Ni Kinezi nisu što su nekad bili: "Koros" osvojio maksimalnih 5 zvezdica na NCAP testu

Korosov prvi serijski automobil, Koros "3 Sedan" je postao prvi kineski automobil ikada koji je zabeležio maksimalnih pet zvezdica na rigoroznom NCAP testu bezbednosti i tako otvorio novo poglavlje u kineskoj auto-industriji.

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

Među najboljim rezultatima ikada na NCAP testu: Koros "3 Sedan"

Koros "3 Sedan" se odlično pokazao u sva četiri segmenta Euro NCAP testa i od

Prodajete polovni automobil?

Postavite besplatan oglas.

svih testiranih vozila ove godine ima najbolje rezultate što ga svrstava u grupu najbezbednijih automobila ikada testiranih ovim sistemom.

Volker Steinvašer, podpredsednik Korosa je rekao: Bezbednost naših vozila je bio jedan od ključnih ciljeva od samog početka. Želimo da pošaljemo jasnu poruku da su naše mušterije najvažnije. Očekivali smo dobar rezultat, ali smo presrećni što se ovako dobro pokazao", saopštio je Steinvašer.

Povezane teme: Koros, NCAP test, Kina

Poslednji komentari

Verovatno
Subota, 28. 09. 2013. 00:27h
neregistrovan korisnik
Kupili su Volvoa pa su tako došli i do napredne automobilske tehnologije.
Avaya
Petak, 27. 09. 2013. 10:34h
neregistrovan korisnik
Mercedes Vito - прва генерација, рђа само тако, као да су га радили у Застави. Ко чита Auto Bild погледајте од задњих 10 возила по квалитету, колико има возила марке VW? 6, са тим да је убедљиво најгори ауто у историји тог тестирања на 100 000 км био VW Touran 2.0 TDI из 2006 или 2007. Да, на поновном тестирању пар година касније се тај исти показао врло добро (VW је почео да ради на грешкама) , али горак укус остаје, VW дозвољава себи велике пропусте у квалитету (слично је било и са тестирањем својевремено VW Passat-а B3, исто је имао гомилу кварова и оставио лош утисак). Само водите рачуна о једном, јапанцима је требало неких 40-50 година док се нису доказали као ауто произвођачи (тек крајем 80-тих и почетком 90-тих су их признали као равноправног), корејанцима је требало 30-так година (ко се сећа Hyundai Pony-ја из 80-тих?), а кинезима? Па по некима неких 20-так, већ 10 година покушавају, али страховито брзо уче, видећемо
Wlada
Petak, 27. 09. 2013. 10:14h
neregistrovan korisnik
Ako je Japan,imaš + i od mene.Samo mani se hvaljenja Kineza,pa ceo svet su upropastili sa svojm robom.
wlada
Petak, 27. 09. 2013. 10:12h
neregistrovan korisnik
Evo živ se izjedoh :-)
Japanac
Petak, 27. 09. 2013. 04:40h
neregistrovan korisnik
Dzivdzanolend :-D
SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

Sajam automobila DDOR BG CAR SHOW 08 i 16. Međunarodni sajam motocikala, kvadova, skutera i opreme "Motopassion",...»