"Tojotini" polovnjaci najispravniji

"Tojotini" polovnjaci najispravniji

Šampion: Tojota prijus Prošlogodišnji izveštaj TUV-a obuhvatio je kontrolu čak 7.779.312 vozila koja su podeljena u dve kategorije – na automobile stare do tri godine i „četvorotočkaše“... »

Poštovani čitaoci, ostavljanje komentara na vesti starije od 5 dana nije moguće.

Prijavi komentar

Sale
Ponedeljak, 28. 05. 2012. 16:04h
neregistrovan korisnik
Ma nema sanse...da se pitaju nasi uvoznici polovnjaka to bi bili Fiat, Alfa, Renault, Citroen, Peugeot... :-)
Preporuka:
76
8
Odgovori

Prijavi komentar

dak
Petak, 01. 06. 2012. 15:51h
neregistrovan korisnik
@Sale : pogotovo alfa, haha
Preporuka:
7
1
Odgovori

Prijavi komentar

iks
Ponedeljak, 28. 05. 2012. 16:27h
neregistrovan korisnik
VWagenovci, sharan tu nije slucajno, jer deli poslednje mesto sa alhambrom i galaxy-jem, sto su potpuno isti automobili...
Preporuka:
58
5
Odgovori

Prijavi komentar

XXL
Ponedeljak, 28. 05. 2012. 16:31h
neregistrovan korisnik
Sale u potpunosti si u pravu, potpunos e slažem sa tobom. Samo mi nije jasno, kada će se početi ceniti odnos cena/kvalitet za korejska i japanska vozila???!!!!!!
Preporuka:
58
5
Odgovori

Prijavi komentar

AndrejBg
Ponedeljak, 28. 05. 2012. 16:37h
neregistrovan korisnik
Nemac odavno nije sta je bio a Japanci su ubedljivo najkvalitetniji jos od pocetka 90-ih. Steta samo sto je logistika slaba pa su delovi skupi.
Preporuka:
78
4
Odgovori

Prijavi komentar

timon
Utorak, 29. 05. 2012. 00:49h
neregistrovan korisnik
@AndrejBg : naj kvalitetniji auto je volvo...bio,jeste i bice...
Preporuka:
9
43
Odgovori

Prijavi komentar

dejan
Utorak, 29. 05. 2012. 09:46h
neregistrovan korisnik
@timon : pa nije bas tako... cak vise ni po pitanju bezbednosti volvo nije na prvim pozicijama
Preporuka:
22
5
Odgovori

Prijavi komentar

Renault
Ponedeljak, 28. 05. 2012. 17:19h
neregistrovan korisnik
Ja vozim Renault Lagunu i extra sam zadovoljan njenim ponasanjem u zadnje 2 godine, koliko je kod mene. 2002 godiste, 120KS. Kad me pitaju gde servisiras auto - ja im kazem ne servisiram ga i nista ne lazem (sem naravno onih redovnih stvari). Auto je udoban kao ladja, pali uvek, vozi kao munja i cenovno je vise nego dostupan. Zasto je pominjem - ne da se hvalim, vec zato sto je ona na glasu kao izuzetno 'kvarljiv' auto, ali eto to u stvarnom zivotu nista ne mora da znaci. Ja sam moj pazljivo birao, sam ga uvezao i lepo ga cuvam. Ali, naravno da sam svestan da su Toyote pouzdanije i ispravnije i skuplje kao polovnjaci. Toyoti svaka cast - lepo bi mi legla neka Verso varijanta. :) P.S. Nije "espejs" vec "espas", od francuske reci "Espace" sto znaci prostor.
Preporuka:
60
2
Odgovori

Prijavi komentar

drugiilitreci
Ponedeljak, 28. 05. 2012. 17:57h
neregistrovan korisnik
@Renault : (Ja ne vozim Reno, i ne planiram). Sve je kao što kažeš. Laguna je stvarno statistički loša, čak će vam i Francuzi to reći, ali kad se dođe do neke starosti, mnogo je važnije kako je auto održavan nego marka ili model. A tada... Ko zna šta radi, i treba da kupi npr. Francuza, jeftinijeg, nego npr. da se grči sa nekim izraubovanim, a zacenjenim, Golfom.
Preporuka:
47
3
Odgovori

