Motor i instrument tabla kritične tačke "opel astre"

Motor i instrument tabla kritične tačke "opel astre"

Astra: kvalitetniji su modeli koji su proizvedeni posle 2000. godine Treba reći da brojni pređeni kilometri nisu pouzdan znak da je motor u lošem stanju. Zato bi trebalo proveriti... »

Poštovani čitaoci, ostavljanje komentara na vesti starije od 5 dana nije moguće.

Prijavi komentar

skeptik
Subota, 09. 06. 2012. 17:01h
neregistrovan korisnik
a jel to znaci da su sedista super!
Preporuka:
59
19
Odgovori

Prijavi komentar

Bg
Subota, 09. 06. 2012. 19:09h
neregistrovan korisnik
@skeptik : Ne, sedišta u astri G nisu super, tvrda su ( izuzev ako ih nije "razgazio" neki teškaš od 120kg). I takva su i posle 100-200.000 km, pozdrav
Preporuka:
72
16
Odgovori

Prijavi komentar

Totti
Subota, 09. 06. 2012. 19:46h
neregistrovan korisnik
@skeptik : Jedini Ford od koga Astra ima bolje vozne karakteristike je Ford T. Mada je i to diskutabilno...
Preporuka:
115
110
Odgovori

Prijavi komentar

Dejan
Subota, 09. 06. 2012. 21:39h
neregistrovan korisnik
@skeptik : Ovo je strasno koliko ima gluposti u ovom tekstu, kao prvo benzinski motori kod Opela 1,4 i 1,6 su jedni od najboljih i pogotovo taj 1,6 8V koji prelazi komotno 300000km do prve mini generalne a motor 1,4 16V Eco teck twinport je biser Opel-a i tu nema sta da se raspljavlja oko toga, idealan motor za Corsu sa svojih 90KS. Ono o cemu je trebalo da se pise je da su motori 1,0 i 1,8 naj losiji u celoj lepezi Opela, umesto da se pise o tome pise ovako sve i svasta kao da je to drugi objavio-nismo mi to su oni... A citam ovde da je skupo odrzavanje, bas me zanima sta to kad treba manje od 5 litara ulja 10w-40 koje kosta 1600din, filteri ulja 250din, filter goriva se menja svaki treci put, filter vazduha 600din i to je sve. Inace Nemacki motori sa Mono point sistemom ubrizgavanja su naj idealniji za TNG instalaciju,majstori prosto uzivaju u njima kad ih rade jer je sve uradjeno kako treba, nema plasticne grane kao kod zabara sto pojeftinjuje ugradnju za najmanje 100Eura. Za nas u Srbiji, nema nista bolje da vozimo od Opela, putevi,gorivo a Astre F i G to jako dobro podnose !!!
Preporuka:
200
20
Odgovori

Prijavi komentar

alex-ns
Nedelja, 10. 06. 2012. 14:31h
neregistrovan korisnik
@Dejan : vozio sam 1.6 8v punih 8 godina,kupio sam astru 2002godine i prvi sam vlasnik bio, taj motor je izuzetno los,vise puta sam menjao EGR ventil i potrosnja ulja je bila katastrofalna! (radio sam sve servise na njoj) ni jedan od servisa mi nije znao da onjasni zasto auto trosi toliko ulja,radio sam apsolutno sve sto se moglo,brusi glavu,menjao teflone,... nista nije pomagalo,na kraju sam je prodao sa 170.000km sto sam presao za 8 godina s njom! I nisam jedini koji je imao istu muka sa tim motorom,naime jednom prilikom sam u servisu sreo coveka sa Austrijskim tablicama istim motorom i istim mukama,koji mi se zalio da i on ima iste probleme sa potrosnjom ulja! (Nije mi to prvi Opel,imao sam korse 2,takodje potpuno nove pre toga,1.4 motor i ta kola ne mogu da prezalim,jer apsolutno nikada nisam imao sa njima problema,NISTA! a presla su oko 160.000km)
Preporuka:
54
16
Odgovori

Prijavi komentar

Dejan
Nedelja, 10. 06. 2012. 21:58h
neregistrovan korisnik
@alex-ns : Idi u Temerin,tamo su majstori doktori za Opele, ja imam taj isti motor i ni kapi ulja nisam dolio za ovih 8 godina koliko ga vozim !!! E sad mala napomena, moj Astra je sklapana nemackom rukom a Astre G su prave u Poljskoj, kvalitet je drasticno opao, nazalost !!!
Preporuka:
58
8
Odgovori

Prijavi komentar

alex-ns
Ponedeljak, 11. 06. 2012. 17:53h
neregistrovan korisnik
@Dejan : Hvala na preporuci,ali Astru sam prodao pre 2godine i kupio novog VW Pola. Iskreno,puno volim Opele i verujem u njih (mozda neki moj subjektivni osecaj,ali tako je... 1990god sam imao tesku saobracajku u tadasnjoj novoj Korsi,sleteli smo porodicno u provaliju i ne bih danas sedeo ovde da mi/nam taj Opel nije spasio zivot tada), ali me je ta Astra jako razocarala. No,objektivno gledano ovde,citajuci sve komentare, vecina ih deli pozitivne kritike na njen racun. Dolazim do zakljucka da je to sve lutrija danas, pa cak i kad kupis nova kola kao sto je i u mom slucaju to bilo,niko ti ne garantuje vise onakav kvalitet koji se nekada podrazumevao. Sto vise elektronike,to je vise zezanja oko toga....kad tad. Zlatni golf 2 :)) nije bezveze u Bosni No.1 :)) cista mehanika...hehe.. Pozdrav
Preporuka:
45
10
Odgovori

Prijavi komentar

Dejan
Utorak, 12. 06. 2012. 08:44h
neregistrovan korisnik
@alex-ns : Zato gledaj da kupujes auta koja su sitgla iz Nemcke, Svajcarske, Holandije, na tim autima nema gresaka koje mi ne mozemo da primetimo !!! Za Golfa II si skroz u pravu a mnogi to nece da prihate, neunistiv auto, najmladji je `92 i jos se kotrlja a gorivo mu je sve jedno...
Preporuka:
41
7
Odgovori

Prijavi komentar

igor
Subota, 09. 06. 2012. 17:26h
neregistrovan korisnik
mali potrosac,neudoban,skup za odrzavanje,slaba oprema,dizel motori losi,benzin motori neunistivi.bas srednja klasa auta.
Preporuka:
51
149
Odgovori

Prijavi komentar

Vladimir
Subota, 09. 06. 2012. 17:46h
neregistrovan korisnik
@igor : U odnosu na Zastavu jeste skup za odrzavanje!Inace je sasvim prosecna cena odrzavanja za tu klasu,cak mozda i malo jeftiniji.Svaki auto je neudoban po kaldrmi!
Preporuka:
173
11
Odgovori

Prijavi komentar

xxx
Nedelja, 10. 06. 2012. 10:43h
neregistrovan korisnik
@igor : Ne znam zasto coveku dajete minuse kad je naveo u par primera bas ono sto odlikuje Adama!
Preporuka:
14
46
Odgovori

Prijavi komentar

pajo
Subota, 09. 06. 2012. 17:27h
neregistrovan korisnik
potpisujem da autor texta nije seo u Astru G...1.6 8V perfekt motor, 1.6 16V trosi ulje fabricki...odlican auto!!!
Preporuka:
149
16
Odgovori

Prijavi komentar

dovla
Subota, 09. 06. 2012. 19:24h
neregistrovan korisnik
@pajo : to je zasigurno da 1.6 16v trosi ulje fabricki. Auto inace odgovara srednjoj klasi.
Preporuka:
60
7
Odgovori

Prijavi komentar

savche
Nedelja, 10. 06. 2012. 12:26h
neregistrovan korisnik
@dovla : Nije sasvim tacno. Opel astra spada u donju srednju klasu, zajedno sa golfom prema zvanicnoj klasifikaciji. Drugo je sta mi vlasnici zelimo da je nas opel..
Preporuka:
55
6
Odgovori

Prijavi komentar

astra-g-nis
Subota, 09. 06. 2012. 19:45h
neregistrovan korisnik
@pajo : Slazem se bolji motor od 1.6 8v nema ja ga imam vec osam i prezadovoljan sam.
Preporuka:
66
8
Odgovori

Prijavi komentar

mile
Nedelja, 10. 06. 2012. 11:16h
neregistrovan korisnik
@astra-g-nis : I ja imam Astru 1.6 8v, a i Kadett-a sa tim motorom . Prezadovoljan , narocito u kombinaciji sa pogonom na TNG. Izuzetno stedljiv motor a moze da se upropasti samo losim uljem ili voznom bez vode u hladnjaku, dakle pregrevanjem. Ovaj sto je napisao ovo u clanku za motor 1.6 8v blago receno , nema pojma ili je negde nesto pogresno procitao. Bas je varijanta 16. 16v losija, trosi ulje i sklopovi motora su "tanji". Jedino je pozeljno motor prepakovati novim dihtunzima i semerinzima posle 300000 km jer pocne da curi ulje . Auta sa tim motorom vozim od 1997, tako da imam podosta iskustva sa njima. Samo redovno odrzavanje,koje nji skupo jer je potrosni materijal jeftin u odnosu na druge motore( filter ulja kosta 250 dinara , na primer, zupcasti kais je oko1200 ...). O dizelima ne bih da pricam jer nemam nikakvih iskustava sa njima( tudja su mi bila dovoljna da odustanem od dizela).POZDRAV!
Preporuka:
55
5
Odgovori

Prijavi komentar

Ivan
Nedelja, 10. 06. 2012. 10:43h
neregistrovan korisnik
@pajo : Vozio sam Astru F 1.6 8V. Fenomenalan motor. I danas je otac vozi, sa preko 200.000km na satu, samo redovni servisi, sve radi. A od 2002 vozim Vectru B 1.6.16V, 1996. godiste. Koliko znam, samo te prve serije trose ulje. Nerviralo me pa sam odmah uradio veliki servis-polugeneralku za 650 Eura u Kalibri u Simanovcima i od tad ne trosi ulje. Na Astri G koju mi vozi sestra (kao i na Vectri B) kao slabu tacku znam samo displej, kome crkavaju tackice, i klima sistem, narocito na modelima sa automatskom klimom. Klima je dugovecna samo ako se konstantno koristi, cak i zimi bar jednom nedeljno pola sata na minimalnoj temperaturi. I ne znam ko kojem kriterijumu je Astra G skup auto za odrzavanje? Ja mislim da je jedan od jeftinijih u klasi...
Preporuka:
48
3
Odgovori

