Pogledajte: Čeoni sudar oldtajmera i modernog automobila

Pogledajte: Čeoni sudar oldtajmera i modernog automobila

Američki Institut za bezbednost na auto-putu je povodom svoje 50-godišnjice, koja Prodajete polovni automobil? Postavite... »

Poštovani čitaoci, ostavljanje komentara na vesti starije od 5 dana nije moguće.

Prijavi komentar

corintians
Utorak, 13. 01. 2015. 13:31h
neregistrovan korisnik
i dalje ima onih sto se kunu u golf 2 i merdzana 123 ...a kola po 35+ godina ...da se ne lazemo sve novije je bolje pozdrav onima koji zive u XX veku...
Preporuka:
251
22
Odgovori

Prijavi komentar

Lale
Utorak, 13. 01. 2015. 15:00h
neregistrovan korisnik
@corintians : Slazem se, ali stariji Chevrolet izgleda 16X bolje. Hoci da kazem da bi ista tehnologija, koja omogucava vecu bezbednost, mogla da se koristi uz mnogo bolji dizajn.
Preporuka:
46
8
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Sreda, 14. 01. 2015. 11:53h
neregistrovan korisnik
@Lale : Evo dokaza za neverne Tome, da su manji, noviji automobili bezbedniji od velikih i starih: https://www.youtube.com/watch?v=emtLLvXrrFs Veliki stari Volvo, simbol bezbednosti i mali Reno Modus.
Preporuka:
28
6
Odgovori

Prijavi komentar

axle
Četvrtak, 15. 01. 2015. 08:36h
neregistrovan korisnik
@Mirko : Da, samo su genijalci iz pomenute emisije, da ih ne reklamiram, nisu zaslužili, prethodno izvadili iz volva motor čime je naravno konstrukcija znatno oslabljena...možda su dobili od Renoa donaciju.
Preporuka:
11
9
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Utorak, 13. 01. 2015. 15:13h
neregistrovan korisnik
@corintians : Tako je. Bolje Punto iz 2002. nego BMW ili Mercedes iz 1992. Da ne zalazimo u to da li je starije vozilo vec imalo sudare, jasno je da je korozija odavno zahvatila njegove vitalne delove.
Preporuka:
41
7
Odgovori

Prijavi komentar

Hm
Utorak, 13. 01. 2015. 16:06h
neregistrovan korisnik
@corintians : E pa ta stara merdzana me udarila otpozadi u branik pre par godina i raspala se. Moj mali chevrolet steta 80e kod auto limara sa svega 10cm duzine i 2cm sirine farbanja i popravka zabica (ne znam kako je to sredio), na merdzani otisao ceo prednji kraj. Oba fara, maska hladnjaka, hladnjak, branik i ko zna sta jos. Ja sam imao utisak pri udarcu koji je bio pri svega oko 30-40km/h, da mi fali pola auta koliko me bacio napred, medjutim kad sam izasao, skoro pa nista, samo branik visi sa jedne strane i malo zagrebano. Naravno, danasnji automobili su pozadi dosta jaki zbog takvih stvari. Ipak, cimnuo sam vrat i bolelo je 2-3 dana.
Preporuka:
22
14
Odgovori

Prijavi komentar

hmhm
Četvrtak, 15. 01. 2015. 08:41h
neregistrovan korisnik
@Hm : Kako je on uspeo da razbije oba fara a na malom chevroletu šteta 10x2cm?
Preporuka:
29
3
Odgovori

Prijavi komentar

Milos
Subota, 17. 01. 2015. 20:57h
neregistrovan korisnik
@hmhm : Razlika u visini, nekompatibilnost branika. Isto kada S klasom udaris u Ladu Nivu. Je li to znaci da je Lada Niva bolja ili bezbednija ako se manje slomi? Ne, nego vole ljudi da se loz da su male gradske zujalice tenkovi...
Preporuka:
9
3
Odgovori

Prijavi komentar

Darko
Utorak, 13. 01. 2015. 19:05h
neregistrovan korisnik
@corintians : Novi su samo bezbedniji...
Preporuka:
22
4
Odgovori

Prijavi komentar

trol
Utorak, 13. 01. 2015. 19:46h
neregistrovan korisnik
@corintians : golf je golf
Preporuka:
12
30
Odgovori

Prijavi komentar

Ja
Utorak, 13. 01. 2015. 21:03h
neregistrovan korisnik
@corintians : Greota skucati Impalu iz 59 u ovaj kineski krš!
Preporuka:
77
5
Odgovori

