Anketa: Klasični ili moderni dizajn automobila?

Anketa: Klasični ili moderni dizajn automobila?

Audi "prolog avant" koncept(2015) vs. Sitroen "DS"(1957) Glavni razlog za jednolična dizajnerska rešenja koja su poslednjih decenija ... »

Poštovani čitaoci, ostavljanje komentara na vesti starije od 5 dana nije moguće.

Prijavi komentar

Zulijen
Četvrtak, 05. 03. 2015. 14:24h
neregistrovan korisnik
Audi i dizajn, HA, HA, HA!!!
Preporuka:
89
31
Odgovori

Prijavi komentar

Classic
Četvrtak, 05. 03. 2015. 14:25h
neregistrovan korisnik
.. Forever..!!!!
Preporuka:
54
11
Odgovori

Prijavi komentar

alo-bre
Četvrtak, 05. 03. 2015. 14:36h
neregistrovan korisnik
uporedjujete babe i zabe. uporedite Mustanga iz 1967 i 2015. A ne audija i citroena, koja vam tu logika? Mozete da poredite istog proizvodjaca i to ne iz bilo koje klase, vec iz iste!
Preporuka:
112
4
Odgovori

Prijavi komentar

Serbon
Petak, 06. 03. 2015. 13:03h
neregistrovan korisnik
@alo-bre : Pre bih uzeo klasicnog, jos ako je mustang Boss 429 ili Shelby gt500. uhhh :)
Preporuka:
46
16
Odgovori

Prijavi komentar

Miki
Četvrtak, 05. 03. 2015. 14:36h
neregistrovan korisnik
Moderni dizajn!!
Preporuka:
29
50
Odgovori

Prijavi komentar

Soko
Četvrtak, 05. 03. 2015. 14:54h
neregistrovan korisnik
Pa i klasičan dizajn je krenuo kao moderan.
Preporuka:
69
10
Odgovori

Prijavi komentar

cc
Četvrtak, 05. 03. 2015. 15:12h
neregistrovan korisnik
Ajkula i dan danas izlgeda moderno...Neprevazidjen dizajn. A i ovaj audi je u stvari prekopirani citroen metropolis.
Preporuka:
67
22
Odgovori

Prijavi komentar

Aco
Četvrtak, 05. 03. 2015. 20:57h
neregistrovan korisnik
Samo mi se stari Mustang sviđa više od novog.
Preporuka:
37
8
Odgovori

Prijavi komentar

Zozonac
Četvrtak, 05. 03. 2015. 22:16h
neregistrovan korisnik
Bondov Aston Martin za poltrona Babica!
Preporuka:
27
9
Odgovori

Prijavi komentar

Ime
Četvrtak, 05. 03. 2015. 23:12h
neregistrovan korisnik
Holden Efijy
Preporuka:
18
4
Odgovori

Prijavi komentar

vLayo
Petak, 06. 03. 2015. 01:18h
neregistrovan korisnik
Moderno i samo moderno. Novo je: lepse, bolje, sigurnije, prijatnije, naprednije, brze, udobnije, pouzdanije. Auto industrija je napredovala, tehnologije su napredovale, pa su danas automobili : brzi, startniji, lepsi, sigurniji, manje trose, manje zagadjuju itd. Sve to govori u prilog da je novo bolje od starog. A verujem da postoje ljudi koji obozavaju oldtajmere, i to postujem. Oldtajmeri treba da postoje, ali kao posebna klasa automobila. Zbog svojih zastarelih sistema, oni ne mogu kociti kao danasnji automobili, samim tim su i manje sigurni, vise trose goriva pa i vise zagadjuju. S toga treba uvesti oporezivanje prilikom registracije takvih vozila.
Preporuka:
43
77
Odgovori

Prijavi komentar

mihailo
Nedelja, 08. 03. 2015. 00:43h
neregistrovan korisnik
@vLayo : @ vLayo Jedna stvar je tehnološki napredak i on uglavnom nema veze sa estetskim standardima koji su veoma specifični u svakom dobu i vrlo promenljivii ali ipak pojedini primerci iz raznih epoha ostaju reperi za sva vremena i izdržavaju sve moguče modernizacije jer su srž automobilizma i vrlo dobro podnose čak i naknadna ugrađivanja i tehničke inovacije. U Britaniji originalni Jensen se "modernizuje " kao i Jaguar E tip i Mark II... Automobili kao originalni Mini su definitivno pomerili standarde auto industrije i danas se prave automobili koji su a la Mini, manje više... Slično je i sa Fijatom 500. Problem je što je" retro dizajn" često samo jeftina vulgarizacija originala.. To je kreativni problem i odraz krize primenjene umetnosti. Veterani i njihove smotre su nešto potpuno drugo i to je MUZEJ.
Preporuka:
17
3
Odgovori