Prijavi komentar

Milutin
Subota, 09. 06. 2012. 17:43h
neregistrovan korisnik
Raspitajte se malo za zadnji trap astre koji se raspada! i za ford focusa za koga kazu da je jedan od najboljih automobila po pitanju stabilnosti na putu, da ne govorimo o motorima, veoma pouzdani dizel motori i prelaze mnogo kilometara a pri tome pristojno odrzavanje!
Preporuka:
44
68
Odgovori

Prijavi komentar

ex-demokrata-1
Subota, 09. 06. 2012. 20:35h
neregistrovan korisnik
@Milutin : Fokus je za klasu bolji od Astre,mislim na ta godišta između 2000. i 2003. ! Kad je Opel počeo da ugrađuje Fiat diesel koga je nazvao CDTi,to je već druga priča...
Preporuka:
55
38
Odgovori

Prijavi komentar

Ivan
Nedelja, 10. 06. 2012. 10:48h
neregistrovan korisnik
@Milutin : Zadnji trap Astre je jedan od nejneunistivijih zadnjih trapova. Ja prosao ne stedeci preko 200.000km na Astri G i Vectri B i i jedan i drugi auto i dalje cvrsto stoje. Fabricki amortizeri i na jednom i na drugom autu, suvi, cvrsti i dalje.
Preporuka:
72
4
Odgovori

Prijavi komentar

rr
Subota, 09. 06. 2012. 17:48h
neregistrovan korisnik
Pišu da ima bolje vozne karakteristike od forda, a svi znaju da fokus ima najbolje vozne karakteristike, tj. ako su upoređivali s njim pošto su u istoj klasi.
Preporuka:
104
34
Odgovori

Prijavi komentar

bojan
Subota, 09. 06. 2012. 18:17h
neregistrovan korisnik
Ford focus mk1 najprodavaniji polovnjak, zasto li je to tako? Verovatno sto što nema dobre vozne karakteristike. Suludo je porediti ta dva automobila. vozim focusa a vozio sam i astru. Ford je ford. ford focus mk3 auto godine... :)
Preporuka:
45
59
Odgovori

Prijavi komentar

Peniclin
Nedelja, 10. 06. 2012. 10:17h
neregistrovan korisnik
@bojan : Pa sad, mislim da Focus nije najprodavaniji polovnjak u toj klasi, i da je tu mrtva trka izmedju Golfa IV i Stila. Ali, Focus ima daleko bolje vozne karakterisitke od Astre, a uz to je i mnogo udobniji. Svi pljuju Golfa kako je neudoban, a Astra je 10 puta gora od njega! Cak sta vise, Golf u karavan verziji je prilicno udoban.
Preporuka:
19
39
Odgovori

Prijavi komentar

Totti
Nedelja, 10. 06. 2012. 13:13h
neregistrovan korisnik
@Peniclin : Naravno da nije najprodavaniji kod nas. Čovek je verovatno hteo da kaže da je Focus prve generacije proglašen u Engleskoj (moguće i u još nekim zemljama) za polovnjaka decenije.
Preporuka:
27
2
Odgovori

Prijavi komentar

bojan
Nedelja, 10. 06. 2012. 13:39h
neregistrovan korisnik
@Peniclin : po nekoj statistici od prosle godine koju sam negde neznam ni ja cuo focus jeste najprodavaniji polovnjak, e sad vrlo je moguce da je mrtva trka izmedju golfa i stila. Golf u Srbiji statusni simbol i skup kao otrov, a stilo jedna obicna lomina od auta. Ali ljudi se plase forda.
Preporuka:
29
4
Odgovori

Prijavi komentar

sabac
Subota, 09. 06. 2012. 18:19h
neregistrovan korisnik
Pa šta se brinete u Šapcu bar ima delova!!!
Preporuka:
87
1
Odgovori

Prijavi komentar

Floyd
Nedelja, 10. 06. 2012. 00:47h
neregistrovan korisnik
@sabac : Dakle, ti živiš u Šapcu, a ne u Šabcu? Šapac, Šabac, Žabac... :-)
Preporuka:
17
108
Odgovori

Prijavi komentar

Penicilin
Nedelja, 10. 06. 2012. 12:09h
neregistrovan korisnik
@Floyd : Jedinica iz srpskog i glasovnih promena!
Preporuka:
89
2
Odgovori

Prijavi komentar

hm
Nedelja, 10. 06. 2012. 14:45h
neregistrovan korisnik
@Floyd : bar cuti kad nemas pojma... sabac, sapcu, naravno.
Preporuka:
76
2
Odgovori

Prijavi komentar

jabre
Subota, 09. 06. 2012. 18:27h
neregistrovan korisnik
taj 1.6 16v je Gm-ov najveci promasaj, imam ga ja u svom autu, nije narocito stedljiv, nije previse trajan, ima dosta senzora i elektronike, a ima snage tek na jako velikim obrtajima, potpisujem da se lepse vozi vw motor od 70KS nego ovaj od skoro 110
Preporuka:
31
57
Odgovori

Prijavi komentar

kkkk
Subota, 09. 06. 2012. 18:37h
neregistrovan korisnik
ford je ford? sta to znaci lol.probao sam nekoliko fordova,nedaj boze,kakve vozne karakteristike? nov ford iz fabrike i raspada se,jedan od najgorih auta pored skode svakako.Ne kazem da je opel vrh vrhova,nista spec,ali od forda je bolji visestruko.A sto se tice upravljanja vidi se da pojma nemate sto komentarisete,jedina dva auta koja su drivers pleasure,i upravljacki savrseni su bmw i alfa romeo,ovi ostali su samo ves masine od tacke A do tacke B. lepi pozdrav
Preporuka:
75
121
Odgovori

Prijavi komentar

Totti
Subota, 09. 06. 2012. 19:11h
neregistrovan korisnik
@kkkk : Teško da si ti išta vozio u životu...
Preporuka:
117
25
Odgovori

Prijavi komentar

Drago
Subota, 09. 06. 2012. 19:17h
neregistrovan korisnik
@kkkk : Dobro je da poznajem strane jezike inače te ne bih razumeo šta si napisao!!! Kao da te naš prestolonaslednik učio naš jezik i pravopis!!!
Preporuka:
92
6
Odgovori

Prijavi komentar

radovan-I
Subota, 09. 06. 2012. 20:28h
neregistrovan korisnik
@kkkk : slazem se za alfu romeo i bmw,sa dodatkom da je bmw postao to sto jeste tek kad je od alfe romeo kupio ovjes za zadnju vucu jer je alfa presla na prednji pogon,pa joj vise ta tehnika nije trebala
Preporuka:
20
36
Odgovori

Prijavi komentar

xxx
Nedelja, 10. 06. 2012. 10:49h
neregistrovan korisnik
@radovan-I : Glupo je da uopste spominjete BMW koji je premium brand, kada se govori o markama poput Opela, Forda, Alfe... pa jos u segmentu gde su Astra i Focus!
Preporuka:
52
2
Odgovori

Prijavi komentar

Peniclin
Nedelja, 10. 06. 2012. 10:26h
neregistrovan korisnik
@kkkk : Sto se tice upravljanja, Alfa je zakon! Ona ima izrazito sportsko ogibljenje, s dve trougle viljuske po tocku, dok pozati ima tzv. sablje i balans stanglu, tj. nema klasican most, i lezi savrseno! Bas sam se juce malo potrkao po nekim krivinama s jednim Pezoom 307, a kasnije i Astrom G, i razlika je ocigledna. Alfa mnogo brze i sigurnije prolazi kroz krivine. Druga strana medalje su troskovi odrzavanja takvog trapa, koji bas nisu mali
Preporuka:
29
4
Odgovori

Prijavi komentar

Totti
Nedelja, 10. 06. 2012. 13:09h
neregistrovan korisnik
@Peniclin : Kad se budeš potrkao sa Focusom po krivinama, prestaćeš da se trkaš :)
Preporuka:
23
28
Odgovori

Prijavi komentar

Peniclin
Nedelja, 10. 06. 2012. 18:08h
neregistrovan korisnik
@Totti : Da budem iskren, nisam nikada vozio Focus, ali ne verujem da je mnogo upravljiviji od Alfe. Koliko znam, Focus ima samo po jednu trouglu viljusku, kao i vecina automobila, dok ne znam kakav mu je trep pozadi. Mozda ima prednost u raspodeli mase, ali je Alfa sigurno brza na pravcu, poredeci, normalno, motore iste zapremine, tako da bi se tu nadoknadila ta razlika u upravljivosti, u slucaju da je Focus upravljiviji. Ono sto sam cuo od vlasnika Focusa je to da se Focus totalno suprotno ponasa kada mu se rastrese trap, dakle, postaje izrazito neupravljiv. Uostalom, nije toliko ni bitno kako auto lezi u krivini, vec ko ga vozi.
Preporuka:
13
6
Odgovori

Prijavi komentar

Totti
Nedelja, 10. 06. 2012. 21:04h
neregistrovan korisnik
@Peniclin : Focusovo zadnje vešanje možeš naći na netu - kucaj "control blade". Poredeći ga sa 147-com (drugar mi je ima, 1.6 TS), ipak je malo upravljiviji. A ono što me je iskreno iznenadilo je to da na auto putu do 180 km/h ne može da mi pobegne (Focus mi je 1.6 benzinac), iako ima 20 konja više... Naravno, ostavljam kao mogućnost da kod njega možda nije sve u savršenom stanju.
Preporuka:
10
6
Odgovori

Prijavi komentar

Bg
Ponedeljak, 11. 06. 2012. 09:12h
neregistrovan korisnik
@Totti : Pozdrav za Tottija Alfa romeo i ford ne mogu da se porede. Ford fokus je odličan za upravljanje a alfu ne treba hvaliti, sedneš i probaš. Inače forda fokusa (sedan) iz 2001. vozio sam nekoliko hiljada km a alfu 156 oko 50.000. Fordu za ovaj duel upravo fali tih 20-ak konja koje spominješ. Inače tema je opel astra, koja je slabija od obojice u tim segmentima ali je pouzdaniji auto ( prešao 50.000).
Preporuka:
14
2
Odgovori

Prijavi komentar

Bg
Subota, 09. 06. 2012. 18:46h
neregistrovan korisnik
Dovoljno sam prešao km u dizelu i benzincu pa bih rekao: dizel 1.7- mali potrošač 5-7 L, benzinac 1.4 10 L grad, sedišta - tvrda. Nema tu mnogo udobnosti (ni na autoputu), opel astra G liči po tvdoći na vw, ali je auto dosta pouzdan. Za održavanje - standardno : filteri i ulje oko 7-8.000 din. Auto je generalno dobar, a po karakteristikama (veličina vozila, snaga motora) pripada nižoj srednjoj klasi.
Preporuka:
79
4
Odgovori