Prijavi komentar

Da
Utorak, 13. 01. 2015. 21:05h
neregistrovan korisnik
@corintians : Vozi ti ovog kineskog ševija 35 godina pa onda vredjaj 123! I Golf i W123 su institucije za ovog plastikanera.
Preporuka:
34
22
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Sreda, 14. 01. 2015. 11:37h
neregistrovan korisnik
@Da : Samo sto ih je pregazilo vreme, i ovaj plastikaner je i dalje daleko bezbedniji i stabilniji. Mehanika je verovatno slabijeg kvaliteta u odnosu na te stare automobile, ali koga briga, vozi se maksimalno 10-15 godina pa pod pres, i onako ce ga za to vreme tehnoloski, u svakom smislu, posebno po pitanju potrosnje, debelo pregaziti vreme, pa ce logicno biti da ga prodas jer trosi 30-40% vise goiva od novog auta.
Preporuka:
18
5
Odgovori

Prijavi komentar

Trolov-Drug
Utorak, 13. 01. 2015. 21:28h
neregistrovan korisnik
@corintians : Gol je golf ma koliko poricali...
Preporuka:
9
32
Odgovori

Prijavi komentar

Trba
Sreda, 14. 01. 2015. 11:21h
neregistrovan korisnik
@Trolov-Drug : Ko ovde poriče da je golf - golf?
Preporuka:
26
1
Odgovori

Prijavi komentar

tony
Sreda, 14. 01. 2015. 01:22h
neregistrovan korisnik
@corintians : ne lupaj gluposti
Preporuka:
5
10
Odgovori

Prijavi komentar

Fandjo
Sreda, 14. 01. 2015. 02:30h
neregistrovan korisnik
@corintians : Smart bi pokidao 123-ku ...xD
Preporuka:
21
6
Odgovori

Prijavi komentar

trololo
Sreda, 14. 01. 2015. 09:43h
neregistrovan korisnik
@corintians : Golf ne bi bio ni ogreban!
Preporuka:
10
22
Odgovori

Prijavi komentar

Tralalo
Subota, 17. 01. 2015. 08:48h
neregistrovan korisnik
@trololo : Golf ne može da se sudari
Preporuka:
9
1
Odgovori

Prijavi komentar

Marco
Sreda, 14. 01. 2015. 10:43h
neregistrovan korisnik
@corintians : Ko se i kad kunuo u golfa 2 da je dobar na ovakvim testovima ? Golf2 je dobar sto se tice ekonomije i jeftinog predjenog kilometra, sto ga mozes upaliti bez akumulatora,guta svakojako gorivo itd ! A bas bih voleo da ja eto sednem u tu 123 a ti biraj auto, zaletimo se kao ovi na snimku pa ko prezivi, ja bih smeo a ti ? Koji je auto tada u to vreme mogao da pridje Mercedesu 123 po sigurnosti u toj kategoriji vozila,mozda neke serije Volvoa ili bmw-a...
Preporuka:
34
13
Odgovori

Prijavi komentar

bl
Utorak, 13. 01. 2015. 13:46h
neregistrovan korisnik
Ne bih imao nista protiv Aston Martina DBR2 iz 57', ili nekog ferarija iz tih godina, pa makar zivio u XX vijeku.
Preporuka:
21
3
Odgovori

Prijavi komentar

Zoran
Utorak, 13. 01. 2015. 14:02h
neregistrovan korisnik
I sta je ovde pokazano i dokazano? Pukla i jednom i drugom sofersajbna i smrskali se do volana. Izem ti napredak za 70 godina.
Preporuka:
8
56
Odgovori

Prijavi komentar

sat
Četvrtak, 15. 01. 2015. 19:28h
neregistrovan korisnik
@Zoran : Aj sto nisi shvatio poentu, al' ti ne znas ni da racunas..
Preporuka:
14
1
Odgovori