Prijavi komentar

qwak
Subota, 02. 06. 2012. 15:15h
neregistrovan korisnik
@drugiilitreci : i jos nesto. po ceni laguna je kao golf, a dovoljno je da samo sednes u jedan i drugi (ne moras da se vozis) pa da vidis da je to razlika u svemu, a pre svega u klasi.
Preporuka:
4
0
Odgovori

Prijavi komentar

qwak
Subota, 02. 06. 2012. 15:14h
neregistrovan korisnik
@Renault : ja sam 2006. kupio lagunu 2001. godiste, dci 120 ks. nedavno sam je zamenio za noviju lagunu (2008). sve sto kazes stoji. auto u klasi pasata, avensisa, mondea, vektre, a niska nabavna cena, auto ladja, brz, stabilan, potrosnja sasvim ok. za nas cetvoro, po beogradu, do grcke, na planinu.... fenomenalno. nikada nekih problema. kupljen ovde, uvezen iz francuske, odrzavan kako treba. ja sam isto redovan bio kod majstora. promena plocica, guma, balansiranje trapa. kupis original deo, jeste malo skuplji, ali traje 50-60.000 km. kada sam menjao krajeve spona, majstor je skinuo fabricke, a auto je tada vec imao 140.000km na brojacu. skoro 6 punih godina, bez nekih problema. pre kupovine odvezes auto u ovlascen servis, lepo ga pregledaju i znas na cemu si. onda ako nesto ne valja, ubijas cenu, to popravis i nastavis da redovno odrzavas. to sto mi hocemo da vozimo "dobra" kola, a da ne menjamo cak ni ulje, ne moze.
Preporuka:
7
1
Odgovori

Prijavi komentar

ljooba
Ponedeljak, 28. 05. 2012. 19:19h
neregistrovan korisnik
Odavno ja govorim " japanci " ali .. imam colta ' 91. sa 400 000 km , zadnjih 100 000 na gas . kvarove mogu na prste da nabrojim . Kad dodje vreme da odvojim pare opet japanac . Ne mora biti Mitsubishi , niti ga hvalim.Mislim da kod nas ljudi nemaju poverenja u njih,a ko kupi jednom 90% sanse da ce opet. To su moja iskustva
Preporuka:
67
5
Odgovori

Prijavi komentar

Nikola
Ponedeljak, 28. 05. 2012. 19:58h
neregistrovan korisnik
@ljooba : Slazem se!!! Neznam samo sto su se ljudi u Srbiji toliko zalepili za nemce i francuze...
Preporuka:
54
4
Odgovori

Prijavi komentar

Yaris
Ponedeljak, 28. 05. 2012. 22:02h
neregistrovan korisnik
@Nikola : Toyota!
Preporuka:
32
7
Odgovori

Prijavi komentar

dejan
Utorak, 29. 05. 2012. 09:49h
neregistrovan korisnik
@Nikola : Zato sto robuju stereotipima. Kome god da kazes (cak i onima koji nemaju nikakve veze sa automobilima) da bi uzeo japanca odmah ce ti reci "nemoj japanca, delovi su skupi".
Preporuka:
31
2
Odgovori

Prijavi komentar

Mitsubishi-Galant
Ponedeljak, 28. 05. 2012. 20:46h
neregistrovan korisnik
@ljooba : Imam Japanca starog 24 godine -1988. Po stanju, kvalitetu delova, opremom, i tehnickim resenjima, dizajnom ispred je gomile automobila iz Evrope proizvedenih od 1995-2000. Pogledajte automobil japanske proizvodnje iz '90.-ih i shvaticete o cemu pricam. Uporedite ga sa bilo kojim italijanskim, nemackim automobilom.... Pre godinu dana sam uzeo "Japanca" i boze zdravlja svaki sledeci automobil ce mi biti iz te zemlje
Preporuka:
51
8
Odgovori

Prijavi komentar

EdHunter
Sreda, 30. 05. 2012. 09:52h
neregistrovan korisnik
@ljooba : Ja vozim celicu '90. godište i do sad sam zamenio kaiš,svećice i lamelu,i to je to,sve ostalo je u fabričkom stanju i radi savršeno! :)
Preporuka:
11
1
Odgovori

