Da li prolazite kroz žuto svetlo?

Da li prolazite kroz žuto svetlo?

U 142. članu Zakona o bezbednosti saobraćaja, u kome se opisuje značenje Prodajete polovni automobil? Postavite besplatan... »

Poštovani čitaoci, ostavljanje komentara na vesti starije od 5 dana nije moguće.

Prijavi komentar

xxx
Utorak, 28. 07. 2015. 11:58h
neregistrovan korisnik
Nikad ne mogu bezbedno da se zaustavim ;-)
Preporuka:
208
13
Odgovori

Prijavi komentar

Kme
Utorak, 28. 07. 2015. 16:13h
neregistrovan korisnik
@xxx : Čim vidim žuto, pun gas :-)
Preporuka:
56
4
Odgovori

Prijavi komentar

kiki
Utorak, 28. 07. 2015. 16:35h
neregistrovan korisnik
@xxx : Zato na svakom semaforu treba da bude trepcuce zeleno bar dva puta pre paljenja zutog svetla!
Preporuka:
53
2
Odgovori

Prijavi komentar

neko
Utorak, 28. 07. 2015. 19:25h
neregistrovan korisnik
@xxx : zaustavljanje na zutom svetlu ima smisla samo ukoliko je posle trepcuceg zelenog u suprotnom je veliki rizik. Mnogo semafora bez najave prelaze sa zelenog na zuto i koja je svrha i zakon, da bajam kad ce biti zuto??ili da mozda zakocim svom snagom pa da se auto iza mene zabije do pola gepeka??
Preporuka:
74
2
Odgovori

Prijavi komentar

Markoni
Utorak, 28. 07. 2015. 12:01h
neregistrovan korisnik
Ima semafora gde ne trepce zeleno, tada je nemoguce ne proci na zuto.
Preporuka:
304
1
Odgovori

Prijavi komentar

vozacneki
Utorak, 28. 07. 2015. 12:02h
neregistrovan korisnik
kad krenemo da obilazimo rupcage na putu i upale sahte mnogo veci problem pravimo od prolaza na zuto
Preporuka:
212
4
Odgovori

Prijavi komentar

Nix
Utorak, 28. 07. 2015. 12:04h
neregistrovan korisnik
Da
Preporuka:
80
3
Odgovori

Prijavi komentar

kole
Utorak, 28. 07. 2015. 12:05h
neregistrovan korisnik
Postupam bas kako pise u zakonu. Prolazim na zuto samo kada ne mogu bezbedno da se zaustavim! Caos
Preporuka:
186
4
Odgovori

Prijavi komentar

mico
Utorak, 28. 07. 2015. 14:56h
neregistrovan korisnik
@kole : obicno se zaustavim kad predpostavljam da se pojavi al kad odjednom se zapali zuto i vec sam blizu pri brzini50-60 onda prodjem jer bilo bi to naglo kocenje i bespotrebno rizikovati ostalih sto sede u kolima.
Preporuka:
35
0
Odgovori

Prijavi komentar

sasa
Utorak, 28. 07. 2015. 12:13h
neregistrovan korisnik
pa kad vozim 80-90 nemogu da se zaustavim, pu pu za sad je sve ok.bolesss
Preporuka:
50
33
Odgovori

Prijavi komentar

pera
Utorak, 28. 07. 2015. 12:18h
neregistrovan korisnik
pa meni je to budalastina da je dozvoljeno nekom da procenjuje jesam li ili nisam mogao sigurno da se zaustavim na zuto. Problem je sto policija ne posmatra okolnosti vec samo cinjenice. Npr,isao sam polako i mogu da se zaustavim al mi se neka budala zalepila za branik i ako ukocim razvalice mi zadni kraj auta. Al to niko ne gleda tako nego ajd da mu napisemo kaznu...
Preporuka:
182
4
Odgovori

Prijavi komentar

dex
Utorak, 28. 07. 2015. 17:54h
neregistrovan korisnik
@pera : znaci nasilna voznka se uopste ne kaznjava
Preporuka:
18
0
Odgovori