Prijavi komentar

pers
Subota, 09. 06. 2012. 18:51h
neregistrovan korisnik
radim 10 godina u opelu,vozio 2 Astre g, i tvrdim da onaj ko je pisao tekst,nije se potrudio da se bolje raspita o ovom modelu a i komentare,izuzev par njih,vidim da pisu sve sami strucnjaci
Preporuka:
143
3
Odgovori

Prijavi komentar

Braca
Subota, 09. 06. 2012. 21:45h
neregistrovan korisnik
@pers : DA li bi ste bili ljubazni da vase iskustvo podelite ovde na komentarima. Razmisljam o kupovini auta, a obzirom na situaciju namece se polovno vozilo. Astra G je jedan od modela koje razmatram. Hvala.
Preporuka:
20
1
Odgovori

Prijavi komentar

dany
Subota, 09. 06. 2012. 18:58h
neregistrovan korisnik
Imao sam istu kao na slici ali bez 16V vec sa normalnim 8v 1,6 75 KS ...nikad probleme 3 god. vozio. prodao jer dosadilo..
Preporuka:
41
4
Odgovori

Prijavi komentar

Mladen
Subota, 09. 06. 2012. 19:20h
neregistrovan korisnik
Vec 2,5 godina vozim Astru G 2.0 dti. Spolja izgleda i dalje svjeze iako je model iz daleke 1998. godine. Treba izbjegavati modele ispod 2001. godista koji nemaju pocinkovanu karoseriju. Sto se tice ovog motora, (brat ima 1.6 16V, imaju isto ks), u poredjenju sa benzincem dizel mozda bolje vuce i naravno mnogo manje trosi. Kao sto su mnogi vec rekli ovaj 1.6 16V trosi ulje. Mislim da je sto se bezninca tice najbolji izbor 1.8 16V. Inace taj motor je jako tih, sto se za ovaj dizel sa lancem ne moze reci. Mislim da kad se stoji spolja nije toliko bucan, ali se zato u unutrasnjosti jako cuje karakteristican zvuk dizelasa (losa izolacija buke) mada voznja u 4. brzini pri 70-80 kmh je zadovoljavajuca i buka na vecim brzinama je mozda i manja nego kod benzinca. Upravljivost mu nije jaca strana, kao ni udobnost, sjedista narocito kozna su jako tvrda i sve neravnine se osjete, kod mene su alu felne 16ke pa vjerovatno zavisi i od toga, kao i od guma. Odrzavanje nije skupo, ima dosta zamjenskih dijelova, motor sa predjenih skoro 220 hiljada km i dalje radi dobro i ne trosi ulje. Nema veliki servis odnosno zamena lanca se radi na jako velikim kilometrazama tako bar kazu. Nema problema sa elektronikom, sva cetiri podizaca rade perfektno, nema paljenja nikakvih lampica, i da kucnem u drvo bos pumpa i dalje radi bez problema. U neko skorije vrijeme moj astru ceka remont letve i klime. Ono sto je bolje nego kod konkurencije iste generacije je, cini mi se ponuda prostora i veliki prtljaznik.
Preporuka:
68
4
Odgovori

Prijavi komentar

Peniclin
Nedelja, 10. 06. 2012. 10:30h
neregistrovan korisnik
@Mladen : Kod motora 2.0 DTI veliki problem (finansijski) moze da zada remont pumpe, koja nosi elektroniku na sebi. Istina, nema velikog servisa, nema plivajuceg zamajca, pa to menja racunicu. Inace, sam motor je jako izdrzljiv i prelazi preko 500.000 bez problema.
Preporuka:
35
0
Odgovori

Prijavi komentar

Mladen
Nedelja, 10. 06. 2012. 12:59h
neregistrovan korisnik
@Peniclin : Da, inace kod tog motora i EGR ventil nosi elektroniku na sebi i izuzetno je skup. Nazalost kod mene je stradala ta elekronika i jedini nacin je bio zamjena kompletnog dijela novim posto polovan nisam uspio naci. Cijena 360 EUR (kazu da se u Madjarskoj mogao nabaviti dosta jeftinije). Na trapu sam sem zadnjih amortizera promjenio skoro sve. Problem su nasi putevi i los kvalitet pojedinih neoriginalnih dijelova. Zbog turbine kazu da se ovom motoru mora sipati sintetika. Moj je presao sa polusintetikom 200k, sada je na sintetici i dalje ne trosi ulje. Dakle sam motor ima par skupih dijelova, ali posto se ne radi taj veliki servis i posto nema plivajuci zamajac to se nekako ispegla. Mijenjac je cini mi se nesto bolji kod benzinaca. Potrosnja goriva je relativno niska, (visa nego kod Golfa i Renoa, a manja od recimo Fiat Stila, Alfe 147) ako se ne forsira moze na otvorenom da bude i malo ispod 5l u prosjeku dok u gradu ide preko 7l ne vise od 8l (u Novom Sadu). Ono sto nervira u unutrasnjosti je sto vec sada dosta toga skripi u voznji, ali ovo je vise izrazeno kod dizela koji se sam od sebe vise trese, dio naravno opet pripisujem nasim losim putevima. Sve u svemu Astra G je zbog jeftinih i rasprostranjenih dijelova, niske cijene kao polovnjaka, jako dobra kupovina za nase uslove. Mislim da je bolja kupovina od Golfa 4 (prednost po meni samo TDI motor), Citroena Xsare, Renault Megana I, Pezoa 307, Alfe 147.
Preporuka:
30
2
Odgovori

Prijavi komentar

Drago
Subota, 09. 06. 2012. 19:21h
neregistrovan korisnik
Ja sam od Opela vozio samo Korsu koju sam dobio davno za 18ti rođendan, i mogu reći da su na tom automobilu najpouzdaniji 1.2l motori, benzinci, najmanje se kvare od svih njihovih motora i najviše prelaze. Provereno i u Opelovim servisima. Ali ti motori su mali za Astre. Lično pre bih imao poverenja u Opelove benzince nego u Opelove dizele.
Preporuka:
30
11
Odgovori

Prijavi komentar

Boza
Nedelja, 10. 06. 2012. 00:37h
neregistrovan korisnik
@Drago : Opel je oduvek imao dobre benzice, dok dizela nikad nisu znali da naprave. Zato su kupovali od Isuzu 1.7, a sad 2.0 od FIATa (prepravljeni 1.9). Benzinci 1.8 i 2.0 su im najbolji.
Preporuka:
19
4
Odgovori

Prijavi komentar

Zlatan
Nedelja, 10. 06. 2012. 16:56h
neregistrovan korisnik
@Boza : Fiat je postao većinski vlasnik Opela pa otuda i Fiatovi dizel motori u Opelovim vozilima. Fiatovi 1,9 JTD su se dobro pokazali, samo da ovi iz Opela nisu mnogo pokvarili prilikom prepravljanja na 2.0.
Preporuka:
3
26
Odgovori

Prijavi komentar

Boza
Sreda, 13. 06. 2012. 00:18h
neregistrovan korisnik
@Zlatan : 2.0 su dobri motori. Ali imaju malo grublji zvuk
Preporuka:
6
0
Odgovori

Prijavi komentar

laneSU
Nedelja, 10. 06. 2012. 17:00h
neregistrovan korisnik
@Drago : Potpisujem. Vozio sam Opel Corsu 2001. 1.2 16v, lep, crne boje sa fabrickim spojlerima, zvali smo je mali avion
Preporuka:
8
0
Odgovori

Prijavi komentar

Andrija
Subota, 09. 06. 2012. 20:04h
neregistrovan korisnik
Vozim Astru 1.7 dti 2003 godiste,kupljena ovde ja sam prvi vlasnik. Za ove godine sam presao 160.000km i do sada nisam imao ni jedan jedini problem! Samo redovno menjanje ulja na 10k km i vozi:). Sada treba da odradim veliki servis,motor vuce isto kao i prvog dana,potrosnja je sa klimom oko 5.5 do 6.5l nikako preko sa umerenom voznjom. Enterijer je i sada kao nov posto cuvam kola.Zamerka je farba,primetio sam da imam dosta otpale farbe od udaraca vratimo drugih auta,ostalo je ok. Mislim da cu uskoto morati da zamenim prednje amortizere. A da zadnje sam promenio bio na 50k km,auto je bio u garanciji i za sada su i dalje u ok stanju.Redovni servis u ovlasenom servisu kosta oko 13.000 dinara. Moja preporuka,za nase uslove i vise nego pristojan auto i siguran,a dosta zastupljen,pa ako i zatreba neki deo ima dosta i ovlascenih servisa, a ko ih ne voli i otpada.
Preporuka:
87
1
Odgovori

Prijavi komentar

Bane
Subota, 09. 06. 2012. 21:17h
neregistrovan korisnik
@Andrija : Andrija, sve sto si napisao je u potpunosti tacno. Auto je stabilan i pouzdan, i za nekoga ko ne trazi neki luksuz sasvim dovoljan. Samo ga cuvaj i trajace!
Preporuka:
48
0
Odgovori

Prijavi komentar

Sinbad
Nedelja, 10. 06. 2012. 00:49h
neregistrovan korisnik
@Andrija : Servisni interval za taj auto uz preporuceno ulje je 20.000Km. Ne vidim cemu menjanje na 10.000. Cisto bacanje para.
Preporuka:
3
44
Odgovori

Prijavi komentar

Totti
Nedelja, 10. 06. 2012. 13:22h
neregistrovan korisnik
@Sinbad : Loš kvalitet goriva kod nas uslovljava kraći servisni interval od predvidjenog. Isto kao i kad kupiš peglu na paru, a na kojoj piše da može da koristi česmovaču - može u Nemačkoj ili Francuskoj na primer, ali ne bi trebalo kod nas... Jednostavno, nije ista voda.
Preporuka:
37
2
Odgovori

Prijavi komentar

1234
Subota, 09. 06. 2012. 20:07h
neregistrovan korisnik
zanima me da li neko ima iskustva sa 1.7 dti isuzu motorom,posto uskoro planiram kupovinu...
Preporuka:
24
1
Odgovori

Prijavi komentar

Vozim
Subota, 09. 06. 2012. 20:45h
neregistrovan korisnik
@1234 : taj model cetiri godine. Samo redovan servis i to je to. Nejeftiniji delovi od svih nemaca kao i servis. Jedina boljka bar po meni nije tako precizan kao VW. Vozim istovremeno oba auta Golf V tdi i Astru klasik 1.7. Tvrda sedista kod oba a oba idu ko luda. Astra je jeftinija a Golf malo bolji za uzitak. Kako god dobar auto srednje klase.
Preporuka:
39
4
Odgovori