Prijavi komentar

sreckousa
Ponedeljak, 28. 05. 2012. 19:29h
neregistrovan korisnik
Trenutno brinem o Rav-4, 4-runer, Altima i merc-c280. Altima 2000god.je bez konkurencije, ali ni tojotama nije mane 2004 i 1998, Meca je 1999.g i na njoj je najvise popravljamo.....mene sto se tice Toyota Camry je bez mane, vozio sam je 6g.( kupljena 2004 sa 110.000 km) nije videla servis ili popravke nikad (zamjena ulja, kocnica,guma su odrzavanje). Posle ostecenja od leda osiguranje je preuzelo za $6500, a ja uzeo rav-4 za sada (kocnice i ventilator za klimu, sam zamenio) zadovoljan sa predjenih 30.000 tak km. I nek ostane ovako!!!!
Preporuka:
36
4
Odgovori

Prijavi komentar

Sofer
Ponedeljak, 28. 05. 2012. 19:47h
neregistrovan korisnik
Што рече гос. Мерцедес " најбоље ауто је ново"! Тога се држе богати посебно овде у САД нова кола држе три године па опет изнова. Сад готово сви и дају гаранције до 50.000 миља укључујуци и замену уља а остали кварови су покривени и ти само вози....
Preporuka:
7
45
Odgovori

Prijavi komentar

Lepi-Breno
Utorak, 29. 05. 2012. 01:14h
neregistrovan korisnik
@Sofer : To je rekao Ford.
Preporuka:
43
1
Odgovori

Prijavi komentar

sasa
Utorak, 29. 05. 2012. 07:20h
neregistrovan korisnik
@Sofer : to je rekao henri ford.
Preporuka:
22
1
Odgovori

Prijavi komentar

branko
Četvrtak, 31. 05. 2012. 06:08h
neregistrovan korisnik
@Sofer : lako je u USA voziti nova kola --na kredit, sve se plasim kupujes na svake tri godine za kes i onda sta radis ,radis samo za kola a zivis kao podstanar i jedes brzu hranu na trafici neka hvala, lepsi mi je punto polovan za kes i ne dugujem nikome nista
Preporuka:
17
2
Odgovori

Prijavi komentar

Nikola
Ponedeljak, 28. 05. 2012. 19:53h
neregistrovan korisnik
Japanska vozila,bila i ostala najkvalitetnija na svetu...Pogotovo motori auta... :)
Preporuka:
60
5
Odgovori

Prijavi komentar

Nikola
Ponedeljak, 28. 05. 2012. 22:39h
neregistrovan korisnik
@Nikola : Eee da,da nezaboravim :) Drago mi je da je jos jednom dokazano,sta je najkvalitetnije,a kvalitet je najvazniji !!! :) I gde su sada oni obozavaoci Nemachih,Francuskih i Talijanskih vozila...Ehehehe Japanese forever :)
Preporuka:
25
8
Odgovori

Prijavi komentar

mazda-uber-alles
Ponedeljak, 28. 05. 2012. 19:54h
neregistrovan korisnik
A i ovo za porsche nije bas realno, po mom misljenju. Retko ko ce prevaliti 30k godisnje tim auto. Bilo bi dobro znati poredjenje predjenih kilometraza, u poroseku. Porsche-i su uglavnom izuzetno cuvana vozila i vozena samo vikendom, za uzivanje. Ne koriste se za dugacka putovanja i svakodnevne poslove na sta ode ogromni deo kilometeaze jednog auta. Tako, i u toj kategoriji, toyota.
Preporuka:
54
4
Odgovori

Prijavi komentar

cc
Utorak, 29. 05. 2012. 01:02h
neregistrovan korisnik
@mazda-uber-alles : Pogledaj po beogradu,porsea koliko koces po parkinzima...Normalan auto kao i svaki drugi...Nije to ferrari pa da se mazi i pazi....
Preporuka:
8
13
Odgovori

