Kako nastaje srpski „fića“ iz Kragujevca: Od šrafa i lima do „fijata 500L“

Kako nastaje srpski „fića“ iz Kragujevca: Od šrafa i lima do „fijata 500L“

Vodi nas, kao prvu novinarsku ekipu koja je prošla ceo proces od temelja do krova u novoj „Fijatovoj“ fabrici, lično direktor proizvodnje Nuncio Dibartolo.   - Lim... »

Poštovani čitaoci, ostavljanje komentara na vesti starije od 5 dana nije moguće.

Prijavi komentar

Dobar-glas
Sreda, 23. 01. 2013. 00:00h
neregistrovan korisnik
Da samo znate kako se teško prave motori...
Preporuka:
24
34
Odgovori

Prijavi komentar

Dejan-
Sreda, 23. 01. 2013. 11:14h
neregistrovan korisnik
@Dobar-glas : Mene zanima obaj deo gde montiraju bocne prozore, hoce li slucajno smeti neko da stavi poruku na papiru ,, koliko nas placate toliko i radimo,, To je bila redovna stavka kad su montirali Yuga !!! Sta je sad sumadinci, tad je moglo-smelo a sad ne sme !!! Ovde nama u Srbiji treba totalitarna vlast, nismo mi za politiku, ovde treba neko ko ce da napravi temeljan rez u svim nivoima drustva !!!
Preporuka:
40
50
Odgovori

Prijavi komentar

sumadinci
Sreda, 23. 01. 2013. 16:38h
neregistrovan korisnik
@Dejan- : kuliramo te, znaci iskuliraj se
Preporuka:
44
16
Odgovori

Prijavi komentar

Dejan
Četvrtak, 24. 01. 2013. 08:34h
neregistrovan korisnik
@sumadinci : Pitam te lepo, sto je onda smelo da se radi na Yugu sve i svasta a sad ne sme ? Ajd kad si tako pametan, reci slobondo i onda iskuliraj sam sebe... Dok niste sami sebi unistili to sto ste imali od fabrike, niste se smirili, sad kad je dosao drugi gazda i povukao uzde,onda sve ide pod konac... Ne da mi ne pada napamet da pazarim ista iz zastave i tog tzv fiata,nego cu se kloniti tih auta i na putu !!!
Preporuka:
20
31
Odgovori

Prijavi komentar

Hm
Četvrtak, 24. 01. 2013. 04:28h
neregistrovan korisnik
@Dobar-glas : Mene zanima zasto ga zovu "srpski fica"?Nije da ga je osmislio Srbin ili da ga proizvodi neka srpska firma pod svojim imenom.To je kao kad bi kinezi prisvojili iPhone samo zato sto se proizvodi kod njih jer su jeftina radna snaga kao i mi
Preporuka:
67
10
Odgovori

Prijavi komentar

Levcanin
Sreda, 23. 01. 2013. 00:18h
neregistrovan korisnik
Redakcijo! Hvala na ovom prilogu!
Preporuka:
145
10
Odgovori

Prijavi komentar

mirko
Sreda, 23. 01. 2013. 22:22h
neregistrovan korisnik
@Levcanin : da mogu jos video jedan da stave, onda bi bilo pun pogodak! ovo vec lici na novinartsvo!
Preporuka:
29
0
Odgovori

Prijavi komentar

VREME-GLUPANA-DA-LI-SE-STIDITE-MAKAR-MALO
Sreda, 23. 01. 2013. 00:26h
neregistrovan korisnik
Ahh kad se setim..80% komentatora(lakmus test Srbije) je pljuvalo ovu investiciju, proklinjalo Mladju i ostale zaslužne, proricalo propast, pozivalo na demonstracije da bi se zadržala Zastava i patriotizam (u njihovom značenju, ma šta to značilo..) A nas nekoliko procenata je znalo da će biti ok sve ovo..svega nekoliko procenata.znali smo z ajadqac, za zapadnu tehniku i planiranje, imali smo u glavi, razmišljali..za razliku od većine..koja nije baš jaka u tome, a ostrašćenošću i zlobom, teorijama zavere, nadoknadjuje manjak razmišljanja i znanja. Teško je bilo ubediti polusvet, ipak sad je to prošlost..
Preporuka:
158
88
Odgovori

Prijavi komentar

Patka
Sreda, 23. 01. 2013. 05:28h
neregistrovan korisnik
@VREME-GLUPANA-DA-LI-SE-ST : Skolski drug zivi u Stokholmu,kaze mi da je pomama za ovim autom neverovatna!
Preporuka:
165
19
Odgovori

Prijavi komentar

laca
Sreda, 23. 01. 2013. 09:36h
neregistrovan korisnik
@Patka : Sigurno ce "Volvo"propasti.Ha,ha,ha.Koja glupost.Znaju Svedjani sta je kvalitet.
Preporuka:
25
88
Odgovori

Prijavi komentar

shomili
Sreda, 23. 01. 2013. 11:55h
neregistrovan korisnik
@laca : Cak i kad zelis cinican komentar da ostavis,moras imati malo mozga. Promasio si temu prijatelju...
Preporuka:
56
10
Odgovori

Prijavi komentar

Kokosije-pamcenje
Nedelja, 27. 01. 2013. 23:17h
neregistrovan korisnik
@shomili : Cinican ili ne, meni je cudno da se vise niko i ne seca "javnog prikazivanja" ugovora sa FIAT - om. Koliko se moglo videti, u njemu je bilo vise markerom zatamljenih delova nego onih koji se mogu procitati... Zakljucak se sam namece, ne treba previse pameti...
Preporuka:
3
4
Odgovori

Prijavi komentar

Sky
Četvrtak, 24. 01. 2013. 14:51h
neregistrovan korisnik
@laca : Da, bas, Volvo je bio izuzetno kvalitetan zadnjih 10 godina...Ne lupaj
Preporuka:
17
7
Odgovori

Prijavi komentar

pera-lozac
Sreda, 23. 01. 2013. 05:59h
neregistrovan korisnik
@VREME-GLUPANA-DA-LI-SE-ST : ahahaha! lakmus test Srbije, svaka cast!
Preporuka:
53
17
Odgovori

Prijavi komentar

Bratori
Sreda, 23. 01. 2013. 07:36h
neregistrovan korisnik
@VREME-GLUPANA-DA-LI-SE-ST : Da li postoje gori ljudi od ovakvih samoproklamovanih "strucnjaka" sa vizijom, za koje su svi ostali glupani koji nemaju nista u glavi!? Vas nekoliko procenata, jel? Kamo srece da je taj procenat 0!
Preporuka:
48
60
Odgovori

Prijavi komentar

vranac
Sreda, 23. 01. 2013. 08:11h
neregistrovan korisnik
@VREME-GLUPANA-DA-LI-SE-ST : i kad odplacujemo bachene 4 milijarde u bunar zvani FIAT?
Preporuka:
25
73
Odgovori

Prijavi komentar

Bojan
Sreda, 23. 01. 2013. 09:51h
neregistrovan korisnik
@VREME-GLUPANA-DA-LI-SE-ST : P predsednik Nikolić je rekao da bataljuje sa politikom ako ijedan auto izađe sa trake u Kragujevcu, da je to obmana veka govorili su do skoro njegovi odbornici u Skupštini grada Kragujevca
Preporuka:
50
6
Odgovori

Prijavi komentar

iwi
Sreda, 23. 01. 2013. 14:57h
neregistrovan korisnik
@Bojan : Pa vidiš da je održao obećanje i batalio politiku. Sada je domaćin... svih nas.
Preporuka:
33
2
Odgovori

Prijavi komentar

Stole
Sreda, 23. 01. 2013. 21:42h
neregistrovan korisnik
@Bojan : Ne samo on, nego cela njegova stranka i dss su zdušno navijali da ovaj projekat propadne samo da bi imali čime da blate one koji su ovaj projekat uspeli da donesu u Srbiju. To dovoljno govori o njima ko su i kakvi su. Nisam zadovoljan sa prethodnom vlašću koja je zasluženo pala a ipak želim da FIAT uspe u Srbiji da proizvodi i prodaje mnogo automobila, možda uskoro i još jedan model, zašto da ne. 500L izgleda odlično,ne znam kako se prodaje u bogatom delu Evrope ali se nadam najboljem. Tek je početak.
Preporuka:
26
1
Odgovori

Prijavi komentar

Goran-Makedonija
Sreda, 23. 01. 2013. 00:28h
neregistrovan korisnik
Pa gde su srbi radnici? Sve sami roboti...
Preporuka:
64
104
Odgovori

Prijavi komentar

Nikola
Sreda, 23. 01. 2013. 04:50h
neregistrovan korisnik
@Goran-Makedonija : To ti je brate odavno! Pa zasto nema posla? Jedini problem koji nam stvara ne zaposlenje! U celom svetu
Preporuka:
22
56
Odgovori

Prijavi komentar

ldbg
Sreda, 23. 01. 2013. 07:51h
neregistrovan korisnik
@Nikola : Pa sto koristis kompjuter da bi ostavljao komentare, zasto ne pises pisma redakciji ako je vec tako...onda bi i postari imali vise posla itd...
Preporuka:
244
9
Odgovori

Prijavi komentar

Komentator
Sreda, 23. 01. 2013. 08:18h
neregistrovan korisnik
@ldbg : Komentar meseca! Bravo! :)
Preporuka:
121
8
Odgovori

Prijavi komentar

brateee
Sreda, 23. 01. 2013. 11:59h
neregistrovan korisnik
@ldbg : patosirao si sve prisutne svojim komentarom. bravo
Preporuka:
59
7
Odgovori

Prijavi komentar

al
Sreda, 23. 01. 2013. 14:34h
neregistrovan korisnik
@ldbg : a joj :-D bravo majstore :-D
Preporuka:
29
4
Odgovori

Prijavi komentar

kg
Četvrtak, 24. 01. 2013. 00:04h
neregistrovan korisnik
@ldbg : Pobedio si druze :)
Preporuka:
16
1
Odgovori

