"Pežo" ispada iz indeksa vodećih francuskih kompanija

"Pežo" ispada iz indeksa vodećih francuskih kompanija

To je veliki udarac za "Pežo Sitroen", koji je deo indeksa CAC-40 otkad je 1987. godine osnovan i predstavlja jedan od najpoznatijih brendova u Francuskoj, prenela je agencija... »

Poštovani čitaoci, ostavljanje komentara na vesti starije od 5 dana nije moguće.

Prijavi komentar

bizarro
Subota, 08. 09. 2012. 01:03h
neregistrovan korisnik
Tako im i treba kad oce da me oderu za skuter od 50 ccm.
Preporuka:
49
7
Odgovori

Prijavi komentar

Laki-70a
Subota, 08. 09. 2012. 02:48h
neregistrovan korisnik
proizvodjaci automobila mora da se vrate na stare vrednosti, a to su kvalitet i normalna cena, kako vozila tako i delova tj. ukupno postprodaje. dostaje bilo vise prevara i lopovluka od strane gore navedenih proizvodjaca!
Preporuka:
43
7
Odgovori

Prijavi komentar

Dorcolac
Subota, 08. 09. 2012. 22:33h
neregistrovan korisnik
A hteli su da udju u Premijum segment... Kakva glupost... Na kraju ce da ih kupe neki azijati...
Preporuka:
30
12
Odgovori

Prijavi komentar

Ing
Nedelja, 09. 09. 2012. 22:51h
neregistrovan korisnik
Bože dragi, pa to je bio jedini premium brend francuza. Renault je za proletaraca! A Peugeut sa svojim lavom je izbacivao auta koji su legende: 403 nepoderiv i u Afriku, 404 odgovor na Mercedes Benz-a! Njegov motor se nikada nije pregrejao! Nikada, ni na + 55*, pa mali 204/205, pa prvi dizeli= jako primitivni onomad, daleko od današnjih HDI!! Konačno 504, non plus ultra, još udobniji, još lepšu( na svima je radio Pinin Farina). Zatim se sve počelo raspadati od 604, 205/6 pa nadolje! Jedino je 309 bio mehanički izdržljiv ko Golf2, ostalo... jeftina roba!!!(307??cc?) Mitsubishi je razvijao i proizvodio za PSA; ko fol francuski.. To su sada svi skontali u F; kupuju jeftinijih japanaca i jako mnogo VW! Zdravo Peugeot, zdravo Citroen, a drugi put pripazite i VIŠE radite sami, nerad i manjak ideja... uništava.
Preporuka:
15
28
Odgovori

Prijavi komentar

Dejan
Utorak, 11. 09. 2012. 13:10h
neregistrovan korisnik
@Ing : Nemoj nikada vise u zivotu i javno da poredis Mercedesa i Pezoa,ok !!! Kakav crni premijum segment, kako,sta, na osnovu cega, jedina dva francuska 2uauta koja su ikada valjala su sapcek-ami i ajkula, ostalo je sve groblje !!! Svaki auto se kontrusie za region koji se prodaje, ne moze auto biti isti za Norvesku,FInsku i za Egipat ili Tursku, samo je razlika u ulju koje koriste, velicina hladnjaka, toplotna izolacija na kolima, klima uredjaj,zastita od korozije i ostalo !!!
Preporuka:
14
23
Odgovori

Prijavi komentar

Ing
Subota, 15. 09. 2012. 10:13h
neregistrovan korisnik
@Dejan : Izgleda da ste Vi jedan ozlojedheni, mali, bahati ignorant! Ilustracija za frustracionu/ agresivnu teoriju!!! Iako se u Vašim komentara ubacite elokventnost, tenor je agresija i bespomočnost! Ko ima u 13:10h vreme za agresivnih komentara, sigurno šamara svoga partnera. Pre podne mrzio sehe, od 13:10 celi svet! Hvala Bogu imamo Internet pročitajte više o 404, a 2CV i DS su Citroenova vozila-Vi to mešate ko jabike+ kruške, jare+pare, žabe+ babe! Al' zašto?? Srećom pročitao Vaš komentar u wc-u, tamo on i pripada! Lep pozdrav.
Preporuka:
14
6
Odgovori

