Pogledajte: "Balkanski metak" - amerikanci jurili "jugom" 140km/h

Pogledajte: "Balkanski metak" - amerikanci jurili "jugom" 140km/h

Dva momka koja su se uputila u Boise da kupe "jugo" su od vlasnika automobila Prodajete polovni automobil? Postavite... »

Poštovani čitaoci, ostavljanje komentara na vesti starije od 5 dana nije moguće.

Prijavi komentar

XXL
Ponedeljak, 06. 07. 2015. 12:35h
neregistrovan korisnik
I sama reč YUGO kaže - YOU GO. I šta "jugić" je za američke standarde tih 1400km prešao sa simboličnom potrošnjom goriva i ulja u odnosu na njihove automobil koji su ale i na jedno i na drugo. Yugo troši galon i po i malo manje na 100km pređenog puta što znači da je potrošio oko 20 galona po ceni 2,8 dolara za galon. Koliko bi neki američki automobil "popio" bolje da ne računamo jer troše ko "grčka". Dobar je naš YUGIĆ nek` kaže ko šta `oće al` oni dođoše sa njim gde su krenuli.
Preporuka:
141
24
Odgovori

Prijavi komentar

oktani
Ponedeljak, 06. 07. 2015. 17:07h
neregistrovan korisnik
@XXL : mlad si verovatno pa ne znas bio je regular 96 super 98 a bilo je nesto kao extra super 100 sve su to bila goriva sa olovom pa je moglo da imaju toliku oktansku vrednost :) a kec sa fiat motorom je isao do 160 i to je bilo wow :)
Preporuka:
6
17
Odgovori

Prijavi komentar

dci
Ponedeljak, 06. 07. 2015. 17:56h
neregistrovan korisnik
@XXL : Da su za naše trziste bili tako pravljeni gde bi nam bio kraj
Preporuka:
30
0
Odgovori

Prijavi komentar

Leo
Ponedeljak, 06. 07. 2015. 20:07h
neregistrovan korisnik
@XXL : Ok je Yugo, cak i u danasnje vreme, ali ne znam da li je iko ikada posedovao neki auto iz Zastave u kojem se nije osecao benzin... Od mene to im je najveca mana, pogotovo leti!
Preporuka:
20
2
Odgovori

Prijavi komentar

Sasa
Utorak, 07. 07. 2015. 11:16h
neregistrovan korisnik
@Leo : Ja sam imao tri, i danas vozim juga. Nije uobicajeno da se oseca benzin, proveri ti to dobro, nemoj da se zapali. Kada sam osetio benzin ispostavilo se da je crevo za dovod goriva nagriženo
Preporuka:
24
2
Odgovori

Prijavi komentar

Liman4
Ponedeljak, 06. 07. 2015. 12:36h
neregistrovan korisnik
Pa može da ide 140 kada je nov.
Preporuka:
86
11
Odgovori

Prijavi komentar

mm
Ponedeljak, 06. 07. 2015. 18:03h
neregistrovan korisnik
@Liman4 : I ja sam sa stojadinom isao 140 na sat kroz Madjarsku, autoputem. Jedino sto je velika buka od vetra, otpora vazduha , losa je izolacija oko vrata, i smrzla mi se leva noga (do vrata), posto je napolju bilo hladno. Ali je lepo vukao i drzao brzinu.
Preporuka:
27
3
Odgovori

Prijavi komentar

Dejan
Utorak, 07. 07. 2015. 08:07h
neregistrovan korisnik
@Liman4 : Fabricki su dali mx speed 145km/h !! Mada neki tvrde su isli preko 160km/h, to je ta razlika sto brzinomer laze pri vecim brzinama !! Ovaj auto zvani jugo je od pocetka bio teski promasaj, od prvog do poslenjeg modela totalno ista karoserija sa sminka plastikom na poslednjim modelima, veliki potrosac, ne pouzdan, ne bezbedan... E sad svi ga kod nas emotivno vole jer kad je ovo bio uglavnom jedini auto koji su mogli kupiti za svog zivota i gde su mnogi skidali paucinu i djanu u njemu, onda jugo postaje zbog tog dobar auto !!!
Preporuka:
16
26
Odgovori