Prijavi komentar

aca
Utorak, 13. 01. 2015. 14:19h
neregistrovan korisnik
da se ne lazemo imam mercedesa a klasu, e klasu i 123 i garantujem da ce 123 da rasturi a klasu i svaki citroencic pezo 206 306 u parcice i da je bezbednije od A klase vecu sansu covek ima u direktnom sudaru ako ona ima airbeg dok sa E. klasu tu su egal prednost dajem e klasi dosta je teza od 123 i veci motor ima ispred ipak dosta zavisi i od srece u takvoj situaciji ne daj boze...
Preporuka:
8
57
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Sreda, 14. 01. 2015. 11:40h
neregistrovan korisnik
@aca : Masa neigra toliku ulogu, kada se radi o sudaru starijeg i mladjeg automobila, vec starost, tj. nagrizenost korozijom, jer korozija slabi materijal i konstrukcija vozila koja rasipa silu udarca, tako da sto manje "G sile" dodje do vozaca. Airbag-ovi su "samo kozmetika". Znace, ali bezbednost prvenstveno zavisi od konstrukcije. Spolja auto moze da izgleda odlicno, ali je pitanje kakvi su stubovi sa unutrasnje strane.
Preporuka:
28
3
Odgovori

Prijavi komentar

goran
Utorak, 13. 01. 2015. 14:28h
neregistrovan korisnik
Da nije bilo vazdušnog jastuka isto bi se proveli.
Preporuka:
15
17
Odgovori

Prijavi komentar

Djorke
Utorak, 13. 01. 2015. 14:31h
neregistrovan korisnik
Uf ... nisam očekivao ovako drastičnu razliku. Naravno da su moderniji bezbedniji, samo mi je iznenadjenje da ga baš pocepa kao da je ovaj matori od aluminijumske folije.
Preporuka:
31
0
Odgovori

Prijavi komentar

zmau
Utorak, 13. 01. 2015. 14:32h
neregistrovan korisnik
Da li to znači da će ovaj stari automobil - kad se zaleti na tebe na pešačkom prelazu - da ti otkine nogu, a ovaj novi da te celog raskomada ? Imate li rezultate takvih testova ?
Preporuka:
13
9
Odgovori

Prijavi komentar

1Beogradjanin
Sreda, 14. 01. 2015. 11:12h
neregistrovan korisnik
@zmau : Ovaj stari bi raskomadao pesaka zbog ostrih ivica, krutog branika i sl.. Zato se vecina novih automobila tako dizajnira da im je hauba pod odredjenim uglom, da bi pesak sto mekse pao na automobil i tako povecao sanse za prezivljavanje. Naravno, sve to "drzi vodu" do odredjene brzine. Ako "spucate" pesaka ca 70+ km/h nema te tehnologije koja ce mu pomoci da prezivi.
Preporuka:
45
1
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Sreda, 14. 01. 2015. 11:42h
neregistrovan korisnik
@zmau : Ne. Noviji automobili se prave da budu bezbedniji i po pesake. Stari su kockasti, a novi zaobljeni, sa spustenim prednjim krajem, sto omogucava pesaku da se "neznije" prizemlji na haubu.
Preporuka:
21
1
Odgovori

Prijavi komentar

drajverbatice
Utorak, 13. 01. 2015. 15:13h
neregistrovan korisnik
zato ja mojega oltajmera ganjam max 50kmh i strogo desno begam! nećeme niko čeono sobali! fut!
Preporuka:
28
0
Odgovori

Prijavi komentar

Jovan
Utorak, 13. 01. 2015. 15:54h
neregistrovan korisnik
Ovo je samo komercijalna reklama za Sevrolet i nista vise. Kada bi se ova dva automobila direktno sudarila, ne bocnim stranama, od ovog malenog sevija ne bi ostalo nista. Pa samo motor od oldtajmera ima tonu tezine i zavrsio bi na prednjem sedistu, a vozaca bi sastavljali. Nemojte biti smesni i nasedati na propagandu proizvodjaca automobila.
Preporuka:
17
39
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Sreda, 14. 01. 2015. 11:45h
neregistrovan korisnik
@Jovan : Motor bi zavrsio na prednjem sedistu, ali oldtajmera. Konstrukcija, konstrukcija, konstrukcija. Drugo, ovaj udar bocnim stranama donosi vecu stetu na vozilima, jer manja povrsina, u odnosu kada bi sudar bio celom prednjom stranom, treba da apsorbuje svu silu udarca.
Preporuka:
25
4
Odgovori

Prijavi komentar

Ap0calypto
Utorak, 13. 01. 2015. 16:08h
neregistrovan korisnik
Do 80tih godina se gledalo da auto ima sto vise kubika, da ima sto vise KS. Realno, bezbednost je bila bas na poslednjem mestu
Preporuka:
31
1
Odgovori

Prijavi komentar

marc
Utorak, 13. 01. 2015. 16:49h
neregistrovan korisnik
Daj ti meni radije ovaj bel air iz 59... ako nisam poginuo u fići i kecu, neću ni u ovom.
Preporuka:
24
2
Odgovori

