Kamere za merenje brzine su opasne po vozače!

Kamere za merenje brzine su opasne po vozače!

Više hiljada automobila je bilo opremljeno uređajima koji beleže sve podatke, a čak u 80 odsto slučajeva se pokazalo da vozači voze brže nego što je dozvoljeno, a zatim koče punom... »

Poštovani čitaoci, ostavljanje komentara na vesti starije od 5 dana nije moguće.

Prijavi komentar

BELGRADE
Ponedeljak, 28. 11. 2016. 09:52h
neregistrovan korisnik
Prvo treba da racionalno sagledate stvari. Nemojte uzimate novac ispod žita i puštati vozače kojima i vožnja bicikla predstavlja problem a kamoli kola. Drugo, smanjujete brzine da su bkvalno sigurne za motor Tomos Apn, a kamoli za automobile. Povecajte svuda za 15-20km/h i onda postavite svuda kamere i radare. Inače ovo ne vodi nigde.
Preporuka:
18
1
Odgovori

Prijavi komentar

aca
Ponedeljak, 28. 11. 2016. 13:30h
neregistrovan korisnik
@BELGRADE : Prekomerno smanjivanje brzine izaziva u gradovima saobracajni kolaps a na medjugradskim deonicama kolone vozila i veliki broj preticanja. U naselju 50, na medjugradskom 80 (sem na kriticnim mestima) i na autoputu 120-130 je realnost. Policija ne treba da otkriva mesta gde su radari i treba da kupi mnogo vise koji GPRS-om salju snimak u centralni kompjuter da se ne moze brisati a broj patrola da bude jednako nocu kao i po danu. A ko vozi brzinom APNa poslati na lekarski pregled i automobil na tehnicki.
Preporuka:
8
3
Odgovori

Prijavi komentar

Dejan
Ponedeljak, 28. 11. 2016. 13:48h
neregistrovan korisnik
@aca : To su radili za vreme Guce, mup je iznamio satelit na dve nedelje, snimali su samo taj deo, stizale su kazne za prelazak preko pune linije samo tako !
Preporuka:
9
3
Odgovori

Prijavi komentar

vozacki-ispit
Ponedeljak, 28. 11. 2016. 13:51h
neregistrovan korisnik
Kao prvo, verovatno je ova anketa sprovedena na onima koji ne znaju voziti ili nemaju pojma o voznji, Kako to da se recimo meni ne desi, ili nesto slicno, samo me to zanima.
Preporuka:
5
5
Odgovori

Prijavi komentar

Vozac
Ponedeljak, 28. 11. 2016. 19:14h
neregistrovan korisnik
Kad cemo i mi na 50, 90, 130. Posli smo za celim svetom da u naseljenom mestu smanjimo na 50 sa nekadasnjih 60, sto podrzavam. Ali hajmo onda da ih pratimo i sa brzinama van naseljenog mesta. Sa 80 na 90 i sa 120 na 130.
Preporuka:
7
0
Odgovori

Prijavi komentar

Savo
Sreda, 30. 11. 2016. 16:51h
neregistrovan korisnik
@Vozac : Ne podržavam stav da je u redu da se brzina u gradovima smanji sa 60 na 50 km/h. Zbog ovog smanjenja, pešaci su postali jako drski, pa se prilikom prelaska ulice uopšte ne osvrću levo-desno. To je čin ne saradnje sa vozačima. Drugi razlog jeste starost našeg voznog parka. Većina starih vozila, da bi ostvarila brzinu od 50km/h mora voziti u trećem stepenu sa većim gasom. To ima za posledicu povećanu koncetraciju otrovnih gasova na licu mesta, čime je ugroženo zdravlje učesnika saobraćaja. Statistike o povećanom broju obolelih od raka ovo potvrđuju. Ovo je izrazito na pešačkim prelazima gde se radi propuštanja pešaka nakupi 10 pa i više vozila... treba dopuniti zakon o prednosti pešaka. Ako pešak mahne rukom da odustaje od prava na prelaženje, vozač može bez zaustavljanja da prođe preko prelaza. Naravno i bez kazne. Dakle, saradnja. Sve u svemu ovo je opasnije od kontrole brzine vozila pomoću kamera...
Preporuka:
1
0
Odgovori