Prijavi komentar

mj
Utorak, 07. 07. 2015. 14:21h
neregistrovan korisnik
@Dejan : Za svoje vreme, Yugo je bio sasvim prosecan i dobar automobil, period do 90-tih godina proslog veka. Uopste nije bio promasaj tada, steta sto se stalno proizvodio isti model, sto se nije usavrsavao, redizajnirao, poboljsavali motori.
Preporuka:
28
5
Odgovori

Prijavi komentar

Steta-je
Ponedeljak, 06. 07. 2015. 12:40h
neregistrovan korisnik
što su dizajneri iz Zastave prekinuli proizvodnju YUGA, jer iz licnog iskustva znam da taj auto nije loš . Imam YUGO IN sa zastavinim motorom od 55KS , 2006. je godište i prešao sam 120.000 Km bez problema, od toga 110.000 na TNG.Verujte mi , testirao sam ga na autoputu, 140 km/h postigne bez problema do čak 160 km/h što je i meni bilo neverovatno.Bio sam sam u autu.Nigde me do sada nije ostavio na putu.Limarija mu je još dobra.Mogli su da redizarniraju taj auto i da ga prodaju po pristupačnoj ceni kako za naše, tako i za strano tržište.
Preporuka:
112
31
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Ponedeljak, 06. 07. 2015. 13:36h
neregistrovan korisnik
@Steta-je : Pitanje je koliko je tacan sat, ni GPS nije bas 100% merodavan, ali je znacajno pouzdaniji. Meni Megan laze pa rastura, na satu 150, a na GPS-u 125. Alfa i GPS se slazu tacno u km, to je zbog italijanskih, Veglia satova, koji su najtacniji, ko bi rekao da je tako :)
Preporuka:
19
2
Odgovori

Prijavi komentar

Kontrabas
Ponedeljak, 06. 07. 2015. 15:04h
neregistrovan korisnik
@Steta-je : Jugo jeste dobar, ali kao auto koji vozis 3-4 godine i onda kupujes drugi...Retki su oni koji auto odrzavaju dovoljno dobro da on i posle tog vremena valja...Inace, ja sam sa svojim, slicno godiste, uspevao da nabijem i nesto malo preko 130 sa dvojicom u autu :)
Preporuka:
7
2
Odgovori

Prijavi komentar

dci
Ponedeljak, 06. 07. 2015. 17:54h
neregistrovan korisnik
@Steta-je : Na satu može da piše i 200 ali on nemoze toliko da ide zato se nemoj čuditi
Preporuka:
6
3
Odgovori

Prijavi komentar

koral
Ponedeljak, 06. 07. 2015. 18:34h
neregistrovan korisnik
@Steta-je : Slazem se. I meni je krivo sto je prekinuta proizvodnja. Taj automobil je bio daleko od savrsenog, ali je bio dobar i odradjivao je posao. Uz neko blago redizajniranje i sigurnosna poboljsanja mogli su da prodaju taj automobil sasvim solidno. Uz neku pristupacnu cenu (a sigurno manju od svega ostalog), automobil bi verovatno nasao dosta kupaca. Znam da bi ljudima iz sela bio dosta koristan, verovatno bi dosta koristio i kao drugi automobil u brojnim porodicama, narocito za neko sticanje vozackog iskustva kod omladine. Generalno, nije to bio los auto, a jos je bio nas.
Preporuka:
24
3
Odgovori

Prijavi komentar

Gradimir
Ponedeljak, 06. 07. 2015. 12:41h
neregistrovan korisnik
Ako sam dobro video, na jednoj fotki motora (u originalnom tekstu) se vidi rezervna guma - TG615, verovatno fabrička!
Preporuka:
82
1
Odgovori

Prijavi komentar

1Beogradjanin
Ponedeljak, 06. 07. 2015. 12:53h
neregistrovan korisnik
Ne cudi me da su sa Jugicem uspeli da razviju tu brzinu. Nije to los motor, za taj period. Svojevremeno ( ima tome dosta godina ) je cale sipao benzin od 98 oktana ( ni sam ne znam gde ga je nabavljao ) u nasu dobro odrzavanu Skalu 55 i verujte do 120 km/h nije bilo nesto preterano tesko doci. Dalje nisam isao, zbog bezbednosti, ali verujem da je mogao jos nekih 10km vise. Naravno, ova brzina nije impresivna, gledano iz ugla ljudi koji voze moderne automobile, ali jeste sasvim pristojna za automobile iz tog perioda.
Preporuka:
111
5
Odgovori