Prijavi komentar

Zabac
Utorak, 28. 07. 2015. 12:20h
neregistrovan korisnik
Nemaju svi semafori trepuce zeleno i posto niko nije vidovit ne moze da zna da ce zeleno da postane zuto i da de ukopa u mestu. Em je opasno em je nemoguce. Ttreba stati ali ne po svaku cenu jer mi se ne jednom desilo da onaj iza mene juri da prodje, tu nema kocenja. Zakon je jedno ali je ulica drugo.
Preporuka:
192
3
Odgovori

Prijavi komentar

Pune-budzet
Utorak, 28. 07. 2015. 12:23h
neregistrovan korisnik
Prosao sam pre jedno 5 god. na zuto pa sam popio kaznu 3 meseca dozvola,15 hiljada i 6 bodova.Sve bi bilo ok da su im svi semafori namesteni da trepce zeleno al nisu...
Preporuka:
148
6
Odgovori

Prijavi komentar

SD
Utorak, 28. 07. 2015. 13:32h
neregistrovan korisnik
@Pune-budzet : Isti slučaj.
Preporuka:
19
1
Odgovori

Prijavi komentar

Vlada
Utorak, 28. 07. 2015. 12:27h
neregistrovan korisnik
Veći problem je što nemamo svuda treptuće žuto svetlo,neko na opasnim deonicam odmah se i iznenada pali žuto pa crveno.Drugo semafori odavno u ovom gradu nisu sinhronizovani, što je i normalno jer službama koje su za to zadužene-to je deveta rupa na svirali...ali normalno, mi smo jedan balkanski grad, nismo Toronto
Preporuka:
123
1
Odgovori

Prijavi komentar

Vozac
Utorak, 28. 07. 2015. 13:25h
neregistrovan korisnik
@Vlada : Apel za gradske vlasti da sto pre promene semafore da svi imaju trepcuce zeleno na sebi (na teritoriji celog grada, a ne samo u centru). Time bi se postigla mnogo veca bezbednost svih ucesnika u saobracaju, a izostavila bi se slobodna volja vozaca da prolecu kroz raskrsnicu i ugrozavaju sve ostale ucesnike u saobracaju. Tako bi isto moglo da se uvede i za trepcuce zeleno za pesake, da mogu sami da procene da li mogu preci ulicu na vreme a ne da krenu a da se u medjuvremenu upali zeleno za vozila.
Preporuka:
18
0
Odgovori

Prijavi komentar

Nadleznim-za-saobracaj-i-znake
Sreda, 29. 07. 2015. 09:11h
neregistrovan korisnik
@Vlada : Slazem se u potpunosti. Primer je raskrsnica iz pravca zeleznika sa osrtuznicom. Kada se ide iz Beograda u pravcu zeleznika ogranicenje je 80km/h, a semafor nema trepcuce zeleno ilio zuto samo u trenutku promene svetlo, problem je jer vecina retko smanjuje brzinu ispred semafora pa cak i sa 60km/h je tesko zaustaviti se bez da se ugrozi saobracaj.
Preporuka:
17
1
Odgovori

Prijavi komentar

Zuto-svetlo
Utorak, 28. 07. 2015. 12:27h
neregistrovan korisnik
Po novom zakonu prolazak kroz raskrsnicu na žuto svetlo je isto što i crveno, znači zabranjeno.! Nema više "ako ne može bezbedno da se zaustavi " . Informisite se. E sad, da li je to normalno u to već ne ulazim, jer 60% raskrsnica u gradu nemaju trepcuce zeleno koje ukazuje na promenu svetla na semaforu.
Preporuka:
98
11
Odgovori

Prijavi komentar

hmmmmm
Sreda, 29. 07. 2015. 00:19h
neregistrovan korisnik
@Zuto-svetlo : Nisi u pravu. Ja sam sada polagao testove i imao sam pitanje sta znaci zuto svetlo a odg je da se zaustavis sem u slucaju kada to ne mozes bezbedno da uradis. Ako mi ne verujes proveri u testovima
Preporuka:
21
2
Odgovori

Prijavi komentar

Mirza
Utorak, 28. 07. 2015. 12:36h
neregistrovan korisnik
U vojsci sam morao da pišem izjavu jer sam na semaforu prošao na žutom svetlu na dva uzastopna semafora. To jeste tačno međutim vozio sam kamion oko 40 na sat i ne bih mogao bezbedno da se zaustavim na odgovarajućem mestu. Na sreću prošao sam bez kazne.
Preporuka:
83
0
Odgovori

