Otkazi u GM i šteta u miljardama zbog brave od pola dolara

Otkazi u GM i šteta u miljardama zbog brave od pola dolara

Unutrašnja istraga je skandal objasnila neznanjem inženjera i birokratskim komplikacijama, i konstatovala da nije bilo zataškavanja. Više od decenije bilo je potrebno da GM povuče... »

Poštovani čitaoci, ostavljanje komentara na vesti starije od 5 dana nije moguće.

Prijavi komentar

komentator
Petak, 06. 06. 2014. 07:21h
neregistrovan korisnik
tesko da bi se ovo desilo u nekoj Japanskoj fabrici automobila. Tamo bi usledio harakiri ili sepuku. Njihov osecaj za odgovornost je neverovatan.
Preporuka:
26
26
Odgovori

Prijavi komentar

Jap
Petak, 06. 06. 2014. 19:11h
neregistrovan korisnik
@komentator : Njima jos uvek korodiraju automobili... Gde ce gore od toga...
Preporuka:
21
9
Odgovori

Prijavi komentar

Djoka
Petak, 06. 06. 2014. 21:22h
neregistrovan korisnik
@komentator : Zato se ovo kod švabe nikada nece desiti...
Preporuka:
13
22
Odgovori

Prijavi komentar

marsovac
Nedelja, 08. 06. 2014. 13:39h
neregistrovan korisnik
@Djoka : Narocito ADAC-u?!
Preporuka:
10
2
Odgovori

Prijavi komentar

nikola
Petak, 06. 06. 2014. 22:01h
neregistrovan korisnik
@komentator : sta lupas bre? a toyotine kocnice?
Preporuka:
20
3
Odgovori

Prijavi komentar

Dado
Nedelja, 08. 06. 2014. 09:17h
neregistrovan korisnik
@nikola : ...i kad je ostao gas blokiran
Preporuka:
6
5
Odgovori

Prijavi komentar

eu-baki
Petak, 06. 06. 2014. 07:28h
neregistrovan korisnik
Opelishte...
Preporuka:
13
4
Odgovori

Prijavi komentar

bisi-japanac
Petak, 06. 06. 2014. 17:27h
neregistrovan korisnik
Zato su Japanci proizvodnju prebacili u Tursku.
Preporuka:
8
8
Odgovori

Prijavi komentar

GM
Petak, 06. 06. 2014. 19:11h
neregistrovan korisnik
GM = Americki fuseraj!
Preporuka:
20
4
Odgovori

Prijavi komentar

Goran
Subota, 07. 06. 2014. 10:54h
neregistrovan korisnik
I kod Japanaca ima problema , samo kupac toga nije svestan ,za postojanje 90 % kvarova , vlasnik ni ne zna , nego se jednostavno resavaju u " letu " . Oni vec unapred znaju koja vozila imaju problem ( to se zovu servisne akcije ) , i naravno znaju ko je kome prodao neispravno vozilo , gde se vozilo nalazi itd . Kada takvo vozilo dodje na redovan servis , onda se zamene problematicni delovi , ako je zahvat veci ...tipa plivajuci zamajac ili nesto slicno , strankama se navodno "izlazi" u susret i daje im se zamensko vozilo na koristenje , dok servis ne uradi servisnu akciju . Neki put se strankama naplati i ta servisna akcija ( provuce se kroz racun kao dopuna klime , zamena plocica ili smisle neku nebulozu ) . A da sve tu bude jos gore , to se stalno desava svim proizvodjacima , i naravno oni ne zele to javno da objave , nego se dobijaju cirkularna pisma ovlastenim serviserima da postoje vozila sa greskom i da je na njima da te servisne "akcije sto pre urade " . I sve to nije tako dramaticno , problem je u tome da mi kao vlasnici limenih ljubimaca poznatih svetskih marki placamo neciju bahatost i javasluk , pogotovo ako vozilo izadje iz garancije ...onda sve te nedostatke placamo . Toyota , Nissan , Porsche , Mercedes , Peugeot , Citroen , Ford ...da ne nabrajam dalje svi , ali bukvalno svi prave vozila koja imaju nedostatke , neki vece , neki manje , ali kvalitet je upitan kod svih , a ne samo kod Amera
Preporuka:
36
3
Odgovori

Prijavi komentar

Dado
Nedelja, 08. 06. 2014. 09:19h
neregistrovan korisnik
Bilo jednom u auto magazinu da su prije serijske proizvodnje, auto testirali 7 godina. Sad ga ne testiraju ni 3. Nije ni cudo da su svi puni kvarova
Preporuka:
7
0
Odgovori

Prijavi komentar

max
Ponedeljak, 09. 06. 2014. 12:31h
neregistrovan korisnik
a ne, Švabe su bezgrešne: http://vesti.mojauto.rs/Testovi/469688/Porse-povlaci-2500-makana-zbog-probl ema-sa-kocnicama
Preporuka:
8
0
Odgovori