Gde neprodati automobili odlaze da umru

Gde neprodati automobili odlaze da umru

Španija Proizvođači automobila se sureću sa velikim problemom prilikom nagomilavanja neprodate robe jer moraju da kupuje sve više i više zemljišta za skladištenje neželjenih četvorotočkaša. Šernes,... »

Poštovani čitaoci, ostavljanje komentara na vesti starije od 5 dana nije moguće.

Prijavi komentar

Ja
Petak, 23. 10. 2015. 13:18h
neregistrovan korisnik
Sto ih ne rasklope i prodaju kao delove.
Preporuka:
273
9
Odgovori

Prijavi komentar

Cifre-sve-govore
Petak, 23. 10. 2015. 15:06h
neregistrovan korisnik
@Ja : Ne prodje par godina a da ne pocne neka kukumavka o losoj prodaji automobilia. Sasvim je normalno da ljudi ne zele da placaju nesto sto je visestruko precenjeno. Zasto im ne spuste cene u neke normalne okvire ? Odavno automobil nije nikakav luksuz vec, kao i sporet ili bojler, svakodnevna potreba, te kao takav, osim ekstremnih modela, ni u ludilu ne bi smeo da ima ovako visoku cenu ( to sto sacica ljudi kroz automobil pokazuje svoju ne postojecu "moc" ulazi u domen psihijatrije...). Tada bi proizvodjaci, vremenom, imali, kako vecu prodaju delova za iste, tako i vecu masu dobiti na gotove automobile. Da ne spominjem vecu prodaju svakojakih dodataka koji voznju cinie i zanimljivijom udobnijom...
Preporuka:
220
12
Odgovori

Prijavi komentar

Dejan-J
Petak, 23. 10. 2015. 21:12h
neregistrovan korisnik
@Cifre-sve-govore : Slazem se u potpunosti,pa sta su automobili gomila celika koji kosta nista,malo aluminijuma,i hrpa plastike i guma cije satavljanje kontolisu roboti a zavrsne finese ljudi,njih to sve ukupno kosta par hiljada a prodaju po 20 ili 30 i vise zavisno od modela,zato im se i isplati da bacaju ili ponovo preradjuju,naravo nisu oni tolikp ludi da hiljade auta ne prodaju,oni u svakom gradu ili servisu znaju brojku koliko se prodaje i kalkulisu tacno onoliko koliko je realno,znaci pre ili kasnije sve se proda a oni placevi gore verovatno sluze kao neka rezerva.U Americi je to veoma jednostavno posto svake godine izbacuju auto za sledecu,ili sad je 2015 oni prodaju modele koji nose 2016,malo znize cene jer sta ces gubis godinu i to se proda ko halva veruj mi ni jedan ne ostane i tako u krug.
Preporuka:
40
3
Odgovori

Prijavi komentar

ninja
Nedelja, 25. 10. 2015. 01:41h
neregistrovan korisnik
@Dejan-J : Kao i obicno izuzetno se razumemo u nesto o cemu pojma nemamo. Cudo preskoci razvoj jednog automobila? Recimo koliko kosta jedna CAD radna stanica sa licencom (CATIA V5)? Oko 30000 eura a broj licenci za BMW je nekoliko hiljada. To je samo primer. Koliko kosta izrada jednog alata kojim se recimo izliva instrument tabla? Recimo oko 1 milion eura? Koliko takvih alata treba da se zavrsi unutrasnjost automobila? Koliko kostaju alati za pressovanje lima? Posto radim dizajn i modeliranje (trenutno) za BMW, samo modeliranje i dizajn jedne obicne Felgen kosta 3300 eura, bez ispitivanja i izrade. Nekoliko linija po modelu, razlicite velicine, materijali i zavrsna obrada... BMW za sledecu godinu planira dizajn, ispitivanje i izradu 490 Felgen...Koliko to sve kosta? Virtuelni testovi, programiranje robota, ispitivanje trzista, marketing, grejanje, struja, voda, farba, parking prostor, plate...Koliko kosta izrada prototipova, testiranje, kres testovi (virtuelni i stvarni, razvoj motora, menjaca, masinske radionice, materijali? Daleko je to sve od tvoje racunice...
Preporuka:
18
4
Odgovori