Prijavi komentar

Ing
Nedelja, 09. 09. 2012. 22:52h
neregistrovan korisnik
Bože dragi, pa to je bio jedini premium brend francuza. Renault je za proletaraca! A Peugeut sa svojim lavom je izbacivao auta koji su legende: 403 nepoderiv i u Afriku, 404 odgovor na Mercedes Benz-a! Njegov motor se nikada nije pregrejao! Nikada, ni na + 55*, pa mali 204/205, pa prvi dizeli= jako primitivni onomad, daleko od današnjih HDI!! Konačno 504, non plus ultra, još udobniji, još lepšu( na svima je radio Pinin Farina). Zatim se sve počelo raspadati od 604, 205/6 pa nadolje! Jedino je 309 bio mehanički izdržljiv ko Golf2, ostalo... jeftina roba!!!(307??cc?) Mitsubishi je razvijao i proizvodio za PSA; ko fol francuski.. To su sada svi skontali u F; kupuju jeftinijih japanaca i jako mnogo VW! Zdravo Peugeot, zdravo Citroen, a drugi put pripazite i VIŠE radite sami, nerad i manjak ideja... uništava.
Preporuka:
4
25
Odgovori

Prijavi komentar

guille
Utorak, 11. 09. 2012. 13:14h
neregistrovan korisnik
verovali ili ne, francuska vozila su loša, kod mene ù firmi , pre 10 godina svi su vozili nekog francuza, danas ima pet puta visé radnika ali nema ni jedan francuski automobile ù firmu imamo kamionete svi su Citroën et Renault svaka tri meseca mora ù garažu à redovan servis uvek.Moj kum je radio kod Peugeot dugo godina, nikad nije vozio francuza. Francuski auto je skromno auto za mâle pare, ali nije pouzdan.
Preporuka:
8
22
Odgovori

Prijavi komentar

brajan
Utorak, 11. 09. 2012. 14:13h
neregistrovan korisnik
Ovako ce i renault da prodje dosta vise sa plasticnim francuskim kantama!!!
Preporuka:
10
24
Odgovori

Prijavi komentar

cc
Sreda, 12. 09. 2012. 00:11h
neregistrovan korisnik
@brajan : reno je pojam za vecinu evropskih proizvodjaca...milion puta je bolji od nekog tamo opela,fiata,seata,skode...
Preporuka:
34
24
Odgovori

Prijavi komentar

Dejan-
Sreda, 12. 09. 2012. 21:53h
neregistrovan korisnik
@cc : Tu si utvaro, ja mislio da si nesto bez traga u noci ....
Preporuka:
12
7
Odgovori

Prijavi komentar

ds4racing
Sreda, 12. 09. 2012. 14:41h
neregistrovan korisnik
Provozite nekoga citroena iz 2012 god. pa cete videti sta je udobnost auta imao sam audila A8 6.0LI pa mercedesa s600 i sve sam prodo da bih sada sebi kupio novog citroena ds4 i udobniji je i lepsi za voznju od obadvojice zajedno a da ne pricam za novi ds5 ili c5, prvo probajte ljudi auta pa onda davajte komentare koje valja koje nevalja, mercedes je znantno sa godinama pokvario udobnost....
Preporuka:
26
16
Odgovori

Prijavi komentar

Dejan
Sreda, 12. 09. 2012. 22:05h
neregistrovan korisnik
@ds4racing : Iz Merceda i Audia sa naj jacom klasom ti presao na ds i C5 klasu, jojjj majko moja, sabiraju se babe i zabe a o klasama auta i da ne pricamo !!! Koliko je Audi A6 daleko od tog tvog C5 po kvalitetu motora, potrosnji, izbor motora, izgledu, ma u svemu... Poredi samo Insigniju 2.0 cdti sa C5 2.0 HDI koji je skuplji za 2-3000 Eura, potrosnja na 100 km kod C5 je veca preko 2 litre ( saberi samo na 100k km koliko je vise spaljenih novaca a obva auta presa isto rastojanje !!! ) a o ceni servisa ( mali veliki ) da i ne pisemo a WV 2.0 TDI odnoso Audi-ev dizel agregat je isuvisno pisati da li je dobar ili ne, ima ga od Skode, Seata, WV do Audi-a itd a izvinte gde se jos sve ugradjuje taj CItroenov (PSA) 2.0 dizel ?
Preporuka:
15
31
Odgovori