Prijavi komentar

brxi
Utorak, 13. 01. 2015. 17:59h
neregistrovan korisnik
Što se nije sudario sa Kurt Russel-ovom 1970 Chevy Novom iz Death Proofa
Preporuka:
17
1
Odgovori

Prijavi komentar

misa
Utorak, 13. 01. 2015. 18:00h
neregistrovan korisnik
steta sti nisu testirali neko nemacki auto da vidimo kako bi proso
Preporuka:
7
5
Odgovori

Prijavi komentar

stojadin
Utorak, 13. 01. 2015. 18:22h
neregistrovan korisnik
Ja mislim da old tajmer nema šasiju i zato je takav sudar kakav je.Da je kojim slučajem uzet neki model sa šasijom od old tajmera priča bi bila drugačija
Preporuka:
5
10
Odgovori

Prijavi komentar

1jedan2
Utorak, 13. 01. 2015. 18:25h
neregistrovan korisnik
jel je vozac preziveo ? nema povredjenih u udesu ?
Preporuka:
2
2
Odgovori

Prijavi komentar

Deki
Utorak, 13. 01. 2015. 20:04h
neregistrovan korisnik
Gre'ota za oldtimer, ovako lep primerak unistise... ccccccc
Preporuka:
25
1
Odgovori

Prijavi komentar

Adac
Utorak, 13. 01. 2015. 21:03h
neregistrovan korisnik
Ovo je jasno, ali bi mnogo interesantnije bilo videti recimo Sandero protiv Fabije pošto je jedan sa tri a druginaa pet zvezdica ili Megan sa 4 i Golf sa 5 i recimo 500L, pa i neki mali auto protiv velikog ili terenca. Da možemo to da uporedimo razliku između tri četiri i pet zvezdica.
Preporuka:
20
1
Odgovori

Prijavi komentar

saucesnik
Utorak, 13. 01. 2015. 21:22h
neregistrovan korisnik
U direktnom sudaru mercedesa 123 i omel omege 2002 god. Vozeci 123 ima sam polupane farove,branik,haubi i hladnjak sa manjim modricama ali vezan! Dok za omegu je bilo mnogo drugacije sa celim prednjim delom unistebim i motorom! Iz iskustva smatram da nemozemo porediti sve oltajmere.Mislim da su mecke tih vremena bile kao tenk jake . Mada nismo svi istih misljenja!
Preporuka:
15
18
Odgovori

Prijavi komentar

Lektor
Sreda, 14. 01. 2015. 10:37h
neregistrovan korisnik
@saucesnik : Upravo je u tome poenta, da se gužva prednji kraj i upija energiju udarca, a ne da je upijaju putnici i kabina. Ovde ljudi imaju problem da to ukapiraju.
Preporuka:
37
0
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Sreda, 14. 01. 2015. 11:48h
neregistrovan korisnik
@saucesnik : Noviji auto se pri manjem udarcu vise razlupa od starog, osim ako stari nije truo, ali putnici prolaze 100% bez povreda. Stariji automobili su konstruisani da budu cvrsti, da bude sto manje stete u sudaru, a noviji da se prednji deo sto vise razlupa, ali zato kod starijeg mnogo vecu silu udarca istrpe putnici.
Preporuka:
29
2
Odgovori

Prijavi komentar

polo
Utorak, 13. 01. 2015. 21:26h
neregistrovan korisnik
"E sine moj takva kola se vise ne prave!" Dobro je sto se takva vise ne prave.
Preporuka:
12
9
Odgovori

Prijavi komentar

dvs
Četvrtak, 15. 01. 2015. 13:17h
neregistrovan korisnik
@polo : vazno da se prave golfovi audiji i bmw-ovi,slepci ne znate da cenite klasiku
Preporuka:
6
2
Odgovori

Prijavi komentar

neko
Utorak, 13. 01. 2015. 22:24h
neregistrovan korisnik
najbolja i najpouzdanija kola su pravljena izmedju 1987-2000 ,mercedes w124, ford sierra... su pravi dokazi za to
Preporuka:
4
18
Odgovori

Prijavi komentar

Savremeni
Utorak, 13. 01. 2015. 23:20h
neregistrovan korisnik
A sto tebe pogadja sto ljudi vole starija kola i zive u 20 veku?
Preporuka:
10
3
Odgovori