Prijavi komentar

Sale
Četvrtak, 24. 01. 2013. 20:50h
neregistrovan korisnik
@ldbg : Cudan nacin razmisljanja, a jos cudnija reakcija ljudi, koji su "odudevljeni"!
Preporuka:
2
17
Odgovori

Prijavi komentar

GoranBV
Sreda, 23. 01. 2013. 08:29h
neregistrovan korisnik
@Goran-Makedonija : Nisu pouzdani, zato su ih izbacili...
Preporuka:
43
6
Odgovori

Prijavi komentar

Kragujevac
Sreda, 23. 01. 2013. 12:47h
neregistrovan korisnik
@GoranBV : Slusaj Gorane ... nemas pojma! Sta bre pricate vi koji imate neku pogresnu sliku u glavi?!?! Ja sam u ovoj fabrici vec 2,5 godine, znaci ispratio sam je od prvog starog do zadnjeg novog srafa ugradjenog u fabrici (jos uvek ima sitnih radova) . to sto se buni narod koji je u ovoj fabrici sedeo zadnjih 20 i jace godina a nije radio NISTA i ziveo na racun drzave tj nas mogu da kapiram , i naravno dobili su otkaz jer i to sto je znao za ovih 20+ godina blejanja po krugu fabrike je zaboravio ! ko je uzeo otpremninu uzeo je ko nije kuka sto nije! e sad, mnogo ali mnogo mladih kadrova je zaposljeno i fabrika radi savrseno... ma sta pricam jednom laiku... ae pali!
Preporuka:
75
8
Odgovori

Prijavi komentar

Ivan
Sreda, 23. 01. 2013. 17:44h
neregistrovan korisnik
@Kragujevac : znamo svi dobro to vase savrsenstvo u italo/srpskom sastavu u toj vasoj mecki zvanoj fiat a i sire misleci na fiatove komponentase u grosnici . radite nepovezano nula ste sa organizacijom meni licno to najvise smeta.da su nemci dosli znali bi vi za red rad i disciplinu.nemate apsolutno prava da se sepurite jer su vas i fabriku sagradili i platili poreski obveznici srbije.nebi mi bilo zao kazem da su dosli nemci.vi ste mnogo slupani u paru sa italijanima i nemate pojma sta znaci organizacija.delujete mnogo haoticno i ponasate se kao veci katolici od samog pape.
Preporuka:
12
47
Odgovori

Prijavi komentar

Xxxxxxxxxxxxxxx
Četvrtak, 24. 01. 2013. 04:31h
neregistrovan korisnik
@Kragujevac : Ti si sef tamo?
Preporuka:
14
2
Odgovori

Prijavi komentar

nex
Petak, 25. 01. 2013. 16:52h
neregistrovan korisnik
@Kragujevac : ej nemas ti pojma,i ja sam u toj fabrici i vidim po tri tim lidera na jednoj liniji koji ne rade nista,spavaju na stolicama,znaci bezveze ih placaju,a klinci nemaju vise od 19 godina,tatini i mamini sinovi,a sto je najgore i bahato se ponasaju,na kraju ce neko da dobije od radnika kazneno popravnu cuskicu,a posle ce oni da kukaju
Preporuka:
3
4
Odgovori

Prijavi komentar

kooperant
Petak, 25. 01. 2013. 21:31h
neregistrovan korisnik
@Kragujevac : ja radim u fabrici koja pravi elektroinstalaciju za ovaj auto i mogu da kazem da smo im pretrpali lager.ne radi se u Kragujevcu toliko koliko pise u novinama.kod nas u firmi ljudi od 5 dana rade 2 dana zato sto nema porudzbina.
Preporuka:
5
1
Odgovori

Prijavi komentar

CarDusanSilni
Subota, 26. 01. 2013. 16:45h
neregistrovan korisnik
@kooperant : onda vam je menadzment nesposoban jer ne moze da nadje posla za ostala tri dana. sto ne kontaktiraju fiatove firme koje prave pandu ili ostala auta i njima prave ostale delove u praznom hodu. Proizvodnja nije sinhronizitet, najbrza linija pravi mnogo vise delova nego sto pravi najsporija, a naravno brzina proizvodnje je jednaka najsporijoj liniji.
Preporuka:
6
0
Odgovori

Prijavi komentar

Miki
Sreda, 23. 01. 2013. 09:04h
neregistrovan korisnik
@Goran-Makedonija : Imam dosta drugara koji rade sa srednjom skolom u Fijatu. Niko se ne zali, svi primaju minimum 300 evra, posteno da ti kazem, nisam ih pitao za platu. Znaci, dosta ljudi koji bi inace mogli da rade na pumpi ili u prodavnici sada rade u Fijatu. Proizvode sedista, rade nesto na traci, stvarno ih znam dosta.
Preporuka:
63
3
Odgovori

Prijavi komentar

Deki
Četvrtak, 24. 01. 2013. 20:53h
neregistrovan korisnik
@Miki : Fantasticno, 300 evra mesecno! Bolje ista nego nista, malo li je na ovu oluju..., itd, itd
Preporuka:
7
2
Odgovori

Prijavi komentar

Vozac
Sreda, 23. 01. 2013. 11:43h
neregistrovan korisnik
@Goran-Makedonija : Mnogo bre kraduckaju!
Preporuka:
4
16
Odgovori

Prijavi komentar

BadMan
Četvrtak, 24. 01. 2013. 18:34h
neregistrovan korisnik
@Goran-Makedonija : Иди ти прави цео аутомобил ручно.
Preporuka:
7
0
Odgovori

Prijavi komentar

ispao-sam-bdala
Sreda, 23. 01. 2013. 00:29h
neregistrovan korisnik
Posto sam bio toliko pametan i poslusao zenu i tastu da kupimo 500l sada ne mogu da se otarasim bede.Ljudi taj auto ni 8000 eura ne vredi a ja dao 13500.Motori su i te kako lenji i ako se o benzincima radi.A za sedista ne zelim ni reci da trosim.Moj drugarski savet je ga obidjete u sirokom luku!Toliko od mene
Preporuka:
51
219
Odgovori

Prijavi komentar

GSP
Sreda, 23. 01. 2013. 07:42h
neregistrovan korisnik
@ispao-sam-bdala : Jeste, kupi si ti 500l, svakako, a ovo kuckaš u autobusu GSPa dok ideš u školu.
Preporuka:
172
13
Odgovori

Prijavi komentar

Tihi
Sreda, 23. 01. 2013. 07:42h
neregistrovan korisnik
@ispao-sam-bdala : Za te pare si mogao da kupis novog ford fokusa, sa solidnim paketom opreme, i da se slatko navozas!
Preporuka:
28
105
Odgovori

Prijavi komentar

maxy
Petak, 25. 01. 2013. 15:18h
neregistrovan korisnik
@Tihi : mogao je da kupi i polovnu Setru pa da strpa u nju 55 plavuša i da se k'o čovek vozi širom Evrope
Preporuka:
16
0
Odgovori

Prijavi komentar

aca
Sreda, 23. 01. 2013. 07:57h
neregistrovan korisnik
@ispao-sam-bdala : pa sta si ocekivao za te pare ?
Preporuka:
36
17
Odgovori

Prijavi komentar

Dantes
Sreda, 23. 01. 2013. 09:27h
neregistrovan korisnik
@ispao-sam-bdala : @ ispao-sam-bdala Sreda, 23. 01. 2013. 00:29h ...Motori su i te kako lenji i ako se o benzincima radi... A jel ste to svi u porodici kupili po jedan?!
Preporuka:
76
2
Odgovori

Prijavi komentar

bla-bla
Sreda, 23. 01. 2013. 10:57h
neregistrovan korisnik
@ispao-sam-bdala : Ma nemoj, imam i ja jednog pa ide kao zmaj!!!
Preporuka:
44
2
Odgovori

Prijavi komentar

BMW
Sreda, 23. 01. 2013. 12:05h
neregistrovan korisnik
@ispao-sam-bdala : Prijatelju 530d,uzmi taj,znas kako ide! Dodaj jos 40 000e na tih 13500 sto si dao za taj fiat. A tek sedista sto imaaa,ne zelim reci da trosim...fullll
Preporuka:
54
1
Odgovori

Prijavi komentar

Deda
Sreda, 23. 01. 2013. 12:29h
neregistrovan korisnik
@ispao-sam-bdala : Motori? Koliko različitih komada si kupio, ili si ga tek sad video na slici?
Preporuka:
39
3
Odgovori

Prijavi komentar

milosm
Sreda, 23. 01. 2013. 14:40h
neregistrovan korisnik
@ispao-sam-bdala : Druze,pa ti ako si hteo nesto ,gde motor nije lenj,trebao si da uzmes Audi S3,a ne fiat 500 L....hahahha ....nije to auto za tinejdzersko mangupiranje,sa 3000 cc i 250 HP,nego porodicni auto...nemoj da mesamo babe i zabe!!!!
Preporuka:
32
2
Odgovori

Prijavi komentar

ko-moze-da-poveruje-u-te-gluposti-i-tasti-i-motorima
Četvrtak, 24. 01. 2013. 17:06h
neregistrovan korisnik
@ispao-sam-bdala : A koliko to motora ima taj tvoj auto? Pa nije to avion da ima vise motora. Malo si se presaltao u svojoj nameri da napises pakosni komentar o Fiatu. samo si isapo smesan. Jos samo da si napisao da ti auto ima 2 tocka, pa da bas svima bude jasno sta je tvoja namera.
Preporuka:
9
1
Odgovori

Prijavi komentar

BadMan
Četvrtak, 24. 01. 2013. 18:51h
neregistrovan korisnik
@ispao-sam-bdala : Јеси испао бдала, кад мислиш да ћемо ти поверовати :)
Preporuka:
10
1
Odgovori

