Vozili smo: Toyota C-HR

Tojota koja se vozi divlje!

Da li ste sigurni da je ovo Tojota? Smeoni krosover za zujanje ulicama, sa oštrim dizajnom, minimalističkim svetlima i najširim C stubom koji možete da pronađete na modernim automobilima! Sigurni ste? Teško je poverovati, ali naš odgovor je - DA. Ovo je Tojota, model „C-HR“ koji bi japanski brend trebalo da predstavi u potpuno drugačijem svetlu.

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

Ovo je novo Tojotino lice: Atraktivni „C-HR“ donosi moderan dizajn, sa oštrim linijama, malim svetlima i siluetom kupea

Direktor Akio Tojoda je sa izgledom novog „prijusa“ i revolucionarnog „miraija“ najavio zaokret u dizajniranju automobila, dok je „C-HR“ dokaz da Tojotom duvaju neki novi (moderni) vetrovi. Nije nam smetalo što je naš testni (predserijski) automobil bio prekriven folijom, jer smo još pre dva meseca u Ženevi imali priliku da se upoznamo sa izgledom „C-HR“. Za upravljačem je bio glavni inženjer Hirojuki Kobe koji nam je rekao da se serijska verzija neće puno razlikovati od automobila izloženog u Ženevi ali da još sve nije „složeno“ i da zbog toga koriste zaštitnu foliju. Isto važi i za enterijer „tojote C-HR“ koji je, takođe, bio zaštićen od pogleda.

 

Na zadnjem kraju se nalazi veliki krovni spojler. Šta mislite, da li će blokirati pogled unazad?

Uostalom, nas nije toliko zanimao dizajn koliko obećanje Tojotinih inženjera da „C-HR“ neguje sportski stil vožnje i da će za koplje biti bolji od glavnih rivala. A, konkurencija je nikada jača, složićete se?
Za početak, pod haubom predserijskog modela nalazi se novi Tojotin 1,2-litarski turbo benzinac koji oslobađa 116 KS pri 6.000 obrtaja u minutu. Uvodni metri bili su nam dovoljni da se ponovo zapitamo „da li je ovo Tojota“ jer se „C-HR“ potpuno razlikuje od svega na šta smo naviknuti. Automobil je agilan, u krivinama precizan i čvrst (bez obzira na visinu), motor poslušno prima komande a čak je i zvuk… drugačiji. Gazda Tojoda je tražio više zabave i dobio je!

 

Kratko druženje je bilo dovoljno da tek zagrebemo površinu automobila koji će se na tržištu pojaviti najverovatnije u septembru. U Tojoti ne žele da gube vreme, ali takođe ne žele da naprave grešku koja će ih skupo koštati. Japanci sa „C-HR“ ulaze na teren malih krosovere koji je sada već davno utemeljio Nisan sa „džukom“, a na koji su „istrčali“ praktično svi veliki proizvođači (još se čeka odgovor Folksvagena).

 

Prodaja „tojote C-HR“ bi trebalo da startuje u septembru, sa cenom od oko 20.000 evra za verziju sa 1.2 turbo benzincem (116 KS)

„Tojota C-HR“ je dugačka 4,35 metara, široka je 1,79 i visoka 1,57 metara. Pored modela sa 1.2 turbo benzincem, „C-HR“ odmah dolazi i sa hibridnom verzijom (ukupna snaga sistema 122 KS) koja kombinuje E-motor, 1,8-litarski benzinski agregat i CVT menjač. U ponudi će biti verzije sa prednjim i 4x4 pogonom, a automobil se proizvodi u Tojotinoj fabrici u Turskoj. Još je rano da se priča o ceni, ali se pretpostavlja da će „C-HR 1.2“ startovati od oko 20.000 evra, naravno, u zavisnosti od tržišta.

 

Povezane teme: Tojota, Tojota C-HR, Nisan džuk, Folksvagen

Poslednji komentari

z
Četvrtak, 26. 05. 2016. 11:23h
neregistrovan korisnik
Uvek su mi bili zanimljivi ljudi slicni vama koji najvise vole da komentarisu stvari o kojima ne znaju ama bas nista. Na primer jedna mazda sa novim Kodo (dusa pokreta) dizajnerskim pravcem je od strane vecine auto dizajnera kao i specijalizovanih novinara ocenjena vise nego pozitivno i prednjace po dizajnu u sa svakim modelom u svojoj klasi od male 2jke do cx9. Ali to sto vi mislite da znate bolje od svih tih strucnjaka govori o vama prilicno.
z
Četvrtak, 26. 05. 2016. 11:15h
neregistrovan korisnik
Sto je pametnom coveku jasno i realno to je onom drugacijem smesno. Mada porediti japance i nemce jeste smesno jer na svi listama pouzdanosti japanci prednjace. Ali dobro nije svakom dat dar da udje na sajt TUV-a ili Adac-a i uveri se da su japanci najpouzdaniji cak i na tim pristrasnim nemackim listama.
micara
Četvrtak, 26. 05. 2016. 10:16h
neregistrovan korisnik
Pogledaj TUV izvestaj,u svakom segmentu Toyota mnogo bolja od Nemaca,posebno vagena. Zao mi je.
Ivy
Utorak, 24. 05. 2016. 13:12h
neregistrovan korisnik
Ne prizvodi se nego sklapa ! Isto kao u na 500l, sve dodje u delovima i onda jeftine ruke sve to sastave i posle se skupo prodaje
Marko
Utorak, 24. 05. 2016. 11:36h
neregistrovan korisnik
Znam da je tebi bitno da kad parkiras svoja kolica ispred kafica, ona moraju biti lepa a da li dobra i kvalitetna to je ne bitno ! Vidis da smecarske firme najme dizajnere da bi sminkali auta jer takvih kao sto si ti ima na milione, takvima treba prodati auto, vi volite lepa i dizajnirana auta !
SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

Sajam automobila DDOR BG CAR SHOW 08 i 16. Međunarodni sajam motocikala, kvadova, skutera i opreme "Motopassion",...»