Prijavi komentar

ex-demokrata-1
Ponedeljak, 28. 05. 2012. 20:35h
neregistrovan korisnik
Poznato je da su Japanci najbolji,naši ljudi vole međutim WV iako vidimo da se plasirao kao marka na začelju. Mnogi čak i danas misle da je WV 2 najbolji auto na svetu,i to je ustvari posledica niskog standarda jer poznato je i da se u srednjoj Africi Mercedes 124 d kotira kao najbolji auto jer za bolje i ne znaju na žalost,pa je tako i ovde...
Preporuka:
54
5
Odgovori

Prijavi komentar

Nikola
Ponedeljak, 28. 05. 2012. 22:28h
neregistrovan korisnik
@ex-demokrata-1 : Tacno je sve sto si rekao,i sa tobom se slazem takodje! Zivim u Irskoj vec sedam godina,i stvarno Irci voze sve zivo,ali sto se tice japanaca,mislim da njih vozi 40-45% populacije...Zemlja u kojoj je bio standard najbolji u Evropi zadnjih godina,kupovali su sta su hteli i stigli,i tako dok nisu ustanovili sta je kvalitetno,i sta se nekvari...Na ulicama se najvise vidjaju japanska vozila kao sto su Toyota,Honda i Mitsubishi,a pored njih tu su i Isuzu,Mazda i Lexus...Verujem da kada bih spomenuo u Srbiji za Isuzu da bih retko ko rekao da je u opste cuo za tu dobru marku,koja proizvodi i kamione,koji se ovde bas puno voze...Pozz sa kisovitog zapada... :)
Preporuka:
43
1
Odgovori

Prijavi komentar

Topa-Pn
Ponedeljak, 28. 05. 2012. 21:42h
neregistrovan korisnik
Realni su bili i nisu rekli da je golf ili audi najboli auto na svetu.
Preporuka:
39
3
Odgovori

Prijavi komentar

Zare
Ponedeljak, 28. 05. 2012. 22:18h
neregistrovan korisnik
Nije sasvim jasno kakvi su kriterijumi za ovakav test jer je kilometraža vozila veoma važna. Nije dovoljno reći samo vozila koja su toliko i toliko stara. Takodje je veoma važna i brojnost jer su VW, Opeli i Fordovi daleko najbrojniji na evropskim drumovima. S' obzirom da je u pitanju veliko serijska industrijska proizvodnja sa odredjenim procento škarta nije nevažno da li na tržištu ima nekoliko stotina hiljada ili nekoliko miliona nekog vozila. Ko prati trendove u industriji zna da je skoro u svakoj oblasti u industrijskoj proizvodnji Japan najbolji, druga je Nemačka i još neke evropske zemlje a daleko slabiji su Amerikanci.
Preporuka:
25
1
Odgovori

Prijavi komentar

Sale
Ponedeljak, 28. 05. 2012. 22:20h
neregistrovan korisnik
Nemam nista protiv nikog, ali ponajmanje volim da mi pricaju o pouzdanosti statisticki nepouzdanih vozila, ali i iz prica ljudi, oni koji godisnje ne predju ni 10.000 a upitno je i za 5.000 km...ja sam sa Opel Asconom 1.3 '88 presao 465.000 km i to od 205.000 km na plin i nije imala ni jednu generalku niti jedan ozbiljan kvar...
Preporuka:
18
9
Odgovori

Prijavi komentar

Japan
Utorak, 29. 05. 2012. 00:02h
neregistrovan korisnik
Toyota je ubedljivo najbolji proizvodjac auta, recicu vam jedan primer, toyota je 95 napravila prvo auto hibridno, nemci su se smejali tome! 99 prva prius hibrid izlazi.. Posle 5-6 godina nemci poceli praviti hibride.. Jos jedan primer, audi a8 tek je ove godine izasao hibrid a kada je bili 99'.. Nebitno Ali a8 je najluxuznije vozilo kuce audija.. Pa vidite koliko samo kasni dok lexus i toyote guraju to vec navelko.. Ali nemci su nemci, ako ne kupis nemca nisi niko i nista ljudi te nece ceniti..
Preporuka:
27
6
Odgovori