Prijavi komentar

da-znas-da-jesi
Četvrtak, 24. 01. 2013. 19:35h
neregistrovan korisnik
@ispao-sam-bdala : A koliko to motora ima taj tvoj auto? Pa nije to avion da ima vise motora. Malo si se presaltao u svojoj nameri da napises pakosni komentar o Fiatu. Samo si ispao smesan. Jos samo da si napisao da ti auto ima 2 tocka, pa da bas svima bude jasno sta je tvoja namera.
Preporuka:
5
2
Odgovori

Prijavi komentar

Punto
Subota, 26. 01. 2013. 14:16h
neregistrovan korisnik
@ispao-sam-bdala : Ja ne znam da li ti je ovo prvi novi auto u zivotu ali ne postoji novi auto, osim onog sto ti je spomenuo BMW, da odmah leti po putu, pa cak ni taj dok se malo ne razradi.
Preporuka:
1
0
Odgovori

Prijavi komentar

bbbbbbbbbbbigi
Sreda, 23. 01. 2013. 00:29h
neregistrovan korisnik
Najmoderniji svedski auto,boze svasta.
Preporuka:
32
53
Odgovori

Prijavi komentar

kg
Sreda, 23. 01. 2013. 00:29h
neregistrovan korisnik
sad ce odmah neko da prica kako to nije srpski fica nego italijanski e pa nije ni njihov nego japanski,njihove su masine :-)
Preporuka:
85
7
Odgovori

Prijavi komentar

vlada
Sreda, 23. 01. 2013. 08:20h
neregistrovan korisnik
@kg : Auto je njihov, oni su ga stvorili, a masine su japanske (tojotine) . Postoji samo par proizvodjaca linija za proizvodnju vozila, a tojota je daleko najkvalitetnija i najzastupljenija.
Preporuka:
39
4
Odgovori

Prijavi komentar

Kgb
Sreda, 23. 01. 2013. 09:32h
neregistrovan korisnik
@vlada : Masine nisu Tojotine, proveri malo bolje! Japanske jesu, a ta fabrika proizvodi izmedju ostalog i cuvene gradjevinske masine!
Preporuka:
29
2
Odgovori

Prijavi komentar

FAS
Sreda, 23. 01. 2013. 14:36h
neregistrovan korisnik
@vlada : Prese su japanse KOMATSU. Tako nemoj da lupate mnogo molim vas...
Preporuka:
27
0
Odgovori

Prijavi komentar

Slobodan-Ekspert
Četvrtak, 24. 01. 2013. 09:07h
neregistrovan korisnik
@vlada : Japanske jesu ali tojotine nisu. Proizvođač je KOMATSU. Ako već pričamo o naj-naj (presuju brže i do 30 % zahvaljujući SERVO-direct pogonu, najkraće vreme zamene alata itd.) onda je to sigurno nemački SCHULER (kupio je i nekadašnjeg lidera, takođe nemačkog MuellerWeingarten -a). Uostalom šulera koriste Mercedes i BMW. ALI, za Srbiju i FIAT ovo je stvarno više nego dovoljno. Samo da krene prodaja i biće super.
Preporuka:
13
0
Odgovori

Prijavi komentar

nikola
Sreda, 23. 01. 2013. 00:34h
neregistrovan korisnik
Ponosan sam sto se ovako nesto proizvodi u Srbiji!
Preporuka:
169
13
Odgovori

Prijavi komentar

500L
Sreda, 23. 01. 2013. 08:06h
neregistrovan korisnik
@nikola : A zašto? Japanske mašine proizvode kola srednjeg kvaliteta od kojih pare idu Italijanima. Mi u Srbiji za to vreme nismo u stanju da proizvedemo je......ni LIM za karoseriju!! Toliko o našoj sposobnosti proizvodnje bilo čega NAŠEG.
Preporuka:
32
70
Odgovori

Prijavi komentar

Sladjan
Sreda, 23. 01. 2013. 08:57h
neregistrovan korisnik
@500L : Zaboravljaš da je 33% firme FAS vlasništvo Republike Srbije
Preporuka:
53
2
Odgovori

Prijavi komentar

ponos-x-10
Sreda, 23. 01. 2013. 12:12h
neregistrovan korisnik
@500L : Zamisli kako su tek Slovaci ponosni na audi Q7, vw tuareg, porse kajen,kia sportidz,kia sid,hjundai i30,pezo....vecina ovih modela se samo u njihovim fabrikama i pravi!
Preporuka:
34
3
Odgovori

Prijavi komentar

Lexus
Sreda, 23. 01. 2013. 22:14h
neregistrovan korisnik
@nikola : Slazem se sa tobom, dobar izgleda Cena e perfektan ja bi Ove Auta izvozio Ali velika je procedurs Italjani su zaebane za business Cena prodaje.
Preporuka:
3
1
Odgovori

Prijavi komentar

JuznaPruga
Četvrtak, 24. 01. 2013. 08:44h
neregistrovan korisnik
@Lexus : Ti si brate zaebao i nas sa južnu prugu... dal čitaš šta napišeš
Preporuka:
17
0
Odgovori

Prijavi komentar

BadMan
Četvrtak, 24. 01. 2013. 18:43h
neregistrovan korisnik
@Lexus : И ми тебе волимо :)
Preporuka:
6
0
Odgovori

Prijavi komentar

Zr
Sreda, 23. 01. 2013. 00:34h
neregistrovan korisnik
Svaka cast i za fabriku i za tekst!!
Preporuka:
106
6
Odgovori

Prijavi komentar

Pepe
Sreda, 23. 01. 2013. 00:41h
neregistrovan korisnik
"Najmoderniji svetski automobil". Da niste preterali? Imao sam prilike da pogledam auto, nije los, ali je Mini Cooper daleko kvalitetniji, po mom mišljenju. Fiat je nekako mnogo "plastican".
Preporuka:
61
80
Odgovori

Prijavi komentar

Patka
Sreda, 23. 01. 2013. 07:19h
neregistrovan korisnik
@Pepe : A kuper samo duplo skuplji!
Preporuka:
96
4
Odgovori

Prijavi komentar

kg
Sreda, 23. 01. 2013. 08:21h
neregistrovan korisnik
@Pepe : mlni je obican krs atraktivnog izgleda
Preporuka:
33
25
Odgovori

Prijavi komentar

Bobo
Sreda, 23. 01. 2013. 10:41h
neregistrovan korisnik
@Pepe : Sve je O.K. Mini je prestizan lifestyle autic za zezanje onih koji imaju novca, ali spada medju najnekvalitetnije automobile koji su se pravili poslednjih 20 godina, prakticno je krs koji ne izlazi iz radionica, BMW ova sramota, ali se ipak prodaje kao alva, a svi pricaju o njegovom kvalitetu, dok fijatovi motori poslednjih godina spadaju u najbolje po testovima izdrzljivosti na 100 000 km, ali ce svi reci da je zabarski krs.Radim u preduzecu koje ima 6 starih ``puntica`` kao flotna vozila i crkli su im svima servo uredjaji na 60-80 000, ali sada neki imaju i preko 200 000 i nikada, ali bas nikada nisu imali nijedan drugi kvar osim crkavanja sijalica, sto mi je neverovatno.
Preporuka:
35
0
Odgovori

Prijavi komentar

The-Joe
Sreda, 23. 01. 2013. 15:54h
neregistrovan korisnik
@Pepe : Rekoše najmoderniji, ne najkvalitetniji. Ne bih ulazio u to da li su u pravu.
Preporuka:
9
0
Odgovori

Prijavi komentar

Stole
Sreda, 23. 01. 2013. 21:52h
neregistrovan korisnik
@Pepe : Po čemu si zaključio da je Mini Coooer daleko kvalitetniji? Da nisi možda vozio ili imaš oba? Ili onako stručno odokativno? I Mini izgleda cool ali u statistikama kvarova (Pogledajte ADAC) piše da se često i dosta kvari. Za 500L se još ništa ne može reći jer je nov na tržištu.
Preporuka:
10
0
Odgovori

Prijavi komentar

Lexus
Sreda, 23. 01. 2013. 22:06h
neregistrovan korisnik
@Pepe : Ne slazem se sa tobom, kako najpre mini crouper e Peugeot motor i puno plast i kosta tri puta vise isto ko i BMW problema koliko hoces.
Preporuka:
6
0
Odgovori

Prijavi komentar

mirko
Sreda, 23. 01. 2013. 22:33h
neregistrovan korisnik
@Pepe : u francusku, tvoj mini cooper je katastrofa! nikad vize problema kod benzinaca! tako da su vise od 1000 ljudi se udruzili da tuze bmw!
Preporuka:
8
0
Odgovori

Prijavi komentar

vladebb
Sreda, 23. 01. 2013. 00:45h
neregistrovan korisnik
S' obzirom da sve uglavnom obavljaju roboti, jako sam zacudjen sto uopste imamo 2500 radnika u ovoj fabrici! Ipak sve pohvale za Fiat, ona stara fabrika nema nikakve veze sa ovim novim hi-tech gigantom iz Kragujevca!!
Preporuka:
139
7
Odgovori

Prijavi komentar

INTEGRAM
Sreda, 23. 01. 2013. 00:45h
neregistrovan korisnik
Da nisam radio u fabrici djelova za aute pomislio bih poslije ovog teksta da raditi tamo je pravi raj.
Preporuka:
66
19
Odgovori

Prijavi komentar

sile
Sreda, 23. 01. 2013. 00:48h
neregistrovan korisnik
"jedan od najmodernijih svetskih automobila" hahaha koji vic :-D daleko je ovaj auto od modernog!
Preporuka:
34
84
Odgovori

Prijavi komentar

MK
Sreda, 23. 01. 2013. 06:28h
neregistrovan korisnik
@sile : Greska u naslovu, hteo da kaze najmoderniji u regionu "Zapadni Balkan".
Preporuka:
12
43
Odgovori

Prijavi komentar

Mile-traktorista
Sreda, 23. 01. 2013. 01:05h
neregistrovan korisnik
Pa nek' sada to procitaju oni likovi sto se vozaju kroz halu dok "prave" traktore... sve delove rucno... da nije zalosno bilo bi smesno
Preporuka:
47
4
Odgovori

