U Srbiji 7.885 Folksvagenovih vozila sa spornim softverom

U Srbiji 7.885 Folksvagenovih vozila sa spornim softverom

Do sada je u Srbiji evidentirano 5.610 vozila Folksvagena, 2.113 vozila Audija i Prodajete polovni automobil? Postavite besplatan... »

Poštovani čitaoci, ostavljanje komentara na vesti starije od 5 dana nije moguće.

Prijavi komentar

petar
Četvrtak, 12. 11. 2015. 09:48h
neregistrovan korisnik
Vlasnicima vw u Srbiji to ne smeta,vole vw više nego sebe.
Preporuka:
89
9
Odgovori

Prijavi komentar

Maric
Četvrtak, 12. 11. 2015. 09:57h
neregistrovan korisnik
@petar : Naravno ja imam od golf 1 pa do golf 6 tice moram garažu da proširim za sledećeg golfa.
Preporuka:
23
50
Odgovori

Prijavi komentar

Hehe
Četvrtak, 12. 11. 2015. 12:03h
neregistrovan korisnik
@Maric : Odavno je izasao golf 7, kasnis!
Preporuka:
55
10
Odgovori

Prijavi komentar

Maric
Četvrtak, 12. 11. 2015. 12:36h
neregistrovan korisnik
@Hehe : Bato ne kasnim ja no plata I nemam gde da ga parkiram 6 golfova u garaži mnogo tesno za 7dmog .Sačekaću proleće da proširim objekat.
Preporuka:
25
38
Odgovori

Prijavi komentar

Ivan
Četvrtak, 12. 11. 2015. 13:03h
neregistrovan korisnik
@Hehe : Odavno se preslo i sa konjskih kola na automobil. I ti kasnis.
Preporuka:
22
10
Odgovori

Prijavi komentar

Baka-Pelagija
Četvrtak, 12. 11. 2015. 13:05h
neregistrovan korisnik
@Maric : Ako nastavis sa tom praksom da skupljas Golfove, uskoro neces imati mesta za krave!
Preporuka:
54
14
Odgovori

Prijavi komentar

Prevarantima
Četvrtak, 12. 11. 2015. 13:41h
neregistrovan korisnik
@Maric : Katanac za primer!
Preporuka:
29
11
Odgovori

Prijavi komentar

miroslav
Nedelja, 15. 11. 2015. 16:46h
neregistrovan korisnik
@Maric : bolje bi bilbo da posetis mazdu
Preporuka:
2
3
Odgovori

Prijavi komentar

nenad
Četvrtak, 12. 11. 2015. 10:50h
neregistrovan korisnik
@petar : A što ga ne bi voleo?Služi me besprekorno,za 5 godina 191 000 km bez ijednog jedinog kvara prošao sa njim pola evrope.Za 5 godina uradjeno 8 malih i jedan veliki servis,jednom diskovi i dva puta pločice , 2-3 sijalice i bukvalno ništa više,akumulator idalje fabrički.
Preporuka:
27
40
Odgovori

Prijavi komentar

nenad
Četvrtak, 12. 11. 2015. 13:06h
neregistrovan korisnik
@nenad : Zaboravi da dodam, menjam dizne ko sijalice!!!
Preporuka:
42
7
Odgovori

Prijavi komentar

nenad
Četvrtak, 12. 11. 2015. 14:59h
neregistrovan korisnik
@nenad : Ovo nisam napisao ja nego se neko lažno potpisao, verovatno ponosni vlasnik Alfu stare 10 godina koji bi ovde mogao da napiše roman hvalospeva o njenom čuvenom JTD motoru.......
Preporuka:
8
12
Odgovori

Prijavi komentar

nenad
Petak, 13. 11. 2015. 11:34h
neregistrovan korisnik
@nenad : Jednom mi je pukla glava motora na cuvenom TDI, dva puta sam remontovao turbinu, par dizni promenio i kvacilo menjao dva puta ali i dalje imam problema, sve u svemu uz skupo odrzavanje, ceste kvarove i nepouzdanost VW TDI motora ja sam prezadovoljan svojim Golfom!
Preporuka:
15
7
Odgovori

Prijavi komentar

Lexus
Petak, 13. 11. 2015. 04:48h
neregistrovan korisnik
@nenad : Nenade Kina kvalitet.
Preporuka:
12
3
Odgovori

