Kako se montira kuka

Iskusniji hobi majstori sami mogu naknadno da ugrade vučnu kuku na svoj automobil, a evo i kako.

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

Dokle više pozajmljivanja automobila od prijatelja kada nešto treba da se preveze. Sami možete ugraditi kuku na svoje vozilo i to za najviše četiri sata, a korist je višestruka.

 

Na internetu možete pronaći jeftine kuke, a nude se u dve varijante: čvrsta kuka ili

Prodajete polovni automobil?

Postavite besplatan oglas.

ona sklopiva. Jednostavnija verzija za „audi A4“ (naš primer) zajedno sa električnim vodovima košta 280 evra (u zvaničnom servisu je oko 600 evra). Samo ugradnja u zvaničnom servisu košta oko 200 evra. Eto debelog razloga da ovo obavite sami, ali ako niste potpuni amateri.

 

Iskusniji hobi majstori mogu sami da montiraju kuku za, kako smo već rekli, oko četiri sata. Važno je da odaberete onu koja odgovara vašem vozilu, pogotovo zbog kablova kako ne bi bilo problema pri montiranju. Ne zaboravite da, po zakonu, vučna kuka koja se ugrađuje mora biti sklopiva i atestirana kako kasnije ne biste imali problema sa zakonom i saobraćajnom policijom.

SET: sadrži čvrst ram koji se montira i pričvrsti u unutrašnjost zadnjeg branika. Sistem električnih vodova odgovara našem „audiju A4“

DEMONTAŽA: obloga branika i sam branik moraju da se skinu. U prtljažniku se skida tapacirung kako bi se došlo do elektronike

POSTAVLJANJE: posle demontaže u ram „audija“ se postavlja nosač vučne kuke. Ovaj deo posla je lakši ako je tu dvoje ljudi

PRIČVRŠĆIVANJE: naš „audi“ je već imao pripremu za montažu kuke (rupe su već tu). Zavrtnji moraju da budu zategnuti prema propisanoj sili

SEČENJE: branik mora da se iseče kako bi se postavila sklopiva vučna kuka. Takođe, i na plastičnoj oblozi branika mora, da se napravi otvor za kuku

POVEZIVANJE I: priključivanje napajanja sa 13 pinova je pipavo. Ne zaboravite da dobro zatvorite gumeni poklopac na kraju kako bi kablovi bili zaštićeni od prodora vlage

POVEZIVANJE II: povežite vodove od vučne kuke sa električnom instalacijom. Ako ste prethodno dobro proverili i nabavili sve kako odgovora vašem vozilu, problema neće biti

FINALNI RADOVI: vraćanje i ravnanje branika. Ne zaboravite da kuka mora da ima atest. Naša je sklopiva euro vučna kuka.

 

ZAKLJUČAK Montiranje vučne kuke nikako nije posao za amatere. Kao i uvek, ko god nije siguran usvoje sposobnosti što se tiče ovog posla, bolje da ode u servis, ili neka pozove profesionalca da mu pomogne.

Povezane teme: Saveti, Auto Bild, Saveti

Poslednji komentari

Kikiriki-Semenke
Ponedeljak, 01. 06. 2015. 15:33h
neregistrovan korisnik
Ugradnja kuke je veoma prosta i prevashodno krucijalna stavka, ali samo ako se pocne na pravi nacin od samoga strata! Znaci, korak jedan uzmete Golfa dvojku! Posle toga ide lako...
DonJuan
Ponedeljak, 01. 06. 2015. 10:52h
neregistrovan korisnik
Divota, sad kad kukavci krenu i sami da ugradjuju, bice jos vise nagrdjenih sportskih automobila koji se koriste za ono za sta nisu namenjeni.
aca
Ponedeljak, 01. 06. 2015. 09:16h
neregistrovan korisnik
Pa to cukanje oko kola moze da radi neko vestih ruku i ko to voli ali za one koji vikendom vole da setaju sa decom i sl bolje je resenje uzeti au SZR radnji auto kuku jer evro kuka sa ugradnjom za moj auto kosta 180e i daju ti kablove da ti neko poveze elektriku i neka je jos to 30-50e ali je povoljnije u odnosu na 700e koliko traze za moj auto u ovlascenom servisu.
Zeljko
Ponedeljak, 01. 06. 2015. 02:22h
neregistrovan korisnik
Montaza kuke nikako nije za hobi majstore. Cena kuke i ugradnje moze da se zavrsi dosta povoljno, oko 150e sve za bilo koji model.
aloo
Nedelja, 31. 05. 2015. 22:19h
neregistrovan korisnik
O cemu ti pricas covece ??
Potpuno novi BMW Serije 7 i novi BMW X7 predstavljeni u Beogradu

Potpuno novi BMW Serije 7 i novi BMW X7 predstavljeni u Beogradu

Potpuno novi BMW Serije 7 i novi BMW X7 premijerno su prikazani domaćoj publici. Ovi ekskuzivni modeli...»