Prijavi komentar

Lepi-Breno
Utorak, 29. 05. 2012. 01:20h
neregistrovan korisnik
Evo kanadska zima vam daje garancije da su najbolji japanci. Toyota Honda Mitshubishi Nissan plus ovi luxsuzni Acura, Lexus, Infinity. Svabe nemaju sanse sa ovima po trajanju ili pouzdanosti. Mozda sa ovima mogu Volvo i Subaaru, sve ostalo ne kupuj.
Preporuka:
36
4
Odgovori

Prijavi komentar

buxna
Utorak, 29. 05. 2012. 09:19h
neregistrovan korisnik
@Lepi-Breno : i Subaru je iz Japana
Preporuka:
25
1
Odgovori

Prijavi komentar

marinco
Sreda, 30. 05. 2012. 00:17h
neregistrovan korisnik
@buxna : mozda je covek mislio na saab. :-)
Preporuka:
10
1
Odgovori

Prijavi komentar

Lepi-Breno
Sreda, 30. 05. 2012. 10:38h
neregistrovan korisnik
@buxna : Nisam ni napisao da nije. Cisti nesporazum. Podeljeni su po kvalitetu tj, Volvo (Sweden) i Subaru (Japan) su druga kategorija u odnosu na one prve nabrojane.
Preporuka:
11
1
Odgovori

Prijavi komentar

ivanex
Utorak, 29. 05. 2012. 08:39h
neregistrovan korisnik
Kad sednem u tojotu imam osecaj kao da sam seo u neki doboš. Motor vrišti, dinamika 0, izolacija 0, kad pada kisa misliš da pada grad. Nije ni čudo što se ne kvari jer nema šta da se kvari, a i tojota zahteva posetu servisu svakih 10 000 km.
Preporuka:
10
58
Odgovori

Prijavi komentar

Nikola
Utorak, 29. 05. 2012. 13:56h
neregistrovan korisnik
@ivanex : Ahahahaha ulepsao si mi dan brate!!! Bas si me lepo nasmejao :))) Sigurno neznas kako izgleda toyotin znak,ko zna u sta si ti seo :D
Preporuka:
28
3
Odgovori

Prijavi komentar

zoran-dj
Utorak, 29. 05. 2012. 22:23h
neregistrovan korisnik
@Nikola : starlet iz 80ih garant
Preporuka:
14
1
Odgovori

Prijavi komentar

Nikola
Sreda, 30. 05. 2012. 02:25h
neregistrovan korisnik
@zoran-dj : Hahaha verovatno :D
Preporuka:
7
2
Odgovori

Prijavi komentar

Yes
Petak, 01. 06. 2012. 07:16h
neregistrovan korisnik
@ivanex : U pravu si prijatelju.Plastikaneri totalni.Auta bez duše.
Preporuka:
3
10
Odgovori

Prijavi komentar

PanonNavy
Utorak, 29. 05. 2012. 09:13h
neregistrovan korisnik
Prvi sam vlasnik Toyote Corolle iz 2006. god, i trenutno imam prijeđenih 72.000 km.Redoviti servis (ulje, kočnice i sl.) obavljam u njihovom servisu u Varaždinu. Odnos prema kupcu je "kraljevski!" Čak i nakon isteka garancije možete dobiti zamjensko vozilo (dok traje servis, a moraš hitno obaviti nešto u gradu!). Usporedbe radi, u servisima francuskih marki ne možeš dobiti zamjensko vozilo taman da te razbije na cesti predsjednik Francuske! Dozvolite mi jednu malo neobičnu usporedbu: svako jutro dok idem pješice na posao (cca 10 min.) od auta koje vidim na cesti sa poregorenim žaruljama, najviše je Francuza! Slažem se da svaki vlasnik vodi brigu o ovome, ali i to nešto govori, jer je njamanje Japanaca sa pregpreni svjetlima! Kolega mi vozi CItroen C5. Moram reći da ga ne bih vozio ni da mi ga netko pokloni! U 3 godine naplaćao se kazni za pregorene sijalice ko budala: policija ne vjeruje da toliko sijalica može pregoriti. Ukratko, vlasnici Japanaca koje znam u Hrvatskoj ne bi se mjenjali za "evropske" aute ni pod kojim uvjetima. I ja sam jedan od tih. A sve zato jer želim pouzdan auto koji svako jutro pali i radi stabilno. Primjer - antifriz u mojoj Toyoti ima garanciju 160000 km. Po ozbiljnosti, i po odnosu prema kupcu, Japanci su druga glaksija za eropske firme. Kupovinom Japanca, apsolutno se dobiva najviše za uloženo. Prije sam vozio Citroen i Seat. Bilo bi vrlo nepošteno uspoređivati ove 3 marke. Jednom Toyota, Toyota zauvijek!
Preporuka:
38
4
Odgovori