Prijavi komentar

Dejan-j
Ponedeljak, 26. 10. 2015. 20:17h
neregistrovan korisnik
@ninja : Pa zato ti bmw i kosta 50,60k i vise zavisno od modela.Po tvojoj racunici treba izgleda da kosta jedno 100k a o ovom skladistenju automobila i da nepricamo jer bi odmah bio bankrot.Ja se nepravim pametan nego upotrebljavam logiku.Kada je izasao npr prvi ford fusion ovde u Americi nisi mogao da uzmes bazni model oko 22 ili 23k sad trenutno nov mozes da uzmes za 16 ili 17k pa mi ti objasni kako je to moguce.Sve sto ti pises nema veze sa mozgom jer svi ti alati i kalupi su isti malo ih izmenis i bude novo,sto se tice sasije takodje mala je razlika u njoj za nekoliko sledecih modela ili da ti prevedem Srpski nista se nemenja osim malo vise sminkanja i dobrih reklama a motori,menjaci i sve ostale komponente dobiju samo neki dodatak a zapravo sve je isto.To sto neki smirglaju felne ne znaci da se bas razumeju u logiku.
Preporuka:
3
3
Odgovori

Prijavi komentar

ninja
Utorak, 27. 10. 2015. 15:07h
neregistrovan korisnik
@Dejan-j : Ocigledno mislis na alate kojima se odvrcu i zavrcu srafovi posto tu terminologiju koristis. Alati se ne prepravljaju jer se radi o alatima za brizganje plastike (vestackih materijala) koji teze i nekoliko tona, imaju nekoliko otvaranja, rashladnih sistema, meraca i stosta jos. Takvi alati se obradjuju, termicki obradjuju i onda sledi zavrsna obrada, testiranje, merenje i slicno. Da vidim tog junaka koji ce da uzme da prepravlja alat koji je vec termicki obradjen i kada da doda materijal na mesta na kojima je potrebno to uciniti. Nemoj banalizovati jednu veoma ozbiljnu industriju neumesnim poredjenjima i aplosutnim neznanjem u vezi bilo cega. Logika ti nije jaca strana a cak i da jeste ulazne informacije su ti na nivou elementary school. Cak i Felga je daleko kompleksniji proizvod nego sto mozes da zamislis ali ne vredi to objasnjavati ljudima koji sve znaju...
Preporuka:
5
3
Odgovori

Prijavi komentar

kiza
Petak, 23. 10. 2015. 21:19h
neregistrovan korisnik
@Cifre-sve-govore : Cini mi se da je cilj napraviti auto za jednokratnu upotrebu. Prvi kvar i bacanje u smece. I idi kupi novi. Zato su delovi sve papreniji, a automobili nikad gori. Za cenu jednog prosecnog auta srednje klase (koji ce se sigurnop pokvariti u prve dve godine koriscenja) kupujete montaznu kucu od 100m2 koja ce vas sluziti 50 godina. Gde je logika?
Preporuka:
75
4
Odgovori

Prijavi komentar

rebro
Nedelja, 25. 10. 2015. 12:29h
neregistrovan korisnik
@kiza : Kupio sam novu Lagunu pre 4 godine. Garancija je 5 godina i do sada se nije kvario. Sada ću da je prodam Renou i kupim Kadjar. Garancija je takođe 5 godina. Ne znam koje ti automobile kupuješ a da se kvare u prve dve godine, ali nov automobil se ne kvari, a i ako se pokvari tu je garancija da to pokrije.
Preporuka:
14
2
Odgovori

Prijavi komentar

Hrcak
Petak, 23. 10. 2015. 20:50h
neregistrovan korisnik
@Ja : Dobro kazes, ali ne razmisljas koliko bi to zahtevalo radne snage, vremena, a samim tim i troskova - znaci nista od toga
Preporuka:
20
0
Odgovori

Prijavi komentar

ja
Subota, 24. 10. 2015. 09:17h
neregistrovan korisnik
@Ja : Ovo samo govori o pravoj vrednosti automobila koje kupujemo. Koliko mogu da vrede ti automobili kada kompanije mogu sebi da priušte da otpišu toliki broj neprodatih jedinica a ipak ostvare nenormalne profite? A mislim da će čak i ove automobile prodati negde u manje razvijenim zemljama Afrike, Južne Amerike, Azije, Indonezije... I to po višestruko manjim cenama. Na taj način kompanije neće narušiti svoju cenovnu politiku a pokriće bar trošak proizvodnje ili deo.
Preporuka:
39
0
Odgovori