Prijavi komentar

maki
Sreda, 23. 01. 2013. 08:50h
neregistrovan korisnik
@Mile-traktorista : druze, cisto da nesto znas. u svetu se mnogo vise i ceni i placa rucni rad-hand made, jer se to smatra unikatom. uzmi za primer rucne serije automobila u limitiranim verzijama. robot je tu na drugom mestu. problem kod nas je sto se rucno sklapa nesto sto je tehnoloski zastarelo, ali to nama i ostalo bedi po svetu mozda i treba jer sa nasim primanjima mi ne mamo za odrzavanje skupih i savremenih masina...
Preporuka:
7
37
Odgovori

Prijavi komentar

Sasa
Sreda, 23. 01. 2013. 09:15h
neregistrovan korisnik
@maki : Ajde ne lupetaj. Svi proizvođači automobila koriste robote jer neke radnje ljudi jednostavno ne mogu da urade svaki put isto. Za sklapanje i druge radnuje se koriste ljudi. Tako je i u Kragujevcu. Imao sam priliku da posetim fabriku i imam samo reči hvale.
Preporuka:
35
6
Odgovori

Prijavi komentar

maki
Sreda, 23. 01. 2013. 11:11h
neregistrovan korisnik
@Sasa : @sasa. ti si sinovac imao priliku da je posetis, a ja sam radio na izgradnji iste, tj. postavljanju elektro opreme. drugo, ja ne sporim da roboti treba da odradjuju neke stvari, ali serijski robotski i malo serijski rucni rad su dve razlicte stvari, opet ti kazem
Preporuka:
5
17
Odgovori

Prijavi komentar

PrtiBeeGee
Sreda, 23. 01. 2013. 16:47h
neregistrovan korisnik
@maki : i ti si postavio kablove po zastavi i sad znas sta je najbolje za industriju automobila? bolje da si ucio skolu..
Preporuka:
16
3
Odgovori

Prijavi komentar

1Beogradjanin
Sreda, 23. 01. 2013. 09:39h
neregistrovan korisnik
@maki : Druze, znas li ti koliko se tih rucno pravljenih automobila proizvede godisnje? 100-150 komada , ako i toliko! Za serijsku proizvodnju je nemoguce raditi sve rucno, jednostavno nema se vremena i neisplativo je. Da bi auto kostao 15-ak hiljada Evra mora brzo da silazi sa trake. Ti tvoji rucno radjeni kostaju 10 puta vise!
Preporuka:
33
2
Odgovori

Prijavi komentar

majstor
Sreda, 23. 01. 2013. 01:06h
neregistrovan korisnik
S obzirom kakva nam je tehnicka kultura, ne bih ga da mi daju dzabe.
Preporuka:
14
87
Odgovori

Prijavi komentar

bob
Sreda, 23. 01. 2013. 07:48h
neregistrovan korisnik
@majstor : A niko ti ga nebi ni dao za dzabe !!!
Preporuka:
62
6
Odgovori

Prijavi komentar

Perke
Sreda, 23. 01. 2013. 01:21h
neregistrovan korisnik
I 10sati dnevno, za 29000 dinara ! Bravoooooo
Preporuka:
77
24
Odgovori

Prijavi komentar

milos
Sreda, 23. 01. 2013. 05:20h
neregistrovan korisnik
@Perke : bravo doktore kad bi radnici imali velike plate nebi mogli poslanici da zive ...treba da idu na more, planinu, izvedu zenu i decu, da idu na razne odmore ato je nemoguce sa malom platom :D
Preporuka:
60
6
Odgovori

Prijavi komentar

Gagi
Sreda, 23. 01. 2013. 06:50h
neregistrovan korisnik
@milos : Њих плаћа Фиат а не држава Србија. Нису они у Крагујевцу зато што наши радници то раде боље него неки други већ зато што су они као и само земљиште на ком је фирма саграђена јефтини.
Preporuka:
62
2
Odgovori

Prijavi komentar

M
Sreda, 23. 01. 2013. 09:41h
neregistrovan korisnik
@Gagi : A Srbija placa FIAT...
Preporuka:
7
22
Odgovori

Prijavi komentar

maki
Sreda, 23. 01. 2013. 11:15h
neregistrovan korisnik
@Gagi : isravka. naredne tri godine ih placa drzava, tj. mi, jer je fiat dobio 10K eur po coveku. plata ti je dole oko 270eur pa ti sam saberi. a kada fiat krene da ih placa, e do tad ce biti prica kao u zelezari. onaj 500l vise nece hteti niko i onda ce gospoda da se pokupi i ode...
Preporuka:
12
10
Odgovori

Prijavi komentar

KoleM
Sreda, 23. 01. 2013. 20:31h
neregistrovan korisnik
@maki : 2500 radnika puta 10000 jednako 25 miliona. Ukupna investicija je milijardu evra. To mu dodje 2.5% od ukupne investicije, stvarno smo ih isfinansirali, nije moglo bez tih 2%. Zamisli da godisnju isplatu za penzije koja je 5 milijardi evra ulozimo kao dotacije, imali bi 500000 radnih mesta za samo godinu dana, odnosno ne bi imali ni jednog nezaposlenog u Srbiji.
Preporuka:
21
2
Odgovori

Prijavi komentar

vlada
Četvrtak, 24. 01. 2013. 19:40h
neregistrovan korisnik
@Perke : Vi sto necete da radite za 29000 ste najveci problem drzave. Cekate da vam daju roditelji ili da dobijete socijalnu pomoc. Posao se sada ne bira, nego radis sta ima dok ne nadjes bolji. Pozdrav
Preporuka:
13
1
Odgovori

Prijavi komentar

stef
Sreda, 23. 01. 2013. 01:25h
neregistrovan korisnik
Koliko umrem od smeha svaki put kad procitam ovo ''srpski'' :D
Preporuka:
32
61
Odgovori

Prijavi komentar

Deda
Sreda, 23. 01. 2013. 12:34h
neregistrovan korisnik
@stef : Pa jeste, 33% fabrike je u vlasništvu svih nas, odnosno države!
Preporuka:
13
3
Odgovori

Prijavi komentar

rs
Sreda, 23. 01. 2013. 01:39h
neregistrovan korisnik
Najmodernija na svetu...
Preporuka:
31
11
Odgovori

Prijavi komentar

A2
Sreda, 23. 01. 2013. 01:57h
neregistrovan korisnik
Ma, sve je to super, nego bre skup ovaj nas "fica"..
Preporuka:
31
11
Odgovori

Prijavi komentar

Natasa
Sreda, 23. 01. 2013. 02:04h
neregistrovan korisnik
Hocu Fiata 500, za rodjendan.
Preporuka:
52
7
Odgovori

Prijavi komentar

Ja
Sreda, 23. 01. 2013. 08:56h
neregistrovan korisnik
@Natasa : Moze koji ti je rodjendan
Preporuka:
12
9
Odgovori

Prijavi komentar

Nesa
Sreda, 23. 01. 2013. 02:06h
neregistrovan korisnik
Zanimljiv tekst...
Preporuka:
39
2
Odgovori

Prijavi komentar

Stefan
Sreda, 23. 01. 2013. 02:49h
neregistrovan korisnik
Svetski
Preporuka:
39
3
Odgovori

Prijavi komentar

lebarnik
Sreda, 23. 01. 2013. 02:59h
neregistrovan korisnik
da je vlada sve te milione ulozila u poljoprivredu ili izgradnju puteva, mnogo vise koristi bi imala ova drzava i njeni gradjani...
Preporuka:
28
66
Odgovori

Prijavi komentar

techa
Sreda, 23. 01. 2013. 08:36h
neregistrovan korisnik
@lebarnik : A kako vidim ti si prvi u redu za poljoprivredni posao..
Preporuka:
55
3
Odgovori

Prijavi komentar

da-i-ja-kazem-nesto
Četvrtak, 24. 01. 2013. 17:14h
neregistrovan korisnik
@lebarnik : !@#$%^ te poljoprivreda.
Preporuka:
2
3
Odgovori

Prijavi komentar

ms
Sreda, 23. 01. 2013. 03:25h
neregistrovan korisnik
Ovo mi vraca nadu u nasu zemlju! samo napred!
Preporuka:
62
11
Odgovori

Prijavi komentar

Nikola
Sreda, 23. 01. 2013. 04:56h
neregistrovan korisnik
@ms : Ljudi,ne zamajavajte se! Ovo nece otici dalje od balkana! Prema tome,cemu toliki ponos?
Preporuka:
14
79
Odgovori

Prijavi komentar

Bata-Peca
Sreda, 23. 01. 2013. 08:47h
neregistrovan korisnik
@Nikola : Ne zivim na Balkanu, tako da odgovorno tvrdim da gresis.
Preporuka:
45
3
Odgovori

Prijavi komentar

Sale
Sreda, 23. 01. 2013. 03:49h
neregistrovan korisnik
Pocetkom devedesetih Zastava je proizvodila 280 000 vozila, koja su u proseku kostala cetiri puta manje nego danasni proizvod i uposljavala deset puta vise radnika (po proizvedenom autu) a radnici su imali duplo vecu platu nego danas, oooops, u cemu je problem?
Preporuka:
33
69
Odgovori

Prijavi komentar

ivan
Sreda, 23. 01. 2013. 07:33h
neregistrovan korisnik
@Sale : Problem je što je ta "Zastava" propala, možda baš zbog tolikog rasipanja...
Preporuka:
65
7
Odgovori

Prijavi komentar

techa
Sreda, 23. 01. 2013. 08:38h
neregistrovan korisnik
@Sale : Pa drzava vise ne dotira plate. Tebi stvarno to nije jasno ili lupas Samo da bi pravio buku
Preporuka:
43
7
Odgovori