Prijavi komentar

hyundaifan
Nedelja, 08. 03. 2015. 00:57h
neregistrovan korisnik
@vLayo : Slazem se sa tobom skroz po tom pitanju i za sve sto su ti dali minuse neka pogledaju malo na internetu razliku izmedju starih i novih automobila. Da pojasnim svima sto se bezbednosti tice ne moze nikako da se uporedi novi golf sa starim golfom (svi vole golf pa zato i kazem). Jer stari golf je jedan od 5 najlosijih automobila ikad napravljen. Sa druge strane motor i menjac su pravili da traju vecnost dok sad je druga prica. Ali o luksuzu i svemu ne treba pricati.
Preporuka:
6
17
Odgovori

Prijavi komentar

Dzeronimo
Nedelja, 08. 03. 2015. 10:24h
neregistrovan korisnik
@vLayo : Da li bi se pre oslanjao na racunar u kolima ili na sebe? Po meni racunar moze da zakaze! Seti se prvog plasticnog auta kada se ceo svet smejao a sta je sad - plastika! Prosirili i produzili auto za nekoliko cm a olaksali ga 100 kg! Da je ostao iste tezine pa da shvatim ovako ne mogu! Slazem se sa tobom samo vezano za potrosnju a kad saberem i oduzmem sve odlucio bih se za neki stariji auto jer nije plastican i nema toliko elektronike! Da i covek moze da zakaze ali ako racunar zakaze a covek se oslanja na njega ishod moze biti fatalan! Vozim auto 96 god i verujem mu vise nego nekom novijem neke srednje klase jer ne mozemo svi priustiti auto od 30-50 k a opet nije da ni oni me mogu da zakazu!
Preporuka:
12
10
Odgovori

Prijavi komentar

Svidrigajalo
Nedelja, 08. 03. 2015. 12:23h
neregistrovan korisnik
@vLayo : Promasio si temu. Ovde je tema dizajn, ne tehnoligija. Ako bi ti neko naredjao 10 modernih automobila iz istog segmenta i postavio te na 400 metara od njih, ne bi mogao da ih razlikujes, jer su svi isti. Razlike su u sitnicama. Ajkulu prepoznajes na kilometar. Audi na slici ne izgleda lose, ali je koncept koji 99% nece zaziveti i nije originalan, dok je ajkula pravljena u desetak modela i verzija i imala milione proizvedenih primeraka. Mozes je videti po muzejima umetnosti i dizajna sirom sveta, sto ni jedan moderni automobil iz masovne proizvodnje sigurno nece doziveti.
Preporuka:
19
3
Odgovori

Prijavi komentar

Ivan
Nedelja, 08. 03. 2015. 23:31h
neregistrovan korisnik
@vLayo : Svako ima pravo na svoje misljenje. Sreca pa nikog nije briga za tvoje!!
Preporuka:
14
2
Odgovori

Prijavi komentar

axle
Ponedeljak, 09. 03. 2015. 08:35h
neregistrovan korisnik
@vLayo : Poslednju rečenicu bolje da si izostavio, bio bi ti mnogo inteligentniji komentar. Zato evo minus.
Preporuka:
13
3
Odgovori

Prijavi komentar

Borivije-Bankovic
Ponedeljak, 09. 03. 2015. 15:58h
neregistrovan korisnik
@vLayo : Типично размишљање људи који не познају ауто-индустрију. Пре свега треба знати да је сваки утомобил у серијској производњи производ многих компромиса и да све што је ново не мора да буде боље. Штавише, ново често зна да буде и корак уназад. Најбољи пример је управо "ситроен" са слике. Популарна "ајкула" је имала јединствени систем хидропнеуматског самоизравнавајућег вешања. Тај систем је толико савршен да га је и "ролс-ројс" уграђивао у своје моделе по "ситроеновој" лиценци. "Ситроен", односно ПСА, га је напустио деведестих година, искључиво због уштеда у производњи и прешао на класично вешање. "Ситроен ДС" у коме се возио Шарл де Гол је 22. августа 1962, у атентату погођен са преко 140 метака из аутоматског оружја и изрешетане су му обе гуме на предњим, погонским точковима. Захваљујући самоизравнавајућем вешању, аутомобил није изгубио стабилност и брзину. Возач је успео да задржи возило на путу и спасе Де Гола. Оно што је овде битно је да је систем потпуно механички, без икакве електронике. Већина произвођача је успела да постигне нешто слично тек са увођењем компликованих електронских система стабилности и контроле вуче деведесетих и касније. Ово је само један од примера где је напредније напуштено ради јефтинијег. "Ауди" бих увек узео када су у питању мотор, мењач и механика, али што се дизајна и удобности тиче, када би се "ајкула" правила и данас, пре би узео њу него десет "аудија".
Preporuka:
18
2
Odgovori