Prijavi komentar

ninja
Nedelja, 25. 10. 2015. 01:43h
neregistrovan korisnik
@ja : Slicijum u Intel procesoru kosta 5 centi a prodaje se za par stotina dolara. Da li to znaci da propustamo sansu da se obogatimo? Sigurno da ne ali nikada ne propustamo sansu da se pravimo pametni...
Preporuka:
9
0
Odgovori

Prijavi komentar

gagi
Petak, 23. 10. 2015. 13:21h
neregistrovan korisnik
U Dominikanskoj republici, na ulici se nalaze vozila, koja npr, umesto vrata imaju zakucane 4 daske, i takva vozila se koriste kao linijski taksi. Na yuotube mogu da se pronadju video ulica iz Santo Dominga. Kakvi egoisti. Pa neka prodaju ta auta u nekoj siromasnoj zemlji, ne 100 rata, mesecnih, bez kamate, npr. po normalnoj ceni, zaradili bi, a i narod bi imao barem malo bolja auta. Mislim da u Srbiji nije mnogo bolja situacija sa vozilima
Preporuka:
252
8
Odgovori

Prijavi komentar

kajs
Ponedeljak, 26. 10. 2015. 08:03h
neregistrovan korisnik
@gagi : pa onda bi svi cekali da dobiju auto po nizoj ceni, i oni koji su spremni da plate cekali bi da fabrike krenu da dele za male pare. I gde je onda tu korist proizvodjaca? Ovako sa kupovinom jednog auta oni nadoknade proizvodnju 4. Zato i mogu ovo sebi da priuste.
Preporuka:
3
1
Odgovori

Prijavi komentar

miki
Petak, 23. 10. 2015. 13:29h
neregistrovan korisnik
Takvi smo mi ljudi sebicluk alavost umesto da ih prodaju za jeftine pare oni ovako stoje i trule a proizvodjaci nedobijaju nista. Nema vise ljudskosti samo je bitno da se nesto kupi i proda zato cemo propasti svi brzo
Preporuka:
218
15
Odgovori

Prijavi komentar

bavarian-motors-werke
Petak, 23. 10. 2015. 15:16h
neregistrovan korisnik
@miki : Na gornjoj slici sam ucio hondu. zasto bih placao 25000 kad mogu recimo(15000). Naravno da je logicno da nece da izbacuju jeftinija kola na trziste(poklanjaju zaposlenima itd) jer bi tada svaki kupac hteo jeftinije cak i oni koji nisu hteli da kupe taj auto nego jeftiniji kupovali bi taj za iste pare. Sledece sta bi se desilo bilo bi padanje sadasnje cene vozila u prodaji. Sto bi izazvalo manju zaradu po jednom vozilu kad bi se podvukla crta(mislis li da nemaju strucnjake koje se bave procenama?) Teraju te da uzimas drugi paket opreme npr Skoda ne bi li zaradili koji cent vise( obican volan i koza recimo) a ovamo ce da poklanjaju tolika vozila. I veliko je pitanje da li su ovi podaci bas bas tacni.
Preporuka:
116
10
Odgovori

Prijavi komentar

svasta
Petak, 23. 10. 2015. 15:53h
neregistrovan korisnik
@bavarian-motors-werke : I zato ti auto koji vredi 5k plaćaš 40k evra.
Preporuka:
120
10
Odgovori

Prijavi komentar

bavarian-motors-werke
Petak, 23. 10. 2015. 16:57h
neregistrovan korisnik
@svasta : A industrijski razvoj vozila? To košta mnogo. I saab nije štedeo trpao je po 80 kila celika više nego što je trebalo i cena je bila ok cena-kvalitet(veća nego na drugim autima o bezbednosti govorim- UBEDLJIVO). Gde je sad saab???? Daleko da su cene realne ali nije baš kako ljudi misle.
Preporuka:
86
12
Odgovori

Prijavi komentar

Avaya
Petak, 23. 10. 2015. 21:26h
neregistrovan korisnik
@bavarian-motors-werke : SAAB je propao zato sto se prodao GM, pa je GM Opel prepakivao u SAAB i pokusavao da ga proda kao premijum vozilo. Nisu ljudi magarci, zato su i propali, tacnije GM nije hteo da ulaze u spas fabrike kao i samog brenda. Za GM je glavni brend u Evropi bio i ostao Opel, cak je i Chevrolet morao da ode, a sve u pokusaju da se spase Opel
Preporuka:
42
2
Odgovori