Prijavi komentar

ewan
Sreda, 23. 01. 2013. 19:56h
neregistrovan korisnik
@Sale : Zastava nikad nije proizvodila 280 000 vozila!!!! Maximalna proizvodnja je bila oko 170 000 a sa sve uvoznim programom (Lada, FIAT) prodavala je oko 210 000 do 220 000). Ne razumem ljude koji ovde olako lupaju! Proverite prvo informacije pa pricajte. U cemu je problem??? Vec su ti objasnili u prethodnim komentarima...
Preporuka:
21
3
Odgovori

Prijavi komentar

BadMan
Četvrtak, 24. 01. 2013. 18:54h
neregistrovan korisnik
@Sale : Ми се у Београду почетком деведесетих гађали трамвајима, а овима у Тополи на врби родило грожђе и дошао им Карађорђе, контам да је и у Крагујевцу било то што кажеш :)
Preporuka:
6
0
Odgovori

Prijavi komentar

khm
Sreda, 23. 01. 2013. 03:49h
neregistrovan korisnik
Lepo.
Preporuka:
38
3
Odgovori

Prijavi komentar

Petar-Vetar
Sreda, 23. 01. 2013. 04:09h
neregistrovan korisnik
Za deset godina ce sve biti isto samo ce biti jos nekoliko novih robota i jedan ciji ce zadatak biti da detektuje eventualno prisustvo ljudi u blizini i da alarmira policiju. Od zaposlenih ce u svakoj smeni za glavnim kompjuterom sedeti po jedan italijan i imace sefa u Torinu. Bice i drugih unapredjenja procesa proizvodnje koji ce voditi ova tri radnika.
Preporuka:
40
37
Odgovori

Prijavi komentar

tito
Sreda, 23. 01. 2013. 04:52h
neregistrovan korisnik
ma,kakav fica skoda je zakon.
Preporuka:
23
38
Odgovori

Prijavi komentar

milos
Sreda, 23. 01. 2013. 05:14h
neregistrovan korisnik
ne vraca mi ni nadu ni nista ... sedim kuci i ne radim...!!!
Preporuka:
35
26
Odgovori

Prijavi komentar

jaoooo
Sreda, 23. 01. 2013. 09:07h
neregistrovan korisnik
@milos : Dodji kod mene na selo, ima u blizini farma svinja, uvek traze radnike... Posla ima, za one koji hoce da rade.
Preporuka:
51
2
Odgovori

Prijavi komentar

alamunja
Sreda, 23. 01. 2013. 06:05h
neregistrovan korisnik
Sve je to lepo ali opet mi i sa ovim nacinom rada i tehnologijom kasnimo za evropom 300 godina. U prevodu...
Preporuka:
6
41
Odgovori

Prijavi komentar

veka
Sreda, 23. 01. 2013. 06:29h
neregistrovan korisnik
Setao kroz Frankfurt, izasao sa zeleznicke i posmatrao, za 15 min prosao je jedan auto koji nije nemac i to je bio pezo, fijata nema ni na pomolu,, vise je proslo nasih tablica nego auta koja nisu nemacka,, zato ovaj sto kaze da je pomama za ovim autom je laz,, mozda jeste al u nemackoj nije,, barem je to moje iskustvo, a kragujevcu sve najbolje zelim al isto tako treba da se zna da je fabrika tamo jer drzava srb subvencije velike daje, itd
Preporuka:
14
49
Odgovori

Prijavi komentar

kiza
Sreda, 23. 01. 2013. 08:33h
neregistrovan korisnik
@veka : Ovo za Fankfurt - nije istina. Sve se vozi - ko za šta ima pare.
Preporuka:
44
3
Odgovori

Prijavi komentar

Svabe
Sreda, 23. 01. 2013. 19:38h
neregistrovan korisnik
@veka : Baš liči na nemce. Evo kod mene u Sloveniji kad dođu u turizam znaš gde kupuju? Kupuju u Lidlu i Hoferu iako je izbor u Merkatoru i Tušu bolji 5x. U stvari pametni su, štite svoje. Valjda i mi trebamo da naučimo da štitimo svoje !!!
Preporuka:
17
1
Odgovori

Prijavi komentar

stitnik
Četvrtak, 24. 01. 2013. 08:31h
neregistrovan korisnik
@Svabe : Tako je! i mi od sada da stitimo svoje. Od sad kupujem samo u idei,merkatoru,interexu,veru,maksiju ( stitim miskovica)...i ti iz slovenije se vrati vamo da stitis svoje,evrom se najbolje stiti....
Preporuka:
6
1
Odgovori

Prijavi komentar

Loncari
Sreda, 23. 01. 2013. 06:41h
neregistrovan korisnik
Ako bi hteo stari fico Dali bi proizvodili za interesovanog kupca
Preporuka:
4
15
Odgovori

Prijavi komentar

moka
Sreda, 23. 01. 2013. 07:15h
neregistrovan korisnik
infornacija iz prve ruke...nije lose!!!
Preporuka:
21
3
Odgovori

Prijavi komentar

Brza-strela
Sreda, 23. 01. 2013. 07:30h
neregistrovan korisnik
Da ali zove se Fijat,ne zove se audi,BMW,mercedes,golf,i nije mi jasno ko kupuje to i sta li misli u tom trenutku
Preporuka:
7
38
Odgovori

Prijavi komentar

eee
Sreda, 23. 01. 2013. 07:32h
neregistrovan korisnik
uvek je bilo I bice "nevernih Toma "... Ali , ljudi , ako vec ne mozete ili necete da pomognete ovoj zemlji, onda ne odmazite svojim konstantnim pesimizmom I negativnim stavom prema svemu dobrom sto se desava !
Preporuka:
49
3
Odgovori

Prijavi komentar

vecko
Sreda, 23. 01. 2013. 07:48h
neregistrovan korisnik
A ja mislio da je ta fabrika totalni fijasko. Svaka čast ako je istina... Mada ne bih kupio fijat, upravo planiram Hyundai i30 koji ga za 11500e šije na svim poljima...
Preporuka:
23
36
Odgovori

Prijavi komentar

aha
Sreda, 23. 01. 2013. 09:01h
neregistrovan korisnik
@vecko : Znači ima neko ko nije na traci, već plaćen da ovde deli minuse... eee ovajdiće se :)))
Preporuka:
7
4
Odgovori

Prijavi komentar

TT
Sreda, 23. 01. 2013. 09:03h
neregistrovan korisnik
@vecko : To su razlicite klase automobila. Da li si video uzivo 500L? Da si rekao kupicu Skodu Yeti pa u redu.
Preporuka:
24
2
Odgovori

Prijavi komentar

siki
Sreda, 23. 01. 2013. 08:05h
neregistrovan korisnik
Bolje da su napravili prilog o zastavi 750 i gde mogu da se nadju delovi za istu.
Preporuka:
11
17
Odgovori

Prijavi komentar

Proslost
Četvrtak, 24. 01. 2013. 21:10h
neregistrovan korisnik
@siki : Idi u proslost pa kupi, imas tamo delova koliko hoces :D
Preporuka:
2
0
Odgovori

Prijavi komentar

miki
Sreda, 23. 01. 2013. 08:13h
neregistrovan korisnik
Hoce li neko da kaze koliki je udeo tih 70% srpskih delova u vrednosti auta. Pretpostavljam 10%. Sve dok se motor i ostali skupi delovi ne prave ovde nece ovo da predstavlja znacajan doprinos privredi. Kada bi se otvorila jos jedna fabrika to bi bilo vec nesto. Doduse sjajno je sto je propala Zastava zamenjena modernom fabrikom koja izvozi, ali jos to nije za hvalopeve.
Preporuka:
17
7
Odgovori

Prijavi komentar

Stole
Sreda, 23. 01. 2013. 08:13h
neregistrovan korisnik
Odličan članak, napokon se uključujemo u savremenu proizvodnju. Nadajmo se da će i ostala srpska privreda slediti ovaj primer, da će jednog dana i čelik biti iz Smedereva a motori iz Rakovice.
Preporuka:
31
3
Odgovori

Prijavi komentar

kole
Sreda, 23. 01. 2013. 08:17h
neregistrovan korisnik
...Azije i ostalih zemalja Evrope...he he...
Preporuka:
10
2
Odgovori

Prijavi komentar

mali
Sreda, 23. 01. 2013. 08:17h
neregistrovan korisnik
....vidiš kako su našli najnižeg čikicu za fotku kako bi autuo izgledao veći :)
Preporuka:
9
32
Odgovori

Prijavi komentar

TT
Sreda, 23. 01. 2013. 09:04h
neregistrovan korisnik
@mali : Ti sigurno nisi video auto uzivo.
Preporuka:
29
2
Odgovori

Prijavi komentar

Kiza
Sreda, 23. 01. 2013. 11:30h
neregistrovan korisnik
@TT : Apsolutno si u pravu. Ja sam se iznenadio kada sam ga video uzivo, koliki je.
Preporuka:
24
0
Odgovori

Prijavi komentar

TT
Sreda, 23. 01. 2013. 13:37h
neregistrovan korisnik
@Kiza : Gledajuci slike nisam imao predstavu o velicini auta i bio mi je 'ONAKO', ali kada sam stao pored njega, jedva su me odlepili.
Preporuka:
18
0
Odgovori

Prijavi komentar

petar
Četvrtak, 24. 01. 2013. 13:08h
neregistrovan korisnik
@mali : gde ti je bicikl mali?
Preporuka:
2
0
Odgovori

Prijavi komentar

Lana
Sreda, 23. 01. 2013. 08:49h
neregistrovan korisnik
Presladak auto, vozim ga mesec dana i mogu reći da sam zadovoljna dizajnom, kvalitetom i perfomansama. Fijatu sve pohvale.
Preporuka:
48
4
Odgovori

Prijavi komentar

Vitez
Sreda, 23. 01. 2013. 09:01h
neregistrovan korisnik
Nije srpski Fica vec 500L. Fica je Fiat 500...ovo je potpuno drugi automobil...daleko veci. Mozemo ga zvati bar "Veliki Fica" ali Fica nikako....suvise asocira na nesto malo gradsko, a ovo je ozbiljan porodicni automobil.
Preporuka:
28
3
Odgovori