Prijavi komentar

Ceca
Utorak, 28. 07. 2015. 12:39h
neregistrovan korisnik
Не, само кроз црвено!!!
Preporuka:
56
5
Odgovori

Prijavi komentar

Ako-me-razumete
Utorak, 28. 07. 2015. 12:44h
neregistrovan korisnik
Zuto i crveno koje se tek upalilo su za mene zeleno... Ja kad se zaletim sa jugicem nemam uslova da se zaustavim kad vidim treptuce zeleno jer su mi kocnice jako lose..
Preporuka:
42
39
Odgovori

Prijavi komentar

NM
Utorak, 28. 07. 2015. 21:21h
neregistrovan korisnik
@Ako-me-razumete : Majstoreeeee Ahahahaha :-)
Preporuka:
13
1
Odgovori

Prijavi komentar

Navika
Utorak, 28. 07. 2015. 12:45h
neregistrovan korisnik
Kad mi se uključi žuto bez zelenog trepćućeg svetla i još sam "ispod semafora", prođem jer ne mogu bezbedno da se zaustavim. Kad postoji trepćuće zeleno, procenim da li mogu da prođem prebnego što se uključi žuto jer tada "imam vremena da se bezbedno zaustavim".
Preporuka:
81
2
Odgovori

Prijavi komentar

Vanja
Utorak, 28. 07. 2015. 12:48h
neregistrovan korisnik
Ja prolazim kroz zuto svetlo samo kada se ono upali tek tako,bez ikakve najave...Po pravilu i zuto svetlo se najavljuje sa nekoliko treptaja zelenog pre toga...
Preporuka:
74
0
Odgovori

Prijavi komentar

Joca
Utorak, 28. 07. 2015. 12:50h
neregistrovan korisnik
Ne!
Preporuka:
25
5
Odgovori

Prijavi komentar

as
Utorak, 28. 07. 2015. 12:58h
neregistrovan korisnik
sasvim jednostavno procenim da li mogu da se zaustavim ili ne...
Preporuka:
37
2
Odgovori

Prijavi komentar

Iskreno
Utorak, 28. 07. 2015. 13:01h
neregistrovan korisnik
izuzetno glup zakon. Treba uvesti svuda semafore sa trepcucim zelenim svetlom a ne da se policija nacrta kod semafora koji odmah menjaju na zuto. Kao i sve i zakon o saobracaju izuzetno glup. Posebno ogranicenja na most Zemun-Borca, 50km u gradu itd. Nova vozila bolja sigurnost. nema potrebe za guzvama.
Preporuka:
10
1
Odgovori

Prijavi komentar

Bocca
Utorak, 28. 07. 2015. 13:02h
neregistrovan korisnik
Kako bi sve bilo bolje i sigurnije za sve učesnike u saobraćaju kada bi svi semafori radili isto. Sada neki semafori nemaju trepćuće zeleno, neki trepnu zeleno samo jednom, neki dvaput... Verovatno je jako komplikovano i teško da se to uskladi po jednom šablonu, jer da nije teško naši stručnjaci bi to već uradili!!!
Preporuka:
89
1
Odgovori

Prijavi komentar

dzabamislije
Utorak, 28. 07. 2015. 13:17h
neregistrovan korisnik
Trebalo bi da svi semafori ili imaju trepćuće zeleno ili ne, ovako se desi da ga očekujem, a iznenadi me žuto
Preporuka:
61
0
Odgovori

Prijavi komentar

zzz
Utorak, 28. 07. 2015. 13:31h
neregistrovan korisnik
pun gas!
Preporuka:
38
3
Odgovori

Prijavi komentar

Pantelija-Topalovic
Sreda, 29. 07. 2015. 08:51h
neregistrovan korisnik
@zzz : Tako je!! Pun gas...jurimo 30, ne može više! :)
Preporuka:
5
0
Odgovori

Prijavi komentar

nikolas
Utorak, 28. 07. 2015. 13:35h
neregistrovan korisnik
postupam po navedenom propisu ali su mi najgori oni koji kad ispred mene zakoce ko manijaci na prvi treptaj zelenog kao da im se upalilo milion crvenih...oni su po meni veca opasnost od ostalih u raskrsnici.
Preporuka:
65
13
Odgovori

