„Blic” Na regionalnoj promociji

Stigao novi „hjundai i30”

Dugo očekivana druga generacija “hjundaija i30” juče je i zvanično predstavljena u Srbiji na regionalnoj promociji koja je okupila i novinare iz Makedonije, Crne Gore i Ukrajine.

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

Prezentacija je organizovana za novinare celog regiona

Četiri godine bile su više nego dovoljne prvom „hjundaiju i30“ da se predstavi u kompaktnoj klasi koja dugo, dugo nije primala nove članove. Sada je originalnom „i30“ odzvonilo i pored podatka da je 2011. imao najuspešniju godinu, odnosno da je širom Evrope samo u prvih devet meseci pronašao 115.000 kupaca!

 

Ni to nije bio dovoljno dobar razlog da se odloži pojavljivanje druge generacije čiji je moderan dizajn krivac za to što prvi „i30“ danas izgleda kao oldtajmer.
 

Kada pogledate modele dve generacije, neverovatno je poverovati da između njih postoji krvna veza. Kao i sa modelom „i40“, “Hjundai” je ponovo investirao u detalje koji direktno ne donose profit i koje ranije nisu ugrađivali.
 

Hjundai i30 1.6 CRDi
- Motor 4-cilindrični, dizel
- Zapremina 1.582 kubika
- Snaga 128 KS pri 4.000 o/min.
- Obrtni momenat 260 Nm pri 1.900 o/min.
- Menjač 6-stepeni, ručni
- Pogon na prednjoj osovini
- Dimenzije 4.300/1.780/1.470 mm
- Maks. brzina 188 km/h
- Ubrzanje 11,1 s
- Prtljažnik 378 litara
- Potrošnja 5,2 litra

Recimo, sedišta su komforna i sa dvostrukim šavovima, što je retkost u C segmentu. Ponovo je to znak samouverenosti korejskog proizvođača. Koža sada izgleda i miriše kao prava, a iz kokpita je proterana tvrda plastika.

 

Instrumenti su moderni i suptilni i skromno je reći da se u kabini „hjundaija i30“ osećamo izuzetno prijatno. Kupcima se nudi i brdo dodatne opreme poput startovanja motora na dugme, elektronske parking kočnice, ksenonska svetla, navigacija, kamera za parkiranje unazad...
 

Novi 1,6-litarski turbodizel motor sa 128 konjskih snaga nije eksplozivan, ali ide prilično glatko i može da se ponosi skromnom prosečnom potrošnjom i niskom emisijom štetnih gasova.  Upravljač je precizan i pruža više nego dovoljno informacija vozaču. Takođe, šestostepeni ručni menjač je standardna oprema u svim verzijama.


Osetili smo pristojnu udobnost u novom „hjundaiju i30“, a ne možemo da sakrijemo ni da su vozne karakteristike podignute na viši nivo.
 

Najveća pažnja posvećena je detaljima

 

Bazni “hjundai i30” pokreće 1,4-litarski atmosferski benzinski motor sa 99 KS, a u ponudi je i moderniji turbobenzinac 1.6 GDI sa 135 konjskih snaga.

 

Što se dizel motora tiče, ponudu otvara 1.4 CRDI sa 90 KS, koji uparen sa šestostepenim manuelnim menjačem troši 5,3 litra na 100 pređenih kilometara.

 

Još je štedljiviji 1.6 CRDI sa 110 KS, koji prema fabričkim podacima na 100 km guta samo 4,8 litara. Cena druge generacije “hjundaija i30” za srpsko tržište još nije poznata, a trebalo bi da bude formirana najkasnije do kraja meseca.

Povezane teme: Hjundai, i30, Promocija, Hyundai

Poslednji komentari

Marko
Sreda, 25. 04. 2012. 15:26h
neregistrovan korisnik
Kad vec neko spomenu FIAT, 1.6 JTDm (Multijet II, 8 ubrizgavanja na 1 sagorevanju, ftp sajt za vise informacija), 120KS, 300Nm, ugradjuje se od 2008, zamena za 1.9 Mjt 8V, ima testova na ADAC sajtu. Dakle, ovo kao da kasni samo 4 god...
Nemac
Utorak, 24. 04. 2012. 22:42h
neregistrovan korisnik
Zar niko ne vidi da Hyundai kopira Opelove Astra modele? Prethodna generacija i30 je bila pljunuta Astra H, a ova generacija je ista kao Astra J. A ako pogledate i20, jedva ce te da ga razlikujete od Opel Corse. Pogledajte koliko ih ima vracenih lizing kucama, pa uopste ne mogu da ih prodaju kao polovne.
ja
Utorak, 24. 04. 2012. 21:58h
neregistrovan korisnik
Prednji branik, levi far, levo krilo, ratkapna = 197.000 din. Prvo su hteli da mi naplate 240.000 al kad sam se pobunio onda su spustili 500 evrica. 1 ratkapna kosta 5500 dinara. Sreca da je popravku pokrio kasko. Ali za svaki novi auto popravke u ovlascenim servisima su sisanje (da ne kazem dranje).
maxy
Utorak, 24. 04. 2012. 10:34h
neregistrovan korisnik
cena im ne pada brže, već približno istom stopom. Pa ne može se očekivati da automobil koji košta 3000 € u startu manje od golfa ili astre za pet godina kao polovnjak ima identičnu cenu kao prethodno nabrojana dva modela. Razlika će uvek biti u tih 3000 €. E sad ko ima keš može da bira. Održavanje jeste skupo (a za koji nov automobil danas nije), ali nije to moj kec pa da se kvari svakih 20 dana.
maxy
Utorak, 24. 04. 2012. 09:55h
neregistrovan korisnik
cena im ne pada brže, već približno istom stopom. Pa ne može se očekivati da automobil koji košta 3000 € u startu manje od golfa ili astre za pet godina kao polovnjak ima identičnu cenu kao prethodno nabrojana dva modela. Razlika će uvek biti u tih 3000 €. E sad ko ima keš može da bira. Održavanje jeste skupo (a za koji nov automobil danas nije), ali nije to moj kec pa da se kvari svakih 20 dana.