Prijavi komentar

opel
Nedelja, 10. 06. 2012. 04:38h
neregistrovan korisnik
@Vozim : golfa 5 poredi sa astrom H pa onda komentarisi...
Preporuka:
18
1
Odgovori

Prijavi komentar

Vozim
Nedelja, 10. 06. 2012. 15:04h
neregistrovan korisnik
@opel : Polako za koji dan dolazi naslednik tj astra h pa cu videti...
Preporuka:
7
0
Odgovori

Prijavi komentar

Dobar
Subota, 09. 06. 2012. 20:51h
neregistrovan korisnik
@1234 : Odlican motor kod karavana!
Preporuka:
19
1
Odgovori

Prijavi komentar

Andrija
Subota, 09. 06. 2012. 21:14h
neregistrovan korisnik
@1234 : U mom prethodnom komentaru sam vec rekao da za 160k km nisam imao ni najmanji probelm sa tim 1.7 dti isuzu motorom. Cuo sam du su to vrhunski motori i evo kod mene je tako! Ulje menjam na 10k km i gram ulja mi ne potrosi za tu predjenu kilometrazu. Kad je auto pun cetvoro putnika i gepek nije bas za neko jurcanje jer ipak je slab,ali zato kad je auto prazan ide odlicno. Ja licno na auto putu nisam nikad presao 130km/h,a na 110km/h radi na 2600 obrtaja i ta mu je brzina optimalna za na kraj sveta. Veliki servirs sam radio na 90k km iako po fabrickim preporukama treba na 60k i bukvalno su mi skinuli nove kaiseve,tako da drugi veliki servis cu raditi za 10k km. Sa upaljenom klimom oseti se razlika pogotovo,ako treba da se ide po velikim usponima,tako da sam nekada morao i da je gasim da bi mogao auto da me izvuce (Lefkada-brda).Inace potrosnja smesna nikad mi nije presla 7l,a sa jednim rezervoarom 55l sam uspeo da predjem 1250km doduse otvoren put. Po zimi i dalje pali na prvu uz grejanje,jos uvek imam prvi akumulator. Jedino zimus mi je bio zamrznuo evro dizel pa sam bio istorsio akumulator verglajuci,ali kad je proslo,napunio sam ga i evo i dalje radi bez greske.
Preporuka:
29
0
Odgovori

Prijavi komentar

45362718
Nedelja, 10. 06. 2012. 12:49h
neregistrovan korisnik
@Andrija : Sasvim realno napisano, odličan komentar. Vozim 1.7DTI 2001. kupljenu 2005 godine. 197 000km. Ide odlično, isti osećaj i kada sam je kupio. Za potrošnju mogu da potvrdim da je ista kao i kod tebe, a takođe gasim klimu na usponima jer je ipak motor od 75 konjskih snaga za grad. Ali ako se vozim sam i ne moram. Tada vuče odlično svuda. Mada ubrzanje nije pogodno za preticanje, odnosno nije brz auto. Ali je to cena štedljivog motora. Takođe imam originalni Opel Varta akumulator koji je star koliko i auto. Pali bez problema. Menjao sam do sada kalem u starteru, i neke još žice unutra koje su se pohabale od korišćenja kada je auto bio star 6 godina. ove godine sam menjao i zadnje opruge, 40 evra nove 2 komada. I protokomer 50 evra. Servis je povoljan, delovi (originalni u radnji, ali ne Opel neko solidne druge firme što prave za njih) su povoljni. Limarije ima na otpadu ako nekome zatreba usled sudaranja, lupanja.... Velika ulaganja nisam imao, i ništa ozbiljno od vanrednih servisa. Sve što je menjano je dotrajalo usled korišćenja auta.
Preporuka:
22
0
Odgovori

Prijavi komentar

Dejan
Subota, 09. 06. 2012. 23:09h
neregistrovan korisnik
@1234 : Bolje kupi 2.0 DTI. Velika razlika u motoru. Mnogo bolje kocnice jer ima sva cetiri diska. Nema velikog servisa. Uostalom probaj i jednu i drugu pa ces videti.
Preporuka:
18
1
Odgovori

Prijavi komentar

45362718-
Nedelja, 10. 06. 2012. 17:39h
neregistrovan korisnik
@Dejan : Moja 1.7 DTI 2001. ima sve četiri disk kočnice. Mada je sigurno jača 2.0 i u ubrzanju i u kočenju.
Preporuka:
12
0
Odgovori

Prijavi komentar

Dejan
Nedelja, 10. 06. 2012. 21:47h
neregistrovan korisnik
@45362718- : Cetiri diska u standardnoj opremi imaju 1.8 i 2.0 benzin, 2.0 i 2.2 dizel. Imaju pet rupa na felni. Retke su ostale koje imaju cetiri rupe na felni i sve diskove.
Preporuka:
13
0
Odgovori

Prijavi komentar

iks
Nedelja, 10. 06. 2012. 07:24h
neregistrovan korisnik
@1234 : imao ka corsu 1.7 dti, kupljena sa navodnoh 80.000km, vozio je do 160.000, bez i jednog jedinog kvara ili dela zamenjenog, prodao poznanici pre god dana, i kod nje bezproblemna. Iz mog iskustva jako ekonomican (ispod 4.5-4,8 otvoreno), neunistiv, velika turbo rupa do nekih 1700-1800 obrtaja, i poprilicno lenj motor, ali ti vrati sve kada stanes na pumpu, i sto sa serviserom ostajes na Vi:)
Preporuka:
16
0
Odgovori

Prijavi komentar

Sibir
Subota, 09. 06. 2012. 20:23h
neregistrovan korisnik
Motor 1.6 16v je najbolji motor ikada napravljen za Astru G (mehaničare slobodno pitajte). 74 Kw/101 KS na njenih 1040 Kg,kod mene je karavan plavi. Ja sam svoju polovnu (za smešnu cifru) kupio od firme sa pređenih 250.000 evo sad je 300.000. Ama nikakav problem nisam imao za ove nepune 2 godine a i pre nego što sam je kupio pratio sam u firmi šta se dešava. Koristili je kao mazgu,ništa. Neuništiva. Doduše malo više je žedna za uljem al zato kad je stisneš "leti" kao avion. Usput,sipali su u firmi a i ja sipam ulje Castrol 10-40. Potrošnja goriva je između 5 i 6 litara otvorene,recimo petom brzinom 70 km/h,dok u gradu uzima i 10. Neki prosek,eto 8. O upravljivosti: ZALEPLJENA za put bukvalno u krivinama,vozao sam dosta auta ali nijedno tako upravljivo (kao da ima sportska vešanja). Kad uzmem firminu Fabiu '09,kao da sam seo u konzervu,malo jača krivina i bojim se da ću se zakotrljati sa njom. Odlučio sam da "uzmem" još jednu Astru istu,ista boja,isti motor a najverovatnije i karavan ukoliko ne naletim na neku finu iz kraće verzije. Samo manje kilometraže,sa ovom mogu,verujem,pola miliona NAJMANJE preći. Ali jednostavno želim još jednu,za svaki slučaj. Ko god kupi Astru (normalno ne neku izmrcvarenu do kraja da se ne izrazim pocepanu,a primetiće i sam) sa 1.6 16v GARANTUJEM mu,da je kupio odličan,pouzdan motor. A o zabavi da ne pričam,ubrzanje je fantazija. Nadam se da sam pomogao nekom od vas sa svojim iskustvom,i da će kupiti ovo remek delo.
Preporuka:
58
4
Odgovori

Prijavi komentar

ex-demokrata-1
Subota, 09. 06. 2012. 20:33h
neregistrovan korisnik
Imao sam Vectru 2001.sa DTi motorom i to je jedini izvorni Opel diesel,to je izdržljiv motor i ima lanac,jeftino je održavanje. Najveće mane : malo bučniji,nije common rail nego je tehnološki kao TDi-pumpa-dizna,dakle stariji tip motora,slabije ubrzava i dosta troši u gradu,od 9 do 10 l diesela i mnogo troši ulja ali je to fabrički tako,nema motora 2.0 dti da ne troši dosta ulja,a fabrička tolerancija je i do 0.6 l ulja na 1000 km. Motor 1.7 dti je Isuzu,on ima svega 75 ks i to je baš malo za karoseriju Astre,nije common rail nego pumpa - dizna i ima klasičan kaiš. Održavanje nije skupo ali ima svojih mana. Što se tiče senzora,koliko znam ABS je problem,oće da crkne ali može da se zalemi,kao i Bosch pumpa koja često strada a popravka tj.remont nije jeftin. ASTRA ima malo međuosovoinsko rastojanje,više je za gradsku vožnju, a što se tiče benzinaca,nisu loši ali mnogo troše... Kod nas se Astra kotira osrednje jer ljudi misle da je lakše održavanje i da mogu da je prodaju kasnije brže nego neku drugu marku,ali svi treba da znaju,oko kasnije prodaje nema pravila !
Preporuka:
15
4
Odgovori

Prijavi komentar

Dodatak-vasem-testu
Subota, 09. 06. 2012. 20:47h
neregistrovan korisnik
Kod modela 1.4 u Grdelickoj klisuri mozete da zaboravite bilo kakvo preticanje sa cetri putnika u njemu a kad ukljucite klimu onda prelazi u 1.0. Ogroman zaokret ima da zahvali slabom uglu prednjih tockova. Potrosnja na 120kmh je dobrih 9.6litara. Zanimljivo je i da napomenem da ako vozite na blagoj nizbrdici na auto putu sa preko 130kmh ako ne stisnete kocnicu ovaj model ce poceti da ubrzava bez noge na gasu zbog suvise laganog motora. Dakle kocenje motorom je slabo ili vrlo slabo vrlo cesto i ne postoji. Problem se takodje moze javiti kod zakljucavanja prtljaznika upotrebom daljinskog zakljucavanja a i kljucem tako da nikad niste sigurni dali je zakljucan ili nije. Preporuka je da ne uzimate nista manje od 1.6 modela kako zbog manje potrosnje tako i zbog vece snage a ako ste neko ko se u automobile uopste ne razume kupicete nov 1.4 astru classic II iz 2008. Dizeli od 1.7 sa motorom su jako stedljivi a opet sa dovoljno snage a mislim da motor nije opelov pa se zaista dobro pokazao i ima sve pohvale. Da ne zaboravim konstrukcija sasije je vrlo mekana i necete poverovati ako vas kamion na semaforu pri povratku malo cukne napred skupljacete delove pola sata a najverovatnije kupicete i novi hladnjak.
Preporuka:
19
17
Odgovori