Prijavi komentar

joca
Petak, 13. 11. 2015. 01:04h
neregistrovan korisnik
@nenad : Koga li lazes?? Na 22 000 km menjas ulje, i trebao bi minimum 2 velika servisa da si odradio!
Preporuka:
8
4
Odgovori

Prijavi komentar

Baka-Pelagija
Petak, 13. 11. 2015. 11:36h
neregistrovan korisnik
@joca : Vizaci VW-a urade generalnu motora i onda se kunu da nisu taknuli motor i da ih auto sluzi besprekorno, takvi su vozaci doticnih marki!
Preporuka:
20
5
Odgovori

Prijavi komentar

nenad
Nedelja, 15. 11. 2015. 10:08h
neregistrovan korisnik
@joca : Ulje menjam na 20 000 km a prvi veliki servis se radi na 150 000 km raspitaj se pa onda piši.
Preporuka:
2
4
Odgovori

Prijavi komentar

Ivan
Četvrtak, 12. 11. 2015. 13:02h
neregistrovan korisnik
@petar : Rece vlasnik bicikla i korisnik gradskog prevoza. Kompleksi su cudo.
Preporuka:
32
11
Odgovori

Prijavi komentar

petar
Četvrtak, 12. 11. 2015. 18:49h
neregistrovan korisnik
@Ivan : ford focus 2010-to godište,kupljen nov,služi besprekorno.
Preporuka:
12
3
Odgovori

Prijavi komentar

Maric
Četvrtak, 12. 11. 2015. 09:56h
neregistrovan korisnik
Jeli i moja golf dvica ima taj program u zadnje vreme nešto slabo dimi ili mi je nestalo ulja .
Preporuka:
65
6
Odgovori

Prijavi komentar

ja
Četvrtak, 12. 11. 2015. 10:09h
neregistrovan korisnik
Ma da, ovi softveri su najveci problem vozila u Srbiji - narusice kvalitet vazduha. Ostala vozila imaju super ciste izduvne gasove... dajte, molim vas!
Preporuka:
48
20
Odgovori

Prijavi komentar

Milos
Četvrtak, 12. 11. 2015. 10:36h
neregistrovan korisnik
A sta resavaju promenom softvera? auto ce isto da zagadjuje okoliku kao i ranije... Kakva obmana potrosaca!
Preporuka:
35
8
Odgovori

Prijavi komentar

Lexus
Petak, 13. 11. 2015. 05:14h
neregistrovan korisnik
@Milos : Velika razlika moraju da smanje otrovne gasovi,sta znaci da vracaju izduvne gasova u motor katalizator da sagoreva gasova,i onda vise im treba energija i vise Trosi dizel benzin za edno 30% i tada nije auto atraktivavn sa japanske Auta Koi Trosi Manje i su jeftinije.
Preporuka:
12
0
Odgovori

Prijavi komentar

gojko
Četvrtak, 12. 11. 2015. 11:30h
neregistrovan korisnik
VW i dalje za klasu ispred svih
Preporuka:
18
56
Odgovori

Prijavi komentar

z
Petak, 13. 11. 2015. 05:33h
neregistrovan korisnik
@gojko : jeste za klasu ispred dacije, mada je i to pitanje
Preporuka:
15
7
Odgovori

Prijavi komentar

Alex
Četvrtak, 12. 11. 2015. 12:00h
neregistrovan korisnik
Zašto nisu dali podatke za Škodina vozila ako znamo da koriste istu tehnologiju? U međuvremenu se istraga proširila i na motore sa više cilindara a naši tvrde da su V6 i V8 motori u okviru normi... Nije mi logično da snažniji motor veće zapremine lakše ispunjava ekološke norme nego manji motori. Takođe bi VW trebao da precizira šta podrazumeva novi softver. Ako smanjuje snagu od prvobitno deklarisane kako bi ostao u okvirima normi, ne vidim zašto bi vlasnici pristali na to.
Preporuka:
37
3
Odgovori

Prijavi komentar

Ivan
Četvrtak, 12. 11. 2015. 13:00h
neregistrovan korisnik
@Alex : Nema sta da ti bude nelogicno. Da se barem malo razumes u automobile i njohove motore, znao bi da su veliki motori(od 3000 ccm) dosta rastereceniji u odnosu na male a naduvane konjazom!!! I naravno da ce veliki motori lakse ispunjavati norme nego mali. 4 cilindra i 6 su ogromna razlika, ko je posedovao i jedan i drugi znace o cemu govorim. A da ne spominjem v8. Procitaj nesto, mozda nesto i naucis, pa ti logicne stvari nece biti nelogicne.
Preporuka:
14
39
Odgovori