Prijavi komentar

Dado
Sreda, 23. 01. 2013. 09:01h
neregistrovan korisnik
Nije mi jasno cemu taj pesimizam??? Pa zar vi mislite da fabrika BMWja u Nemackoj recimo sve delove dobija u Nemackoj??? Ne budite smesni molim vas....po vasoj cudnoj logici onda je bolje da tamo nema nista umesto da stoji ova fabrika. Koliko znam drzava je 25% vlasnik i samim tim 1/4 prihoda ide njoj. Pa onda svi porezi koje Fiat mora da placa, pa na kraju i plate radnicima (ne znam kolike su i ne zelim da spekulisem)...ako sve te stvari nisu dovoljne za pohvalu a ako ne pohvalu, onda barem uzdrzanje od pesimizma, onda neki stvarno imate ogroman problem...
Preporuka:
35
1
Odgovori

Prijavi komentar

Milinko
Sreda, 23. 01. 2013. 09:02h
neregistrovan korisnik
Hyundai i30 šije 500L na svim poljima?! Malko si se preračunao zemljak. Nije da branim Fijat ali ovo je totalna dezinformacija. Motor, vešanje i menjač se ne mogu porediti kod ova dva modela i to u korist Fijata. Drugo, ne mogu da verujem koliko negativnih komentara. Strašno, zato i propadamo kao nacija.
Preporuka:
45
4
Odgovori

Prijavi komentar

stivek
Sreda, 23. 01. 2013. 09:22h
neregistrovan korisnik
Po čemu je to "srpski fića"?? Jedino srpsko je JEFTINA radna snaga.
Preporuka:
10
31
Odgovori

Prijavi komentar

mirko
Četvrtak, 24. 01. 2013. 13:05h
neregistrovan korisnik
@stivek : pa ako je vise od 50% delova pravljeno u Srbiju, onda jest Srpski!
Preporuka:
7
3
Odgovori

Prijavi komentar

Tanjug-036
Sreda, 23. 01. 2013. 10:39h
neregistrovan korisnik
све италијански делови, а само јефтина српска снага......толико о италијанском фићи, а не српском
Preporuka:
4
16
Odgovori

Prijavi komentar

Rrrrrr
Sreda, 23. 01. 2013. 10:49h
neregistrovan korisnik
Citam neke od komentara i nemogu da verujem sta neki ljudi pisu...pa naravno da roboti sklapaju,nece valjda rucno da se vari,trajalo bi vecnost,roboti to rade zadnjih 50 godina....a mi vecito nezadovoljni,da sklapamo Ferari bilo bi negativnih komentara...Bolje plata 300e nego 0e,pola Srbije ne radi nista,naravno da ima nece ponuditi 1000e plate kad im se moze,sutra mogu da nadju nove radnike koji jedva cekaju posao....
Preporuka:
24
1
Odgovori

Prijavi komentar

realni
Sreda, 23. 01. 2013. 12:12h
neregistrovan korisnik
Zivim u Gorazdu u Bih i ovde posluuje firma koja zaposljava hiljadu radnika na minimalcu koji prave sedista za vw i audi, tako da svi oni koji kazu da je nemac nemac, znaju kad kupe novog golfa 7 da sede na sedistima koje su pravili mujo i fata.
Preporuka:
49
2
Odgovori

Prijavi komentar

gorazde
Četvrtak, 24. 01. 2013. 01:17h
neregistrovan korisnik
@realni : @realni od kada Gorazdani pricaju ekavski, ili si samo htio slikovito docarati ono sto si htio da kazes? Mada je istina da postoje pogoni i u Visokom i da u BiH Postoji masa kooperantskih firmi za auto industriju.
Preporuka:
3
1
Odgovori

Prijavi komentar

MIletraktorista
Sreda, 23. 01. 2013. 13:38h
neregistrovan korisnik
@maki pozdravio te Henri Ford sa izumom pokretne trake... sa kojim ono beshe modelom, ah da, Model T... sa zatupastim stavovima zakopavamo se samo dublje... nekada treba znati i kada cutati
Preporuka:
4
1
Odgovori

Prijavi komentar

Legi
Sreda, 23. 01. 2013. 15:02h
neregistrovan korisnik
Ne mogu da prestanem da se smejem "najmodernija tehnologija, koja pravi proizvod najkomplikovaniji posle aviona". Hahaha!!!
Preporuka:
8
16
Odgovori

Prijavi komentar

Dipling
Sreda, 23. 01. 2013. 16:48h
neregistrovan korisnik
Molio bih da oni koji nikada u zivotu nisu nista stvorili ne ostavljaju svoje komentare jer nisu kompetentni da sude.
Preporuka:
14
1
Odgovori

Prijavi komentar

Boba
Sreda, 23. 01. 2013. 17:21h
neregistrovan korisnik
Народ нам је глуп као ноћ, не схвата да Италијани праве мотор и каросерију што је 80% вредности кола, а српске робове плаћају 300 евра. Ако стоку треба платити и 30 кад је глупа. О томе да за инжењере нема посла сем као гониче робова да и не говорим. А то што је Млађа кркнуо милијарде евра народног новца Фијату за сопствену рекламу не долази у главу тупандерима. ПС Некада је Застава запошљавала 100000 људи у Србији а сада Фијат дере пар хиљада и испира мозак милионима идиота судећи по овим тупавим коментарима.
Preporuka:
14
20
Odgovori

Prijavi komentar

KoleM
Sreda, 23. 01. 2013. 20:37h
neregistrovan korisnik
@Boba : Jel si ti uopste procitao clanak? Da si procitao video bi da na pocetku postoji opis preseraja gde se presuje karoserija od lima. Takodje pise da se 67% delova pravi u Srbiji, ali ti koji nisi nista procitao, niti znas koje su sve fabrike napravljene u Kragujevcu si pametniji od nas gluplih ko noc. Sa svojih komentarem samo pokazujes koliko ne znas, Mladja je ulozio 300 miliona i dobio 30% vlasnistva firme vredne milijardu evra. Za plate je dato 25 miliona, sto je sica. Fabrike sa velikim brojem zaposlenih ne mogu biti konkurentne. Za sitne pare smo dobili brend i Know how, sto je najvrednije u ovom vremenu.
Preporuka:
17
3
Odgovori

Prijavi komentar

Sasa
Četvrtak, 24. 01. 2013. 11:20h
neregistrovan korisnik
@Boba : Ti si dečko mnogo ograničen u razmišljanju
Preporuka:
6
1
Odgovori

Prijavi komentar

Oroku-Saki
Četvrtak, 24. 01. 2013. 14:11h
neregistrovan korisnik
@Boba : Apsolutno se slažem sa tobom... Zastava je od Kragujevca napravila ono što danas jeste, dobili smo univerzitet, klinički centar... a od Fiata ćemo dobiti 300 € po radniku i to je to... A Mlađa će da obezbedi čukununučiće..
Preporuka:
3
6
Odgovori

Prijavi komentar

BadMan
Četvrtak, 24. 01. 2013. 18:50h
neregistrovan korisnik
@Boba : Ти си тупав, нико други. Каквих бре 100.000 људи, па јеси ли ти нормалан, шта причаш? Истина, јесте било доста радника, превише, и више од 70 % њих није радило ама баш ништа већ седело и џабалебарило а примало плате на рачун нас који ринтамо по цео божији дан. Нормално да треба да буде пар хиљада радника, где си видео фабрику аутомобила са 100.000 људи, сем можда у Кини? Иди на звездин стадион па види колико је 25.000 људи, а онда то помножи са 4. Чисто да добијеш орјентир јер колико видим, ниси свестан шта си лупио. Који си ти цар, шта све овај интернет мора да трпи, то је страшно. И да, ти вероватно још живиш на маминој и татиној храни, пошто очигледно ниси свестан шта значи 300 еура људима који не могу да нађу посао или раде за 150 у много горим условима и много горе послове. Млађа јесте лопурда белосветска, али су га глупи људи попут тебе и довели на власт.
Preporuka:
12
1
Odgovori

Prijavi komentar

Alergican
Sreda, 23. 01. 2013. 18:28h
neregistrovan korisnik
Kad cujem srpski fica. Pa nije srpski uopste.
Preporuka:
6
13
Odgovori

Prijavi komentar

BadMan
Četvrtak, 24. 01. 2013. 18:38h
neregistrovan korisnik
@Alergican : Па није ни турски, ко да је битно како га неко зове, битно је да ти људи који раде ту коначно имају нормалне плате и нормалне услове за рад
Preporuka:
6
1
Odgovori

Prijavi komentar

objektiv
Sreda, 23. 01. 2013. 20:10h
neregistrovan korisnik
Dobra fabrika, Zasto bi FIAT trebalo da zanima politika Srbije i slicne gluposti..Ljudi su dosli napravili svoju fabriku u zemlji Srbiji i prodaju svoje autmobile.to sto je vlada morala da ih plati da dođu ,to je normalno..Zasto bi inace dosli,Pa u Rumuniji su ih vukli za rukav da dodju, a dosli su ovde jer su bolje prosli novcano..A napraviti ovoliki posao srusiti ono ruglo i doneto ovu opremmu ,je za veliko POSTOVANJE.. Radi jos par hiljada radnika ,ima redovnu platu i ne muci se, ali ne zaboravite da od Fabrike ima koristi i grad i zemlja.Dolazi dosta Italijana, dosta hotela radi, dosta restorana, podize se standar,a u svetu rejting..RZAMISLITE MALO NE LUPAJTE
Preporuka:
23
1
Odgovori