Prijavi komentar

Morales
Subota, 09. 06. 2012. 20:56h
neregistrovan korisnik
Evo posto vidim da se dvoumite sto se tice klase kojoj astra pripada, to je auto nize srednje klase ili kompakt klase, golf klase kako ko hoce. Ford focus mk1 ako je 1.8tdci jeste solidan ali je kod njega kvacilo jako skupo jer ima plivajuci zamajac koji zna stvarati probleme (kao i kod nekih PSA , WV auta koji imaju isti princip) jako skup, a sto se tice astre dizel, kod starijih modela 1.7di (98-00god) kao i kod starijih opela dizela imali su problema sa pucanjem glave motora. Na novijim modelaima 1.7dti ponekad ima problem sa senzorima radilice i dizne, a ostalih problema nema, pogotovo kasniji i eur3 modeli koji su "prelezali sve decije bolesti".Neki mehanicari kazu da je 2.0dti 74kw bolji izbor. Registracija je ispod 30.000din.Tu ima vise nivoa snage kod 1.7 dizelasa obican, pa sa turbinom (stariji td) od 50kw noviji DTI od 55kw i od 2003 cdti od 59kw(80kw)...Kod svakog auta je bolje uzimati modele iz zadnje serije, jer su kod njih svi nedostaci i problemi otklonjeni.
Preporuka:
24
0
Odgovori

Prijavi komentar

Peniclin
Nedelja, 10. 06. 2012. 10:40h
neregistrovan korisnik
@Morales : Focus 1.8 TDDI nema plivajuci zamajac i ima lanac, za razliku od TDCI modela. I jedan i drugi imaju isti sistem ubrizgavanja kao Astra, tako da moze da dodje do problema s pumpom goriva. Preporouka je da se na jedan rezervoar goriva sipa litar dvotaktola i da se nikada ne vozi s manje od pola rezervoara goriva. Znam da sredjivanje pumpe i dizni za 1.8 TDCI kosta oko 1.000 evra!
Preporuka:
10
1
Odgovori

Prijavi komentar

Totti
Nedelja, 10. 06. 2012. 13:30h
neregistrovan korisnik
@Peniclin : Samo jedna ispravka - Focus TDDI nema lanac, a ni isto ubrizgavanje kao TDCI, ovaj drugi je common rail. Za ovu cenu popravke si u pravu.
Preporuka:
13
0
Odgovori

Prijavi komentar

Peniclin
Nedelja, 10. 06. 2012. 18:20h
neregistrovan korisnik
@Totti : Hvala na ispravci! Kod istog sistema ubrizgavanja mislio sam na isti tip pumpe s elektronikom, sto je, svakako, samo deo sistema ubrizgavanja.
Preporuka:
6
1
Odgovori

Prijavi komentar

astra
Subota, 09. 06. 2012. 21:38h
neregistrovan korisnik
imam astru 02' god 2.0 dizel. vozim ga vec nekoliko godina i nemam nekakvih primedbi. dobro, bio je jedan kvar sa hladnjakom klime i to je bio jedini dodatni trosak. naravno tu ne ubrajam sto sam menjao plocice na kocnicama, filter goriva, filter klime jer je to ipak potorsna roba tj. odrzavanje, a auto je polovan. sto se tice motora i instrument table tu stvarno nemam nikavih primedbi. to je naravno moj slucaj sa ovim auto, ali cuo sam da su neki imali problema sa nekim drugim elementima. mada ja licno smatram da to u kakvom ce stanju biti auto zavisi najvise od tog kako se sa njim postupa.
Preporuka:
11
0
Odgovori

Prijavi komentar

Japanauto
Subota, 09. 06. 2012. 21:57h
neregistrovan korisnik
Vozio sam opel corsu koja je za 5 godina propala,najveca mana opela je limarija,sada vozim mitsubishija i nemam nikakvih problema,japanska auta su puno kvalitetnija od njemackih i francuskih.
Preporuka:
5
18
Odgovori

Prijavi komentar

ns
Subota, 09. 06. 2012. 22:20h
neregistrovan korisnik
to je vrlo zahvalan auto za male pare, uzeo novu pre 6 godina i to mi je prvi auto, na njoj sam i poceo karijeru vozacku, prirasla mi je srcu jako iako je motor 1.4t koji dobro vuce ako je max dvoje putnika, stabilan auto za svoju klasu, spartanski enterijer, kod mene klima jako dobro radi, zimi kad je minus veliki jako brzo zagreje, malo trosi, jeftin za odrzavanje, mozes ga budziti kako hoces ali mene to ne zanima, sve u svemu ok auto za pocetnike
Preporuka:
12
1
Odgovori

Prijavi komentar

Peniclin
Nedelja, 10. 06. 2012. 12:20h
neregistrovan korisnik
@ns : Klima ne greje!
Preporuka:
5
11
Odgovori

Prijavi komentar

GADAFI
Subota, 09. 06. 2012. 22:23h
neregistrovan korisnik
Devojka moze biti i sa sela , al auto mora biti Japanac!!!!
Preporuka:
6
26
Odgovori

Prijavi komentar

dd
Subota, 09. 06. 2012. 22:31h
neregistrovan korisnik
Imam verziju 1.6 8v sport, 2001. god. Auto je presao 140000(kupljen sa 100k) i dosad me je samo jednom ostavio na cedilu i to kada je fabricki akumulator na oko 110k km ispustio dusu.Za duza putovanja je malo neudoban zbog tvrdjeg ogibljenja ali zato odlicno lezi na putu.Zamena ulja+filtera ulja+filter goriva+filter vazduha kosta priblizno 4000din+filteri za TNG jos 1000din. Preporuka.
Preporuka:
18
0
Odgovori

Prijavi komentar

ovlasceni-servis
Subota, 09. 06. 2012. 22:34h
neregistrovan korisnik
ovi clanci o polovnjacima su potpuno besmisleni i nemaju nijednu tacnu informaciju ni o jednom modelu. krajnje su amaterski pisani i ne pomazu nikom. svaki prosecan vlasnik bilo kog auta bi vam napisao vise i tacnije o bilo kom modelu..uzas od `novinarstva`...astra je dobar auto, nema problema ni sa cim posebno ako se redovno odrzava, kao uostalom i svaki drugi auto. problem za sve aute u srbiji pravi sama srbija- putevi i gorivo najgoreg kvaliteta u evropi. astra je neudobna, ima katastrofa sedista i to je najgore kod ovog auta.
Preporuka:
32
1
Odgovori

Prijavi komentar

Milorad
Subota, 09. 06. 2012. 22:48h
neregistrovan korisnik
opel astra... auto kao auto.. imao sam je par godina i ne mogu reci da sam maximalno zadovoljan. r-e-n-o m-e-g-a-n auto koji od jednog opela (koji je takoreci na jako dobrom glasu, a generalno su tu i tamo priblizne klase) bezi dobru deceniju u razvoje sto se tice udobnosti, sigurnosti ispravnosti i pouzdanosti!
Preporuka:
0
32
Odgovori

Prijavi komentar

Dejan
Subota, 09. 06. 2012. 22:48h
neregistrovan korisnik
Tacni je da Astre G imaju problem sa kontaktima senzora bocnih vazdusnih jastuka. Ali ima i mnogo pozitivnih strana. Nasledio mesto Golfa 2 po rentabinosti. Povoljne cene delova. U ponudi veliki izbor polovnih delova. Cesto moze limarija da se nadje u boji automobila koji imate, tako da nema potrebe za farbanjem. Dejan vlasnik Astre G 2.0 DTI
Preporuka:
13
1
Odgovori

Prijavi komentar

darko
Subota, 09. 06. 2012. 22:49h
neregistrovan korisnik
prvo svaki malo jeci motor ima plivajuci zamajac, stim sto ti je na fordu sa sve servisom, druk korpa lamela i zamajac sa rukama org, i sa pravim alatom zamena sve 450 eura. Drugo, upravljivost je dosta bolja na fordu, kazu da je najbolji odziv sto se tice prednje vuce, u britaniji ga uporedjuju sa bmv-om cak, sto se nas tice, reklame idu pun gas, nema nezavisnih medija.
Preporuka:
12
3
Odgovori

Prijavi komentar

Arch-Stanton
Subota, 09. 06. 2012. 23:29h
neregistrovan korisnik
Zadovoljan sam. Vozim vec dve godine Astru G 2.0 DTI sa Njoy opremom, auto je sasvim dobar. Nisam imao nikakve popravke osim servisa. Auto je 2003 godiste, slazem se sa clankom u vezi lampica, pali mi se lampica za servis kad upalim auto iako je sve u redu, a znam licno ljude i sa Astrom H koji imaju isti problem. Pozdrav
Preporuka:
10
0
Odgovori

Prijavi komentar

zika
Subota, 09. 06. 2012. 23:47h
neregistrovan korisnik
Udoban?
Preporuka:
5
1
Odgovori

Prijavi komentar

Renault
Nedelja, 10. 06. 2012. 00:07h
neregistrovan korisnik
Renault Laguna II 1.9 DCI initiale mama u klasi...
Preporuka:
5
18
Odgovori

Prijavi komentar

Peniclin
Nedelja, 10. 06. 2012. 12:13h
neregistrovan korisnik
@Renault : Laguna je u klasi Vectre, Passata, A 4-ke, Superba, C klase, serije 3, i daleko je od toga sto vi kazete!
Preporuka:
22
4
Odgovori

Prijavi komentar

Bojan
Nedelja, 10. 06. 2012. 00:15h
neregistrovan korisnik
Za bolju stabilnost od VW se necu sloziti jer su u tome jako slicni, s tim sto VW ima bolji upravljacki sistem. Kao manu bih pre istakao podloznost koroziji, benzinski motori se uklapaju u neki prosek.
Preporuka:
2
9
Odgovori

Prijavi komentar

AcidBurn
Nedelja, 10. 06. 2012. 00:51h
neregistrovan korisnik
Zivo me zanima sta ti vozis ? I jeste jeftin za odravanje. A sto se tice motora slazem se sa par njih da je 1.6 8v motor koji se najbolje pokazao. Vozio sam takvu 5 godina sa tim motorom i nikakav kvar, ni najmanji problem. Zmaj. Sad vozim Astru H a sledeca nadam se najnoviji model. Pozdrav za sve vozace Astre.
Preporuka:
16
1
Odgovori