Prijavi komentar

Doom
Utorak, 29. 05. 2012. 11:16h
neregistrovan korisnik
@PanonNavy : da ti kazem nesto,Imao sam toyotu avensis 2004 2.0b Jeste kvalitetan,sto se tice mehanike.Samo mu je to prednost...Tvrda kao golf,trosi mnogo ...11,12 litara normalnom voznjom.nit je nesto posebno lepa,sto spolja,sto unutra...Otac ju je kupio u Francuskoj 2006,sa oko 90 000km.Vozili smo je do pre 7,8meseci, kada smo uzeli nov citroen c5...Imao sam predrasude prema francuzima,al ih vise nemam...Prezadovoljan sam...Najveca mana toyote je sto nema udobnu limuzinu srednje klase.Nova avensis me je razocarala...Nije ni L od limuzine...
Preporuka:
15
8
Odgovori

Prijavi komentar

PanonNavy
Utorak, 29. 05. 2012. 19:13h
neregistrovan korisnik
@Doom : Poštovani Doom, što se tiče udobnosti...Francuzi su nedostižni! Vozio sam se u (pra)starom Citroen GS-u oko 2 godine. Hidraulika umjesto amortizera. Rupe na cesti ne osjetiš. Auto vozi i klizi, kao da ide po moru a ne po cesti. Ali, osobno smatram da to nije dovoljno. Generalno, svi koji su vozili Citroen, tu udobnost očekuju od svakog drugog auta. Složio bih se da Avensis nije na izgled ništa posebno. Ali, radi pošteno svoj posao ko švicarski sat. Doživio sam da se je u garantnom roku sa nekih najviše 50000 km na Avensisu upalila lampica za neku grešku na motoru. U servisu su bez pitanja čovjeku zamjenili cijelu mašinu za novu iz tvornice, a ovu staru poslali na ispitivanje. Čovjek je opet dobio garanciju na puni iznos kilometraže. Da li je bio kvar za 100 Eu ili za 1000 Eu - to nitko nije pitao, nego su se čovjeku ispričavali nekoliko puta.
Preporuka:
13
1
Odgovori

Prijavi komentar

Svaba
Petak, 01. 06. 2012. 07:24h
neregistrovan korisnik
@PanonNavy : То су приче за ону стару емисију"Лаку ноћ децо"Имао сам ја три Аvensisа и један Camry.Пластик фантастик бато.О потрошњи неком другом приликом.А то да су тако лако мењали мотор спада у СФ романе.
Preporuka:
12
3
Odgovori

Prijavi komentar

Ing
Utorak, 05. 06. 2012. 14:35h
neregistrovan korisnik
@PanonNavy : To su priče za mladiče! Vozio sam već 4 Yarisa, jedan Picnic, jedan Aygo; Ako auto dolazi iz Japana ili Turske sve je u redu! Oni. iz F, GB, CZ su 2.Klassa( pretežno EU delove)Motori dolaze uvek iz Japana!
Preporuka:
2
0
Odgovori

Prijavi komentar

nole
Utorak, 29. 05. 2012. 09:14h
neregistrovan korisnik
Pa ti pametnjakovicu verovatno nisi nikada ni seo u tojotu.... verovatno vozis X6 pa se pravis pametan.. vozim vec trecu tojotu avensis i nikada nisam imao problema i nikada nisam ostao u kvaru, a o izolaciji i konforu da ne pricam, ko jednom sedne u tojotu vise ne izlazi... vidi se koliko se razumes u automobile, svaki auto se servisira na 10000 ili 15000 km...
Preporuka:
19
3
Odgovori

