Auto Bild u Namibiji

Stigli smo do Dohe, na putu do Namibije i novog "tojota hajlaksa" - 1. dan

Za pet godina koliko izlazi „Auto Bild“, testirali smo oko 400 automobila, od kojih stotinak van Srbije, na međunarodnim promocijama. Španija, Portugal i Nemačka su bile naše „omiljene“ destinacije, međutim sada se „selimo” južnije, u Afriku, tačnije u Namibiju (sa dva I), gde će Tojota predstaviti novu generaciju legendarnog pik-apa „hajlaks“, verziju za evropsko tržište.

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

Polazna tačka naše male avanture je glavni grad Namibije, Vindhok, u koji ćemo stići tek posle više od 28 sati i tri aviona. Put nas u sredu iz Beograda vodi u Dohu, gde ćemo osam sati čekati na let za Kejp Taun, da bismo preko Južne Afrike stigli u Namibiju, u četvrtak u popodnevnim časovima. Bar se tako nadamo.

Putokazi za lakše snalaženje

U Dohi je sada devet 9 sati uveče, a temperatura čak 37 stepeni Celzijusa.

"Panamera" kao premija nagradne igre u Dohi

Srećom, na aerodromu je vrlo prijatno, naročoito dok razgledamo izložene automobile.

 

Svaki od njih, "lexus lx 570", "panamera", "meklaren", su glavne premije brojnih lutrija koje ovde uveliko održavaju.

 

Tiket da biste uopšte učestvovali košta 138 američkih dolara, ali ako imate sreće i pobedite, višestruko će vam se isplatiti!

 

Prva generacija "hajlaksa" je predstavljena u martu 1968. godine i koristila je1,5-litarski benzinac sa 77 KS

Kao zagrevanje, reč-dve o istoriji „hajlaksa“: Prva generacija se pojavila 1968. godine a do sada je proizvedeno više od 18 miliona primeraka. Prošle godine, u Evropi, svaki četvrti prodati pik-ap bio je upravo „hajlaks“, pri čemu Tojota planira da sa osmom reinkarnacijom jos više popravi rezultat.

 

Prve utiske o novom „hajlaksu“ imaćemo u petak za kada je planirana početak testiranja, etapom od parka „Naankuse“ do 300 kilometara udaljenog „Namibgrinsa“. Domaćini su nas upozorli da se dobro odmorimo i naspavamo posle 28 ipo časovnog puta, jer je Namibija, prema podacima iz 2014. godine, država sa najvećim brojem poginulih u saobraćajnim nesrećama na 100.000 stanovnika. Takođe, Afrika prednjači sa brojem smrtno stradalih u udesima (16 odsto od ukupnog broja u svetu), iako je na ovom kontinentu registrovano samo dva odsto svih automobila. Da izazov još dobije na težini, u Namibiji se vozi levom stranom puta.

Povezane teme: Tojota Hajlaks, Auto Bild, Namibija, Afrika, Doha, Kejptaun, Vindhok, Pustinja

Poslednji komentari

Nebojsa
Nedelja, 22. 05. 2016. 20:20h
neregistrovan korisnik
Mogli ste i od Beograda preko Frankfurta direktno do Windhoeka, za cca, 12-13 sati, ali izgleda da je cena karte bila odlucujuca jer su letovi preko Dohe cesto najjeftiniji, jedino sto se "klacka" bas dugo.
Hamond
Četvrtak, 19. 05. 2016. 08:04h
neregistrovan korisnik
"Narodni" vagen nema ništa slično u klasi i kvalitetu kao ovo vozilo, pa ih i Nemci voze po Africi.
Jure
Sreda, 18. 05. 2016. 21:59h
neregistrovan korisnik
Bas vam zavidim! Zvuci kao odlicna avantura i to jos sa novim, dobrim automobilom koji je i pravljen za voznju u takvim uslovima. Bice interesantno cuti sta imate da kazete :)
Jova
Sreda, 18. 05. 2016. 13:53h
neregistrovan korisnik
Ovo odlicno zvuci! Dajte slike,dajte utiske ;)
deki
Sreda, 18. 05. 2016. 13:04h
neregistrovan korisnik
Vozio ih godinama za potrebe posla, neuništive mazge.
SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

Sajam automobila DDOR BG CAR SHOW 08 i 16. Međunarodni sajam motocikala, kvadova, skutera i opreme "Motopassion",...»