Prijavi komentar

maxman
Nedelja, 10. 06. 2012. 01:07h
neregistrovan korisnik
Da remizimiramo....... :) Astra je neudobna, tvrda, uglavnom losi motori koji stradaju na oko 200.000km ili traze neki veci zahvat, sve se u njoj trese, losa izolacija, u voznji nije bolja ni od Forda ni od nekog Vw-a, ne racunam golfa 2, i sta jos reci...Imam pitanje : Ako je toliko dobar auto, zasto je jeftin??? Sve sto je dobro to je i skupo u vecini slucajeva, zar ne? Za mene Astra ima ocenu 3+ i nista vise. Najpametnije je da preskocite kupovinu ovog komercialnog vozila i kupite sebi bilo sta u toj klasi, samo ne Astru!!!
Preporuka:
3
45
Odgovori

Prijavi komentar

Nikad-vise-Astra
Nedelja, 10. 06. 2012. 03:02h
neregistrovan korisnik
Kriticna tacka kod Opel Astre je sama Opel Astra.. Motor 1.7 dti je skolski primer smeca od motora..
Preporuka:
6
36
Odgovori

Prijavi komentar

s
Nedelja, 10. 06. 2012. 03:22h
neregistrovan korisnik
gde si ti cuo da opel uopste ugradjuje pumpa-dizna sistem??????ala se covek nalupeta na brzinu!!!!!
Preporuka:
7
1
Odgovori

Prijavi komentar

Mecka
Nedelja, 10. 06. 2012. 07:04h
neregistrovan korisnik
Da, kao bivsi korisnik vozila Opel, sedista su tvrda i problem sa ventilacijom je vecinom tacan, i benzici imaju dugovecne motore. A dizela nevolim ni pod razno.
Preporuka:
9
2
Odgovori

Prijavi komentar

P2345
Nedelja, 10. 06. 2012. 10:39h
neregistrovan korisnik
Ako Opel ima bolje vozne karakteristike od Forda onda sam ja kralj Norveske..... Ovo je dobar i pouzdan auto ali ga ljudi previse dizu u nebesa kao da je Mercedes S klase... Kao sto su to cinili sa Golfom 2 pre 15 godina....
Preporuka:
12
18
Odgovori

Prijavi komentar

xxx
Nedelja, 10. 06. 2012. 10:41h
neregistrovan korisnik
Kakvi klenovi! - 1.6V :-)
Preporuka:
6
1
Odgovori

Prijavi komentar

savche
Nedelja, 10. 06. 2012. 12:23h
neregistrovan korisnik
Ovo me podseca na deo iz stripa Alana Forda: "..na motor koji može zakazati nakon velike kilometraže.."
Preporuka:
14
0
Odgovori

Prijavi komentar

savche
Nedelja, 10. 06. 2012. 12:35h
neregistrovan korisnik
Ajmo ovako: ima li neko da se javi da je vec pravio generalku na modelima od 2006 (Astra H)? Naravno da nije, jer za ovih 6 godina nije lako napraviti 500.000 da bi do toga doslo.. Srednja potrosnja jedne 1.3 ecoflex diesel u Srbiji je oko 4,2 (na 80km/h u 6. brzini 3,0l/100km)(Nemacka, zbog autoputeva 5,4), na osnovu preko 50.000km. Koji auto ima toliki mali motor sa toliko unutrasnjeg prostora, opreme (Muzika bolja nego u Porscheu koji ima BOZE!) i toliko snage (90KS) a da toliko trosi? Servisi su jeftini i jednostavni (ulje na 30.000 ili 50.000km) spram vecine zap.evropskih auta i po retkosti kvarova su od 150 vrsta u top 10 a medju top 5 u svojoj klasi. (ADAC, ove godine). Izvlaci 200kmh bez problema iako je u knjizici 170 navedeno. Neckao sam se da ga kupim (to mi je vec 15. Auto) jer mi je to prvi opel ali sada znam da cu ga zadrzati verovatno dok ga ne potrosim.
Preporuka:
19
1
Odgovori

Prijavi komentar

Penicilin
Nedelja, 10. 06. 2012. 18:27h
neregistrovan korisnik
@savche : Taj motor je FIatov M-jet i ugradjuje se u Grande Punta i mnoge druge automobile. Sad da moze da izvuce 200 tesko. ipak je to dizel motor male zapremine. Ukoliko pogledate fabricke podatke i testove za vise automobila, videcete da benzinci ekvivalentne snage imaju vecu maksimalnu brzinu. Primer, Alfa 147 1.6 ts 105 ks izvlaci po fabrickim podacima 200 kmh, dok 1.9 jtd 115 ks 185kmh.
Preporuka:
4
1
Odgovori

Prijavi komentar

Drale
Nedelja, 10. 06. 2012. 12:46h
neregistrovan korisnik
Imam opel Astru G iz 2008g 1.4 twinport, sta da vam kazem auto je lacja za odrzavanje, 13.000 me ispadne servis zamena svih filtera i slicno, ulja itd itd itd Nije imao nikakve kvarove sem sto mu je pokvario automat alnasera pa me je to kostalo 7.000 din kod jednog hohstaplera iz kraja a kaze mi taj majstor ma daj moze i za 5.000 ????? inace taj deo original kosta oko 3.500 din. Ostale probleme nisam imao s njim presao mi je 70.000 Km i extra je samo sipam gorivo i idem :) Auto je jak, stabilan, pouzdan, gume mu izdrzale 70.000 hehehehe jedino je auto mlitav pri startu i kad je hladan nece da povuce pa to ti je...
Preporuka:
10
0
Odgovori

Prijavi komentar

dd
Nedelja, 10. 06. 2012. 17:25h
neregistrovan korisnik
@Drale : Druze neko tebe gadno dere za mali servis! 13000 je previse-da je upola toliko pa da kazes da si puno platio a ovo...
Preporuka:
10
0
Odgovori

Prijavi komentar

savche
Nedelja, 10. 06. 2012. 13:14h
neregistrovan korisnik
Ajmo ovako: ima li neko da se javi da je vec pravio generalku na modelima od 2006 (Astra H)? Naravno da nije, jer za ovih 6 godina nije lako napraviti 500.000 da bi do toga doslo.. Srednja potrosnja jedne 1.3 ecoflex diesel u Srbiji je oko 4,2 (na 80km/h u 6. brzini 3,0l/100km)(Nemacka, zbog autoputeva 5,4), na osnovu preko 50.000km. Koji auto ima toliki mali motor sa toliko unutrasnjeg prostora, opreme (Muzika bolja nego u Porscheu koji ima BOZE!) i toliko snage (90KS) a da toliko trosi? Servisi su jeftini i jednostavni (ulje na 30.000 ili 50.000km) spram vecine zap.evropskih auta i po retkosti kvarova su od 150 vrsta u top 10 a medju top 5 u svojoj klasi. (ADAC, ove godine). Izvlaci 200kmh bez problema iako je u knjizici 170 navedeno. Neckao sam se da ga kupim (to mi je vec 15. Auto) jer mi je to prvi opel ali sada znam da cu ga zadrzati verovatno dok ga ne potrosim.
Preporuka:
10
1
Odgovori

Prijavi komentar

mv
Nedelja, 10. 06. 2012. 13:42h
neregistrovan korisnik
Nisam neki strucnjak za automobile. to moram prvo da kazem. vozim 1,7cdti astru , 2005 godiste. presla je do sada 140ooo km i do sada je radjen redovno mali servis(menjanje ulja, filtera i sve one druge sitnice) i jednom na 120ooo veliki servis-promena zupcastog kajsa,... Imao sam samo neke manje probleme sa njom i to je to-tipa promena amortizera(mojom greskom, pretovaren na dug put nas 4) Ostalo sve ok. Za sada je sve ok , da me posluzi jos kogu godinu i dosta od nje :)
Preporuka:
9
0
Odgovori

Prijavi komentar

alex-ns
Nedelja, 10. 06. 2012. 14:24h
neregistrovan korisnik
apsolutno je tacno ono sto u tekstu pisu za 1.6 8v motor,izbegavajte ga kako znate i umete,imao sam astru sa tim motorom 2002godiste,uzeo sam je novu do pre dve godine sam sa njom presao ukupno 170.000km,menjao sam EGR ventil 3 ili 4 puta,vise se ni sam ne secam a ulje mi je trosila oko 1Litre na 1000km,zato sam je i prodao. Pre toga sam naravno pokusavao da spasem sta se spasiti da,terao kola na brusenje glave,menjao teflone,ma..nema sta nisam radio ali nikako nisam uspeo da smanjim potrosnju ulja. Koliko sam cuo,dizelasi su se pokazali kao Ok, ali eto.. moj savet je da se buduci kupci klone 1.6 8v motora!
Preporuka:
5
11
Odgovori

Prijavi komentar

maxman
Nedelja, 10. 06. 2012. 14:25h
neregistrovan korisnik
Prvo i prvo, c klasa , bmw serije 3 i audi a4 nisu u klasi sa superb-om, passatom i vectrom, jer su to dosta manja vozila od navedenih. Laguna jeste u klasi sa passatom, vectrom i superb-om...Ali opet je za Astru revolucija i u voznji i svakako....Mada, nisu u istoj klasi tako da je glupo porediti ih...pozdrav!
Preporuka:
3
5
Odgovori

Prijavi komentar

majstorbob
Nedelja, 10. 06. 2012. 14:33h
neregistrovan korisnik
Imam Astru G 2003, 1.8 16v karavan. Uvezao pre 3 godine. Sta da vam kazem, kljuc u bravu i vozi. Nit trosi ulje, snage na pretek. Umeren potrosac. PREZADOVOLJAN!
Preporuka:
16
0
Odgovori

Prijavi komentar

alex-ns
Nedelja, 10. 06. 2012. 14:47h
neregistrovan korisnik
Ovo je sjajno,kako neki ovde pricaju : ''istina je da ti motori (1.6) trose malo vise ulja ,ali to nije nista... ili to je fabricki normalno'' :)) ljudi moji sta je vama?? Kako moze da bude auto OK ako trosi ulje vise od ostalih u klasi???
Preporuka:
3
12
Odgovori

Prijavi komentar

astra
Nedelja, 10. 06. 2012. 14:51h
neregistrovan korisnik
astra nije neki auto, realno. ne znam za forda, ali porediti astru sa peugeot 307 nema logike, 307 je klasa sa astru. astra je tvrda, neudobna, lepo lezi na putu, ali 1.7dti je slab za bilo kakve trke. jednostavno cena govori sve, ako auto kosta 3 - 4 hiljade evra, ne mozes ni ocekivati ne znam sta.
Preporuka:
1
20
Odgovori