Prijavi komentar

Sumaher
Utorak, 29. 05. 2012. 09:31h
neregistrovan korisnik
Nisam nikada imao Japanca niti sam ga vozio sve dok jedan moj prijatelj nije kupio auto marke "Honda Jazz"(2003 god).U zadnje 2 godine presao je negde oko 30000 km (70% grad) i mislim da je za to vreme zamenio jednu ili dve sijalice i plocice na diskovima.Auto je inace manji nije preterano udoban ali rupe i neravnine mnogo dobro amortizuje sto se kod nas kaze ne oseca.Sve u svemu mislim da je auto odlican.Sigurno u svojoj klasi samo moze biti ispred Nemackih,iza nikako
Preporuka:
21
4
Odgovori

Prijavi komentar

Krec
Utorak, 29. 05. 2012. 12:11h
neregistrovan korisnik
Nisu uopšte skupi delovi za Tojotina vozila. Ja vozim njihov automobil 13 godina i za svo to vreme jednom sam menjao akumulator i jednom gumice na brisačima i još uvek je Yaris u odličnom stanju. Pa sada Vi vidite da li je skup za odrzavanje!?
Preporuka:
11
3
Odgovori

Prijavi komentar

Svedja
Utorak, 29. 05. 2012. 12:53h
neregistrovan korisnik
Ljudi, stvar je u tome ko šta voli i šta zeli da vozi a šta su mogućnosti. Za mene je svaki auto dobar na svoj način i baš svaki, svaki model ima neku manu. Ja vozim VOLVO-a (u poslednjih 9 god.) iz 90tih i PREZADOVOLJAN sam, niti se kvari, niti je skup za održavanje, ne troši ulje, pali na gas na -20, sam mu radim servis (što je najvažnije) i čim dođem do para kupio bih S60. Što se japanaca tiče, iz iskustva znam da stariji motori (više od 250HKm) troše ulje čak i do 7,5 dl/1000km, najobičniji filter za gorivo zna da bude i preko 2500 dinara a ne daj Bože neki skuplji deo, o limariji ne vredi ni trošiti reči. Da ne govorim da su im stari dizelaši loši toliko da su im svi noviji (u tojoti, mazdi, hondi, nisanu, mitsubisi, itd.)1.4, 1.6, 1.9, 2.0, 2.2 idr.poreklom od francuza (što je za pohvalu) samo im oni daju druge oznake. Nemam ja para da održavam japanca :-D Dobri su ali, daleko im lepa kuća.
Preporuka:
10
11
Odgovori

Prijavi komentar

darkside
Četvrtak, 31. 05. 2012. 08:53h
neregistrovan korisnik
@Svedja : Na kojoj planeti ti živiš care?
Preporuka:
11
2
Odgovori

Prijavi komentar

radovan-I
Utorak, 29. 05. 2012. 13:14h
neregistrovan korisnik
kakvi bre japanci,punto 2009. 1.2 sa TNG fabrickim gasom,25 000 km se prelazi sa njim godisnje,jos ni sijalicu nisam zamenuo,a kosta kao trecina jarisa,ko voli da seta novac po putu nek izvoli,ja radije odem u restoran sa porodicom
Preporuka:
10
18
Odgovori

Prijavi komentar

Yaris
Sreda, 30. 05. 2012. 13:20h
neregistrovan korisnik
@radovan-I : Neko me je zvao? U restoranu sam. Citat: kosta ko trecinu Yarisa!!!?????!!! Pozdrav
Preporuka:
13
2
Odgovori

Prijavi komentar

malisa
Utorak, 29. 05. 2012. 16:40h
neregistrovan korisnik
imam priusa 2010, kupio sam ga sa oko devedeset hiljada predjenih km. vozilo je bukvalno kao novo (prethodni vlasnik ga je dosta vozio ali i redovno odrzavao i cuvao). naravno, vozio sam ga pre kupovine na servis-nikakvi znaci "starenja" nisu registrovani. ja sam prezadovoljan. ovo mi je prva toyota i prvo polovno vozilo koje sam kupio u zivotu.
Preporuka:
15
1
Odgovori

