A, od Renoa, poklon točkovi od 20 inča!
Trendovi poslednjih godina pokazuju da vozači okreću leđa klasičnom MPV modelima i da se okreću SUV-ovima, odnosno krosoverima. To je slika koja se neće promeniti u skorije vreme, a prvi ekspresan i konkretan odgovor stigao je od „Renoa“ koji je u javnost izašao sa novom generacijom „senika“. Više o novom "seniku" možete pročitati u aktuelnom "Auto Bildu", broj 144, koji se nalazi u prodaji do petka.
Prodaja novog "senika" u Srbiji počinje u decembru, kada bi trebalo da se ponudi i "grand senik" verzija sa sedam sedišta. Cena za naše tržište još nije poznata
I, odakle da počnemo? „Senik“ više nije automobil na koji smo se bili navikli - monovolumen je sada postao klasičan krosover, sa snažnim linijama, za 40 milimetara višim klirensom i standardnim točkovima od 20 inča. Da, dobro ste pročitali - 20 inča, odnosno 50,8 centimetara! Hteli - ne hteli, točkovima ćemo se vratiti kasnije.
"Reno senik" sada serijski dolazi sa točkovima od 20 inča
Reno sa četvrtom generacijom slavi dve decenije od pojavljivanja originalnog „senika“, a novi model je baziran na savremenoj CMF-C platformi. Prednji deo automobila je urađen u stilu aktuelnih modela u gami francuskog brenda, sa velikim znakom na grilu, dosta hroma i LED svetlima. Takođe, u ponudi je i dvobojna karoserija, kao opcija.
Vozačemo okruženje nam je poznato iz novog „senika“, sa moćnim 8,7-inčnim centralnim ekranom u obliku tableta. On izgleda odlično i ima bezbroj funkcija, među kojima je i obaranje naslona zadnjih sedišta („one touch folding“ funkcija), verovali ili ne!
Top verzije su opremljene i „head up“ ekranom. Zapremina velikog i praktičnog prtljažnika je 572 litara, što je za 26 litara više nego kod „senika“ prethodne generacije. Obaranjem zadnjih naslona dobija se pod ravne površine.
Kratko vreme za test vožnju iskoristili smo da sednemo za volan verzije sa 1,2-litarski turbo benzinskim motorom (132 KS) i nismo pogrešili. Pažnju kod nas će svakako privući „senik“ sa dCi agregatima, ali ovo je bila prilika da uživamo u motoru koji ima sve: Radi uravnoteženo i mirno, tih je i na višim obrtajima, može da bude ekonomičan a ima i dovoljno snage za preticanje. Za kraj, vratićemo se točkovima od 20 inča. Sigurno očekujete da su oni recept za „vožnju iz pakla“, ali to je daleko od istine. Bočne strane guma su visoke 105 milimetara, što je na nivou točkova od 17 ili 18 inča. Zbog toga je boravak u kabini prijatan a prelazak preko rupa jedva može da se oseti. Francuzi su razmišljali o svemu, osim o ceni zimskih guma od 20 inča.
Tehnički podaci
Reno Scenic TCe 130
Motor 4-cilindrični, benzin, turbo * Zapremina 1.197 kubika * Snaga 132 KS pri 5.500 obrtaja u minutu * Maksimalni obrtni moment 205 Nm pri 2.000 obrtaja u minutu * Maksimalna brzina 195 km/h * Ubrzanje od 0 do 100 km/h za 11,4 sek. * Pogon na prednjim točkovima * Menjač 6-stepeni, manuelni * Rezervoar 52 litara * Dimenzije 4.407/1.866/1.645 mm * Prtljažnik 572-1.554 litara * Masa praznog vozila 1.505 kg * Prosečna potrošnja (fabrički podaci) 5,8 litara * Emisija CO2 - 130 g/km
|
Poslednji komentari
SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"
Sajam automobila DDOR BG CAR SHOW 08 i 16. Međunarodni sajam motocikala, kvadova, skutera i opreme "Motopassion",...»
Petak, 14. 10. 2016. 08:54h
Petak, 14. 10. 2016. 08:52h
Četvrtak, 13. 10. 2016. 21:44h
Četvrtak, 13. 10. 2016. 10:06h
Četvrtak, 13. 10. 2016. 01:22h