Prijavi komentar

Dado
Ponedeljak, 06. 07. 2015. 13:53h
neregistrovan korisnik
@1Beogradjanin : Ja sa svojim isao 135 i jos je bilo gasa. Trebalo je samo staviti original FIAT delove i nema greske. Na otvorenom trosio je 6 i po litara pri 70km/h sa Zastavinim karburatorom a po gradu 8. Kuda je isao da niti ne govorim. Bio je to pravi radnicki auto
Preporuka:
16
1
Odgovori

Prijavi komentar

Ivan
Ponedeljak, 06. 07. 2015. 14:27h
neregistrovan korisnik
@1Beogradjanin : Koliko se sećam, a neka me neki stariji isprave ako nisam u pravu, benzin koji se tada prodavao na pumpama u Jugoslaviji i u Italiji kao "super" je bio 98 oktana, u ostatku Evrope 92-95 oktana. "Regular" se ne sećam ni da je postojao u Jugoslaviji a u istočnoj Evropi i SSSR-u sam viđao i 86 oktana.
Preporuka:
4
2
Odgovori

Prijavi komentar

Gradimir
Ponedeljak, 06. 07. 2015. 13:16h
neregistrovan korisnik
Evo jednog prodatog na Ebayu za 5,000 $ http://www.ebay.com/itm/1988-Other-Makes-GV-GV-/181787530270?forcerrptr=tru e&hash=item2a5361941e&item=181787530270&nma=true&si=e34EFl% 252FkKPX5QOCxGKSjP5Yq1jU%253D&orig_cvip=true&rt=nc&_trksid=p204 7675.l2557 Nov je koštao 4,500.
Preporuka:
3
0
Odgovori

Prijavi komentar

Yuger
Ponedeljak, 06. 07. 2015. 13:25h
neregistrovan korisnik
Ja sam juga terao 200 :D Jeste da je bio malo doradjen ali sa fabrickim motorom 32/32 carbom malo glava polirana itd :) Moze on svasta ;)
Preporuka:
12
2
Odgovori

Prijavi komentar

Hah
Ponedeljak, 06. 07. 2015. 14:30h
neregistrovan korisnik
10-11 litara na 100 km za motor od 1100 kubika je suluda potrošnja, pa uzmi standard koji god hoćeš.
Preporuka:
13
9
Odgovori

Prijavi komentar

Dejan
Ponedeljak, 06. 07. 2015. 14:38h
neregistrovan korisnik
Dobra reklama za ATLANIC GROUP
Preporuka:
7
1
Odgovori

Prijavi komentar

Sluzi-svrsi
Ponedeljak, 06. 07. 2015. 14:43h
neregistrovan korisnik
Auto sluzi da se prevezete od tacke A do tacke B. E sad sto je nekima bitnije da se pokazu svetu....
Preporuka:
15
9
Odgovori

Prijavi komentar

Bojan
Utorak, 07. 07. 2015. 10:52h
neregistrovan korisnik
@Sluzi-svrsi : To je tacno, ali ipak nije lose da te malo (vise) i zastiti pri nekom sudaru...
Preporuka:
18
0
Odgovori

Prijavi komentar

Vlado
Ponedeljak, 06. 07. 2015. 15:00h
neregistrovan korisnik
Kako taj motor nije los? I pre 30 godina je bio medju losijim ali i jeftinijim. Ko kaze da je Yugo motor iz 2006 dobar taj ne zna sta je dobar motor za 2006-tu godinu. Postoji puno parametara po kojima se odredjuje da li je motor dobar ili ne a ne samo da je presao 100.000 bez popravki. To je normalno. Sta je sa potrosnjon, ubrzanjem, maksimalnom brzinom, cenom odrzavanja po predjenom km? Koliko kosta ukupno predjen km u Yugu (benzina, amortizacija, odrzavanje itd) Tu je Yugov motor daleko ispod svih motora koji su se proizvodili pre 10 i 20 godina. Mislim, dobar je to auto za 300e. O ostalim detaljima auta necu ni da pricam. Beogradjani kukaju kako nemaju klime u autobusima a Yugo bez klime je dobar. Elektricni podizaci stakla je nesto nezamislivo a kamoli klima. Rjda se hvata posle par godina. Pragovi za zamenu posle 10 godina. Sedista udobnost je nula. A sta se sigurnosti tice prilikom saobracajnih udesa sto se tice Yuga bolja je leci na zeljeznicku prugu i cekati voz nego doziveti ozbiljniji sudar u Yugu. Nemojte ljudi pricati gluposti.
Preporuka:
17
21
Odgovori

