Loš deo dodatno uništava poljoprivrednu mehanizaciju

Nažalost, više se veruje trgovcu nego majstoru, tvrdi Bojan Simić. Najveći kvarovi su posledica neodržavanja, dok su najčešći kvarovi uzrokovani neadekvatnim delovima. U održavanju mehanizacije važi pravilo, ko ne plati na mostu, platiće na ćupriji, ali višestruko više.

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

Bojan Simić je automehaničar iz Donje Šatornje, specijalizovan za poljoprivrednu mehanizaciju raznih marki. Preko 80 odsto popravki, u radionici koju je nasledio od svog oca, a on opet od svog, odnosi se na popravku traktora i priključnih mašina. Najviše se "nagledao" kvarova transmisije, motora, kvarova usled neredovnog menjanja ulja i neodržavanja. Međutim, kada dođe trenutak za promenu delova koji su bili najslabija karika, nastaju drugi problemi.

 

„Taj loš, a najčešće veoma jeftin deo, na primer, uložak dizne može da napravi veliku štetu na mašini i do 500 evra, a koštao je na primer 300 dinara - veoma je osetljivo. U tom trenutku kad se montira, majstor ne može da primeti, postoji uređaj koji ispituje konkretno taj uložak dizni, koji pokazuje da radi u trenutku kad je namešten. Međutim, čim vlasnik krene sa svojom mašinom dalje, on ponovo otkaže”, kaže Simić.

 

Kako bi izbegao neprilike i probleme svojih mušterija, za poljoprivrednu mehanizaciju ovaj majstor iz Donje Šatornje, nabavlja delove isključivo u veleprodaji i preko interneta – naručivanjem od proizvođača mašina. Iskustvom je naučio koji delovi kojih firmi i proizvođača su pouzdani.


„Ne mora da znači da je najkvalitetnije najskuplje, postoji naše firme koje imaju kvalitetne delove, a ljudi ih izbegavaju jer misle da nisu dobre, postoje i individualni proizvođači nekih delova poput sajli koji čak nekad i kvalitetnije izrade deo od originalnog. Opet, neke renomirane firme svojim delovima ne priznaju garanciju ni 6 meseci, a to je malo za poljoprivrednu mašinu. Problem su kineski i indijski delovi, ima dobrih ali ima i jako loših. Trenutno je tržište preplavljeno nemačkim delovima, a ja nisam ništa primetio da su bolji od naših bivših.

 

Nažalost, u mom poslu više se ceni glas trgovca nego glas majstora”, kaže Simić i dodaje da zbog toga izbegava maloprodaje, pijace i buvljake, jer marže trgovaca budu do 100 odsto. Dešava se da samo za remont naših traktora naručuje delove iz više firmi.

 

Opširnije pročitajte OVDE.

Povezane teme: delovi, mehanizacija, poljoprivredda
Ovu vest nije moguće komentarisati.
SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

Sajam automobila DDOR BG CAR SHOW 08 i 16. Međunarodni sajam motocikala, kvadova, skutera i opreme "Motopassion",...»