Prijavi komentar

Nelson
Sreda, 23. 01. 2013. 20:19h
neregistrovan korisnik
Najbolje bi bilo da je ostala Zastava, onako mocna i ponosna, sa svojih 35000 zaposlenih koji su ziveli na belom hlebu sklapajuci one konzerve koje su bez ijedne promene sklapali jos od '71 (kec) i '82 godine (jugo). Takvim poslovanjem su se samoubili i postali teret celom drustvu. Ovako bar ono malo zaposlenih radi, rade i sposobni kooperanti. Kragujevac je zivnuo, rade se i prosiruju putevi prema gradu. Sad se bar nesto dogadja. I da potsetim neupucene koji kukaju sto nisu dosli nemci. Zastava je zapravo prvo i ponudjena nemcima (Volkswagen), ali njih Zastava nije zanimala. Posle je u igri bio "Pezo", ali njihovi uslovi su bili apsolutno nerealni. Pominjan je i "Hjundai", ali i oni su ubrzo odustali. Na kraju se pojavio Fiat kao jedini zaineresovani kupac. To nam je sto nam je, svidjalo se to nekom ili ne.
Preporuka:
24
3
Odgovori

Prijavi komentar

Milorad
Sreda, 23. 01. 2013. 22:50h
neregistrovan korisnik
Propadaju, vidi se iz aviona. Da su odmah prešli na Android, ali ovako... nema im spasa.
Preporuka:
2
0
Odgovori

Prijavi komentar

matador
Četvrtak, 24. 01. 2013. 00:20h
neregistrovan korisnik
Ma ovo je super!Ali sto se ne nadje neki partner,ne mora nuzno Fiat ako nece,da ozivi Zastavu? Koliko vidim,jeftini automobili se sve vise traze na rastucim trzistima kako zemalja u razvoju ali i na zapadu.Npr. Reno oziveo Daciju,pa uzima Ladu.VW sacuvao Skodu,a sad kako cujem da planira da "vaskrsne" Trabanta ili tako neku staru marku...Pa cak i sami vodeci proizvodjaci "lansiraju" "narodne automobile" tipa Pezo 301,Reno Talija...Traznja za ovakvom tehnikom raste,pa se pitam zar nije to sansa za Zastavu?Eto da krene sa 1-2 modela.Jos jedna fabrika automobila bi nam sigurno dobrodosla u nekom od nasih gradova.A jos oziveti brend,pa to bi bilo dobro za sve (proizvodjace,dobavljace,vozace,potrosace...) Fiat bi mogao da se porazmisli,i da se ne lisava ovog "masnog" dela kolaca sa trzista.Bar bi se nove Zastave bolje prodavale od,recimo,njegove Linee...Kazem,ne mora Fiat ako nece...
Preporuka:
8
0
Odgovori

Prijavi komentar

sr
Četvrtak, 24. 01. 2013. 09:23h
neregistrovan korisnik
kako glup nacin da se podize nivo rodoljubivosti kod naroda, prisvajajuci tudje proizvode... ovo nije "srpski" fica, na zalost...Sve sto se radi kod nas je proizvodnja delova i sklapanje necega sto je neko drugi sve lepo smislio...
Preporuka:
5
5
Odgovori

Prijavi komentar

BadMan
Četvrtak, 24. 01. 2013. 18:35h
neregistrovan korisnik
@sr : Боље ишта него ништа :)
Preporuka:
6
0
Odgovori

Prijavi komentar

Petar
Četvrtak, 24. 01. 2013. 10:59h
neregistrovan korisnik
Lep tekst. Autor malo više da se obrazuje u tehnološkom smislu. Navesti da je automobil najsloženiji proizvod čije su tolerancije 0,5mm ili 0,2mm je - smešno. U mašinstvu su vrlo često tolerancije izražene u stotim delovima milimetra i naravno - postoje mnogo mnogo složeniji proizvodi od automobila.
Preporuka:
13
1
Odgovori

Prijavi komentar

autor-teksta
Četvrtak, 24. 01. 2013. 15:36h
neregistrovan korisnik
@Petar : hvala. projanica je slozeniji proizvod od automobila. ali mogu da se kladim da pojedini, koji ovde sve znaju, ne umeju da naprave ni auto, ni projanicu, a ni da ispeku jaje na oko.
Preporuka:
7
1
Odgovori

Prijavi komentar

vuk
Četvrtak, 24. 01. 2013. 15:11h
neregistrovan korisnik
Srbija nema ni znanja ni para da pravi ovakve fabrike. Posle svih sankcija i konstantne negativne selekcije i odliva mozgova svaka pomisao da mozemo da napravimo nesto ovako sami, cista je utopija. Prema tome , mi smo u situaciji daj sta das. Bolje da nasi ljudi rade u tudjim fabrikama i bar steknu znanje , nego da sede kod kuce i cekaju da im neko udeli neku paru.
Preporuka:
4
1
Odgovori

Prijavi komentar

a
Petak, 25. 01. 2013. 20:50h
neregistrovan korisnik
@vuk : Realno!
Preporuka:
1
0
Odgovori

Prijavi komentar

Kiki
Četvrtak, 24. 01. 2013. 20:47h
neregistrovan korisnik
Cemu ovoliko ostrascenih komentara, i vredjanja jedni drugih? Dobro je da ce se nesto proizvoditi, a kao sto vidimo iz teksta, u pitanju je i kvalitetan proizvod. Da li je bolji, ili giri od japansko-nemacke konkurencije, nije ono sto bu trebalo da bude tema javljanja. Zbog lose ekonomske situacije, naasem coveku ce ovaj auto biti tesko dostizan, pa ce se radije odluciti za npr. polovnog nemca, ili francuza. Glavni problem je to sto se auto pojavljuje u trenutku kada ga je tesko prodati. Nebih komentarisao plate nasih radnika, koje ce nazalost biti nize nego kod kolega u evropi, sto je i razumljivo. I za sam kraj, iznesite svoje misljenje, nevredjajuci pritom drugog, pobogu, samo komentarisemo jedan auto. Pozdrav
Preporuka:
4
1
Odgovori

Prijavi komentar

V
Petak, 25. 01. 2013. 14:10h
neregistrovan korisnik
Tekst je zanimljiv na prvi pogled, ali pun neistina i nepreciznih informacija. Da krenemo… 67% delova se pravi u Srbiji. Jedna od najvecih lazi koja se servira. Citam neke komentare tipa “Jer vidis sta pise u tekstu, 67% !”, “Jer znas koje su sve fabrike izgradjene u Kragujevcu?”… Moram da kazem “pise na tarabi svasta” i ajde molim te prosvetli nas koje su to fabrike izgradjene u Kragujevcu. Jedna zanimljiva studija kaze da danas ljudi u 10min neobaveznog razgovora bar 3 puta slazu. Ako tu dodate faktore politike i biznisa, Srbe i Italijane, ovaj broj lazi eksponencijalno raste. NIKO ne moze da me ubedi da se 67% delova pravi u Srbiji. Sta vise, ubedjen sam da se ni 50% delova ne pravi u Srbiji, iako svi pokusavaju da pumpaju ovaj procenat preko 50% da bi Fiat 500L predstavili kao domaci proizvod, srpski proizvod. Preseraj je definitivno najvredniji element ove fabrike. Postoje dve linije HTL Komatsu presa, ne tri. Sem, ako trecu liniju nisu nabavili skorije. Mada za instalaciju i testiranje ovih velikih preserskih linija potrebno je preko 6 meseci…U preseraju se rade “najveci” otpresci za auto. Oko 70-80 “vecih” otpresaka stize iz PMC-a, dobavljaca blizu fabrike. Ali, isto tako jos preko 300 otpresaka se uvozi uglavnom iz Poljske i Italije.
Preporuka:
5
2
Odgovori

Prijavi komentar

V
Petak, 25. 01. 2013. 14:11h
neregistrovan korisnik
Da zavrsim pricu oko fabrika dobavljaca. U parku dobavljaca u Grosnici, blizu FAS-a ima 4 fabrike. Vec pomenuti PMC koji proizvodi otpreske- limove za karoseriju i vesanje. Neko u komentaru spomenu kvalitet vesanja… Za tebe informacija da PMC po prvi put pravi vesanje za neki automobil. Pored PMC-a, tu su jos Johnson Controls za sedista, SIGIT za plasticne delove, i HTL koji je manje vise obicna “vulkanizerska radnja” i ciji je posao montiranje pneumatika na felne. U okviru FAS-a je smesteno jos nekoliko dobavljaca. Magneti Marelli za branike i JCMM za neke plasticne delove za unutrasnjost, u nekadanjoj “Zastavinoj Mehanickoj”. Magneti Marelli za izduvni sistem i magacin Draexlmaiera za kablove, u zgradi nedaleko od karoserije. U Srbiji jos treba pomenuti Mecaplast za plastiku i Draexlmaier za kablove, obe fabrike u Zrenjaninu. Jos par manjih fabrika: Becchis, Sika, SBE… Ako sam nekog izostavio, ispravite me. “Najkomplikovaniji i najskuplji” delovi se prave van Srbije: motor, menjac, ECU, sistem za upravljanje, kocioni sistem, felne, kompletna elektronika sem kablova koji stizu iz Draex-a- ZR; to su delovi na kojima je najveca zarada i ti delovi se nikada nece praviti u Srbiji. Zato mi se smuci kada cujem da se 67% pravi u Srbiji. Dinkic je u ovu investiciju “skrkao” preko 700M eur narodnog novca. Mozda i vise, ali za ovu cifru tvrdim. Italijani su ulozili duplo manje. Srbija je dobila 33% vlasnistva, a Srbija se nista ne pita kad je o bitnim odlukama rec.
Preporuka:
8
2
Odgovori