Prijavi komentar

rsv
Petak, 23. 10. 2015. 13:29h
neregistrovan korisnik
Po meni je nevidjena glupost uopste praviti visak pored uznapredovalih tehnika ispitivanja i procene trzista a ako vec greskom naprave vise jos je veca glupost skladistiti ih, grupna prodaja na izdvojena trzista, robna razmena, rastavljanje u delove ili na kraju reciklaza itd.
Preporuka:
153
6
Odgovori

Prijavi komentar

utisaknedelje
Nedelja, 25. 10. 2015. 12:36h
neregistrovan korisnik
@rsv : Jednostavno nije moguće koliko se proizvede da se toliko i proda. Oscilacije u kupovnoj moći određenih tržišta su svakodnevne a proizvodnja bilo čega nije imuna na to. Nije moguće prodati ih ni po manjoj ceni na nekim trećim tržištima jer je onda potrebno obezbediti i garancije odnosno servise za njih što opet iziskuje veću cenu auta od one koliko on stvarno vredi. Na ovaj način proizvođači samo imaju manji gubitak od bilo kakvog drugog rešenja.
Preporuka:
3
0
Odgovori

Prijavi komentar

miki
Petak, 23. 10. 2015. 13:31h
neregistrovan korisnik
Umesto da proizvode recimo po 200 auta mesecno oni prave milione trose sirovine firma u dugovima a od svega toga prodaju nekih 10%
Preporuka:
104
26
Odgovori

Prijavi komentar

ZASTAVAKG
Petak, 23. 10. 2015. 13:32h
neregistrovan korisnik
Ovog kod nas nije nikad bilo , mi smo uvek prodavali sve sto se proizvede
Preporuka:
183
4
Odgovori

Prijavi komentar

Miki
Petak, 23. 10. 2015. 14:01h
neregistrovan korisnik
Pa neka poklone svojim radnicima, nece morati da kupuju zemljiste, a radnici zadovoljni.
Preporuka:
109
5
Odgovori

Prijavi komentar

Djura
Petak, 23. 10. 2015. 14:36h
neregistrovan korisnik
@Miki : Ali ako ih poklone, onda njihovi radnici neće morati da ih kupe. Veći je ćar kada se auto proda po normalnoj ceni, nego da se ne proda uopšte. Zarade su ogromne po automobilu.
Preporuka:
122
1
Odgovori

Prijavi komentar

ddd
Subota, 24. 10. 2015. 08:39h
neregistrovan korisnik
@Miki : Pa radnik uzme i proda auto...i eto ga opet na trzistu.
Preporuka:
17
0
Odgovori

Prijavi komentar

M
Petak, 23. 10. 2015. 14:15h
neregistrovan korisnik
Ljudi, da li neko stvarno veruje u ove price da proizvodjaci automobila svesno prave na hiljade auta za koje se zna da ce stajati na nekom placu umesto da smanje obim proizvodnje? Inace iz ovih slika uopste se ne moze videti da li su u pitanju nova kola ili autootpad. Na onom jednom opet se ne vidi gde je to snimljeno.
Preporuka:
94
30
Odgovori

Prijavi komentar

Jugo
Petak, 23. 10. 2015. 14:36h
neregistrovan korisnik
Radio sam u firmi za kontrolu kvaliteta pri fiatu, posao mi je biio da znam ceo proces proizvodnje kao i celu organizaciju i mogu reci da je ovo apaolutna glupost. Ovo je moguce mozda bilo pre desetinu godina. Danas svaki auto koji se nadje na liniji ima svoju porudzbenicu i tacno se zna gde ide sa trake. A znamo svi i da mal mal pa fiat ne radi ne mislite valjda da je zbog neceg drugog nego pada potraznje.
Preporuka:
169
10
Odgovori

Prijavi komentar

hahaha
Petak, 23. 10. 2015. 15:19h
neregistrovan korisnik
@Jugo : Mal mal si radio kontrolu kvaliteta? Es ti mal mal inženjer neki?
Preporuka:
48
100
Odgovori

Prijavi komentar

nix
Petak, 23. 10. 2015. 16:39h
neregistrovan korisnik
@Jugo : ako znas svoj posao,znas da poslujes po principu just in time. Sto znaci porucis auto cekas par meseci da stigne ili izaberes od ponudjenih 10 auta iz salona. Znam da Toyota tako radi, moguce i Fiat...
Preporuka:
80
3
Odgovori