Prijavi komentar

DonJuan
Utorak, 28. 07. 2015. 14:48h
neregistrovan korisnik
@nikolas : Tacno! Pogotovo busevi kad pocnu da usporavaju pre semafora i cekaju trepcuce zeleno da bi ponosno zakocili, a mogli su proci 16 puta.
Preporuka:
11
0
Odgovori

Prijavi komentar

djuradj
Sreda, 29. 07. 2015. 02:20h
neregistrovan korisnik
@nikolas : Potpisujem! Realno nikoga ne ugrozavas kada prodjes na zuto jer se zeleno ovima pali tek par sekundi posto se tebi upali crveno, tako da ne vidim koga bi mogao ugroziti. Mnogo je opasnije nekad kociti na zuto nego proci i na tek upaljeno crveno. Uostalom ljudi sa vozackim iskustvom to dobro znaju
Preporuka:
12
0
Odgovori

Prijavi komentar

navijac
Utorak, 28. 07. 2015. 13:39h
neregistrovan korisnik
da uvek sto nebi kao da ce nesa slina da mi zabrani
Preporuka:
7
0
Odgovori

Prijavi komentar

Nbgdovac
Utorak, 28. 07. 2015. 14:01h
neregistrovan korisnik
sve zavisi od semafora(barem onih koje znam jer dnevno prolazim vise puta), pa ako negde mnogo kratko traje zeleno naravno da prodjem na zuto..al u principu sve zavisi od procene...bacim brz pogled u retrovizor da vidim da nema nekog iza...bacim pogled da vidim da nema pesaka ili drugih vozila i ako se uverim da je sve bezbedno prodjem.
Preporuka:
1
2
Odgovori

Prijavi komentar

Matori
Utorak, 28. 07. 2015. 14:24h
neregistrovan korisnik
Kada se priblizavam raskrsnici gledam u semafor za pesake iz poprecne ulice . Ako se njima otvori crveno ili pustam gas ili po gasu ako sam blizu tako da skoro nikada ne moze da me iznenadi. Probajte i Vi.
Preporuka:
5
0
Odgovori

Prijavi komentar

Sved
Utorak, 28. 07. 2015. 15:02h
neregistrovan korisnik
Napraviti da bude kao u Švedskoj npr.kad se uključi žuto svetlo ne uključuje se crveno sve dok automobil ne prođe ili dok se ne zaustavi.Može na žuto da prođe i tri automobila ali sledeći se zbog saobraćajne kulture zaustavi i čeka prolaz!
Preporuka:
6
0
Odgovori

Prijavi komentar

samoupravljac
Utorak, 28. 07. 2015. 15:08h
neregistrovan korisnik
Mora se doneti propis da svi semafori rade po standardu. To znaci da svaki mora da ima trepcuce zeleno i koliko puta mora da trepne pre nego se upali zuto. Kad svaki semafor bude tako radio onda prolazak kroz zuto moze da se tretira kao preksaj. Ovako tumacenje svako po svom nahodjenju ne vodi nicemu. Svaki clan zakona mora biti jasan i koncizan bez raznoraznih tumacenja tipa ako ovo ili ako ono. Takav zakon nije zakon nego obicna lakrdija svojstvena samo nama. Pozdrav!
Preporuka:
9
0
Odgovori

Prijavi komentar

Zoran
Utorak, 28. 07. 2015. 15:23h
neregistrovan korisnik
Normalno. U Americi zuto traje koliko ti dusa hoce. Nije napravljeno da se placa kazna. E, ako prodjes kroz crveno, jasno je kao dan da slucajno nisi.
Preporuka:
10
0
Odgovori

Prijavi komentar

Error404
Utorak, 28. 07. 2015. 15:36h
neregistrovan korisnik
Zakon za zuti svetlo kaze da se vozac treba zaustavi ako moze na breme da stane (ne na sredinu raksrsnice) bes da ugrosi deuge vozace. Gde to pise da treba da se stane? Gde pise da je to kaznjivo? Da je tako, stavili bi direkno crveno. Ja prolazim ako procenim da ne mogu bezbedno da stanem!!
Preporuka:
7
0
Odgovori

