“Blic” u sloveniji Hjundai “i40 wagon” i “elantra”

Sportski karavan i drska limuzina

Nekada se u Trst išlo zbog šopinga, na Bled radi prestiža, a u Portorož kako bi se uživalo. Nije se mnogo toga promenilo ni danas, s tim što su protekle nedelje “Hjundai Auto Beograd” i “Sportina group” svojim četvrotočkašima i smeštajnim kapacitetima objedinili ove tri ljudske potrebe. Povod je bilo testiranje najnovijih modela “hjundaija”: “i40 wagon” i “elantra”.

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

„Hjundai i40 wagon“ vozili smo u Portorožu i na Bledu

“Hjundai i40 Wagon” kao naslednik modela „Sonata“ novi je predstavnik četvorotočkaša u D segmentu kojim je ovaj južnokorejski proizvođač krenuo u direktnu borbu sa rivalima poput “folksvagen pasata”, “forda mondea”, “tojote avensis” i “pežoa 508”. Kada je reč o spoljašnjim dimenzijama u poređenju sa “petstoosmicom”, ovaj karavan je nešto kraći (dužina 4,77 m), četiri centimetra uži (širina 1,81 m), ali i dva centimetra viši (visina 1,47 m) sa međuosovinskim rastojanjem 2,77 m. Međutim, “hjundai i40” može se pohvaliti najboljim karakteristikama u klasi kada je u pitanju prostor za gornji deo tela putnika napred (1,02 m), za ramena (1,45 m) i za noge (1,17 m). To praktično znači da „glava“ petočlane porodice ne mora da brine o udobnosti svojih čak i odraslih naslednika na zadnjem sedištu. Prtljažnjik je zapremine 553 litara ili čak 1,719 litara kada se obore zadnja sedišta u za to predviđen prostor.

 

Unutrašnjost karakteriše potpuna opremljenost vozila netipična u tolikoj meri za D segment. Pored kožnih sedišta sa grejanjem i ventilacijom, „bluetooth“ uređaja, kamere za vožnju unazad, audio i navigacionog sistema jednostavnog za rukovanje izdvaja se viši paket opreme GLS koji obuhvata elektropomični stakleni panoramski krov, grejanje upravljača i SPAS sistem za parkiranje.


Bez obzira na odlično vreme i još bolje uslove na putevima u Sloveniji, testiranje perfomansi ovog modela nije bilo mnogo pametno pošto su takozvani presretači radili gotovo danonoćno, a pojedine deonice prekrivene su video nadzorom. Ipak, nije na odmet reći da su pojedina isprobavanja četvorocilindričnog benzinskog GDI motora pokazala sasvim zadovoljavajuće rezultate imajući u vidu težinu karavana od 1.395 do 1.495 kilograma - brzina od sto na sat iz mesta mirovanja zabeležena je za svega 11,6 sekundi. Međutim, u svakom momentu vožnje treba imati na umu da se pre svega radi o porodičnom karavanu sportskog izgleda. Početna cena je 21.990 evra.

 

Na proputovanju dugačkom ukupno 1.540 kilometara reporteri „Blica“ isprobali su i drugi model najnovije generacije „Hjundaija“ - „elantru“. Nova „elantra“ ima sportskiji i agresivniji imidž od svojih prethodnika.


Dužinom od 4,53 m i međuosovinskim rastojanjem od 2,70 m obezbeđen je komfor za putnike na prednjim i na zadnjim sedištima. Prtljažnik je zapremine od 420 do 485 litara, a ovaj model pokreću potpuno nova i prilično unapređena benzinska agregata uparena sa šestostepenim menuelnim i automatskim menjačem.


Kad je reč o unutrašnjoj opremi novu „elantru“ odlikuju ekran osetljiv na dodir sa integrisanom navigacijom i kamerom za vožnju u nazad, panoramski krov, takozvana ESC kontrola stabilnosti, dok o bezbednosti putnika brine šest vazdušnih jastuka. Početna cena ovog automobila iznosi vrlo pristojnih 13.490 evra.

Povezane teme: Hjundai, Hjundai Auto Beograd, Sportina group, Novi modeli, i40 wagon, Elantra, Testiranje, Trst, Portorož

Poslednji komentari

Nemanja
Ponedeljak, 17. 10. 2011. 07:14h
neregistrovan korisnik
pogledaj detaljnije na yt. automobilčić je strava :P

Nikola Milutinovic
Sreda, 12. 10. 2011. 22:01h
Ma o kakvim se vozilima radi, neka pisu sta hoce i kako hoce.....
kojot
Utorak, 11. 10. 2011. 11:38h
neregistrovan korisnik
ljudi kad ste vec vozili, dajte neke slike
Vozac-Automobila
Nedelja, 09. 10. 2011. 16:18h
neregistrovan korisnik
Ako ste zaista imali priliku da vozite ove automobile,onda je ovaj tekst domaci zadatak jednog dvojkasa u trecem razredu osnovne skole za koji bi ucitelj rekao da je promasio temu.Verovatno je da vi ustvari jos niste ni videli ove automobile nego je deo teksta samo prepisan iz nekog drugog casopisa a vi niste smeli da to prenesete u celini zbog autorskih prava.Sve u svemu,to je uradjeno traljavo i ne sluzi vam na cast.Bedno...
enzzo-
Petak, 07. 10. 2011. 13:14h
neregistrovan korisnik
Nije potpun test iznet u clanku..gde Vam je celokupna specifikacija za oba automobila? Kolika je prosecna potrosnja testiranih modela ? (tu ne mislim na fabricke podatke, gde ih testiraju sa najkvalitetnijim gorivom, vec nas prosek ..). Stura prica, gde je veci osvrt na mesta koja su posecena nego na Hyundai.
SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

Sajam automobila DDOR BG CAR SHOW 08 i 16. Međunarodni sajam motocikala, kvadova, skutera i opreme "Motopassion",...»