Prijavi komentar

Alex
Četvrtak, 12. 11. 2015. 21:41h
neregistrovan korisnik
@Ivan : Nauči se osnovnoj kulturi kada se obraćaš nepoznatim osobama ma koliko ti njihovo mišljenje delovalo neosnovano. Lepo odgovoriš i obrazložiš zašto misliš da nisu u pravu i time ispadneš em pametan em šmeker. Ovako ispadneš klinac koji se ruganjem pravi pametniji nego što jeste. "Veliki motor je dosta rasterećeniji" nije argument kada je količina i sastav izduvnih gasova u pitanju, toliko o tome... I poradi na pravopisu. Pozdrav od vlasnika Audija (pogonjenog dizel motorom).
Preporuka:
10
5
Odgovori

Prijavi komentar

Only-fools-and-horses
Petak, 13. 11. 2015. 11:37h
neregistrovan korisnik
@Alex : Pogonjen prevarantskim softverom!
Preporuka:
10
2
Odgovori

Prijavi komentar

Ivan
Petak, 13. 11. 2015. 13:35h
neregistrovan korisnik
@Alex : Zbog jednog slova koje sam pogresno otkucao, pises mi o pravopisu. Bravo za tebe. Ali dobro, ko ne poznaje tematiku, hvata se za gramatiku. Naravno da rastereceniji motor ima veze sa izduvnim gasovima. Mlad si, naucices mozda jednom. E da, pozdrav od vlasnika Audija A7, koji nije pogodjen skandalom. Toliko.
Preporuka:
8
9
Odgovori

Prijavi komentar

ALONSO
Nedelja, 15. 11. 2015. 23:02h
neregistrovan korisnik
@Ivan : Mislim da nisi u pravu, mislim da je tolerancija veca za motore sa vecom kubikazom ili vise cilindara.
Preporuka:
2
2
Odgovori

Prijavi komentar

Crni
Četvrtak, 12. 11. 2015. 21:54h
neregistrovan korisnik
@Ivan : Veci motor sagoreva vise goriva, samim tim ispusta i vise nusprodukta sagorevanja - materije koje zagadjuju vazduh.
Preporuka:
13
4
Odgovori

Prijavi komentar

Toyota
Petak, 13. 11. 2015. 05:06h
neregistrovan korisnik
@Ivan : Ivane slabo se razumem od Auta,ju veci auto jos vise Trosi i vece izduvne gasova.Ali te auta nisi u Klasu ekoloski i placaju veci Porez i Nisu oslobodgeni 5god.poreza i sad kad promeni softer Trosi vise za edno 20-30% da bi sagoreva otrovne gasova treba vise energija i moraju da trose vise da ne bi prestanda bila slabije sta znaci da musterije ce vise kupovati Japan Auta Koi trose Manje i su jeftinije,Japan ne manipulira to je razlika.
Preporuka:
13
2
Odgovori

Prijavi komentar

Alex
Petak, 13. 11. 2015. 09:15h
neregistrovan korisnik
@Ivan : Nauči se osnovnoj kulturi kada se obraćaš nepoznatima ma koliko ti njihovo mišljenje bilo nelogično. Kulturno odgovoriš i obrazložiš svoj stav i time ispadneš em pametan em šmeker. Ovako ispadneš jedva punoletni napaljenko koji se ruganjem pravi pametniji nego što jeste. To što si od starijih čuo da je "veliki motor rasterećeniji" nije argument ako je tema količina i sastav izduvnih gasova. Šta misliš da se sagorevaju motori veće radne zapremine u dodatnim cilindrima? Poljsko cveće? A nusefekat istog je miris borovine? Poradi na pravopisu i nemoj se razbacivati uzvičnicima, možda ćeš tada delovati kao gospodin. Pozdrav od vlasnika Audija (pogođenog dizel motorom).
Preporuka:
1
7
Odgovori

