Blic test: šta je novo na restilizovanom "kliju"?

Ne mnogo toga, kad se pogleda spoljašnjost… Spolja se, zaista, ne vide gotovo nikakve izmene, i obuhvataju novi izgled svetala, maglenki, branika i maske hladnjaka, što i nije toliko bitno. Važnije je da su ove promene nastale tek kako bi se označile značajnije promene kad je mehanika u pitanju.

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

Što se tiče izgleda, u Renou su bili oprezni sa promenama jer je „klio“ redovno u vrhu prodaje modela "B" segmenta. Zato su odigrali na kartu „veće mogućnosti za personalizaciju“, odnosno prilagođavanje različitim ukusima i željama svakog vozača. Proširena je ponuda boja karoserije i aluminijumskih točkova, a redizajnirani „klio“ je dostupan i sa LED „pure vision“ prednjim svetlima.

Unutra, međutim, enterijer je dobio bolje materijale i za nijansu kvalitetniju završnu obradu. Kokpit je oživljen hromiranim detaljima, plastikom visokog sjaja i sa nekoliko umetaka u drugoj boji (okviri ventilacionih otvora, deo oko menjača i na oblozi vrata…).

Ponuda prostora je ostala identična, a to znači da pozadi ima dovoljno prostora za kolena i glave putnika visine do 1,8 metara. Izbrojali smo i dosta pregrada za sitnice, ali nam je u vožnji često smetao nisko postavljeni prednji naslon za ruke. Zapremina prtljažnika je i dalje velikih 300 litara i može da se poveća na maksimalnih 1.146 litara.

Mnogo važniji novitet su motori. Novina je 1,2-litarski četvorocilindrični turbo benzinac sa 118 KS i 205 Nm maksimalnog obrtnog momenta dostupnog već na 2.000 obrtaja, pa je mali „klio“ tako postao živahan i brz, što se i očekuje od gradskog automobila. Na našem testu se, međutim, našao primerak sa 1,5-litarskim dCi motorom sa 110 KS, u kombinaciji sa ručnim menjačem i start-stop sistemom, koji je namenjen pre svega onima koji u gradskoj vožnji, uz živahnost automobila, žele da ostvare i značajnije uštede u potrošnji. Posle kratkog testiranja, motor je ostavio utisak agregata koji ima sasvim dovoljno snage za pokretanje automobila "B" segmenta, a u poslednjoj evoluciji prilično je tih i bez puno vibracija

Reno je blago unapredio i oslanjanje koje je i dalje „podešeno“ na komfornu vožnju. Upravljač sada pruža više povratnih informacija sa puta, ali ne očekujte čudo - sportski osećaj dobićete samo za volanom „RS2 i „RS trofej“ verzija.

„Klio“ je i dalje dostupan sa TCi i dCi agregatima sa 75 KS, odnosno 90 KS, a vozači kao i do sada mogu da se odluče i za automatski EDC menjač sa dvostrukim kvačilom (6 stepeni prenosa). Cena redizajniranog „reno klija“ za srpsko tržište kreće se od 9.650 evra sa aktuelnim popustom ("life" paket opreme i 1.2 16v motor, 75 KS), dok se verzije sa testiranim motorom prodaju isključivo u najvišem, "intens" paketu opreme po trenutnoj ceni od 15.750 evra (popust 1.800 evra).

 

Povezane teme: Reno klio, Reno klio IV, Test automobila, Auto Bild SCG

Poslednji komentari

angel
Sreda, 05. 10. 2016. 20:09h
neregistrovan korisnik
Ako ga nekad provozas bice ti jasno zasto...
Realno
Utorak, 04. 10. 2016. 12:12h
neregistrovan korisnik
Zasto ljudi kupuju klia pored toyote jaris, vw pola, honde jazz, nikada mi nece biti jasno. Ajde da kupe polovan jer je klio najjeftiniji polovnjak pored punta pa to razlog zasto se vozi ali kupiti nov klio, jos pa za 15000e i vise, e o to je tek ludilo! Svako ko pokusa ovo da objasni neka dobro razmisli pre nego sto bilo sta napise jer je ne moguce objasniti.
Marko
Ponedeljak, 03. 10. 2016. 15:44h
neregistrovan korisnik
Klasican plastikaner, kao i svaki reno od 2000god i noviji!
Crni
Ponedeljak, 03. 10. 2016. 09:58h
neregistrovan korisnik
Po meni, svi automobili su precenjeni, trebali bi da budu za neku hiljadu jeftiniji.
Crni
Ponedeljak, 03. 10. 2016. 09:58h
neregistrovan korisnik
Na zapadu ljudi malo drugacije razmisljaju, kad bi se auto industrija krojila po nama, davno bi propala. Kod nas, ako imas 16k evra, gledaces da kupis veci auto, u nizem paketu opreme, jer ce to biti jedini auto koji posedujes, pa ce ti trebati i za gradsku voznju, ali i za duza putovanja. Na zapadu ovakav auto ce kupiti gotovo iskljucivo za gradsku voznju, i pored njega ce imati jos jedan auto za putovanja van grada. Njima nije problem da poseduju dva auta, nama jeste.
SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

Sajam automobila DDOR BG CAR SHOW 08 i 16. Međunarodni sajam motocikala, kvadova, skutera i opreme "Motopassion",...»