Prijavi komentar

Sasa
Utorak, 07. 07. 2015. 11:21h
neregistrovan korisnik
@Vlado : Ne kudi konja kog nisi jahao :)
Preporuka:
18
7
Odgovori

Prijavi komentar

Vukoman
Ponedeljak, 06. 07. 2015. 15:49h
neregistrovan korisnik
Yugo 60 , dvogrli karburator Weber 89 god.Isao je po cajgeru 180 , nabijao sam konplekse ljudima sa njim .Odrzavan , presao 240 000 do generalne a posle je isao slabije oko 160 km/ h.Do mora sam stigai jedne godine za 7 i po sati .Cudo od auta , prodo sam ga komsi a on ga savio ko kiflu jer nije znao da vozi
Preporuka:
16
4
Odgovori

Prijavi komentar

a
Ponedeljak, 06. 07. 2015. 15:58h
neregistrovan korisnik
imali smo yuga kao gradski auto, nije bio veliki izdatak a simpatican u zutoj boji plus nisi morao da brines za tipicno gradske probleme toliko..sada ga je zamenila z10 ali ipak yugo ima neku svoju draz
Preporuka:
13
2
Odgovori

Prijavi komentar

SECIKA
Ponedeljak, 06. 07. 2015. 16:26h
neregistrovan korisnik
Samo neznalice i prepotentni tipovi mogu da pricaju da Jugo nije dobar. Ja ga imam od 1992 god i presao sam 22o ooo km bez generalne i jos uvek moze da ide 140 a limarija je kao nova. Neverne Tome.
Preporuka:
11
11
Odgovori

Prijavi komentar

CVRX
Ponedeljak, 06. 07. 2015. 16:35h
neregistrovan korisnik
Ja sam vozio YUGO 55 145 km/h (po cajgeru) sa nas troje i stvarima u njemu. U to vreme je bio star oko 10 godina i presao oko 80.000km. Ali! :) To je bio YUGO za izvoz. Mislim da je bio namenjen egipatskom trzistu. Mislim da je u vreme projektovanja sedamdesetih bio solidan autic, ali vec osamdesetih je trebalo napraviti nesto novo, a ne gurati taj auto u 21. vek.
Preporuka:
14
0
Odgovori

Prijavi komentar

Z
Ponedeljak, 06. 07. 2015. 17:03h
neregistrovan korisnik
Ide 160km/h bez problema
Preporuka:
8
2
Odgovori

Prijavi komentar

dejan-milic
Ponedeljak, 06. 07. 2015. 17:15h
neregistrovan korisnik
imao sam juga gvl za americko trziste ... skala je bila u miljama ..... lepo je isao ja sam se slatko vozio ... i potrosnja benzina je bila mala ..... lako je postizao brzinu 140 a i malo vise na autoputu ja sam ga najvise vozio 150 ..... i to sa menjacem koji je imao 4 brzine .... sa petostepenim menjacem mislim da bi jos lakse postizao tu brzinu .....
Preporuka:
7
1
Odgovori

Prijavi komentar

max
Ponedeljak, 06. 07. 2015. 17:30h
neregistrovan korisnik
jugo maksimalnu brzinu postize u 4-tom stepenu prenosa
Preporuka:
6
4
Odgovori

Prijavi komentar

Yugo-65
Ponedeljak, 06. 07. 2015. 17:31h
neregistrovan korisnik
Yugo 65 sa motorom od 1300 kubika do 170 bez većih problema. Problem je bio da zakoči.
Preporuka:
15
2
Odgovori

Prijavi komentar

urke
Ponedeljak, 06. 07. 2015. 18:11h
neregistrovan korisnik
Ala je lep ovaj američki yugo. Kako nema korozije nigde? Moj je izgledao kao da ima gonoreju, a par puta me zamalo nije ubio što izduvnim gasovima iz iberlaufa ili otkazivanjem kočnica. Nema veze bilo je veselih par godina koliko smo se družili. Slava mu!
Preporuka:
16
1
Odgovori