Prijavi komentar

Ivan
Petak, 13. 11. 2015. 13:40h
neregistrovan korisnik
@Alex : Hocu da se razbacujem cime ja zelim. Moje pravo!!!!!!!! Ja sam pogresio jedno slovo, i ti mi pises o pravopisu. Za tvoju informaciju ja vozim Audi sa 3.0 motorom, dizel!!!!!!!!!!!!!!!! I mogu ti reci da nemas pojma, iskreno. Ali nije ni bitno, nastavi da lazes sam sebe. ;)
Preporuka:
5
13
Odgovori

Prijavi komentar

Baka-Pelagija
Petak, 13. 11. 2015. 14:53h
neregistrovan korisnik
@Ivan : Niko te nije pitao sta vozis, danas se nije pametno hvaliti TDI dizelom!
Preporuka:
16
4
Odgovori

Prijavi komentar

Alex
Nedelja, 15. 11. 2015. 23:16h
neregistrovan korisnik
@Baka-Pelagija : Da bi dokazao da je u pravu upotrebio je najjači argument - svoje prevozno sredstvo. Bum - 3.0 dizel - kraj rasprave. Možda ima uzvičnike i na gepeku, čisto da se zna jer to je njegovo pravo.
Preporuka:
3
3
Odgovori

Prijavi komentar

Marko
Nedelja, 15. 11. 2015. 15:23h
neregistrovan korisnik
@Ivan : Mislim da se tolerancije pooštravanju sa smanjenjem zapremine. I ne kapiram razmetanje vlasništvom, znanje je dostupno svima, novac nije.
Preporuka:
1
2
Odgovori

Prijavi komentar

Gugi
Četvrtak, 12. 11. 2015. 12:02h
neregistrovan korisnik
Ne kaže džaba Jare u seriji "Pajo Japanac"!
Preporuka:
29
5
Odgovori

Prijavi komentar

Ivan
Četvrtak, 12. 11. 2015. 13:06h
neregistrovan korisnik
@Gugi : Bas tako. Zato su ga i kupili na otpadu, jer je JAPANAC.
Preporuka:
10
33
Odgovori

Prijavi komentar

Perakojot
Četvrtak, 12. 11. 2015. 12:12h
neregistrovan korisnik
Problem je veci nego sto se pretpostavlja. U pitanju je nesaobraznost vozila, tj deklarisali ste nesto a prodajete nesto drugo. Zamenom softvera nije moguce resiti problem, jer ce samo emisija biti popravljena, ali ce se sigurno promeniti i ostale karakteristike motora (spustiti snaga i obrtni moment). Da je VW to znao da napravi na vreme, naprvio bi. Nego je problem sto nisu imali resenja. Tako da iz jedne nesaobraznosti ce se preci zarad emisije u drugu nesaobraznost - snaga, E a to ce vise da boli kopce nego emisija. Lud je ko pristane. Cuj besplatno?! Prema zakonu o zastiti potrosaca svi imaju pravo da vrate nesaobraznu robu bez obzira na starost da raskinu ugovor i potrazuju novac, I to od prodavca, ne proizvodjaca! Pozdrav i cestitka svim vlasnicima!
Preporuka:
57
5
Odgovori

Prijavi komentar

Subotica
Četvrtak, 12. 11. 2015. 19:54h
neregistrovan korisnik
@Perakojot : U pravu si. Ako sam kupio vozilo i piše u uputsvu vozila i katalogu da troši toliko i toliko, izduvne dimove toliko i toliko izbacuje ali velika razlika u emisiji ugljen-dioksida i azot-oksida moraju da ti vrate pare jer su se oni obavezali ne te i te podatke i oni krše kupo-prodajni ugovor sa strane prodavca.!!! Ako želiš auto zadržati da vozilo preprave mehanički a ne softverski to bi bilo pravo rešenje, alo to od katalizatora do tristo čuda puno bi koštalo po vozilu za VW grupaciju. Ne znam šta bi se desilo da se svi ovi vlasnici u Srbiji ili u nekoj drugoj državi bi se udružile u neko udruženje ili asocijaciju građana i time sa profi avokatima ih tuže u Švajcarskoj recimo, gde su Volkwagen vozila zabranjeni u prodaji, da li bi bili primorani da vrate pare.??? Ako mi je dojadilo auto od 3 godine i želim pare nazad onih dvadeset ili trideset kusur hiljada Eura koje sam dao koje godinu pre, mislim da bi svima bolje došla lova, nego vozilo staro 3+ godine. Ovo što pišem nije moguće u čemu sam duboko uveren. Momentalni bankrot bi značilo VW-u ali to nije cilj ni Evropske Unije i ne kopkaju duboko ovo đubrište što je sam sebi VW napravio, jer desetina hiljada radnika ostalo bi bez hleba u kompletnoj VW grupaciji od Škode do Seat-a do možda i do Porsche-a.
Preporuka:
18
0
Odgovori

