Blic test: Šta donosi "sivik" u paketu "sport"

Honda je u Parizu predstavila desetu generaciju popularnog kompakta koji se u Srbiji očekuje na proleće. Do tada, aktuelni model ostaje da „živi“ sa novim, atraktivnim paketom opreme „sport“.

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

Pripreme za odlazak u penziju su u toku, ali Honda želi da aktuelnu devetu generaciju „sivika“ isprati u velikom stilu. Automobil koji i posle punih pet godina od predstavljanja i dalje izgleda sveže i moderno, dobio je novi paket opreme „sport“, inspirisan verzijom „tajp S“.

Šta donosi „sport“? Sportski branik i mrežastu masku hladnjaka, preko aluminijumskih felni od 17 inča u crnoj boji, zadnji spojler u boji karoserije, zatamnjena zadnja svetla... Više i ne treba, jer odlazeća generacija i dalje izgleda atraktivnije od 80 odsto novijih modela u kompaktnom segmentu!

U kabini nas je dočekao dobro poznat ambijent sa kokpitom podeljenim po visini, četiri ekrana svih vrsta i dimenzija, u kombinaciji nekoliko boja osvetljenja i prekidača različitih oblika i veličina. Grafika na ekranima nije vrhunska i vidi se nova generacija dolazi u pravom trenutku...

„Sivik“ je šampion segmenta u ponudi prostora na zadnjim sedištima, a tu je i rekordno veliki prtljažnik zapremine 477 litara. Model može da se pohvali i sistemom „magičnih sedišta“ koji japanski proizvođač koristi gotovo u svim svojim modelima. Tajna je u sistemu koji dozvoljava da se podigne i preklopi sedeća površina zadnjih sedišta, tako da se dobija slobodan prostor za prevoz visokih i kabastih predmeta.

 

Hondin sistem za sprečavanje sudara do 30 km/h

 

Kao i svi Hondini automobili od 2015. godine, i ovaj "sivik" je opremljen sistemom kočenja pri malim brzinama - City-Brake Active sistemom.

Sistem omogućava automatsko kočenje na brzinama manjim od 30 km/h, što je idealno za uslove gradske kreni-stani vožnje, kad u milisekundi nešto može da vam skrene pažnju, a da ne primetite da se automobil ispred vas naglo zaustavio.

Sistem radara i senzora koji se nalaze u prednjem delu automobila detektuje objekat, tačnije vozilo ispred - za detekciju su potrebne svetloodbojne površine kakve se nalaze u registarskim tablicama ili katadiopterima u svetslosnim grupama pozadi. Od njih se odbija laserski snop, pomoću kojeg sistem računa udaljenost i brzinu od vozila ispred, posle čega, ukoliko se ukaže potreba, aktivira sistem za kočenje.

 

 

Sa novom generacijom „sivika“ u penziju bi trebalo da ode i dobro poznati 1,8-litarski atmosferski benzinac sa 142 KS. Honda će, naime, kao i većina proizvođača početi da koristi samo turbo agregate. Zato, ovo je poslednja prilika da se uživa u prepoznatljivom zvuku atmosferskog motora koji maksimalnu „konjažu“ oslobađa pri 6.500 obrtaja u minutu! Iskusnijim vozačima neće biti teško da iskoriste sistem promenjivog vremena rada ventila (i-VTEC), koji se javlja na oko 4.000 obrtaja, ali 174 Nm obrtnog momenta na 4.300 o/min. je premalo iskušenja za predstavnike mlađe „turbo generacije“. Sa druge strane, moramo da pohvalimo precizan sportski upravljač malog obima i direktan šestostepeni manuelni menjač koji su pomogli da „honda sivik“, u određenim granicama, ostane automobila zabavan za vožnju.

 

Paket „sport“ donosi dosta navedene „šminke“, ali u sebi ima i sve što je dostojno više od 20.000 evra plaćenog automobila. Šest vazdušnih jastuka i aktivni sistem kočenja pri malim brzinama se brinu za bezbednost, koliko i dvozonski automatski klima-uređaj za udobnost...

 

Povezane teme: honda sivik, honda civic, honda

Poslednji komentari

ambrozije
Ponedeljak, 21. 11. 2016. 13:26h
neregistrovan korisnik
Ovo su samo nasminkana auta, a ne valjaju pola pare. Kad ga vozis imas osecaj da sedis na drvetu. Tvrdi su i kruti. Jednom recju , ne valja.
dr
Ponedeljak, 21. 11. 2016. 12:38h
neregistrovan korisnik
probao. svi komentari padaju u vodu kad provozate isti. jedan od boljih automobile na trzistu
axle
Ponedeljak, 21. 11. 2016. 07:51h
neregistrovan korisnik
Još uvek mi se više sviđa od ovog najnovijeg, što nazad liči na Prius.
Vuki
Nedelja, 20. 11. 2016. 14:01h
neregistrovan korisnik
Malo ga zasminkali..
M
Nedelja, 20. 11. 2016. 13:36h
neregistrovan korisnik
Je l' beše golf u ovoj klasi?
Karavan za velika dela

Karavan za velika dela

Na velikim evropskim tržištima pored uvek popularnih SUV modela, beleži se i porast prodaje karavana....»