Prijavi komentar

Bonic
Ponedeljak, 06. 07. 2015. 19:16h
neregistrovan korisnik
Primetite kako na 91milju lepo ide i volan se uopste ne trese. Famozno! Smesno je kako tip komentarise keks, lokum ili sta je vec. Pokupi svu vodu u ustima kao zubarska pumpica. Lol
Preporuka:
5
1
Odgovori

Prijavi komentar

vule
Ponedeljak, 06. 07. 2015. 20:42h
neregistrovan korisnik
au kako bi voleo posedovati ovu americku verziju juga.
Preporuka:
5
1
Odgovori

Prijavi komentar

drramone
Ponedeljak, 06. 07. 2015. 20:43h
neregistrovan korisnik
koral 55 1988 decembar,480 000km 22 godine,limarija propala inace bi izguro jos koju menjo ga cale za punto,
Preporuka:
9
3
Odgovori

Prijavi komentar

slovima
Ponedeljak, 06. 07. 2015. 22:33h
neregistrovan korisnik
pa sta ako su 140. ja sam imao juga 55 , plavi, 1990godiste, sa onim klasicnim zastavinim alu felnama, auto mi je imao elektronsko fabricko paljenje, i ladno je mogao da ide 160. mislim ono trebalo mu je vremena, na uatoputu 160 sto imam i snimljeno. u petu i za koju sekundu, minut tu si na 160. nista cudno.
Preporuka:
0
3
Odgovori

Prijavi komentar

hehe
Ponedeljak, 06. 07. 2015. 23:05h
neregistrovan korisnik
pa nije ovo nikakvo iznenadjenje jugo 1.1 i 150 km/h bez problema odlicno je isao.
Preporuka:
5
2
Odgovori

Prijavi komentar

gromns
Ponedeljak, 06. 07. 2015. 23:25h
neregistrovan korisnik
Samo da ima klimu...
Preporuka:
3
1
Odgovori

Prijavi komentar

Srdjan
Ponedeljak, 06. 07. 2015. 23:31h
neregistrovan korisnik
Верујем да је ишао 140км/h. Уз 2 сведока, наравно. За 160км/h само уз судску оверу.
Preporuka:
5
2
Odgovori

Prijavi komentar

xy
Utorak, 07. 07. 2015. 00:07h
neregistrovan korisnik
I mi kuci vozimo yuga 55 gv od 1986 prva registracija 1989 i fala bogu jos ide i to kako a kad smo ga kupili polovnog prije vise od 15 god probali smo ga na auto putu i digao je 146 km bez neke vece muke a sad se samo penje po planinama i tovarimo ga ko indiskog voza kad se podje na odmor , siroma da moze da prica ko zna sta bi sve rekao to sto smo sa njim sve provozali i kojim putevima prosli i koju kilometrazu prevalili ja mislim da nijedan moderniji auto ne bi tako izdrzao bez yugic
Preporuka:
11
2
Odgovori

Prijavi komentar

Silent-Bob
Utorak, 07. 07. 2015. 00:47h
neregistrovan korisnik
Čitam komentare i ne mogu da verujem: ljudi pišu hvalospeve djubretu autoindustrije.
Preporuka:
8
22
Odgovori

Prijavi komentar

VonBraum
Utorak, 07. 07. 2015. 02:17h
neregistrovan korisnik
Nije to toliko los auto,koliko smo mi utripovali da kad kupimo nesto,da tome netreba nikakvo odrzavanje,ali mnogo kockast,barem za moj ukus.Opet ima sa druge strane i ono na engleskom " YUGO-YOU GO,BUT CAR DOESN'T" :) Iskreno vozio sam juga 45 skoro svaki dan nekih pola godine i dobro me je sluzio,ali iskreno sada za neku kintu do 1000 eur koliko se mogu naci noviji jugici u tip top stanju mogu da se kupe daleko bolja vozila sa slicnom potrosnjom Pezo 106 GTi;205;Opel Vectra A ili moguca cak B tip.Poenta svega je da mu cena nemoze padati vise,jer fakticki na vecini sajtova im se cene krecu mahom do 500 eur-starijim godistima sto je otprilike 2 manje vise realne plate.
Preporuka:
3
1
Odgovori