Prijavi komentar

mbswox
Utorak, 28. 07. 2015. 15:40h
neregistrovan korisnik
Jos malo ce biti i na zelenom svetlu dozvoljen prolaz uz povecanu paznju, da ne kazem stoj i mili da se uveris da li smes jer sibaju baje i ne vide semafore cepaju pun gas bezmalo.
Preporuka:
2
1
Odgovori

Prijavi komentar

Vladinemirko
Utorak, 28. 07. 2015. 15:46h
neregistrovan korisnik
Tamo gde su kamere uglavnom nema trepcuce zuto!!!
Preporuka:
5
0
Odgovori

Prijavi komentar

XXL
Utorak, 28. 07. 2015. 16:17h
neregistrovan korisnik
A gde se žuto svetlo nalazi na semaforu meni sva tri iste boje sive ako je to boja.
Preporuka:
5
0
Odgovori

Prijavi komentar

Trajanje
Utorak, 28. 07. 2015. 16:22h
neregistrovan korisnik
Koliko sekundi traje zuto svetlo na semaforima u Srbiji, i da li je drugacije u razlicitim zonama ogranicenja brzine? U Kanadi (mozda ne u svim gradovima, nisam siguran) zuto svetlo traje 4 sekunde, (tako da pri konstantnoj brzini od 50km/h recimo, vozilo predje oko 55m za to vreme).
Preporuka:
5
1
Odgovori

Prijavi komentar

Davor
Utorak, 28. 07. 2015. 18:13h
neregistrovan korisnik
Cekam da se upali crveno pa onda gas.
Preporuka:
2
2
Odgovori

Prijavi komentar

AS
Utorak, 28. 07. 2015. 18:33h
neregistrovan korisnik
Nije bezbedno naglo kociti,gasssss.
Preporuka:
6
0
Odgovori

Prijavi komentar

Ss
Utorak, 28. 07. 2015. 18:37h
neregistrovan korisnik
Pa ako idem malo brze prodjem, ne kocim kao ludak, ako idem bas polako kao kad je guzva onda stanem.
Preporuka:
2
0
Odgovori

Prijavi komentar

vlada
Utorak, 28. 07. 2015. 18:55h
neregistrovan korisnik
Prvo pogledam u retrovizor da vidim da li se neko zaleteo očekujući da ću proći na žuto. Bolje da prođem na žuto nego da mi neko iskrivi ceo zadnji kraj
Preporuka:
7
0
Odgovori

Prijavi komentar

Borivoje
Utorak, 28. 07. 2015. 20:18h
neregistrovan korisnik
Dva puta sam prošao na žuto svetlo, oba puta su me kaznili i u izveštaju napisali da sam prošao na crveno svetlo.
Preporuka:
3
2
Odgovori

Prijavi komentar

Nikola
Utorak, 28. 07. 2015. 20:33h
neregistrovan korisnik
Kada voziš propisnih 50 km/h i ako je dovoljno dobro (dugo) programirano žuto svetlo uopšte nije potrebno za bilo kakvim trepćućim zelenim svetlima. Jednostavno kad vidiš žuto zaustavljaš osim ako nisi 20 metara pred semaforom.
Preporuka:
0
5
Odgovori

Prijavi komentar

ivica
Utorak, 28. 07. 2015. 22:12h
neregistrovan korisnik
ili jos bolje tajmer da strane,da bi tacno znali kad se menja svetlo,al to je sve skupo za serbistan,tako da je najbolje rešenje da se poskidaju semafori i naprave kružni tokovi :-)
Preporuka:
9
0
Odgovori

Prijavi komentar

Rizicno
Utorak, 28. 07. 2015. 23:01h
neregistrovan korisnik
Rizično je zaustaviti na trepćuće zeleno, a kamoli na žuto. Zbog ranije povrede vrata uvek gledam u retrovizor i bolje da platim kaznu nego da ostanem paralizovana zato što neki manijak nema nameru da stane ni na crveno!
Preporuka:
4
1
Odgovori

Prijavi komentar

kxl
Sreda, 29. 07. 2015. 02:48h
neregistrovan korisnik
kroz crveno prelazim non stop
Preporuka:
1
1
Odgovori

Prijavi komentar

Alex
Sreda, 29. 07. 2015. 06:31h
neregistrovan korisnik
NARAVNO to je zakon!!!! Isto jako puno se desava da idem i na crvenu:o))))
Preporuka:
1
0
Odgovori

