Kamere za merenje brzine su opasne po vozače!

Verovali ili ne, kamere koje snimaju brzinu saobraćaja su opasne za vozače! Naime, istraživanje sprovedeno u Engleskoj pokazuje da vozači koče snažno i agresivno kada naiđu na kameru, kako bi izbegli kazne i tako povećavaju šansu da dođe do nezgode.

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

Više hiljada automobila je bilo opremljeno uređajima koji beleže sve podatke, a čak u 80 odsto slučajeva se pokazalo da vozači voze brže nego što je dozvoljeno, a zatim koče punom snagom kako bi vožnju prilagodili propisima. Stručnjaci kažu da se u takvim slučajevima opasnost od sudara duplira i da je vreme da se pronađe novi pristup ako želimo da saobraćajnice postanu bezbednije. Takođe, veliki broj vozača priznaje da se kreće brzinom većom od dozvoljene jer znaju gde su kamere tačno raspoređene.

 

Povezane teme: Kamera za merenje brzine, Automobili, Dozvoljena brzina

Poslednji komentari

Savo
Sreda, 30. 11. 2016. 16:51h
neregistrovan korisnik
Ne podržavam stav da je u redu da se brzina u gradovima smanji sa 60 na 50 km/h. Zbog ovog smanjenja, pešaci su postali jako drski, pa se prilikom prelaska ulice uopšte ne osvrću levo-desno. To je čin ne saradnje sa vozačima. Drugi razlog jeste starost našeg voznog parka. Većina starih vozila, da bi ostvarila brzinu od 50km/h mora voziti u trećem stepenu sa većim gasom. To ima za posledicu povećanu koncetraciju otrovnih gasova na licu mesta, čime je ugroženo zdravlje učesnika saobraćaja. Statistike o povećanom broju obolelih od raka ovo potvrđuju. Ovo je izrazito na pešačkim prelazima gde se radi propuštanja pešaka nakupi 10 pa i više vozila... treba dopuniti zakon o prednosti pešaka. Ako pešak mahne rukom da odustaje od prava na prelaženje, vozač može bez zaustavljanja da prođe preko prelaza. Naravno i bez kazne. Dakle, saradnja. Sve u svemu ovo je opasnije od kontrole brzine vozila pomoću kamera...
Vozac
Ponedeljak, 28. 11. 2016. 19:14h
neregistrovan korisnik
Kad cemo i mi na 50, 90, 130. Posli smo za celim svetom da u naseljenom mestu smanjimo na 50 sa nekadasnjih 60, sto podrzavam. Ali hajmo onda da ih pratimo i sa brzinama van naseljenog mesta. Sa 80 na 90 i sa 120 na 130.
vozacki-ispit
Ponedeljak, 28. 11. 2016. 13:51h
neregistrovan korisnik
Kao prvo, verovatno je ova anketa sprovedena na onima koji ne znaju voziti ili nemaju pojma o voznji, Kako to da se recimo meni ne desi, ili nesto slicno, samo me to zanima.
Dejan
Ponedeljak, 28. 11. 2016. 13:48h
neregistrovan korisnik
To su radili za vreme Guce, mup je iznamio satelit na dve nedelje, snimali su samo taj deo, stizale su kazne za prelazak preko pune linije samo tako !
aca
Ponedeljak, 28. 11. 2016. 13:30h
neregistrovan korisnik
Prekomerno smanjivanje brzine izaziva u gradovima saobracajni kolaps a na medjugradskim deonicama kolone vozila i veliki broj preticanja. U naselju 50, na medjugradskom 80 (sem na kriticnim mestima) i na autoputu 120-130 je realnost. Policija ne treba da otkriva mesta gde su radari i treba da kupi mnogo vise koji GPRS-om salju snimak u centralni kompjuter da se ne moze brisati a broj patrola da bude jednako nocu kao i po danu. A ko vozi brzinom APNa poslati na lekarski pregled i automobil na tehnicki.
SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

Sajam automobila DDOR BG CAR SHOW 08 i 16. Međunarodni sajam motocikala, kvadova, skutera i opreme "Motopassion",...»