Koji vam se Logan najviše sviđa?
Koliko života ima „dačija logan“? Ako smo dobro izbrojali, najmanje šest, mada uvek postoji šansa da smo zaboravili, odnosno, preskočili neki kutak planete.
Krenimo od početka i originala koji je dizajniran u Renoovom centru pored Pariza i razvijan pod oznaklom „X90“. Projekat je najavljen 1999. godine, da bi prodaja „logana“, pod znakom Dačije, startovala septembra 2004. Reno, kao glava porodice (od 1998. godne), nije planirao da jeftini „logan“ prodaje u zapadnoj Evropi, ali su Francuzi brzo promenili ploču i „logan“ u top paketu je stigao juna 2005.
I, dok je Dačija bila rezervisana za Evropu, „logan“ je život sa oznakom Reno nastavio u Južnoj Americi i Aziji. Recimo, u Irani se prvo prodao kao „reno tondar 90“, da bi promenio ime u „kodro tondar 90“ po lokalnom proizvođaču iz Teherana.
U Rusiji je, logično, korišćen brend Lada i „logan MCV“ se prodavao kao „lada largus“. Takođe, pik-ap verzija „logana“ se proizvodila u Nisanovoj fabrici u Južnoj Africi i model je imao oznaku „nisan NP200“, dok se klasičan „logan“ u Meksiku prodavao kao „nisan aprio“.
Naravno, ne bi trebalo ni da zaboravimo verziju za indijsko tržište gde se „logan“ prodavao pod znakom Mahindre. Nakon razlaza Mahindre i Renoa, indijski proizvođač je nastavio da sklapa automobile, ali pod imenom „verito“ („logan“), odnosno „verito vajb“.
Da ne bude zabune, u pitanju je prva generacija „logana“ (od 2004. do 2012. godine), koja se proizvodila u fabrikama u Rumuniji (Dačija), Maroku (Somaka), Rusiji (Avtoframos i Lada), Južnoj Africi (Nisan), Indiji (Mahindra), Iranu (Pars Kodro), Kolumbiji (Sofasa) i Brazilu (Reno Brazil).
Poslednji komentari
SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"
Sajam automobila DDOR BG CAR SHOW 08 i 16. Međunarodni sajam motocikala, kvadova, skutera i opreme "Motopassion",...»
Petak, 06. 01. 2017. 10:32h
Nedelja, 01. 01. 2017. 12:21h
Subota, 31. 12. 2016. 11:48h
Subota, 31. 12. 2016. 10:26h
Petak, 30. 12. 2016. 13:14h