Prijavi komentar

Cile-revolucija
Petak, 13. 11. 2015. 14:56h
neregistrovan korisnik
@Subotica : KA-TA-NAC na sve WV fabrike!
Preporuka:
14
6
Odgovori

Prijavi komentar

ckoda
Četvrtak, 12. 11. 2015. 16:03h
neregistrovan korisnik
a sta je sa skodama?
Preporuka:
9
2
Odgovori

Prijavi komentar

Lexus
Nedelja, 15. 11. 2015. 20:11h
neregistrovan korisnik
@ckoda : Isto kao i sa Vw .
Preporuka:
3
0
Odgovori

Prijavi komentar

popp
Četvrtak, 12. 11. 2015. 19:39h
neregistrovan korisnik
Uskoro se prosiruje istraga i na ostale proizvodjace. Problem je los sistem testiranja potrosnje vozila koji veoma odstupa od realnih uslova. Kao sto ne mozete nikad da ostvarite potrosnju koju je deklarisao proizvodjac, isto tako, emisija stetnih gasova, konkretno NOx je kod svih proizvodjaca nekoliko puta veca od deklarisane (u laboratorijskim uslovima).
Preporuka:
11
1
Odgovori

Prijavi komentar

deki
Četvrtak, 12. 11. 2015. 22:14h
neregistrovan korisnik
ma dosadni ste sa tim softverom...sto se mene tice moze da ga i nema nikako.Nemac na prvom mestu pa 100 praznih mesta pa tek ostale igracke,kantice..
Preporuka:
7
17
Odgovori

Prijavi komentar

renault-team
Četvrtak, 12. 11. 2015. 22:15h
neregistrovan korisnik
VW polako ali sigurno tone. nema resenja za softver. srecno svima. p.s svi drugi giganti imaju motore koji ispunjavaju euro 6 sem VW. pozdrav
Preporuka:
14
7
Odgovori

Prijavi komentar

Das-prevara
Petak, 13. 11. 2015. 14:58h
neregistrovan korisnik
@renault-team : Nikad ni nisu umeli da naprave motor, pouzdanost, skupo odrzavanje a sad im je i ekologija losa strana!
Preporuka:
14
3
Odgovori

Prijavi komentar

Troublemaker-986
Petak, 13. 11. 2015. 07:54h
neregistrovan korisnik
Ljudi, takvi kakvi jesu zaista, su poput gline u rukama vestih manipulatora. Upravo je ta ista VW grupacija tvrdila kako je njihova tehnologija nekoliko godina ispred konkurencije, sa Euro 6+ standardom emisije stetnih gasova i time opravdavali razliku u ceni u odnosu na konkurenciju. Silom prilike radim u rent a car kompaniji ciju flotu pa skoro u potpunosti cine upravo Porsche-ova vozila. Mogu Vam reci samo jedno, nije mi jasno o kakvom kvalitetu oni pricaju, nama se nova vozila kvare nakon 1000 km.
Preporuka:
16
5
Odgovori

Prijavi komentar

Das-blue-motion-prevara
Petak, 13. 11. 2015. 14:59h
neregistrovan korisnik
@Troublemaker-986 : VW kvarljiva roba!
Preporuka:
13
4
Odgovori

Prijavi komentar

milos
Nedelja, 15. 11. 2015. 16:51h
neregistrovan korisnik
tuzba za zagadjenje zivotne sredine i naroda
Preporuka:
4
1
Odgovori

Prijavi komentar

DTM
Ponedeljak, 16. 11. 2015. 19:24h
neregistrovan korisnik
ova cifra puta 10, minimum
Preporuka:
2
1
Odgovori

Prijavi komentar

leDu
Utorak, 17. 11. 2015. 06:48h
neregistrovan korisnik
Vi u Srbiji nasli da pricate o zagadjivanju vazduha i zivotne okoline ??Pa pola Srbije pali sve zivo,samo dimi a vi se uhvatili VW-a....E Srbijo medju sljivama...
Preporuka:
2
3
Odgovori