Prijavi komentar

zemlja-teletabisa
Petak, 23. 10. 2015. 18:19h
neregistrovan korisnik
i pored slika i pojasnjenja niko ne kritikuje sistem koji je toliko apsurdan da je to neopisivo..ispran mozak..to je razlog zasto cemo propasti ali ne kao nacija ili drzava vec kao civilizacija...
Preporuka:
14
2
Odgovori

Prijavi komentar

sr
Petak, 23. 10. 2015. 18:22h
neregistrovan korisnik
sramota
Preporuka:
6
0
Odgovori

Prijavi komentar

Vladimir-L
Petak, 23. 10. 2015. 20:46h
neregistrovan korisnik
Ako je ovo tacno, a da sam ja neki svetski mocnik dusu bi im na pamuk izvadio od kazne. Svi pricaju o nekoj ekologiji smanjenju zagadjenja, a da li ljudi znaju koliko energije je potrebno da se napravi jedan auto, da se usija metal do tecnog stanja i da se izliju delovi, koliko koksa, gasa ili struje je potrebno za tako nesto, i posle taj proizvod koji nije uopste sluzio, bacis, ili recikliras, sto opet zahteva utrosak energije. Nama prodaju pricu da menjamo sijalicu od 75W za stednu od 12W, a ovamo oni bacaju energiju uzalud. Inace volim automobile, ali mi nimalo nije zao kad neki proizvodjac propadne. Cene delova su bezobrazno skupe kao da su od zlata liveni, a cena radnog sata u ovlascenom servisu su kao da ti auto popravljaju kardiohirurzi i to pincetom kroz auspuh bez otvaranja haube
Preporuka:
48
2
Odgovori

Prijavi komentar

milos-skrbovic
Subota, 24. 10. 2015. 07:18h
neregistrovan korisnik
Uvek sam se pitao dokle može automobilska industrija da beleži rast i dokle.U većini današnjih gradova uočljivo je da broj vozila nadmašuje ne samo raspoloživa parking mesta nego i nadmašuje površinu saobraćajnica.U hipotetičkoj situaciji da sva vozila moraju da se parkiraju sve ulice gradova bi bile pokrivene kolima. Što se tiče surovosti kapitalizma dokazano je da se više prouzvedene hrane(u razvijenim zemljama) u svetu baci nego što se proda , jer se drži visoka cena prve klase , a niža klasa se ne prodaje jeftinije nego se baca.
Preporuka:
24
2
Odgovori

Prijavi komentar

haha
Subota, 24. 10. 2015. 09:37h
neregistrovan korisnik
E dokle smo stigli, nece da prodaju ili poklone automobile samo da ne bi izgubili posao pa uvek ce se kupovati nova kola a ovi sto nemaju i dalje ce voziti krseve iz inostranstva... ima kola za sve al nema srca nema dushe sve su pare, samo za parama se ide... pare dodju i odu a dobra dela ostaju
Preporuka:
12
3
Odgovori

Prijavi komentar

Realno
Subota, 24. 10. 2015. 10:02h
neregistrovan korisnik
Jedino stvarno vrede nemacki i po neki japanski automobili!!!
Preporuka:
9
19
Odgovori

Prijavi komentar

srb
Subota, 24. 10. 2015. 10:56h
neregistrovan korisnik
a gde se nalaze ovi parkinzi, i da li bi, hipoteticki, moglo da se upadne tamo i da se izveze, sta znam, par komada recimo?
Preporuka:
28
0
Odgovori

Prijavi komentar

Stojan
Subota, 24. 10. 2015. 11:52h
neregistrovan korisnik
Globalni probalem viškova prozvodnje . Aktuelne cene u sebi sadrže procenat uočenog škarta proizvodnje kao i viškova. tako da su svi ti automobili suštinski već plaćeni. Zbog očuvanja cene treba ih uništiti.Ovaj provlem je tragikomičan u proizvodnji hrane.Ona se ograničava , stimuliše se odustajanje od proizvodnje a proizvedeni viškovi se lageruju u rezerve odakle se posle odrećenog vremena uništavaju znači bacaju . A glad vlada na trećini planete .Sve je to tržišna ekonomija savremenog ekonomskog fašižma
Preporuka:
26
0
Odgovori

Prijavi komentar

baksooz
Nedelja, 25. 10. 2015. 21:38h
neregistrovan korisnik
@Stojan : Lepo receno
Preporuka:
3
0
Odgovori