Prijavi komentar

PanonNavy
Utorak, 29. 05. 2012. 19:19h
neregistrovan korisnik
Za slične stvari od evropskih marki (barem u Hrvatskoj) vas maltretiraju "kako ste šaltali brzine, da li ste izvodili neke nagle radnje, da li ste ovo, ono..." Što ispada da nas prave da smo blesavi! Pa ko bi kupio novi auto i onda radio sve kako bi ga "udesio?" Oni (auto kuće) nas kupce zezaju, a platimo dobre pare. Sve što ovdje pišem je iz iskustva, "malog, običnog i skromnog čovjeka koji želi dobti najviše/najbolje za uloženo, bez ikakvih ambicija navijanja "za" i "protiv". Autoindustrija je veliki biznis i deru nam kožu na milion načina. Zato smatram vrlo vrijednim razmjenu iskustava nas običnih, normalnih ljudi, koji ne kupujemo auto svaki dan. Novi ili polovni, kako tko već može! Više vrijedi iskustvo prijatelja i poznanika kojima se može vjerovati nego sve reklame koje se vrte svuda oko nas. Pozdrav!
Preporuka:
16
0
Odgovori

Prijavi komentar

Nik
Sreda, 30. 05. 2012. 10:40h
neregistrovan korisnik
Da ne ureknem svoju pandu, ali za 6 ipo godina i 70000 ni jedan kvar. Na osnovu dosadasnjeg iskustva mogu da kažem da dosta zavisi od toga kako vozite svoj automobil. Ja do sada nisam imao problema ni sa jednim automobilom, a bilo je i novih i polovnih. Ljudi neće da pročitaju uputstvo, a kamoli da održavaju vozilo, jednostavno se ne razumeju u neke stvari. A da su u servisima jako bezobrazni i to je tačno. Meni su u pežou, za zvuk koji potiče od istrošenih pločica (nije bila karakteristična škripa), rekli da je pumpa za servo. Ali ovo istraživanje nije baš precizno. To što je neki auto prošao tehnički pregled ne znači da se nije kvario te godine.
Preporuka:
8
2
Odgovori

Prijavi komentar

E-draga-gospodo
Četvrtak, 31. 05. 2012. 18:49h
neregistrovan korisnik
da se razumemo. Vozio sami i Toyotu i VW. Sad vozim Opela. Za kvalitet Toyote to je tacno. Za VW je precenjen sto se tice cene delova za nova vozila. Opel je najeftiniji od nemaca i po ceni u startu i kasnije za delove. Francuze, izalijanska i koreanska vozila nisam vozio tako da pricam o njima ne bih. Prica da jednok Toyota uvek Toyota moze samo ako mi na svakih 6 godina.date dovoljno para da je kupim.
Preporuka:
7
0
Odgovori

Prijavi komentar

Vlada-nbg
Petak, 01. 06. 2012. 08:27h
neregistrovan korisnik
Toyota je zakon.
Preporuka:
7
4
Odgovori

Prijavi komentar

Nikola
Petak, 01. 06. 2012. 15:12h
neregistrovan korisnik
Ljudi,ima dosta toga da se vidi na youtube-u i internetu,sto je i to dokaz kvaliteta i izdrzljivosti Japanskih vozila...Kao na primer,ubaciti u more Hilux-a na 24 sata,i nakon toga izvaditi ga napolje,promeniti mu bateriju,izduvati SLANU vodu iz motora,i on pali kao metak...Ili sta su radili sa Civic-om,izpustili ulje iz motora,odvili sraf za ulje,i sipali(dosipali) vodu u motor dok je auto radio po punim gasom...Predahnuo je tek posle rekordnih 22 minuta...To su samo primeri,mislim da i jedan auto/motor(da izostavimo Japance) bilo koje marke nebih izdrao ni 10 minuta,bez podmazivanja motora,pa jos i najgore,zamislite motor pod punim gasom i pun vode,koja kljuca... :) Japan je specificna i unikatna zemlja,sa cudnom i striktnom kulturom,a neke reci sve govore: Samurai,Ninja,Katana,Mike,Toko Taj(kamikaze)... :) Pozz
Preporuka:
10
4
Odgovori