Šta treba da znate ako želite da izvozite vino

Promene na tržištu vina teraju vinare da se prilagođavaju. Nove generacije kupaca imaju veće prohteve nego njihovi roditelji, znaju šta žele i spremni su da odvoje više novca da bi to dobili.

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

Powered By AGROmedia

 

 

 

 

Sve češće možemo videti nova vina u ponudi, iz novih vinograda i novih vinarija. U srpskom vinarstvu se već neko vreme stvari menjaju pa se umesto kvantiteta ide na kvalitet. Uspeh na međunarodnim takmičenjima dao je vetar u leđa vinarima Srbije. Izvoz je postao značajan deo svakog ozbiljnog biznis plana. Najviše vina završi na tržištima Rusije i Bosne i Hercegovine, dok se najmanje izvozi na tržište EU i SAD, ali se tamo izvozi ono najkvalitetnije što Srbija ima da ponudi.

 

Tržište Evropske unije i Sjedinjenih Američkih Država se značajno razlikuje, i po regulativama i po ukusu potrošača. Ako razmišljate o izvozu na Zapadna tržišta ovo su neke stvari koje morate da znate o njima.

Tržište vina u ekspanziji


Na globalnom nivou, tržište vina tokom 2017. godine je vredelo preko 300 milijardi dolara, a sa prosečnim rastom od 5% godišnje, očekuje se da će za nekoliko godina dostići 400 milijardi. Iste godine, proizvodnja vina u EU je činila oko 56% ukupne svetske proizvodnje vina.

 

Verovali ili ne, skoro polovinu tražnje na tržištu vina EU i SAD čine generacije rođene između 1985. i 2000. godine - takozvani milenijalci. Uticaj ove starosne grupe je toliko veliki, da je osetan u svakoj fazi procesa proizvodnje vina. Oni se interesuju za sve, od tretiranja zemljišta na kome se uzgaja grožđe, do toga da li je lokalni proizvođač grožđa adekvatno plaćen.

 

Opširnije pročitajte OVDE.

Povezane teme: vino, vrste vina, izvoz vina, proizvodnja vina
Ovu vest nije moguće komentarisati.