Zašto je brendiranje vozila dobra ideja za vaš biznis

Vaš brend mora biti usko povezan sa vašom filozofijom rada. Brend bi sa jedne strane trebalo da bude simbol koji će inspirisati vas i vaše zaposlene. Sa druge strane, funkcija brenda je da podstakne vaše klijente da vam ukažu poverenje jer im daje simbol sa kojim mogu da se povežu.

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

Ovaj simbol prožima se kroz sve, od načina komunikacije (u timu, ali i sa klijentima), do vizuelnog identiteta postignutog kroz reklamni materijal, radno okruženje, ali i brendirana radna vozila. U ovom tekstu fokusiraćemo se na brendiranje vozila i na pozitivne efekte koje isto može da ima na vaše poslovanje.
Brendiranje vašeg radnog vozila je lak oblik oglašavanja. A osim toga, ovo je način oglašavanja koji deluje. Sa jedne strane, brendiranjem vozila omogućavate vašem biznisu bolju vidljivost, ali i ostvarujete autoritet i poverenje. Evo i kako:

Brendirano vozilo vam omogućava da dođete do šire publike
Bez obzira da li u vašem voznom parku imate samo jedno ili više službenih vozila, marketinški stručnjaci tvrde da ćete brendiranjem vozila uspeti da dođete do značajno šire publike na dnevnom nivou nego u slučaju da iznajmite jedan bilbord. Jednostavno, brendiranjem vozila dobijate celodnevnu reklamu na točkovima koja će vašu poruku prenositi kroz ceo grad. Istovremeno, samo brendiranje vozila ćete platiti samo jednom i ta reklama će vam trajati dok god koristite to vozilo.
Da je reklama na točkovima veoma efikasna govori i primer brendova Glovo i Walt-a, koji u ovom slučaju, na točkovima bicikala predstavljaju pravu atrakciju na ulicama. U početku, brendirani bicikli vozili su se u grupama i oni su dodatno bili akcentovani balonima u bojama brenda i na taj način su za kratko vreme omogućili da za njihovu uslugu saznaju široke narodne mase.

 

Izrada zastava za kratkotrajno brendiranje
Ukoliko imate trenutnu akciju koju želite da oglasite ili samo kratkotrajno želite da brendirate vozilo, izrada zastava sa logotipom vaše firme može biti rešenje. Ovakve zastave možete okačiti na vozila i brendirati ih na taj način. Ovaj način omogućava vam da ne izmenite trajno izgled vozila, a ujedno je i znatno jeftiniji i pogodniji za kratkoročna rešenja.


Autoritet i poverenje
Ukoliko se na primer, bavite selidbama, dodavanjem logotipa na vaš kombi ili kamion za selidbe omogućićete ne samo reklamu na točkovima za vašu uslugu, već i poverenje klijenata koje je veoma važno za ovaj tip usluge. Sama selidba već je dovoljno stresna za većinu ljudi, a deo tog stresa je i činjenica da se daje dopuštenje nepoznatim ljudima da se šetaju kroz dom u kome žive klijenti. Pogotovo kada se tim ljudima poverava prenos lične svojine. Međutim, ukoliko se vaši radnici pojave u brendiranom vozilu i ako svi nose istovetna radna odela, sama ta činjenica će vašim klijentima uneti poverenje. Vaši zaposleni neće biti bilo koji neznanci koji su iskočili iz bilo kog kombija, već lica koja stoje ispred vašeg biznisa i koji su iskusni u poslu u kojem su angažovani. I, ukoliko dobro radite svoj posao i ukoliko vas klijenti ponovo angažuju, bez obzira što će se prilikom novog angažovanja pojaviti drugi zaposleni koji će vršiti selidbu, brendiranjem vozila i radnih odela, ostvarićete da se vaši klijenti osećaju sigurno jer neće biti vezani za konkretne osobe, već za vaš brend koji je izražen u svakom aspektu vašeg poslovanja.

Povezane teme: brendiran automobil, automobili, reklama
Ovu vest nije moguće komentarisati.
Toyota u Evropi beleži rezultate iznad proseka tržišta

Toyota u Evropi beleži rezultate iznad proseka tržišta

RASTE TRŽIŠNO UČEŠĆE I PRODAJA HIBRIDA: Toyota Motor Europe prodala je 715.081 vozilo od januara do septembra...»

Istaknute funkcije nove Mercedes-Maybach S-Klase

Istaknute funkcije nove Mercedes-Maybach S-Klase

Sve važne nove funkcije: Mercedes-Maybach S-Klasa je posebno pogodan za vožnju sa vozačem. Međuosovinski...»