Prijavi komentar

savche
Nedelja, 10. 06. 2012. 15:04h
neregistrovan korisnik
Ajmo ovako: ima li neko da se javi da je vec pravio generalku na modelima od 2006 (Astra H)? Naravno da nije, jer za ovih 6 godina nije lako napraviti 500.000 da bi do toga doslo.. Srednja potrosnja jedne 1.3 ecoflex diesel u Srbiji je oko 4,2 (na 80km/h u 6. brzini 3,0l/100km)(Nemacka, zbog autoputeva 5,4), na osnovu preko 50.000km. Koji auto ima toliki mali motor sa toliko unutrasnjeg prostora, opreme (Muzika bolja nego u Porscheu koji ima BOZE!) i toliko snage (90KS) a da toliko trosi? Servisi su jeftini i jednostavni (ulje na 30.000 ili 50.000km) spram vecine zap.evropskih auta i po retkosti kvarova su od 150 vrsta u top 10 a medju top 5 u svojoj klasi. (ADAC, ove godine). Izvlaci 200kmh bez problema iako je u knjizici 170 navedeno. Neckao sam se da ga kupim (to mi je vec 15. Auto) jer mi je to prvi opel ali sada znam da cu ga zadrzati verovatno dok ga ne potrosim.
Preporuka:
2
0
Odgovori

Prijavi komentar

pera
Nedelja, 10. 06. 2012. 15:38h
neregistrovan korisnik
ja sam kupio novu astru 1.6 16v 2000.god. u beogradu.trosi 10l goriva,i trosi ulje po malo.osim toga auto je idealan.
Preporuka:
13
0
Odgovori

Prijavi komentar

MS
Nedelja, 10. 06. 2012. 16:06h
neregistrovan korisnik
Kako ti iz tog motora izvuce 200km/h nije mi jasno. Dakle skoro 30km/h vise od fabrickih vrijednosti. Mozda na nekoj nizbrdici i nakon ko zna koliko vremena. Ako je i moguce nekim cudom mislim da tako slab motor nije preporucljivo voziti na tako velikoj brzini.
Preporuka:
6
1
Odgovori

Prijavi komentar

bojan
Nedelja, 10. 06. 2012. 16:31h
neregistrovan korisnik
Lepo receno druze totti :)))
Preporuka:
1
1
Odgovori

Prijavi komentar

kems
Nedelja, 10. 06. 2012. 16:32h
neregistrovan korisnik
Da li Astra 1,6 ima plivajuci zamajac?
Preporuka:
1
4
Odgovori

Prijavi komentar

AcA-Zmaj
Nedelja, 10. 06. 2012. 17:27h
neregistrovan korisnik
Astra G je tipican nemacki auto,prosek klase i ni manje,a ni vise od toga.Skolski primer dizajna i ergonomije.Ima sve sto je potrebno prosecnom kupcu,odrzavanje nije skupo ni komplikovano,cene su sve povoljnije i zato ih toliko ima na nasim drumovima. Sto se motora tice,stvari stoje ovako: -1.2 16V,slabasan za masu vozila. -1.4 16V,dovoljna snaga za normalnu voznju,izuzetno tih rad,skromna potrosnja. -1.6 8V,proveren motor,solidna snaga,jeftin i jednostavan za odrzavanje. -1.6 16V,oce dosta da srkne ulje,ali ne sve verzije,obicno su problem gumice ventila,snaga taman kako treba,a i potrosnja. -1.7 dti isuzu,nemam iskustva,samim tim ni misljenje. -1.8 16V,odlican motor,mozda najbolji za G,potrosnja zadovoljavajuca. -2.0 16V,nemam iskustva. -2.0 16V DTL,velika pednost lanac i lancanici,nema plivajuci zamajac,nije comon rail,oce da je zezne pumpa,lepo ide i trosi oko 6.
Preporuka:
26
0
Odgovori

Prijavi komentar

hahahah
Nedelja, 10. 06. 2012. 18:18h
neregistrovan korisnik
opel je uvek bio nemacki automobil za ljude sa plicim dzepom...mnogo se "sire" sa insigniom a bolje bi im bilo da smisle kako ce da srede njene broje kvarove ( primer, nova insignia presla 9000 i crkla abs elektronska jedinica)...tuga tuga...
Preporuka:
1
20
Odgovori

Prijavi komentar

santos
Nedelja, 10. 06. 2012. 18:21h
neregistrovan korisnik
"Opel astra" pripada grupi najtraženijih polovnih automobila pre svega zbog niže cene u odnosu na konkurenciju s tim što ima bolje vozne karakteristike od "forda" i veću stabilnost od "folksvagena".... O, Boze, sta sve necu procitati...apsolutno netacna konstatacija, pricam iz licnog iskustva...
Preporuka:
8
21
Odgovori

Prijavi komentar

Dejan
Nedelja, 10. 06. 2012. 21:55h
neregistrovan korisnik
Kod modela Astra G najvece zamerke su hladnjak klime i neudobna (tvrda) sedista. Prednosti: veliki broj servisa, pristupacni i polovni i novi delovi, Rentabilan automobil kao i vecina Opela.
Preporuka:
14
0
Odgovori

Prijavi komentar

Elvir
Ponedeljak, 11. 06. 2012. 00:31h
neregistrovan korisnik
Kupio 1.7 DTI u avgustu prošle godine, kraj 2001. proizvodnja. Ima diskove na sva 4 točka. Zamenio hladnjak za klimu i zupčasti kaiš, ulje i sve filtere. Za ovih nepunih godinu dana prešao oko 6000. U gradu troši oko 7 litara, a na otvorenom ispod 5. Ulje ne troši uopšte. Malo neudobna za duža putovanja, jer za njih nije ni pravljena, ali u suštini sam zadovoljan autom. Fino leži i ponaša se na putu.
Preporuka:
10
0
Odgovori

Prijavi komentar

Elvir
Ponedeljak, 11. 06. 2012. 01:00h
neregistrovan korisnik
Kupio 1.7 DTI u avgustu prošle godine, kraj 2001. proizvodnja. Ima diskove na sva 4 točka. Zamenio hladnjak za klimu i zupčasti kaiš, ulje i sve filtere. Za ovih nepunih godinu dana prešao oko 6000. U gradu troši oko 7 litara, a na otvorenom ispod 5. Ulje ne troši uopšte. Malo neudobna za duža putovanja, jer za njih nije ni pravljena, ali u suštini sam zadovoljan autom. Fino leži i ponaša se na putu.
Preporuka:
3
2
Odgovori

Prijavi komentar

Dejan
Ponedeljak, 11. 06. 2012. 08:22h
neregistrovan korisnik
Vozim Opel Astru 1.6 16v ,i to upravo 2000 godište i sa njom sam prešao 200 000 km.Nisam imao nikakvih problema sa motorom niti istrument tablom.Odlično podnosi ugradnju TNG intalacije.Ulja troši neznatno više kada radi na plin što je i razumljivo obzirom na vrstu goriva.Ne znam dali ima bolje vozne karakteristike od Fokusa ili bolju stabilnost od Golfa ali je sigurno udobniji.
Preporuka:
12
1
Odgovori

Prijavi komentar

astra17dti
Ponedeljak, 11. 06. 2012. 09:21h
neregistrovan korisnik
Kupio sam astru 1.7 dti 203 god. presla 145000 auto nisam mnogo platio i za tu sumu novca mislim da sam odlicno pazario. E sad imam malih problema prvi jedan deo instrument table tj deo obrtomera mi ne svetli kao i deo za ventilaciju pa me zanima u cemu je problem mislim da je lampica crkla ili osugurac. Drugi imam problem sa ventilacijom tj kad npr podesim da duva na vetrobran ili kad stavim da duva na otvore za ventilaciju na sredini table duva isto tj nista se ne menja pa me zanima kako to da resim dal zna neko ? hvala unapred
Preporuka:
3
1
Odgovori

Prijavi komentar

Tipi
Ponedeljak, 11. 06. 2012. 09:31h
neregistrovan korisnik
Jedno od kola mi je dizel Astra G 1.7. Super su kola, samo mi se ne svidja buka motora. Benzinci zuje kao na struju da idu...
Preporuka:
6
0
Odgovori

Prijavi komentar

Milan
Ponedeljak, 11. 06. 2012. 09:40h
neregistrovan korisnik
Mnogi navijaju za svoju omiljenu marku vozila, pa kude druge. A nema pravila, kvarovi ne zaobolaze nikoga. Nekad pare dajemo samo za marku, kao kod garderobe, a kvalitet? Sem toga koliko para toliko muzike, bitan faktor kod polovnjaka je i sreća.
Preporuka:
9
0
Odgovori

Prijavi komentar

krlle
krlle
Ponedeljak, 11. 06. 2012. 11:17h
Da nije ASTRE GOLF bi bio najgori auto.
Preporuka:
5
19
Odgovori

Prijavi komentar

Malo-realnosti
Ponedeljak, 11. 06. 2012. 12:25h
neregistrovan korisnik
Читам ове коментаре и не верујем, питам се дал људи из не знања (оно рекла, казала), завидности или сујете пишу ово што пишу. Возим Астру G 2.0 DTI (2002), иначе је то мотор DTH са ланцем и СПОРТ опремом, одличан ауто, нема шта. Код мене је 4 год.(око 45.000) и за то време само редовни сервиси (уље, филтери), ништа осим тога, ах да и зимске гуме :). Ови мотори су просто неуништиви, уз редован сервис 500.000 без проблема по речима сервисера и то оних реалних, а не оних сујетних), иначе редовни сервис је око 6.000 дин, о трапу нећу да трошим речи, пошто су код мене путеви ужасно лоши, за ове четири године трап је исто утегнут као кад сам је купио (странац), просто не верујем, унутрашњост исто тако нема никаквих проблема све ради одлично, што се тиче просечне потрошње она је око 5.5-6 л, на отвореном може да се спусти и на 4.5л. Е сад кад погледам њу и Фокуса (1.8 TDCI, 2004) које возе два другара и другаре који возе Голфа 4, иначе возио и једне и друге, могу само да кажем да ова Астра пружа много бољи осећај и уживање у вожњи, о дизајну нећу трошити речи, то је индивидуално, али мени је Астра много лепши ауто и на крају оно можда и нај важније поузданост је на страни Астре (гледајући ова три аутомобила и искуства горе наведених), а и по причи оних реалних мајстора. Нећу сад ни спомињати шта су они све радили поготово на Фокусима и колико су пара пукли, јер сам се већ доста расписао, ал сам морао, из душе! Све у свему у тој класи:Астра - Best buy (цена/поузданост/одржавање)!!!
Preporuka:
29
1
Odgovori

Prijavi komentar

Nenad
Ponedeljak, 11. 06. 2012. 16:48h
neregistrovan korisnik
Ljudi imam Astru G 1.6, 16v uskoro slavim 200.000 km bez i jednog kvara! Filtere sam menjao jedno 4 puta i to je to.
Preporuka:
17
2
Odgovori

