Gde neprodati automobili odlaze da umru

Proizvođači automobila redovno obaveštavaju javnost o rastu prodaje svojih proizvoda, međutim nikada ne čujemo vesti o svim proizvedenim automobilima koji nisu našli svoje kupce i šta se dešava sa njima. Predstavljamo vam zlokobne parkinge širom sveta na kojima desetine hiljada neprodatih automobila čeka svoju smrt.

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

Španija

Proizvođači automobila se sureću sa velikim problemom prilikom nagomilavanja neprodate robe jer moraju da kupuje sve više i više zemljišta za skladištenje neželjenih četvorotočkaša.

Šernes, Velika Britanija
Svindon, Velika Britanija

Sa druge strane, giganti industrije skoro nikada ne žele da svoju neprodatu robu ponude po povoljnijim cenama jer bi se tako narušio surov balans industrije koji bi ugrozio sve njene učesnike.

Nisanova test traka u Sanderlendu, Velika Britanija

Fotografije sa Gugl Mapa otkrivaju proporcije ovog problema koji je prisutan kako u Evropi, tako i u Americi.

Oksfordšir, Velika Britanija

Iako deluje kao logično rešenje problema, proizvođači ne mogu prosto da prestanu sa proizvodnjom novih modela i posvete se prodaji zaostale robe jer bi to izazvalo ogromne posledice po sve ostale grane povezane sa ovom industrijom.

Trenutno se procenjuje da na svetu postoji oko 10 milijardi automobila u voznom stanju, dakle znatno više nego što je ljudi, a ovaj broj će samo nastaviti da raste.

 

 

 

Sankt Peterzburg, Rusija
Valensija, Španija

 

 

Povezane teme: Parking, Neprodati automobili, Automobili, Automobilska industrija

Poslednji komentari

ninja
Utorak, 27. 10. 2015. 15:07h
neregistrovan korisnik
Ocigledno mislis na alate kojima se odvrcu i zavrcu srafovi posto tu terminologiju koristis. Alati se ne prepravljaju jer se radi o alatima za brizganje plastike (vestackih materijala) koji teze i nekoliko tona, imaju nekoliko otvaranja, rashladnih sistema, meraca i stosta jos. Takvi alati se obradjuju, termicki obradjuju i onda sledi zavrsna obrada, testiranje, merenje i slicno. Da vidim tog junaka koji ce da uzme da prepravlja alat koji je vec termicki obradjen i kada da doda materijal na mesta na kojima je potrebno to uciniti. Nemoj banalizovati jednu veoma ozbiljnu industriju neumesnim poredjenjima i aplosutnim neznanjem u vezi bilo cega. Logika ti nije jaca strana a cak i da jeste ulazne informacije su ti na nivou elementary school. Cak i Felga je daleko kompleksniji proizvod nego sto mozes da zamislis ali ne vredi to objasnjavati ljudima koji sve znaju...
Dejan-j
Ponedeljak, 26. 10. 2015. 20:17h
neregistrovan korisnik
Pa zato ti bmw i kosta 50,60k i vise zavisno od modela.Po tvojoj racunici treba izgleda da kosta jedno 100k a o ovom skladistenju automobila i da nepricamo jer bi odmah bio bankrot.Ja se nepravim pametan nego upotrebljavam logiku.Kada je izasao npr prvi ford fusion ovde u Americi nisi mogao da uzmes bazni model oko 22 ili 23k sad trenutno nov mozes da uzmes za 16 ili 17k pa mi ti objasni kako je to moguce.Sve sto ti pises nema veze sa mozgom jer svi ti alati i kalupi su isti malo ih izmenis i bude novo,sto se tice sasije takodje mala je razlika u njoj za nekoliko sledecih modela ili da ti prevedem Srpski nista se nemenja osim malo vise sminkanja i dobrih reklama a motori,menjaci i sve ostale komponente dobiju samo neki dodatak a zapravo sve je isto.To sto neki smirglaju felne ne znaci da se bas razumeju u logiku.
Bili
Ponedeljak, 26. 10. 2015. 15:43h
neregistrovan korisnik
U oglasima ima jedan auto C segmenta (da ga ne imenujem) koji se nudi za 18.000 eur, a proizveden je 2013te godine i sve ovo vreme ceka prvog vlasnika na parkingu. Ne verujem da je on snizen za 50% i da ce pojeftiniti i kada otkuca 2016ta. Ako ne doceka prvog vlasnika kao kupca, uzece ga neko kao sluzbeno vozilo. A nije mi jasna tolika hiperproizvodnja ako vec nema mnogo kupaca.
Saladin
Ponedeljak, 26. 10. 2015. 12:17h
neregistrovan korisnik
Да ли некога ово подсећа на "кризу хиперпродукције" или "велику економску кризу 30-их"? Знате оно када су произвођачи радије бацали своје производе у море него да снизе цене или слично. И све то да се не би случајно дирнуло у једино право божанство капиталистичког света КАПИТАЛ и његово чедо ПРОФИТ! Само напред, људи на све начине покушавају само да отклоне све манифестације овог апсурдног начина производње а никако да се дирене ни прстом у суштину проблема ВЛАСНИШТВО НАД КАПИТАЛОМ! Е па нека вам буде али онда трпите и последице.
Mmm
Ponedeljak, 26. 10. 2015. 12:09h
neregistrovan korisnik
Donirati, kao japanci sto doniraju Autmobile
SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

Sajam automobila DDOR BG CAR SHOW 08 i 16. Međunarodni sajam motocikala, kvadova, skutera i opreme "Motopassion",...»