Da li su ovo budući klasici?

Vest da je polovni “pežo 205 GTI” iz 1989. godine prodat na aukciji u Velikoj Britaniji za gotovo 37.000 evra pokrenula je pitanje - kako da identifikujemo automobil koji će brzo postati klasik? Na istoj aukciji je, recimo, savršeno očuvan “lotus espri” (1979. godište) sa “John Player” oznakama na karoseriji prodat tek sa 5.000 evra više od malog “pežoa”!

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

Stručnjaci kažu da su među kupcima sve traženiji takozvani moderni klasici, odnosno automobili koji su proizvedeni u poslednjih 20-25 godina. Takođe, važno je da automobil ima što više originalnih detalja i da je malo vožen. Za razliku od nas, na zapadu veliki broj ljudi pokušava da zaradi na “klasicima”, odnosno da za godinu ili dve duplira cenu kupljenom automobilu. Mi smo sastavili spisak modela koji bi u narednom periodu mogli da postanu traženi klasici.

 

Porsche 928 (1977-1995.) - cena od 10.000 do 60.000 evra

Dok “poršeu 911” sa vazduhom hlađenim motorom postavljenim u zadnjem delu stalno raste cena, “porše 928” sa napred ugrađenim motorom je i dalje potcenjen. Procene su da će “928” ubrzo postati tražena roba i da će se primerci sa kraja 70-ih i početka 80-ih prodavati po šestocifrenoj ceni.


Audi TT Quattro Sport (2005.) - cena od 9.000 do 15.000 evra

Ignorišite priče da je “audi TT” u stvari samo “folksvagen golf” u fensi odelu. Naš favorit je “kvatro sport” vetzija koja je proizvedena u samo 800 primeraka. Automobil je 75 kg lakši od klasičnog TT, a 1,8-litarski četvorocilindrični benzinac atraktivni kupe do “stotke” ubrzava za šest sekundi.

 

Lotus Elise S1 (1996-2000.) - cena od 10.000 do 25.000 evra

Prva generacija se proizvodila četiri godine i u Evropi je sve manje očuvanih primeraka. Naime, dosta “elisa S1” je slupano, odnosno uništeno, jer nije lako upravljati automobilom tečkim 725 kg koji pokreće motor sa 120 KS.

 

BMW E36 M3 (1992-1999.) - cena od 8.000 do 20.000 evra

Slično “poršeu 928”, BMW M3 (E36) nije privukao veći broj kupaca jer su fanovi smatrali da su Bavarci podbacili posle legendarnog E30. Automobil je pokretao redni šestocilindraš a problem predstavlja činjenica da su retki modeli sa malom kilometražom.


Mercedes SL60 AMG R129 (1993-1999.) - cena oko 25.000 evra

Nema sumnje da je ovo jedan od najboljih automobila koje je Mercedes napravio. Motor je 6,0-litarski V8 sa 400 KS a danas solidni primerci mogu da se kupe za oko 25.000 evra.

 

Povezane teme: BMW, Mercedes, Pežo 205 GT, Audi TT, Lotus Elis

Poslednji komentari

Lexus
Utorak, 09. 08. 2016. 07:40h
neregistrovan korisnik
Slazem se sa tobom,da nisam video veci krs od auto.ja sam prosle nedelje nasao jedan BMW m3 e30 za 34.000€ u Svetsku i decko nije ni hteo da razgovarati za 30.000 po jednu nedelju auto je prodao,ima jedan u Nimbergu isto E30 M Evo sa145.000 kmetri za135.000€ To je Clasik.
Lexus
Utorak, 09. 08. 2016. 07:27h
neregistrovan korisnik
Mazda je Peugeot krs.
Marko
Ponedeljak, 08. 08. 2016. 13:55h
neregistrovan korisnik
Ako je to po tebi klasik, sta su onda Mercedes 123, 124, vw buba, Kadett GSi, Golf GTI, Citroen spacek i ajkula i sve ostalo sto je imalo metalne rucke i hromirane maske, rat kapne !!! Kakav crni tipo, bolje da si napisao Zastava stojadin ambasador !!
Kikiriki-Semenke
Ponedeljak, 08. 08. 2016. 13:20h
neregistrovan korisnik
Sokantno je da neko pored zivog I zdravog Golfa dvojke pravi liste nekih "klasika"...
loco18
Nedelja, 07. 08. 2016. 22:34h
neregistrovan korisnik
Lotus 'ajde i nekako, ali TT. hahaha Koja glupost. Pa klasik je više brate Fiat Tipo Sedicivalvole, to je pravi klasik i auto! A ne smeće od Audija.hahaha