Prijavi komentar

Zoran
Ponedeljak, 11. 06. 2012. 17:08h
neregistrovan korisnik
@Nenad : Ne mogu reci da ti ne verujem jer ne zelim da te uvredim, ali svakako cu reci vrlo, vrlo, vrlo tesko za poverovati. Da nisi napisao ovo za filtere, pa ajd jos da covek poveruje, ali kakvo je to svemirsko ulje i svemirski filteri koji se manjaju na 50.000 kilometara. Iako nisam majstor, cak mogu reci da se vrlo slabo razumem u motore, ali sam siguran da ako ne promenis filter ulja i vazduha 50.000 tesko de neces ozbiljno ostetiti motor.
Preporuka:
12
3
Odgovori

Prijavi komentar

astra
Ponedeljak, 11. 06. 2012. 19:58h
neregistrovan korisnik
Ako ima jedan konkretan problem kod Astri, narocito Astri G, onda je to glupavi EGR ventil koji kad se zagusi od naseg fenomenalnog benzina moze da vas ostavi na putu. Srecom moze da se ocisti, ali ako jednom pocne da stuca, racunajte da ce se ponavljati. Inace, nov kosta oko 13.000 dinara.
Preporuka:
7
2
Odgovori

Prijavi komentar

Milos-Radenkovic
Ponedeljak, 11. 06. 2012. 23:27h
neregistrovan korisnik
Ovde gde ja zivim, na tzv zapadu, Opel Astra je kao polovan automobil, jedan, ako ne i naj jeftiniji automil, kao polocan, a evo i zasto. Predpostavljate i sami, reputacija mu je veoma losa zbog brojnih problema koji ga muce. Da li je neko prosao 200000km, ili mozda 300000km, verovatno da jeste, u to ne sumnjam. Ima ljudi koji su isa kecom prolazili slicne kilometraze. Jednostavno to je auto koji je kao polovan slabo kotiran, a trziste sigurno zna zasto.
Preporuka:
1
21
Odgovori

Prijavi komentar

Nik
Utorak, 12. 06. 2012. 07:29h
neregistrovan korisnik
Heh, a da se prica o Fiatu, kako mu se pali airbag lampica, da ima problem sa egr-om i druge sitnice sad bi bilo pa Fiat je to:-D
Preporuka:
7
1
Odgovori

Prijavi komentar

popovicvl
Utorak, 12. 06. 2012. 13:28h
neregistrovan korisnik
Klasican automobil za stipse. Par limenih profila na tockovima, sa neubedljivim motorima, mrsavom opremom. Jedino sto valja od Astre je kljuc za tockove, stvarno je dobro uradjen, puno bolji od onog sto moze da se nadje u Focusu. Inace Focus ima multilink zadnje vesanje, a Astra fosnu sa dve gredice umesto amortizera.
Preporuka:
1
30
Odgovori

Prijavi komentar

miki
Utorak, 12. 06. 2012. 14:32h
neregistrovan korisnik
pa koji model uzeti kad po tebi nijedan ne valja,sve treba proveriti
Preporuka:
6
0
Odgovori

Prijavi komentar

prosecni-korisnik-auta
Utorak, 12. 06. 2012. 17:06h
neregistrovan korisnik
Dosta solidan i kod nas vrlo rasprostranjen tip Astre G. Na samom početku upozorenje: benzinski 1.6 motor (Z16XEP) je nepogodan za ugradnju TNG. Ovaj tip motora nema samopodešavajuće ventile (kojih ima 16) te je moguće da dođe do oštećenja sedišta ventila usled vožnje sa TNG ukoliko se ne izvrši blagovremena provera i podešavanje zazora ventila. Na pređenih 45000 km je otkazao termostat koji je veoma skup (120-150 €). Termostat je specifičan i u sebi ima integrisan električni grejač tako da nisu moguće improvizacije već se mora ugraditi termostat sa kompletnim kućištem. Inače, ovaj motor pripada Astri H i ugrađivao se u vozila proizvedena u Poljskoj. Motor uz umerenu vožnju odlikuje relativno skromna potrošnja (prosek 6.5-7 l na 100 km). Isto tako ne mali trošak se javlja u slučaju otkazivanja ležaja točka. Tada je neophodno zameniti kompletnu glavčinu (koja u sebi sadrži sam ležaj i senzor ABS sistema) - što košta oko 100-ak €. Još jedna napomena - originalno ulje koje se sipa u ovlašćenom servisu pri redovnom održavanju (GM 5W30) može katastrofalno uticati na vek trajanja motora zbog svojih loših karakteristika. Jedna od lako uočljivih manifestacija lošeg ulja je kontaminacija usisne grane uljnim isparenjima i zaprljanost leptira gasa. Još jedna od primetnih osetljivosti ovih motora je lako prljanje brizgaljki zbog čega dolazi do lošeg rada motora (naročito izraženo pri hladnom motoru).
Preporuka:
3
0
Odgovori

Prijavi komentar

prosecni-korisnik-auta-2
Utorak, 12. 06. 2012. 17:07h
neregistrovan korisnik
Ovo karakteriše i 1.4 motor koji takođe pripada Twinport porodici (Z14XEP). Rešenje je skidanje brizgaljki i njihovo pranje ultrazvukom. Svećice treba menjati na vreme kako ne bi otkazala bobina koja kao i prethodni delovi nije jeftina obzirom da je neophodno promeniti ceo modul koji košta oko 120-150 €. Ovo je od naročitog značaja ukoliko se vozi na TNG kada je neophodno češće menjati svećice. U tom slučaju treba odabrati i odgovarajuću toplotnu vrednost svećice. I otkazivanje davača broja obrtaja radilice nije nepoznato ovoj vrsti motora - njegova zamena je relativno brza i jednostavna, a i sam senzor nije preterano skup (30-ak €). U vožnji je karakteristično da menjač, bar na primerku koji ja vozim, teže prihvata drugu brzinu. Još jedna od neprijatnosti je i bučnost zadnjih kočnica pri par prvih kočenja ako je bilo i najmanje padavine dok je vozilo stajalo duže parkirano. Kada se već pominju padavine, treba napomenuti da se u vožnji zadnje staklo strašno brzo isprlja, tako da ni brisač koji opslužuje zadnje staklo nije dugog veka (košta oko 800-1000 din.).
Preporuka:
2
3
Odgovori

Prijavi komentar

prosecni-korisnik-auta-3
Utorak, 12. 06. 2012. 17:08h
neregistrovan korisnik
Osim ovog, u umerenoj vožnji nema nekih većih zamerki. Unutrašnjost je za današnje pojmove skromna ali funkcionalna, međutim, to je već stvar ukusa samog vozača. Fabričke gume (DUNLOP) su katastrofalno bučne, ali ako je za neku utehu veoma se sporo troše (uz smirenu vožnju, naravno). Što se same estetike i unutrašnjosti tiče - na volanu se vrlo brzo izližu površine pored prekidača sirena (koji su jako nepraktični - kada je najpotrebnije potrebno je usmeriti pažnju kako bi se palcem uspešno aktivirale sirene). Na primercima proizvedenim u Poljskoj se plastika u unutrašnjosti veoma lako izgrebe (kao i brave), ali su to sve kompromisi koje je trebalo prihvatiti zarad tada povoljnog odnosa uloženo/dobijeno.
Preporuka:
2
0
Odgovori

Prijavi komentar

prosecni-korisnik-auta-4
Utorak, 12. 06. 2012. 17:10h
neregistrovan korisnik
Brava za paljenje je takođe problematična na ovom vozilu, kada pri toplom vremenom ne dozvoljava da se auto pokrene. Ovo je definitivno fabrička greška jer je ovaj nedostatak primećen na više primeraka vozila. Ovo su neka moja iskustva stečena posle pređenih 50.000 km za 2,5 godine vožnje. Većina primeraka je pregurala ovu kilometražu tako da ovi utisci stižu sa zakašnjenjem, ali verovatno mogu pomoći nekom da li da se (ne) odluči za nabavku ovakve polovne Astre. Uglavnom su navedene mane samog vozila, ali pored toga ono ima i dosta vrlina kao što je praktičnost prtljažnika, solidna stabilnost, preglednost u vožnji itd.
Preporuka:
1
0
Odgovori

Prijavi komentar

Mladen
Utorak, 12. 06. 2012. 23:43h
neregistrovan korisnik
Ne mogu se sloziti sa ovim mozda nebitnim detaljem, ali zadnje staklo kod Astre G se uopste ne prlja, za razliku od drugih hatch back varijanti kao sto je Golf, upravo zbog tog malo ispupcenog dijela nazad kao kod limuzina i to je sa te strane jedna od prednosti Astre G.
Preporuka:
14
0
Odgovori

Prijavi komentar

Malorealnosti
Sreda, 13. 06. 2012. 09:39h
neregistrovan korisnik
Исправка класичан ауто за паметне, а не за сујетне напаљенике, остатак твог коментара је хумор!
Preporuka:
12
0
Odgovori

Prijavi komentar

Ljubisa
Sreda, 13. 06. 2012. 15:31h
neregistrovan korisnik
Opel po meni daje najvise za novac koji si ulozio jer vozim ih 12 godina. (pre toga Golf 2). I TACKA.
Preporuka:
13
1
Odgovori

Prijavi komentar

shomili
Četvrtak, 14. 06. 2012. 00:10h
neregistrovan korisnik
Kupio sam pre par meseci u Engleskoj 1.6 16v 3 vrata, 2004 godiste. narucio mi jedan lik sto rastura samo astre. Dignem cep,dignem merac ulja,rekao bih kao iz fabrike. Karter fabricko stanje,nigde ulja,motor suv. 2150 km do bg,preko 2 litra (mozda cak i 3,al da ne kazu da lazem),Nisam mogao da verujem,gledao sam tokom puta da ne curi mozda negde. Uzas. Auto neudoban,sav je nesto bezveze. Dizajnerski pun pogodak,ali...Ja sam cetiri godine vozio opel kadet suza 1.3 '84 godiste,20 god starijeg od ovog i tvrdim da astra nije dostojan naslednik kadeta,ni ova G a kamoli ona prva.
Preporuka:
2
11
Odgovori

Prijavi komentar

Opel-Fan
Četvrtak, 14. 06. 2012. 13:56h
neregistrovan korisnik
Pozdrav, Članke o automobilima bi trebalo da Vam pišu osobe koje "znaju" nešto o automobilima. Samo mali savet, bez ljutnje molim. Po meni su Opel vozila sasvim ok za prosečnog vozača. Naravno da postoji sve i svašta na tržištu polovnjaka ali ljudi po auto samo kod proverenih ljudi i povedite nekog ko o autima zna mnogo više od Vas.
Preporuka:
23
0
Odgovori