Ne upadajte u zamku kad kupujete polovni automobil!

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

Kupovina polovnjaka je poseban muka za sve kupce. Nikada ne znate šta se krije iza priče prodavca i "lima na 4 točka". "Auto Bild" u novom broju donosi listu osnovih stvari za proveru...

Kada ste u potrazi za dobrim polovnjakom, potrebna vam je dobra priprema, dobar vid i debeli živci. Jer, ono što je u ovoj priči jedino sigurno jeste da prevaranata ima na svakom ćošku, a pogotovo pri preprodaji vozila u Srbiji, odnosno na Balkanu. Zato budite oprezni, pogotovo kod vozila sa primamljivo niskom cenom i dobrom opremom. Sigurno ima razloga zašto je jeftin. Možda se ne radi o lošem primerku, već o preskupom održavanju koje ni vi posle nećete moći da iznesete. Ne možemo svi, pogotovo ovde, da vozimo "premijum" modele. Bez obzira na njihovu prodajnu cenu. Obratite pažnju i na one preterano "ulickane" i mirišljve primerke. Takođe, tipično je i da sve greške koje su u kompjuteru budu obrisane pomoću jednostavnih aplikacija za mobilni telefon, pa ne nasedajte na to što "ček endžin" lampica ne svetli. Upaliće se ona opet blagovremeno ako problem nije rešen u servisu!

Međutim, uprkos svemu navedenom, postoji niz detalja koji vam mogu otrkiti pravu sliku vozila. "Auto Bild" u novom, 167. broju donosi nekoliko tipičnih situacija ali i tačaka za proveru, pa lagano i bez brige, jer ima toliko automobila na tržištu. Ne žurite!

Gume - vodite računa o njihovom stanju i godištu (DOT broj)

Boja i lak - auto-lak na novom automobilu debeo je između 70 i 250 µm! Ako je deblji, nešto ispod sebe krije

Zazori - preveliko rastojanje između određenih delova karoserije verovatno znači neku deformaciju

Stakla - na svakom je odštampano godište proizvodnje koje bi trebalo da se "gađa" sa godištem vozila. Ako se ne slaže, znači da je menjano, ali to ne mora ništa da znači...

Tragovi dima od cigareta - upljač onda ne može nikako da bude nov

Habanje - uporedite stanje enterijera sa kilometražom

OBD II - kompjuterske greške lako se brišu pomoću telefonskih aplikacija, ali za svaki automobil postoji "caka" kako da se utvrdi pravo stanje

Dokumenta - jednostavno, ne kupujte vozilo bez kompletne dokumentacije. Nijedan polovnjak nije toliko dobar da ignorišete nedostatak, recimo, servisne knjižice...

Opširnije o ovoj, ali i drugim zanimljivim temama možete čitati u 167. broju "Auto Bilda", u kojem su, između ostalog, objavljene ekskluzivne priče sa promocija noviteta kakvi su "Folksvagen T-rok" i "rols rojs fantom". Članovi redakcije dobili su priliku da se bliže upoznaju sa novim Folksvagenovim "arteonom", sa ciljem da se uvere da li ovaj model može da bude naslednik luksuznog "fetona", ali je novitet zaista samo "CC" u drugoj formi. Opelov "kroslend X" našao se na uporednom testu protiv "renoa kaptur" i "mazde CX-3", a testirani su i "rejndž rover velar", "smart brabus" i "tesla model3"...

 

Povezane teme: Polovni automobili, Kupovina polovnih automobila, Polovnjaci, Auto Bild 167

Poslednji komentari

Sasa
Ponedeljak, 04. 09. 2017. 15:26h
neregistrovan korisnik
Debela greska. Ja sam kupio 3 godine star auto cija je cena novog bila nesto preko 20.000 Eur, po ceni od 8500 eur. Imao je 28.000 km na satu, isao sam u nemacku po njega. Sada ga vozim evo cetvrta godina i do sada mu sem redovnog odrzavanja nista nisam menjao (znaci ulje i filteri, svecice, kocione plocice 2X i diskovi jednom), a sada imam 180.000 km na satu. Automobili najvise gube vrednost u prve 2-3 godine. Meni se ne isplati da kupim novi auto jer puno prelazim. Ako dam 25.000 eur za novo vozilo, ja ga tokom prve godine mogu prodati maksimalno za 15-17.000 EUR, druge godine je iapod 15, a trece vec ispod 10.000 km. Iskreno ne zaradjujem toliko da mi gubitak vrednosti od 15.000 eur za 3 godine ne znaci nista. Ovako kupim auto kad dodje na 10-tak hiljada eur gledam da je presao sto manje (po satu i po ostalim pokazateljima enterijera i exterijera) i vozim u sreci i veselju.
Sasa
Ponedeljak, 04. 09. 2017. 15:20h
neregistrovan korisnik
Stakla ne moraju da se poklapaju sa godistem auta, ali sva stakla moraju imati istu oznaku ako nisu lupana.
Sasa
Ponedeljak, 04. 09. 2017. 15:19h
neregistrovan korisnik
Milion puta je bolji polovan mercedes nego novi punto 500L ili Dacia
surda
Ponedeljak, 04. 09. 2017. 01:23h
neregistrovan korisnik
dodao bih samo da na kilometar satu koji broji do 1000 km....obicno kada vrate kilometre, na njemu je nula km ili 10-20.....jer kad se poniste km sve ide na nulu i onda samo nakucaju lupam 150000....pogledajte u oglasima moj primer je na svakom drugom autu.
Miki
Subota, 02. 09. 2017. 12:26h
neregistrovan korisnik
Ako vam kamecnic razbije sofersajbnu, naravno da je necete menjati, da bi vam se brojevi na staklima poklapali. A kupac polovnjaka nece ni primetiti pukotinu na soferci, jer BROJEVI SE POKLAPAJU.
"Auto Bild": koja od 50 modela zimskih guma ima najbolju šaru?

"Auto Bild": koja od 50 modela zimskih guma ima najbolju šaru?

Tradicionalno, sa prvim hladnim danima, vozači se sete da je vreme da se razmišlja o nabavci novih zimsikih...»

Nova dimenzija: ovo je "lamborgini"budućnosti

Nova dimenzija: ovo je "lamborgini"budućnosti

Dobrodošli u treći milenijum, poručili su iz Lamborginija predstavljanjem koncepta „terco milenijo“,...»