Prijavi komentar

Dragan
Utorak, 07. 07. 2015. 07:11h
neregistrovan korisnik
Jeste, nije kao Mercedes, nija kao VW. Zato popravke za ove prve kostaju nekoliko mesecnih plata. Jugo je za nase uslove bio dobar auto, jeftin, kvalitetan poredjen sa cenom, lako za odrzavati. Dok za danansje zapadne automobile vazi: nedaj boze da imaju neku vecu kvar. Zato je gomila mercedesa i audija zadnjih godina dosla i prosla, dok se Jugici stari po 20-30 godina jos uvek voze.
Preporuka:
13
1
Odgovori

Prijavi komentar

pravo-vreme
Utorak, 07. 07. 2015. 07:25h
neregistrovan korisnik
Verovali ili ne, moja Skala 55 iz '88, prešla je 320.000 km do generalke. I, da, mogla je 'ladno da juri 140 na sat. Žal! :(
Preporuka:
10
1
Odgovori

Prijavi komentar

pravo-vreme
Utorak, 07. 07. 2015. 07:27h
neregistrovan korisnik
P.S. Drugar proveravao svojim BMW-om.
Preporuka:
1
0
Odgovori

Prijavi komentar

Istina
Utorak, 07. 07. 2015. 07:58h
neregistrovan korisnik
Bolji od Zastave 10,šteta za jugo nostalgicarima
Preporuka:
4
5
Odgovori

Prijavi komentar

Apsurdista
Utorak, 07. 07. 2015. 09:07h
neregistrovan korisnik
Kao i uvek - Srbija i nasi krsevi predmet ismevanja.
Preporuka:
3
6
Odgovori

Prijavi komentar

Pedja
Utorak, 07. 07. 2015. 10:17h
neregistrovan korisnik
A i auto je rucni rad iz tehnickog obrazovanja (jesi to sam napravio ili ti je neko pomogao ?)
Preporuka:
5
3
Odgovori

Prijavi komentar

Mile
Utorak, 07. 07. 2015. 10:50h
neregistrovan korisnik
Својевремено док сам возио Југа развијао сам 140км/ч без шале. Наравно, пре тога магистрални пут је морао да буде раван и вожња није трајала дуже од 10км због безбедности. За наше путеве и материјалне услове екстра ауто. Требали су да оставе у ФАСу једну линију да га и даље производе
Preporuka:
8
1
Odgovori

Prijavi komentar

Zoran
Utorak, 07. 07. 2015. 12:06h
neregistrovan korisnik
Neka priča ko šta hoće ali vozio sam Yugo Koral 55 od 1989. godine do 2008. i mogu reći da je auto bio extra,nigdje me nije ostavio u kvaru punih 19.godina,normalno mora se redovno održavati kao i svaki automobil.Max.sam postigao 145 km /h.Čak mu je ostala i rezervna Tigrova guma u dobrom stanju.Auto bar za mene Extra!
Preporuka:
6
1
Odgovori

Prijavi komentar

ninja
Utorak, 07. 07. 2015. 14:25h
neregistrovan korisnik
Ljudi moji uozbiljite se malo. Ovo je sve parodija kao sto je Yugo i bio. Neverovatna krsina i klasicna parodija. Kakvi bre hvalospevi za najgori automobil ikad, pored ruske i ceske brace toga vremena. Jel' to vi ozbiljno? Nama sarma kao Renault 4 sto su ga Slovenci pravili, nije cak ni FIAT...Djubre obicno...
Preporuka:
7
13
Odgovori

Prijavi komentar

keker
Sreda, 08. 07. 2015. 01:04h
neregistrovan korisnik
ja sam terao juga 200 km/h doduse to je bio jugo 65 sa motorom 1.6 od lancije.
Preporuka:
1
0
Odgovori

Prijavi komentar

Nikola3009
Četvrtak, 09. 07. 2015. 08:55h
neregistrovan korisnik
Zašto ja moram da gledam dva američka morona koja se sprdaju sa nama?
Preporuka:
4
0
Odgovori

Prijavi komentar

jap
Petak, 10. 07. 2015. 11:34h
neregistrovan korisnik
da se doda da brzinomjer pokazuje do 10km/h vise u starih vozila
Preporuka:
0
1
Odgovori