Prijavi komentar

rafailovic-djuro-
Utorak, 13. 01. 2015. 23:58h
neregistrovan korisnik
Stela i reklama za novog Sevca.Namestene saobracajke nazalost nema,samo u slucaju dogovora zarad osiguranja vozila.
Preporuka:
6
2
Odgovori

Prijavi komentar

mitar
Sreda, 14. 01. 2015. 00:09h
neregistrovan korisnik
da dodjes ti sa neku kantu sagradjenu posle 2009. pa da te ja preispitam sa mojega stojadina iz 79god. po sljivike i livade.
Preporuka:
4
9
Odgovori

Prijavi komentar

xwy
Sreda, 14. 01. 2015. 00:09h
neregistrovan korisnik
Pre oko dve godine desio se ceoni sudar smart-a i golfa 2 blizu Banjaluke, vozac golfa je poginuo a vozac smart-a je prosao bez povreda.
Preporuka:
17
2
Odgovori

Prijavi komentar

aleks
Sreda, 14. 01. 2015. 04:09h
neregistrovan korisnik
Ne moguce jer bi stari chevy razbio ovu novu kantu u milion delova, stari su bili kao tenk. Na nesrecu imao sam direktan sudar vozeci noviji chevy u americi i moj auto se raspao u delove ali se vazdusni jastuk ipak otvorio tako da mogu da kuckam ovo...
Preporuka:
7
11
Odgovori

Prijavi komentar

deckoizbloka
Sreda, 14. 01. 2015. 04:25h
neregistrovan korisnik
@corintians Da ali nije uvek poenta u tome da li je bolje.. Nekad prija da se provoza u tako nekom autu.. dvojka GTI npr ili nesto slicno, da se "odmori" od tisine i udobnosti novijih automobila
Preporuka:
3
3
Odgovori

Prijavi komentar

zak
Sreda, 14. 01. 2015. 04:59h
neregistrovan korisnik
Ma samo malo gita i polir paste i ima da bude k'o nov! :)
Preporuka:
17
1
Odgovori

Prijavi komentar

Zeljko
Sreda, 14. 01. 2015. 06:36h
neregistrovan korisnik
AirBag je tu glavni. Pogledajte statistiku poginulih po kilometraži u Americi na Wiki i vidjećete da se stvari mjenjaju tek početkom devedesetih kada je AirBag ušao u upotrebu. Prvo samo za vozača, pa za suvozača, pa sa strane.
Preporuka:
8
0
Odgovori

Prijavi komentar

Maki
Sreda, 14. 01. 2015. 10:21h
neregistrovan korisnik
Napravite kres test sa Volvom 760, ovaj Chevrolet bi se raspao. :)
Preporuka:
4
4
Odgovori

Prijavi komentar

jozzzzz
Četvrtak, 15. 01. 2015. 14:58h
neregistrovan korisnik
udari ga sa mercedesom do 1990 godine pa cemo viditi
Preporuka:
3
4
Odgovori

Prijavi komentar

mamac
Petak, 16. 01. 2015. 12:35h
neregistrovan korisnik
benz r129 iz 94, ajd da vidimo taj protiv bilo kog plastikaner kabrija od sada.
Preporuka:
1
3
Odgovori

Prijavi komentar

Marko
Subota, 17. 01. 2015. 03:20h
neregistrovan korisnik
Mozda je sve to istina i bezbednost i sve ali ljudi bel air koliko bi riba nahvatao na njega kuku pa mesta ko za kampovanje a u ovo novo ni da sednes pozadi ukoliko si visi od 160
Preporuka:
4
1
Odgovori

Prijavi komentar

counter-strike-v16
Subota, 17. 01. 2015. 10:11h
neregistrovan korisnik
Zasto nema slike i snimka druge strane ovog novog Chevroleta??? btw voleo bi da vidim isti ovakav test izmedju Varburga ili neke stare Skode iz socijslistickog vremena VS bilo kog modernog auta ponavljam bilo kog modernog auta Euro Xx norme (standarda)
Preporuka:
0
1
Odgovori

Prijavi komentar

Teodosije-III
Nedelja, 18. 01. 2015. 08:55h
neregistrovan korisnik
Sustina bezbednosti kod novih kola je da se prednji i zadnji kraj lako pretvore u "harmoniku", a da kabina ostane netaknuta, odnosno da ti delovi preuzmu energiju sudara na sebe. Vecina komentara je, zato, potpuno besmislena.
Preporuka:
7
0
Odgovori