Prijavi komentar

jontra
Sreda, 29. 07. 2015. 06:41h
neregistrovan korisnik
Izludjuju me oni sto tupe dok je zeleno, pa kad vide zuto odjednom im se zuri i zabodu pun gas.
Preporuka:
5
0
Odgovori

Prijavi komentar

Marko
Sreda, 29. 07. 2015. 07:06h
neregistrovan korisnik
Cuj kroz zuto, ma i kroz crveno... Znate kako kazu, ako je crveno nije zid!
Preporuka:
2
2
Odgovori

Prijavi komentar

brzi
Sreda, 29. 07. 2015. 08:21h
neregistrovan korisnik
ovo je pitanje za vozace gsp-a!!!!nema veze da li je zuto ili crveno jer oni prolaze u svakom slucaju. ne razlikuju boje!vecina!
Preporuka:
4
0
Odgovori

Prijavi komentar

Vojislav
Sreda, 29. 07. 2015. 08:23h
neregistrovan korisnik
Ovo je apsolutno najgluplji propis, a gotovo jedinstven samo u Srbiji. Kada bi bilo normalno da je zabranjeno proci kroz zuto onda bi svi semafori trebalo da imaju samo dve boje, crvenu i zelenu. Bas me zanima Kako bi genije koji je izmislio ovu glupost reagovao da vozi na zeleno i to najnormalnijom brzinom, a dva metra pre semafora mu se upali zuto? Da li to znaci da ce da se ukopa u mestu uz manijacko kocenje?
Preporuka:
11
0
Odgovori

Prijavi komentar

spasilac
Sreda, 29. 07. 2015. 09:28h
neregistrovan korisnik
Sve bi ovo bilo lepo kada bi semafori bili sinhronizovani da rade isto. Ovako i ovo je problem. Nedo bog da svi ovo postuju jer bi zbog ovakvog rada semafora bilo sam bog zana koliko saobracajni nezgoda-naletanja. NADLEZNI SINHRONIZUJTE RAD SEMAFORA
Preporuka:
5
0
Odgovori

Prijavi komentar

perakojot
Sreda, 29. 07. 2015. 09:57h
neregistrovan korisnik
prolazim I kroz crveno, nisam još lud i na žuto da kocim
Preporuka:
4
7
Odgovori

Prijavi komentar

deki
Sreda, 29. 07. 2015. 10:07h
neregistrovan korisnik
Najsladje mi da prodjem kad zarumeni
Preporuka:
5
5
Odgovori

Prijavi komentar

ZVEZDA
Četvrtak, 30. 07. 2015. 09:52h
neregistrovan korisnik
Naravno da prolazim kada su semafori glupo namesteni tako da i ako postujem brzinu uvek sam na pola, niti da kocim niti da dajem gas. Žuto trebad a treperi par sekunid da bi se bezbedno zaustavilo a većina semafora odmah predje na zuto i crveno. Naravno kod nas u Srbiji nista ne valjda pa ni ti semafori.
Preporuka:
5
0
Odgovori

Prijavi komentar

Mile
Petak, 31. 07. 2015. 12:31h
neregistrovan korisnik
A gde stoje ti vasi, kako kazete semafori. I kako to izgleda. Da znam. ........................................Posle 11, tako radi mozak 50 posto nase omladine. Staje na raskrsnici, samo ako proceni da nece udariti nekog, a njegova procena, odnosi zivote. Ako nema ama bas nikog na raskrsnici, oni zaista neznaju sta je semafor. Pricam za BGD......Profesionalni sam vozac, od toga zivim, prestao sam uvece da idem u grad. Medjutim palo mi napamet da izvedem suprugu na veceru bas u centar grada. Voznja sa Novog BGD do centra je bila kao igrica. Izbegni ovog, bezi od onog..........Povratak oko 2 ujutu jos tezi nivo igrice...........Kao da svi bas mene gadjaju.......A pri tom uopste nevozim sporo da nekom smetam. Ali postujem semafor. A stati na semafor u 2 ujutru u BGD je jako rizicno. I ako je crveno, i sa leve i sa desne prolaze pored mene sa 100 na sat............Od sad polako pesaka, pa na ribu na savski kej.........Sve posle 11 je lutrija..........Moje iskustvo......
Preporuka:
6
1
Odgovori