Prijavi komentar

dusa-i-telo
Subota, 24. 10. 2015. 13:14h
neregistrovan korisnik
sto ne spustite cene auta pa da svako moze da priusti. a ne nabiju cene a onda mi obicni smrtnici krivi za globalno ovo ono , ma ajde. auto je masina nema dusu kao covek. to je obican sklep gvozdja i treba da bude svima dostupan.
Preporuka:
18
2
Odgovori

Prijavi komentar

DamirUSA
Nedelja, 25. 10. 2015. 07:28h
neregistrovan korisnik
@dusa-i-telo : Pa, kad je auto gomila metala bez duše, što ga ne sklepate i prodajete za jeftine pare? Vrlo naivno i nezrelo razmišljanje. Samo najrazvijenije industrijske zemlje prave automobile, jer je to izuzetno složen proces uz ogroman uloženi kapital. Naravno, cilj je profit. A gdje to nije cilj?
Preporuka:
3
0
Odgovori

Prijavi komentar

Cergar
Nedelja, 25. 10. 2015. 00:06h
neregistrovan korisnik
NIsu culi za reciklazu?
Preporuka:
3
0
Odgovori

Prijavi komentar

Milan
Nedelja, 25. 10. 2015. 07:39h
neregistrovan korisnik
Odlaze u Srbiju!
Preporuka:
2
0
Odgovori

Prijavi komentar

predrag
Nedelja, 25. 10. 2015. 11:43h
neregistrovan korisnik
Pa sta vam je ljudi nista novo, zar ste mislili da su one mazde sto smo dobili na poklon direktno iz fabrike stigle... Fabrika je za te automobile dobila poresku olaksicu , ujedno su se resili i troskova reciklaze istih a oslobodili su taj prostor gde su ih skladistili. A Japan prema nama ispao super. Kao sto rekoste njima je sve u novcu. Al su ipak mogli da obezvrede kola kada im je ponudjena poreska olaksica...
Preporuka:
2
0
Odgovori

Prijavi komentar

Neal
Nedelja, 25. 10. 2015. 15:36h
neregistrovan korisnik
Svako od nas pomisli: "Zasto bi pustili da svi ti automobili propadnu, umesto da jedan auto poklone meni???" Sta ce onda reci onaj koji je taj automobil platio po punoj ceni, po cemu on taj isti auto ne zasluzuje na poklon? Zato ih pustaju da propadnu.
Preporuka:
6
1
Odgovori

Prijavi komentar

Vozac
Nedelja, 25. 10. 2015. 17:19h
neregistrovan korisnik
Ja sam jednom kupio tri godine star automobil sa lagera.Znači nov, tri godine stajao na parkingu. Dobio novi akumulator i to je to. Bio je odlično zaštićen protiv korozije, tako da je i izgledao novo. Platio sam ga 50% cene novog.Inače na svetu ima jedna a ne 10 milijardi vozila, da ih je 10, morali bi i po mesecu da prave puteve da ih smeste.
Preporuka:
3
1
Odgovori

Prijavi komentar

Bili
Ponedeljak, 26. 10. 2015. 15:43h
neregistrovan korisnik
@Vozac : U oglasima ima jedan auto C segmenta (da ga ne imenujem) koji se nudi za 18.000 eur, a proizveden je 2013te godine i sve ovo vreme ceka prvog vlasnika na parkingu. Ne verujem da je on snizen za 50% i da ce pojeftiniti i kada otkuca 2016ta. Ako ne doceka prvog vlasnika kao kupca, uzece ga neko kao sluzbeno vozilo. A nije mi jasna tolika hiperproizvodnja ako vec nema mnogo kupaca.
Preporuka:
2
0
Odgovori

Prijavi komentar

Mmm
Ponedeljak, 26. 10. 2015. 12:09h
neregistrovan korisnik
Donirati, kao japanci sto doniraju Autmobile
Preporuka:
1
1
Odgovori

Prijavi komentar

Saladin
Ponedeljak, 26. 10. 2015. 12:17h
neregistrovan korisnik
Да ли некога ово подсећа на "кризу хиперпродукције" или "велику економску кризу 30-их"? Знате оно када су произвођачи радије бацали своје производе у море него да снизе цене или слично. И све то да се не би случајно дирнуло у једино право божанство капиталистичког света КАПИТАЛ и његово чедо ПРОФИТ! Само напред, људи на све начине покушавају само да отклоне све манифестације овог апсурдног начина производње а никако да се дирене ни прстом у суштину проблема ВЛАСНИШТВО НАД КАПИТАЛОМ! Е па нека вам буде али онда трпите и последице.
Preporuka:
3
1
Odgovori