda, 30. 01. 2013. 12:03h
neregistrovan korisnik
@Logicar : Ne budi naivan,to je dobar posao svuda a u nekim zemljama jedna od najjačih grana industrije!!
Preporuka:
2
1
Odgovori

Prijavi komentar

Del
Nedelja, 27. 01. 2013. 14:27h
neregistrovan korisnik
Osecam da je @Djomla iskusno istrolovao ovu diskusiju.. hahahahahah, polomise se da mu objasne..
Preporuka:
17
0
Odgovori

Prijavi komentar

grbo
Nedelja, 27. 01. 2013. 15:18h
neregistrovan korisnik
alo Djomla je ukapirao valjda OLADITE MALO .......
Preporuka:
14
0
Odgovori

Prijavi komentar

verkeh
Nedelja, 27. 01. 2013. 16:07h
neregistrovan korisnik
Preporucujem svima da idu u Bugarsku da kupe automobile jer su troskovi mnogo manji a I mogu da ocarine u istocnoj Srbiji gde su troskovi carinjenja manji nego u vecim gradovima
Preporuka:
9
2
Odgovori

Prijavi komentar

rade
Ponedeljak, 28. 01. 2013. 13:22h
neregistrovan korisnik
kakve gluposti pisu ljudi,koji nisu nikada uvezli ni biciklu a kamoli automobil...sve sami strucnjaci!!! strasno!!! voleo bih da jednom neko od njih podje i vidi koliko je glup u svojim objasnjenjima!!!
Preporuka:
9
0
Odgovori

Prijavi komentar

Zoran
Ponedeljak, 28. 01. 2013. 15:00h
neregistrovan korisnik
Da li moze neko od redaksie da mi da neko ime od auto placa u Italiu.
Preporuka:
4
9
Odgovori

Prijavi komentar

Analfabete-nervirate-me
Utorak, 29. 01. 2013. 00:55h
neregistrovan korisnik
@Zoran : Pa nauči se seljak prvo da pišeš. Onda možda i dobiješ neko ime od redaksie u Italiu. Strašno !!!
Preporuka:
10
7
Odgovori

Prijavi komentar

Bane
Utorak, 29. 01. 2013. 01:01h
neregistrovan korisnik
Ne znam da li sam skoro većih lažorija za kratko vreme pročitao kao ovde. A boga mi i gluposti.
Preporuka:
8
1
Odgovori

Prijavi komentar

MAKI
Sreda, 30. 01. 2013. 11:58h
neregistrovan korisnik
Pošto ste navalili na Punto jel je to izgleda najmerodavnije za naše tržište,bilo bi lepo da svako navede šta vozi,od naučnika na komentarima,dakle,taj Punto za privatnu (tzv.PRIVATO) prodaju u Italiji košta bar 2-2.500 eura i to 2000-2001 god.Punto za izvoz veoma teško možeš da nađeš ispod 1.000e i to sa normalnom kilometražom,do 150h km.Niko ništa ne deli za džabe,Postoji Punto za 500e ali se taj utovaruje viljuškarom na kamion!! Postoje,lepo,firme koje se bave uvozom,dođeš pogledaš,kupiš ili ideš dalje. Kada ti se pije mleko ne ideš da sisaš vime nego lepo kupiš!?
Preporuka:
6
2
Odgovori

Prijavi komentar

MAKI
Sreda, 30. 01. 2013. 12:10h
neregistrovan korisnik
Najviše volim komentare: "odakle je auto?", "iz Italije" " hm iz Izatalije!?,onda ništa" ko da si ti nekad bio u italiji i video kako žive i šta voze!!"? Klasika sa nama :-((
Preporuka:
15
3
Odgovori

Prijavi komentar

MAKI
Sreda, 30. 01. 2013. 12:15h
neregistrovan korisnik
Negde sam čuo da su poslovni.Od tih prevaranata ne bi ni džabe uzeo,pa da vratim neku domaćicu kući!!!!
Preporuka:
3
2
Odgovori

Prijavi komentar

SvesamiZNALCI
Petak, 15. 11. 2013. 00:20h
neregistrovan korisnik
upravu si to kada kazu za "Italiju",zivim i radim u Italiji i svakodnevno gledam kako voze i sta voze..sve u svemu u Italiji se moze kupiti sasvim solidno i ocuvano auto,ovde su putevi kao piste a i ne voze kao mi Srbj 200km/h a putevi kao izorana njiva-bukvalno.
Preporuka:
9
2
Odgovori