Prijavi komentar

V
Petak, 25. 01. 2013. 14:14h
neregistrovan korisnik
Neko spomenu sve poreze koje “Fiat mora da placa” i “plate radnicima”. Da li znas da je Fiat oslobodjen svih mogucih poreza kojih je mogao biti oslobodjen i da je mozda najpovlascenije preduzece u zemlji. Plate od 300-400 EUR, plave i bele kragne, radnici i fakultetski obrazovani, a rade od “jutra do sutra”. Smesno cak i za Srbiju, ali vidim da su ovde nekima politicari isprali mozgove, pa kazu nije lose. Da su svi manje vise u “istom sosu” pa i da razumem, ali… Uvek ima, ALI… Neki direktori iz Ita koji su ovde, primaju i preko 10.000 EUR, neki Italijani iz srednjeg menadzmenta 5-6.000. U njihovu strucnost necu da ulazim, ima kvalitetnih, a ima i onih koji su zalutali. Tu su i zaposljeni sa clanskom kartom URS-a, sa titulom ili bez nje, koji se manje vise nista ne pitaju za bitne odluke u fabrici ali zato imaju platu oko 1000Eur. A “obicni” ljudi rade kao robovi. Sto je najgore, do skora su sve plate zaposlenih u FAS-u isplacivane iz budzeta, ne znam da li se nesto promenilo u poslednje vreme. Neki su zadovoljni sa 30.000 hiljada, a neki po se po gradu non-stop zale na uslove rada i platu, ali nemaju izbora. A neki odlaze, mnogi odlaze. Po nekim informacijama koje imam mesecno ode u proseku preko 100 ljudi. Za ovu informaciju me ne drzite za rec nisam je proverio. Zato stalno ima novih radnih mesta u FAS-u. U FAS-u je stalno zaposljeno od 1500-2000 ljudi.
Preporuka:
6
1
Odgovori

Prijavi komentar

V
Petak, 25. 01. 2013. 14:14h
neregistrovan korisnik
Vidim da neko pominje druge proizvodjace koji su bili u “igri” da preuzmu Zastavu pre Fiat-a. Zaboravio si da pomenes OPEL. Ako si iz Kragujevca popricaj malo sa radnicima Zastave. Posao je skoro bio dogovoren i samo je trebalo da se ozvanici. U nekim dokumentima i na internetu mogao si da nadjes da je OPEL vec u Kragujevcu. A, onda preko noci totalni zaokret. Ipak, dolazi FIAT. I nemoj, da mi govoris da nema politike i da je sve “cisto”. Ako hocete na temu “cisto” bez namestanja… Pominju se i Comau roboti u karoseriji. Comau je dobio taj posao “prakticno” i bez tendera. Kazem prakticno, jer postoje papiri koji pravdaju tender, ali Comau je dovucen po inerciji kao kompanija koja stalno radi sa Fiatom. U karoseriji ima 400-500 robota ako me secanje dobro sluzi. Pitajte odrzavanje kako rade ti roboti. Naravno, ne javno i zvanicno, jer u tom slucaju izjava bi morala da bude tipa “Sve je u najboljem redu”. Da, ne pricamo o drugim tenderima, to je posao za Vucica, ipak je potroseno mnogo narodnog novca. Neko kaze “uspela investicija”… i dodaje gluposti tipa “da se stidite vi koji niste verovali…” Po cemu prijatelju zakljuci da je investicija uspela…? Po izjavama da je 500L razgrabljen u nekim zemljama? Pa sigurno da ce to da bude saopstenje za javnost. Kako ide prodaja znace se tek za godinu ili dve. Ove i sledece godine je planirano da se proizvede po 110-120K automobila, pa cemo da vidimo koliko je prodato.
Preporuka:
10
2
Odgovori

Prijavi komentar

V
Petak, 25. 01. 2013. 14:16h
neregistrovan korisnik
Malo mi je smesno kad cujem da se ocekuje uspeh ovog modela u Americi. Amerikance i ne zanimaju motori ispod 2.0, a ekonomicnosti i ne pridaju neki znacaj. Ako na to dodas da oni FIAT zovu Fix It Again Toni, i da model stize iz za njih vrlo popularne Srbije… Plasim se da ce da se ponovi uspeh Yuga u Americi… Ili si to mozda zakljucio po izjavama tipa “Najmodernija fabrika na svetu” ili “Najmoderniji auto na svetu” Ove izjave ne treba ni komentarisati, a samo “glupi” mogu da izjave nesto ovog tipa, a jos “gluplji” da poveruju. Postoji jos mnogo zanimljivih pricica: Kompozicija vozila koja je kamenovana u Kraljevu, penali za lokalne komponentase koji pljuste svake nedelje zbog skarta, rucak koji radnici kuvaju u fabrici u svojoj reziji… Ali da ne duzim vise…U stvari jos jedna zanimljivost. Kada je Jerry Clark preuzeo mesto komercijalnog direktora FAS-a lansirana je jedna vrlo zanimljiva ideja. Ideja je da se angazuju blogeri koji ce biti aktivni na posecenim stranama i ostavljati komentare i tekstove. Cini mi se da ih i ovde ima nekoliko…
Preporuka:
6
4
Odgovori

Prijavi komentar

dadadadada
Subota, 26. 01. 2013. 01:28h
neregistrovan korisnik
@V : Uozbiljite se, npr. Honda Civic je 1.8L., Toyota Yaris i Corolla su 1.5L, da ne pisem dalje o Kia, Hundai, itd. To sto druge zanima ocigledno ne znate, ostalo ne bih komentarisao i ovo je suvise.
Preporuka:
4
1
Odgovori

Prijavi komentar

BadMan
Nedelja, 27. 01. 2013. 16:31h
neregistrovan korisnik
@dadadadada : Мицубиши Лансер, 1.5Л , у америци се продаје као луд...
Preporuka:
2
1
Odgovori

Prijavi komentar

petar
Petak, 25. 01. 2013. 17:26h
neregistrovan korisnik
sindikat cuti,potkupljen,kadrovici i srpski menadzeri primaju po 250000 dinara platu,radnici rade po 11 sati,trpe sve moguce situacije,pogotovo od lidera i supervizora,koji su mesari,konobari i frizeri,tako da ih je drzava postavila da komanduju a nemaju viziju ni sta je automobil...isterani su radnici zastave,a oni koji su ostali dobili su najgora mesta,iako imaju po 10,20 i cak 30 godina staza,preti mi se,opet ce bitti nudjen soc.program da bi otkacili radnika koji je dao svoj zivot u fabrici,a klinci od 20 godina koji takodje niti poznaju jezike,,niti sustinu pravl;jenja automobila,vec postavljeni politicki i rodbinski..plate 360e sa 10 nocnih teskih smena,i dnevnih 11 sati,naravno bez vikenda...slobodan dan nema,bolest i nema,traka ide preznojavanje,i maltretiranje...u sustini fiat dosao,oterao radnike,doveo mesare,konobare kuvare,koji su bezobrazni i drski prema radniku koji jedva sastavlja kraj i ode kuci premoren od psihickog i fizickog rada..tresla se gora rodio se mis.......gde vidite doborg italijana i fiat kao auto..nepostoje...
Preporuka:
5
1
Odgovori

Prijavi komentar

500L-najbolji-auto-na-svetu-
Subota, 26. 01. 2013. 17:19h
neregistrovan korisnik
Svim zlonamernicima bih poručio da pogledaju koliko ljudi je pozitivno ocenilo njihove komentare, a koliko negativno. Hvala bogu pa je u Srbiji ipak većina ljudi koja vidi da je ovo što radi Fiat dobro za sve, pa čak i ove zlonamerne komentatore koji, garantujem, u životu nisu ništa postigli pa pokušavaju i druge da uklope u svoje sivilo. A onima koji favorizuju Nemačke automobile i misle da Italijani ne znaju da prave vozila, skrećem pažnju da najbolje automobile na svetu pravi Fiat. Pogledajte u čijem su vlasništvi Ferari i Maserati. Hvala na pažnji
Preporuka:
5
2
Odgovori

Prijavi komentar

Preskupo
Nedelja, 27. 01. 2013. 09:43h
neregistrovan korisnik
Mozda bi neko ikupio taj auto, ali brate preskup je za svoju klasu, ne vredi ni pola tih para. Ajde nek mi neko kaze zasto bi dao 17000 za fieat 500 kad za 11000 imam opel astru, zasto kad je astra 10x bolja od njega, cime je opravdana cena, kad se proizvodi tamo gde je ubedljivo najjeftinija radna snaga, pa taj auto treba realno da kosta mozda 7000. Ajde malo realno da se gledaju stvari.
Preporuka:
3
4
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Nedelja, 27. 01. 2013. 17:58h
neregistrovan korisnik
@Preskupo : Nije bas ista kategorija izmedzu astre i 500l.. nisam znao da ima nova astra dizel za 11000evra.. ovde u francusku nemozes corsu uzeti za te pare...
Preporuka:
1
0
Odgovori

Prijavi komentar

igor
Nedelja, 27. 01. 2013. 10:32h
neregistrovan korisnik
Meni je ova fabrika savrsena ,svaki mesec na racun legne 40-42 hiljadarke a kiicma ne zapinje nista.Kad sve krene kako bi trebalo plate ce biti 60 hiljada za Srbiju je to para.Iskreno da idem preko grane da radim najgore poslove i placam stan nepadami napamet.Srbija bi uz malo vise posla ipak mogla biti najbolje mesto za zivot.A auto je ludilo u fulu onaj od 16 000 evra stvarno izuva i udoban je lepppp.
Preporuka:
3
4
Odgovori

Prijavi komentar

Milos
Nedelja, 27. 01. 2013. 23:16h
neregistrovan korisnik
E ljudi nije toliki problem sam 500l mozda bi ga i kupio kvalitetan je auto jel proizvodnju kontrolisu italijani ali servisi u nasoj zemlji su ocajni bre .pa nedaj boze da ga ogrebes negde pa nema tog servisa u Srbiji koji bi to mogao da popravi npr. "Auto kuca Vozdovac "pa nedo ti bog da kod njih ostavis auto na limariju neces ga nikad dobita kvalitetno uradjenog a oderu te za pare .tako da se ne isplati kupovati fiatov auto u Srbiji samo zbog servisa jel su oni usli u ovaj posao nepripremljeni samo su im uvalili ovu novu tehnologiju a do pre 3 godine su krpili zastavu . znaci strasno ....
Preporuka:
3
1
Odgovori