Avantura u Africi sa "hajlaksom" - luksuzni pik-ap za kog nema nesavladivih prepreka Foto

Posle dva dana i pređenih 500 kilometara vreme je da pakijemo kofere i da se pripremimo za povratak iz Namibije u Beograd. Nova generacija "tojote hajlaks" je ispunila sva naša očekivanja i potvrdila je da i dalje broj 1 u segmentu.

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

"Hajlaks" je bio i ostao najpopularnije prevozno sredstvo u ovom delu Afrike a na putu smo imali priliku da vidimo i vise od tri decenije stare primerke japanskog pik-apa. Osma generacija je zadrzala vrhunske terenske sposobnosti, po kojima je "hajlaks" prepoznatljiv, ali je unela i dosta novih detalja.
Na prvom mestu, kabina je podignuta na nivo "lend kruzera", sa velikim, komfornim sedištima, kvalitetnijom plastikom, modernijim vozačevim okruženjem i brojnim sistemima asistencije vozaču. U pik-apu više ne morate da se osećate kao da ste u kamionu, već možete da dobijete veliki centralni ekran u obliku tableta ili kožna sedišta sa grejačima.
 
    Domaćini su za novinarske ekipe iz Evrope izabrali zahteven rute, najvećim delom na makadamu sa dosta sitnog kamenja koje je "krivac" za nekoliko napuklih šoferšajbni. Torziona čvrstoća nove šasije je povećana za 20 odsto, što je dovelo do bolje upravljivosti i udobnosti u vožnji. A, da bismo se uverili u napredak, vozili smo brzinom od 100-110 kilometara na sat po putu sa nebrojenim rupama i poprečnim neravninama.
    Vozač Žinijl du Vilijera, drugoplasirani na Dakar reliju pokazao nam je svoj umeće u vožnji u ekstremnim uslovima
    Test je položen sa najvećom ocenom, kao i kada smo vozili gotovo neprohodnim planinskim (kozijim) putevima i preko dina. Kada smo vec pomenuli dine koje odvajaju obalu od pustinje Namib, trebalo bi da kažemo da nas je Tojota sve prijatno iznenadila. Kako? Na poznatoj Dini 7 vozili smo u društvu južnoafričkog vozača Žinijela du Vilijera koji je pesak "sitnio" u "hajlaksu" sa kojim je prošle godine završio kao drugi na "Dakar reliju".
     
      Tojota nam je pokazala da je "hajlaks" ostao neprevaziđeni ratnik peščanih, kamenih i blatnjavih puteva, koji sada komforno, bezbedno i ekonomično (zahvaljujući novom 2.4 dizel motori sa 150 KS) može da se vozi u ulicama evropskih gradova.
      Prodaja novog "hajlaksa" u Srbiji bi trebalo da pocčne u julu a cena će biti oko 30.000 evra.

      Povezane teme: Tojota Hajlaks, Tojota, Afrika, Namibija, Auto Bild

      Poslednji komentari

      thereapist
      Sreda, 25. 05. 2016. 20:31h
      neregistrovan korisnik
      Jeste velika razlika u ceni a jos veca u performansama, G63 6x6 je mnogo pouzdaniji u slicnim i gorim uslovima.
      micara
      Utorak, 24. 05. 2016. 10:05h
      neregistrovan korisnik
      I iz celog sveta,ipak je to naj prodavaniji auto.
      dacko
      Ponedeljak, 23. 05. 2016. 12:54h
      neregistrovan korisnik
      Ko hoće kvalitet,kupiće Toyotu i kraj...Uvek bilo i ostaće
      red
      Ponedeljak, 23. 05. 2016. 09:11h
      neregistrovan korisnik
      Iz Sirije je sigurno vec stiglo brdo porudzbina..
      SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

      SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

      Sajam automobila DDOR BG CAR SHOW 08 i 16. Međunarodni sajam motocikala, kvadova, skutera i opreme "Motopassion",...»