Testirali smo novi Hyundai Santa Fe - Siguran kao dom

Bilo da se radi o društvenim mrežama ili našem 24-časovnom jurcanju koje zovemo životom, u modernom svetu postoji milion stvari koje utiču na našu pažnju. Sa tako mnogo ometanja, lako je postati zaboravan, čak i u situacijama koje mogu imati ozbiljne posledice.

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

Turbo dizel motor razvija 185 KS pri 4.000 obrtaja u minutu

Naravno, najugroženiji su najmlađi, pogotovo u letnjem period kada postoji opasnost od toplotnog udara. Na primer, ako je spoljašnja temperatura 25 stepeni Celzijusa, u kabini se penje na 38 stepeni za samo nekoliko minuta. Znači, čak i ako samo na tren napustite automobile, vaše najmilije ćete ostaviti u rukama nemilosrdnog vremena.

Luksuzan ali i elegantan enterijer novog "hjundaija santa fe"

U “Hjundaiju” ne žele da se dogodi ovakav scenario i zato su sa novom generacijom modela “santa fe” predstavili brojne bezbednosne funkcije, a među njima i upozorenje na putnike na zadnjim sedištima. Sistem koristi senzore koji kontrolišu pokrete i obaveštavaju vozača. Da pojasnimo, dok izlazite iz automobila, sistem vas porukom na instrument tabli upozorava da “proverite zadnja sedišta”. Ako se udaljite i zaključate automobil, a senzori zabeleže pokrete na zadnjim sedištima, oglasiće se sirena na 25 sekundi, zajedno sa svetlima. Ciklus će se ponoviti osam puta, što je dovoljno vremena da se bar privuče pažnja prolaznika.

Ovo je samo jedan od sistema koji smo testirali u novom “hjundai santa feu” koji je sada dostupan i sa novim dvolitarskim turbo dizel motorom sa 185 KS. Razliku u snazi u odnosu na 2.2 CRDi sa 200 KS nećete ni osetiti, ali hoćete kada dođe vreme za registraciju. Verovali ili ne, 2.0 CRDi je upola jeftiniji za registraciju (40.332 dinara) od samo 204 kubika većeg agregata (86.512 dinara).
Sistem koji će obradovati svakog roditelja je pomoć za bezbedan izlazak iz vozila. On reaguje u trenutku kada vam se otpozadi približava drugo vozilo i bravu vrata zadržava zaključanom. Tako je nemoguće da čim stanete dete samo izađe iz automobila sve dok ne prođe potencijalna opasnost. “Santa fe” nam je tako pokazao da snaga, komfor i luksuz mogu zajedno u paketu sa brigom za one koje volite.

"Santa fe" može da se poruči u konfiguraciji sa sedam sedišta

Najveći “Hjundaijev” SUV je spreman da odgovori na sve zahteve, od dinamične vožnje zahvaljujući preciznijem upravljaču i krućem vešanju, do offroad iskušenja uz pomoć serijskog HTRAC pogona na svim točkovima. U svakodnevnim uslovima vožnje, snaga se prenosi na prednje točkve, dok “kad zagusti” odnos ide 50:50 na prednju i zadnju osovinu. Za ljubitelje raznolikosti, “hjundai santa fe” je dostupan sa četiri režima vožnje: Komfort, EKO, sport i smart. Između prvog i poslednjeg nema veće razlike, EKO rešim je umirujući i gasi žeđ motora, dok vam sport obezbeđuje više zabave i zadovoljstva.
Na kraju, želimo da pohvalimo i efikasni osmostepeni automatski menjač kojo obezbeđuje linearne promene prenosa. Za sportski režim preporučujemo korišćenje poluga postavljenih na upravljaču.

“Hjundai” je sa novom generacijom modela “santa fe” odlučio da napusti zonu udobnosti, odnosno da više ne hodaju pravom linijom. “Santa fe” je stvoren po novom receptu, mnogo drugačijem od onog što smo znali. Postao je SUV koji privlači pojavom, estetskom hrabrošću, tehnologijom, ali i cenom - “santa fe 2.0 CRDi” sa automatskim menjačem košta 41.490 evra.

 

Hyundai Santa Fe 2.0 CRDi
Motor 4-cilindrični, turbo, dizel * Zapremina 1.995 kubika * Snaga 185 KS pri 4.000 o/min. * Obrtni moment 400 Nm pri 1.750 o/min. * Pogon na svim točkovima * Menjač 8-stepeni, automatik * Dimenzije 4.770/1.890/1.680 mm * Osovinsko rastojanje 2.765 mm * Ubrzanje 10,3 sek. * Maks. brzina 197 km/h * Prtljažnik 625 litara * Cena od 41.490 evra

 

 

Povezane teme: Hyundai, Hjundai, Hjundai Santa Fe, Dizel motor, 4x4 pogon